Νέα

Πού είναι το αεροπλάνο;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 801
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

agios69

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.141
Κριτικές
6
Like
123
Πόντοι
16
Δεν υπάρχουν συντρίμια.
 

Lucent51

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
14.679
Κριτικές
36
Like
151
Πόντοι
2.046
γιατι ρε τυπε? Γκουγκλαρε Αιρ Φρανς πτηση 447 ... 5 μερες κανανε να βρουν συντριμια

Εχει μεγαλη διαφορα. Η Αιρ Φρανσε επεσε στην θαλασσα και διαλυθηκε ενω αυτη η πτηση πιστευουν οτι διαλυθηκε σε 35.000 ποδια. Δεν εχουν βρει απολυτως τιποτε μεχρι στιγμης και μην διαβαζετε μαλακιες οτι βρηκαν ιχνη. Μονο στο ρανταρ (πολεμικο) ισχυριζονται οτι εχουν βρει ιχνη του αεροπλανου.
 

kongas

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.393
Like
0
Πόντοι
16

stevegr(1)

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.262
Κριτικές
5
Like
9
Πόντοι
16
ρε μαγκες εαν επεσε στο στενο του μαλακα πως γινεται να μην το εχουν βρει ακομα ? και πως δεν πηρε κανεις τιποτα χαμπαρι ???? απο το στενο του μαλακα περνανε καθε ημερα πολλα πλοια . οι γαλλοι μες στην μεση του ατλαντικου το βρηκαν σε 5 ημερες και οι τυποι στην μαλαισια τιποτα  ακομα ! :headbang: :headbang: :headbang:
 

asia_fun

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2009
Μηνύματα
3.888
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
τιποτα δεν εχει βρεθει ακομα  :uglystupid:
το ακραιο αλλα αισιοδοξο σεναριο (για τη ζωη των επιβατων)

ειναι οτι αφου ειχε καυσιμα για 5-6 ωρες μπορει να το πηγαν οι αεροπειρατες
στο πακισταν η οριακα στη σομαλια
και να ζητησουν λυτρα για τους επιβατες η λεφτα για να δωσουν πισω το αεροπλανο
 

GSAKKI

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2010
Μηνύματα
2.777
Κριτικές
1
Like
210
Πόντοι
36
Τους πήρε η θάλασσα.Το ότι κάλουν κάποια κινητά είναι ένα σφάλμα περιαγωγής.

Πιο πιθανό είναι να το σηκώσει ο Αγ Πέτρος. Δυστυχώς..
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.196
Κριτικές
6
Like
2.645
Πόντοι
456
Πάντως δεν είναι απόλυτο αυτό που λες, ότι "τέτοια αεροσκάφη θέλουν μεγάλο διάδρομο και πραγματικό αεροδρόμιο".

μεγαλο διαδρομο θελουν για την απογειωση αλλα προσγειωση κανουν και σε 500 μετρα με αναστροφη ωσης στους κινητηρες (πολυ συχνο οταν κανουν προσγειωση σε κανονικα αεροδρομια με βρεγμενο διαδρομο).

Αυτο με τα τηλεφωνα εινα μαλλον μουφα,ακομα και σημα να εχουν (αρα ειναι καπου σε στερια διπλα σε συντριμμια) καποια στιγμη θα τελειωσει η μπαταρια.

Απορω με την ευκολια μερικων να αποκαλουν την Μαλαισια και τις εκει γυρω χωρες "μπουρδελα",ξεχνατε που ζουμε εμεις?

Το οτι καποιοι κανουν πλακα σε ενα θεμα που ειχε αρχισει σοβαρα (ανταλλαγη αποψεων για αεροπλανα κλπ) δεν ειναι περιεργο,εδω υπαρχουν Ελληνες που κανουν χαβαλε σε κηδειες.

Πολλοι αναφερουν το ατυχημα που ειχε πριν ενα χρονο και ειχε παθει ζημια η ακρη του φτερου (στο εδαφος),αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με την πτωση,τα αεροσκαφη περνουν απο τρομερους ελεγχους και συντηρηση.

Κατι που δεν το ανεφερε κανεις,λετε να εχουμε περιπτωση σαν το ΗΛΙΟΣ? δηλαδη κακη λειτουργια του συστηματος παροχης οξυγονου με αποτελεσμα να χασουν τις αισθησεις ολοι (και την ζωη τους μετα απο μερικα λεπτα) και το αεροπλανο να επεσε σε αποσταση απο την πορεια του. Βεβαια παλι θα φαινοταν η περιεργη πορεια του στα ρανταρ  :think:
 

a-aprilios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2012
Μηνύματα
390
Κριτικές
4
Like
396
Πόντοι
21
μεγαλο διαδρομο θελουν για την απογειωση αλλα προσγειωση κανουν και σε 500 μετρα με αναστροφη ωσης στους κινητηρες (πολυ συχνο οταν κανουν προσγειωση σε κανονικα αεροδρομια με βρεγμενο διαδρομο).

Αυτο με τα τηλεφωνα εινα μαλλον μουφα,ακομα και σημα να εχουν (αρα ειναι καπου σε στερια διπλα σε συντριμμια) καποια στιγμη θα τελειωσει η μπαταρια.

Απορω με την ευκολια μερικων να αποκαλουν την Μαλαισια και τις εκει γυρω χωρες "μπουρδελα",ξεχνατε που ζουμε εμεις?

Το οτι καποιοι κανουν πλακα σε ενα θεμα που ειχε αρχισει σοβαρα (ανταλλαγη αποψεων για αεροπλανα κλπ) δεν ειναι περιεργο,εδω υπαρχουν Ελληνες που κανουν χαβαλε σε κηδειες.

Πολλοι αναφερουν το ατυχημα που ειχε πριν ενα χρονο και ειχε παθει ζημια η ακρη του φτερου (στο εδαφος),αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με την πτωση,τα αεροσκαφη περνουν απο τρομερους ελεγχους και συντηρηση.

Κατι που δεν το ανεφερε κανεις,λετε να εχουμε περιπτωση σαν το ΗΛΙΟΣ? δηλαδη κακη λειτουργια του συστηματος παροχης οξυγονου με αποτελεσμα να χασουν τις αισθησεις ολοι (και την ζωη τους μετα απο μερικα λεπτα) και το αεροπλανο να επεσε σε αποσταση απο την πορεια του. Βεβαια παλι θα φαινοταν η περιεργη πορεια του στα ρανταρ  :think:
:thumbsup:
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.473
Κριτικές
3
Like
12.536
Πόντοι
3.506
flight MH370

 

Συνημμένα

  • schedule.png
    schedule.png
    84 KB · Εμφανίσεις: 31

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
Αν δεν κάνω λάθος κάποιοι διακόπτες στο πιλοτήριο βρέθηκαν σε λανθασμένη θέση manual αντί auto όταν έγιναν οι έρευνες για τα αίτια συντριβής. Στο check που έκανε ο τεχνικός πριν την απογείωση άφησε τον διακόπτη ελέγχου οξυγόνου στο manual. Υπήρχε φωτεινή ένδειξη αλλά από τις αντανακλάσεις της ηλιακής ακτινοβολίας δεν το αντελήφθησαν οι πιλότοι. Όταν άρχισε να χτυπάει ο βομβιτής ήταν ήδη σε κατάσταση «μέθης» άρα πολύ αργά. Έκτοτε άλλαξε και ο σχεδιασμός και οι φωτεινές ενδείξεις σε όλα τα αεροπλάνα ιδίου τύπου.




:S

 
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Κατι που δεν το ανεφερε κανεις,λετε να εχουμε περιπτωση σαν το ΗΛΙΟΣ? δηλαδη κακη λειτουργια του συστηματος παροχης οξυγονου με αποτελεσμα να χασουν τις αισθησεις ολοι (και την ζωη τους μετα απο μερικα λεπτα) και το αεροπλανο να επεσε σε αποσταση απο την πορεια του. Βεβαια παλι θα φαινοταν η περιεργη πορεια του στα ρανταρ  :think:

Αν δεν κάνω λάθος κάποιοι διακόπτες στο πιλοτήριο βρέθηκαν σε λανθασμένη θέση manual αντί auto όταν έγιναν οι έρευνες για τα αίτια συντριβής. Στο check που έκανε ο τεχνικός πριν την απογείωση άφησε τον διακόπτη ελέγχου οξυγόνου στο manual. Υπήρχε φωτεινή ένδειξη αλλά από τις αντανακλάσεις της ηλιακής ακτινοβολίας δεν το αντελήφθησαν οι πιλότοι. Όταν άρχισε να χτυπάει ο βομβιτής ήταν ήδη σε κατάσταση «μέθης» άρα πολύ αργά. Έκτοτε άλλαξε και ο σχεδιασμός και οι φωτεινές ενδείξεις σε όλα τα αεροπλάνα ιδίου τύπου.

Ακριβώς όπως το λέει ο thourios.
Δεν ήταν "κακη λειτουργια του συστηματος παροχης οξυγονου".
Ήταν σταδιακή αποσυμπίεση της καμπίνας (με την άνοδο), καί ήταν 100% λάθος των πιλότων, γιατί στο check list πριν την απογείωση ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ η θέση του διακόπτη, και δεν το έλεγξαν, με αποτέλεσμα να μείνει στο manual.
Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο για το Helios, και είναι γνωστοί και οι λόγοι για τους οποίους ακολούθησε την πορεία που ακολούθησε μέχρι να πέσει. Έπεσε, όταν του τελείωσαν τα καύσιμα (πάνω από την Τζιά).

Thourios, μόνο η διατύπωση σου "διακόπτης ελέγχου οξυγόνου" είναι λάθος. Δεν υπάρχει θέμα παροχής οξυγόνου από αυτό το διακόπτη. Ρυθμίζει την πίεση στην καμπίνα, όχι το ποσοστό οξυγόνου.
 

thourios

Μέλος
Εγγρ.
3 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.424
Κριτικές
2
Like
10
Πόντοι
16
Σωστή η παρατήρηση.

:huh:
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.196
Κριτικές
6
Like
2.645
Πόντοι
456
Έκτοτε άλλαξε και ο σχεδιασμός και οι φωτεινές ενδείξεις σε όλα τα αεροπλάνα ιδίου τύπου.


και προφανως ειναι και ολοι ψηλιασμενοι για αναλογο λαθος (τρομερο λαθος πραγματικα). Απλα η πορεια που ειχε κανει το αεροπλανο, οταν εχασαν και οι πιλοτοι τις αισθησεις τους, ηταν κυκλικη.Αν  θυμαμαι καλα εκανε τρεις φορες το γυρο πανω απο την Μηλο.Ηταν ομως συνεχεια ορατο στα ρανταρ κατι που δεν συνεβει για την περιπτωση που μιλαμε,που χαθηκε αποτομα απο τα ρανταρ. Με την ευκαιρια της κουβεντας,αξιζει αν ψαξει καποιος να βρει την σειρα σχετικη με τα αεροπορικα ατυχηματα.Πρεπει να εχουν γυριστει 3 κυκλοι και ουσιαστικα εχουν γυριστει επεισοδια για ολα τα αεροπορικα ατυχηματα απο το 1970 και μετα. Καπου θα υπαρχει στο διαδικτυο,θα δει καποιος οτι για να γινει ενα αεροπορικο ατυχημα πρεπει να συμβουν "απιθανα" πραγματα και λαθη και τελικα οτι μιλαμε για το πιο ασφαλες μεταφορικο μεσο,αρκει να υπαρχουν καποιες ελαιχστες απαιτουμενες συνθηκες.Δηλαδη δεν πεταμε με την airbahal κλπ.
 

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
3
Like
78
Πόντοι
16
ΣΟΚ με προφητεία που επιβεβαιώνεται. Συνδέει την εξαφάνιση του Μπόινγκ με τις εξελίξεις στην Κριμαία. 


Αν δεν είναι τρολιά να ζητηθεί η άποψη Χαρδαβέλα τάχιστα
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
η πορεια που ειχε κανει το αεροπλανο, οταν εχασαν και οι πιλοτοι τις αισθησεις τους, ηταν κυκλικη.
Αν  θυμαμαι καλα εκανε τρεις φορες το γυρο πανω απο την Μηλο.

Δεν τα θυμάσαι καλά.
Να στα πω εγώ που τα θυμάμαι:
1) Το autopilot "προγραμματίζεται" για διαδρομή, δεν κράτάει μόνο πορεία. Δηλαδή του δίνεις ανόδους, καθόδους, στροφές, όλα, και τα εκτελεί με τη σειρά.
2) Όταν "τελειώσουν" οι εντολές που του έχεις δώσει, τότε είναι προγραμματισμένος να κρατάει (πάντα) το ύψος (το τελευταίο που του έχει δώσει), και να κάνει οβάλ (όχι ακριβώς κύκλο, αλλά διαδρομή σχήματος σαν στίβο φαντάσου) και να περιμένει έτσι νέες εντολές ή disengage.
3) Οι τύποι (της Helios) απογειώθηκαν απ' τη Λάρνακα, και έβαλαν στο autopilot όλη τη διαδρομή μέχρι τη Τζιά (με όλα τα ύψη, στροφές - που δεν ήταν πολλές - και κάποια κάθοδο στη Τζιά, γιατί πλησίαζαν στα Σπάτα.
4) Με το που απογειώθηκαν, γύρισαν τον έλεγχο στο autopilot και χαλάρωσαν.
5) Εν τω μεταξύ ο διακόπτης cabin pressure ήταν στη λάθος θέση (manual), και ο αέρας μέσα στο αεροπλάνο αραίωνε (καθώς αυτό ανέβαινε).
6) Κάποια στιγμή έχασαν όλοι της αισθήσεις τους (πλήρωμα, επιβάτες) λόγω υποξαιμίας. Δεν διατηρείς αισθήσεις στα 10.000 μέτρα.
7) Το αεροπλάνο συνέχισε με βάση το σχέδιο του autopilot, δηλαδή μέχρι τη Τζιά.
8) Δεν έκανε κύκλους στη Μήλο, όπως θυμάσαι.
9) Όμως, το αεροπλάνο δεν απαντούσε στις κλήσεις των πύργων εδάφους (π.χ. Ρόδος), γιατί οι κυβερνήτες ήταν αναίσθητοι (ή νεκροί) από την υποξαιμία.
10) Πλησιάζοντας τη Τζιά το αεροπλάνο άρχισε να κατεβαίνει (με βάση το σχέδιο του autopilot).
11) Κατεβαίνοντας, η πίεση στην καμπίνα ξανααυξήθηκε.
12) Οι οργανισμοί που δεν είχαν πεθάνει, και είχαν καλή φυσική κατάσταση (όπως ο φροντιστής) άρχισαν να ξυπνάνε.
13) Με βάση το πρόγραμμα του autopilot το αεροπλάνο άρχισε να κάνει οβαλ κύκλους πάνω από τη Τζιά (σε σταθερόι ύψος).
14) Όμως, καποια στιγμή τέλειωσαν τα καύσιμα. (Τα αεροπλάνα "φορτώνουν" καύσιμα για τη διαδρομη που θα κάνουν (δεν "γεμίζουν") συν κάποι επί πλέον ποσοστό για σφάλεια).
15) Με το που τελείωσαν, έσβησε ο ένας κινητήρας, μετά ο άλλος, και το αεροπλάνο άρχισε να κάνει "glide" προς την κατεύθυνση που ήταν στραμμένο όταν έσβησε και η δεύτερη μηχανή (οπότε έχασε και τα ηλεκτρικά του επομένως και το autopilot). Η κατεύθυνση ήταν (έτυχε να είναι) προς Μαραθώνα - Γραμματικό.
16) Ο φροντιστής προσπάθησε να κάνει κάτι, αλλά δεν πρόλαβε. Ίσως έχασε χρόνο για να σπάσει και την πόρτα του πιλοτηρίου, κανείς δεν ξέρει. Πάντως οι πιλότοι των μαχητικών που το παρακολουθούσαν από πολύ κοντά μέχρι που έσκασε στο έδαφος, έβλεπαν κάποιον να κινείται μέσα από τα φινιστρίνια.

Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο στη συντριβή του Helios, και είναι 100% ανθρώπινο λάθος.

Και αν θυμάστε, τότε ήταν η εποχή που προχώραγε η "αποκρατικοποίηση" της Ολυμπιακής. Με την πτώση του Helios, η Ολυμπιακή πήρε παράταση ζωής για 2-3 χρόνια.

Τα "φύλλα ποιότητας" των κυβερνητών (ο ένας θυμάμαι ήταν Ανατολικογερμανός) δεν ήταν και ότι καλύτερο...  Νομίζω μάλιστα ότι ο συγκυβερνήτης ήταν 50+.  Κάποιος που στα 50 του δεν έχει καταφέρει να γίνει κυβερνήτης, δεν είναι ό,τ καλύτερο υπάρχει στον αέρα.
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Αγαπητέ mariath έχεις κάνει κάποια λάθη σε αυτά που γράφεις.Θα πω την άποψή μου σε κάθε λάθος σου αριθμητικά:

1)Ο προγραμματισμός πτήσης αφορά σημεία,όπως τα vor,intesections και αεροδιαδρόμου που θα χρησιμοποιηθούν για την άφιξη στον τελικό προορισμό.Τα ύψη τις ζητάει το πλήρωμα κάθε φορά που θέλει να αλλάξει ύψος λόγω βάρους και καιρικών συνθηκών,από τους Ελεγκτές Εναερίου Κυκλοφορίας και παίρνουν ή όχι την άδεια,ανάλογα με την εκάστοτε κυκλοφορία.Δεν μπορεί να ξέρει το πλήρωμα πριν την απογείωση,αν επάνω π.χ από τη Μήλο σε ύψος 34000 ποδών έχει άλλο αεροπλάνο ή όχι.
14)Το πόσα καύσιμα θα φορτώσουν είναι αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων.Π.χ αν τα καύσιμα στο σημείο προορισμού είναι φθηνότερα από το σημείο απογείωσης,θα βάλουν εκεί τα καύσιμα επιστροφής τους,για εξοικονόμηση.Αν συμφέρει την εταιρεία να φορτώσει το αεροπλάνο με περισσότερο εμπόρευμα,θα βάλουν στο αεροδρόμιο άφιξης καύσιμα για την επιστροφή.Πολλές φορές έχουν φορτώσει καύσιμα π.χ από την Αθήνα,τόσα ώστε να επιστρέψουν πίσω,συν τυχόν αλλαγές λόγω καιρού ή βλάβης κλπ.

Ότι είναι κάποιος συγκυβερνήτης σε ηλικία 50 ετών δεν έχει να κάνει μόνο με την αξία του,αλλά με το σύστημα προαγωγών που έχει η κάθε εταιρεία και πόσες ώρες πτήσης έχει στον τύπο α/φους που θα πετάει σε σχέση με άλλον συνάδελφό του.
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.583
Κριτικές
6
Like
146
Πόντοι
16
Αγαπητέ mariath έχεις κάνει κάποια λάθη σε αυτά που γράφεις.Θα πω την άποψή μου σε κάθε λάθος σου αριθμητικά:

1)Ο προγραμματισμός πτήσης αφορά σημεία,όπως τα vor,intesections και αεροδιαδρόμου που θα χρησιμοποιηθούν για την άφιξη στον τελικό προορισμό.Τα ύψη τις ζητάει το πλήρωμα κάθε φορά που θέλει να αλλάξει ύψος λόγω βάρους και καιρικών συνθηκών,από τους Ελεγκτές Εναερίου Κυκλοφορίας και παίρνουν ή όχι την άδεια,ανάλογα με την εκάστοτε κυκλοφορία.Δεν μπορεί να ξέρει το πλήρωμα πριν την απογείωση,αν επάνω π.χ από τη Μήλο σε ύψος 34000 ποδών έχει άλλο αεροπλάνο ή όχι.
14)Το πόσα καύσιμα θα φορτώσουν είναι αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων.Π.χ αν τα καύσιμα στο σημείο προορισμού είναι φθηνότερα από το σημείο απογείωσης,θα βάλουν εκεί τα καύσιμα επιστροφής τους,για εξοικονόμηση.Αν συμφέρει την εταιρεία να φορτώσει το αεροπλάνο με περισσότερο εμπόρευμα,θα βάλουν στο αεροδρόμιο άφιξης καύσιμα για την επιστροφή.Πολλές φορές έχουν φορτώσει καύσιμα π.χ από την Αθήνα,τόσα ώστε να επιστρέψουν πίσω,συν τυχόν αλλαγές λόγω καιρού ή βλάβης κλπ.

Ότι είναι κάποιος συγκυβερνήτης σε ηλικία 50 ετών δεν έχει να κάνει μόνο με την αξία του,αλλά με το σύστημα προαγωγών που έχει η κάθε εταιρεία και πόσες ώρες πτήσης έχει στον τύπο α/φους που θα πετάει σε σχέση με άλλον συνάδελφό του.

1) Προφανώς και το πλήρωμα μπορεί να επεμβαίνει στο autopilot. Αυτό που κάνει το πλήρωμα είναι ότι "τροφοδοτεί" με τα επιθυμητά στοιχεία (δηλαδή όλη τη διαδρομή, π.χ. Λάρνακα - Τζιά) και αν δεν υπάρξει λόγος, δεν επεμβαίνει. Το δρομολόγιο Λάρνακα - Βενιζέλος δεν είναι και το Chicago - JFK ώστε να χρειαστούν αλλαγές. Αν χρειαστούν, θα τις κάνουν φυσικά.
Τα στοιχεία θέσης (για να στρίψει, να ανέβει ή να κατέβει στο κάθε σημείο) το autopilot τα παίρνει από όλα αυτά που λες, ΚΑΙ από το πλήρωμα (αν χρειαστεί). Σε μια πτήση ρουτίνας και έξω από τα μεγάλα traffic συνήθως δεν χρειάζεται τίποτα.
Τι εννοείς "να αλλάξει ύψος λόγω βάρους"?

14) Τα καύσιμα μπορούν να "παίξουν" μέσα σε ορισμένα όρια. Μέσα σε αυτά τα όρια βεβαίως και λαμβάνεται υπ' όψη και το κόστος. Αλλά πάντα μέσα στα όρια. Επίσης, το "γεμάτο" (επομένως και βαρύ) αεροπλάνο καίει περισσότερο (ανά μίλι) από όσο το ελαφρύ.
Η ουσία είναι ότι το Helios από καύσιμα έμεινε και έπεσε στο Γραμματικό, όχι επειδή κάτι άλλο χάλασε.

Ο τύπος (ο 50ρης ανατολικογερμανός) ήταν φύρα... Αν είσαι του χώρου, ρώτα και μάθε.
 

ng1964

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.987
Like
0
Πόντοι
16
Φύρα σημαίνει να μιλάμε για τέτοια θέματα στο μπουρδελα................Λιακόπουλοι ενωθείται για τον σείριο κανείς??????????????????//
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.196
Κριτικές
6
Like
2.645
Πόντοι
456
Φύρα σημαίνει να μιλάμε για τέτοια θέματα στο μπουρδελα................Λιακόπουλοι ενωθείται για τον σείριο κανείς??????????????????//

ρε παιδια μην το γαματε το θεμα,υπαρχουν πολλα μελη που τους ενδιαφερει η ανταλλαγη αποψεων  (οχι ο χαβαλες) σε θεματα αεροπλανων, ατυχηματων κλπ. Αλλωστε ειμαστε στην κατηγορια "Γενικα-γενικη συζητηση" και δεν ειναι υποχρεωτικο να μπει καποιος εδω. Καλη η πλακα αλλα καντε τη σε αλλα θεματα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom