Νέα

Εκλογές 2012

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Matt LeBlanc
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 17K
  • Εμφανίσεις 390K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Πιστεύετε ότι θα γίνουν τελικά και άλλες εκλογές?

  • Ναι

    Ψήφοι: 182 71,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 73 28,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    255

jackass5

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
559
Like
0
Πόντοι
6
και κάτι αλλο που είδα να γράφετε παραπανω για την εκταση των αεροδρομίων...

το ελληνικο είχε μεγαλυτερη εκταση απο το βενιζελος. Το 2007 στο τελικο του ch league είχαν μεγαλο προβλημα με τα τσαρτερ. Δεν χώραγαν και τα εστελναν για ''παρκινγκ'' σε περιφερειακα αεροδρομια, ενω στον τελικο του 1994 το ελληνικο χωρεσε πολυ μεγαλυτερο αριθμο τσαρτερ απο αυτα που ηρθαν συνολικα το 2007.
 

Επισκέπτης
και κάτι αλλο που είδα να γράφετε παραπανω για την εκταση των αεροδρομίων...

το ελληνικο είχε μεγαλυτερη εκταση απο το βενιζελος. Το 2007 στο τελικο του ch league είχαν μεγαλο προβλημα με τα τσαρτερ. Δεν χώραγαν και τα εστελναν για ''παρκινγκ'' σε περιφερειακα αεροδρομια, ενω στον τελικο του 1994 το ελληνικο χωρεσε πολυ μεγαλυτερο αριθμο τσαρτερ απο αυτα που ηρθαν συνολικα το 2007.

Ἀδύνατον.

Τὸ παλαιὸν ἀεροδρόμιον εἶχε ἔκτασιν 6 τετραγωνικῶν χιλιομέτρων. Τὸ νέον 17,5 τ. χιλ.

Ἐκτὸς ἀν ἐννοῆτε τὴν ἔκτασιν τῆς ἐπιφανείας σταθμεύσεως, διὰ τὴν ὁποίαν δὲν εὑρίσκονται εὐχερῶς στοιχεῖα.
 

Επισκέπτης
Ἐὰν ὑπάρχῃ ἐπιφάνεια διαθέσιμος εἶναι σχετικῶς εὐχερὲς νὰ ἐπιστρωθῇ.
 

Επισκέπτης
Περσόνα, στα αεροδρόμια έχει και κρύο και φυσάνε και αέρηδες ....
να προσέχεις όταν πετάς ......

Ποτέ να μην ξεχνάς ...
URL]]
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
αυτοι οι τύποι αγορίνα ψηφίζουνε.
προτιμούν να πληρώσουν χρυσάφι ένα αεροδρόμιο σε βοσκοτόπια με ταυτόχρονο κλείσιμο των αλλων 2 της αθήνας που μας στοίχισε σε μίζες τυρόβλαχους και απαλλοτριώσεις και γερμανούς ο κούκος αηδόνι απο ένα ριζοσπαστικό νέο εγχείργημα που θα αποτελούσε και αξιοθεατο και πολο έλξης και θα δημιουργούσε άλλες τουριστικές συνθήκες για την ελλάδα.
ας πούμε..... για να πάει ο δύσμοιρος τουρίστας απ το ελ βενιζέλος στον πειραιά πρέπει να πάρει τον προαστιακό το μετρό και μετά τον ηλεκτρικό να δει όλη την ΠΥΚΝΗ ΒΛΑΣΤΗΣΗ του Κορωπίου, μετά να πάει κάτω απ τη γη (λες και δεν εχει ξαναπάει) για να φτάσει στον Πειραιά έχοντας αλλάξει 3!!!!!!!!! τρένα......

αντιθέτως θα τον χάλαγε να πάει στον πειραιά απο το ελληνικό με πλοιάρια, να δει την ακτή το λιμάνι τον αργοσαρωνικό να έχει μια πρώτη αίσθηση του τι σημαίνει ελλαδα και ήλιος και θάλασσα.

Κοινως, την καλύτερη διαφήμιση μιας χώρας τη δίνει πάντα το φιρστ ιμπρέσιον....
αλλά ο ραπανάκης θέλει τα σπάτα για ασφάλεια.... Γι αυτό φαίνεται ο πύργος ελεγχου έχιε μείνει ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙκο  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

πότε η Αθήνα είχε δύο αεροδρόμια???

έχεις ποτε ρε παπάρι καμπριολέ χρησιμοποιήσει μετρό ????
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
αααααααααααααααχααχαχαχαχαχ τι συγκρίνουμε; αεροδρόμιο χωρίς ανακαίνιση του 70 με αυτό του 2000;

ποιά ασφάλεια ρε ραμολιμέντο;
είχε γίνει ποτέ ατύχημα;


και πώς να γίνει;
σε αεροπλάνα που προσγειώνονται απογειώνονται με Η/Υ

είσαι σίγουρος γιαυτό???


ουκ ολίγα

και συνοπτικά

09-NOV-1995 Boeing 747-200   Olympic Airways 0 Athens-Ellin...   H2
24-MAR-1992 Boeing 707-321C ST-ALX Golden Star Air Cargo 7 near Athens-Ellin... A1
15-APR-1983 Boeing 727-2F2 TC-JBG THY 0 Athens-Ellin...   H2
08-OCT-1979 DC-8-62 HB-IDE Swissair 14 Athens-Ellin... A1
03-DEC-1975 Boeing 747-123F (SCD) OD-AGC TMA 0 Athens-Ellin...   A2
21-OCT-1972 NAMC YS-11A-500 SX-BBQ Olympic Airways 37 near Athens-Ellin...   A1
28-MAY-1972 Boeing 707   Olympic Airways 0 Athens   H2
16-OCT-1971 NAMC YS-11   Olympic Airways 0 Athens   H2
05-NOV-1970 Douglas DC-6B SX-DAI Olympic Airways 0 Kerkyra Airp...   A1
12-DEC-1969 Boeing 707   Ethiopian Airlines 2 Athens (ATH)   H2
08-DEC-1969 Douglas DC-6B SX-DAE Olympic Airways 90 near Athens   A1
29-OCT-1959 Douglas C-47A-30-DL SX-BAD Olympic Airways 19 near Avlon Attiki   A1
21-JUN-1959 Canadair C-54GM Argonaut 17525 RCAF 0 Athens-Ellin...   A1
26-OCT-1947 Douglas DC-4-1009 SE-BBG AB Aerotransport 44 Mount Hymettus   A1
03-SEP-1947 Douglas C-47A-65-DL SX-BAB Hellenic Airlines 3 Voula   A1

 

boz

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2009
Μηνύματα
1.112
Like
2
Πόντοι
16
Ο γνωστός ...τρομπαδόρος-αναλυτής, καταρρίπτει στα Μπουρδέλα.κομ, με μια γραμμή αποσταγμένης βλακείας, ολόκληρο τον Κέυνς....

Όσο λοιπόν εσύ μοικάνε πασχίζεις να ξεπουλήσεις τ' ασημικά της χώρας σου (τους "πνεύμονες" της ικανότητάς σου για ανάπτυξη...) και να προσθέσεις στην ανεργία καμιά 500.000 ΔΥ, δες τι πρότεινε ο Κέυνς :


Από τον Κέυνς έχει πάρει το όνομά της και η Κεϋνσιανή ρύθμιση, η αναδιανομή δηλαδή μέρους των κερδών του κεφαλαίου στις κατώτερες τάξεις, με τη μορφή κοινωνικών και άλλων παροχών, προκειμένου να αποφεύγεται η κοινωνική δυσαρέσκεια και οι αναταραχές. Ας σημειωθεί όμως ότι μια τέτοια ρύθμιση δεν ήταν ποτέ στόχος του ίδιου του Κέυνς. Ο Κέυνς πρότεινε την άνοδο των δημοσίων δαπανών σε περιόδους κρίσεων για να καλύψουν μέρος του ελλείμματος ζήτησης που υπό προϋποθέσεις μπορεί να οδηγήσει την οικονομία μακριά από μια θέση ισορροπίας πλήρους απασχόλησης. Οι δημόσιες δαπάνες μπορεί να ξοδεύονται ως επιδόματα ανεργίας κτλ., αλλά ο κύριος στόχος δεν είναι η αναδιανομή αλλά η επανόρθωση της ισορροπίας. Μάλιστα η αύξηση της φορολογίας σε περιόδους κρίσης είναι πλήρως αντίθετη στη νοοτροπία του Κέυνς ο οποίος ζητά αύξηση των ελλειμμάτων στις κρίσεις, τα οποία χρηματοδοτούνται από πλεονάσματα στις καλύτερες εποχές.



Κι ενώ ο κευνσιανισμός έβγαλε την Αμερική και τη Δύση από την ύφεση του κραχ κι έγινε η πυξίδα ολων των επιτυχημένων οικονομικών πολιτικών στη Δυση του 20ου αιώνα

την ιδια στιγμή ο νεοφιλελευθερισμός του μοικανου (πούλα όλο το κρατος στους ιδιώτες και κάνε τη μεσαια ταξη να κανει το σκτο της παξιμάδι...) γάμησε τον κοσμο υπέρ των πλουσίων, σ' ένα σωρό άλλα κράτη, από μπανανίες τύπου Χιλής του Πινοτσετ κι Ελλάδας του ΓΑΠ-Μνημονίου, μέχρι τις κορωνιδες του καπιταλισμου (ΗΠΑ-Αγγλια επί Ρηγκαν και Θατσερ, αντιστοιχα..)


o kευνς με τις δημοσιες δαπανες δεν εννοουσε κρατηστε 1,5 μυριο δ.υ. και παρτε και αλλο μισο να βολεψουμε και τα κομματοσκυλα.αλλο ειναι το νοημα των δημοσιων δαπανων αλλα στο ελλαντα το μεταφραζουμε σε καρεκλες στο δημοσιο.
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
o kευνς με τις δημοσιες δαπανες δεν εννοουσε κρατηστε 1,5 μυριο δ.υ. και παρτε και αλλο μισο να βολεψουμε και τα κομματοσκυλα.αλλο ειναι το νοημα των δημοσιων δαπανων αλλα στο ελλαντα το μεταφραζουμε σε καρεκλες στο δημοσιο.

Η Ελλάδα δεν έχει 1,5 μύριο ΔΥ (δες την απογραφή τους....)
Δεν πρότεινα να πάρουμε άλλους 500.000 ΔΥ αυτη τη στιγμή
Τις καρέκλες στο Δημόσιο, από το '74 κι εδώ τις διαχειρίζονται ΠΑΣΟΚ και ΝΔ

κάτι άλλο να προσθέσεις στη συζήτηση, φίλτατε ;
 

boz

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2009
Μηνύματα
1.112
Like
2
Πόντοι
16
γιατι αυτους σε δεκο και οτα ως τι τους υπολογιζεις? 1,2μυρια να το αφησω?

Όσο λοιπόν εσύ μοικάνε πασχίζεις να ξεπουλήσεις τ' ασημικά της χώρας σου (τους "πνεύμονες" της ικανότητάς σου για ανάπτυξη...) και να προσθέσεις στην ανεργία καμιά 500.000 ΔΥ, δες τι πρότεινε ο Κέυνς :

εσυ πεταξες ενα αριθμο πεταξα και εγω ενα στο ποσοι θα μπουν η οχι στο δημοσιο δε θα τα χαλασουμε οσο αφορα τις καρεκλες οπως λες πασοκ και νδ εβαζαν πελατες μεσα ας διωξουν και κανενα δε θα κανει κακο η αρση της μονιμοτητας στο δημοσιο (εκτος και γινεται μαχη διαχειρισης για αυτες) οχι οτι αποτελει πανακια αλλα μπας και δουλεψουν και καποιοι.
την αποκρατικοποιηση γιατι τη "φοβασαι"? την ολυμπιακη την πληρωναμε (και με τις μλκιες του βγενο παλι θα την φορτωθουμε) την εμπορικη αν δεν την ειχαν δωσει θα ειχαν γραψει 10δισ ζημιες.Μη μου πεις επειδη καποιες ειναι δεκο γιατι δεκο που μου ανεβαζει πχ το ρευμα 18 και 20% και 3 και λιγο μονο την κοινη οφελεια δεν υπολογιζει.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
είσαι σίγουρος γιαυτό???


ουκ ολίγα

και συνοπτικά

09-NOV-1995 Boeing 747-200   Olympic Airways 0 Athens-Ellin...   H2
24-MAR-1992 Boeing 707-321C ST-ALX Golden Star Air Cargo 7 near Athens-Ellin... A1
15-APR-1983 Boeing 727-2F2 TC-JBG THY 0 Athens-Ellin...   H2
08-OCT-1979 DC-8-62 HB-IDE Swissair 14 Athens-Ellin... A1
03-DEC-1975 Boeing 747-123F (SCD) OD-AGC TMA 0 Athens-Ellin...   A2
21-OCT-1972 NAMC YS-11A-500 SX-BBQ Olympic Airways 37 near Athens-Ellin...   A1
28-MAY-1972 Boeing 707   Olympic Airways 0 Athens   H2
16-OCT-1971 NAMC YS-11   Olympic Airways 0 Athens   H2
05-NOV-1970 Douglas DC-6B SX-DAI Olympic Airways 0 Kerkyra Airp...   A1
12-DEC-1969 Boeing 707   Ethiopian Airlines 2 Athens (ATH)   H2
08-DEC-1969 Douglas DC-6B SX-DAE Olympic Airways 90 near Athens   A1
29-OCT-1959 Douglas C-47A-30-DL SX-BAD Olympic Airways 19 near Avlon Attiki   A1
21-JUN-1959 Canadair C-54GM Argonaut 17525 RCAF 0 Athens-Ellin...   A1
26-OCT-1947 Douglas DC-4-1009 SE-BBG AB Aerotransport 44 Mount Hymettus   A1
03-SEP-1947 Douglas C-47A-65-DL SX-BAB Hellenic Airlines 3 Voula   A1

ααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαα
κάτι απ την εποχή των αδερφών ράιτ έχουμε;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
την αποκρατικοποιηση γιατι τη "φοβασαι"? την ολυμπιακη την πληρωναμε (και με τις μλκιες του βγενο παλι θα την φορτωθουμε) την εμπορικη αν δεν την ειχαν δωσει θα ειχαν γραψει 10δισ ζημιες.Μη μου πεις επειδη καποιες ειναι δεκο γιατι δεκο που μου ανεβαζει πχ το ρευμα 18 και 20% και 3 και λιγο μονο την κοινη οφελεια δεν υπολογιζει.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΡΑΤΣΑ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ

είπα ξανά, όταν γράφετε μαλακίες να τις σκέπτεστε πρώτα.
Ο Εδουάρδο Γαλεάνο γεννήθηκε στο Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης το 1940. Ξεκίνησε ως δημοσιογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά, αλλά το 1973 εξορίστηκε από τη δικτατορία της Ουρουγουάης, αρχικά στην Αργεντινή και έπειτα στη Βαρκελώνη. Το 1985 επέστρεψε  στην πατρίδα του, όπου ζει μέχρι σήμερα. Έγραψε 14 λογοτεχνικά έργα, αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά και έχει λάβει πολυάριθμα διεθνή βραβεία. Είναι ο δημιουργός του έργου: «Οι ανοιχτές φλέβες της Λατινικής Αμερικής», το οποίο θεωρείται το ευαγγέλιο των καταπιεσμένων λατινοαμερικανών και είναι το βιβλίο που δώρησε ο Ούγκο Τσάβες στον Μπάρακ Ομπάμα, κατά την τελετή ανάληψης της κυβέρνησης των Η.Π.Α.

Στην Αργεντινή έγινε ένα οικονομικό πείραμα από το Δ.Ν.Τ. και την παγκόσμια οικονομική εξουσία, το οποίο απέτυχε. Τί πιστεύετε για τις οικονομικές κρίσεις που ζει η Λατινική Αμερική και όλος ο κόσμος;
Υπάρχει ένα παγκόσμιο σύστημα εξουσίας, που όταν εγώ ήμουν μικρός το έλεγαν καπιταλισμό, ενώ τώρα το αποκαλούν οικονομία της Αγοράς. Έχει επίσης κι άλλα καλλιτεχνικά ονόματα. Αλλά το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι κοινωνικοποιεί τις απώλειες και ιδιωτικοποιεί τα κέρδη. Έτσι λοιπόν αυτό το παγκόσμιο σύστημα εξουσίας κάθε λίγο καιρό, κάθε λίγα χρόνια, επιβάλλει νέες λιτότητες, σφίγγοντας τις βίδες για να αποτελειώσει με όλα όσα αντιτίθενται στο βασικό νόμο του συστήματος: [size=24pt]Ιδιωτικοποίηση των κερδών και κοινωνικοποίηση των ζημιών.[/size]

Θυμάστε κάτι από το 2001 στην Αργεντινή;
[size=18pt]Στην Αργεντινή εφαρμόστηκε πολύ σκληρά η πολιτική των υποχρεωτικών ιδιωτικοποιήσεων, σε όλους τους κερδοφόρους τομείς. Θυμάμαι  για παράδειγμα ταξίδευα με την Aerolineas Argentinas, η οποία τότε ήταν μια από τις καλύτερες εταιρίες του κόσμου. Την ιδιωτικοποίησαν για να τη δολοφονήσουν, για να την εξοντώσουν. Για να μπορέσουν να βγάλουν όφελος διαμέσου των ιδιωτικών επενδύσεων κι ό,τι αυτό συνεπάγεται, όπως οι δωροδοκίες στους συνένοχους πολιτικούς. Το αποτέλεσμα ήταν μια εθνική καταστροφή. Ήταν τρομερό! Και όχι μόνο για την Aerolineas Argentinas. Ιδιωτικοποίησαν ό,τι μπορούσαν και πάνω απ’ όλα το πετρέλαιο που είχε πολύ «ψωμί», καθώς έβλεπαν ότι αυτό θα είναι το πιο επικερδές εμπόριο απ’ όλα. [/size]

Πως είδατε την κοινωνική αναταραχή στην Αργεντινή το 2001;
Ήταν πολύ σπουδαία.Ο κόσμος ξεχύθηκε στους δρόμους. Ήταν ένας λαϊκός χείμαρρος όπως λέμε στα ισπανικά, που κατάφερε να ρίξει μια αναξιοπρεπή κυβέρνηση και μετά από απ’ αυτό ξεκίνησε μια πολύ δύσκολη διαδικασία.
Στην αρχή ο δρόμος ήταν γεμάτος αγκάθια και μετά εμφανίστηκαν κυβερνήσεις, πάνω απ’ όλα του Κίρσνερ και μετά της Κριστίνα, που προσπάθησαν με σχετική επιτυχία, θεωρώ, να προωθήσουν ένα πείραμα εθνικής αξιοπρέπειας και ανάκτησης των χαμένων, των κρατικών εταιρειών δηλαδή, που πουλήθηκαν τζάμπα.
[size=18pt]Φανταστείτε, ότι υπήρξαν αεροπλάνα της Aerolineas Argentinas, που πουλήθηκαν για 1 δολάριο στην Iberia. 1 δολάριο! Είτε το πιστεύετε είτε όχι, είναι αλήθεια. Σας το ορκίζομαι δεν είναι απ’ τη φαντασία μου![/size]
Θέλησαν επίσης να ανακτήσουν και τους χαμένους μισθούς. Γιατί η κατάσταση της εργατικής τάξης στην Αργεντινή είχε γίνει ανυπόφορη. Ευτυχώς όλα αυτά έπλευσαν με ευνοϊκό άνεμο.

Ποια ήταν η εικόνα ή στιγμή που σας συγκίνησε πιο πολύ από εκείνα τα γεγονότα;
Πιστεύω ότι είναι το τίμημα σε ανθρώπινες ζωές που δε μετριέται με στατιστικές. Υπάρχουν οι νεκροί, οι εξαφανισθέντες, τα παιδάκια που απήγαγαν, αλλά και οι τσακισμένες ζωές που μένουν. Και οι τσακισμένες για πάντα ζωές, δεν εμφανίζονται σε καμιά στατιστική.

Για εσάς τι σημαίνει το Δ.Ν.Τ.;
Είναι ένας οργανισμός που κυβερνά τις Κυβερνήσεις, ασκώντας πραγματική τρομοκρατία. Συμπεριφέρονται όπως οι μαφιόζοι, «απαγάγοντας» ολόκληρες χώρες, πληρώνονται τα λύτρα, αλλά δεν επιστρέφουν πίσω τα θύματα. Τα λύτρα τα ονομάζουν υπηρεσίες του χρέους. Στραγγαλίζουν τους μισθούς και κάνουν ό,τι οι κάνουν οι μαφιόζοι. Η γλώσσα της μαφίας μπορεί πολύ καλά να ορίσει το έργο αυτών των τεχνοκρατών που εκβιάζουν τις χώρες.
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ονομάζεται «Διεθνές», αλλά το διοικούν και παίρνουν αποφάσεις, μόνο 5 χώρες. Γιατί το δικαίωμα ψήφου αναλογεί στο κεφάλαιο που έχει επενδυθεί, έτσι αυτοί που έχουν τα περισσότερα λεφτά εκεί μέσα, είναι αυτοί που στ’ αλήθεια διατάζουν. Και η Παγκόσμια Τράπεζα είναι το δίδυμο αδερφάκι του, γεννήθηκαν μαζί. Σαν τον Ρωμύλο και το Ρέμο, και οι δυο θήλασαν τη λύκαινα κι επίσης είναι και γείτονες. Ζούνε κοντά στον Λευκό Οίκο.
Είναι πέντε οι χώρες που κυβερνούν τον κόσμο και μετά μιλούν για δημοκρατία. Ποια δημοκρατία; Αυτές οι 5 χώρες μάλιστα, που επαγρυπνούν για την ειρήνη, είναι οι 5 βασικοί παραγωγοί όπλων! Δηλαδή κάνουν το εμπόριο του πολέμου, ενώ υποτίθεται ότι είναι οι συνοδοί και οι φύλακες-αρχάγγελοι της παγκόσμιας ειρήνης. Αυτό μου φαίνεται πολύ υποκριτικό!

[size=18pt]Το Δ.Ν.Τ. λέει: «Κοιτάξτε εμείς δεν φταίμε! Εμείς κάνουμε εισηγήσεις και οι χώρες έχουν την ευθύνη για τις αποφάσεις που παίρνουν».
Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Οι ισχυροί ταπεινώνουν τους αδύναμους σε μεγάλο βαθμό, γιατί εμείς οι αδύναμοι δεν γίναμε ακόμη ικανοί να φτιάξουμε ένα κοινό μέτωπο άμυνας.
Η εξουσία αυτής της υπερκυβέρνησης που κυβερνά τις Κυβερνήσεις, τώρα πια δεν ασκείται μόνο στους συνήθεις αδύναμους, στις χώρες που αποκαλούνται 3ος Κόσμος, στις χώρες του παγκόσμιου νότου και της Αφρικής, στις χώρες της Λατινικής Αμερικής και σε ένα μεγάλο κομμάτι της Ασίας, αλλά επίσης ασκείται σε χώρες της ίδιας της Ευρώπης.
Υπάρχουν κάποιες παγκόσμιες δομές που εξηγούν όλα αυτά τα πράγματα. Κι ενάντια σ’ αυτές τις δομές στην Λατινική Αμερική τώρα αρχίζει ένας αγώνας και γίνεται συνειδητό ότι το πεπρωμένο δεν είναι μοιραίο. Αν και οι Έλληνες κάποιες άλλες εποχές πίστεψαν πως ήταν. Στην πραγματικότητα όμως, το μέλλον μπορείς να το ανακαλύψεις, να το φανταστείς, αντί να υποταχτείς σ’ αυτό.[/size]

Στην Αργεντινή υπάρχουν πάνω από 200 κατειλημμένες εταιρίες. Αυτό αποτελεί κάτι πολύ ενδιαφέρον!
Συμβαίνει και σε άλλες χώρες επίσης, αλλά το σημαντικό είναι ότι στην Αργεντινή εξελίσσεται μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Σε κάποιες περιπτώσεις με επιτυχία και σε άλλες όχι και τόσο. Όμως, έτσι κι αλλιώς έγινε η δοκιμή και αποτελεί ένα μάθημα προς την τάξη των επιχειρηματιών, για να καταλάβουν ότι δεν είναι αδύνατο να λειτουργήσουν τα πράγματα χωρίς αυτούς.
Γιατί το δικαίωμα στην εργασία είναι πιο πάνω από την κερδοφορία. Εμείς κατοικούμε σε έναν δύσκολο κόσμο που ταυτοποιεί τις αξίες με την τιμή. Ο μεγάλος ισπανός ποιητής Αντόνιο Ματσάδο έλεγε: «Σήμερα, οποιοσδήποτε βλάκας μπερδεύει τις αξίες με την τιμή». Κι αυτό γράφτηκε στη δεκαετία του’30. Αλλά πέρασαν 80 χρόνια και η φράση αυτή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Ο κόσμος σήμερα, για παράδειγμα, υποτιμά την εργασία, γιατί σήμερα η δουλειά κοστίζει λιγότερο κι απ’ τα σκουπίδια. Ταυτοποιεί την αξία με την τιμή, ενώ στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι ανάποδα. Αυτό που φαίνεται μηδαμινό γιατί έχει μιαν ασήμαντη τιμή, είναι αυτό που έχει και τη μεγαλύτερη αξία. Πάνω απ’ όλα από άποψης ανθρώπινων αξιών.

Πιστεύετε ότι η Αργεντινή κατάφερε να νικήσει το Δ.Ν.Τ.;
Τουλάχιστον είχε μια συμπεριφορά μεγάλης αξιοπρέπειας! Αυτό μπορώ να σας πω. Αυτή η συμπεριφορά μεγάλης αξιοπρέπειας μου φαίνεται παραδειγματική. Όταν έρχονται οι του Δ.Ν.Τ. και λένε: «Εσείς θα πρέπει να κάνετε ....», «Όχι, κύριοι κάνετε λάθος. Κάνατε λάθος στο μέρος και στη στιγμή. Εδώ σ’ αυτήν τη χώρα δε μπορείτε να μιλάτε έτσι. Αυτή η χώρα έχει μια κυβέρνηση δημοκρατικά εκλεγμένη. Δεν εκλέξανε εσάς! Κανείς δεν σας ψήφισε, κύριοι τεχνοκράτες, κανείς δεν σας ψήφισε».

Πιστεύετε ότι η Αργεντινή κέρδισε κάτι από αυτήν την τραγική κρίση; Ο κόσμος έμαθε κάτι, απέκτησε κάποια πολιτική συνείδηση;
Πιστεύω, πως ναι. Αυτή η χώρα έχει χαράξει ένα καλό δρόμο και μακάρι να συνεχίσει να τον ακολουθεί. Δεν έγινε από κάποιους πεφωτισμένους που ήρθαν από ψηλά και οδήγησαν τα πλήθη, αλλά ήταν αποτέλεσμα του λαϊκού αγώνα. Πάντα αυτό συμβαίνει όταν οι διαδικασίες είναι γνήσιες, συμβαίνουν κι έρχονται από κάτω προς τα πάνω και από μέσα προς τα έξω. Κι όχι αντίθετα! Στην Αργεντινή υπήρξε και υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδικασία αλλαγής που προωθείται από την εργατική τάξη, πολύ οργανωμένη, κάτι το οποίο δεν έχει σταματήσει. Έσπασε τους δεσμούς με το συνδικαλιστικό κίνημα, το οποίο κι αυτό πάσχει από μια «κύστη» γραφειοκρατίας που εμποδίζει την ολική του ανάπτυξη. Αντιθέτως, άρχισαν να φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα σημάδια εξέγερσης.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαα
κάτι απ την εποχή των αδερφών ράιτ έχουμε;

παπάρι καμπριολέ.... για ένα αεροδρόμιο του μεγέθους και της κίνησης του Ελληνικού ήταν πάρα πολλά...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Στην Αργεντινή εφαρμόστηκε πολύ σκληρά η πολιτική των υποχρεωτικών ιδιωτικοποιήσεων, σε όλους τους κερδοφόρους τομείς. Θυμάμαι  για παράδειγμα ταξίδευα με την Aerolineas Argentinas, η οποία τότε ήταν μια από τις καλύτερες εταιρίες του κόσμου. Την ιδιωτικοποίησαν για να τη δολοφονήσουν, για να την εξοντώσουν. Για να μπορέσουν να βγάλουν όφελος διαμέσου των ιδιωτικών επενδύσεων κι ό,τι αυτό συνεπάγεται, όπως οι δωροδοκίες στους συνένοχους πολιτικούς. Το αποτέλεσμα ήταν μια εθνική καταστροφή. Ήταν τρομερό! Και όχι μόνο για την Aerolineas Argentinas.

και η Ολυμπιακή μια από τις καλύτερες εταιρείες του κόσμου ήτανε.. αλλά επί Ωνάση... γιατί επί σιδερένιου άστα να πάνε ήτανε...

τα λαμόγια οι "εργαζόμενοι" σε βλέπανε λές και σου κάνανε την χάρη να σε αφήσουνε να πετάξεις με την Ολυμπιακή...

χώρια που αν υπήρχε τότε στοίχημα αν η πτήση της Ολυμπιακής θα γίνει/θα αναβληθεί/θα καθυστερήσει η απόδοση του η πτήση να γίνει θα ήταν από 300 και πάνω...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
και η Ολυμπιακή μια από τις καλύτερες εταιρείες του κόσμου ήτανε.. αλλά επί Ωνάση... γιατί επί σιδερένιου άστα να πάνε ήτανε...

τα λαμόγια οι "εργαζόμενοι" σε βλέπανε λές και σου κάνανε την χάρη να σε αφήσουνε να πετάξεις με την Ολυμπιακή...

χώρια που αν υπήρχε τότε στοίχημα αν η πτήση της Ολυμπιακής θα γίνει/θα αναβληθεί/θα καθυστερήσει η απόδοση του η πτήση να γίνει θα ήταν από 300 και πάνω...
με πρόσχημα την κακοδιαχείριση και τους κακούς υπαλλήλους σκοτώνουμε κοψοχρονιά εταιρείες με απιστευτα πάγια και εξοπλισμό και ακίνητη περιουσία.......
Αλλωστε είναι γνωστό...
ΟΤΕ Ολυμπιακή και ΔΕΗ έπνεαν και πνέουν (όσες έμειναν) τα λοίσθια ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΕΣΑΝ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΙΣ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ......

όταν η Ολυμπιακή χρώσταγε και στις πέτρες όλοι ήθελαν την Ολυμπιακή και όχι τα χρέη της.....

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

Πρόχειρα ΛΑΕ ΣΤΟΚΕ.
το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Ο ΟΤΕ Η Η ΔΕΗ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ.
δώστε τη ΔΕΗ σε ιδιώτες με αμοιβή διαχείρισης, βάλτε τα λαμόγια να δουλεύουν κι όχι ν αγοράζουν βίλλες στο Πανόραμα και σας λέω σε ποσο καιρό η ΔΕΗ θα κεντάει...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Πρόχειρα ΛΑΕ ΣΤΟΚΕ.
το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Ο ΟΤΕ Η Η ΔΕΗ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ.
δώστε τη ΔΕΗ σε ιδιώτες με αμοιβή διαχείρισης, βάλτε τα λαμόγια να δουλεύουν κι όχι ν αγοράζουν βίλλες στο Πανόραμα και σας λέω σε ποσο καιρό η ΔΕΗ θα κεντάει...

βρε στόκε ποιός θα αναλάβει διαχείριση ενός οργανισμού με αυτήν την ποιότητα και ποσότητα προσωπικού??? το πρώτο πράγμα που θα ζητήσει ο (σοβαρός) διαχειριστής είναι το δικαίωμα αναδιάρθρωσης προσωπικού και συμβάσεων απασχόλησης... γιατί αν δεν το ζητήσει αυτό είναι εξίσου λαμόγιο με αυτούς που αποτελούν το προς διαχείρισην αντικείμενο...

πάρε ένα απλό παράδειγμα τον Αθανασόπουλο στην ΔΕΗ.. ο έρημος πίστεψε ότι μπορούσε να αλλάξει το μπουρδέλο και να βάλει τους κηφήνες να δουλέψουνε χρησιμοποιώντας τα μηδενικά μέσα διαχείρισης του προσωπικού που του δώσανε... αποτέλεσμα... ο "επιτυχημένος" Φωτόπουλος τον αποκαλούσε "αποτυχημένο"...

βρε δεν γαμιόσαστε λέω εγώ... να πάνε στο διάολο όλα να πουληθούνε να ησυχάσουμε από δαύτους.. εξάλλου η πώληση του ΟΤΕ μόνο κακό δεν έκανε .. το 1/3 των όσων πληρώναμε για τηλέφωνο πληρώνουμε τώρα και έχουμε και υπηρεσίες φυσέκι...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
βρε στόκε ποιός θα αναλάβει διαχείριση ενός οργανισμού με αυτήν την ποιότητα και ποσότητα προσωπικού??? το πρώτο πράγμα που θα ζητήσει ο (σοβαρός) διαχειριστής είναι το δικαίωμα αναδιάρθρωσης προσωπικού και συμβάσεων απασχόλησης... γιατί αν δεν το ζητήσει αυτό είναι εξίσου λαμόγιο με αυτούς που αποτελούν το προς διαχείρισην αντικείμενο...

πάρε ένα απλό παράδειγμα τον Αθανασόπουλο στην ΔΕΗ.. ο έρημος πίστεψε ότι μπορούσε να αλλάξει το μπουρδέλο και να βάλει τους κηφήνες να δουλέψουνε χρησιμοποιώντας τα μηδενικά μέσα διαχείρισης του προσωπικού που του δώσανε... αποτέλεσμα... ο "επιτυχημένος" Φωτόπουλος τον αποκαλούσε "αποτυχημένο"...

βρε δεν γαμιόσαστε λέω εγώ... να πάνε στο διάολο όλα να πουληθούνε να ησυχάσουμε από δαύτους.. εξάλλου η πώληση του ΟΤΕ μόνο κακό δεν έκανε .. το 1/3 των όσων πληρώναμε για τηλέφωνο πληρώνουμε τώρα και έχουμε και υπηρεσίες φυσέκι...

πρόχειρα...
αυτή τη στιγμή υπάροχυν 2.5 μύρια ανεργοι που εάν τους δώσεις 1,5 χιλιαρικο το μήνα να δουλέψουν στην ΔΕΗ λχ θα κάνουν 10ώρο βάρδια και στα ενδιαμεσα θα πλακώνουν στις μάπες φωτόπουλους και ρίζους.
κόφτε τη μαλακία λέω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom