Νέα

Πού είναι το αεροπλάνο;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 801
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.650
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.100
Πόντοι
17.085
Διαφημιστική καμπάνια του νέου κύκλου του Lost είναι. Αρκετά πετυχημένη.
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
1) Προφανώς και το πλήρωμα μπορεί να επεμβαίνει στο autopilot. Αυτό που κάνει το πλήρωμα είναι ότι "τροφοδοτεί" με τα επιθυμητά στοιχεία (δηλαδή όλη τη διαδρομή, π.χ. Λάρνακα - Τζιά) και αν δεν υπάρξει λόγος, δεν επεμβαίνει. Το δρομολόγιο Λάρνακα - Βενιζέλος δεν είναι και το Chicago - JFK ώστε να χρειαστούν αλλαγές. Αν χρειαστούν, θα τις κάνουν φυσικά.
Τα στοιχεία θέσης (για να στρίψει, να ανέβει ή να κατέβει στο κάθε σημείο) το autopilot τα παίρνει από όλα αυτά που λες, ΚΑΙ από το πλήρωμα (αν χρειαστεί). Σε μια πτήση ρουτίνας και έξω από τα μεγάλα traffic συνήθως δεν χρειάζεται τίποτα.
Τι εννοείς "να αλλάξει ύψος λόγω βάρους"?

14) Τα καύσιμα μπορούν να "παίξουν" μέσα σε ορισμένα όρια. Μέσα σε αυτά τα όρια βεβαίως και λαμβάνεται υπ' όψη και το κόστος. Αλλά πάντα μέσα στα όρια. Επίσης, το "γεμάτο" (επομένως και βαρύ) αεροπλάνο καίει περισσότερο (ανά μίλι) από όσο το ελαφρύ.
Η ουσία είναι ότι το Helios από καύσιμα έμεινε και έπεσε στο Γραμματικό, όχι επειδή κάτι άλλο χάλασε.

Ο τύπος (ο 50ρης ανατολικογερμανός) ήταν φύρα... Αν είσαι του χώρου, ρώτα και μάθε.

Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει
 

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
885
Κριτικές
39
Like
4.650
Πόντοι
6.555
Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει
Πολυ σωστες πληροφοριες. εισαι του χωρου ? ΕΕΚ ? η απλα χομπιστας?
 
OP
OP
FROID

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.923
Κριτικές
1
Like
161
Πόντοι
16
ρε παιδια μην το γαματε το θεμα,υπαρχουν πολλα μελη που τους ενδιαφερει η ανταλλαγη αποψεων  (οχι ο χαβαλες) σε θεματα αεροπλανων, ατυχηματων κλπ. Αλλωστε ειμαστε στην κατηγορια "Γενικα-γενικη συζητηση" και δεν ειναι υποχρεωτικο να μπει καποιος εδω. Καλη η πλακα αλλα καντε τη σε αλλα θεματα.
+1000 εγω τα πα οτι το θεμα δεν σηκωνει χαβαλε αλλα...
 

Rygg

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.646
Like
2
Πόντοι
16
βαλε και ενα " οεο " στον τιτλο. ειναι πιο Ελληνικο  :sunglasses:
 
OP
OP
FROID

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.923
Κριτικές
1
Like
161
Πόντοι
16
Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει
δλδ ηταν θεμα τυχης που δεν επεσε πανω σε καμια κατοικημενη περιοχη οπου θα χαμε και πολλα αλλα θυματα ?η θα το κατεριπταν τα μαχητικα πριν πεσει σε καμια πολη?
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
δλδ ηταν θεμα τυχης που δεν επεσε πανω σε καμια κατοικημενη περιοχη οπου θα χαμε και πολλα αλλα θυματα ?η θα το κατεριπταν τα μαχητικα πριν πεσει σε καμια πολη?

θεμα τυχης ηταν (αποψη μου) δε νομιζω οτι η πολιτικη ηγεσια ειχε τα κακαλα να ριξει επιβατικο κι ας ηταν ghost plane
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
:rolleyes:εγώ αναρωτιέμαι σε περίπτωση που ήταν αεροπειρατία, αφού πλέον οι πόρτες των κόπκιτ σφραγίζουν ,πώς στο καλό μπόρεσαν να βγάλουν το αεροπλάνο από τον προορισμό του, μόνο μια έκρηξη στον αέρα δικαιολογείται  ;) :rockon:

1) ακόμα δεν ακούσαμε τί είδους σύσταση είχε αυτή η περίφημη κυλήδα ρύπανσης στη θάλασσα?
2) η ανεύρεση της πόρτας που λέγανε ανήκει στο αεροσκάφος ? :rockon:
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
2) η ανεύρεση της πόρτας που λέγανε ανήκει στο αεροσκάφος ? :rockon:

Κανα παλιόξυλο που επέπλεε θα ήταν....  :sunglasses:

aug-06-3.jpg
 
OP
OP
FROID

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.923
Κριτικές
1
Like
161
Πόντοι
16
η εχει πεσει σε κανα δασος στην ινδονησια που υπαρχουν ακομα
σημεια που δεν εχει πατησει ανθρωπος
η εχει βουτηξει σε βαθια νερα 1000 μετρα συν
οπως και ναχει παντως μυστηριο μεγαλο...
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.942
Κριτικές
151
Like
5.833
Πόντοι
37.127
Παντως με την ευκαιρια του ατυχηματος διαβαζουμε παλι οτι ναι στα social media...ενας εγραψε οτι καταριφθηκε απο Κινεζικο WU-14 λογω του φορτιου που εφερε... προφανως για να δειξει ποσο ψαγμενο ψωνιο ειναι ...ε ρε Ελληναρες αθανατοι... :jerking:
 

meredi

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2008
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
3
Like
78
Πόντοι
16
θεμα τυχης ηταν (αποψη μου) δε νομιζω οτι η πολιτικη ηγεσια ειχε τα κακαλα να ριξει επιβατικο κι ας ηταν ghost plane

Ο Κωστάκης σε συνεντευξη εχει πει για την πιο δυσκολη στιγμη στην πρωθυπουργια του κξαι ειχε απαντησει πως

καποια στιγμη κλήθηκε να παρει την πιο σκληρη αποφαση που πηρε ποτε στη ζωη του και δεν ηθελε να μιλησει για αυτο.....

Ο νοων νοητω....
 
OP
OP
FROID

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.923
Κριτικές
1
Like
161
Πόντοι
16
Ο Κωστάκης σε συνεντευξη εχει πει για την πιο δυσκολη στιγμη στην πρωθυπουργια του κξαι ειχε απαντησει πως

καποια στιγμη κλήθηκε να παρει την πιο σκληρη αποφαση που πηρε ποτε στη ζωη του και δεν ηθελε να μιλησει για αυτο.....

Ο νοων νοητω....
και γω δεν πιστευω οτι δεν ειχαν τα αντερα να ριξουν ον ηλιο
επιβατικη πτηση ηταν
και ο καθενας θα το σκεφτοταν 2 φορες τωρα αν ητανε να πεσει μεσα στο κεντρο της αθηνας νομιζω θα το τουφεκιζανε αν ειχαν χρονο...
 
OP
OP
FROID

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.923
Κριτικές
1
Like
161
Πόντοι
16
τωρα με την πτηση 370 το τι θα ακουσουμε οταν και αμα τη βρουνε
δε λεγεται....
γιατι για μενα παιζει και αυτο το σεναριο να μη βρεθει ποτε!!!
τοτε το ΛΟΣΤ η σειρα θα ξαναζησει τρελλες πιενες
πλακα πλακα στη σειρα στον πασιφικ ειχε χθει το πλαιν...
εκει τα μερη κιολας ειναι περιεργα
βαθεια νερα και περιοχες τυπου αμαζονιου αν επεσε ινδονησια.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Όλα αυτά που λες δεν ισχύουν.Τα VOR (ραδιοφάροι) προσδιορίζονται από συντεταγμένες,όχι ύψη.Σε πληροφορώ ότι το Αιγαίο έχει πολύ κυκλοφορία,και δε χρειάζεται να είναι Σικάγο-Νέα Υόρκη.Τα ύψη πτήσης καθορίζονται αποκλειστικά από τον εκάστοε Ε.Ε.Κ.
Όταν λέω να αλλάξει ύψος λόγω βάρους εννοώ ότι με την πάροδο του χρόνου που καταναλώνει το α/φος καύσιμα οι χειριστές αλλάζουν ύψος,ανάλογα πάντα τις συνθήκες σε τέτοιο ύψος που επιτυγχάνεται η βέλτιστη οικονομία.Δεν είναι στάνταρ αυτά τα ύψη.Έχουν να κάνουν με πολλές παραμέτρους.Δεν αναφέρομαι στην πτήση της Ήλιος,αλλά γενικά.Η πτήση της Ήλιος είναι ειδική περίπτωση.Το α/φος έφυγε προς το Γραμματικό διότι δεν ήταν κανείς στο κόκπιτ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να το "πιάσει" το ILS και να το προσγειώσει.Προφανώς εκείνη την ημέρα και την ώρα που θα προσγειωνόταν στην Αθήνα έπνεαν νοτιάδες άρα οι προσγειώσεις και απογειώσεις γίνονταν στους 21R/L διαδρόμους,γι'αυτό πήγε από εκεί.Σε άλλη περίπτωση θα είχε προγραμματιστεί να πάει προς το VOR της Αίγινας και θα έσκαγε σε κανά Κιθαιρώνα.Ο φροντιστής που πήγε να πάρει το χειρισμό του α/φους μάλλον δεν ήξερε τι να κάνει.Είχε κάνει μαθήματα αλλά για να μην έχει ούτε το PPL όπως είχα διαβάσει σημαίνει ότι δεν τα είχε ολοκληρώσει

ρε τυποι εσυ και ο μαριαθ που ξερετε μπαλιτσα, πως γινεται να χαθει ενα αεροσκαφος απο ρανταρ και δορυφορους την σημερον?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366

το σεναριο του τελευταιου τυπου με την εκρηξη και τη θαλασσα εχει μια καποια βαση οσον αφορα τους δορυφορους και τα ρανταρ. πως γινεται ομως να μην προλαβανε στο πιλοτηριο να πουνε κιχ απο τον ασυρματο? δυσκολο. να ειχε βομβα στο πιλοτηριο ειναι αδυνατο. να χτυπηθηκε απο ρουκετα παλι δεν θα γινοταν ολο το αεροπλανο κομματακια οπως λεει ο τυπος. ουτε με βομβα σε καποιο σημειο του αεροσκαφους θα γινοταν ολοκληρο κομματακια τωρα που το σκεφτομαι. και στη θαλασσα να επεσε μου φαινεται αδιανοητο να μην το πιανουνε σοναρ απο υποβρυχια και δορυφοροι.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
εγινε απαγωγη απο εξωγηινους και πανε να το συγκαλυψουν τυποι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom