Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.485
Κριτικές
517
Like
71.818
Πόντοι
41.129

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16


και εδώ λεει για ALPHA, εχω την εντυπωση ότι ο αγωνας της αυστραλιας είναι στις 7 το πρωι ωρα ελλαδας και αυτοι λενε για μεταδοση στις δυο το μεσημερι... κριμα να μην είναι live
῞Αμα ἔχεις ὀτε καὶ δὲν βαριέσαι νὰ σηκωθεὶς 7 ἡ ὥρα τὸ πρωὶ θὰ τὸ δεῖς ζωντανὰ...
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.485
Κριτικές
517
Like
71.818
Πόντοι
41.129
῞Αμα ἔχεις ὀτε καὶ δὲν βαριέσαι νὰ σηκωθεὶς 7 ἡ ὥρα τὸ πρωὶ θὰ τὸ δεῖς ζωντανὰ...


εμ δεν εχω.....  βεβαια υπαρχει καφενειο εδώ στη γειτονια με οτε και ανοιγει και από τις 5 και γεμιζει παππουδια αλλα φοβάμαι το κραξιμο, δεν πειραζει θα το δω κονσερβα
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
205
Πόντοι
3.090
εμ δεν εχω.....  βεβαια υπαρχει καφενειο εδώ στη γειτονια με οτε και ανοιγει και από τις 5 και γεμιζει παππουδια αλλα φοβάμαι το κραξιμο, δεν πειραζει θα το δω κονσερβα

Δες το από το ίντερνετ...χαμός θα γίνεται από links... :)
 

the_crafty

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2011
Μηνύματα
262
Like
47
Πόντοι
1


και εδώ λεει για ALPHA, εχω την εντυπωση ότι ο αγωνας της αυστραλιας είναι στις 7 το πρωι ωρα ελλαδας και αυτοι λενε για μεταδοση στις δυο το μεσημερι... κριμα να μην είναι live

στις 8 το πρωι ειναι ο αγωνας ζωντανα, οχι στις 7.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Κανένα νέο από τήν ρεντ μπουλ υπάρχει;;;Το μονοθέσιο είναι έτοιμο ή θα σέρνεται;;;
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Γενικώς δεν υπάρχουν πολλά νέα. Όλες οι ομάδες τηρούν σιγή, ενώ δουλεύουν πυρετωδώς ειδικά σε θέματα σύνδεσης των ηλεκτροκινητήρων με την κεντρική μονάδα ελέγχου ECU και τον  χώρο αποθήκευσης ενέργειας καθώς και σε θέματα  λογισμικού που θα παίξει  μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση καυσίμου .


Επισήμως:

Στην Renault,  και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Rob White και ο επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας Rémi Taffin σε δηλώσεις τους φάνηκαν συγκρατημένα αισιόδοξοι, τονίζοντας ότι πρωταρχικός στόχος είναι τα συνεργαζόμενα μονοθέσια να τερματίσουν. Έχουν κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις χωρίς να αλλάξει η σχεδιαστική προσέγγιση και δούλεψαν και στην βελτίωση της εκκίνησης όπου χρησιμοποιείται μόνο ο V6 κινητήρας.

Στην Red Bull,  που εκτός των προβλημάτων Renault  είχε τα γνωστά προβλήματα λόγω της ακραίας χωροθέτησης,  ο ειδικός σύμβουλος της ομάδας Helmut Marko σε συνέντευξη του είπε ότι είναι πολύ πίσω και δεν ξέρουν σε πιο χρονικό σημείο του πρωταθλήματος  θα μπορέσουν να φτάσουν  στο επίπεδο που επιθυμούν.

Ο Christian Horner από την άλλη δήλωσε στην Telegraph ότι δουλεύουν σκληρά για να είναι όσο το δυνατόν έτοιμοι για την Αυστραλία και από κει και πέρα να συνεχίσουν την εξέλιξη αφού έχουν δυνατό team που έφτιαξε στο παρελθόν μονοθέσια πρωταθλητών.

http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/02/redb-ricc-bahr-2014-1.jpg[/img[/URL]]


[b]Φήμεs:[/b]

Έχουν αφήσει στην άκρη  το φημολογούμενο plan B και προχωράν με ψιλοαλλαγές στον αρχικό επιθετικό σχεδιασμό που έχει η RB10.
Έχουν λύσει κάποια θέματα και μετά την ολοκλήρωση του τελευταίου 4ημερου τεστ  έμειναν στο Μπαχρέιν και έκαναν το γύρισμα 100 χιλ. για χορηγούς που δικαιούται κάθε ομάδα. Δεν είχαν προβλήματα αλλά είναι  σε λίγους γύρους,  το 1/3 ενός αγώνα. Και την τελευταία μέρα πάντως είχαν κάνει 77 γύρους.

3 μέρες υπομονή!
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Γενικώς δεν υπάρχουν πολλά νέα. Όλες οι ομάδες τηρούν σιγή, ενώ δουλεύουν πυρετωδώς ειδικά σε θέματα σύνδεσης των ηλεκτροκινητήρων με την κεντρική μονάδα ελέγχου ECU και τον  χώρο αποθήκευσης ενέργειας καθώς και σε θέματα  λογισμικού που θα παίξει  μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση καυσίμου .


Επισήμως:

Στην Renault,  και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Rob White και ο επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας Rémi Taffin σε δηλώσεις τους φάνηκαν συγκρατημένα αισιόδοξοι, τονίζοντας ότι πρωταρχικός στόχος είναι τα συνεργαζόμενα μονοθέσια να τερματίσουν. Έχουν κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις χωρίς να αλλάξει η σχεδιαστική προσέγγιση και δούλεψαν και στην βελτίωση της εκκίνησης όπου χρησιμοποιείται μόνο ο V6 κινητήρας.

Στην Red Bull,  που εκτός των προβλημάτων Renault  είχε τα γνωστά προβλήματα λόγω της ακραίας χωροθέτησης,  ο ειδικός σύμβουλος της ομάδας Helmut Marko σε συνέντευξη του είπε ότι είναι πολύ πίσω και δεν ξέρουν σε πιο χρονικό σημείο του πρωταθλήματος  θα μπορέσουν να φτάσουν  στο επίπεδο που επιθυμούν.

Ο Christian Horner από την άλλη δήλωσε στην Telegraph ότι δουλεύουν σκληρά για να είναι όσο το δυνατόν έτοιμοι για την Αυστραλία και από κει και πέρα να συνεχίσουν την εξέλιξη αφού έχουν δυνατό team που έφτιαξε στο παρελθόν μονοθέσια πρωταθλητών.

http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/02/redb-ricc-bahr-2014-1.jpg[/img[/URL]]


[b]Φήμεs:[/b]

Έχουν αφήσει στην άκρη  το φημολογούμενο plan B και προχωράν με ψιλοαλλαγές στον αρχικό επιθετικό σχεδιασμό που έχει η RB10.
Έχουν λύσει κάποια θέματα και μετά την ολοκλήρωση του τελευταίου 4ημερου τεστ  έμειναν στο Μπαχρέιν και έκαναν το γύρισμα 100 χιλ. για χορηγούς που δικαιούται κάθε ομάδα. Δεν είχαν προβλήματα αλλά είναι  σε λίγους γύρους,  το 1/3 ενός αγώνα. Και την τελευταία μέρα πάντως είχαν κάνει 77 γύρους.

3 μέρες υπομονή!

[/quote]
Τους βλέπω με το ζόρι 10αδα την ρεντμπουλ... :headbang3: :headbang3: :headbang3: :headbang3:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]1ος αγώνας της σεζόν 14-16 Μαρτίου στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.[/size]


428.jpg



Με το practice 1 αρχίζει σε λίγες ώρες στην Μελβούρνη επίσημα η χρονιά για την Formula 1, που από φέτος μπαίνει σε μία νέα εποχή, δεδομένων των πολλών αλλαγών στους κανονισμούς και στα μονοθέσια. Στον αντίποδα μικρές είναι οι αλλαγές στο καλεντάρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο πρωταθλητής θα αναδειχθεί μετά από 19 grand prix, ωστόσο η αυλαία δεν θα πέσει στη Βραζιλία, όπως συνηθίζεται, αλλά στο Άμπου Ντάμπι. Τη φετινή χρονιά θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά η F1 στη Ρωσία, επανέρχεται ο αγώνας στην Αυστρία, ενώ το grand prix του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων  στο πλαίσιο του εορτασμού των δέκα ετών.



[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]


albert-park-melbourne-australia-visa.jpg



Τo το Grand Prix της Αυστραλίας διεξάγεται από το 1985. Αρχικά στους δρόμους της Αδελαΐδας  κλείνοντας πάντα το καλεντάρι του πρωταθλήματος, και από το 1996 στο Albert Park της Μελβούρνης που με μοναδική εξαίρεση το 2006 και 2010 ανοίγει την αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Η πίστα του Albert Park στη Μελβούρνη της Αυστραλίας χρησιμοποιείται καθημερινά ως δημόσιος δρόμος γύρω από τη λίμνη του πάρκου. Πριν από το πρώτο αγώνα του 1996 το οδόστρωμα ξαναστρώθηκε έτσι ώστε να ομαλοποιηθεί η διαδρομή. Από τότε βέβαια έχουν περάσει αρκετά χρόνια με αποτέλεσμα η άσφαλτος του πάρκου να είναι η πλέον γλιστερή από τα circuit δρόμου,  ενώ στα δοκιμαστικά η  σκονισμένη διαδρομή ταλαιπωρεί αρκετά τους οδηγούς μέχρι να στρωθεί η αγωνιστική γραμμή με λάστιχο.


519856-2012-f1-australia-1.jpg

Το πάρκο έχει έκταση 3,2 τετραγωνικά χλμ., μέσα σε αυτό υπάρχουν πολλές αθλητικές εγκαταστάσεις αλλά και γήπεδα γκολφ.


Οι διαδικασίες για το στήσιμο των απαραίτητων εγκαταστάσεων για το 3ήμερο του Grand Prix ξεκινάει ένα μήνα νωρίτερα και χρειάζεται περίπου 6 βδομάδες μετά για να επανέλθει το πάρκο στην κανονική του κατάσταση.
Το συμβόλαιο της πίστας με τη Formula 1 ισχύει μέχρι το 2015.
Ο Bernie Ecclestone πίεσε επανειλημμένως για να γίνει νυχτερινό Grand Prix ώστε να βολεύει τηλεοπτικά τις χώρες της Ευρώπης. Το κόστος όμως κρίθηκε απαγορευτικό από τος αυστραλούς και από το 2009  δόθηκε μια μέση λύση, η οποία είναι ο αγώνας της Κυριακής να γίνεται στις 17:00 τοπική ώρα.


http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/wi/gi/597x478/Ccg8/manual/98aus02.jpg[/img[/URL]]


Πολυνίκης της πίστας είναι ο Michael Schumacher  με 4 νίκες με την  Ferrari (2000,2001,2002,2004) ενώ από τους εν ενεργεία πιλότους  στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έχουν ανέβει:  3 φορές ο Τζέισον Μπάτον (2009 Brawn-Mercedes , και 2010,2012 McLaren-Mercedes) 2 φορές ο  Κίμι Ραϊκόνεν (2007 Ferrari  και 2013 Lotus-Renault) και από μια νίκη έχουν Σεμπάστιαν Φέτελ (2011 Red Bull-Renault),  Λιούις Χάμιλτον (2008 McLaren-Mercedes) και Φερνάντο Αλόνσο (2006 Renault).


[img]http://[URL unfurl="true"]www.grandprix.com/jpeg/phc/paus07/sun/podium3-lg.jpg[/img[/URL]]



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]


[img]http://[URL unfurl="true"]www.allf1.info/tracks/melbourne.jpg[/img[/URL]]


Η χάραξη αποτελείται από μια σειρά ευθειών ενωμένων με αργές στροφές και chicane στα φρένα για τα οποία το οδόστρωμα είναι αρκετά ανομοιόμορφο.
Καθώς τα φρεναρίσματα είναι πολλά και σκληρά, τα συστήματα πέδησης καταπονούνται αρκετά και για αυτό χρειάζονται και κατάλληλες διαμορφώσεις για την απαγωγή θερμότητας.

Παρότι circuit πόλης, το grand prix της Μελβούρνης είναι σχετικά γρήγορο, με τους πιλότους να ξεπερνάν τα 300 χλμ. την ώρα πριν μπουν στην πρώτη στροφή, ενώ υψηλή είναι και η μέση ωριαία ταχύτητα, αφού περίπου στο 60% του γύρου τα μονοθέσια πηγαίνουν με τέρμα γκάζι.
Απαιτείται καλή λειτουργία των ψυγείων και σωστή κατανομή των λιπαντικών, τομείς που αποτελούν σημεία-κλειδιά για την απόδοση και την αξιοπιστία του κινητήρα.

Έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες στη Μελβούρνη αποτελεί η πρόσφυση και η ροπή κατά την έξοδο από τις αργές στροφές.
Οι αεροτομές έχουν μέση ρύθμιση, ενώ χρειάζεται σωστή ισορροπία στην ρύθμιση των αναρτήσεων, ναι μεν σχετικά  σκληρές για να προσδίδουν καλή απόκριση στο μονοθέσιο κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά ταυτόχρονα και όσο το δυνατόν μαλακές έτσι ώστε αυτό να είναι σταθερό κατά το φρενάρισμα.
Η διαδρομή 5,303 χιλιομέτρων μέσα στο πάρκο αποτελείται από μικρές ευθείες και από 16 στροφές, εκ των οποίων οι 10 είναι δεξιές και οι υπόλοιπες 6 αριστερές.

Συνοπτικά λοιπόν η επίτευξη ενός καλού γύρου χρειάζεται ένα ισορροπημένο set-up, ένα καλό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και σταθερότητα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS. Η πρώτη στη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και η δεύτερη
αμέσως μετά,  ανάμεσα στις στροφές 2 και 3.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/flash/races/circ_diagrams/circuitmap_image/melbourne.jpg[/img[/URL]]


[b]Γύροι Αγώνα: 58
Μήκος γύρου: 5.303
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.574
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:24.125 από τον Μίχαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari
Νικητής 2012: Κίμι Ράικονεν  (Lotus -Renault)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:29.274 Κίμι Ράικονεν  (Lotus -Renault)
Pole position 2012: 1:27.407  Σεμπάστιαν Φέτελ  (Red Bull)
[/b]




[size=15pt] Καύσιμο:[/size]


[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/photos/597x478/manual/fuel03.jpg[/img[/URL]]

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Renault,  πέρυσι το GP Αυστραλίας ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο σε κατανάλωση μετά από αυτό της Γερμανίας. Τα μονοθέσια χρειάστηκαν περίπου 206 λίτρα που μεταφράζεται σε 152 κιλά καυσίμου για να βγάλουν το αγώνα.
Οι περσινοί κινητήρες δηλαδή στην πίστα της Μελβούρνης έκαιγαν 0,67 λίτρα στο χιλιόμετρο ή 2,630 κιλά ανά γύρο.
Για τους φετινούς V6 τούρμπο δεν υπάρχουν δεδομένα και οι κατασκευαστές κινητήρων κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους.
Δεδομένου ότι το όριο είναι φέτος 100kg για όλη τη διάρκεια του αγώνα, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η Μελβούρνη είναι από τις πίστες που μετά το μέσο του αγώνα θα υπάρχει διαχείριση καυσίμων από τους περισσότερους οδηγούς.

Τα Safety Car είναι σύνηθες φαινόμενο στο Albert Park και σίγουρα κάτι τέτοιο θα βοηθήσει αφού θα ρίξει πολύ την κατανάλωση.



[size=15pt]Ελαστικά:[/size]


[img]http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/july-2-2013/pirelli-tyres-for-german-gp.JPG[/img[/URL]]

Λόγω της μεγάλης φετινής ροπής η Pirelli απέφυγε να πάρει φέτος στην πίστα της Μελβούρνης την πιο μαλακή της γόμα όπως συνήθιζε τα τελευταία χρόνια.
Έτσι οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία γόμα (P Zero White Medium)  και την μαλακή (P Zerο Yellow Soft).
Σύμφωνα με τα δεδομένα από το test στο Μπαχρέιν οι 2 αυτές γόμες αναμένεται να έχουν μεταξύ τους διαφορά περίπου ενός δευτερόλεπτου στον γύρο.
Δεδομένου ότι η πίστα της Μελβούρνης έχει ένα από τα μικρότερα pitlane του πρωταθλήματος με μήκος 280 μέτρα, ο μέσος χρόνος της συνολικής διάρκειας ενός pit stop, συμπεριλαμβανομένης της εισόδου και της εξόδου, είναι περίπου 20 δευτερόλεπτα.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/13500/13516.jpg

Αυτό οδήγησε πέρυσι  τους περισσότερους σε στρατηγική 3 pit stop, μεταξύ των οποίων Alonso και Vettel που οδηγούσαν την κούρσα. Το φρέσκο σετ όμως δεν τους βοήθησε και ο Raikkonen που επέλεξε να μείνει στα 2 pit stop πέρασε μπροστά τους, κερδίζοντας τον αγώνα.
Τα δεδομένα φέτος βέβαια έχουν αλλάξει , τα φετινά ελαστικά είναι πιο σκληρά, αλλά η  αυξημένη ροπή από τις χαμηλές στροφές θα φορτίσει περισσότερο τα πίσω ελαστικά.

http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]

Όπως δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery,  υπολογίζουν ότι και πάλι θα χρειαστούν 2 με 3 pit stop, αν και θα έχουν σαφέστερη άποψη μετά από τα δοκιμαστικά της Παρασκευής.



[size=15pt]Καιρός:[/size]

[img]http://i.imgbox.com/ddAbUFGW.jpg

Ωστόσο η πρόβλεψη του καιρού είναι για βροχή την Κυριακή,  οπότε όλα θα ανατραπούν καθώς αν υπάρξει βροχή θα ελαχιστοποιήσει την χρήση των ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα.
Τα practice την Παρασκευή και πιθανότατα και ο αγώνας κατάταξης το Σάββατο θα διεξαχθούν με ηλιοφάνεια και θερμοκρασία περί των  28 βαθμών Κελσίου.
Για την Κυριακή η πρόγνωση αναφέρει ότι η πιθανότητα για βροχή είναι πολύ μεγάλη, και η θερμοκρασία θα έχει κατέβει στους 18 βαθμούς Κελσίου.


[size=15pt]TV[/size]

iZTaxVjb.jpg



Απευθείας μετάδοση του αγώνα θα υπάρχει μόνο από συνδρομητικό κανάλι, τον OTE TV το πρωί της Κυριακής στις 08:00 ώρα Ελλάδος. 
Την ίδια ώρα το πρωί του Σαββάτου θα δείξει και τον αγώνα κατάταξης, ενώ live μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής.

Ο Alpha TV  που πήρε τα δικαιώματα ελεύθερου καναλιού για φέτος,  θα τον μεταδώσει σε μαγνητοσκόπηση στις 15:00  το μεσημέρι, ενώ έχει προγραμματίσει την  εκπομπή «F1 Countdown» στις  14:10 με τον Τάκη Πουρναράκη, όπου πέρα από τα highlights των δοκιμών,  θα έχουν κι ένα αφιέρωμα στις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών.


17932.jpg

 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
Κανένα νέο από τήν ρεντ μπουλ υπάρχει;;;Το μονοθέσιο είναι έτοιμο ή θα σέρνεται;;;

Το τελευταιο νεο ειναι οτι engineers της Red Bull, ξαναεγραψαν απο την αρχη το προγραμμα διαχειρησης κινητηρα της renault και πιστευουν οτι ολες οι ομαδες με κινητηρα Renault θα μπορουν να τον λειτουργησουν με πληρη ισχυ στη Μελβουρνη .στο FP1 .. οποτε απαντηση για το αν θα σερνεται θα εχεις αυριο πρωι
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
[size=20pt]1ος αγώνας της σεζόν 14-16 Μαρτίου στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.[/size]


428.jpg



Με το practice 1 αρχίζει σε λίγες ώρες στην Μελβούρνη επίσημα η χρονιά για την Formula 1, που από φέτος μπαίνει σε μία νέα εποχή, δεδομένων των πολλών αλλαγών στους κανονισμούς και στα μονοθέσια. Στον αντίποδα μικρές είναι οι αλλαγές στο καλεντάρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο πρωταθλητής θα αναδειχθεί μετά από 19 grand prix, ωστόσο η αυλαία δεν θα πέσει στη Βραζιλία, όπως συνηθίζεται, αλλά στο Άμπου Ντάμπι. Τη φετινή χρονιά θα φιλοξενηθεί για πρώτη φορά η F1 στη Ρωσία, επανέρχεται ο αγώνας στην Αυστρία, ενώ το grand prix του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων  στο πλαίσιο του εορτασμού των δέκα ετών.



[size=15pt]Ιστορία πίστας και αγώνα:[/size]


albert-park-melbourne-australia-visa.jpg



Τo το Grand Prix της Αυστραλίας διεξάγεται από το 1985. Αρχικά στους δρόμους της Αδελαΐδας  κλείνοντας πάντα το καλεντάρι του πρωταθλήματος, και από το 1996 στο Albert Park της Μελβούρνης που με μοναδική εξαίρεση το 2006 και 2010 ανοίγει την αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Η πίστα του Albert Park στη Μελβούρνη της Αυστραλίας χρησιμοποιείται καθημερινά ως δημόσιος δρόμος γύρω από τη λίμνη του πάρκου. Πριν από το πρώτο αγώνα του 1996 το οδόστρωμα ξαναστρώθηκε έτσι ώστε να ομαλοποιηθεί η διαδρομή. Από τότε βέβαια έχουν περάσει αρκετά χρόνια με αποτέλεσμα η άσφαλτος του πάρκου να είναι η πλέον γλιστερή από τα circuit δρόμου,  ενώ στα δοκιμαστικά η   σκονισμένη διαδρομή ταλαιπωρεί αρκετά τους οδηγούς μέχρι να στρωθεί η αγωνιστική γραμμή με λάστιχο.


519856-2012-f1-australia-1.jpg

Το πάρκο έχει έκταση 3,2 τετραγωνικά χλμ., μέσα σε αυτό υπάρχουν πολλές αθλητικές εγκαταστάσεις αλλά και γήπεδα γκολφ.


Οι διαδικασίες για το στήσιμο των απαραίτητων εγκαταστάσεων για το 3ήμερο του Grand Prix ξεκινάει ένα μήνα νωρίτερα και χρειάζεται περίπου 6 βδομάδες μετά για να επανέλθει το πάρκο στην κανονική του κατάσταση.
Το συμβόλαιο της πίστας με τη Formula 1 ισχύει μέχρι το 2015.
Ο Bernie Ecclestone πίεσε επανειλημμένως για να γίνει νυχτερινό Grand Prix ώστε να βολεύει τηλεοπτικά τις χώρες της Ευρώπης. Το κόστος όμως κρίθηκε απαγορευτικό από τος αυστραλούς και από το 2009  δόθηκε μια μέση λύση, η οποία είναι ο αγώνας της Κυριακής να γίνεται στις 17:00 τοπική ώρα.


http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/wi/gi/597x478/Ccg8/manual/98aus02.jpg[/img[/URL]]


Πολυνίκης της πίστας είναι ο Michael Schumacher  με 4 νίκες με την  Ferrari (2000,2001,2002,2004) ενώ από τους εν ενεργεία πιλότους  στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου έχουν ανέβει:  3 φορές ο Τζέισον Μπάτον (2009 Brawn-Mercedes , και 2010,2012 McLaren-Mercedes) 2 φορές ο  Κίμι Ραϊκόνεν (2007 Ferrari  και 2013 Lotus-Renault) και από μια νίκη έχουν Σεμπάστιαν Φέτελ (2011 Red Bull-Renault),  Λιούις Χάμιλτον (2008 McLaren-Mercedes) και Φερνάντο Αλόνσο (2006 Renault).


[img]http://[URL unfurl="true"]www.grandprix.com/jpeg/phc/paus07/sun/podium3-lg.jpg[/img[/URL]]



[size=15pt]Χαρακτηριστικά και απαιτήσεις πίστας: [/size]


[img]http://[URL unfurl="true"]www.allf1.info/tracks/melbourne.jpg[/img[/URL]]


Η χάραξη αποτελείται από μια σειρά ευθειών ενωμένων με αργές στροφές και chicane στα φρένα για τα οποία το οδόστρωμα είναι αρκετά ανομοιόμορφο.
Καθώς τα φρεναρίσματα είναι πολλά και σκληρά, τα συστήματα πέδησης καταπονούνται αρκετά και για αυτό χρειάζονται και κατάλληλες διαμορφώσεις για την απαγωγή θερμότητας.

Παρότι circuit πόλης, το grand prix της Μελβούρνης είναι σχετικά γρήγορο, με τους πιλότους να ξεπερνάν τα 300 χλμ. την ώρα πριν μπουν στην πρώτη στροφή, ενώ υψηλή είναι και η μέση ωριαία ταχύτητα, αφού περίπου στο 60% του γύρου τα μονοθέσια πηγαίνουν με τέρμα γκάζι.
Απαιτείται καλή λειτουργία των ψυγείων και σωστή κατανομή των λιπαντικών, τομείς που αποτελούν σημεία-κλειδιά για την απόδοση και την αξιοπιστία του κινητήρα.

Έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες στη Μελβούρνη αποτελεί η πρόσφυση και η ροπή κατά την έξοδο από τις αργές στροφές.
Οι αεροτομές έχουν μέση ρύθμιση, ενώ χρειάζεται σωστή ισορροπία στην ρύθμιση των αναρτήσεων, ναι μεν σχετικά  σκληρές για να προσδίδουν καλή απόκριση στο μονοθέσιο κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά ταυτόχρονα και όσο το δυνατόν μαλακές έτσι ώστε αυτό να είναι σταθερό κατά το φρενάρισμα.
Η διαδρομή 5,303 χιλιομέτρων μέσα στο πάρκο αποτελείται από μικρές ευθείες και από 16 στροφές, εκ των οποίων οι 10 είναι δεξιές και οι υπόλοιπες 6 αριστερές.

Συνοπτικά λοιπόν η επίτευξη ενός καλού γύρου χρειάζεται ένα ισορροπημένο set-up, ένα καλό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και σταθερότητα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Θα υπάρχουν 2 ζώνες DRS. Η πρώτη στη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και η δεύτερη
αμέσως μετά,  ανάμεσα στις στροφές 2 και 3.


[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/flash/races/circ_diagrams/circuitmap_image/melbourne.jpg[/img[/URL]]


[b]Γύροι Αγώνα: 58
Μήκος γύρου: 5.303
Χιλιόμετρα αγώνα: 307.574
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:24.125 από τον Μίχαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari
Νικητής 2012: Κίμι Ράικονεν  (Lotus -Renault)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:29.274 Κίμι Ράικονεν  (Lotus -Renault)
Pole position 2012: 1:27.407  Σεμπάστιαν Φέτελ   (Red Bull)
[/b]




[size=15pt] Καύσιμο:[/size]


[img]http://[URL unfurl="true"]www.formula1.com/photos/597x478/manual/fuel03.jpg[/img[/URL]]

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Renault,  πέρυσι το GP Αυστραλίας ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο σε κατανάλωση μετά από αυτό της Γερμανίας. Τα μονοθέσια χρειάστηκαν περίπου 206 λίτρα που μεταφράζεται σε 152 κιλά καυσίμου για να βγάλουν το αγώνα.
Οι περσινοί κινητήρες δηλαδή στην πίστα της Μελβούρνης έκαιγαν 0,67 λίτρα στο χιλιόμετρο ή 2,630 κιλά ανά γύρο.
Για τους φετινούς V6 τούρμπο δεν υπάρχουν δεδομένα και οι κατασκευαστές κινητήρων κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους.
Δεδομένου ότι το όριο είναι φέτος 100kg για όλη τη διάρκεια του αγώνα, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η Μελβούρνη είναι από τις πίστες που μετά το μέσο του αγώνα θα υπάρχει διαχείριση καυσίμων από τους περισσότερους οδηγούς.

Τα Safety Car είναι σύνηθες φαινόμενο στο Albert Park και σίγουρα κάτι τέτοιο θα βοηθήσει αφού θα ρίξει πολύ την κατανάλωση.



[size=15pt]Ελαστικά:[/size]


[img]http://[URL unfurl="true"]www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/july-2-2013/pirelli-tyres-for-german-gp.JPG[/img[/URL]]

Λόγω της μεγάλης φετινής ροπής η Pirelli απέφυγε να πάρει φέτος στην πίστα της Μελβούρνης την πιο μαλακή της γόμα όπως συνήθιζε τα τελευταία χρόνια.
Έτσι οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία γόμα (P Zero White Medium)  και την μαλακή (P Zerο Yellow Soft).
Σύμφωνα με τα δεδομένα από το test στο Μπαχρέιν οι 2 αυτές γόμες αναμένεται να έχουν μεταξύ τους διαφορά περίπου ενός δευτερόλεπτου στον γύρο.
Δεδομένου ότι η πίστα της Μελβούρνης έχει ένα από τα μικρότερα pitlane του πρωταθλήματος με μήκος 280 μέτρα, ο μέσος χρόνος της συνολικής διάρκειας ενός pit stop, συμπεριλαμβανομένης της εισόδου και της εξόδου, είναι περίπου 20 δευτερόλεπτα.

[img]http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/13500/13516.jpg

Αυτό οδήγησε πέρυσι  τους περισσότερους σε στρατηγική 3 pit stop, μεταξύ των οποίων Alonso και Vettel που οδηγούσαν την κούρσα. Το φρέσκο σετ όμως δεν τους βοήθησε και ο Raikkonen που επέλεξε να μείνει στα 2 pit stop πέρασε μπροστά τους, κερδίζοντας τον αγώνα.
Τα δεδομένα φέτος βέβαια έχουν αλλάξει , τα φετινά ελαστικά είναι πιο σκληρά, αλλά η  αυξημένη ροπή από τις χαμηλές στροφές θα φορτίσει περισσότερο τα πίσω ελαστικά.

http://[URL unfurl="true"]www.f1-fansite.com/wp-content/uploads/2012/08/0192.jpg[/img[/URL]]

Όπως δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery,  υπολογίζουν ότι και πάλι θα χρειαστούν 2 με 3 pit stop, αν και θα έχουν σαφέστερη άποψη μετά από τα δοκιμαστικά της Παρασκευής.



[size=15pt]Καιρός:[/size]

[img]http://i.imgbox.com/ddAbUFGW.jpg

Ωστόσο η πρόβλεψη του καιρού είναι για βροχή την Κυριακή,  οπότε όλα θα ανατραπούν καθώς αν υπάρξει βροχή θα ελαχιστοποιήσει την χρήση των ελαστικών για στεγνό οδόστρωμα.
Τα practice την Παρασκευή και πιθανότατα και ο αγώνας κατάταξης το Σάββατο θα διεξαχθούν με ηλιοφάνεια και θερμοκρασία περί των  28 βαθμών Κελσίου.
Για την Κυριακή η πρόγνωση αναφέρει ότι η πιθανότητα για βροχή είναι πολύ μεγάλη, και η θερμοκρασία θα έχει κατέβει στους 18 βαθμούς Κελσίου.


[size=15pt]TV[/size]

iZTaxVjb.jpg



Απευθείας μετάδοση του αγώνα θα υπάρχει μόνο από συνδρομητικό κανάλι, τον OTE TV το πρωί της Κυριακής στις 08:00 ώρα Ελλάδος. 
Την ίδια ώρα το πρωί του Σαββάτου θα δείξει και τον αγώνα κατάταξης, ενώ live μεταδίδει και τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής.

Ο Alpha TV  που πήρε τα δικαιώματα ελεύθερου καναλιού για φέτος,  θα τον μεταδώσει σε μαγνητοσκόπηση στις 15:00  το μεσημέρι, ενώ έχει προγραμματίσει την  εκπομπή «F1 Countdown» στις  14:10 με τον Τάκη Πουρναράκη, όπου πέρα από τα highlights των δοκιμών,  θα έχουν κι ένα αφιέρωμα στις αλλαγές των τεχνικών κανονισμών.


17932.jpg
Επιτέλους βροχή!Μετά από ένα χόνο ας δούμε κι ένα αγώνα με βροχή.Καλά τόσα χρόνια παρακολουθώ φ1 ένας σχολιαστής στα βρωμοκάναλα δεν μπορούσε να μας πει ότι υπάρχει στροφή στη πίστα που έχει την ονομασία Ελλάς;;;
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
πιο πανω υπάρχει μια ψηφοφορία για το ποιος θα παρει το πρωτάθλημα το 2014

παραθετω τις δηλώσεις το C.Horner στην Daily Mail:

«Είναι πολύ πιθανό να έχουμε πάλι κυριαρχία μίας ομάδας. Πιθανότητα όχι της δικής μου αλλά της Mercedes. Βάσει των προσομοιώσεων αγώνα που έχουν κάνει στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, δεν αποκλείεται να τερματίσουν δύο γύρους μπροστά από τους υπόλοιπους στην Αυστραλία. Έχουν τεράστιο πλεονέκτημα. Όμως πιστεύω πως θα τους πιέζουν και οι άλλες ομάδες με μονάδες ισχύος Mercedes άρα δεν θα έχουν την πολυτέλεια να χαλαρώσουν», είπε ο Horner στη βρετανική εφημερίδα στη Daily Mail.

www.newsauto.gr/horner-isos-ke-2-girous-brosta-i-mercedes/]http://www.newsauto.gr/horner-isos-ke-2-girous-brosta-i-mercedes/[/url]

καθώς και την προβλεψη του Β.Ecclestone, οτι ποντάρει στον Ν.Rosberg για τον φετινο τίτλο...


[URL unfurl="true"]http://grandprix247.com/2014/02/06/ecclestone-tips-rosberg-and-mercedes-for-2014-titles/[/url]

Φαίνεται λοιπον ότι στην αρχή της χρονιάς μπροστα θα είναι η Mercedes, το θεμα είναι πόσο μπροστά;

Επίσης είναι δεδομένο ότι ο Hamilton είναι ταχύτερος από τον Rosberg, αλλά ο Γερμανός είναι πιο σταθερός και μάλλον καλύτερος στον μαραθώνιο ενός πρωταθλήματος. Θα δούμε...

URL]]
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
23529.jpg


Και οι δηλώσεις του Horner και οι δηλώσεις του Ecclestone βασίζονται στην δυναμική που έδειξαν οι ομάδες με κινητήρα Mercedes στο Μπαχρέιν.
Για τον ίδιο λόγο ο Hamilton είναι φαβορί για ΟΛΟΥΣ τους μεγάλους μπούκ με πιο συνηθισμένη απόδοση  το 2/1. (2,25/1 η καλύτερη απόδοση της William Hill και 1,625/1  είναι η χειρότερη της BetVictor).

Ακολουθούν:
Nico Rosberg 4/1
Felipe Massa 8/1
Fernando Alonso 9/1
Jenson Button 11/1
Sebastian Vettel 12/1
Valtteri Bottas 12/1
Kimi Raikkonen 14/1


Για τον Rosberg τώρα - παρότι δεν αποτυπώνεται στους μπούκ  - πολλοί "ειδικοί»"θεωρούν ότι υπερτερεί του Hamilton,  λόγω του επιθετικού στυλ οδήγησης του βρετανού που ίσως του δημιουργήσει περισσότερο "πονοκέφαλο" στην διαχείριση καυσίμου.

Αύριο το πρωί  θα ξέρουμε κάτι παραπάνω, αφού θα έχουν γίνει τα 2 πρώτα practice.
Να δούμε την τελική χαρτογράφηση, τα set up,  και πόσο προόδεψε κάποια ομάδα τις 10 αυτές μέρες σε θέματα  λογισμικού και  σύνδεσης των ηλεκτροκινητήρων.



23519.jpg







 

Fallen1

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2012
Μηνύματα
43
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
0
Σε ευχαριστούμε πολύ Cristiano. Πάντα κάνεις πολύ καλή δουλειά, για την ενημέρωση μας.
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.686
Πόντοι
3.137
Άρχισαν τα όργανα..
"...The big news from the opening few minutes was that of Lewis Hamilton stopping on circuit. The favourite for victory only completed an out lap when his W05 came to a halt.
The team later confirmed that an oil pressure sensor shut the engine off for no apparent reason, which will be welcome news for the team.
- See more at: "

01 F. Alonso Ferrari           1:31.840                20
02 J. Button McLaren           1:32.357 0.517          23
03 V. Bottas Williams          1:32.403 0.563          27
04 F. Massa Williams           1:32.431 0.591          19
05 D. Ricciardo Red Bull       1:32.599 0.759          26
06 N. Rosberg Mercedes         1:32.604 0.764          17
07 S. Vettel Red Bull          1:32.793 0.953          10
08 K. Magnussen McLaren        1:32.847 1.007          28
09 K. Raikkonen Ferrari        1:32.977 1.137          19
10 J-E. Vergne Toro Rosso      1:33.446 1.606          30
11 N. Hulkenberg Force India   1:33.533 1.693          23
12 S. Perez Force India        1:33.855 2.015          24
13 D. Kvyat Toro Rosso         1:34.272 2.432          27
14 E. Gutierrez Sauber         1:35.578 3.738           7
15 A. Sutil Sauber             1:36.445 4.605          13
16 J. Bianchi Marussia         1:40.859 9.019           6
17 M. Chilton Marussia         1:46.922 15.082          4
18 M. Ericsson Caterham                                 1
19 L. Hamilton Mercedes                                 1
20 K. Kobayashi Caterham                                1
21 P. Maldonado Lotus                                   2
22 R. Grosjean Lotus                                    0
 

ggary1000

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.270
Κριτικές
14
Like
327
Πόντοι
2.287
Στο Ρ2 σημερα το πρωι 1-2 τα Mercedes και γενικα τιποτα εξω απο τα αναμενομενα μεχρι στιγμης.
Εξαιρεση η εμφανιση του Vettel πιο ψηλα απο οτι αναμενοταν απο τους περισσοτερους "γνωστες".
Βεβαια ολα αυτα δεν λενε και πολλα... ή για να χρησιμοποιησω μια Ελληνική παροιμια που παει "γαντι"
"Κυριακή, κοντή γιορτή"
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Αναλυτικά η κατάταξη στο δεύτερο γύρο των ελεύθερων δοκιμών:

1. Λιούις Χάμιλτον Mercedes 1:29.625 37 γύροι
2. Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes +0.157 31
3. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +0.507 28
4. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Racing-Renault +0.756 41
5. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes +0.885 33
6. Ντανιέλ Ρικιάρντο Red Bull Racing-Renault +0.913 38
7. Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari +1.273 32
8. Βαλτέρι Μπότας Williams-Mercedes +1.295 38
9. Κέβιν Μάγκνουσεν McLaren-Mercedes +1.406 34
10. Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes +1.429
11. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ STR-Renault +1.435
12. Φελίπε Μάσα Williams-Mercedes +1.494
13. Σέρχιο Πέρες Force India-Mercedes +1.658
14. Άντριαν Σούτιλ Sauber-Ferrari +2.730
15. Εστέμπαν Γκουτιέρες Sauber-Ferrari +2.843
16. Ντάνιελ Κβίατ STR-Renault +2.870
17. Ζιλ Μπιανκί Marussia-Ferrari +3.861
18. Ρομάν Γκροσάν Lotus-Renault +4.021
19. Μαξ Τσίλτον Marussia-Ferrari +5.132
20. Μάρκους Έρικσον Caterham-Renault
21. Καμούι Κομπαγιάσι Caterham-Renault
22. Παστόρ Μαλδονάδο Lotus-Renault



Τελικά δείχνει να δικαιώνεται ο Κριστιάνο που είχε γράψει ότι οι Ρεντμπουλ θα είναι στους βαθμούς στην Αυστραλία.

Κατά τα άλλα μάλλον επιβεβαιώθηκε η δύναμη της μερσεντές και το ότι Φερραρι και Μακλαρεν ακολουθούν.
Να δούμε και τι θα γίνει αύριο για να ξέρουμε και πως θα είναι η εκκίνηση .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom