Νέα

4 Φεβρουαρίου! Η τελικη μαχη για τη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ΦΑΚΙΡΗΣ
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 203K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (0 μέλη και 34 επισκέπτες)

Πως κρίνεται την συμφωνία ?

  • Πολύ Καλή

    Ψήφοι: 36 11,9%
  • Καλή

    Ψήφοι: 30 9,9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 26 8,6%
  • Κακή

    Ψήφοι: 34 11,3%
  • Πολύ Κακή

    Ψήφοι: 156 51,7%
  • Δεν μου καίγεται καρφάκι

    Ψήφοι: 20 6,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    302

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Ειναι δικαιωμα σου, και απο εμενα απολυτως σεβαστο, να μην θελεις να ανηκεις σε κανενα εθνος.
Αν δεν εχεις ζησει πολλα χρονια εκτος Ελλαδος, μου φαινεται παραξενο να αναγνωριζεις καλυτερα ξενα φαγητα σε σχεση με ελληνικα.
Την ψάχνω πάρα πολύ με το φαγητό.
Χωρίς πλάκα.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Ή ίσως εσύ να έχουμε διαφορετική αντίληψη για τον πολιτισμό.
Ίσως εσύ να μην τον αντιλαμβάνεσαι.

Ενδιαφέρον...
Αναρωτιεμαι τι ειδους αντιληψη για τον πολιτισμο εχει καποιος που θεωρει οτι η Ακροπολη απλως τρωει χωρο. Αυτο κι αν ειναι ενδιαφερον.
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Αν θελεις να μην οφειλεις να πας να ζησεις σε μια σπηλια.

Δεν εξαρταται απο την εγκριση ή την συναινεση σου αυτο.
Ολοι οφειλουν σε ολους, σε πολλα επιπεδα.

Εσυ ποιος νομιζεις οτι εισαι και λες "δεν οφειλω τιποτα σε κανεναν"?
Οφείλω μόνο λεφτά σε αυτούς που έχω εθελοντικές συναλλαγές, και αν τους πληρώσω, δεν τους οφείλω τίποτα.

Δεν ξέρω τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό.

Ποιος νομίζεις πως είσαι για να μου πεις πως χρωστάω;
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Αναρωτιεμαι τι ειδους αντιληψη για τον πολιτισμο εχει καποιος που θεωρει οτι η Ακροπολη απλως τρωει χωρο. Αυτο κι αν ειναι ενδιαφερον.
Διαφορετικό από τον δικό σου.
Γιατί έχεις δίκιο εσύ και άδικο εγώ;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Πράγματι, δεν σημαίνει τίποτα.
Όπως και δεν σημαίνει τίποτα ένας αρχαίος ναός 2500 χρόνων, και μια καλύβα 6000 χρόνων.
Στα @@ μου.
Θέλω να ζήσω την ζωή μου όπως εγώ επιθυμώ.
Όχι όπως εσείς την θέλετε.
Δεν αντιλεγει κανενας οτι εχεις καθε δικαιωμα να ζησεις σαν ζώον. Χωρις εθνος, πολιτισμο, οφειλή και σεβασμο προς οποιονδηποτε.

Επιλεγεις να εισαι "ιδιωτης".
Στην αρχαιοτητα δεν θα σου ελεγαν ούτε καλημερα.
Α συγνωμη, ξεχασα, δεν σε ενδιαφερει αυτο. Στ αρχιδια σου η αρχαιοτητα.
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
«Το όνομα μας είναι "Δημοκρατία της Μακεδονίας"»
Πρέσβης ΠΓΔΜ: Οι προτάσεις Νίμιτς δεν αποτελούν αξιοπρεπή λύση

Οι προτάσεις που παρουσίασε ο διαμεσολαβητής του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς «απέχουν πολύ από μία αξιοπρεπή λύση» δήλωσε ο εκπρόσωπος της ΠΓΔΜ στις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ για το ζήτημα της ονομασίας, Βάσκο Ναουμόφσκι. «Κανένα κράτος δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλει νέο όνομα σε άλλη χώρα, ούτε ο ΟΗΕ έχει το δικαίωμα να επιβάλει νέο όνομα σε κράτος μέλος του» τόνισε μεταξύ άλλων.

Η δήλωση αυτή σκιάζει το κλίμα αισιοδοξίας που δημιούργησε αμέσως μετά τη συνάντηση ο ίδιος ο Νίμιτς.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΠΓΔΜ, το πλαίσιο των διαπραγματεύσεων στηρίζεται στο Ψήφισμα 817 του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, σχετικά με την αναζήτηση λύσης στο θέμα του ονόματος.
«Το όνομά μας είναι 'Δημοκρατία της Μακεδονίας'»

«Κανένα κράτος δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλει νέο όνομα σε άλλη χώρα, ούτε ο ΟΗΕ έχει το δικαίωμα να επιβάλει νέο όνομα σε κράτος μέλος του. Η χώρα μας έχει όνομα, το οποίο είναι "Δημοκρατία της Μακεδονίας", ένα όνομα που αποτελεί τη βάση της ταυτότητάς μας. Επίσης, σήμερα το 2018 κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την ύπαρξη του "μακεδονικού" λαού και της "μακεδονικής" γλώσσας.»

» Από την πλευρά του διαμεσολαβητή (σ.σ. Μάθιου Νίμιτς) παρουσιάστηκαν σήμερα κάποιες ιδέες που πιστεύω ότι αποκλίνουν από αυτό το πλαίσιο και απέχουν πολύ από μια αξιοπρεπή λύση. Ωστόσο θα μεταφέρω τις προτάσεις αυτές στην πολιτειακή και πολιτική ηγεσία της χώρας και αυτή θα είναι που θα λάβει θέση στο θέμα αυτό» δήλωσε ο Ναουμόφσκι στον τηλεοπτικό σταθμό των Σκοπίων, «Sitel».

Σημειώνεται ότι ο Βάσκο Ναουμόφσκι, ο οποίος είναι και πρέσβης της ΠΓΔΜ στην Ουάσιγκτον, τοποθετήθηκε εκπρόσωπος της χώρας στις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ για το θέμα της ονομασίας από την προηγούμενη κυβέρνηση του Νίκολα Γκρούεφσκι, στην οποία ένα διάστημα είχε διατελέσει και αντιπρόεδρος, αρμόδιος για ευρωπαϊκές υποθέσεις.

Τους προηγούμενους μήνες υπήρξαν δημοσιεύματα στον Τύπο των Σκοπίων που ανέφεραν ότι η νέα κυβέρνηση του Ζόραν Ζάεφ ίσως προχωρήσει στην αντικατάστασή του από εκπρόσωπο της ΠΓΔΜ στις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, ωστόσο διατηρήθηκε στη θέση αυτή
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Δεν αντιλεγει κανενας οτι εχεις καθε δικαιωμα να ζησεις σαν ζώον. Χωρις εθνος, πολιτισμο, οφειλή και σεβασμο προς οποιονδηποτε.

Επιλεγεις να εισαι "ιδιωτης".
Στην αρχαιοτητα δεν θα σου ελεγαν ούτε καλημερα.
Α συγνωμη, ξεχασα, δεν σε ενδιαφερει αυτο. Στ αρχιδια σου η αρχαιοτητα.
Στα αρχίδια μου η αρχαιότητα και στα αρχίδια μου αν δεν μου λέγαν καλημέρα.
Χαίρομαι που επιτέλους γίνομαι κατανοητός.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Εγώ έχω την δική μου ηθική. Οι άλλοι την δική τους.
Εγώ δεν θα σκότωνα για την δική μου.
Οι άλλοι θα με σκότωναν για την δική τους.

Αν η ωμή δύναμη είναι η μόνη ηθική, θα κάνω ότι μπορώ για να ξεγελάσω τους δυνάστες μου.
Αντί να σημαδεύω Τούρκους, θα σημαδεύω τους αξιωματικούς μου.

Βλεπεις πως μπορεις να γινεις δεσμιος της ηθικης, αυτο δηλαδη που τελικα καταλαβεις τοση προσπαθεια να αποφυγεις πχ εθνη ομαδωσεις κλπ,φτανεις να δεσμευεσαι απο μια φαντασιακη κατασκευη του μυαλου σου.
Δηλαδη η αναφορα " δε θα σκοτωνα για τη δικη μου, αλλα οι αλλοι θα σκοτωναν για τη δικη τους" υποκρυπτει αξιολογηση, οτι οι ηθικες αυτες ειναι "υποδεεστερες" ενω η δικη σου  "ευγενεστερη".
Βαση ποιου αντικειμενικου κριτηριου? Γιατι μια ηθικη που εχει σκοπο την προασπιση της ζωης ανευ ορων ειναι " ανωτερη" η " ευγενεστερη".
Επισης στην περιπτωση με τον τουρκο και τον αξιωματικο, επισης πεφτεις θυμα της πλανης οτι ο αξιωματικος ειναι ο δυναστης σου και κινδυνεθει η ζωη σου απο αυτον και γενικα της ψυχολογικης εμμονης "κατα του κρατους".
Στην πραγματικοτητα ο τουρκος ερχεται να σου αφαιρεσει τη ζωη και αν θες να τη σωσεις θα πρεπει αυτον να σκοτωσεις. (εκτος αν στο μεταξυ το συζητησετε λιγο το θεμα και τον πεισεις να μη το κανει, πραγμα που δε το θεωρω πιθανο).
Ο αξιωματικος δεν εχει τετοια σκοποθεσια : θα επιχειρησει να σε σκοτωσει υπο προυποθεσεις και αν και αν. Και παλι θα ειναι η τελευταια του επιλογη.Σε τελικη αναλυση σε αυτο το παραδειγμα, ο τουρκος σε θελει νεκρο επειδη για αυτον εισαι απειλη, ενω ο αξιωματικος σε θελει ζωντανο επειδη και αυτος σε χρειαζεται.  
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Δεν αναγνωρίζω την λέξη προδότης.
Είναι δημιούργημα σας για να πείτε κάτι.
Αν με πάτε με την βία να σκοτώσω κόσμο, θα σκοτώσω εσάς.

Αν κάποιος που δεν θέλει να σκοτώσει και να σκοτωθεί είναι κενός, τότε αυτός που είναι πρόθυμος να σκοτώσει και να σκοτωθεί για μια ιδέα τι είναι;
Ξερεις τύπε, στ' αρχιδια μας αν αναγνωριζεις την λεξη προδοτης. Εσυ μπορει αυριο να σκοτωσεις καποιον και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη φονος. Να γαμησεις ενα παιδακι και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη παιδεραστια. Να κλεψεις καποιον και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη κλοπη ή την λεξη ιδιοκτησία.
Δεν υποκειται στην εγκριση σου. Στ' αρχιδια μας η εγκριση σου. Αν πυροβολησεις τον αξιωματικο σου εισαι προδοτης και θα εκτελεστεις επι τοπου.
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.766
Κριτικές
18
Like
5.571
Πόντοι
1.796
Ξερεις τύπε, στ' αρχιδια μας αν αναγνωριζεις την λεξη προδοτης. Εσυ μπορει αυριο να σκοτωσεις καποιον και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη φονος. Να γαμησεις ενα παιδακι και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη παιδεραστια. Να κλεψεις καποιον και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη κλοπη ή την λεξη ιδιοκτησία.
Δεν υποκειται στην εγκριση σου. Στ' αρχιδια μας η εγκριση σου. Αν πυροβολησεις τον αξιωματικο σου εισαι προδοτης και θα εκτελεστεις επι τοπου.

εκτος και αν γινει ανταρσυα τοτε μπορει να κατηγορηθει για προδοσια ο αξιωματικος και να εκτελεστει

γενικα η δυναμικη της ισχυος καθοριζει μια στιγμη και ποιο θα ειναι το αποτελεσμα
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Ξερεις τύπε, στ' αρχιδια μας αν αναγνωριζεις την λεξη προδοτης. Εσυ μπορει αυριο να σκοτωσεις καποιον και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη φονος. Να γαμησεις ενα παιδακι και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη παιδεραστια. Να κλεψεις καποιον και να πεις δεν αναγνωριζω την λεξη κλοπη ή την λεξη ιδιοκτησία.
Δεν υποκειται στην εγκριση σου. Στ' αρχιδια μας η εγκριση σου. Αν πυροβολησεις τον αξιωματικο σου εισαι προδοτης και θα εκτελεστεις επι τοπου.
Αν τον σκοτώσω θα με εκτελέσουν, αλλά τουλάχιστον το αρχίδι θα έχει πεθάνει και αυτός.

Αν σε ενοχλήσω, αν βιάσω παιδί, αν κλέψω, έχω εισβάλει στην ελευθερία σου, και ίσως μου αξίζει να τιμωρηθώ.

Αν δεν θέλω να πολεμήσω για την κωλο Ελλάδα, τι έκανα και πρέπει να πεθάνω στον πόλεμο; Με τι ηθική αιτιολογία;
 

Pierrot Lunaire

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2009
Μηνύματα
174
Κριτικές
2
Like
26
Πόντοι
1
Οχι, δεν με καταλαβες. Δεν μιλαμε συγκεκριμενα για το ελληνικο κρατος. Μιλαμε γενικα για τις κρατικές οντοτητες και το οτι εφοσον προσφερουν ειρηνευση και ευνομουμενη πολιτεια, οφειλεις ως πολιτης να τις υπερασπιστεις. Η απαντηση "ναι αλλά πληρωνω φορους" ειναι εντελως ακυρη, ειναι εκτός επιχειρηματος. Και τον γιατρο που θα φερεις σπιτι να σε κανει καλα θα τον πληρωσεις, αλλά αν δεν υπαρχει γιατρος, θα βαλεις απλα τα λεφτα στον κωλο σου και θα ψοφησεις απο την αρρωστια.

ΟΚ. Το ερωτημα ειναι αν, ακομη και στις πιο ευνομουμενες πολιτειες που πραγματι προσφερουν ειρηνευση, μπορω να εχω το δικαιωμα της ιδιωτικης επιλογης στην εκπαιδευση, στην ασφαλιση κλπ.
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Ελα ντε. Γιατι να εχει αδικο καποιος που θεωρει οτι η Ακροπολη πιανει απλως χωρο, οπως πιανει μια κουραδα σκυλου στο παρκο?

Μπορει να εχει και δικιο.
Το λαθος δεν ειναι δικο σου. Το λαθος ειναι δικο μας που συζηταμε με καποιον που μου θυμιζει το παναρχαιο γνωμικο οτι οι ηλιθιοι ειναι αηττητοι.
Ίσως να είσαι εσύ ηλίθιος που δέχεσαι ότι σου λέγαν στο σχολείο.

Ποτέ δεν ξέρεις.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Διαφορετικό από τον δικό σου.
Γιατί έχεις δίκιο εσύ και άδικο εγώ;
Ελα ντε. Γιατι να εχει αδικο καποιος που θεωρει οτι η Ακροπολη πιανει απλως χωρο, οπως πιανει μια κουραδα σκυλου στο παρκο?

Μπορει να εχει και δικιο.
Το λαθος δεν ειναι δικο σου. Το λαθος ειναι δικο μας που συζηταμε με καποιον που μου θυμιζει το παναρχαιο γνωμικο οτι οι ηλιθιοι ειναι αηττητοι.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Τα κράτη δεν προσφέρουν ειρήνη. Τα κράτη είναι ο λόγος που υπάρχουν πόλεμοι.
Θα γίνονταν WWI, WWII, Γαλλό Πρωσικός πόλεμος, τριαντακονταετής πόλεμος, επταετής πόλεμος, Γαλλικοί πόλεμοι χωρίς την ιδέα του κράτους;

Επίσης, με την λογική σου, είτε βρίσκεσαι σε κράτος που επιτίθεται είτε που αμύνεται, είναι το ίδιο πράγμα: "οφείλεις".

Δεν οφέιλω σε κανέναν.

φυσικα και θα γινοταν οπως και γινονται σε κοινωνιες πρωτογονα και φυλετικα οργανωμενες οπου ο πολεμος μεταξυ τους ειναι μιας συνεχης δραστηριοτητα.
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Βλεπεις πως μπορεις να γινεις δεσμιος της ηθικης, αυτο δηλαδη που τελικα καταλαβεις τοση προσπαθεια να αποφυγεις πχ εθνη ομαδωσεις κλπ,φτανεις να δεσμευεσαι απο μια φαντασιακη κατασκευη του μυαλου σου.
Δηλαδη η αναφορα " δε θα σκοτωνα για τη δικη μου, αλλα οι αλλοι θα σκοτωναν για τη δικη τους" υποκρυπτει αξιολογηση, οτι οι ηθικες αυτες ειναι "υποδεεστερες" ενω η δικη σου  "ευγενεστερη".
Βαση ποιου αντικειμενικου κριτηριου? Γιατι μια ηθικη που εχει σκοπο την προασπιση της ζωης ανευ ορων ειναι " ανωτερη" η " ευγενεστερη".
Επισης στην περιπτωση με τον τουρκο και τον αξιωματικο, επισης πεφτεις θυμα της πλανης οτι ο αξιωματικος ειναι ο δυναστης σου και κινδυνεθει η ζωη σου απο αυτον και γενικα της ψυχολογικης εμμονης "κατα του κρατους".
Στην πραγματικοτητα ο τουρκος ερχεται να σου αφαιρεσει τη ζωη και αν θες να τη σωσεις θα πρεπει αυτον να σκοτωσεις. (εκτος αν στο μεταξυ το συζητησετε λιγο το θεμα και τον πεισεις να μη το κανει, πραγμα που δε το θεωρω πιθανο).
Ο αξιωματικος δεν εχει τετοια σκοποθεσια : θα επιχειρησει να σε σκοτωσει υπο προυποθεσεις και αν και αν. Και παλι θα ειναι η τελευταια του επιλογη.Σε τελικη αναλυση σε αυτο το παραδειγμα, ο τουρκος σε θελει νεκρο επειδη για αυτον εισαι απειλη, ενω ο αξιωματικος σε θελει ζωντανο επειδη και αυτος σε χρειαζεται.  
Τι εννοείς; Ο καθένας έχει την ηθική του.
Γιατί είναι ηθικό να συμμετέχω στον πόλεμο; Επειδή είναι για εσένα; Μα εγώ δεν έχω την δική σου ηθική.
Αν λοιπόν με φέρεις με την βία, τότε και εγώ θα σε ξεγελάσω.

Θα αδειάσω τις μπαταρίες του μίσους μου για τον αξιωματικό (επειδή το βρίσκω ηθικό) λίγο πριν με σκοτώσουν οι άλλοι δούλοι γύρω μου.
 

Νεαρχος Κουκης

Σεβαστός
Εγγρ.
22 Οκτ 2014
Μηνύματα
11.412
Κριτικές
15
Like
6.092
Πόντοι
1.496
Δεν αναγνωρίζω την λέξη προδότης.
Είναι δημιούργημα σας για να πείτε κάτι.
Αν με πάτε με την βία να σκοτώσω κόσμο, θα σκοτώσω εσάς.

Αν κάποιος που δεν θέλει να σκοτώσει και να σκοτωθεί είναι κενός, τότε αυτός που είναι πρόθυμος να σκοτώσει και να σκοτωθεί για μια ιδέα τι είναι;
Και να μη θελεις να σκοτωσεις οπως λες,(λες και μεις θελουμε), δηλαδη αρνηθεις να εμπλακεις ενεργα, παλι υπαρχει τροπος να βοηθησεις τη κοινη προσπαθεια. Και οταν λεω να βοηθησεις, δεν εννοω οτι θα σε ρωτησουν κιολας. Να κανεις κατι αλλο ενταγμενος στο συνολο, στη κοινη προσπαθεια, εαν  ποτε χρειαστει. Αν αρνηθεις κι αυτο, θα πρεπει να υποστεις και τις οποιες συνεπειες. Δε πιστευω να σε πειραζει αυτο το ενδεχομενο. Εκτος και παρεις τα βουνα, οσο πιθανο ειναι αυτο.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
ρε μαστορια να μιλησουμε λιγο και για το θεμα

αυτη τη στιγμη μαλλον τα πραματα δεν φαινονται να οδευουν προς λυση

για να δουμε

Οντως. Και απο οτ ιφαινεται με ευθυνη της αλλης πλευρας, και αν ειναι ετσι, τοτε αυτο θα ειναι επιτυχια της ελληνικης διπλωματιας.
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
φυσικα και θα γινοταν οπως και γινονται σε κοινωνιες πρωτογονα και φυλετικα οργανωμενες οπου ο πολεμος μεταξυ τους ειναι μιας συνεχης δραστηριοτητα.
Τα θύματα των νεκρών των πολέμων που ανέφερα είναι τεράστια συγκριτικά με τις μάχες μεταξύ φυλών.
 

sparkling_water

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Μαρ 2010
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
11
Like
171
Πόντοι
2.287
Και να μη θελεις να σκοτωσεις οπως λες,(λες και μεις θελουμε), δηλαδη αρνηθεις να εμπλακεις ενεργα, παλι υπαρχει τροπος να βοηθησεις τη κοινη προσπαθεια. Και οταν λεω να βοηθησεις, δεν εννοω οτι θα σε ρωτησουν κιολας. Να κανεις κατι αλλο ενταγμενος στο συνολο, στη κοινη προσπαθεια, εαν  ποτε χρειαστει. Αν αρνηθεις κι αυτο, θα πρεπει να υποστεις και τις οποιες συνεπειες. Δε πιστευω να σε πειραζει αυτο το ενδεχομενο. Εκτος και παρεις τα βουνα, οσο πιθανο ειναι αυτο.
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΥΤΟ;
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΟΙ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΣΑΣ.

ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΩ!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom