Ampelale
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 10.240
- Κριτικές
- 35
- Like
- 6.096
- Πόντοι
- 6.796
Οι μέχρι τώρα γνωστές συνθήκες (ελάχιστες αλλά σημαντικές) μοιάζουν εξαιρετικά με πρόσφατα σχετικά ατυχήματα στον ίδιο τύπο τύπο αεροσκάφους εξοπλισμένο με το ίδιο (επίμαχο) σύστημα MCAS trim down και σε παρόμοια φάση πτήσης (εντός 15λέπτου από απογείωσης και χωρίς προειδοποίηση) του αεροσκάφους της Ινδονησίας Lion Air. Το σύστημα anti-stall για αποφυγή απώλειας στήριξης του αεροσκάφους, γνωστό και ως Σύστημα Βελτίωσης Πτητικών Χαρακτηριστικών “Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS)” είναι νέο σύστημα για τα αεροσκάφη 737 Max 8 και 9 που μπορούν να ρίξουν τη μούρη του αεροπλάνου προς τα κάτω χωρίς την εντολή του πιλότου αν οι αισθητήρες και η ηλεκτρονική επεξεργασία του σχετικού συστήματος δείχνει πως επίκειται απώλεια στήριξης “stall” Φυσικά στα πρόσφατα προβλήματα του συστήματος συμβαίνει πως το σύστημα ρίχνει τη μούρη απότομα και παρατεταμένα χωρίς να υπάρχει συνθηκη απώλειας στήριξης και χωρίς βεβαίως την εντολή απ τον κυβερνήτη. Για κάποιους λόγους η αντίδραση των πιλότων σε χαμηλό ύψος δεν αρκεί για να επαναφέρει το αεροσκάφος με χειροκίνητη διόρθωση..?!?!