RED BARON
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 2.702
- Κριτικές
- 1
- Like
- 174
- Πόντοι
- 16
Το οτι η Μαλαισια ειναι τριτοκοσμικη χωρα ειναι γνωστο και δεν το παραβλεπουμεΗ υπόθεση είναι πραγματικά πολύ περίεργη. Καταρχήν οι Μαλαισιανοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή το παίζουν τρελλοί για κάποιο δικό τους λόγο. Γενικά κρύβουν πολλά. Είναι και γελοίοι, είδατε τι έγινε με τον "Μπαλοτέλι". Δεν αποκλείω αύριο να μας λένε για άλλα άσχετα ευρήματα.
(1) Πως είναι δυνατό το αεροπλάνο να χαθεί στα ραντάρ, και να ξαναβρεθεί μετά 1 ώρα περί τα 500-700 χιλιόμετρα σε άλλη θέση; Τα ραντάρ είναι αυτόνομα και δεν εξαρτούνται από το αεροπλάνο (που είναι και τέρας, 65 Χ 65 μέτρα, δεν το χάνεις έτσι εύκολα). Εκτός και αν πετούσε (εσκεμμένα) πολύ χαμηλά να μην το πιάνουν τα ραντάρ. Αλλά αυτό πάλι μόνον εσκεμμένα γίνεται.
(2) Πως και σταμάτησε να μεταδίδει την αυτόματη θέση του από την στιγμή που αρχικά χάθηκε (μέσω του αυτόνομου και αυτόματου συστήματος που έχουν όλα τα σύγχρονα αεροσκάφη), όταν πετούσε για 1 τουλάχιστον ακόμα ώρα και μάλιστα 500+ χιλιόμετρα πιο μακρυά; Μόνον με ανθρώπινη εσκεμμένη παρέμβαση κάποιου επαγγελματία του χώρου (πιλότος/μηχανικός) θα έλεγα.
(3) Αυτό με τα κινητά είναι παραπληροφόρηση από τις τηλεοράσεις. Αν πραγματικά υπάρχει ανοικτό κινητό και το καλέσεις (θα το έχουν ελέγξει σίγουρα αυτό) τότε μπορούν να καταγράψουν εύκολα από το δίκτυο κινητής την κεραία που συνδέεται με το κινητό, άρα να το εντοπίσουν με ακρίβεια μερικών χιλιομέτρων. Από την άλλη είναι απίθανο κινητό να έχει μπαταρία 4 μέρες μετά (αν φυσικά επέζησε της πιθανής καταστροφής, τα κινητά είναι έθραυστα, εδώ από μισό μέτρο πέφτουν και σπάνε, όχι από τα 10 χιλιόμετρα). Άσε που θα τα είχαν όλοι κλειστά λόγω της πτήσης.
(4) Για να έχει προσγειωθεί κάπου κρυφά είναι αδύνατο, τέτοια αεροσκάφη θέλουν μεγάλο διάδρομο και πραγματικό αεροδρόμιο, άρα έχει σίγουρα πέσει (συντριβεί) κάπου.
Για μένα το πιθανότερο σενάριο είναι να κάνανε κάτι άριστα προσχεδιασμένο και καταστροφικό είτε οι πιλότοι, είτε κάποιοι αεροπειρατές. Αυτό το τελευταίο δεν αποκλείεται γιατί από μπουρδελοχώρα έφυγε το αεροπλάνο και σίγουρα δεν θα έγιναν όλοι οι έλεγχοι όπως πρέπει. Την πληρώσανε οι άτυχοι κινέζοι και οι άλλοι επιβάτες...
Υπομονή 1-2 μέρες και θα μάθουμε τι έχει γίνει, τώρα έχουν μπει για τα καλά στην υπόθεση οι μεγάλες χώρες με όλη την τεχνολογία τους και δεν υπάρχει περίπτωση να μην τους βρούμε. Το τραγικό θα είναι να βρεθεί κάπου (σε καμιά ζούγκλα) και να αποδειχθεί ότι κάποιοι είχαν επιζήσει για λίγο και πέθαναν αβοήθητοι. Χίλιες φορές να πήγαν στο άλλο κόσμο στο δευτερόλεπτο, αν πέθαναν. Το συμβάν πάντως θα μείνει σίγουρα στην ιστορία, και πολλά θα αλλάξουν στον σχεδιασμό των αυτόματων συστημάτων ασφάλειας μετά από την διαλεύκανσή του.
Ο θεός να αναπαύσει τα θύματα...
ΥΓ> ο συγκυβερνήτης ήταν και πουτανιάρης, δείτε εδώ:
[URL unfurl="true"]http://aca.ninemsn.com.au/article/8812646/woman-raises-questions-about-cockpit-behaviour[/url]
1) Το αεροπλανο επαψε να δινει σημα στο ρανταρ της πολιτικης αεροποριας και δεν εδωσε σημα εισοδου στο Βιετναμ ως θα επρεπε, αντ αυτου βρεθηκε δυτικα απο στρατιωτικο ρανταρ που ελεγχει την εν λογο περιοχη για στρατιωτικους λογους, επειδη η Μαλαισια ειναι μπουρδελοχωρα ως αναφεραμε την ωρα που το αεροσκαφος καταγραφηκε στο ρανταρ ειτε δεν υπηρχε υπαλληλος στο ρανταρ ειτε υπηρχε και , το ιχνος εντοπιστηκε μετα απο ερευνα και κατοπιν εορτης στο αρχειο του ρανταρ.
2) προφανως και καποιος κατεβασε το μηχανημα στιγματος ή υπηρξε βλαβη
3) καποια κινητα θα μπορουσαν να λειτουργουν εαν η πτωση ειναι χωρις εκρηξη και με αθικτο μεγαλο μερος της ατρακτου, ισως σε καποια ζουγκλα, αρκετοι επιβατες πλεον εχουν ανοικτα κινητα κατα την πτηση, το γιατι εφοσων τα κινητα καλουν και δεν μπορουν να βρουν στιγμα ειναι θεμα για σκεψη.....