Νέα

Πού είναι το αεροπλάνο;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 801
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Ο Μεγάλος, τον έφαγαν τα συμφέροντα.

εσείς τώρα κοιτάξτε πώς θα γίνετε αλεξιπτωτιστές για να σωθείτε.
 

Συνημμένα

  • Vincent_Burnelli_1940_circa.jpg
    Vincent_Burnelli_1940_circa.jpg
    24,7 KB · Εμφανίσεις: 17

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Burnelli's first monoplane, the CB-16, appeared in 1928. This aircraft and subsequent Burnelli types produced into the 1940s had certain features in common:

The engines were close together and ahead of the cabin structure

The airfoil fuselage section, which provided 50 percent lift at cruising speed, housed the passenger cabin and the pilot's and mechanic's compartments.

More than 60 percent of the weight and strength of the aircraft structure surrounded and protected the passenger cabin section for maximum resistance to telescoping.

Burnelli maintained that his lifting design had unparalleled safety, economic and operational advantages over conventional transport designs.

His design philosophy was supported by many prominent civil and military aviation experts well into the late 1940s, but he failed to gain the political and economic backing that would have ensured public acceptance of his unconventional designs. Through various partnerships, he worked for and created a diverse number of companies that would produce his designs, most of which saw the light as experimental or prototype aircraft.

The elusive production contracts that he so wanted, continued to elude him. His last design, the CBY-3 Loadmaster, was manufactured by Canada Car and Foundry in Montreal. The sole prototype was extensively tested but failed to gain a production contract.
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
Δηλαδή η πτώση με αλεξίπτωτο είναι πιο θανατηφόρα από τη σύγκρουση του αεροσκαφους;  :think:

ναι, στα 35,000 ποδια αν δεν εχεις εισπνευσει καθαρο οξυγονο, αν δε φορας προστατευτικη στολη για τους -40 βαθμους της ατμοσφαιρας ψοφας. Ποσο μαλλον αν πηδηξεις απο αεροπλανο που πεταει με ξερωγω 500χλμ/ω

Ακομα και αν ο πιλοτος εχει τον ελεγχο του αεροπλανου για να σε παει σε συνθηκες που μπορεις να πηδηξεις τοτε πιο ασφαλες ειναι να το προσγειωσει παρα να ανοιξει τις πορτες και ν'αρχισει να πηδαει ασχετος κοσμος
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Το τελευταίο του Loadmaster όπως σώζεται σήμερα.

 

Συνημμένα

  • 800px-Burnelli_CBY-3_Loadmaster_at_New_England_Air_Museum.jpg
    800px-Burnelli_CBY-3_Loadmaster_at_New_England_Air_Museum.jpg
    113,7 KB · Εμφανίσεις: 21

Επισκέπτης
Ο Μεγάλος, τον έφαγαν τα συμφέροντα.

εσείς τώρα κοιτάξτε πώς θα γίνετε αλεξιπτωτιστές για να σωθείτε.
εχεις δικιο σε ολα τα ποστ που ανεβασες με φωτογραφιες και επιχειρηματα
με τα σημερινα δεδομενα - αεροπλανα και κατω απο ορισμενες συνθηκες δεν θα ηταν εφικτο καποιοι να σωθουν χρησιμοποιωντας αλεξιπτωτο εστω και εαν εχουν ελαχιστες ελπιδες ?
 

Επισκέπτης
οκ. αν δεν εχεις εκπαιδευτει εχεις μηδεν πιθανοτητες. μηδεν.
δεν σου ειπα οτι το εχω επιχειρησει , λογικα οι πιθανοτητες ειναι μηδενικες απλα σκεφτομαι οτι ισως καποιοι να ειχαν μια παραπανω απο το να πεσουν πχ στα βραχια ενος βουνου
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16
οκ. αν δεν εχεις εκπαιδευτει εχεις μηδεν πιθανοτητες. μηδεν.

δεν ειναι μονο θεμα εκπαιδευσης .. πριν πηδηξουν απο τετοια υψη τους εχουν μια ωρα με καθαρο οξυγονο, αν δεις εκπαιδευση HALO πριν βγαλουν το οξυγονο και βαλουν το φορητο μπουκαλι κρατανε την αναπνοη τους γιατι μια ανασα μη καθαρου αερα -> αζωτο στο αιμα -> ψοφος

ειναι βσκ η νοσος των δυτων στο αναποδο της
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
δεν σου ειπα οτι το εχω επιχειρησει , λογικα οι πιθανοτητες ειναι μηδενικες απλα σκεφτομαι οτι ισως καποιοι να ειχαν μια παραπανω απο το να πεσουν πχ στα βραχια ενος βουνου

καμια πιθανοτητα χωρις εκπαιδευση. σκοτωνονται εμπειροι σε προσχεδιασμενες πτωσεις με αριστες συνθηκες σκεψου λιγο.
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
εχεις δικιο σε ολα τα ποστ που ανεβασες με φωτογραφιες και επιχειρηματα
με τα σημερινα δεδομενα - αεροπλανα και κατω απο ορισμενες συνθηκες δεν θα ηταν εφικτο καποιοι να σωθουν χρησιμοποιωντας αλεξιπτωτο εστω και εαν εχουν ελαχιστες ελπιδες ?

κάπου νομίζω στον Γκάρντιαν υπήρχε άρθρο, γιατί οι αεροπορικές εταιρείες ξοδεύουν 4.000 ευρώ για καφετιέρες (τόσο κάνουν οι ειδικές καφετιέρες των αεροπλάνων) και δεν αγοράζουν με τα λεφτά αλεξίπτωτα.

Ή γιατί δεν επιλέγουν να βάλουν στην κηροζίνη κάποιο πρόσθετο που θα την έκαμνε πιο εύφλεκτη αλλά θα αύξανε και το κόστος του καυσίμου.

Η λογική όλων είναι πως επειδή είναι πολύ σπάνιο το δυστύχημα δεν χρειαζόμαστε παθητική ασφάλεια αλλά οικονομία, γι' αυτό και φτιάχνουμε πανάλαφρες ατράκτους από ψεύτικα υλικά όπως το Boeing Dreamliner.
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.120
Κριτικές
27
Like
1.467
Πόντοι
1.720
Ρε ποια ειναι η ταινιαρα που καθως πεταει ενα αεροπλανο οσοι κοιμουνται κατα την διαρκεια ξυπνανε και οι υπολοιποι επιβατες εχουν εξαφανιστει, και οταν φτανουν στο αεροδρομιο κανεις δεν ειναι εκει.
Κατι σχεση με παραλληλα συμπαντα εχει.  

langoliers λεγεται. Παρα πολυ καλη ταινια!!
 

Επισκέπτης
καμια πιθανοτητα χωρις εκπαιδευση. σκοτωνονται εμπειροι σε προσχεδιασμενες πτωσεις με αριστες συνθηκες σκεψου λιγο.
οποτε το αφηνουμε εκει αλλα ξερεις ποιο ειναι το γαμωτο  , ποσοι απο εμας εαν ειμασταν σε ενα αεροπλανο και ειχαμε αλεξιπτωτο την ωρα που επεφτε , θα προσπαθουσαμε να σωθουμε ?
 

Επισκέπτης
κάπου νομίζω στον Γκάρντιαν υπήρχε άρθρο, γιατί οι αεροπορικές εταιρείες ξοδεύουν 4.000 ευρώ για καφετιέρες (τόσο κάνουν οι ειδικές καφετιέρες των αεροπλάνων) και δεν αγοράζουν με τα λεφτά αλεξίπτωτα.

Ή γιατί δεν επιλέγουν να βάλουν στην κηροζίνη κάποιο πρόσθετο που θα την έκαμνε πιο εύφλεκτη αλλά θα αύξανε και το κόστος του καυσίμου.

Η λογική όλων είναι πως επειδή είναι πολύ σπάνιο το δυστύχημα δεν χρειαζόμαστε παθητική ασφάλεια αλλά οικονομία, γι' αυτό και φτιάχνουμε πανάλαφρες ατράκτους από ψεύτικα υλικά όπως το Boeing Dreamliner.
οκ , πανω απο ολα το χρημα
οσον αφορα το ερωτημα που εγραψα εστω και τελειως φανταστικο εχει καποα λογικη ?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
δεν ειναι μονο θεμα εκπαιδευσης .. πριν πηδηξουν απο τετοια υψη τους εχουν μια ωρα με καθαρο οξυγονο, αν δεις εκπαιδευση HALO πριν βγαλουν το οξυγονο και βαλουν το φορητο μπουκαλι κρατανε την αναπνοη τους γιατι μια ανασα μη καθαρου αερα -> αξωτο στο αιμα -> ψοφος

ειναι βσκ η νοσος των δυτων στο αναποδο της

ρε τυπε τι να πρωτοπουμε? αμα κατσω να αναλυσω ολες τις παραμετρους ξημερωσαμε. και το καταλληλο υψος να ειναι μενουν αλλοι 50 παραγοντες. και αλλα τοσα να γραψουμε και για προδιαγραφες του αεροπλανου ωστε να μπορεσει να ανοιξει η πορτα στο υψος εξισωσης πιεσης αλλιως δεν ανοιγει. αλλα αν φτιαξουν τα αεροπλανα να ανοιγει η πορτα ετσι απλα οποτε θελουμε τοτε δεν μπορουν να ειναι επιβατικα αεροπλανα ουτε να πετανε στο υψος των δρομολογιων των επιβατικων αεροπλανων, αρα τελειωνει η κουβεντα εκει.
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
ΔΙΟΡΘΩΣΗ

Ή γιατί δεν επιλέγουν να βάλουν στην κηροζίνη κάποιο πρόσθετο που θα την έκαμνε λιγότερο εύφλεκτη αλλά θα αύξανε και το κόστος του καυσίμου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom