Επισκέπτης
μανιτάκις
Με "ι" όπως Χατζηδάκις γράφεται??
μανιτάκις
Για να γινουν"Μεγαλα Εργα"οπερ και μεγαλη μασα για τα μεγαλα σαγονια...το αεροδρομιο πχ ΔΕΝ ηταν απαραιτητο...Γι'αυτο και ΔΕΝ ειχε δρομολογηθει.
Αμα δεν πεσει ξυλο στη σωστη ηλικια χεστα...
Oι δευτερατζες τυπε σε κανα χρονο θα ειναι αυτοδυναμη κυβερνηση.
[size=30pt]2[/size]
Και παίζεται ένα ακόμα.
Βαθμό μην ρωτήσεις...
Ανηλίκων + ηλεκτρονικού εμπορίου...
Και ίσως ένα ακόμα....(το γαμήδι το ελληνορωμαϊκό,που το χω δώσει 3 φορές,αχώνευτο μάθημα >).
Συνολικά κοντεύω τα 20!!!
πάμε παππου.μάλιστα.. δεν ήταν απαραίτητο το αεροδρόμιο.. βεβαίως ήταν ωραίο το τριτοκοσμικό ελληνικό (ακόμη και στην Αφρική τα αεροδρόμια ήταν καλύτερα από αυτό)...
ήταν ωραίο το ελληνικό που είχε φτάσει στα όρια χωρητικότητας του και δεν μπορούσςε το καλοκαίρι να εξυπηρετήσει όλες τις πτήσεις..
ήταν ωραίο το ελληνικό που είχαν φτάσει τα σπίτια να χτίζονται μέσα στον αεροδιάδρομο...
άρα δεν ήταν απαραίτητο ένα νέο αεροδρόμιο
πάμε παππου.
το αεροδρόμιο ήταν απαράιτητο.
α.
χωρίς να στοιχίσει τα διπλά.
β.
χωρίς να επιβληθεί να το εκμεταλλεύονται οι γερμανοί για μισό αιώνα
γ.
χωρίς να υπάρχει όρος στη σύνβαση ότι το ελληνικό κράτος απαγορεύεται να φτιάξει άλλο σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων
δ.
χωρις να κλείσει το ελληνικό για πτήσεις εσωτερικού.
κομίζεις γλαύκας εις Αθήνας παπάρι καμπριολέ...
το αεροδρόμιο στοίχισε ΠΟΛΛΑ γιατί οι γαμημένες οι απαλλοτριώσεις γίνανε δύο φορές και οι αρβανίτες στα μεσόγεια γίνανε πλούσιοι...
οι γερμανοί καλά κάνανε και το φτιάξανε... ο αρχικός ορίζοντας εκμετάλλευσης ήταν 30 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του και το ποσοστό συμμετοχής του δημοσίου 45%... αντ' αυτού ο Λαλιώτης άλλαξε την σύμβαση (ήταν να υπογραφεί την εβδομάδα που έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη αν θυμάσαι που δεν θυμάσαι γιατί ήσουν πιτσιρικάς τότε) και έκανε την συμμετοχή του δημοσίου 55% και τον χρόνο εκμετάλλευσης 50 χρόνια...
αποτέλεσμα να αυξηθούν τα τέλη σε βαθμό απαγορευτικό.. το αεροπορικό καύσιμο είναι αφορολόγητο και άσε τις μαλακίες που λέει ο παπάρας που τα γράφει... το πρόβλημα με το αεροδρόμιο είναι τα υψηλά τέλη του και όχι το κόστος καυσίμων.. και τα τέλη αυτά είναι ψηλά για να μπορέσει να υλοποιηθεί η σύμβαση που υπέγραψε ο σιδερένιος με ποσοστό συμμετοχής δημοσίου 55%, ήμισυ επιστροφής ΦΠΑ κατασκευαστικής περιόδου και φυσικά την υπερπληρθώρα προσωπικού που εχει το ΑΙΑ λόγω φυσικά της πλειοψηφίας του δημοσίου...
αυτά παπαράκο...
ααα και μια που μιλάμε για διόδια...
η γέφυρα του Βοσπόρου έχει διόδια 14 TL δηλαδή 6 ευρώ και είναι πολύ μικρότερη από αυτήν του Ρίου και έχει εκατονταπλάσια κίνηση...
τα διόδια Ανδριανούπολη - Κωνσταντινούπολη είναι 45 λίρες... (κοντά στο εικοσάρικο) και η απόσταση είναι μικρότερη από Αθήνα-Θεσσαλονίκη
αυτά για να ξέρεις και κάτι και να μην πιστεύεις ότι γράφουνε οι πάσης μορφής και απόχρωσης παπαγάλοι...
και κάτι ακόμη...
η Τουρκία κατάφερε να μειώσει τους τζαμπατζήδες στα ΜΜΜ γιατί εφάρμοσε το σύστημα της Oyster .. εδώ η εφαρμογή του συναντά την αντίδραση των Σταμουλοκολλάδων και του "κινήματος" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ...
410 ειναι!πλέον θα απαντώ τάχιστα γιατί δεν εχει νόημα.
μόνο εκτέλεση χρειάζεται.
α
γιατί απαγορεύτηκε να φτιαχτεί αεροδρόμιο σε ακτινα 100 χιλιομέτρων;
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;
«Θα έλεγε τις ότι η χώρα αύτη ηλευθερώθη επίτηδες, δια να αποδειχθή ότι δεν ήτο ικανή προς αυτοδιοίκησιν» (Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης,Αυτή οι υπογραφή δεν θα έπρεπε να θέτει τέτοια οικονομικά θέματα.45 Ευρώ;
Μάλιστα......
Αθήνα - Κόρινθος: 3,20 €
Κόρινθος - Πάτρα: 3,10 €
Ρίο - Αντίρριο: 13,20 €
Κάνε μια σούμα και πολλαπλασίασε επί 2.
πλέον θα απαντώ τάχιστα γιατί δεν εχει νόημα.
μόνο εκτέλεση χρειάζεται.
α
γιατί απαγορεύτηκε να φτιαχτεί αεροδρόμιο σε ακτινα 100 χιλιομέτρων;
β.
αθήνα αντίρριο πήγαινε έλα αποσταση 230 χλμ κόστος διοδίων περίπου 45 ευρώ (χωρίς αττική οδό).
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ να μας λες για την Τουρκία;
Νομίζω οτι ειναι αναποδα. Ο μητσοτάκης ειχε βάλει τα 50 χρονια και το θηρίο Λαλίωτης το εκανε στα 30. Θυμίζω οτι η ζωή ενος αεροδρομίου είναι τα 25 χρόνια. Οταν λήξει η σύμβαση των γερμανων θα το παρατήσουν ερείπιο!κομίζεις γλαύκας εις Αθήνας παπάρι καμπριολέ...
το αεροδρόμιο στοίχισε ΠΟΛΛΑ γιατί οι γαμημένες οι απαλλοτριώσεις γίνανε δύο φορές και οι αρβανίτες στα μεσόγεια γίνανε πλούσιοι...
οι γερμανοί καλά κάνανε και το φτιάξανε... ο αρχικός ορίζοντας εκμετάλλευσης ήταν 30 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του και το ποσοστό συμμετοχής του δημοσίου 45%... αντ' αυτού ο Λαλιώτης άλλαξε την σύμβαση (ήταν να υπογραφεί την εβδομάδα που έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη αν θυμάσαι που δεν θυμάσαι γιατί ήσουν πιτσιρικάς τότε) και έκανε την συμμετοχή του δημοσίου 55% και τον χρόνο εκμετάλλευσης 50 χρόνια...
αποτέλεσμα να αυξηθούν τα τέλη σε βαθμό απαγορευτικό.. το αεροπορικό καύσιμο είναι αφορολόγητο και άσε τις μαλακίες που λέει ο παπάρας που τα γράφει... το πρόβλημα με το αεροδρόμιο είναι τα υψηλά τέλη του και όχι το κόστος καυσίμων.. και τα τέλη αυτά είναι ψηλά για να μπορέσει να υλοποιηθεί η σύμβαση που υπέγραψε ο σιδερένιος με ποσοστό συμμετοχής δημοσίου 55%, ήμισυ επιστροφής ΦΠΑ κατασκευαστικής περιόδου και φυσικά την υπερπληρθώρα προσωπικού που εχει το ΑΙΑ λόγω φυσικά της πλειοψηφίας του δημοσίου...
αυτά παπαράκο...
ααα και μια που μιλάμε για διόδια...
η γέφυρα του Βοσπόρου έχει διόδια 14 TL δηλαδή 6 ευρώ και είναι πολύ μικρότερη από αυτήν του Ρίου και έχει εκατονταπλάσια κίνηση...
τα διόδια Ανδριανούπολη - Κωνσταντινούπολη είναι 45 λίρες... (κοντά στο εικοσάρικο) και η απόσταση είναι μικρότερη από Αθήνα-Θεσσαλονίκη
αυτά για να ξέρεις και κάτι και να μην πιστεύεις ότι γράφουνε οι πάσης μορφής και απόχρωσης παπαγάλοι...
και κάτι ακόμη...
η Τουρκία κατάφερε να μειώσει τους τζαμπατζήδες στα ΜΜΜ γιατί εφάρμοσε το σύστημα της Oyster .. εδώ η εφαρμογή του συναντά την αντίδραση των Σταμουλοκολλάδων και του "κινήματος" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ...
Νομίζω οτι ειναι αναποδα. Ο μητσοτάκης ειχε βάλει τα 50 χρονια και το θηρίο Λαλίωτης το εκανε στα 30. Θυμίζω οτι η ζωή ενος αεροδρομίου είναι τα 25 χρόνια. Οταν λήξει η σύμβαση των γερμανων θα το παρατήσουν ερείπιο!
;) ;)
γράψε λάθος με αττική οδό επρεπε να γράψω.45 Ευρώ;
Μάλιστα......
Αθήνα - Κόρινθος: 3,20 €
Κόρινθος - Πάτρα: 3,10 €
Ρίο - Αντίρριο: 13,20 €
Κάνε μια σούμα και πολλαπλασίασε επί 2.
αθήνα αντίρριο ειναι 410 το πήγαινε;410 ειναι!
Εκει ηταν η κομπίνα του Λαλιώτη τοτε.μπορεί να ήταν σε αντιστάθμισμα του αυξημένου ποσοστού του δημοσίου...
το Χίθροου ρε σύ ξεκίνησε το 1929.. τα κτίρια θέλουν συνεχείς συντηρήσεις, επεκτάσεις, αναδιαρθρώσεις το ίδιο και οι διάδρομοι...
το βασικό στοιχείο ενός αεροδρομίου είναι η θέση του, η αρχική του εγκατάσταση και το δίκτυο εξυπηρέτησης του (μετρό, τραίνο, οδικοί άξονες κλπ)... τα κτίρια είναι αναλώσιμα on the long run..