Νέα

Εκλογές 2012

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Matt LeBlanc
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 17K
  • Εμφανίσεις 390K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Πιστεύετε ότι θα γίνουν τελικά και άλλες εκλογές?

  • Ναι

    Ψήφοι: 182 71,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 73 28,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    255

Επισκέπτης
επισημα οχι...

αναμενουμε και επισημα τη τοποθετηση του και τις πραξεις του.. :idiot:
 

Επισκέπτης
Αεροδιαδρομος στη θαλασσα και ΚΑΝΕΝΑ προβλημα επεκτασης,ασε που το Ελληνικο δεν εκλεινε ποτε αφου βρισκεται σε υψομετρο μηδεν και διπλα στη θαλασσα.

Κος ὑπερμῦς τὰ πάντα γνωρίζων, γνωμοδοτὼν ὡς ἔμπειρος ἀεροπόρος καὶ βεβαίως ἐξαγαγὼν ἀκατεργάστους μαργαρίτας.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Κος ὑπερμῦς τὰ πάντα γνωρίζων, γνωμοδοτὼν ὡς ἔμπειρος ἀεροπόρος καὶ βεβαίως ἐξαγαγὼν ἀκατεργάστους μαργαρίτας.
αμα έχεις πάει με διαβατήριο μέχρι τη Φυλής άντε σκάρτα μέχρι το Μεταξι λογικό είναι να γράφεις ειρωνικές (γνωστού καλλους) αλήστου μνήμης παπαριές.

3. ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΝΣΑΪ

Tο Διεθνές Αεροδρόμιο Κανσάι, στον κόλπο της Οσάκα, στην Ιαπωνία, είναι το πρώτο αεροδρόμιο ανοιχτής θάλασσας στον κόσμο και ολοκληρώθηκε το 1994. Το θεαματικό αυτό αεροδρόμιο διαθέτει ένα φουτουριστικό αεροσταθμό από χάλυβα και γυαλί και χτίστηκε επάνω σ’ ένα τεχνητό νησί. Ο αεροσταθμός έχει μήκος 1,7 χιλιομέτρων και πρόκειται για τα μακρύτερα κτίρια στον κόσμο. Για την κατασκευή του τεχνητού νησιού και του αεροδρομίου οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν τα πιο σύγχρονα μέσα της τεχνολογίας.

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
Γιατί να κατασκευαστεί ένα αεροδρόμιο στη Θάλασσα; Ένας λόγος είναι η δυσκολία ανεύρεσης του απαιτούμενου χώρου για μεγάλα αεροδρόμια κοντά στις πόλεις. Κι ένας άλλος ο περιορισμός της ηχομόλυνσης. Το νέο αεροδρόμιο Κανσάι βρίσκεται 5 χιλιόμετρα στ’ ανοιχτά της ακτής του Χονσού, του μεγαλύτερου απ’ τα νησιά της Ιαπωνίας. Τα αεροπλάνα προσγειώνονται κι απογειώνονται πάνω απ’ τη Θάλασσα, κι έτσι το αεροδρόμιο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

ΤΕΧΝΗΤΟ ΝΗΣΙ
Όταν συζητήθηκε η ιδέα για την κατασκευή του τεχνητού νησιού, οι μηχανικοί ανέλαβαν να το σχεδιάσουν. Αποφάσισαν να του δώσουν 4 χιλιόμετρα μήκος και 1,25 πλάτος. Στην αρχή σκέφτηκαν να το κάνουν πλωτό, αλλά Θα κόστιζε περισσότερο και θα παρουσίαζε προβλήματα ευστάθειας. Τελικά χρειάστηκαν πέντε χρόνια για την κατασκευή του νησιού.

ΠΩΣ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΝΗΣΙ
Πρώτα πρώτα σώριασαν άμμο και χώμα επάνω στο Θαλάσσιο πυθμένα, σε βάθος 20 μέτρων, στον κόλπο της Οσάκα. Έπειτα έριξαν από πάνω σπασμένους βράχους, που τους μετέφεραν με τεράστιες μαούνες. Το βάρος των βράχων εκτόπισε σταδιακά το νερό από τον πυθμένα και δημιούργησε ένα γερό θεμελίωμα. Χρησιμοποιήθηκαν υπολογιστές και τεχνητοί δορυφόροι για την εκφόρτωση των βράχων στα σωστά σημεία. Τελικά ένα τεράστιο χαλύβδινο πλαίσιο βυθίστηκε επάνω από τους βράχους για να στηρίξει το τετράπλευρο νησί.

