Νέα

Εκλογές 2012

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Matt LeBlanc
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 17K
  • Εμφανίσεις 390K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Πιστεύετε ότι θα γίνουν τελικά και άλλες εκλογές?

  • Ναι

    Ψήφοι: 182 71,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 73 28,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    255

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Για να γινουν"Μεγαλα Εργα"οπερ και μεγαλη μασα για τα μεγαλα σαγονια...το  αεροδρομιο πχ ΔΕΝ ηταν απαραιτητο...Γι'αυτο και ΔΕΝ ειχε δρομολογηθει.

μάλιστα.. δεν ήταν απαραίτητο το αεροδρόμιο.. βεβαίως ήταν ωραίο το τριτοκοσμικό ελληνικό (ακόμη και στην Αφρική τα αεροδρόμια ήταν καλύτερα από αυτό)...

ήταν ωραίο το ελληνικό που είχε φτάσει στα όρια χωρητικότητας του και δεν μπορούσςε το καλοκαίρι να εξυπηρετήσει όλες τις πτήσεις..

ήταν ωραίο το ελληνικό που είχαν φτάσει τα σπίτια να χτίζονται μέσα στον αεροδιάδρομο...

άρα δεν ήταν απαραίτητο ένα νέο αεροδρόμιο  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.016
Κριτικές
48
Like
947
Πόντοι
6.755
.
 

Συνημμένα

  • 554788_409526509089167_441183300_n.jpg
    554788_409526509089167_441183300_n.jpg
    19,4 KB · Εμφανίσεις: 9

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ανηλίκων + ηλεκτρονικού εμπορίου...

Και ίσως ένα ακόμα....(το γαμήδι το ελληνορωμαϊκό,που το χω δώσει 3 φορές,αχώνευτο μάθημα >:().

Συνολικά κοντεύω τα 20!!! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

τι έγινε ρε παπαζόλη??

έχετε και μάθημα στην πάλη στο μαγαζί??

τι να περάσεις βρε μαλάκα το μάθημα ούτε το όνομα του δεν ξέρεις καλα καλά ρε τρόμπα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
μάλιστα.. δεν ήταν απαραίτητο το αεροδρόμιο.. βεβαίως ήταν ωραίο το τριτοκοσμικό ελληνικό (ακόμη και στην Αφρική τα αεροδρόμια ήταν καλύτερα από αυτό)...

ήταν ωραίο το ελληνικό που είχε φτάσει στα όρια χωρητικότητας του και δεν μπορούσςε το καλοκαίρι να εξυπηρετήσει όλες τις πτήσεις..

ήταν ωραίο το ελληνικό που είχαν φτάσει τα σπίτια να χτίζονται μέσα στον αεροδιάδρομο...

άρα δεν ήταν απαραίτητο ένα νέο αεροδρόμιο  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
πάμε παππου.

το αεροδρόμιο ήταν απαράιτητο.
α.
χωρίς να στοιχίσει τα διπλά.
β.
χωρίς να επιβληθεί να το εκμεταλλεύονται οι γερμανοί για μισό αιώνα
γ.
χωρίς να υπάρχει όρος στη σύνβαση ότι το ελληνικό κράτος απαγορεύεται να φτιάξει άλλο σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων
δ.
χωρις να κλείσει το ελληνικό για πτήσεις εσωτερικού.

πρόχειρα παππού, χωρίς όλα τα παραπάνω αυτή τη στιφμή δε θα συνέβαινε αυτό. Αλλά σας ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΖΩΑ:

Το Aεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης προσελκύει τις Eταιρείες που φεύγουν από την Αθήνα

Η Αποχώρηση μεγάλων Διεθνών Αεροπορικών Εταιρειών όπως η Delta Airlines και η Singapore Airlines και η Περικοπή Δρομολογίων από άλλες εταιρείες τη Χειμερινή Περίοδο, αναγκάζουν τη Διοίκηση του Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» να δώσει κίνητρα στους Αερομεταφορείς, [size=18pt]καθώς τα Μηνύματα από την Αγορά είναι ιδιαίτερα αποθαρρυντικά.[/size]

Η Επιβατική κίνηση του πρώτου τριμήνου του 2012 είναι κατά 11% χαμηλότερη σε σχέση με το 2011, καθώς χρησιμοποίησαν τον Διεθνή Αερολιμένα 300.000 λιγότεροι επιβάτες. Παράλληλα, η πολιτική ρευστότητα έχει οδηγήσει σε Μαζικές Ακυρώσεις Ταξιδιών και Τουριστικών Πακέτων, με αποτέλεσμα οι Αερογραμμές να βρεθούν προ εκπλήξεως, εν όψει, μάλιστα, των νέων εκλογών.

Η Διοίκηση του Αεροδρομίου αναμένει το κλείσιμο του δεύτερου τριμήνου προκειμένου να κάνει Οικονομικές Προβολές και εκτίμηση του κινδύνου, αφού θα έχει καλύτερη εικόνα της εξέλιξης της σεζόν και των Forward Bookings. «Υπάρχει ανησυχία. Ηδη από την επόμενη ημέρα των εκλογών κατεγράφη μείωση 50% των κρατήσεων στον Τουρισμό» εξηγούν πηγές του Διεθνούς Αερολιμένα.

Ο Διεθνής Αερολιμένας αναμένει το Slot Conference του Ιουνίου για να δει πώς προσανατολίζονται να δραστηριοποιηθούν οι Αερογραμμές τη Χειμερινή Σεζόν 2012-2013. «Τότε θα ξέρουμε πολύ συγκεκριμένα τι θα γίνει. Τα Μηνύματα που στέλνει η Αγορά δείχνουν ότι ο Χειμώνας θα είναι πολύ χειρότερος και σίγουρα θα είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος» εξηγούν πηγές της εταιρείας.

Κίνητρα για τη Χειμερινή Περίοδο

Σύμφωνα με Πληροφορίες του «Βήματος» η Διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα επεξεργάζεται την παροχή κινήτρων στις Αερογραμμές και για τη Χειμερινή Περίοδο, τα οποία θα ανακοινωθούν τον Ιούνιο και θα είναι σε κάποιο Βαθμό παρεμφερή με αυτά της Θερινής Περιόδου, αλλά με κάποιες διαφοροποιήσεις.

Όπως αναφέρουν πηγές του «Ελ. Βενιζέλος», πρόκειται για μια προσπάθεια Οικονομικής Ελάφρυνσης των εταιρειών για τη διατήρηση της παρουσίας τους και τη Βοήθεια των Αερομεταφορέων που χρησιμοποιούν ως Βάση την Αθήνα.

Επίσης, παρατηρούν ότι οι Αποχωρήσεις Αερογραμμών και οι επερχόμενες Μειώσεις Δρομολογίων είναι φαινόμενα που συσχετίζονται με πολλούς παράγοντες. [size=18pt]Ο βασικότερος, όπως λένε, είναι το υψηλό κόστος του καυσίμου, που οδηγεί τις εταιρείες σε Αναπροσαρμογή Δρομολογίων, αφού δεν αφήνει πια μεγάλα περιθώρια αποδόσεων και οδηγεί αναπόφευκτα σε ζημιές.
[/size]
Επίσης, Περιπτώσεις Αποχωρήσεων από την Αθήνα όπως των Singapore Airlines, Thai Airways και Gulf Air, αντιμετωπίζουν Ισχυρό Ανταγωνισμό από άλλες Αερογραμμές, που είναι καλά τοποθετημένες στο Διεθνή Χάρτη. «Ο Ανταγωνισμός κάνει τις εταιρείες να μειώνουν τους ναύλους, σε μια προσπάθεια αύξησης του όγκου των πτήσεων» λένε.

Όπως επισημαίνουν κύκλοι του «Ελ. Βενιζέλος» ίσως το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα Αποχώρησης από την Αθήνα είναι η επερχόμενη φυγή της Delta, η οποία παρουσιάζει υψηλούς συντελεστές πληρότητας, αλλά και σοβαρό πρόβλημα οικονομικής απόδοσης των πτήσεων, αφού ο Ανταγωνισμός της Lufthansa και της Swiss, μέσω Φραγκφούρτης και Γενεύης αντίστοιχα, σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής των καυσίμων, μείωσε τις Αποδόσεις της πτήσης Αθήνα – Νέα Υόρκη.

Οι Αρνητικοί Παράγοντες

Παράλληλα, αναφέρονται σε ένα «Συνδυασμό Αρνητικών Γεγονότων». Ο πρώτος είναι η κατρακύλα της Αθήνας ως Τουριστικού Προορισμού, που έχει συμπαρασύρει και το Brand Name της χώρας.

[size=18pt]Ο δεύτερος είναι η ραγδαία μείωση της ζήτησης αεροπορικών υπηρεσιών από τους Ελληνες, οι οποίοι έχουν χάσει μεγάλο μέρος των εισοδημάτων τους, αλλά και από τους ξένους, λόγω της μη ελκυστικότητας της Ελλάδας.[/size] Επίσης, εξηγούν ότι καταγράφεται μεγάλη μείωση στο Business Travel, αφού οι Επιχειρήσεις περικόπτουν τις σχετικές δαπάνες.

Πού Πηγαίνουν

    Η Singapore αποχωρεί τον Οκτώβριο από την Αθήνα λόγω των χαμηλών επιδόσεων των Δρομολογίων, κρατά στην Περιοχή τη Σύνδεση με το Ντουμπάι και την Κωνσταντινούπολη και παραπέμπει τους Ταξιδιώτες σε Μέλη της Star Alliance, όπως η Lufthansa και οι Turkish Airlines.
    Η Delta μετατρέπει το μόνιμο Δρομολόγιο Αθήνα – Νέα Υόρκη σε Εποχικό, αφού σταματά τη Σύνδεση τον Οκτώβριο και παραπέμπει τους Ταξιδιώτες από και προς Αμερική στο «περιεκτικό δίκτυο πτήσεων που εκτελούνται από τους Συνεργάτες Κοινοπραξίας της Delta, εταιρείες Air France και Alitalia από την Ελλάδα στους κόμβους τους σε Παρίσι και Ρώμη».
    Η TAP η οποία είχε ξεκινήσει τη Σύνδεση Αθήνα – Λισαβόνα τον Ιούνιο του 2011, θα σταματήσει τον Οκτώβριο το απευθείας Δρομολόγιο, αφού και οι δύο χώρες τελούν σε ύφεση.
    Η Thai Airways έχει ήδη φύγει από τη χώρα και συνδέεται με την Αθήνα κυρίως μέσω Κωνσταντινούπολης και Παρισιού.
    Η Gulf Air έχει σταματήσει το Δρομολόγιο Αθήνα – Μπαχρέιν. Η Σύνδεση γίνεται πλέον μέσω Καΐρου, Κωνσταντινούπολης, Ντουμπάι, Ντόχα και Αμπού Ντάμπι.

[size=24pt]Υψηλά τα Τέλη για τις Εταιρείες

Στην Τουριστική Πολιτική της γείτονος αποδίδεται η γιγάντωση των Τουρκικών Αερογραμμών[/size]

Η ύφεση στην Ελλάδα άνοιξε και µια µεγάλη Συζήτηση για τα Τέλη του Αεροδροµίου, [size=24pt]τα οποία κρίνονται από τις Αερογραµµές ως υψηλά[/size]. Στελέχη της εταιρείας απαντούν ότι τα Τέλη αποτελούν το 7%-10% του Λειτουργικού Κόστους των Αεροπορικών Εταιρειών. «Και τα προηγούµενα χρόνια είχαµε τα ίδια Τέλη, όµως είχαµε και Ανάπτυξη. Και προφανώς οι Επιδόσεις ήταν διαφορετικές και δεν επηρεάζονταν από τα Τέλη, αλλά από την άνθηση της Οικονοµίας και την Ανάπτυξη της Ευρώπης γενικότερα» συνεχίζουν.

«Τα Τέλη αποτελούν ένα Ανελαστικό Τμήμα του Κόστους Λειτουργίας των εταιρειών, οι οποίες όμως δεν μπορούν να επηρεάσουν κανέναν άλλο Εξωτερικό Κοστογόνο Παράγοντα,[size=24pt] όπως η διάλυση της Αθήνας, η έλλειψη Τουριστικής Πολιτικής και η Αύξηση του Καυσίμου. Γι’ αυτό και στρέφουν τη συζήτηση εκεί[/size]» εξηγούν.

Στις επικρίσεις ότι η Αθήνα χάνει τον ρόλο του Αεροπορικού Κόμβου στην Ανατολική Μεσόγειο, Στελέχη του Αερολιμένα απαντούν ότι «τα Hubs δημιουργούνται από τις Αερογραμμές και όχι από τα Αεροδρόμια».
[size=24pt]
Μάλιστα, εξηγώντας την Ανάδυση της Κωνσταντινούπολης, τονίζουν τη γιγάντωση των Τουρκικών Αερογραμμών, οι οποίες επιδοτούνται παχυλά από το Τουρκικό Δημόσιο, αφού δεν μετέχει στην ΕΕ και δεν διέπεται από τους περιορισμούς της. «Η Ανάδυση της Τουρκίας έχει να κάνει με τη συνολική Τουριστική Πολιτική της χώρας. Εμείς δεν έχουμε καμία τέτοια αντίστοιχη δυνατότητα» εξηγούν κύκλοι του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών[/size].


Υ.Γ.
αλλα ΖΩΑ νομίζετε ότι οι ξένοι είναι σαν και σας που θα πλήρωναν λχ. 12 ευρώ διόδια για να διασχίσουν 1.5 χιλιόμετρο γέφυρα όπως του ριου αντιρριου. 
όπως ΖΩΑ νομίζετε ότι η δραχμή (όπως η τούρκικη λίρα) και η έξοδος απτ ην πουτάνα την ΕΕ θα είναι καταστροφική.

συνεχίστε.
σε 4-5 χρόνια το αεροδρόμιο το ωραίο που καμαρώνετε θα θυμίζει το κατεχόμενο της Λευκωσίας.
ΖΩΑ.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
πάμε παππου.

το αεροδρόμιο ήταν απαράιτητο.
α.
χωρίς να στοιχίσει τα διπλά.
β.
χωρίς να επιβληθεί να το εκμεταλλεύονται οι γερμανοί για μισό αιώνα
γ.
χωρίς να υπάρχει όρος στη σύνβαση ότι το ελληνικό κράτος απαγορεύεται να φτιάξει άλλο σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων
δ.
χωρις να κλείσει το ελληνικό για πτήσεις εσωτερικού.

κομίζεις γλαύκας εις Αθήνας παπάρι καμπριολέ...

το αεροδρόμιο στοίχισε ΠΟΛΛΑ γιατί οι γαμημένες οι απαλλοτριώσεις γίνανε δύο φορές και οι αρβανίτες στα μεσόγεια γίνανε πλούσιοι...

οι γερμανοί καλά κάνανε και το φτιάξανε... ο αρχικός ορίζοντας εκμετάλλευσης ήταν 30 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του και το ποσοστό συμμετοχής του δημοσίου 45%... αντ' αυτού ο Λαλιώτης άλλαξε την σύμβαση (ήταν να υπογραφεί την εβδομάδα που έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη αν θυμάσαι που δεν θυμάσαι γιατί ήσουν πιτσιρικάς τότε) και έκανε την συμμετοχή του δημοσίου 55% και τον χρόνο εκμετάλλευσης 50 χρόνια...

αποτέλεσμα να αυξηθούν τα τέλη σε βαθμό απαγορευτικό.. το αεροπορικό καύσιμο είναι αφορολόγητο και άσε τις μαλακίες που λέει ο παπάρας που τα γράφει... το πρόβλημα με το αεροδρόμιο είναι τα υψηλά τέλη του και όχι το κόστος καυσίμων.. και τα τέλη αυτά είναι ψηλά για να μπορέσει να υλοποιηθεί η σύμβαση που υπέγραψε ο σιδερένιος με ποσοστό συμμετοχής δημοσίου 55%, ήμισυ επιστροφής ΦΠΑ κατασκευαστικής περιόδου και φυσικά την υπερπληρθώρα προσωπικού που εχει το ΑΙΑ λόγω φυσικά της πλειοψηφίας του δημοσίου...

αυτά παπαράκο...

ααα και μια που μιλάμε για διόδια...

η γέφυρα του Βοσπόρου έχει διόδια 14 TL δηλαδή 6 ευρώ και είναι πολύ μικρότερη από αυτήν του Ρίου και έχει εκατονταπλάσια κίνηση...

τα διόδια Ανδριανούπολη - Κωνσταντινούπολη είναι 45 λίρες... (κοντά στο εικοσάρικο) και η απόσταση είναι μικρότερη από Αθήνα-Θεσσαλονίκη

αυτά για να ξέρεις και κάτι και να μην πιστεύεις ότι γράφουνε οι πάσης μορφής και απόχρωσης παπαγάλοι...

και κάτι ακόμη...

η Τουρκία κατάφερε να μειώσει τους τζαμπατζήδες στα ΜΜΜ γιατί εφάρμοσε το σύστημα της Oyster .. εδώ η εφαρμογή του συναντά την αντίδραση των Σταμουλοκολλάδων και του "κινήματος" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ...

 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.016
Κριτικές
48
Like
947
Πόντοι
6.755
Επιτήρηση και Τιμωρία: Η Γέννηση της Φυλακής ονομάζεται ένα βιβλίο του φιλοσόφου Μισέλ Φουκώ, γραμμένο στα γαλλικά το 1975. Συνιστά μία μελέτη της εξέλιξης του ποινικού συστήματος στην Ευρώπη κατά τους τελευταίους δύο αιώνες, με αφορμή ντοκουμέντα από την προεπαναστατική και τη μετεπαναστατική Γαλλία. Ωστόσο τα περιεχόμενα του βιβλίου σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με αντίστοιχες εξελίξεις και στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο, ενώ αποτελούν για τον συγγραφέα αφορμή στοχασμού περί του πραγματικού περιεχομένου του ποινικού εγκλεισμού. Θεωρείται εμβληματικό έργο το οποίο έχει επηρεάσει καλλιτέχνες, φιλοσόφους και πολιτικούς ακτιβιστές.

Κύριο επιχείρημα του Φουκώ είναι πως η δημιουργία των σύγχρονων κολαστικών μεθόδων (π.χ. η φυλάκιση ύστερα από δημόσια δίκη, αντί για βασανιστήρια και εκτελέσεις) στις νεωτερικές κοινωνίες, δεν οφείλεται τόσο στον ανθρωπισμό των διαφωτιστών μεταρρυθμιστών της εποχής, όσο σε πολιτισμικές και πολιτικές αλλαγές που σχετίζονταν με την αντικατάσταση της μεσαιωνικής απόλυτης μοναρχίας από τον σύγχρονο φιλελεύθερο καπιταλισμό. Η φυλακή για τον Φουκώ αποτελεί προνομιακό χώρο εφαρμογής των «πειθαρχικών μεθόδων», μίας «πολιτικής τεχνολογίας» (κατά την ορολογία του) που εξαπλώνεται κατά τον 18ο-19ο αιώνα και σε στρατόπεδα, σχολεία, εργοστάσια κλπ, προκειμένου να διασφαλίσει την υποταγή της κοινωνίας στην εξουσία, τη συμμόρφωσή της με προκαθορισμένα πρότυπα και τον αποδοτικό πληθυσμιακό έλεγχο. Τεχνικές, μέθοδοι και θεσμοί διαφορετικών καταβολών, αναπτύχθηκαν στον πέρασμα δεκαετιών για να συγκλίνουν τελικά στη σημερινή «πειθαρχημένη κοινωνία». Για τον Φουκώ, μία «μικροφυσική της εξουσίας» διαπερνά το σύνολο των ανθρώπινων σχέσεων σαν ένα πλέγμα, μέσω αυτών των διάσπαρτων τεχνικών και μεθόδων, δίνοντας ως αποτέλεσμα μία «ολιστική μηχανοδομή» εξουσίας η οποία κατασκευάζει και κανονικοποιεί άτομα, εξοβελίζοντας τις αποκλίσεις.

Το βιβλίο διαιρείται σε τέσσερα μέρη: «Το Βασανιστήριο», «Η Τιμωρία», «Η Πειθαρχία» και «Η Φυλακή
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
κομίζεις γλαύκας εις Αθήνας παπάρι καμπριολέ...

το αεροδρόμιο στοίχισε ΠΟΛΛΑ γιατί οι γαμημένες οι απαλλοτριώσεις γίνανε δύο φορές και οι αρβανίτες στα μεσόγεια γίνανε πλούσιοι...

οι γερμανοί καλά κάνανε και το φτιάξανε... ο αρχικός ορίζοντας εκμετάλλευσης ήταν 30 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του και το ποσοστό συμμετοχής του δημοσίου 45%... αντ' αυτού ο Λαλιώτης άλλαξε την σύμβαση (ήταν να υπογραφεί την εβδομάδα που έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη αν θυμάσαι που δεν θυμάσαι γιατί ήσουν πιτσιρικάς τότε) και έκανε την συμμετοχή του δημοσίου 55% και τον χρόνο εκμετάλλευσης 50 χρόνια...

αποτέλεσμα να αυξηθούν τα τέλη σε βαθμό απαγορευτικό.. το αεροπορικό καύσιμο είναι αφορολόγητο και άσε τις μαλακίες που λέει ο παπάρας που τα γράφει... το πρόβλημα με το αεροδρόμιο είναι τα υψηλά τέλη του και όχι το κόστος καυσίμων.. και τα τέλη αυτά είναι ψηλά για να μπορέσει να υλοποιηθεί η σύμβαση που υπέγραψε ο σιδερένιος με ποσοστό συμμετοχής δημοσίου 55%, ήμισυ επιστροφής ΦΠΑ κατασκευαστικής περιόδου και φυσικά την υπερπληρθώρα προσωπικού που εχει το ΑΙΑ λόγω φυσικά της πλειοψηφίας του δημοσίου...

αυτά παπαράκο...

ααα και μια που μιλάμε για διόδια...

η γέφυρα του Βοσπόρου έχει διόδια 14 TL δηλαδή 6 ευρώ και είναι πολύ μικρότερη από αυτήν του Ρίου και έχει εκατονταπλάσια κίνηση...

τα διόδια Ανδριανούπολη - Κωνσταντινούπολη είναι 45 λίρες... (κοντά στο εικοσάρικο) και η απόσταση είναι μικρότερη από Αθήνα-Θεσσαλονίκη

αυτά για να ξέρεις και κάτι και να μην πιστεύεις ότι γράφουνε οι πάσης μορφής και απόχρωσης παπαγάλοι...

και κάτι ακόμη...

η Τουρκία κατάφερε να μειώσει τους τζαμπατζήδες στα ΜΜΜ γιατί εφάρμοσε το σύστημα της Oyster .. εδώ η εφαρμογή του συναντά την αντίδραση των Σταμουλοκολλάδων και του "κινήματος" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ...

πλέον θα απαντώ τάχιστα γιατί δεν εχει νόημα.
μόνο εκτέλεση χρειάζεται.
α
γιατί απαγορεύτηκε να φτιαχτεί αεροδρόμιο σε ακτινα 100 χιλιομέτρων;
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;
 

pantremenos(1)

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.478
Like
12
Πόντοι
66
πλέον θα απαντώ τάχιστα γιατί δεν εχει νόημα.
μόνο εκτέλεση χρειάζεται.
α
γιατί απαγορεύτηκε να φτιαχτεί αεροδρόμιο σε ακτινα 100 χιλιομέτρων;
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;
410 ειναι!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;

45 Ευρώ;
Μάλιστα......

Αθήνα - Κόρινθος: 3,20 €

Κόρινθος - Πάτρα: 3,10 €

Ρίο - Αντίρριο: 13,20 €

Κάνε μια σούμα και πολλαπλασίασε επί 2.
 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.016
Κριτικές
48
Like
947
Πόντοι
6.755
45 Ευρώ;
Μάλιστα......

Αθήνα - Κόρινθος: 3,20 €

Κόρινθος - Πάτρα: 3,10 €

Ρίο - Αντίρριο: 13,20 €

Κάνε μια σούμα και πολλαπλασίασε επί 2.
«Θα έλεγε τις ότι η χώρα αύτη ηλευθερώθη επίτηδες, δια να αποδειχθή ότι δεν ήτο ικανή προς αυτοδιοίκησιν» (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης,Αυτή οι υπογραφή δεν θα έπρεπε να θέτει τέτοια οικονομικά θέματα.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
πλέον θα απαντώ τάχιστα γιατί δεν εχει νόημα.
μόνο εκτέλεση χρειάζεται.
α
γιατί απαγορεύτηκε να φτιαχτεί αεροδρόμιο σε ακτινα 100 χιλιομέτρων;
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;

α.

τα παράπονα σου στον λαλιώτη... ο λόγος που επικαλέστηκε είναι για να προστατεύσει την επένδυση του ελληνικού δημοσίου και με την δεδομένη σοσιαλμανία της εποχής δεν ήθελε να μπεί κάποιος ιδιώτης και να ανοίξει ένα περιφερειακό αεροδρόμιο πχ στο Σχηματάρι ή στα Οινόφυτα...

β.

μα πόσο μαλάκας είσαι.. μιλάς για πάνε έλα 45 ευρώ (που δεν είναι τόσα) με διόδια γέφυρας πάνε έλα 26.40 και εγώ μιλάω για απλή διαδρομή Ανδριανούπολη-Κωνσταντινούπολη... χωρίς γέφυρες Βοσπόρου και χωρίς διόδια εισόδου στην Πόλη που είναι άλλα 6 ευρώ..


και η απόσταση Ανδριανούπολη-Κωνσταντινούπολη είναι ανάλογη με αυτήν Αθήνα - Αντίριο..
τα έργα κοστίζουνε και πρέπει να πληρώνονται από τους χρήστες τους.. είτε τα φτιάχνει το δημόσιο είτε είναι με συμβάσεις παραχώρησης... 
 

pantremenos(1)

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.478
Like
12
Πόντοι
66
κομίζεις γλαύκας εις Αθήνας παπάρι καμπριολέ...

το αεροδρόμιο στοίχισε ΠΟΛΛΑ γιατί οι γαμημένες οι απαλλοτριώσεις γίνανε δύο φορές και οι αρβανίτες στα μεσόγεια γίνανε πλούσιοι...

οι γερμανοί καλά κάνανε και το φτιάξανε... ο αρχικός ορίζοντας εκμετάλλευσης ήταν 30 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του και το ποσοστό συμμετοχής του δημοσίου 45%... αντ' αυτού ο Λαλιώτης άλλαξε την σύμβαση (ήταν να υπογραφεί την εβδομάδα που έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη αν θυμάσαι που δεν θυμάσαι γιατί ήσουν πιτσιρικάς τότε) και έκανε την συμμετοχή του δημοσίου 55% και τον χρόνο εκμετάλλευσης 50 χρόνια...

αποτέλεσμα να αυξηθούν τα τέλη σε βαθμό απαγορευτικό.. το αεροπορικό καύσιμο είναι αφορολόγητο και άσε τις μαλακίες που λέει ο παπάρας που τα γράφει... το πρόβλημα με το αεροδρόμιο είναι τα υψηλά τέλη του και όχι το κόστος καυσίμων.. και τα τέλη αυτά είναι ψηλά για να μπορέσει να υλοποιηθεί η σύμβαση που υπέγραψε ο σιδερένιος με ποσοστό συμμετοχής δημοσίου 55%, ήμισυ επιστροφής ΦΠΑ κατασκευαστικής περιόδου και φυσικά την υπερπληρθώρα προσωπικού που εχει το ΑΙΑ λόγω φυσικά της πλειοψηφίας του δημοσίου...

αυτά παπαράκο...

ααα και μια που μιλάμε για διόδια...

η γέφυρα του Βοσπόρου έχει διόδια 14 TL δηλαδή 6 ευρώ και είναι πολύ μικρότερη από αυτήν του Ρίου και έχει εκατονταπλάσια κίνηση...

τα διόδια Ανδριανούπολη - Κωνσταντινούπολη είναι 45 λίρες... (κοντά στο εικοσάρικο) και η απόσταση είναι μικρότερη από Αθήνα-Θεσσαλονίκη

αυτά για να ξέρεις και κάτι και να μην πιστεύεις ότι γράφουνε οι πάσης μορφής και απόχρωσης παπαγάλοι...

και κάτι ακόμη...

η Τουρκία κατάφερε να μειώσει τους τζαμπατζήδες στα ΜΜΜ γιατί εφάρμοσε το σύστημα της Oyster .. εδώ η εφαρμογή του συναντά την αντίδραση των Σταμουλοκολλάδων και του "κινήματος" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ...
Νομίζω οτι ειναι αναποδα. Ο μητσοτάκης ειχε βάλει τα 50 χρονια και το θηρίο Λαλίωτης το εκανε στα 30. Θυμίζω οτι η ζωή ενος αεροδρομίου είναι τα 25 χρόνια. Οταν λήξει η σύμβαση των γερμανων θα το παρατήσουν ερείπιο!
;) ;)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Νομίζω οτι ειναι αναποδα. Ο μητσοτάκης ειχε βάλει τα 50 χρονια και το θηρίο Λαλίωτης το εκανε στα 30. Θυμίζω οτι η ζωή ενος αεροδρομίου είναι τα 25 χρόνια. Οταν λήξει η σύμβαση των γερμανων θα το παρατήσουν ερείπιο!
;) ;)

μπορεί να ήταν σε αντιστάθμισμα του αυξημένου ποσοστού του δημοσίου...

το Χίθροου ρε σύ ξεκίνησε το 1929.. τα κτίρια θέλουν συνεχείς συντηρήσεις, επεκτάσεις, αναδιαρθρώσεις το ίδιο και οι διάδρομοι...

το βασικό στοιχείο ενός αεροδρομίου είναι η θέση του, η αρχική του εγκατάσταση και το δίκτυο εξυπηρέτησης του (μετρό, τραίνο, οδικοί άξονες κλπ)... τα κτίρια είναι αναλώσιμα on the long run..
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
45 Ευρώ;
Μάλιστα......

Αθήνα - Κόρινθος: 3,20 €

Κόρινθος - Πάτρα: 3,10 €

Ρίο - Αντίρριο: 13,20 €

Κάνε μια σούμα και πολλαπλασίασε επί 2.
γράψε λάθος με αττική οδό επρεπε να γράψω.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αθήνα αντίρριο ειναι 410 το πήγαινε;

Υ.Γ>
σορυ τώρα είδα το μήνμα γράφω γρήγορα και έγραψα πήγαιν ελα....
δε μπορεί κανείς να είναι βιαστικός....
είχαμε τη σάβρα έχουμε και σένα τώρα.  :2funny:
 

pantremenos(1)

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.478
Like
12
Πόντοι
66
μπορεί να ήταν σε αντιστάθμισμα του αυξημένου ποσοστού του δημοσίου...

το Χίθροου ρε σύ ξεκίνησε το 1929.. τα κτίρια θέλουν συνεχείς συντηρήσεις, επεκτάσεις, αναδιαρθρώσεις το ίδιο και οι διάδρομοι...

το βασικό στοιχείο ενός αεροδρομίου είναι η θέση του, η αρχική του εγκατάσταση και το δίκτυο εξυπηρέτησης του (μετρό, τραίνο, οδικοί άξονες κλπ)... τα κτίρια είναι αναλώσιμα on the long run..
Εκει ηταν η κομπίνα του Λαλιώτη τοτε.
;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom