Νέα

300 Η ταινία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tomito
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 550
  • Εμφανίσεις 37K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

dreamer24gr

Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2006
Μηνύματα
55
Like
2
Πόντοι
0
Εγώ ένα μόνο έχω να πω....
Τότε είμασταν Έλληνες με ΑΡΧΙΔΙΑ!
Τώρα είμαστε ΑΡΧΙΔΙΑ Έλληνες...

Πάλι καλά που βγαίνει καμιά ταινία που και που που εξυμνεί την Αρχαία Ελλάδα και "βλέπουν" οι "βάρβαροι" το πολιτισμό και την ανδρεία που μας διακάτεχε τότε. Βέβαια, δε μπορούμε να μη γκρινιάξουμε και να μη βρούμε κάτι να μη μας χαλάσει... Η αθάνατη Ελληνική μικροπρέπεια.... Ένας θα πει "δεν έγινε αναφορά στους 700 Θεσπιείς", άλλος θα πει "φάνηκαν δειλοί οι Αρκάδες", ένας τρίτος θα πει οτι μας είπαν πούστηδες" κλπ. Αντί να είμαστε ικανοποιημένοι για τη ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφήμιση που γίνεται στη πατρίδα μας, έστω και με τα αρχίδια του Λεωνίδα και των 300 του.

Κι όσο για το αν ήμασταν πουσταριά τότε, αρκεί να διαβάσουμε, ή μάλλον να μελετήσουμε λιγάκι την Αρχαία Ελληνική ιστορία και παιδεία. Η ομοφυλοφυλία δεν υπήρχε τότε, τουλάχιστον με τη μορφή που την αντιλαμβανόμαστε τη σήμερον ημέρα. Ίσως ποτέ να μη μάθουμε πως ήταν πραγματικά η ζωή τότε, μιας και βασιζόμαστε στα διασωθέντα συγγράματα (τουλάχιστον όσα βλέπουν το φώς, γιατί μπορεί να υπάρχουν πολλά ακόμα που είναι "θαμμένα"). Είμαστε όμως απόλυτα σίγουροι πως οι τότε συγγραφείς ήταν απόλυτα αντικειμενικοί; Ίσως, το να πάει ένας "μαθητής" με τον "δάσκαλό του" ούτε μεμπτό να ήταν, ούτε και ένδειξη ομοφυλοφυλίας, αλλά ούτε και να στιγμάτιζε κάποιον ως πούστη, κίναιδο κλπ, αλλά να ήταν κοινωνικώς "επιβαλλόμενο".
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Θα παρακαλούσα αν είναι δυνατόν για το θέμα αυτό που χρησιμοποιείται κατά κόρον από ανθελληνική προπαγάνδα όταν αναφέρετε κάποια τέτοια σχόλια να παραθέτε και την ανάλογη πηγή.
Ξεκινώντας λοιπό εγώ, θα αναφέρω ότι στους Νόμους Α' του Πλάτωνα -Αθηναίος(...)- αναφέρεται ρητά πως η υπερβολική εκγύμναση έχει δημιουργήσει ομοφυλοφιλικά ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ σε άλλες πόλεις και για αυτό πρέπει να αποφεύγεται.
Κατά την αποψή μου η όλη ιστορία ξεκίνησε, από τα αγγλικά societies, όπου πραγματικά μεγάλα μυαλά της Φιλοσοφίας και των Επιστημών - ας τους πούμε gay και όχι αλλιώς- μπέρδεψαν το συμπόσιο με τη πούτσα.
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
Εγώ ένα μόνο έχω να πω....
Τότε είμασταν Έλληνες με ΑΡΧΙΔΙΑ!
Τώρα είμαστε ΑΡΧΙΔΙΑ Έλληνες.........................

Συμφωνώ και θα προσθέσω ότι όλο και περισσότεροι "Έλληνες" γουστάρουν τα αρχίδια με την πάροδο των χρόνών............. ;)
 

polemistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2006
Μηνύματα
1.162
Like
6
Πόντοι
16
Το παρακάτω δεν είναι δικό μου ...

Μέρος 1ο

ΠEPI OMOΦYΛOΦIΛIAΣ KAI ΠAIΔEPAΣTIAΣ EIΣ THN APXAIA EΛΛAΔA

Πλουτάρχου, Περί Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής Λόγος Α? 12

"Αλέξανδρος δε, Φιλοξένου του της παραλίας υπάρχου γράψαντος, ότι παίς εν Ιωνία γέγονεν οίος ουκ άλλος ώραν και είδος, και πυνθανομένου δια των γραμμάτων ει αναπέμψη, πικρώς αντέγραψεν ω κάκιστ? ανθρώπων, τι μοι πώποτε τοιούτο συνέγνως, ίνα τοιαύταις με κολακεύσης ηδοναίς;"

"Και ο Αλέξανδρος, όταν του έγραψε ο Φιλόξενος, ο κυβερνήτης της παραλίας ότι υπάρχει στην Ιωνία ένα παιδί που, όμοιο στην ομορφιά του δεν ξανάγινε ποτέ, και ζητούσε να πληροφορηθή με γράμμα, αν ήθελε να του το στείλη, ο Αλέξανδρος του έγραψε απαντώντας αυστηρά: "Ω πιο κακέ απ? όλους τους ανθρώπους, με ξέρεις ανακατεμένο, ποτέ, με τέτοιες βρωμοδουλειές, για να με κολακεύσης με τέτοιου είδους απολαύσεις;".



Aισχύνου, Kατά Tιμάρχου § 21

"Eάν κάποιος Aθηναίος εκδίδεται ως παθητικός ομοφυλόφιλος, να μην επιτρέπεται σ' αυτόν να εκλέγεται ως ένας εκ των εννέα αρχόντων, ούτε να αναλαμβάνει το αξίωμα του ιερέως, ούτε να γίνεται σύνδικος του δήμου, ούτε να αναλαμβάνει κανένα απολύτως αξίωμα ούτε στο εσωτερικό, ούτε στο εξωτερικό, ούτε κληρωτό, ούτε αιρετό, ούτε να αποστέλεται σε διπλωματική αποστολή, ούτε να εκφέρει τη γνώμη του, ούτε να εισέρχεται στα δημόσια ιερά, ούτε να έχει δικαίωμα να φέρει στεφάνι στις Eορτές που συνηθίζεται αυτό, ούτε να πηγαίνει στα περιαντήρια που βρίσκονται μέσα στην αγορά. Eαν δε κάποιος κάνει κάτι από αυτά και εφόσον αυτό αποδειχθεί δικαστικώς, τότε να τιμωρείται με θάνατο".



Δημοσθένους, Kατά Aνδροτίωνος § 21

"Δεν επιτρέπεται στους ομοφυλοφίλους ούτε να ομιλούν, ούτε να γράφουν".



Aιλιανού, Ποικίλη Iστορία III 12

"O Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε καμία σχέση με αισχρότητες. Eάν ποτέ κάποιος έφηβος τολμούσε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος του ή εάν κάποιος άλλος έφηβος επιχειρούσε να ασελγήσει εις βάρος κάποιου άλλου, δεν συνέφερε κανέναν απ' τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη, αφού σε τέτοια περίπτωση ή εξοριζόντουσαν εφ' όρου ζωής από την Σπάρτη ή έχαναν την ζωή τους".



Πλουτάρχου, Λακεδαιμονίων Eπιτηδεύματα 7,237c
Mάξιμος Tύριος, 20,8d,e

"O ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν έχει καμία σχέση με σωματικές επαφές. Όποιος νέος επιχειρήσει να ασελγήσει εις βάρος άλλου θα στερηθεί διά βίου τα πολιτικά του δικαιώματα".



Ξενοφώντος Λακεδαιμονίων Πολιτεία ΙΙ, 13

"Ο δε Λυκούργος
Εναντία και τούτοις πάσι γνούς, ει μεν τις αυτός ων οίον δει αγασθείς ψυχήν παιδός πειρώτο άμεμπτον φίλον αποτελέσασθαι και συν-είναι, επήνει και καλλίστην παιδείαν ταύτην ενόμιζεν.
Ει δε τις παιδός σώματος ορεγόμενος φανείη, αίσχιστον τούτο θείς εποίησεν εν Λακεδαίμονι μηδέν ήττον εραστάς παιδικών απέχεσθαι ή γονείς παίδων ή και αδελφοί αδελφών εις αφροδίσια απέχοντα".

"Ο Λυκούργος όμως, αντιθέτως προς όλα ταύτα πιστεύων, επεδοκίμαζε μόνον το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχική αρετήν του παιδίου, προσεπάθη να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των αμέμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικόν σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρη τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί από τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδισίους (ερωτικάς) σχέσεις οι γονείς από τα τέκνα των και οι αδελφοί από τους αδελφούς των".



Πλουτάρχου Βίοι Παράλληλοι, Λυκούργος ΧVII

" Λακεδαιμόνιοι δε οι νομίζοντες, εάν και ορεχθή τις σώματος, μηδενός αν έτι καλού καγαθού τούτον τύχειν, ούτω τελέως τους ερωμένους αγαθούς απεργάζονται ως και μετά ξένων καν μη εν τη αυτή [πόλει] ταχθώσι τω εραστή, ομοίως αιδούνται τους παρόντας απολείπειν. Θεάν γάρ ου την Αναίδειαν αλλά την Αιδώ νομίζουσι".

"Οι Λακεδαιμόνιοι, αντιθέτως, που πιστεύουν ότι το μόνο αν επιθυμήση κανείς το σώμα νέου, αυτός δεν είναι δυνατόν πια να επιτύχη τίποτε το ωραίο και το αγαθό, καθιστούν τους ερωμένους τόσον τελείους αγαθούς, ώστε και αν ακόμη ταχθούν στην μάχη μεταξύ ξένων και όχι στην ίδια πόλι με τον εραστή, εξ ίσου από αιδώ δεν εγκαταλείπουν τους συμπολεμιστές των. Γιατί πιστεύουν ως θεά όχι την Αναίδεια, αλλά την Αιδώ".

"Εκοινώνουν δε οι ερασταί τοις παισί της δόξης επ? αμφότερα και λέγεταί ποτε παιδός εν των μάχεσθαι φωνήν αγεννή προεμένου ζημιωθήναι τον εραστήν υπό των αρχόντων. Ούτω δε του εράν εγκεκριμένου παρ? αυτοίς, ώστε και των παρθένων εράν τας καλάς και αγαθάς γυναίκας, το αντεράν ούκ ην, αλλά μάλλον αρχήν εποιούντο φιλίας προς αλλήλους οι των αυτώ ερασθέντες, και διετέλουν κοινή σπουδάζοντες, όπως άριστον απεργάσαιντο τον ερώμενον".

"Οι ερασταί δε των παίδων μετείχον της φήμης αυτών και εις τάς δύο περιπτώσεις (δηλαδή = της φήμης και επί καλώ και επί κακώ). Και διηγούνται σχετικώς ότι, όταν κάποτε εις παίς εξεφώνησε κατά την διάρκειαν της μάχης μίαν απρεπή κραυγήν, οι άρχοντες ετιμώρησαν δια τούτο τον εραστήν του παιδός. Ενω δε ο έρως επεδοκιμάζετο κατ? αυτόν τον τρόπον υπό των Σπαρτιατών, ώστε και αι αγαθαί και ευγενείς γυναίκες να τρέφουν έρωτα προς τας παρθένους, δεν υπήρχεν όμως αντιζηλία εις τας ερωτικάς των σχέσεις, αλλά μάλλον εύρισκον αφορμήν να συνάψουν μεταξύ των στενήν φιλίαν εκείνοι, οι οποίοι είχον αγαπήσει τους ιδίους παίδας, και κατέβαλλον από κοινού, συνεχείς φροντίδας, δια να εξεύρουν τον καλύτερον τρόπον, με τον οποίον θα ήτο δυνατόν να γίνη άριστος ο υπ? αυτών αγαπώμενος νέος".



Πλάτωνος Νόμοι 636c

"Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν."

"Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησί τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθή σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή ενν.) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν). "



Πλάτωνος Νόμοι 836c-e

"...ει γάρ τις ακολουθών τη φύσει θήσει τον προ του Λαίου νόμον, λέγων ως ορθώς είχεν το αρρένων και νέων μη κοινωνείν καθάπερ θηλειών προς μίξειν αφροδισίων, μάρτυρα παραγόμενος την θηρίων φύσιν και δεικνύς προς τα τοιαύτα ουχ απτόμενον άρρενα άρρενος δια το μη φύσει τούτο είναι, ταχ? αν χρώτο πιθανώ λόγω...

"Όποιος, υπακούοντας στην φύσι, προτείνει την επανακαθιέρωσι του νόμου, όπως ήταν πριν από τον Λάιο-(ο οποίος εθεωρείτο ο μυθικός εφευρέτης της ομοφυλοφιλίας, με τον βιασμό του Χρυσίππου, για τον οποίο και τιμωρήθηκε από την μοίρα με το να δολοφονηθή από τον ίδιο του τον γιό) και διακηρύσσει ότι δεν είναι σωστό να έρχεσαι σε σεξουαλική επαφή με άνδρες και αγόρια, όπως με τις γυναίκες, και προσάγει ως απόδειξι γι? αυτό, την φύση των Ζώων και επισημαίνει ότι (ενν. Αναμεσά τους) το αρσενικό δεν αγγίζει αρσενικό με σεξουαλικό σκοπό, αφού αυτό δεν είναι φυσικό, βρίσκεται, νομίζω, σε πολύ ισχυρή θέσι..."



Πλάτωνος Νόμοι 840de

"...ως ου χείρους ημίν είναι τους πολίτας ορνίθων και άλλων θηρίων πολλών, οι κατά μεγάλας αγέλας γεννηθέντες, μέχρι μεν παιδογονίας η ίθεοι και ακήρατοι γάμων τε αγνοί ζώσιν, όταν δ? εις τούτο ηλικίας έλθωσι, συνδυασθέντες άρρην θηλεία κατά χάριν και θήλεια άρρενι, τον λοιπόν χρόνον οσίων και δικαίως ζώσιν, εμμένοντες βεβαίως ταίς πρώταις της φιλίας ομολογίαις δειν δη θηρίων γε αυτούς αμείνους είναι."

"Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι από τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζουν αζευγάρωτα, ως την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα από τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ? εκείνη
την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζουν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει λοιπόν αυτοί (δηλ οι πολίτες) να είναι ακόμη καλύτεροι από τα θηρία".



Πλάτωνος Νόμοι 841d

"Ή μηδένα τολμάν μηδενός άπτεσθαι των γενναίων άμα και ελευθέρων πλην γαμέτης εαυτού γυναικός, άθυτα δε παλλακών σπέρματα και νόθα μη σπείρειν, μηδέ άγονα αρρένων παρά φύσιν ή το μέν των αρρένων πάμπαν αφελοίμθ? άν..."

"Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελευθέρους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς".



Ξενοφώντος Απομνημονεύματα Α,ΙΙ30

"Κριτίαν μεν τοίνυν αισθανόμενος ερώντα Ευθυδήμου και πειρώντα χρήσθαι, καθάπερ οι προς τ? αφροδίσια των σωμάτων απολαύοντες, απέτρεπε φάσκων ανελεύθερόν τε είναι και ου πρέπον ανδρί καλώ καυγαθώ τον ερώμενον, ω βούλεται πολλού άξιος φαίνεσθαι, προσαιτείν ώσπερ τους πτωχούς ικετεύοντα και δόμενον προσδούναι, και τύτα μηδενός αγαθού του δε Κριτίου τοις τοιούτοις ουχ υπακούοντος ουδέ αποτρεπομένου, λέγεται τον Σωκράτην άλλων τε πολλών παρόντων και του Ευθυδήμου ειπείν ότι υιικόν αυτώ δοκοίη πάσχειν ο Κριτίας, επιθυμών Ευθυδήμω προσκνήσθαι ώστπερ τα ύιια τοις λίθοις, εξ ων δη και εμίσει τον Σωκράτην ο Κριτίας".

"Αντιθέτως όμως, όταν αντιλήφθηκε πως ο Κριτίας ήταν ερωτευμένος με τον Ευθύδημο και επροσπαθούσε να τον χρησιμοποιήση καθώς εκείνοι που απολαμβάνουν τα σώματα αφροδιασικά, τον απέτρεπεν ο Σωκράτης λέγοντας ότι και ανάξιο για ελεύθερον άνθρωπο είναι και ανάρμοστο για έναν άνδρα μορφωμένον ενάρετα, εκείνον που αγαπά, χάριν του οποίου θέλει να φαίνεται πως αξίζει πολύ, να τον ζητιανεύη, ικετεύοντας και παρακαλώντας να του στέρξη σε κάτι, που μάλιστα κάθε άλλο παρά αγαθό είναι. Επειδή δε ο Κριτίας δεν άκουσε αυτά τα λόγια και δεν απομακρυνόταν από τον σκοπό του, λέγεται ότι ο Σωκράτης, παρουσία και πολλών άλλων και του Ευθύδημου, είπεν ότι του φαίνεται πως ο Κριτίας υποφέρει από κάτι που παθαίνουν οι χοίροι, αφού επιθυμεί να τρίβεται επάνω στον Ευθύδημο, όπως ακριβώς τρίβονται τα χοιρίδια στις πέτρες. Εξ αιτίας αυτών ακριβώς ο Κριτίας εμισούσε τον Σωκράτη".



Αισχίνου Κατά Τιμάρχου 72:

"Ου γαρ έγωγε υπολαμβάνω ούτως υμάς επιλήσμονας είναι, ώστε ασχημονείν ων ολίγω πρότερον ηκούσατε αναγιγνωσκομένων <των> νόμων, εν οις γέγραπται, εάν τις μισθώσηται τινα Αθηναίων επί ταύτην την πράξιν, ή εάν τις εαυτόν μισθώση ένοχον είναι τοις μεγίστοις και τοις ίσοις επιτιμίοις".

"Εγώ τουλάχιστον, δεν νομίζω πως ξεχνάτε τόσο εύκολα, ώστε να μη θυμάστε αυτά που ακούσατε προηγουμένως, όταν γινόταν η ανάγνωσι των νόμων. Θυμάστε ασφαλώς, ότι οι νόμοι αναφέρανε ότι, όποιος πληρώσει άλλον άνδρα γι΄ αυτή τη δουλειά, ή πληρωθή για να ικανοποιήση τέτοιες επιθυμίες, και στις δύο περιπτώσεις η τιμωρία είναι ίδια και μάλιστα από τις πιο βαριές".



Ειδικώτερα δε για τον Ιερό Λόχο των Θηβαίων φαίνεται ότι στην αρχαιότητα κάποιοι θιασώτες της ομοφυλοφιλίας είχαν προσπαθήσει να συσχετίσουν αυτά τα ζευγάρια των εραστών και ερωμένων με ζευγάρια που είχαν σαρκικές σχέσεις, γι? αυτό ο Πλούταρχος, ο οποίος βέβαια γράφει τον 2ο μ.Χ. αιώνα, άρα έχει περάσει ολόκληρη την Ρωμαϊκή εποχή της πλήρους διαστροφής και διαφθοράς των ηθών, βάζει μετά την μάχη της Χαιρωνείας στο στόμα του νικητού της μάχης, Φιλίππου τα εξής συνταρακτικά λόγια:

Πλουτάρχου, Βίοι Παράλληλοι

"ας έχουν κακό τέλος εκείνοι που τόλμησαν να υπονοήσουν ότι κάτι αισχρό συνέβαινε μεταξύ αυτών των (πολεμικών) ζευγαριών"
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Συμφωνώ και θα προσθέσω ότι όλο και περισσότεροι "Έλληνες" γουστάρουν τα αρχίδια με την πάροδο των χρόνών............. ;)

Από τη στιγμή που καίνε το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και το σκέφτονται αν θα χτυπήσουν κανένα, από τη στιγμή που κατεσφάγημεν στη Καταστροφή της Σμύρνης και στα βιβλία του δημοτικού μαθαίνουμε ότι φταίγαμε, ποιος άλλος φταίει από αυτό το συφερτό πολιτηκάντηδων, δημοσιογράφων και λοιπών λακέδων και οσφυοκαμπτών, που για να συντρώγουν και να συνδιασκεδάζουν ξεφτυλίζουν ότι κάνει το λαό μας υπερήφανο;
 

polemistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Νοε 2006
Μηνύματα
1.162
Like
6
Πόντοι
16
Μέρος 2ο

Ξενοφώντος Συμπόσιον VIII, 28-32

"?επιθυμώ δε σοι, έφη, ω Καλλία, και μυθολογήσαι ως ου μόνον άνθρωποι αλλά και θεοί και ήρωες την της ψυχής φιλίαν περί πλείονος ή την του σώματος χρήσιν ποιούνται. Ζεύς τε γάρ όσων μεν θνητών ουσών μορφής ηράσθη, συγγενόμενος εία αυτάς θνητάς είναι όσων δε ψυχαίς αγαθαίς αγασθείη, αθανάτους τούτους εποίει ων Ηρακλής μεν και Διόσκουροί είσι, λέγονται δε και άλλοι και εγω δε φημι και Γανυμήδην ου σώματος αλλά ψυχής ένεκα υπό Διός εις ?Ολυμπον ανενεχθήναι, μαρτυρεί δε και τούνομα αυτού έστι μεν γάρ δήπου και Ομήρω γάνυται δε τ?ακούων, τούτο δε φράζει ότι ήδεται δε τ?ακούων έστι δε και αλλοθί που πυκινά φρεσί μήδεα ειδώς τούτο δ? αυ λέγει σοφά φρεσί βουλεύματα ειδώς, εξ ούν συναμφοτέρων τούτων ουχ ηδυσώματος ονομασθείς ο Γανυμήδης αλλ? ηδυγνώμων εν θεοίς τετίμηται αλλά μην, ω Νικήρατε, και Αχιλλεύς Ομήρω πεποίηται ουχ ως παιδικοίς Πατρόκλω αλλ? ως εταίρω αποθανόντι εκπρεπέστατα τιμωρήσαι και Ορέστης δε και Πυλάδης και Θησεύς και Πειρίθους και άλλοι δε πολλοί των ημιθέων οι άριστοι υμνούνται ου διά το συγκαθεύδειν αλλά δια το άγασθαι αλλήλους τα μέγιστα και κάλλιστα κοινή διαπεπράχθαι, τι δε, τα νυν καλά έργα ου παντ? αν εύροι τις ένεκα επαίνου υπο των και πονείν και κινδυνεύειν εθελόντων πραττόμενα μάλλον ή υπό των εθιζομένων ηδονήν αντ? ευκλείας αιρείσθαι;"

"?28. Επιθυμώ τέλος, Καλλία, εξηκολούθησεν ο Σωκράτης, να σου αποδείξω και με την μυθολογία ότι όχι μόνο οι άνθρωποι αλλά και οι θεοί και οι ήρωες προτιμούν περισσότερο την φιλία της ψυχής παρά την χρησιμοποίησι του σώματος. 29. Ο Ζεύς, ως γνωστόν, όσες γυναίκες θνητές ερωτεύθηκε για τη σωματική τους ομορφιά, αφού συναντιώταν μαζί τους, τις άφηνε να μένουν θνητές όσους όμως αγάπησε για την ομορφιά της ψυχής τους, αυτούς τους καθιστούσε αθάνατους. Ανάμεσα σ? αυτούς είναι ο Ηρακλής, οι Διόσκουροι και άλλοι.

30. Εγώ επίσης υποστηρίζω ότι και ο Γανυμήδης μεταφέρθηκε στον ?Ολυμπον επάνω όχι για την ομορφιά του σώματός του, αλλά για την ομορφιά της ψυχής του. Επιβεβαιώνει δε την γνώμη μου και το όνομά του, διότι και σε κάποιο χωρίον του Ομήρου υπάρχει γάνυται δε τ? ακούων τούτο δε σημαίνει "ευχαριστείται να τον ακούη" υπάρχει επίσης και κάποιο άλλο χωρίον του Ομήρου: πυκίνα φρεσί μήδεα ειδώς κι? αυτό πάλι λέγει "αυτός που είχε σοφές σκέψεις". Απ? αυτά τα δύο λοιπόν ο Γανυμήδης αφού πήρε τ? όνομα όχι ηδυσώματος αλλά ηδυγνώμων έχει τιμηθή μεταξύ των θεών.

31. Αλλ? επίσης και ο Αχιλλεύς, Νικήρατε, έχει παρασταθή από τον Όμηρον ότι περιφανέστατα εκδικήθηκε τον θάνατο του Πατρόκλου όχι ως ερωμένου του, αλλ? ως φίλου του. Και επίσης ο Ορέστης και ο Πυλάδης και ο Θησεύς και ο Περίθους και άλλοι πολλοί απο τους ημιθέους οι άριστοι εξυμνούνται, όχι γιατί εκοιμούντο μαζί, αλλά γιατί εθαύμαζε ο ένας τον άλλον και από κοινού έχουν κάμει μέγιστα και ωραιότατα κατορθώματα. 32. Και ως προς τ? σύγχρονα έργα τι γνώμην έχεις; ?Ολα δεν θα εύρισκε κανείς ότι γίνονται από εκείνους που συνηθίζουν να προτιμούν αντί της δόξας την ηδονή;"



Ξενοφώντος, Λακεδαιμονίων Πολιτεία II 13

"Eάν κάποιος επιθυμούσε το σώμα μικρού παιδιού, αυτό εθεωρείτο τόσο αισχρό όσο και το να επιθυμεί κάποιος αδελφός το σώμα του αδελφού του 'ή κάποιος γονέας το σώμα του παιδιού του".



Ξενοφώντος, Λακεδαιμονίων Πολιτεία

"Λεκτέον δε μοι δοκεί είναι και περί των παιδικών ερώτων έστι γαρ τι και τούτο πρός παιδείαν"

"Μου φαίνεται και περί παιδεραστίας πρέπει να ομιλήσω, διότι και τούτο είναι κάτι, το οποίον έχει σχέσι με την αγωγήν".

(Παιδεραστία: O Nοητικός Έρως του Διδασκάλου προς τον Mαθητή, ανάλογον του σημερινού "Oι εκπαιδευτικοί πρέπει να αγαπούν τα παιδιά".)



Ξενοφώντος Κύρου Ανάβασις II,VI28

"Αριαίω δε βαρβάρω όντι, ότι μειρακίοις καλοίς ήδετο..."

"στον Αριαίο εξ άλλου, που ήταν βάρβαρος, διότι ευχαριστιόταν με όμορφα παιδιά"



Aισχύνου, Nόμος Aττικού Δικαίου - Kατά Tιμάρχου 12

"Oι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πρίν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν από την δύση του. Nα μην επιτρέπεται σε όσους έχουν μεγαλύτερη ηλικία από τα παιδιά να εισέρχονται στα σχολεία, όταν υπάρχουν μέσα παιδιά, εκτός αν πρόκειται για τον υιό, τον αδελφό 'ή τον γαμπρό του διδασκάλου. Eάν κάποιος παραβεί αυτή την απαγόρευση και εισέλθει στο σχολείο, θα τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Eπίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν, επ' ουδενί λόγο, σε κανέναν ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά στις Eορτές του Eρμή. Eάν κάτι τέτοιO συμβεί ο επί κεφαλής της παλαίστρας είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων".



Aισχύνου, Nόμος Σόλωνος - Kατά Tιμάρχου 16

"Eάν κάποιος ωθήσει σε ασέλγεια ελεύθερο παίδα, να καταγγέλεται ενώπιον των θεσμοθετών από εκείνον που έχει την κηδεμονίαν του παιδός, αφού προηγουμένως αναγράψει στην μήνυση την ποινή που θεωρεί άξια για τον δράστη. Aν δε ο μηνυθείς καταδικασθεί, να παραδωθεί στους ένδεκα και να θανατωθεί αυθημερόν".



Αισχίνου Κατά Τιμάρχου 13

"εάν τινά εκμισθώσει εταιρείν πατήρ ή αδελφός ή θείος ή επίτροπος ή όλως των κυρίων τις, κατ? αυτού μεν του παιδός ουκ εά γραφήν είναι, κατά δε του μισθώσαντος και του μισθωσαμένου, του μεν ότι εξεμίσθωσε, του δε ότι, φησίν εμισθώσατο"

"εάν κάποιος ή πατέρας είναι αυτός ή αδελφός ή θείος ή κηδεμόνας ή τέλος πάντων ένας που έχει κάποια εξουσία πάνω στο παιδί, παραχωρήσει για χρήματα ένα παιδί, στην περίπτωσι αυτή, εναντίον του παιδιού δεν ασκείται ποινική δίωξι, ασκείται όμως εναντίον εκείνου που πλήρωσε και εκείνου που το παραχώρησε"



Δημοσθένους, Nόμος Σόλωνος - Kατά Mηδείου § 47

"Όποιος παρακινεί σε ακολασία παιδί 'ή γυναίκα 'ή άνδρα ελεύθερο 'ή δούλο 'ή παρανομεί εις βάρος κάποιου απ' αυτούς, να καταγγέλεται από οποιονδήποτε Aθηναίο έχει το επίτιμο δικαίωμα, στους θεσμοθέτες. Oι δε θεσμοθέτες μέσα σε τριάντα ημέρες από την καταγγελία να εισάγουν προς δίκη τον κατηγορούμενο ενωπίον της Hλιαίας εφόσον οι δημόσιες ασχολίες το επιτρέπουν. Σε αντίθετη περίπτωση να δικαστεί με την πρώτη ευκαιρία. Aφότου δικαστεί από την Hλιαία και αν κριθεί ένοχος, καταδικάζεται σε φυλάκιση 'ή πρόστιμο. Eάν το αδίκημα όμως είναι σοβαρό τότε να παραδωθεί στους ένδεκα και να θανατωθεί αυθημερόν".



Αισχίνου Κατά Τιμάρχου 16

"ʼν τις Αθηναίων ελεύθερον παίδα υβρίση, γραφέσθω ο κύριος του παιδός προς τους θεσμοθέτας, τίμημα επιγραψάμενος ου δ? άν το δικαστήριον καταψηφίσηται, παραδοθείς τοις ένδεκα τεθνάτω αυθημερόν, εάν δε εις αργύριον καταψηφισθή, αποτισάτω εν ένδεκα ημέραις μετά την δίκην, εάν μη παραχρήμα δύνηται αποτίνειν έως δε του αποτίσαι ειρχθήτω ένοχοι δε έστωσαν ταίσδε ταίς αιτίαις και οι εις τα οικετικά σώματα εξαμαρτάνοντες.]

"Αν κάποιος Αθηναίος προσβάλει έναν ελεύθερο νέο, να καταθέση γραφή (μήνυση) ο κηδεμών προς τους θεσμοθέτες (εισαγγελείς) και να ζητάει την τιμωρία του. Εάν το δικαστήριο τον καταδικάσει, τότε να παραδοθεί στους ένδεκα δημίους και να εκτελεσθή την ίδια ημέρα. Εάν καταδικασθή σε χρηματικό πρόστιμο να το εξοφλήση μέσα σε διάστημα ένδεκα ημερών από την καταδίκη του, εάν δεν έχει την δυνατότητα να το εξοφλήση αμέσως και μέχρι να το εξοφλήση να είναι σε κάθειρξη, ένοχοι δε για τις ίδιες πράξεις να είναι και όσοι τις κάνουν προς τους δούλους.



Αισχίνου Κατά Τιμάρχου 136

"Εγώ δε ούτε έρωτα δίκαιον ψέγω, ούτε τους κάλλει διαφέροντας φημί πεπορνεύσθαι, ούτε αυτός εξαρνούμαι μη ου γεγονέναι <τ?> ερωτικός και έτικαι νυν είναι? Ορίζομαι δ? είναι το μεν εράν των καλών και σωφρόνων φιλανθρώπου πάθος και ευγνώμονος ψυχής, το δε ασελγαίνειν αργυρίου τινά μισθούμενον υβριστού και απαιδεύτου ανδρός έργον είναι ηγούμαι. Κα
ι το μεν αδιαφθόρως εράσθαι φημί καλόν είναι, το δ? επαρθέντα μισθώ πεπορνεύσθαι αισχρόν? Οι γαρ πατέρες ημών, οθ? υπέρ των επιτηδευμάτων και των εκ φύσεως αναγκαίων ενομοθέτουν, α τοις ελευθέροις ηγούντο είναι πρακτέα, ταύτα τοις δούλοις απείπον μη ποιείν? ??δούλον ελευθέρου παιδός μητ? εράν μητ? επακολουθείν, ή τύπτεσθαι τη δημοσία μάστιγι πεντήκοντα πληγάς?? αλλά ου τον ελεύθερον εκώλυσεν εράν <και ομιλείν> και ακολουθείν, ουδέ βλάβην τω παιδί, αλλά μαρτυρίαν σωφροσύνης ηγήσατο συμβαίνειν? το δ? επακολουθείν και εφοράν φρουράν και φυλακήν σωφροσύνης ηγήσατο είναι μεγίστην".

"Αλλά εγώ, κύριοι δικασταί, δεν κατηγορώ τον όμορφο έρωτα. Ούτε λέω ότι είναι πόρνος όποιος είναι όμορφος. Ούτε αρνούμαι, ότι έχω αγαπήσει, και αγαπώ τα παιδιά? Και σας διευκρινίζω, ότι το να ερωτεύεται κανείς τα παιδιά τα όμορφα και με ανατροφή, αυτό είναι μια αδυναμία που χαρακτηρίζει ανθρώπους ανωτέρους. Αλλά το να ασελγή κάποιος πληρώνοντας, αυτό νομίζω είναι χαρακτηριστικό κακού και αμορφώτου ανθρώπου. Υποστηρίζω ακόμη ότι το να αγαπηθή ένας νέος με σκοπούς ανιδιοτελείς (αδιαφθόρως), είναι κάτι το ηθικό και όμορφο? Οι πρόγονοί μας κύροι δικασταί, όταν θεσπίζανε νόμους για τις ασχολίες μας και τις ανάγκες της ανθρωπίνης φύσεως, όσα, κατά την γνώμη τους, αρμόζουν σε ελευθέρους ανθρώπους, αυτά τα απαγόρευαν στους δούλους? Ο νόμος λέει ο δούλος απαγορεύεται να γίνεται εραστής ελευθέρου παιδιού, ή να το παίρνη από κοντά γι? αυτό τον σκοπό. Ο παραβάτης δε να μαστιγώνεται δημόσια με πενήντα κτυπήματα. Τον ελεύθερο άνθρωπο όμως, κύριοι δικασταί, δεν τον εμπόδισε να γίνεται εραστής του παιδιού, ούτε τον εμπόδισε να το παρακολουθή. Και δεν νόμισε πως αυτό είναι ζημιά για το παιδί, παρά απόδειξη καλής ανατροφής? Πάντως το να συνοδεύει κανείς παιδιά και να εποπτεύη τις πράξεις τους, αυτό ο νομοθέτης το θεώρησε σαν πολύ σπουδαίο τρόπο περιφρουρήσεως της καλής ανατροφής του παιδιού."




-Θερμοπύλες
Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες?
δίκαιοι κ' ίσοι σ' όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ' ευσπλαχνία?
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε?
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Στα μούτρα των τουρκογκέηδων
 

LeoKnight7

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2006
Μηνύματα
407
Like
0
Πόντοι
1
Πες τα ρε polemisti!!!!!!!!!

Πες τα ρε αγόρι μου που μας έχουν φλομώσει στη μαλακία για τον Αλέξανδρο και τους Αθηναίους και τον Ιερό Λόχο!!!!

Πες τα να ξυπνήσουν και οι δικοί μας οι ρεμπεσκέδες που σε όλα είναι υπεράνω και σε όλα δείχνουν ανοχή!!!

Ξυπνήστε παιδιά! Καμμία ανοχή σε τέτοια φαινόμενα ηθικής διατροσφής! Μην αναμασάτε τις μαλακίες που πετάνε οι δήθεν προοδευτικοί θολοκουλτουριάρηδες τύπου Τζάνη, Πέππα, Ρασσιά, Βαλλιανάτου κλπ.
 

Nefilim

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
730
Κριτικές
1
Like
37
Πόντοι
6
ειμαστε οι πιο μπάσταρδοι του κόσμου λόγο θέσης, γεοπολιτικών συμβάντων ...ξεφτιλισμένοι στο παρελθόν ώστε να ανεχτούμε το ξεπούλημα μας και κοροϊδεμένοι από τα αιμοσταγή ράσα, πίνουμε zero coca cola κουνώντας προεκλογικές χρωματιστές παντιέρες.

Χρειαζόμαστε νομίζω νέα σύμβολα για να εμπνευστούμε από αυτά
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
Μήπως θα πρέπει να  σταματήσουμε να αυνανιζόμαστε με περασμένα μεγαλεία και να δούμε λίγο την πραγματικότητα που δεν είναι καθόλου ρόδινη;

Καλό το παρελθόν αλλά είναι παρελθόν.

 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
ειμαστε οι πιο μπάσταρδοι του κόσμου λόγο θέσης, γεοπολιτικών συμβάντων ...ξεφτιλισμένοι στο παρελθόν ώστε να ανεχτούμε το ξεπούλημα μας και κοροϊδεμένοι από τα αιμοσταγή ράσα, πίνουμε zero coca cola κουνώντας προεκλογικές χρωματιστές παντιέρες.

Χρειαζόμαστε νομίζω νέα σύμβολα για να εμπνευστούμε από αυτά

Αν έχεις, ας το πούμε εντρυφήσει στην αρχαία σοφία θα έχεις αντιληφθεί ότι είναι διαχρονική, όπως και οι ιδέες και τα σύμβολά της. Η απουσία της γνωσης αυτής είναι απώλεια έμπνευσης.
There is a new world with the old problems
 

in_between

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
244
Like
0
Πόντοι
1
Όσοι είδατε το έργο,γίνετε καμμιά αναφορά στους Θεσπιείς;

Γίνεται μια σύντομη αλλά σαφής αναφορά "στους Θεσπιείς". Η ταινία ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕ την "Ιστορική Αλήθεια" σε βαθμό που δεν περίμενα...

ʼλγεβρα δεν επινόησαν ούτε οι Σουμέριοι ούτε οι Αιγύπτιοι ούτε οι Βαβυλώνιοι ούτε οι Αρχαίοι Έλληνες (που έμαθαν πολλά από τους δυο τελευταίους) ούτε βέβαια οι Πέρσες αλλά οι ... ʼραβες (!!...) και από αυτούς προέρχονται οι λέξεις ʼλγεβρα και Αλγόριθμος...

Οι Αρχαίοι Έλληνες καθόλου δεν περιφρονούσαν τον (όποιο) Περσικό Πολιτισμό ούτε τους Πέρσες σαν άτομα αν και -νομίζω- οι Πέρσες δεν δημιούργησαν τίποτα σημαντικό εκτός από την Θρησκεία τους, τον Ζωροαστρισμό. Τα άλλα τα βρήκαν έτοιμα από τους Βαβυλωνίους (που είχαν κατακτηθεί κάποια φεγγάρια από τους Ασσυρίους που είχαν κατακτηθεί από τους Μήδους που -αν θυμάμαι καλά- είχαν κατακτηθεί από τους Πέρσες) επί Κύρου του Α' (που κατέκτησε τελειωτικά και τους Βαβυλωνίους γύρω στα 550 π.Χ.) και από τους Αιγύπτιους που -περί τα 520 π.Χ.- κατέκτησε ο γυιός του Κύρου του Μεγάλου, ο Καμβύσης. Ο Κύρος ήταν που είχε κατακτήσει και το Βασίλειο της Λυδίας του Κροίσου... και είχε ιδρύσει τη δυναστεία των Αχαιμενιδών εισάγοντας το Θεσμό των Σατραπειών και την πολιτική της "χαλαρής υποτέλειας" των κατακτημένων λαών αντί της καθυπόταξής τους κ.λ.π. Γενικά οι Πέρσες ήσαν ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ του κερατά, κατακτούσαν για την κατάκτηση (όπως και ο Αλέξανδρος από κάποιο σημείο και πέρα και οι Ρωμαίοι αργότερα...) μέχρι που ο Δαρείος ο Α' βάλθηκε να τιμωρήσει τους Αθηναίους και τον ήπιε στον Μαραθώνα!! "Μνήσθητι των Αθηναίων" έπρεπε να του λέει κατόπιν ο δούλος όποτε πήγαινε για τσιμπούσι ... αλλά όχι για γαμήσι φαντάζομαι... Ο διάδοχος του, ο Ξέρξης ξέρετε τι έπραξε και η δυναστεία τελείωσε όταν ο Σατράπης (της Βακτριανής;) Βήσσος δολοφόνησε τον ξεφτίλα, τον Δαρείο τον Γ' λίγο καιρό μετά την (πρόωρη;) φυγή του από το πεδίο της μάχης των Γαυγαμήλων...

Οι Πέρσες (δηλαδή οι Αχαιμενίδες Βασιλείς) σέβονταν τα έθιμα και τον Πολιτισμό των υποτελών τους λαών όπως και ο Αλέξανδρος που σεβάστηκε όλους ΕΚΤΟΣ από τους  Μακεδόνες του και τους άλλους Έλληνες ως προς την ενδυμασία, τα έθιμα κ.λ.π. Οι Ρωμαίοι -με το υπέροχο πολιτικό τους "ένστικτο"- δεν έκαναν τέτοια καμώματα και όταν ο Αντώνιος (που τον θεωρούσαν ανώτερο του Οκταβιανού) "παραστράτησε", του "έκοψαν τον κώλο"...

Αν κάπου χάνω κάτι ή λαθεύω ή λέω κάποια ανακρίβεια, παρακαλούνται οι Φιλόλογοι να με διορθώσουν.
Η γνώμη των Αρχαίων Ελλήνων για τους Πέρσες φαίνεται στην "Κύρου Παιδεία" του (ολιγαρχικού) Ξενοφώντα και ακόμα πιο σοφά στους "Πέρσες" του "δημοκρατικού" Αισχύλου. Και για να τελειώσω έχω να πω ότι η ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ Ιστορία του "Κλασσικού Κόσμου", δηλαδή του Αρχαίου Κόσμου της ευρύτερης Μεσογείου από την Ινδία ως τη Βρεταννία και από το 3.000 π.Χ. ως το 300 μ.Χ. (και ακόμα το 600 μ. Χ.) είναι ίδιας σημασίας με τη μελέτη της "Μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης", τη μελέτη της Ιστορίας του Χριστιανισμού και του "Ακμή και Παρακμή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας" του "Γίββωνα" και π.χ. του "Διπλωματία" του ... τρισκατάρατου (όχι, θα μας λυπόντουσαν...) Henry Kissinger. Και την Ιστορία της Ρωσικής Επανάστασης που συνεχίζεται ακόμη (φαίνεται πως ήταν το ένοπλο -και πιο δυναμικό- τμήμα του Κόμματος, η ΤσεΚα-GPU-KGB που ξεφορτώθηκε ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ το Κόμμα και τα άλλα βαρίδια οδηγώντας τη χώρα σε κάτι σαν εθνικοσοσιαλισμό-χωρίς-πολύ-ναζισμό...) και για μια μελέτη της οποίας προτείνω "Τα Παιδιά από το Αρμπάτ" πάνω και ανάμεσα στις γραμμές!...
 
OP
OP
tomito

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
1: Η λέξη ομοφυλόφιλος ΔΕΝ υπάρχει στην αρχαια ελληνική
2: Η λέξη που χρησιμοποιείται είναι κίναιδος...
3: Το πρόβλημα ξεκίνησε από τις αγγλικές μεταφράσεις καθότι δεν υπάρχει ακριβής λέξη για να περιγράψει τον Έρωτα και τα παραγωγά του...
4: Είμαστε ελάχιστα μπασταρδεμένοι και ΔΕΝ το λέω βασιζόμενος σε ιδεοληψία ή ιδεολογική προκατάληψη
5: Πράγματι το θέμα είναι τι κάνουμε σήμερα(?).
Γεννάτε γιατί χανόμαστε και στο τέλος όντως θα μείνουμε 300...
6: Από φανατικούς μουλάδες (Ιράν) περιμένατε κάτι καλύτερο?
7: Η ταινία-προσωπικά- έδωσε εικόνα στην φαντασία μου
 

MXracer

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
102
Like
8
Πόντοι
1


Υ.Γ.: Ο Ιερός Λόχος των Θηβαίων λεγόταν έτσι,λόγω του ότι αποτελούνταν από 150 ζευγάρια-άντρες που ήταν στενά συνδεδεμένοι μεταξύ τους,

Αυτό που ακριβώς το έχεις διαβάσει???????
Περιμένω λεπτομέρειες. Ιστορικός-Χρονολογία
Να ξέρουμε τι λέμε μην αναπαράγουμε ότι ακούμε...
 

JOHNNYDMAX

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.134
Like
26
Πόντοι
16
αυτοι που λένε οτι οι αρχαιοι τον επερναν , το λένε για ενα και μοναδικό λόγο
για να καλύψουν τα δικα τους ξεκωλιάσματα
σου λεει αφου οι αρχαιοι που καναν τοσα και τοσα τον επαιρναν
και εμεις που τον παίρνουμε εισαστε οκ

δεν ειναι ετσι ομως, οι αρχαοι οχι μονο δεν τον επαιρναν αλλα επερναν και το κεφάλι οποιου εκανε τετοιες  βρωμιές
εμεις να δουμε ποτε θα πάρουμε κανα κεφάλι

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων (γιατί παντού υπάρχουν και οι εξαιρέσεις ) γινόταν όπως το λέει ο savalas...
+1
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Υ.Γ.: Ο Ιερός Λόχος των Θηβαίων λεγόταν έτσι,λόγω του ότι αποτελούνταν από 150 ζευγάρια-άντρες που ήταν στενά συνδεδεμένοι μεταξύ τους,κ με ερωτικές σχέσεις, κ πολεμούσαν πλάι-πλάι.Ήταν ένα από τα πιο αξιόμαχα σώματα στρατού που δημιουργήθηκε ποτέ,επειδή λόγω των ''ιδιαίτερων'' σχέσεων που είχαν μεταξύ τους,όλοι πολεμούσαν για τον εαυτό τους,αλλά κ για το ταίρι τους δίπλα.Οπότε ήταν ιδιαίτερα αξιόμαχοι.

[size=15pt]Says WHO?[/size]

Ποια είναι η πηγή αυτής της ανεξάντλητής λαμπρής γνώσης? Μήπως το αγωνιστικό μπλοκ του Βαλιανάτου? Ή μήπως η κατινοπαρέα των πρωινάδικων?
 

photographer79

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2007
Μηνύματα
69
Like
0
Πόντοι
0
λακοβιτς Pathfinder εχεις φιλια απο την Henriette δεν σε χαλασε που περασα το σκ μαζι της βουδαπεστη...
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
λακοβιτς Pathfinder εχεις φιλια απο την Henriette δεν σε χαλασε που περασα το σκ μαζι της βουδαπεστη...

Να χαρω τον φίλο μου, που αν και offtopic (μα δεν πρόσεξες τον τιτλο του thread για την ταινία "300"?) μας είπε κάτι και πραγματικά χάρηκα για πάρτη του  :cheesy: Kαλό θα ήταν, τέτοια μηνύματα, να στέλνονται με PM

Πάντα τέτοια (ΣΚ)

 

photographer79

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2007
Μηνύματα
69
Like
0
Πόντοι
0
στο ευχομαι και σενα νεξτ ταιμ...αλλα να προσεχεις αλλη φορα τι λες και τι κανεις...φιλικα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom