agios69
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 1.141
- Κριτικές
- 6
- Like
- 123
- Πόντοι
- 16
εγινε απαγωγη απο εξωγηινους και πανε να το συγκαλυψουν τυποι
εγινε απαγωγη απο εξωγηινους και πανε να το συγκαλυψουν τυποι
δλδ ηταν θεμα τυχης που δεν επεσε πανω σε καμια κατοικημενη περιοχη οπου θα χαμε και πολλα αλλα θυματα ?η θα το κατεριπταν τα μαχητικα πριν πεσει σε καμια πολη?
ρε τυποι εσυ και ο μαριαθ που ξερετε μπαλιτσα, πως γινεται να χαθει ενα αεροσκαφος απο ρανταρ και δορυφορους την σημερον?
το σεναριο του τελευταιου τυπου με την εκρηξη και τη θαλασσα εχει μια καποια βαση οσον αφορα τους δορυφορους και τα ρανταρ. πως γινεται ομως να μην προλαβανε στο πιλοτηριο να πουνε κιχ απο τον ασυρματο? δυσκολο. να ειχε βομβα στο πιλοτηριο ειναι αδυνατο. να χτυπηθηκε απο ρουκετα παλι δεν θα γινοταν ολο το αεροπλανο κομματακια οπως λεει ο τυπος. ουτε με βομβα σε καποιο σημειο του αεροσκαφους θα γινοταν ολοκληρο κομματακια τωρα που το σκεφτομαι. και στη θαλασσα να επεσε μου φαινεται αδιανοητο να μην το πιανουνε σοναρ απο υποβρυχια και δορυφοροι.
1) Προφανώς και το πλήρωμα μπορεί να επεμβαίνει στο autopilot. Αυτό που κάνει το πλήρωμα είναι ότι "τροφοδοτεί" με τα επιθυμητά στοιχεία (δηλαδή όλη τη διαδρομή, π.χ. Λάρνακα - Τζιά) και αν δεν υπάρξει λόγος, δεν επεμβαίνει. Το δρομολόγιο Λάρνακα - Βενιζέλος δεν είναι και το Chicago - JFK ώστε να χρειαστούν αλλαγές. Αν χρειαστούν, θα τις κάνουν φυσικά.
Τα στοιχεία θέσης (για να στρίψει, να ανέβει ή να κατέβει στο κάθε σημείο) το autopilot τα παίρνει από όλα αυτά που λες, ΚΑΙ από το πλήρωμα (αν χρειαστεί). Σε μια πτήση ρουτίνας και έξω από τα μεγάλα traffic συνήθως δεν χρειάζεται τίποτα.
Τι εννοείς "να αλλάξει ύψος λόγω βάρους"?
14) Τα καύσιμα μπορούν να "παίξουν" μέσα σε ορισμένα όρια. Μέσα σε αυτά τα όρια βεβαίως και λαμβάνεται υπ' όψη και το κόστος. Αλλά πάντα μέσα στα όρια. Επίσης, το "γεμάτο" (επομένως και βαρύ) αεροπλάνο καίει περισσότερο (ανά μίλι) από όσο το ελαφρύ.
Η ουσία είναι ότι το Helios από καύσιμα έμεινε και έπεσε στο Γραμματικό, όχι επειδή κάτι άλλο χάλασε.
Ο τύπος (ο 50ρης ανατολικογερμανός) ήταν φύρα... Αν είσαι του χώρου, ρώτα και μάθε.
Δεν τα θυμάσαι καλά.
Να στα πω εγώ που τα θυμάμαι:
1) Το autopilot "προγραμματίζεται" για διαδρομή, δεν κράτάει μόνο πορεία. Δηλαδή του δίνεις ανόδους, καθόδους, στροφές, όλα, και τα εκτελεί με τη σειρά.
2) Όταν "τελειώσουν" οι εντολές που του έχεις δώσει, τότε είναι προγραμματισμένος να κρατάει (πάντα) το ύψος (το τελευταίο που του έχει δώσει), και να κάνει οβάλ (όχι ακριβώς κύκλο, αλλά διαδρομή σχήματος σαν στίβο φαντάσου) και να περιμένει έτσι νέες εντολές ή disengage.
3) Οι τύποι (της Helios) απογειώθηκαν απ' τη Λάρνακα, και έβαλαν στο autopilot όλη τη διαδρομή μέχρι τη Τζιά (με όλα τα ύψη, στροφές - που δεν ήταν πολλές - και κάποια κάθοδο στη Τζιά, γιατί πλησίαζαν στα Σπάτα.
4) Με το που απογειώθηκαν, γύρισαν τον έλεγχο στο autopilot και χαλάρωσαν.
5) Εν τω μεταξύ ο διακόπτης cabin pressure ήταν στη λάθος θέση (manual), και ο αέρας μέσα στο αεροπλάνο αραίωνε (καθώς αυτό ανέβαινε).
6) Κάποια στιγμή έχασαν όλοι της αισθήσεις τους (πλήρωμα, επιβάτες) λόγω υποξαιμίας. Δεν διατηρείς αισθήσεις στα 10.000 μέτρα.
7) Το αεροπλάνο συνέχισε με βάση το σχέδιο του autopilot, δηλαδή μέχρι τη Τζιά.
8) Δεν έκανε κύκλους στη Μήλο, όπως θυμάσαι.
9) Όμως, το αεροπλάνο δεν απαντούσε στις κλήσεις των πύργων εδάφους (π.χ. Ρόδος), γιατί οι κυβερνήτες ήταν αναίσθητοι (ή νεκροί) από την υποξαιμία.
10) Πλησιάζοντας τη Τζιά το αεροπλάνο άρχισε να κατεβαίνει (με βάση το σχέδιο του autopilot).
11) Κατεβαίνοντας, η πίεση στην καμπίνα ξανααυξήθηκε.
12) Οι οργανισμοί που δεν είχαν πεθάνει, και είχαν καλή φυσική κατάσταση (όπως ο φροντιστής) άρχισαν να ξυπνάνε.
13) Με βάση το πρόγραμμα του autopilot το αεροπλάνο άρχισε να κάνει οβαλ κύκλους πάνω από τη Τζιά (σε σταθερόι ύψος).
14) Όμως, καποια στιγμή τέλειωσαν τα καύσιμα. (Τα αεροπλάνα "φορτώνουν" καύσιμα για τη διαδρομη που θα κάνουν (δεν "γεμίζουν") συν κάποι επί πλέον ποσοστό για σφάλεια).
15) Με το που τελείωσαν, έσβησε ο ένας κινητήρας, μετά ο άλλος, και το αεροπλάνο άρχισε να κάνει "glide" προς την κατεύθυνση που ήταν στραμμένο όταν έσβησε και η δεύτερη μηχανή (οπότε έχασε και τα ηλεκτρικά του επομένως και το autopilot). Η κατεύθυνση ήταν (έτυχε να είναι) προς Μαραθώνα - Γραμματικό.
16) Ο φροντιστής προσπάθησε να κάνει κάτι, αλλά δεν πρόλαβε. Ίσως έχασε χρόνο για να σπάσει και την πόρτα του πιλοτηρίου, κανείς δεν ξέρει. Πάντως οι πιλότοι των μαχητικών που το παρακολουθούσαν από πολύ κοντά μέχρι που έσκασε στο έδαφος, έβλεπαν κάποιον να κινείται μέσα από τα φινιστρίνια.
Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο στη συντριβή του Helios, και είναι 100% ανθρώπινο λάθος.
Και αν θυμάστε, τότε ήταν η εποχή που προχώραγε η "αποκρατικοποίηση" της Ολυμπιακής. Με την πτώση του Helios, η Ολυμπιακή πήρε παράταση ζωής για 2-3 χρόνια.
Τα "φύλλα ποιότητας" των κυβερνητών (ο ένας θυμάμαι ήταν Ανατολικογερμανός) δεν ήταν και ότι καλύτερο... Νομίζω μάλιστα ότι ο συγκυβερνήτης ήταν 50+. Κάποιος που στα 50 του δεν έχει καταφέρει να γίνει κυβερνήτης, δεν είναι ό,τ καλύτερο υπάρχει στον αέρα.
τι ειναι ρε τυπε οι επιβατες;καταδρομεις;εγώ έχω μια μεγάλη απορία:
Για πτώσεις αεροσκαφών όπου υπάρχει χρόνος αντίδρασης από τους επιβαίνοντες, όπως για παράδειγμα αν είσαι στη μέση του Ατλαντικού αλλά έχεις διαρροή καυσίμων και δε σου φτάνουν μέχρι τη Νέα Υόρκη, οπότε είσαι βέβαιος ότι σε μισή ώρα θα βρίσκεσαι στο βυθό του Ατλαντικού:
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΣΦΟΔΡΑ ΜΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ;
Είναι δυνατό να περιμένουν 240 άνθρωποι για μισή ώρα πότε θα πέσει το αεροπλάνο και να καθονται με σταυρωμένα χέρια χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα;
Με τα σωσιβια και τις σωστικες λεμβους,αν ο πιλοτος καταφερει να το ριξει στην θαλασσα εχουν ελπιδες να ζησουν καποιοι επιβατες.Με τα αλεξιπτωτα δεν θα σωθει κανενας.φαντασου την ταχυτητα αλλα και το υψομετρο που πεφτει το αεροπλανο.Με το που ανοιξει η πορτα,το κενο αερος θα τους τραβηξει ολους εξω.θα πανε σε καμια τουρμπινα οι περισσοτεροι.εγώ έχω μια μεγάλη απορία:
Για πτώσεις αεροσκαφών όπου υπάρχει χρόνος αντίδρασης από τους επιβαίνοντες, όπως για παράδειγμα αν είσαι στη μέση του Ατλαντικού αλλά έχεις διαρροή καυσίμων και δε σου φτάνουν μέχρι τη Νέα Υόρκη, οπότε είσαι βέβαιος ότι σε μισή ώρα θα βρίσκεσαι στο βυθό του Ατλαντικού:
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΣΦΟΔΡΑ ΜΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ;
Είναι δυνατό να περιμένουν 240 άνθρωποι για μισή ώρα πότε θα πέσει το αεροπλάνο και να καθονται με σταυρωμένα χέρια χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα;
μονο ο αρνι ξερει τον τροπο τυπεΜε τα σωσιβια και τις σωστικες λεμβους,αν ο πιλοτος καταφερει να το ριξει στην θαλασσα εχουν ελπιδες να ζησουν καποιοι επιβατες.Με τα αλεξιπτωτα δεν θα σωθει κανενας.φαντασου την ταχυτητα αλλα και το υψομετρο που πεφτει το αεροπλανο.Με το που ανοιξει η πορτα,το κενο αερος θα τους τραβηξει ολους εξω.θα πανε σε καμια τουρμπινα οι περισσοτεροι.
τι ειναι ρε τυπε οι επιβατες;καταδρομεις;
και απο που να πεσουν απο τα 10000 ποδια απο την πλατφορμα του αεροσκαφους;τι ειναι; μεταγωγικο στρατιωτικο;
κι αν πεσεις σε παγωμενο ωκεανο χειμωνιατικα ποσο νομιζεις θα αντεξεις;πριν σε φανε οι καρχαριες θα εχεις πεθανει απο υποθερμια
Με τα σωσιβια και τις σωστικες λεμβους,αν ο πιλοτος καταφερει να το ριξει στην θαλασσα εχουν ελπιδες να ζησουν καποιοι επιβατες.Με τα αλεξιπτωτα δεν θα σωθει κανενας.φαντασου την ταχυτητα αλλα και το υψομετρο που πεφτει το αεροπλανο.Με το που ανοιξει η πορτα,το κενο αερος θα τους τραβηξει ολους εξω.θα πανε σε καμια τουρμπινα οι περισσοτεροι.
δεν ειναι μιση ωρα με τιποτα....λιγα λεπτα ειναι και δεν θα καταλαβεις τιποτα απο την αγωνια και τον φοβο.....μονο το σκατο που θα χει φτασει στην καλτσα....δες την σκηνη απο το greyκι αν πέσεις καλοκαιριάτικα;
κι αν η πτώση γίνει 10 χλμ ανατολικά της Νέας Υόρκης και σε περιμένει κάτω λιμενικό; κι αν η πτώση γίνει στις στέπες της Σιβηρίας και όχι σε θάλασσα;
Εσύ αν σου λέγαν ότι σε μισή ώρα συγκρούεσαι θα προτιμούσες να είσαι μέσα την ώρα την ώρα της σύγκρουσης;
Διοτι ειναι διαφορετικο το υψομετρο φανταζομαι.στα μεταγωγικά γιατί δεν τους τραβάει το κενό αέρος;
στην εν τέλει, μπορεί να υπάρχει σύστημα διπλής θύρας
Σίγουρα είναι τρελό κόστος για τις εταιρίες και γι αυτό δεν το εφαρμόζουν, αλλά απ την άλλη είναι εντελώς κουλό να περιμένουν 240 άνθρωποι να πέσει το όχημα, την ώρα που θα μπορούσαν να πέσουν με αλεξίπτωτο και να σωθούν έστω οι 50 από τους 240
Από την σύγκρουση πάντως το πιθανότερο είναι να μη μείνει κανένας ζωντανός (το λένε τα στατιστικά δυστυχώς)
εγώ έχω μια μεγάλη απορία:
Για πτώσεις αεροσκαφών όπου υπάρχει χρόνος αντίδρασης από τους επιβαίνοντες, όπως για παράδειγμα αν είσαι στη μέση του Ατλαντικού αλλά έχεις διαρροή καυσίμων και δε σου φτάνουν μέχρι τη Νέα Υόρκη, οπότε είσαι βέβαιος ότι σε μισή ώρα θα βρίσκεσαι στο βυθό του Ατλαντικού:
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΣΦΟΔΡΑ ΜΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ;
Είναι δυνατό να περιμένουν 240 άνθρωποι για μισή ώρα πότε θα πέσει το αεροπλάνο και να καθονται με σταυρωμένα χέρια χωρίς να μπορούν να κάνουν τίποτα;
Ανάλογα πώς είναι η διαμόρφωση του βυθού.Αν είναι γεμάτος με "χαράδρες" κλπ μπορεί να μην το βρουν εύκολα.Και την πτήση της AF την έψαχναν πολύ καιρό.Άσε που τα ρεύματα θα μετέφεραν τα κομμάτια του α/φους σε χιλιάδες τετραγωνικά μίλια.Δεν αποκλείεται σε λίγους μήνες να ξεβράζει η θάλασσα συντρίμμια στις ακτές της Αυστραλίας.
Τα μεταγωγικα πετανε σε ορισμενο υψος,και ο πιλοτος εχει τον πληρης ελεγχο του αεροσκαφους.στα μεταγωγικά γιατί δεν τους τραβάει το κενό αέρος;
στην εν τέλει, μπορεί να υπάρχει σύστημα διπλής θύρας
Σίγουρα είναι τρελό κόστος για τις εταιρίες και γι αυτό δεν το εφαρμόζουν, αλλά απ την άλλη είναι εντελώς κουλό να περιμένουν 240 άνθρωποι να πέσει το όχημα, την ώρα που θα μπορούσαν να πέσουν με αλεξίπτωτο και να σωθούν έστω οι 50 από τους 240
Από την σύγκρουση πάντως το πιθανότερο είναι να μη μείνει κανένας ζωντανός (το λένε τα στατιστικά δυστυχώς)