Νέα

300 Η ταινία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tomito
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Και όποιος σαν τον Εφιάλτη ισοπεδώνει τα πάντα μπορεί να μεταναστεύσει σε μια πολιτισμένη χώρα μαζί με τους υπόλοιπους προδότες και αντιρρησίες συνειδήσεως μπας και πάει μπροστά αυτή η χώρα...

To ότι κάποιοι πιστεύουν σε μία ανθρώπινη κοινωνία δε σημαίνει ότι είναι "προδότες", εκτός αν θεωρείς προδοσία το να μη θέλεις να ζεις σα πρόσκοπος μέχρι τα 30 αποκλειστικά με άντρες.
 

MXracer

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
102
Like
8
Πόντοι
1
To ότι κάποιοι πιστεύουν σε μία ανθρώπινη κοινωνία δε σημαίνει ότι είναι "προδότες", εκτός αν θεωρείς προδοσία το να μη θέλεις να ζεις σα πρόσκοπος μέχρι τα 30 αποκλειστικά με άντρες.

Γι' αυτό σου λέω να μου πεις που τα βρίσκεις αυτά που λες... δεν ήταν αποκλειστικά με άνδρες αλλά απουσίαζαν πολύ καιρό λόγω πολέμων.
Και όσο για κοινωνία και λοιπά που λες το ότι αντί για κράτος κοινωνικής πρόνοιας ήταν κράτος "στρατο"κεντρικό δεν σημαίνει ότι δεν είχαν μια άριστα δομημένη και καλά οργανωμένη κοινωνία. Το ότι ήταν διαφορετική δεν πάει να πει ότι ήταν κατώτερη ή ανύπαρκτη... ή λιγότερο ανθρώπινη, αποδεδειγμένα έδειχναν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπό τους απ΄οτι εμείς εκτός και αν ήταν παραμορφωμένος... μήπως εμείς συμπεριφερόμαστε καλύτερα στα άτομα με ειδικές ανάγκες?
 

Επισκέπτης
Η ταινία είναι πολύ καλή τελικά. Παρόλο που δεν είναι ιστορική ταινία και έχει ατμόσφαιρα κόμικ, ιστορικά είναι αρκετά ακριβής. Πολύ ακριβής σε ότι αφορά αυτή καθεαυτή τη μάχη των Θερμοπυλών σύμφωνα με τις πηγές που σώζονται (όσα γράφουν για την αρχαία Ελλάδα διάφορες αναρχο-μαρξιστο-αδελφάρες δεν έχουν καμία ιστορική βάση και προορίζονται αποκλειστικά για εσωτερική κατανάλωση στο χώρο των Εξαρχείων).
    Η ταινία είναι εκτός πραγματικότητος στην απεικόνιση των κτηνών που χρησιμοποιούνταν σαν πολεμικές μηχανές από τους υπανθρώπους Πέρσες εισβολείς όσο και στην απεικόνιση των ίδιων των υπανθρώπων Περσών εισβολέων. Από την άλλη όμως είναι ιστορικά αληθές ότι ο στρατός του Ξέρξη αποτελούνταν από ορδές απολίτιστων και βρωμερών υπανθρώπων του τρίτου κόσμου (σαν τους απογόνους τους που έρχονται σήμερα ως "οικονομικοί μετανάστες" στον τόπο μας και αντί να τους αντιμετωπίσουμε όπως αντιμετώπισε ο Λεωνίδας και ο Μιλτιάδης τους προγόνους τους, τους κανακεύουμε).
  Το ότι η ταινία είναι καλή, φαίνεται και από τις αντιδράσεις των περιττωμάτων της αναρχίας, της Αριστεράς και τους ανθελληνισμού.Όλοι τους θάβουν την ταινία! Από που να ξεκινήσει κανείς; Ο προδότης ανθέλληνας "κριτικός" του Αθηνοράματος ο οποίος χειροκροτεί με ενθουσιασμό ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ" ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ , βάζει ... ΜΗΔΕΝ στην ταινία !!!!!!

Θέλετε καλύτερα διαπιστευτήρια;


Υπάρχουν!!!!!!

Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ... είναι απόλαυση να διαβάσετε την κριτική που κάνει στην ταινία!!!!!! Τα ορφανά της Μόσχας μπολσεβίκια του Περισσού, ανακάλυψαν στο πρόσωπο του Εφιάλτη έναν ... ιδεολογικό τους πρόγονο!!!! Μην ξεχνάμε ότι οι ιστορικές τους γνώσεις είναι ... περιορισμένες, όπως και η μόρφωση τους. Π.χ. ο Ιωαννίδης από τους πρωτεργάτες των Δεκεμβριανών ήταν ... κουρέας, απόφοιτος Β' Δημοτικού. Από την άλλη όμως τα συντρόφια στεναχωριούνται όταν διαπιστώνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν ... θαυμάζει τον δικό τους Εφιάλτη, αλλά το Λεωνίδα, ο οποίος -δυστυχώς γι'αυτούς- ήταν Βασιλιάς και όχι ... ΚΟΥΤΒΗΣ κομισσάριος (σαν τον Ζαχαριάδη)!


Η ταινία λοιπόν είναι πολύ καλή και ευχάριστη αλλά σίγουρα δεν είναι για όλους. Για τους Έλληνες πατριώτες και τους θαυμαστές της Αρχαίας Ελλάδος είναι εξαιρετική. Για τους Διεθνιστές, τους Αντιεξουσιαστές, τους αντιεθνικιστές και τους υπόλοιπους χασικλήδες και αδελφάρες που συναντά κανείς στα Εξάρχεια, η ταινία δεν συνίσταται !!!!!!  Θα χαλαστούν άδικα. Υπάρχουν τόσες άλλες ταινίες γι'αυτούς! Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ-ΜΝΗΜΕΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ αφιερωμένες σε όλους τους μισέλληνες-προδότες. Ας δούνε κάποια από αυτές τα φυγόστρατα πουστρόνια των Εξαρχείων και να μην χαλαστούν με τους ... 300!!

Ή στην τελική ας δούνε καμιά ταινία για τον Τσε και τις βόλτες που έκανε με μοτοσυκλέτες και καλάμια ρε παιδί μου ...(σε τέτοιες ταινίες βάζει και το ... ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ 10/5 και όχι ... 0/5 όπως στους 300 και στο "Οι ζωές των άλλων" που θίγει τον παράδεισο της Α.Γερμανίας του Χόνεκερ)  .

Υ.Γ. Στο IMDB πάντως που ψηφίζει κοινό απ'όλο τον κόσμο, τουλάχιστον τον ελεύθερο που έχει ίντερνετ, δεν ξέρω αν επιτρέπεται να ψηφίζουν από Κούβα ή Βόρεια Κορέα, η ταινία μέχρι τώρα έχει πάρει 8.5/10  ...
 

Επισκέπτης
Μαλακία είναι να νομίζεις ότι η σπάρτη ήταν πρότυπο κοινωνίας.


Η Χριστιάνα στη Δανία είναι το πρότυπο αυτοδιαχειριζόμενης κοινωνίας σύμφωνα με τις ... ιδεολογίες διαφόρων Χίππυδων, αντιεξουσιαστών και αναρχικών τύπου Πλατείας Εξαρχείων ...

Το μόνο που κάνουν αυτά τα άτομα είναι να είναι ξάπλα και να καπνίζουν μπάφο 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο. Από την πολύ μαστούρα υπάρχει μπαφο-νέφος στην περιοχή με αποτέλεσμα να είναι μαστουρωμένα τα σκυλία στους δρόμους , οι γάτες και τα πουλιά στα δέντρα! Πρότυπο κοινωνίας, δεν λέω ...
 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Βλέπω σου διαφεύγουν οι καταβολές και οι σπουδές και άλλων που ζήλωσαν πχ τη δόξα της έλενας τσαουσέσκου που πήρε μερικά πτυχία πανεπιστημίου, αλλά ας μη σε φέρουμε σε δύσκολη θέση.

Επίσης σου διαφεύγει ότι ο Τσε στα ταξίδια του αυτά γνώρισε τη φτώχια και τις συνθήκες στις οποίες ζουσε ο λαός της Λατινικής Αμερικής, και ότι απέδειξε τις αρχές του και με τη ζωή του και με την αυτοθυσία του. Αυτό σίγουρα περιέχει μεγαλύτερο ουμανιστικό περιεχόμενο από την περίπτωση κάποιου που απλά υπάκουσε στις επιταγές μίας σκληρής στρατοκρατικής κοινωνίας χωρίς ιδιαίτερες περγαμηνές πολιτισμού.
 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Για τις αυτοδιαχειριζόμενες κοινωνίες της Δανίας και το πως αντιμετώπισαν το πρόβλημα των ναρκωτικών δεν είσαι καλά πληροφορημένος.

Και παρά την κριτική που δέχονται (και εκ των έσω), σίγουρα έχουν πετύχει ένα αξιοθαύμαστο επίπεδο αυτοδιαχείρισης.
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
11
Πόντοι
6
Το θέμα σε κάθε περίπτωση είναι τα ελατωματά μας να μην είναι μεγαλύτερα απο τις ιδέες μας. Αυτό ήταν στην ουσία και το πλεονέκτημα των κλασσικών κοινωνιών στην ακμή τους. Αυτό μένει απο αυτούς. Μόνο τότε αποδεικνύεται η αποψή μας σαν σοβαρή, όταν μπορεί να λειτουργεί, και μόνο τότε την σέβονται. Οι ιδέες πρέπει να είναι ανάλογες των εποχών και των αλλαγών. Αλλά τα ελατωματά μας πρέπει να είναι μικρότερα απο αυτές για να μην τις καταστρέφουμε, να μπορούμε να τις υπερασπίσουμε. Οι αρχαίοι κλασσικοί τύποι κοινωνιών σαφώς δεν έχουν ασχοληθεί με το ότι μαζεύτηκε σε γνώση και εμπειρία και έννοιες και ιδέες απο τότε μέχρι σήμερα. Μπορεί να  μοιάζουν περίεργες κοινωνίες για απόλυτα μοντέλα σήμερα (βλέπε σχέσεις φύλων) ή σκληρές (τότε στρατοκεντρική Σπάρτη) ή απαίσιες (δουλεία), αλλά ήταν αρκετά και το κατα δύναμη ειλικρινείς απέναντι σε αυτά που γνώριζαν και πίστευαν τότε. Σήμερα ας ας κρατήσουμε αυτό. Αυτό θαύμασαν όλοι στους 300 Σπαρτιάτες + 700 Θεσπ. απο τότε μέχρι σήμερα. Όχι τον τρόπο ζωής τους, αλλά ότι είχαν τα άντερα να τον υπερασπίζουν.
 

Tipos

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.265
Κριτικές
20
Like
2
Πόντοι
3.945
Ο Δανίκας (ΤΑ ΝΕΑ - 13/3) επανέρχεται δριμύτερος και επιμένει:

"Ένα ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ έχει προκαλέσει τόση μαζική υστερία στο φιλοθεάμον κοινό της χώρας που μπορεί να φτάσει τα δύο εκατομμύρια θεατές. Δηλαδή οι "300" είναι η καλύτερη ταινία με το καλύτερο σενάριο, τις καλύτερες ερμηνείες και την καλύτερη σκηνοθεσία όλων των εποχών. Επειδή τίποτα από όλα αυτά δεν συμβαίνει και επειδή στη Τέχνη δεν ισχύει το δίκιο της πλειοψηφίας όπως στις βουλευτικές εκλογές, ο μοναδικός λόγος αυτής της υστερίας είναι εντελώς ψυχολογικός. Ως καρπαζοεισπράκτορες Αγγλίας, Αμερικής, Τουρκίας, Αλβανίας ακόμα και Fyromακεδονίας, ξεχαρμανιάζουμε εθνικοπατριωτικά βλέποντας στο πανί τριακόσιους χάρτινους Ράμπο να κάνουν φέτες εκατομμύρια εχθρούς. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Όλοι θα ήθελαν οι χώρες τους να είναι ιμπεριαλιστικοί μηχανισμοί. Ακόμα και οι Αφρικανοί. Προς το παρόν αυτο το σπορ το διατηρούν και το εξασκούν μόνο οι Αμερικανοί. Επομένω και το γνωστό: Όσα δεν φτάνει η ελληνική αλεπού τα κάνει πλαστικές Θερμοπύλες στο πανί."

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Με προβλημάτισε όμως ..... μήπως πρέπει να πάω σε ψυχολόγο να κοιταχτώ επειδή μου άρεσε?
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
11
Πόντοι
6
Αυτός πρέπει να πάει σε ψυχολόγο γιατί ξεσπάει σε άλλα αντι άλλων, γιατί το προτυπό του δεν είχαν τα άντερα να το υπερασπίσουν αυτοί που το ίδρυσαν. Γιατί έμεινε ορφανός. Βλέπεις η μεγάλη ιδέα ενός παγκόσμιου σοσιαλισμού θέλει τεράστια αρχίδια για να λειτουργήσει και όχι προπαγανδιστές κλεφτοκοτάδες υλιστές που διαλύθηκαν κάτω απο το βάρος της μικροτητάς τους. :jerking:
 

polemistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2006
Μηνύματα
1.162
Like
6
Πόντοι
16
Έχει χάσει τελείως την ψυχραιμία του. Οι φλέβες έχουν φουσκώσει στον λαιμό του και έχουν πάρει και μια λουλακί απόχρωση. Διασκεδάζω απίστευτα με όλα αυτά.

Όρμα Δανίκα ....
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
Και οι γραφικές απόψεις συνεχίζονται...και απο δεξία και απο αριστερά

Δε μπορεί, κάποια στιγμή θα σκάσει
 

markhsios

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
215
Like
0
Πόντοι
1
Το 'εράν' στην αρχαία Ελλάδα, όπως και τα παράγωγά  του έρως, εραστής κτλ. δεν είχε την έννοια της σαρκικής συνάφειας όπως έχει σήμερα, ενέιχε την έννοια της φιλοσοφικής αποκάλυψης της Αλήθειας, της προσέγγισης και ένωσης με το Θείο μέσω της Νοήσης κτλ, γι'αυτό τον λόγο και θα προσέξετε ότι χρησιμοποιείται πολύ συχνά για να χαρακτηρίσει διπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα σε δάσκαλο και μαθητή. Έχει πρωτίστως πνευματικό, διανοητκό, φιλοσοφικό ώς και θρησκευτικό περιεχόμενο, εξού άλλωστε και ο πλατωνικός έρως.
Το μεγάλο μπάχαλο δυστυχώς άρχισε με τις ξενόγλωσσες μεταφράσεις ακριβώς διότι η πολυσημία της ελληνικής γλώσσας και οι λεπτότατες νοηματικές της διακρίσεις δεν ήταν δυνατόν  να συλληφθούν και να αποτυπωθούν επακριβώς σε τρίτες γλώσσες. Ας πούμε στην αγγλική γλώσσα δεν υπάρχει μια αντίστοιχη λέξη που μπορεί να περιγράψει επακριβώς το νοηματικό πλάτος της λέξης έρως ή εραστής όπως γινόταν κατανοητό στον αρχαίο κόσμο. ʼλλωστε για τις πούστρες υπήρχε λέξη εξόχως μειωτική και απαξιωτική, όπως άλλωστε έγραψαν και αρκετοί φίλοι πιο πάνω, η λέξη "κίναιδος".
Όσο για την κοινωνία της Σπάρτης, ήταν το κλασσικό πρότυπο όπου η ανθρώπινη ύπαρξη δεν είχε αυθύπαρκτη αξία, αλλά χρησιμοποιούνταν κατεξοχήν ως μέσο για την επιδιωξη κρατικών σκοπών με τον ίδιο τρόπο που το έκαναν τα διάφορα ολοκληρωτικά πολιτεύματα του 20ου αιώνα, όπως ο κομμουνισμός, ο φασισμός και ο ναζισμός.
Ο άνθρωπος στην αρχαία Σπάρτη ως μονάδα ήταν ένα τίποτε, ένα μηδέν, χρησίμευε μόνο ως στρατιώτης για την πατρίδα, αυτός ήταν ο μοναδικός λόγος ύπαρξης του.
Όσο και αν ακούγεται δυσάρεστο είναι η πραγματικότητα.
Το μοναδικό επίτευγμα της αρχαίας Σπάρτης ήταν η θαυμαστή ισονομία και ισοπολιτεία που είχε πετύχει, πέραν τούτου σε πνευματικό και ανθρωπιστικό επίπεδο μηδέν.
Σε αντίθεση με την Αθήνα της εποχής εκείνης όπου και αποθεώθηκε  ο αυτεξούσιος και ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος δρων τόσο ώς μονάδα, άτομο για την προσωπική του ηθική, πνευματική  και οικονομική τελείωση και καταξίωση, πάντα όμως σε αγαστή σύμπνοι και συνεργασία με την κοινωνία, την πολιτεία, την πόλη-κράτος τστην οποία ανήκε.
Γι'αυτό και άλλωστε η αρχαία Αθήνα θεωρήθηκε ως το λίκνο του ανθρώπινου πολιτισμού, ακριβώς διότι ανέδειξε με θαυμαστό τρόπο ένα σπάνιο συγκερασμό μεταξύ φιλελευθερισμού και κοινωνικής συνείδησης σε πλήρη αντιδιαστολή με την κοινωνία της Σπάρτης η οποία ήταν εξόχως κρατικιστική.
Φυσικά η ουσία της θυσίας των 300 πάντα θα αποτελεί φωτεινό φάρο έμπνευσης ως προς την ολοκληρωτική προσήλωση στα ιδανικά του καθενός, αλλά καλό είναι κάθε φορά οι αλήθειες να λέγονται.
Εξάλλου η ίδια κοινωνία που μας προσέφερε τις ένδοξες Θερμοπύλες λίγα χρόνια αργότερα έσπευσε να δηλώσει φόρου υποτελής στον Πέρση Βασιλιά, μέγιστη φυσικά προδοσία.
Γενικότερα πάντως φαίνεται πως το ιδανικότερο πολίτευμα που λειτούργησε καθόλη την διάρκεια της αρχαίας εποχής ήταν η πρώιμη δημοκρατία της Ρώμης. Οι Ρωμαίοι έξυπνα σκεπτόμενοι σύζευξαν την δημοκρατία και τον φιλελευθερισμό της Αθήνας και την ισονομία και ισοπολιτεία της Σπάρτης δημιουργώντας ένα ιδεώδες πολίτευμα για τον λίγο χρόνο που αυτό διήρκησε προτού διαφθαρεί εκ των έσω.
Όσο για την αναφορά που έκανε ένας φίλος παραπάνω στον Τσε, εγώ να συμφωνήσω για τις αγνές, ουμανιστικές προθέσεις του, αλλά ρε παιδιά πολλές φορές και οι ενεργειές μας κρίνονται εκ του αποτελέσματος, κοινώς δηλαδή δεν τρέχεις από χώρα σε χώρα υποδαυλίζοντας επαναστάσεις και επιβάλλοντας κομμουνισμό με την ψευδαίσθηση ότι έτσι καταπολεμάς την φτώχεια και την κοινωνική ανισότητα.
Δηλαδή η Κούβα σήμερα ευημερεί??? Διότι είμαι της εντύπωσης ότι οι κάτοικοί της πεινάνε περισσότερο από ότι επί εποχής Μπατίστα, εκτός και αν ως καταπολέμηση της κοινωνικής ανισότητας εννοούμε την πλήρη ισοπέδωση προς τα κάτω, ήτοι όλοι φτωχοί και όχι μερικοί μόνο φτωχοί, οπότε έχουμε πετύχει και κοινωνική ισότητα μεταξύ άλλων............
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
11
Πόντοι
6
Φυσικά η ουσία της θυσίας των 300 πάντα θα αποτελεί φωτεινό φάρο έμπνευσης ως προς την ολοκληρωτική προσήλωση στα ιδανικά του καθενός, αλλά καλό είναι κάθε φορά οι αλήθειες να λέγονται.

Έτσι ακριβώς, αυτό έμεινε, για αυτό γυρίστηκε το έργο. Τα υπόλοιπα του Δανίκα είναι άσχετα ως κριτική επι του έργου. Όσο για το να λέγονται οι αλήθειες, σαφώς η Αθήνα ήταν ο μεγάλος πολιτισμός. ʼ, και τους αγγελιαφόρους πρώτα η Αθήνα τους πέταξε στο λάκο και μετά η Σπάρτη στο πηγάδι.
 

inkubus

Ανώτατος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2006
Μηνύματα
425
Κριτικές
85
Like
2.472
Πόντοι
12.930
Την ταινία δεν την έχω δει και έτσι δεν μπορώ να εκφέρω άποψη...
Θέλω όμως να πω μερικά πράγματα για την Αρχαία  Σπάρτη και γενικά για τις τότε πολιτείες.
Δυστυχώς αντικειμενική ιστορία δεν μπορεί να υπάρξει, αφού ο καθένας μπορεί να τονίσει ή να μειώσει ότι τον συμφέρει σε κάθε ιστορικό γεγονός.
Ειδικά για την Αρχαία Σπάρτη η πληροφόρηση ακόμα και των αρχαίων ιστορικών είναι εμποτισμένη από την αντιπαλότητα με τις άλλες πόλεις-κράτη, ακριβώς επειδή η αρχαία Σπάρτη ήταν κλειστή στους ξένους. Έτσι για όλα όσα λέγονται για την Σπάρτη (Καιάδας, ευγονική κλπ.) οι πληροφορίες έρχονται είτε από τους υπερασπιστές της είτε από τους αντιπάλους της και επομένως δύσκολα μαθαίνουμε την ιστορική αλήθεια.
Εκείνο όμως που είναι σίγουρο είναι τι έγινε μετά τα έπη των Θερμοπυλών, των Πλαταιών, του Μαραθώνα και της Σαλαμίνας.
Μετά τον Πελοποννησιακό και τον Κορινθιακό πόλεμο τόσο οι Αθηναίοι όσο και οι Σπαρτιάτες συνεργάστηκαν διαδοχικά με τους Πέρσες. Το έκαναν για να εξασφαλίσουν την ηγεμονία της πολιτείας τους έναντι των άλλων Ελληνικών πόλεων. Πολέμησαν στο πλευρό των Περσών όταν χρειάστηκε. Εξάλλου και μεμονωμένα ιστορικά πρόσωπα όπως ο Αλκιβιάδης όταν εξορίζονταν πήγαιναν στους Πέρσες και αυτοί τους καλοδέχονταν.
Το επιστέγασμα όλων αυτών ήταν η Ανταλκίδειος Ειρήνη 388-386 π.Χ.  ένα αιώνα περίπου από την μάχη των Θερμοπυλών, ο ναύαρχος των Σπαρτιατών Ανταλκίδας δέχθηκε τους όρους που του επέβαλλε ο Αρταξέρξης. Η συνθήκη προέβλεπε ότι  όλες οι ελληνικές πόλεις της Μικράς Ασίας και η Κύπρος θα επέρχονταν στην κυριαρχία των Περσών. Η συνθήκη αν και επισυνάφθηκε μεταξύ των Σπαρτιατών και  των Περσών θα έπρεπε να είναι σεβαστή από όλους τους Έλληνες και σε περίπτωση που κάποια πόλη δεν τους δέχονταν οι υπόλοιπες με τη συνδρομή των Περσών θα πολεμούσαν εναντίον της. Οι Πέρσες δεν είχαν καταφέρει να νικήσουν τους Έλληνες στρατιωτικά, αλλά το πετύχαιναν διπλωματικά.
Οι Σπαρτιάτες κάλεσαν συνδιάσκεψη όλων των Ελληνικών πόλεων και αν και υπήρξαν αντιδράσεις υποχώρησαν από το φόβο ότι οι Σπαρτιάτες θα συνέχιζαν τον πόλεμο με τη βοήθεια των Περσών.
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
11
Πόντοι
6
Τότε υπεράσπιζαν την πόλη και τα συμφεροντά της ώς κράτος. Απέτυχαν να καταλάβουν αυτό που οι ίδιοι δίδαξαν υπερασπιζόμενοι τους Έλληνες στις Θερμοπύλες. Ότι χρειαζόταν ποιά κάτι μεγαλύτερο, Έθνος. Για αυτό και καταστράφηκαν. Δεν πειράζει, το βρήκαν οι Γάλλοι πολλούς αιώνες μετά.
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
Δυστυχώς αντικειμενική ιστορία δεν μπορεί να υπάρξει, αφού ο καθένας μπορεί να τονίσει ή να μειώσει ότι τον συμφέρει σε κάθε ιστορικό γεγονός.

Πολύ σωστή παρατήρηση.

Και εκθέτει όλους όσους εμφανίζονται ως βαθείς γνώστες της ιστορίας, κατέχοντες τη μόνη αλήθεια
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
11
Πόντοι
6
+1. Η κατάχρηση και ρύθμιση της ιστορίας για προπαγανδιστικούς σκοπούς έχει τελέσει μεγάλα εγκλήματα, και θύματα υπήρξαμε και εμείς πολλές φορές.
 

miata954

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2006
Μηνύματα
33
Like
2
Πόντοι
0
Καποιος ανεφερε οτι ζουσαν σαν προσκοποι μεχρι τα 30 οι Σπαρτιατες.Αυτο ειναι ανακριβεια.Οποιος ειχε περασει τα 20 και δεν ειχε παντρευτει τον "κραζανε" κανονικα.Το ιδιο ισχυε και για οποιον δεν ειχε αποκτησει αρσενικο παιδι σε καποιο βαθμο.
Και δεν ηταν προσκοποι.Αυτη ηταν η δουλεια τους.Πολεμιστες.
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Γιατί έμεινε ορφανός. Βλέπεις η μεγάλη ιδέα ενός παγκόσμιου σοσιαλισμού θέλει τεράστια αρχίδια για να λειτουργήσει και όχι προπαγανδιστές κλεφτοκοτάδες υλιστές που διαλύθηκαν κάτω απο το βάρος της μικροτητάς τους. :jerking:

Όχι ο ίδιος ο Δανίκας όμως... Έμεινε ορφανός όπως σωστά γράφεις. Αλλά δεν πρόδωσε.
Απλά τρελάθηκε από τότε που παντρεύτηκε και χώρισε την Μαρία την άσχημη....
 

Ropaloforos

Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2005
Μηνύματα
885
Like
11
Πόντοι
6
Δηλαδή τον πρόδωσε και Ρωσία, και γυναίκα; Για αυτό τέτοιο ξύνισμα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom