Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Έχε πλάκα να μην έχει καλό μονοθέσιο ο Φέττελ στους πρώτους αγώνες τουλάχιστον... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Να τρώει γύρους η κοροιδάρα να καβλώνω. Να βλέπω να άσχημα μούτρα του τραβηγμένα από την απογοήτευση.
Το αυτό και για αυτόν τον πουτάνας γιο του Νιούι που μισεί τη Φερράρι παθολογικά γαμώ το σπίτι του!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Την δύναμη τους έδειξαν σήμερα 3η μέρα δοκιμών  οι ομάδες με κινητήρα Mercedes!
92 γύρους συμπλήρωσε η McLaren MP4-29  (40 Jenson Button, 52 Kevin Magnussen) με τον νεαρό Δανό να κατεβάζει τον χρόνο στο 1:23.276.


570919e3-e7f2-4422-9757-fcc5f559ec72_800.jpg



Ο Felipe Massa με την Williams FW36 και κινητήρα Mercedes  έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο 1:23.700

22827.jpg



Ο Lewis Hamilton με την Mercedes  W05 συμπλήρωσε 62 γύρους και καλύτερο χρόνο 1:23.952

22829.jpg



Ο Jenson Button  που είχε αγωνιστεί το πρωί είχε κάνει 1:25.030 ενώ ο Fernando Alonso στην πρώτη εμφάνισή του με την F14 T συμπλήρωσε 58 γύρους και καλύτερο χρόνο 1:25.495. Δεν κατέβασε άλλο τους χρόνους,  περιορίστηκε στα επίπεδα που τους είχε αφήσει ο Raikkonen.

22801.jpg



1:26.096 έκανε ο Nico Hulkenberg με τη Force India VJM07 σε μόλις 17 γύρους

22821.jpg



Από τα μονοθέσια με  κινητήρα Renault  η Toro Rosso  με τον Jean-Eric Vergne ήταν η μόνη  που συμπλήρωσε χρονομετρημένο γύρο, έκανε 30 με καλύτερο χρόνο 1:29.915. Δεν την έλειψαν ωστόσο τα προβλήματα που ανάγκασαν τον Vergne να πηδήξει από το μονοθέσιο που κάπνιζε!  :cheesy:

22833.jpg
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Ecclestone: Οι αλλαγές μετατρέπουν το σπορ σε φάρσα

Από την πρώτη στιγμή που ακούστηκε πως η Formula 1 μπορεί να κινηθεί στα μονοπάτια των 1.6 λίτρων turbo κινητήρων, ο Bernie Ecclestone τάχθηκε αντίθετος με τέτοιου είδους αλλαγές, τονίζοντας μάλιστα πως ο ήχος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ατού του σπορ. Οι αλλαγές τελικά προχώρησαν, με τη σύμφωνη γνώμη των ομάδων και της FIA, και μετά από 3 μέρες δοκιμών στη Jerez, ο Bernie ξεσπαθώνει εναντίων τους.

Η νέα εποχή πρόκειται για φάρσα. Κοιτάξτε τις τελευταίες ημέρες. Το είχα πει ότι τα πράγματα θα ήταν έτσι.

Εκείνοι (η FIA και οι ομάδες) επέμεναν για τους καινούριους κινητήρες. Αν ήθελαν να τρέχουν όπως τώρα, θα έπρεπε να πάνε στο Le Mans.

Οι άνθρωποι θέλουν ο ήχος να είναι κάτι το ξεχωριστό, αυτή είναι η Formula 1. Τώρα έχουμε ήσυχους κινητήρες και άδειες πίστες.

Ο βασικός στόχος που προσπαθεί να επιτευχθεί μέσα από τους κανονισμούς, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ομάδων, είναι η οικονομία καυσίμου. Τόσο η ροή καυσίμου προς τον κινητήρα, όσο και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, βρίσκονται πλέον στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας του σπορ. Όμως, ο Eccestone πιστεύει πως αυτή η προσπάθεια ουσιαστικά ακυρώνεται εξαιτίας άλλων κινήσεων των ομάδων.

Δεν χρειάζονται νέους κινητήρες για κάτι τέτοιο. Η Mercedes κουβαλάει μαζί της, όπου κι αν πάει, 23 φορτηγά. Εάν πραγματικά ήθελαν να κάνουν οικονομία στα καύσιμα, θα έπρεπε να σταματήσουν να το κάνουν αυτό.

Ειδικά με το τελευταίο κομμάτι των δηλώσεων Ecclestone, δεν θα μπορούσα παρά να είμαι απόλυτα σύμφωνος. Νομίζω πως όλοι μας έχουμε κατανοήσει τον πραγματικό λόγο για τις αλλαγές στους κινητήρες, όμως δεν αρκούν μόνο οι επιδώσεις στην πίστα για να αλλάξει η Formula 1 το προφίλ της σε κάτι πιο οικολογικό/οικονομικό, ώστε να μπορούν οι κατασκευαστές κινητήρων να διαφημίσουν τα αυτοκίνητά τους. Πρέπει όλες οι κινήσεις των ομάδων να συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση, για να πείσουν το όλο και πιο ενημερωμένο αγοραστικό κοινό.

 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Ecclestone: Οι αλλαγές μετατρέπουν το σπορ σε φάρσα

Από την πρώτη στιγμή που ακούστηκε πως η Formula 1 μπορεί να κινηθεί στα μονοπάτια των 1.6 λίτρων turbo κινητήρων, ο Bernie Ecclestone τάχθηκε αντίθετος με τέτοιου είδους αλλαγές, τονίζοντας μάλιστα πως ο ήχος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ατού του σπορ. Οι αλλαγές τελικά προχώρησαν, με τη σύμφωνη γνώμη των ομάδων και της FIA, και μετά από 3 μέρες δοκιμών στη Jerez, ο Bernie ξεσπαθώνει εναντίων τους.

Η νέα εποχή πρόκειται για φάρσα. Κοιτάξτε τις τελευταίες ημέρες. Το είχα πει ότι τα πράγματα θα ήταν έτσι.

Εκείνοι (η FIA και οι ομάδες) επέμεναν για τους καινούριους κινητήρες. Αν ήθελαν να τρέχουν όπως τώρα, θα έπρεπε να πάνε στο Le Mans.

Οι άνθρωποι θέλουν ο ήχος να είναι κάτι το ξεχωριστό, αυτή είναι η Formula 1. Τώρα έχουμε ήσυχους κινητήρες και άδειες πίστες.

Ο βασικός στόχος που προσπαθεί να επιτευχθεί μέσα από τους κανονισμούς, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ομάδων, είναι η οικονομία καυσίμου. Τόσο η ροή καυσίμου προς τον κινητήρα, όσο και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ, βρίσκονται πλέον στα χαμηλότερα επίπεδα της ιστορίας του σπορ. Όμως, ο Eccestone πιστεύει πως αυτή η προσπάθεια ουσιαστικά ακυρώνεται εξαιτίας άλλων κινήσεων των ομάδων.

Δεν χρειάζονται νέους κινητήρες για κάτι τέτοιο. Η Mercedes κουβαλάει μαζί της, όπου κι αν πάει, 23 φορτηγά. Εάν πραγματικά ήθελαν να κάνουν οικονομία στα καύσιμα, θα έπρεπε να σταματήσουν να το κάνουν αυτό.

Ειδικά με το τελευταίο κομμάτι των δηλώσεων Ecclestone, δεν θα μπορούσα παρά να είμαι απόλυτα σύμφωνος. Νομίζω πως όλοι μας έχουμε κατανοήσει τον πραγματικό λόγο για τις αλλαγές στους κινητήρες, όμως δεν αρκούν μόνο οι επιδώσεις στην πίστα για να αλλάξει η Formula 1 το προφίλ της σε κάτι πιο οικολογικό/οικονομικό, ώστε να μπορούν οι κατασκευαστές κινητήρων να διαφημίσουν τα αυτοκίνητά τους. Πρέπει όλες οι κινήσεις των ομάδων να συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση, για να πείσουν το όλο και πιο ενημερωμένο αγοραστικό κοινό.

Πάλι καλά που μίλησε σωστά,εγώ νόμιζα ότι αυτός ρυθμίζει τους κανονισμούς...Όσο για τα καύσιμα,τι να πεις...μόνο για την προστασία του περιβάλλοντος δεν νοιάζονται(σιγά πόσα καύσιμα καίνε!)Ελπίζω να μην είναι πολύ αργά να αλλάξουν τα πράγματα αλλιώς κλείστε το μαγαζί!
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Πάλι καλά που μίλησε σωστά,εγώ νόμιζα ότι αυτός ρυθμίζει τους κανονισμούς...Όσο για τα καύσιμα,τι να πεις...μόνο για την προστασία του περιβάλλοντος δεν νοιάζονται(σιγά πόσα καύσιμα καίνε!)Ελπίζω να μην είναι πολύ αργά να αλλάξουν τα πράγματα αλλιώς κλείστε το μαγαζί!

Εγώ πάλι θεωρώ ότι αγώνες ταχύτητας και οικονομία είναι έννοιες αντίθετες.
Καλή η οικονομία, ωραίοι οι νέοι κινητήρες που θα είναι οικονομικοί, οικολογικοί κλπ, αλλά μιλάμε για αγώνες ταχύτητας και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Δεν συμβιβάζονται αυτά τα δύο.

Αν θέλουν ας κάνουν ένα νέο, παράλληλο πρωτάθλημα που θα αφορά το θέμα της οικονομίας και οικολογίας σε σχέση με την αυτοκίνηση και θα είναι με την μορφή αυτοκινήτων F1 ή όποια άλλη μορφή θέλουν.
Τώρα όλα αυτά που κάνουν είναι παπαριές.

Ας ελπίσουμε ότι ο κόσμος θα αντιδράσει (με την απουσία του) για να καταλάβουν και κάτι τέτοιο δείχνουν οι δηλώσεις του.
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Θυμάται κανείς ποιες ομάδες είχαν συμφωνήσει στους νέους κινητήρες?
Αν θυμάμαι καλά η Ferrari είχε διαφωνήσει...
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Εγώ πάλι θεωρώ ότι αγώνες ταχύτητας και οικονομία είναι έννοιες αντίθετες.
Καλή η οικονομία, ωραίοι οι νέοι κινητήρες που θα είναι οικονομικοί, οικολογικοί κλπ, αλλά μιλάμε για αγώνες ταχύτητας και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Δεν συμβιβάζονται αυτά τα δύο.

Αν θέλουν ας κάνουν ένα νέο, παράλληλο πρωτάθλημα που θα αφορά το θέμα της οικονομίας και οικολογίας σε σχέση με την αυτοκίνηση και θα είναι με την μορφή αυτοκινήτων F1 ή όποια άλλη μορφή θέλουν.
Τώρα όλα αυτά που κάνουν είναι παπαριές.

Ας ελπίσουμε ότι ο κόσμος θα αντιδράσει (με την απουσία του) για να καταλάβουν και κάτι τέτοιο δείχνουν οι δηλώσεις του.
Δεν τίθεται θέμα οικονομίας,όσο καίει ένα αεροπλάνο για να πάει από την Αθήνα στην Βοστώνη τόσο καίνε όλα τα μονοθέσια σε έναν αγώνα!Και πολλλοί αγώνες γίνονται μέσα στη φύση(σπα,μοντρεαλ)που απορροφάνε το όποιο διοξ. του άνθρ.Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι είναι σκόπιμο,υποψιάζομαι γιατί γίνεται αυτό αλλά θα δούμε καλύτερα στο μέλλον τι θα συμβεί,ΚΑΙ ΚΌΣΜΟ ΠΆΝΤΑ ΘΑ ΈΧΕΙ ΓΙΑΤΊ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡοι από αυτούς για επίδειξη πάνε,πόσοι από αυτούς δεν έχουν λεφτά;;;Και βέβαια αρκετοί από αυτούς δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνηση.Και αν όντως διαφώνησε μόνο η φερράρι είναι πολύ περίεργο.
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Δεν τίθεται θέμα οικονομίας,όσο καίει ένα αεροπλάνο για να πάει από την Αθήνα στην Βοστώνη τόσο καίνε όλα τα μονοθέσια σε έναν αγώνα!Και πολλλοί αγώνες γίνονται μέσα στη φύση(σπα,μοντρεαλ)που απορροφάνε το όποιο διοξ. του άνθρ.Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι είναι σκόπιμο,υποψιάζομαι γιατί γίνεται αυτό αλλά θα δούμε καλύτερα στο μέλλον τι θα συμβεί,ΚΑΙ ΚΌΣΜΟ ΠΆΝΤΑ ΘΑ ΈΧΕΙ ΓΙΑΤΊ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡοι από αυτούς για επίδειξη πάνε,πόσοι από αυτούς δεν έχουν λεφτά;;;Και βέβαια αρκετοί από αυτούς δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνηση.Και αν όντως διαφώνησε μόνο η φερράρι είναι πολύ περίεργο.

Δύο ή τρεις ομάδες νομίζω είχαν διαφωνήσει απλά δεν θυμάμαι ποιοι ήταν οι άλλοι.
Φαντάζομαι ότι τελικά συμφώνησαν για να μην μείνουν απ' έξω.
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
Οι αλλαγες στους κινητηρες εγιναν για πολυ συγκεκριμενους λογους. Επι εποχης Mosley, οταν σε μια χρονια Toyota, Honda και BMW τα βροντηξαν και εφυγαν απο την F1 εμφανιστηκε το VAG Group μεσω της Audi και ειπε οτι ο προβλημα με την F1 ειναι οτι δεν ειναι road-relevant. Οι υβριδικες τεχνολογιες δηλαδη που τοτε γινονταν μοδα δεν μπορουσαν να εφαρμοστουν στην F1, και ο κοσμος δεν ενδιαφερεται για V8 κινητηρες κλπ. Και τοτε ο Mosley εφτιαξε το αρχικο πλανο το οποιο δεν ηταν καν V6, ηταν 4κυλινδροι εν σειρα κινητηρες και μαλιστα κατα τα πρωτυπα του Prius θα εσβηναν τελειως σε ταχυτητες κατω των 100χλμ. Βγηκαν οι κανονισμοι, ολοι με πρωτη τη Ferrari που δε πουλαει τετρακιλυνδρα γκρινιαζαν γιατι τα εβαλαν κατω και ειπαν οτι θελουν περι τα 150 εκατομμυρια για να αναπτυξουν τους κινητηρες, το VAG Group ειπε ευχαριστουμε αλλα δε μας ενδιαφερει η F1 και φτασαμε στον "συμβιβασμο" των V6. Και με τεραστιο κοστος. Οι 9 κινητηρες για ολοι τη σαιζον περσυ (8+1 δοκιμων) κοστιζαν γυρω στα 7 με 8 εκατομμυρια. Οι 6 κινητηρες φετος (5+1 δοκιμων) κοστιζουν κοντα στα 20 εκατομμυρια.To κινητρο δεν ηταν ποτε οικολογικο με την εννοια των CO2 emissions, αν ειχαν τετοιο κινητρο το να παρουν εναν αγωνα που γινεται στην Απω Ανατολη και θελει 2 Boeing 747 να μεταφερουν το καργκο εκει και μετα πισω στην Ευρωπη και να τον μεταφερουν στην Ευρωπη θα γλυτωνε πολυ πιο πολλα καυσιμα απο οσα καινε ολα τα μονοθεσια αθροιστικα σε μια σαιζον.

Ο Bernie ειναι πανεξυπνος ομως. Καταλαβαινει οτι πουλαει ενα προιον και για να το πουλησει ακριβα πρεπει να ειναι κατι ξεχωριστο. Οσοι εχουν παει εστω και μια φορα σε αγωνα F1 καταλαβαινουν οτι χανεται τελειως η αισθηση του ωστικου κυμματος που σε χτυπαγε καθε φορα που περναγε ενα μονοθεσιο μπροστα σου. Αλλα τι τον νοιαζει αυτο τον Bernie? Πολυ απλα τα σιρκουι οικονομικα μπαινουν μεσα γιατι ο Bernie τους χρεωνει τ'αντερα του για το δικαιωμα να φιλοξενουν την F1. Αν κοψει τελειως ο κοσμος να πηγαινει στους αγωνες θα αναγκαστει ο Bernie να πουλαει 2-3 αγωνες το χρονο σε Abu Dhabi, Bahrein κλπ γιατι εκει τους αγωνες τους επιδοτει το κρατος, ενω πχ το Silvestone αν δε μαζεψει κοσμο να παρει εισητηρια απλα θα σπασει το συμβολαιο του, δε θα μπει το κρατος να καλυψει τη χασουρα.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Οι αλλαγες στους κινητηρες εγιναν για πολυ συγκεκριμενους λογους. Επι εποχης Mosley, οταν σε μια χρονια Toyota, Honda και BMW τα βροντηξαν και εφυγαν απο την F1 εμφανιστηκε το VAG Group μεσω της Audi και ειπε οτι ο προβλημα με την F1 ειναι οτι δεν ειναι road-relevant. Οι υβριδικες τεχνολογιες δηλαδη που τοτε γινονταν μοδα δεν μπορουσαν να εφαρμοστουν στην F1, και ο κοσμος δεν ενδιαφερεται για V8 κινητηρες κλπ. Και τοτε ο Mosley εφτιαξε το αρχικο πλανο το οποιο δεν ηταν καν V6, ηταν 4κυλινδροι εν σειρα κινητηρες και μαλιστα κατα τα πρωτυπα του Prius θα εσβηναν τελειως σε ταχυτητες κατω των 100χλμ. Βγηκαν οι κανονισμοι, ολοι με πρωτη τη Ferrari που δε πουλαει τετρακιλυνδρα γκρινιαζαν γιατι τα εβαλαν κατω και ειπαν οτι θελουν περι τα 150 εκατομμυρια για να αναπτυξουν τους κινητηρες, το VAG Group ειπε ευχαριστουμε αλλα δε μας ενδιαφερει η F1 και φτασαμε στον "συμβιβασμο" των V6. Και με τεραστιο κοστος. Οι 9 κινητηρες για ολοι τη σαιζον περσυ (8+1 δοκιμων) κοστιζαν γυρω στα 7 με 8 εκατομμυρια. Οι 6 κινητηρες φετος (5+1 δοκιμων) κοστιζουν κοντα στα 20 εκατομμυρια.To κινητρο δεν ηταν ποτε οικολογικο με την εννοια των CO2 emissions, αν ειχαν τετοιο κινητρο το να παρουν εναν αγωνα που γινεται στην Απω Ανατολη και θελει 2 Boeing 747 να μεταφερουν το καργκο εκει και μετα πισω στην Ευρωπη και να τον μεταφερουν στην Ευρωπη θα γλυτωνε πολυ πιο πολλα καυσιμα απο οσα καινε ολα τα μονοθεσια αθροιστικα σε μια σαιζον.

Ο Bernie ειναι πανεξυπνος ομως. Καταλαβαινει οτι πουλαει ενα προιον και για να το πουλησει ακριβα πρεπει να ειναι κατι ξεχωριστο. Οσοι εχουν παει εστω και μια φορα σε αγωνα F1 καταλαβαινουν οτι χανεται τελειως η αισθηση του ωστικου κυμματος που σε χτυπαγε καθε φορα που περναγε ενα μονοθεσιο μπροστα σου. Αλλα τι τον νοιαζει αυτο τον Bernie? Πολυ απλα τα σιρκουι οικονομικα μπαινουν μεσα γιατι ο Bernie τους χρεωνει τ'αντερα του για το δικαιωμα να φιλοξενουν την F1. Αν κοψει τελειως ο κοσμος να πηγαινει στους αγωνες θα αναγκαστει ο Bernie να πουλαει 2-3 αγωνες το χρονο σε Abu Dhabi, Bahrein κλπ γιατι εκει τους αγωνες τους επιδοτει το κρατος, ενω πχ το Silvestone αν δε μαζεψει κοσμο να παρει εισητηρια απλα θα σπασει το συμβολαιο του, δε θα μπει το κρατος να καλυψει τη χασουρα.
Να παν να γαμηθούνε φαταούλες.
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
Βαριεμαι να το μεταφραζω οποτε  οποιος θελει το διαβαζει στ'αγγλικα, συντευξη του Rob White της Renault ... τα πραγματα εκ πρωτης οψεως δεν φαινονται και πολυ ροδινα για Red Bull, STR, Lotus και Caterham. Μιλαει για προσωρινη λυση πριν το Μπαχρειν και πεταει και το τρομερο "The homologation deadline is the end of February. Change is not forbidden, but subject to the sporting regulations and we should not get so hung up on this date." που υποννοει οτι δε θα υπαρχει τελικη λυση στα προβληματα πριν την αρχη της σαιζον και θα ζητησουν αδεια απο την FIA να κανουν αλλαγες στον κινητηρα μεσα στη σαιζον

 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
:grin: :grin: :grin:

Να μη ξεκινήσει το πρωτάθλημα,αν δεν βρεθεί λύση (να μη βρεθεί :grin:) στο πρόβλημα της Renault... :grin: :grin:

Να μην τους δώσουν άδεια για αλλαγές στον κινητήρα μέσα στη σαιζόν,αλλά να βρουν λύση στο πρόβλημα πολύ απλά... :tickedoff:


Eraser τα πήγε μια χαρά ο επίτιμος... :tooth: :tooth:
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.802
Like
16
Πόντοι
16
Βαριεμαι να το μεταφραζω οποτε  οποιος θελει το διαβαζει στ'αγγλικα, συντευξη του Rob White της Renault ... τα πραγματα εκ πρωτης οψεως δεν φαινονται και πολυ ροδινα για Red Bull, STR, Lotus και Caterham. Μιλαει για προσωρινη λυση πριν το Μπαχρειν και πεταει και το τρομερο "The homologation deadline is the end of February. Change is not forbidden, but subject to the sporting regulations and we should not get so hung up on this date." που υποννοει οτι δε θα υπαρχει τελικη λυση στα προβληματα πριν την αρχη της σαιζον και θα ζητησουν αδεια απο την FIA να κανουν αλλαγες στον κινητηρα μεσα στη σαιζον

Επιτέλους θα δούμε λίγο μάχη
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
:grin: :grin: :grin:

Να μη ξεκινήσει το πρωτάθλημα,αν δεν βρεθεί λύση (να μη βρεθεί :grin:) στο πρόβλημα της Renault... :grin: :grin:

Να μην τους δώσουν άδεια για αλλαγές στον κινητήρα μέσα στη σαιζόν,αλλά να βρουν λύση στο πρόβλημα πολύ απλά... :tickedoff:

Eraser τα πήγε μια χαρά ο επίτιμος... :tooth: :tooth:

αυτές είναι οι περσινές...!
ακόμη δεν ευχήθηκε, έρχεται όμως... :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
αυτές είναι οι περσινές...!
ακόμη δεν ευχήθηκε, έρχεται όμως... :grin:
Α,εντάξει... :grin:  Αργησαν να πάνε,αλλά έπιασαν τόπο... :grin:

Άντε,γρήγορα πες του τώρα που είναι ευάλωτοι,να τους αποτελειώσει... :grin: :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Χθές στην Αθλητκή Κυριακή, ο Τάκης Πουρναράκης είπε μία πολύ σωστή (κατά τη γνώμη μου) κουβέντα.

Την Φόρμουλα 1 όπως την ξέρατε,ξεχάστε την...Αυτό που ξέρατε και λέγατε πως ήταν η Φόρμουλα 1,πάει τελείωσε... :S. Η Φόρμουλα 1 σταμάτησε το 2013 είπε...

Δεν έχει άδικο...έδειξε πλάνα από τις δοκιμές (από κάμερα) και αυτό που είδα ήταν πολύ αστείο... :tooth: :tooth: :tooth:
Τα μονοθέσια τα έχουμε δει από τις φωτογραφίες,αλλά παιδιά πιστέψτε με,από την τηλεόραση η εικόνα (μιλάω για την εμφάνιση των μονοθεσίων) είναι τουλάχιστον δύο φορές χειρότερη... :S
Το είπαν και αυτοί,τα μονοθέσια είναι πολύ άσχημα...Για την Caterham είπε,πως μοιάζει με "τρανσφόρμερ"... :tooth: :tooth: :tooth:
Δεν έχει και άδικο. :grin:  Τα μονοθέσια είναι πραγματικά πολύ άσχημα και χθές μόλις τα είδα,δεν κρατήθηκα... :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
Όσο για τον ήχο,τον έχετε ακούσει από τα βιντεάκια...Μαύρα χάλια,είπε βέβαια ότι οι οδηγοί δεν πιέζουν τους κινητήρες την δεδομένη στιγμή πάνω από τις 11.000-12.000 στροφές,αλλά ο ήχος πάνω-κάτω αυτός που έχουμε ακούσει θα είναι.

Να σημειώσω επίσης,ότι αναφέρθηκε στο γνωστό πρόβλημα της Renault :grin: καθώς επίσης έδειξε πίνακες με τους γύρους και τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει μέχρι στιγμή οι ομάδες.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
δεν ξέρω γιατί βλέπει φ1 ο πουρναράκης, αλλά η ομορφιά είναι το τελευταίο που απασχολεί κάποιον που βλέπει μηχανοκίνητο αθλητισμό.
 

Ferrariman

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2009
Μηνύματα
19
Like
2
Πόντοι
0
ας μαθει ο πουρναρας να σχολιαζει πρωτα και οχι να τσιριζει και μετα ας κανει απολυτες δηλωσεις καρδιναλιου. Χιλιες φορες ναχουν μυτες-δονητες (που δεν εχουν ολοι καθως πχ. η Μερσεντες δοκιμασε αλλο σχεδιασμο αεροτομης) παρα αυτο το απαισιο σκαλοπατι της κακιας ωρας

Οσον αφορα την Ρενω, ωρα ητανε αυτοι και η Ρεντμπουλ να χασουν τα ηνια. Αι σιχτιρ 5 χρονια με τον τζαστιν μπιμπερ και τις κλαψες του οποτε κερδιζε αγωνα, παναθεμα τον ισοφαρησε και τον προστ στα πρωταθληματα
 

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
F1: Πτώση 10% στην τηλεθέαση παγκοσμίως!

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της FOM μέσω της ετήσιας έκδοσης Global Media Report το 2013 είδαν τα GP 50 εκατομμύρια λιγότεροι άνθρωποι.

Το 2013 παρακολούθησαν τους αγώνες 450 εκατομμύρια άνθρωποι ενώ το 2012 ήταν 500 εκατομμύρια οι τηλεθεατές και το 2011, 515 εκατομμύρια. 

Στον πρόλογο της επίσημης ανάλυσης ο επικεφαλής της F1, Μπέρνι Έκλεστον αναφέρει: « Το κοινό μας πέρυσι ήταν σε παγκόσμια βάση στα 450 εκατομμύρια θεατές μια αναμενόμενη μείωση σε σχέση με το 2012. Σίγουρα σ’ αυτό έπαιξε ρόλο η οριστική έκβαση του πρωταθλήματος πριν τους τελευταίους αγώνες της χρονιάς. Οι δυο τελευταίοι αγώνες της χρονιάς σε ΗΠΑ και Βραζιλία δεν είχαν την απήχηση που θα έδινε ένας μεγάλος τελικό. Επίσης το 2013 είχαμε έναν αγώνα λιγότερο από τα προηγούμενα χρόνια. Οι αλλαγές που επιχειρούνται φέτος θα διατηρήσουν τη Formula στην κορυφή της τεχνολογικής εξέλιξης. Είμαι σίγουρος πως η φετινή σεζόν δε θα είναι μόνο απρόβλεπτη αλλά θα ανανεώσει την έξαψε του κοινού και θα αναθερμάνει τον ανταγωνισμό».

Η υιοθέτηση του κανονισμού με τους διπλούς βαθμούς στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς (σ.σ: φέτος στο Άμπου Ντάμπι) προήρθε ύστερα από επιμονή του Έκλεστον ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος έστω και με τεχνητό τρόπο. Αν δει κανείς τις επιμέρους αναλύσεις στις βασικές αγορές υπήρξε μεγάλη αύξηση στις ΗΠΑ (18%) λόγω του αγώνα στο Ώστιν αλλά και της συνδυασμένης προβολής από το NBC και το NBC Sport.
Αντίστοιχα η μεγαλύτερη πτώση παρατηρήθηκε στη Γαλλία από τα 27 εκ. θεατές στα 10 εκ. θεατές λόγω της προβολή των αγώνων αποκλειστικά από συνδρομητική τηλεόραση (CANAL+).  Πτώση σημαντική υπήρξε και σε Ρωσία – Πολωνία, οι χώρες αυτές δεν είχαν πέρυσι οδηγό στο θεσμό.

Αναλυτές αποδίδουν την πτώση της τηλεθέασης και στην απόλυτη κυριαρχία του Σεμπάστιαν Φέτελ που κέρδισε όλους τους αγώνες από το καλοκαίρι και μετά αρχής γενομένης από το Βέλγιο και μέχρι την Βραζιλία (9 νίκες σερί).

Το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον δεδομένων των αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς που προκαλούν ανατροπές στις ισορροπίες δυνάμεων δίνοντας απρόβλεπτη εξέλιξη στους αγώνες. Μετά το πρώτο τεστ στη Χερέθ φαίνεται ότι οι εργοστασιακές ομάδες (Ferrari, Mercedes) που κατασκευάζουν μόνες τους τον κινητήρα έχουν πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.

Το φετινό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 19 αγώνες όπως και πέρυσι. Ανάμεσά τους δυο νέοι προορισμοί σε Αυστρία και Ρωσία. Αντίθετα απουσιάζουν από το πρόγραμμα το Κορεάτικο και το Ινδικό GP.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom