Tα αμαξια που δεν χορταινα ποτε να οδηγω,που ατ θυμαμαι ακομα και τωρα,τα αναπολω και φερνω στην θυμηση μου
ολες τις αναμνησεις,απο τον ηχο που εκανε η πορτα τους οταν εκλεινε,την αισθηση των διακοπτων στο ταμπλο,και χιλιες
τοσες μικρες μικρες λεπτομερειες που μονο η συμβιωση με κατι τοσο ομορφο και με ψυχη,ειναι αυτα τα τρια...
http://[URL unfurl="true"]www.driftsession.com/drifting_cars/ae86_trueno_levin_corolla/AE86_01.jpg[/img[/URL]]
Αδιαφορο τυπικο γιαπωνεζικο εσωτερικο,με ολα τα ηλεκτρικα καλουδια ομως (παραθυρα κτλ κτλ κτλ εκτος κλιματισμο)
5αρι σασμαν σχετικα "κλειστο",40αρι μπλοκε μαμα,και ο 4Α-GE των 121-125 ιππων απο 1.600...Ασπαστος κινητηρας,στροφιαρικος
δυνατος....ωραιο μοτερακι...Στα στροφιλικια,εαν το ηξερες καλα,επαιζες με τα 16v Golf αλλα εχανες στις ευθειες....
Και επειδη μου τα ριχνανε στα ισιαδα οι ξυστρες με τα Γκολφ,πηγα τοτε και εγω στον Τακασι στην Παλληνη,και πηρα ενα τροπετο
του ιδιου σασι αλλα με το 20βαλβιδο καπακι σχεδιασμενο απο την Yamaha και τις πεταλουδες,που επαιζε τοτε ΜΟΝΟ
στην Ιαπωνικη αγορα,και μια τετραδα αγωνιστικες δεκαμπρατσες ENKEI....
160 φρενιασμενοι ιπποι,στροφαρε μεχρι 8500 ασπαστα...και τα Γκολφ μου κλανανε τα αρχιδια πλεον....
Στον Μερκουρη που ανεβαιναμε τοτε,ουτε ανηφορα,ουτε κατηφορα πλησιαζανε...
Ωραιο αμαξι.....αρε Γιαγνιση σε τι ερωτα μας εσπρωξες τοτε!!!
Το δευτερο
[img]http://[URL unfurl="true"]www.opel-specials.de/gsiopc/gsi16v.jpg[/img[/URL]]
Ενα γνησιο αυθεντικο Opel Kadett E GSi με τον καλο διλιτρο 16V κινητηρα της MANN,καπακι σχεδιασμενο απο την
Lotus-CossCat με θηριωδεις βαλβιδες εισαγωγης των 36 χιλιοστων,δισκοφρενα μεγαλα-μπρος πισω,ολου του κοσμου
τα ηλεκτρικα μεσα,υδραυλικα τιμονια,ταμπλο με ψηφιακες ενδειξεις,trip computer....ασυλληπτο για την εποχη του
πολυ ακριβο αυτοκινητο,το 1990 ειχε 11 μυρια δραχμας...Το 1997 πηρα εγω με λιγα χλμ...
Παναλαφρο στα 960 κιλα,και 156 καταλυτικους ιππους απο τον εξαιρετο κινητηρα,δεν φοβοταν τιποτα της κατηγοριας
του,ηταν ο Βασιλιας...Στις στροφες αρκετα καλο,και στον ανοιχτο δρομο πραμγματικα υπεροχο!!!Με 0.28 αεροδυναμικο
συντελεστη,ηταν ο βασιλιας της Ησυχιας,ταξιδευες Αθηνα-Σαλονικη και εφτανες ξεκουραστος...Μπροστινο παρμπριζ κολλητο
νομιζω ηταν το πρωτο αυτοκινητο παραγωγης με αυτο το τροπο...Θα μπορουσα να πω και αλλα γιαυτο...
Δυο μετατροπες εκανα...Απο τον φιλο που το αγορασα και μετα αυτος πηγε Αγγλια,του ζητησα και μου εστειλε απεξω
ενα κιτ της X-Trac μπλοκε διαφορικο μεταχειρω, γνησιους Kent εκκεντροφορους με τα γραναζια τους και δυο
σωματα πεταλουδων της Jenvey ..Ο κινητηρας ειναι full αναβαθμισιμο Motronic MP4 τον ιδιο εγκεφαλο που φοραγε και
η Bmw στα 4κλινδρα M3 της...Μετα τις ρυθμισεις πηγε στα 200 ασπαστα αλογα και εκανα πλακα στα πουστρακια με τα
Audi ΤΤ που νομιζανε οτι ειχανε πιασει τον παπα απο τα αρχιδια..
και το τριτο..
[img]http://[URL unfurl="true"]www.bustoys.nl/kopie_von_25.01.2009_019%5B1%5D.jpg[/img[/URL]]
γιαυτο δεν λεω τιποτα....κλαιω ακομα που το εδωσα!!!!!!!!!!!