- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.650
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 9.100
- Πόντοι
- 17.085
Διαφημιστική καμπάνια του νέου κύκλου του Lost είναι. Αρκετά πετυχημένη.
Ο τύπος (ο 50ρης ανατολικογερμανός) ήταν φύρα...
ή ...έρμα ;)
1) Προφανώς και το πλήρωμα μπορεί να επεμβαίνει στο autopilot. Αυτό που κάνει το πλήρωμα είναι ότι "τροφοδοτεί" με τα επιθυμητά στοιχεία (δηλαδή όλη τη διαδρομή, π.χ. Λάρνακα - Τζιά) και αν δεν υπάρξει λόγος, δεν επεμβαίνει. Το δρομολόγιο Λάρνακα - Βενιζέλος δεν είναι και το Chicago - JFK ώστε να χρειαστούν αλλαγές. Αν χρειαστούν, θα τις κάνουν φυσικά.
Τα στοιχεία θέσης (για να στρίψει, να ανέβει ή να κατέβει στο κάθε σημείο) το autopilot τα παίρνει από όλα αυτά που λες, ΚΑΙ από το πλήρωμα (αν χρειαστεί). Σε μια πτήση ρουτίνας και έξω από τα μεγάλα traffic συνήθως δεν χρειάζεται τίποτα.
Τι εννοείς "να αλλάξει ύψος λόγω βάρους"?
14) Τα καύσιμα μπορούν να "παίξουν" μέσα σε ορισμένα όρια. Μέσα σε αυτά τα όρια βεβαίως και λαμβάνεται υπ' όψη και το κόστος. Αλλά πάντα μέσα στα όρια. Επίσης, το "γεμάτο" (επομένως και βαρύ) αεροπλάνο καίει περισσότερο (ανά μίλι) από όσο το ελαφρύ.
Η ουσία είναι ότι το Helios από καύσιμα έμεινε και έπεσε στο Γραμματικό, όχι επειδή κάτι άλλο χάλασε.
Ο τύπος (ο 50ρης ανατολικογερμανός) ήταν φύρα... Αν είσαι του χώρου, ρώτα και μάθε.
Πολυ σωστες πληροφοριες. εισαι του χωρου ? ΕΕΚ ? η απλα χομπιστας?Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει
+1000 εγω τα πα οτι το θεμα δεν σηκωνει χαβαλε αλλα...ρε παιδια μην το γαματε το θεμα,υπαρχουν πολλα μελη που τους ενδιαφερει η ανταλλαγη αποψεων (οχι ο χαβαλες) σε θεματα αεροπλανων, ατυχηματων κλπ. Αλλωστε ειμαστε στην κατηγορια "Γενικα-γενικη συζητηση" και δεν ειναι υποχρεωτικο να μπει καποιος εδω. Καλη η πλακα αλλα καντε τη σε αλλα θεματα.
δλδ ηταν θεμα τυχης που δεν επεσε πανω σε καμια κατοικημενη περιοχη οπου θα χαμε και πολλα αλλα θυματα ?η θα το κατεριπταν τα μαχητικα πριν πεσει σε καμια πολη?Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει
δλδ ηταν θεμα τυχης που δεν επεσε πανω σε καμια κατοικημενη περιοχη οπου θα χαμε και πολλα αλλα θυματα ?η θα το κατεριπταν τα μαχητικα πριν πεσει σε καμια πολη?
2) η ανεύρεση της πόρτας που λέγανε ανήκει στο αεροσκάφος ?
θεμα τυχης ηταν (αποψη μου) δε νομιζω οτι η πολιτικη ηγεσια ειχε τα κακαλα να ριξει επιβατικο κι ας ηταν ghost plane
και γω δεν πιστευω οτι δεν ειχαν τα αντερα να ριξουν ον ηλιοΟ Κωστάκης σε συνεντευξη εχει πει για την πιο δυσκολη στιγμη στην πρωθυπουργια του κξαι ειχε απαντησει πως
καποια στιγμη κλήθηκε να παρει την πιο σκληρη αποφαση που πηρε ποτε στη ζωη του και δεν ηθελε να μιλησει για αυτο.....
Ο νοων νοητω....
Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει
Εδω εχει πολλές λεπτομέρειες...