Ecclestone: Οι αλλαγές μετατρέπουν το σπορ σε φάρσα
Από την πρώτη στιγμή που ακούστηκε πως η Formula 1 μπορεί να κινηθεί στα μονοπάτια των 1.6 λίτρων turbo κινητήρων, ο Bernie Ecclestone τάχθηκε αντίθετος με τέτοιου είδους αλλαγές, τονίζοντας μάλιστα πως ο ήχος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ατού του σπορ. Οι αλλαγές τελικά προχώρησαν, με τη σύμφωνη γνώμη των ομάδων και της FIA, και μετά από 3 μέρες δοκιμών στη Jerez, ο Bernie ξεσπαθώνει εναντίων τους.
Η νέα εποχή πρόκειται για φάρσα. Κοιτάξτε τις τελευταίες ημέρες. Το είχα πει ότι τα πράγματα θα ήταν έτσι.
Εκείνοι (η FIA και οι ομάδες) επέμεναν για τους καινούριους κινητήρες. Αν ήθελαν να τρέχουν όπως τώρα, θα έπρεπε να πάνε στο Le Mans.
Οι άνθρωποι θέλουν ο ήχος να είναι κάτι το ξεχωριστό, αυτή είναι η Formula 1. Τώρα έχουμε ήσυχους κινητήρες και άδειες πίστες.
Ο βασικός στόχος που προσπαθεί να επιτευχθεί μέσα από τους κανονισμούς, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ομάδων, είναι η οικονομία καυσίμου. Τόσο η ροή καυσίμου προς τον κινητήρα, όσο και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, βρίσκονται πλέον στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας του σπορ. Όμως, ο Eccestone πιστεύει πως αυτή
η προσπάθεια ουσιαστικά ακυρώνεται εξαιτίας άλλων κινήσεων των ομάδων.
Δεν χρειάζονται νέους κινητήρες για κάτι τέτοιο. Η Mercedes κουβαλάει μαζί της, όπου κι αν πάει, 23 φορτηγά. Εάν πραγματικά ήθελαν να κάνουν οικονομία στα καύσιμα, θα έπρεπε να σταματήσουν να το κάνουν αυτό.
Ειδικά με το τελευταίο κομμάτι των δηλώσεων Ecclestone, δεν θα μπορούσα παρά να είμαι απόλυτα σύμφωνος. Νομίζω πως όλοι μας έχουμε κατανοήσει τον πραγματικό λόγο για τις αλλαγές στους κινητήρες, όμως δεν αρκούν μόνο οι επιδώσεις στην πίστα για να αλλάξει η Formula 1 το προφίλ της σε κάτι πιο οικολογικό/οικονομικό, ώστε να μπορούν οι κατασκευαστές κινητήρων να διαφημίσουν τα αυτοκίνητά τους. Πρέπει όλες οι κινήσεις των ομάδων να συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση, για να πείσουν το όλο και πιο ενημερωμένο αγοραστικό κοινό.