ΤΟ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ
Προκηρύχτηκε διαγωνισμός για την ανεύρεση του κατάλληλου αρχιτέκτονα. Νικητής αναδείχθηκε ο Ρένζο Πιάνο, ένας από τους αρχιτέκτονες του περίφημου Κέντρου Πομπιντού στο Παρίσι. Οι εργασίες κατασκευής του αεροδρομίου ξεκίνησαν πριν από την ολοκλήρωση του τεχνητού νησιού.
Η εταιρία του Πιάνο αποφάσισε να οικοδομήσει έναν αεροσταθμό, μήκους 1700 μέτρων, όπου οι επιβάτες θα μπορούσαν να μετακινούνται εύκολα από τη μια άκρη στην άλλη, από την είσοδο έως τα αεροπλάνα. Το κεντρικό τμήμα είναι ένα τετραώροφο κτίριο με μια τεράστια, κυρτή στέγη, σχεδιασμένη να θυμίζει φτερό αεροπλάνου. Οι υπολογιστές καταγράφουν διαρκώς τις 900 κολόνες του κτιρίου, έτσι ώστε να μεταβάλλεται το ύψος τους κάθε φορά που χρειάζεται. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, διότι το νησί συνεχίζει να «κάθεται” και θα εξακολουθήσει για μερικά χρόνια να βυθίζεται λίγο.

ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Μια διώροφη γέφυρα συνδέει τη στεριά με το νησί. Ο κάτω όροφος εξυπηρετεί τα τρένα και ο επάνω τα αυτοκίνητα. Το Κανσάι διαθέτει μόνο έναν αεροδιάδρομο αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει 160.000 πτήσεις και 25 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο. Αργότερα μπορούν να γίνουν επεκτάσεις με την κατασκευή νέων τεχνητών νησιών.

http://[URL unfurl="true"]www.liako.gr/anexigito/images/stories/liako/images/ufo/010709/ozaka.jpg[/img[/URL]]
[img]http://newsupdate.salt.gr/cdn/wp-content/uploads/2012/06/kansai-international-airport-580x453.jpg
 

Επισκέπτης
αμα έχεις πάει με διαβατήριο μέχρι τη Φυλής άντε σκάρτα μέχρι το Μεταξι λογικό είναι να γράφεις ειρωνικές (γνωστού καλλους) αλήστου μνήμης παπαριές.

3. ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΝΣΑΪ

Tο Διεθνές Αεροδρόμιο Κανσάι, στον κόλπο της Οσάκα, στην Ιαπωνία, είναι το πρώτο αεροδρόμιο ανοιχτής θάλασσας στον κόσμο και ολοκληρώθηκε το 1994. Το θεαματικό αυτό αεροδρόμιο διαθέτει ένα φουτουριστικό αεροσταθμό από χάλυβα και γυαλί και χτίστηκε επάνω σ’ ένα τεχνητό νησί. Ο αεροσταθμός έχει μήκος 1,7 χιλιομέτρων και πρόκειται για τα μακρύτερα κτίρια στον κόσμο. Για την κατασκευή του τεχνητού νησιού και του αεροδρομίου οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν τα πιο σύγχρονα μέσα της τεχνολογίας.

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
Γιατί να κατασκευαστεί ένα αεροδρόμιο στη Θάλασσα; Ένας λόγος είναι η δυσκολία ανεύρεσης του απαιτούμενου χώρου για μεγάλα αεροδρόμια κοντά στις πόλεις. Κι ένας άλλος ο περιορισμός της ηχομόλυνσης. Το νέο αεροδρόμιο Κανσάι βρίσκεται 5 χιλιόμετρα στ’ ανοιχτά της ακτής του Χονσού, του μεγαλύτερου απ’ τα νησιά της Ιαπωνίας. Τα αεροπλάνα προσγειώνονται κι απογειώνονται πάνω απ’ τη Θάλασσα, κι έτσι το αεροδρόμιο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

ΤΕΧΝΗΤΟ ΝΗΣΙ
Όταν συζητήθηκε η ιδέα για την κατασκευή του τεχνητού νησιού, οι μηχανικοί ανέλαβαν να το σχεδιάσουν. Αποφάσισαν να του δώσουν 4 χιλιόμετρα μήκος και 1,25 πλάτος. Στην αρχή σκέφτηκαν να το κάνουν πλωτό, αλλά Θα κόστιζε περισσότερο και θα παρουσίαζε προβλήματα ευστάθειας. Τελικά χρειάστηκαν πέντε χρόνια για την κατασκευή του νησιού.

ΠΩΣ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΝΗΣΙ
Πρώτα πρώτα σώριασαν άμμο και χώμα επάνω στο Θαλάσσιο πυθμένα, σε βάθος 20 μέτρων, στον κόλπο της Οσάκα. Έπειτα έριξαν από πάνω σπασμένους βράχους, που τους μετέφεραν με τεράστιες μαούνες. Το βάρος των βράχων εκτόπισε σταδιακά το νερό από τον πυθμένα και δημιούργησε ένα γερό θεμελίωμα. Χρησιμοποιήθηκαν υπολογιστές και τεχνητοί δορυφόροι για την εκφόρτωση των βράχων στα σωστά σημεία. Τελικά ένα τεράστιο χαλύβδινο πλαίσιο βυθίστηκε επάνω από τους βράχους για να στηρίξει το τετράπλευρο νησί.

ΤΟ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ
Προκηρύχτηκε διαγωνισμός για την ανεύρεση του κατάλληλου αρχιτέκτονα. Νικητής αναδείχθηκε ο Ρένζο Πιάνο, ένας από τους αρχιτέκτονες του περίφημου Κέντρου Πομπιντού στο Παρίσι. Οι εργασίες κατασκευής του αεροδρομίου ξεκίνησαν πριν από την ολοκλήρωση του τεχνητού νησιού.
Η εταιρία του Πιάνο αποφάσισε να οικοδομήσει έναν αεροσταθμό, μήκους 1700 μέτρων, όπου οι επιβάτες θα μπορούσαν να μετακινούνται εύκολα από τη μια άκρη στην άλλη, από την είσοδο έως τα αεροπλάνα. Το κεντρικό τμήμα είναι ένα τετραώροφο κτίριο με μια τεράστια, κυρτή στέγη, σχεδιασμένη να θυμίζει φτερό αεροπλάνου. Οι υπολογιστές καταγράφουν διαρκώς τις 900 κολόνες του κτιρίου, έτσι ώστε να μεταβάλλεται το ύψος τους κάθε φορά που χρειάζεται. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, διότι το νησί συνεχίζει να «κάθεται” και θα εξακολουθήσει για μερικά χρόνια να βυθίζεται λίγο.

ΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Μια διώροφη γέφυρα συνδέει τη στεριά με το νησί. Ο κάτω όροφος εξυπηρετεί τα τρένα και ο επάνω τα αυτοκίνητα. Το Κανσάι διαθέτει μόνο έναν αεροδιάδρομο αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει 160.000 πτήσεις και 25 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο. Αργότερα μπορούν να γίνουν επεκτάσεις με την κατασκευή νέων τεχνητών νησιών.

http://[URL unfurl="true"]www.liako.gr/anexigito/images/stories/liako/images/ufo/010709/ozaka.jpg[/img[/URL]]
[img]http://newsupdate.salt.gr/cdn/wp-content/uploads/2012/06/kansai-international-airport-580x453.jpg

Ἐπομένως ἐναλλακτικὴ λύσις εἰς τὴν κατασκευὴν τοῦ νέου ἀερολιμένος ἦτο νὰ κατεσκευάζετο τεχνητὴ νῆσος ἐκτάσεως περίπου 5 τετραγωνικῶν χιλιομέτρων ἔμπροσθεν τῆς παραλίας Ἁγ. Κοσμᾶ. Καὶ αὐτὸ θὰ ἦτο ὀλιγώτερον δαπανηρόν. Μάλιστα.

Χαίρομαι ἐπίσης διότι αἱ εἰρωνεῖαι μου δὲν θα λησμονηθῶσι ποτέ. («Ἀλήστου μνήμης»).
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ἐπομένως ἐναλλακτικὴ λύσις εἰς τὴν κατασκευὴν τοῦ νέου ἀερολιμένος ἦτο νὰ κατεσκευάζετο τεχνητὴ νῆσος ἐκτάσεως περίπου 5 τετραγωνικῶν χιλιομέτρων ἔμπροσθεν τῆς παραλίας Ἁγ. Κοσμᾶ. Καὶ αὐτὸ θὰ ἦτο ὀλιγώτερον δαπανηρόν. Μάλιστα.

Χαίρομαι ἐπίσης διότι αἱ εἰρωνεῖαι μου δὲν θα λησμονηθῶσι ποτέ. («Ἀλήστου μνήμης»).
ααααααχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχααχα

αυτό είναι εξοικονόμηση για το μέσο μαλάκα έλληνα....

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

συνέχισε να αυτοξεφτυλίζεσαι...

Η λωποδυσία των Γερμανών με το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος

Πληρώσαμε
5 φορές πάνω το Ελ. Βενιζέλος

Με την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και το πόσο κόστισε και συνεχίζει να κοστίζει στον Έλληνα φορολογούμενο ασχολήθηκε την Πέμπτη η εκπομπή «Ζούγκλα», αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες που δημιουργούν ερωτήματα τα οποία μένουν μέχρι σήμερα αναπάντητα.
Ο Ιωάννης Τερεζάκης, ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατήγγειλε με στοιχεία πως το έργο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών πληρώθηκε τελικά σε πολλαπλάσια τιμή από την αρχική.

[size=18pt]Το 1991, η αρχική προσφορά της γερμανικής εταιρείας HOCHTIF, σχετικά με την κατασκευή του αεροδρομίου, ήταν 1,7 δισεκατομμύρια γερμανικά μάρκα. Όταν η σύμβαση ετέθη σε ισχύ το 1994, περιέργως τα μάρκα έγιναν ECU και το κόστος του έργου ...πενταπλασιάστηκε. [/size]

Όσο για το πραγματικό κόστος του νέου αεροδρομίου, το ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υποστηρίζει πως αυτό ήταν 300 εκατομμύρια ευρώ, με βάση τα τιμολόγια που κατέθεσαν οι υπεργολάβοι, και όχι 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως ισχυρίστηκε στον ισολογισμό του ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, το 2001.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Τερζάκης στην καταγγελία του, βάσει του πλασματικού κόστους κατασκευής του νέου αεροδρομίου διαμορφώθηκαν και οι αδικαιολόγητα υψηλές τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος. «Με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κάνει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης» λέει ο ίδιος με νόημα.

[size=18pt]Και μια λεπτομέρεια που πέρασε σχεδόν απαρατήρητη. Εργοδότης και επιβλέπουσα αρχή του νέου αεροδρομίου ήταν ουσιαστικά η γερμανική κατασκευαστική εταιρεία HOCHTIF, με την ανοχή του ελληνικού δημοσίου (και με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει). [/size]


α ξέχασα.....

οι απαλλοτριώσεις στα στρεμματα των αρβανιτών και τυρόβλαχων στα Σπάτα στοίχισαν περιπου 35 εκαττομύρια δραχμές ανά στρέμμα (ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΣΤΡΕΜΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ)

φαντάζομαι ο Θεός ποσειδώνας θα ζητούσε περισσότερα.

συνέχισε εις την ψωλορεύουσαν.
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605

Bastounovlaxos

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2007
Μηνύματα
2.879
Like
21
Πόντοι
16
α ξέχασα.....

οι απαλλοτριώσεις στα στρεμματα των αρβανιτών και τυρόβλαχων στα Σπάτα στοίχισαν περιπου 35 εκαττομύρια δραχμές ανά στρέμμα (ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΣΤΡΕΜΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ)

Δλδ να τα δίναμε τζάμπα τα χτήματα?????  :grin:
 

Επισκέπτης
ααααααχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχααχα

αυτό είναι εξοικονόμηση για το μέσο μαλάκα έλληνα....

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

συνέχισε να αυτοξεφτυλίζεσαι...

Η λωποδυσία των Γερμανών με το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος

Πληρώσαμε
5 φορές πάνω το Ελ. Βενιζέλος

Με την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και το πόσο κόστισε και συνεχίζει να κοστίζει στον Έλληνα φορολογούμενο ασχολήθηκε την Πέμπτη η εκπομπή «Ζούγκλα», αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες που δημιουργούν ερωτήματα τα οποία μένουν μέχρι σήμερα αναπάντητα.
Ο Ιωάννης Τερεζάκης, ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατήγγειλε με στοιχεία πως το έργο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών πληρώθηκε τελικά σε πολλαπλάσια τιμή από την αρχική.

[size=18pt]Το 1991, η αρχική προσφορά της γερμανικής εταιρείας HOCHTIF, σχετικά με την κατασκευή του αεροδρομίου, ήταν 1,7 δισεκατομμύρια γερμανικά μάρκα. Όταν η σύμβαση ετέθη σε ισχύ το 1994, περιέργως τα μάρκα έγιναν ECU και το κόστος του έργου ...πενταπλασιάστηκε. [/size]

Όσο για το πραγματικό κόστος του νέου αεροδρομίου, το ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υποστηρίζει πως αυτό ήταν 300 εκατομμύρια ευρώ, με βάση τα τιμολόγια που κατέθεσαν οι υπεργολάβοι, και όχι 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως ισχυρίστηκε στον ισολογισμό του ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, το 2001.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Τερζάκης στην καταγγελία του, βάσει του πλασματικού κόστους κατασκευής του νέου αεροδρομίου διαμορφώθηκαν και οι αδικαιολόγητα υψηλές τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος. «Με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κάνει κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης» λέει ο ίδιος με νόημα.

[size=18pt]Και μια λεπτομέρεια που πέρασε σχεδόν απαρατήρητη. Εργοδότης και επιβλέπουσα αρχή του νέου αεροδρομίου ήταν ουσιαστικά η γερμανική κατασκευαστική εταιρεία HOCHTIF, με την ανοχή του ελληνικού δημοσίου (και με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει). [/size]


α ξέχασα.....

οι απαλλοτριώσεις στα στρεμματα των αρβανιτών και τυρόβλαχων στα Σπάτα στοίχισαν περιπου 35 εκαττομύρια δραχμές ανά στρέμμα (ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΣΤΡΕΜΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ)

φαντάζομαι ο Θεός ποσειδώνας θα ζητούσε περισσότερα.

συνέχισε εις την ψωλορεύουσαν.

Ἐσκέφθην νὰ παρουσιάσω ὑπολογισμούς, πλὴν τὸ γελοῖον τῶν θέσεὼν σας μὲ ἔπεισεν νὰ συνεχίσω τὴν σύνταξιν τῶν ἀποτελεσμάτων ἑβδομάδος τοῦ παντοπωλείου.

Ἀκόμη καὶ μὲ τὴν ἀναλόγου ἐφημερίδος τοίχου ἀναρχοκομμουνιστῶν ἐπιχειρηματολογίαν σας («τὰ μάρκα ἔγιναν ECU καὶ τὸ κόστος τοῦ ἔργου πενταπλασιάστηκε») καὶ συμπεριλαμβανομένων τῶν ἀπαλλοτριώσεων, τὸ κόστος τοῦ νέου ἀερολιμένος δὲν ὑπερβαίνει τὰ 4,75 δις €.

Τὸ κόστος τοῦ ἀεροδρομίου Kansai (μὲ 1 ἀεροδιάδρομον) ἦτο 20 δις $.
 

Επισκέπτης
για σένα θα κάναμε εξαίρεση. 

Με εσένα οι Τούρκοι δεν θα κάνουν εξαίρεση όταν περάσουν τη λήδρας.
Μπουρί θα στον κάνουν.

Ρίχνε κανένα πουλοβεράκι στους ώμους,
να μην εισαι κρυωμένη όταν θα σε γαμάνε.

Ιούνη στη κύπρο,
μπορεί να κρυώσεις με 40C ....
URL]]
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ἐσκέφθην νὰ παρουσιάσω ὑπολογισμούς, πλὴν τὸ γελοῖον τῶν θέσεὼν σας μὲ ἔπεισεν νὰ συνεχίσω τὴν σύνταξιν τῶν ἀποτελεσμάτων ἑβδομάδος τοῦ παντοπωλείου.

Ἀκόμη καὶ μὲ τὴν ἀναλόγου ἐφημερίδος τοίχου ἀναρχοκομμουνιστῶν ἐπιχειρηματολογίαν σας («τὰ μάρκα ἔγιναν ECU καὶ τὸ κόστος τοῦ ἔργου πενταπλασιάστηκε») καὶ συμπεριλαμβανομένων τῶν ἀπαλλοτριώσεων, τὸ κόστος τοῦ νέου ἀερολιμένος δὲν ὑπερβαίνει τὰ 4,75 δις €.

Τὸ κόστος τοῦ ἀεροδρομίου Kansai (μὲ 1 ἀεροδιάδρομον) ἦτο 20 δις $.
αυτό περίμενα να ποστάρετε.....
το αεροδρόμιο στην οζάκα είναι της ίδια τάξης μεγέθους με το Ελ βενιζέλος....

δεδομένης της ύπαρξης ΗΔΗ του Ελληνικού δε χρειαζόταν επέκταση μεγέθους ολάκερου Ελ Βενιζέλος.
αρα με το 1/4 των χρημάτων θα κάναμε 25% επέκταση του ήδη υπάρχοντος αεροδρομίου, οι τουρίστες θα έιχαν ΜΕΓΙΣΤΗ ατραξιόν να κατεβαίνουν στο πιο φουτουριστικό αεροδρόμιο στην ευρώπη, θα πήγαιναν στον πειραιά με πλοιάρια δλδ κξάτι σαν κρουαζιέρα και έτσι θα γλιτώναμε και τα λεφτά στους τυρόβλαχους, και θα δημιουργούσαμε ένα μονοαδικό δημιουργημα στα δεδομένα της ευρώπης και τουρισιτικά θα βοηθούντο και οι τουρίστες μέσω απευθείας σύνδεσης με πειραιά αντί να κατεβαίνουν στις λειχήνες των Σπάτων και εμείς μέσω της νέας αττραξιόν που απο μόνη της θα ήταν αξιοθέατο.
Τωρα μπορείτε να επιστρέψετε στο μπακάλικό σας.
Μεχρι εκεί μπορείτε άλλωστε γι αυτό και λόγω της ύπαρξης λαμπρών εγκεφάλων και οραματιστών σαν και του λόγου σας έγιναν πλούσιοι ο λαλιώτης οι τυρόβλαχοι και οι γερμανοί.
 

Επισκέπτης
αυτό περίμενα να ποστάρετε.....
το αεροδρόμιο στην οζάκα είναι της ίδια τάξης μεγέθους με το Ελ βενιζέλος....

δεδομένης της ύπαρξης ΗΔΗ του Ελληνικού δε χρειαζόταν επέκταση μεγέθους ολάκερου Ελ Βενιζέλος.
αρα με το 1/4 των χρημάτων θα κάναμε 25% επέκταση του ήδη υπάρχοντος αεροδρομίου, οι τουρίστες θα έιχαν ΜΕΓΙΣΤΗ ατραξιόν να κατεβαίνουν στο πιο φουτουριστικό αεροδρόμιο στην ευρώπη, θα πήγαιναν στον πειραιά με πλοιάρια δλδ κξάτι σαν κρουαζιέρα και έτσι θα γλιτώναμε και τα λεφτά στους τυρόβλαχους, και θα δημιουργούσαμε ένα μονοαδικό δημιουργημα στα δεδομένα της ευρώπης και τουρισιτικά θα βοηθούντο και οι τουρίστες μέσω απευθείας σύνδεσης με πειραιά αντί να κατεβαίνουν στις λειχήνες των Σπάτων και εμείς μέσω της νέας αττραξιόν που απο μόνη της θα ήταν αξιοθέατο.
Τωρα μπορείτε να επιστρέψετε στο μπακάλικό σας.
Μεχρι εκεί μπορείτε άλλωστε γι αυτό και λόγω της ύπαρξης λαμπρών εγκεφάλων και οραματιστών σαν και του λόγου σας έγιναν πλούσιοι ο λαλιώτης οι τυρόβλαχοι και οι γερμανοί.

«Μὲ τὸ 1/4 τῶν χρημάτων (4,75:4 = 1,19 δις €) θὰ ἐκάμαμεν ἐπέκτασιν 25% (εἰς τεχνητὴν νῆσον,  νὰ ὑποθέσωμεν) τοῦ ὑπάρχοντος ἀεροδρομίου».

Τὸ 25% τῆς ὑπαρχούσης ἐκτάσεως τοῦ ἀερολιμένος Ἑλληνικοῦ (4:1 = 1 τετραγωνικὸν χιλιόμετρον) θὰ ἤρκει καθ' ὑμᾶς διὰ νὰ κατασκευασθῇ ἀεροδιάδρομος μήκους 3,5+ χλμ.

Ἀκόμη και οὔτω, τὸ κόστος μόνον τῆς νέας κατασκευῆς θὰ ἦτο, βάσει τοῦ κόστους Kansai, 4 δις $. Βεβαίως τὸ κόστος κατασκευῆς τεχνικῶν ἔργων ἐπ' οὐδενὶ δὲν εἶναι ἀνάλογον τῆς ἐκτάσεὼς των, ἀλλὰ συνομιλία μεταξύ τυροῦ καὶ ἀχλαδίου κάνομεν οὔτως ἤ ἄλλως.

Τὰ 4 δις $ ἀπέχουσι πολὺ τῶν 1,19 δις €.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
σιγα το μπουρδελο στα σπατα. εμενα σταρχιδια μου κιολας γιατι γλυτωσαμε τον πονοκεφαλο με τις προσγειοαπογειωσεις ολη μερα και νυχτα. αλλα ητανε λουκουμι στο ελληνικο και ευκαιρια. για ολους τους αλλους εκτος απο τα κουναβια βεβαια.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
«Μὲ τὸ 1/4 τῶν χρημάτων (4,75:4 = 1,19 δις €) θὰ ἐκάμαμεν ἐπέκτασιν 25% (εἰς τεχνητὴν νῆσον,  νὰ ὑποθέσωμεν) τοῦ ὑπάρχοντος ἀεροδρομίου».

Τὸ 25% τῆς ὑπαρχούσης ἐκτάσεως τοῦ ἀερολιμένος Ἑλληνικοῦ (4:1 = 1 τετραγωνικὸν χιλιόμετρον) θὰ ἤρκει καθ' ὑμᾶς διὰ νὰ κατασκευασθῇ ἀεροδιάδρομος μήκους 3,5+ χλμ.

Ἀκόμη και οὔτω, τὸ κόστος μόνον τῆς νέας κατασκευῆς θὰ ἦτο, βάσει τοῦ κόστους Kansai, 4 δις $. Βεβαίως τὸ κόστος κατασκευῆς τεχνικῶν ἔργων ἐπ' οὐδενὶ δὲν εἶναι ἀνάλογον τῆς ἐκτάσεὼς των, ἀλλὰ συνομιλία μεταξύ τυροῦ καὶ ἀχλαδίου κάνομεν οὔτως ἤ ἄλλως.

Τὰ 4 δις $ ἀπέχουσι πολὺ τῶν 1,19 δις €.

αλλη εναλλακτικη δηλαδη απο τη πιστα στη θαλασσα δεν υπηρχε?
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
καλά, είναι προφανές πως το μόνο που θα πάρουμε είναι επιπλέον χρόνος για να συνέλθουμε.
Όλη η ιστορία είναι αν θα αποφασίσει η τρόικα να τους δώσει τα αρχίδια στα χέρια. Να τους βάλει το μαχαίρι στο λαιμό για να κάνουνε άμεσα τις διαρθρωτικές αλλαγές (απολύσεις, πωλήσεις - κόψιμο δημοσίου άμεσα)

αν δεν κάνουνε αυτά, πριν το τέλος του χρόνου ξεμπουκάρουμε

Ο γνωστός ...τρομπαδόρος-αναλυτής, καταρρίπτει στα Μπουρδέλα.κομ, με μια γραμμή αποσταγμένης βλακείας, ολόκληρο τον Κέυνς....

Όσο λοιπόν εσύ μοικάνε πασχίζεις να ξεπουλήσεις τ' ασημικά της χώρας σου (τους "πνεύμονες" της ικανότητάς σου για ανάπτυξη...) και να προσθέσεις στην ανεργία καμιά 500.000 ΔΥ, δες τι πρότεινε ο Κέυνς :


Από τον Κέυνς έχει πάρει το όνομά της και η Κεϋνσιανή ρύθμιση, η αναδιανομή δηλαδή μέρους των κερδών του κεφαλαίου στις κατώτερες τάξεις, με τη μορφή κοινωνικών και άλλων παροχών, προκειμένου να αποφεύγεται η κοινωνική δυσαρέσκεια και οι αναταραχές. Ας σημειωθεί όμως ότι μια τέτοια ρύθμιση δεν ήταν ποτέ στόχος του ίδιου του Κέυνς. Ο Κέυνς πρότεινε την άνοδο των δημοσίων δαπανών σε περιόδους κρίσεων για να καλύψουν μέρος του ελλείμματος ζήτησης που υπό προϋποθέσεις μπορεί να οδηγήσει την οικονομία μακριά από μια θέση ισορροπίας πλήρους απασχόλησης. Οι δημόσιες δαπάνες μπορεί να ξοδεύονται ως επιδόματα ανεργίας κτλ., αλλά ο κύριος στόχος δεν είναι η αναδιανομή αλλά η επανόρθωση της ισορροπίας. Μάλιστα η αύξηση της φορολογίας σε περιόδους κρίσης είναι πλήρως αντίθετη στη νοοτροπία του Κέυνς ο οποίος ζητά αύξηση των ελλειμμάτων στις κρίσεις, τα οποία χρηματοδοτούνται από πλεονάσματα στις καλύτερες εποχές.



Κι ενώ ο κευνσιανισμός έβγαλε την Αμερική και τη Δύση από την ύφεση του κραχ κι έγινε η πυξίδα ολων των επιτυχημένων οικονομικών πολιτικών στη Δυση του 20ου αιώνα

την ιδια στιγμή ο νεοφιλελευθερισμός του μοικανου (πούλα όλο το κρατος στους ιδιώτες και κάνε τη μεσαια ταξη να κανει το σκτο της παξιμάδι...) γάμησε τον κοσμο υπέρ των πλουσίων, σ' ένα σωρό άλλα κράτη, από μπανανίες τύπου Χιλής του Πινοτσετ κι Ελλάδας του ΓΑΠ-Μνημονίου, μέχρι τις κορωνιδες του καπιταλισμου (ΗΠΑ-Αγγλια επί Ρηγκαν και Θατσερ, αντιστοιχα..)
 

Επισκέπτης
«Μὲ τὸ 1/4 τῶν χρημάτων (4,75:4 = 1,19 δις €) θὰ ἐκάμαμεν ἐπέκτασιν 25% (εἰς τεχνητὴν νῆσον,  νὰ ὑποθέσωμεν) τοῦ ὑπάρχοντος ἀεροδρομίου».

Τὸ 25% τῆς ὑπαρχούσης ἐκτάσεως τοῦ ἀερολιμένος Ἑλληνικοῦ (4:1 = 1 τετραγωνικὸν χιλιόμετρον) θὰ ἤρκει καθ' ὑμᾶς διὰ νὰ κατασκευασθῇ ἀεροδιάδρομος μήκους 3,5+ χλμ.

Ἀκόμη και οὔτω, τὸ κόστος μόνον τῆς νέας κατασκευῆς θὰ ἦτο, βάσει τοῦ κόστους Kansai, 4 δις $. Βεβαίως τὸ κόστος κατασκευῆς τεχνικῶν ἔργων ἐπ' οὐδενὶ δὲν εἶναι ἀνάλογον τῆς ἐκτάσεὼς των, ἀλλὰ συνομιλία μεταξύ τυροῦ καὶ ἀχλαδίου κάνομεν οὔτως ἤ ἄλλως.

Τὰ 4 δις $ ἀπέχουσι πολὺ τῶν 1,19 δις €.

Ἡ συνολικὴ ἔκτασις τοῦ ἀερολιμένος Ἁθηνῶν δέ, ὑπερβαίνει τὰ 10 τετραγωνικὰ χιλιόμετρα, ὥστε εἶναι διπλασία τῆς τοῦ Kansai.
 

Επισκέπτης
αλλη εναλλακτικη δηλαδη απο τη πιστα στη θαλασσα δεν υπηρχε?

Ὄχι, διὰ τὰ ἐπιζητούμενα μεγέθη.

Ἀσχέτως αὐτοῦ, οἱοσδήποτε ἀσχολούμενος ἔστω περιστασιακῶς μὲ τὰ ἀεροπορικὰ θέματα ἐγνώριζεν τὴν ἐπικινδυνότητα τοῦ ἀερολιμένος Ἑλληνικοῦ ἀπὸ τὴν ἄποψιν τῆς πορείας προσεγγίσεως.

Ὁ νέος ἀερολιμήν Ἀθηνῶν εἶναι ἐκ τῶν παγκοσμίως ἀσφαλεστέρων εἰς τὸν τομέαν αὐτόν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom