Νέα

Πού είναι το αεροπλάνο;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 801
  • Εμφανίσεις 48K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
306
Πόντοι
386
Όχι ρε Chevalier, αυτό που έγραψε ο Digweed


Ίσως εγω δεν το διατύπωσα σωστά.
Στο αεροπλάνο, ΠΡΙΝ απογειωθεί, προγραμματίζεται ο αυτόματος. Θα ανέβεις έτσι, θα πας εκεί με αυτή την πορεία και ύψος. Το έκαναν αυτό, προγραμματίστηκε (από την Κύπρο) για μέχρι τη Τζιά.

Το τι θα κάνει ο αυτόματος δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την πίεση της καμπίνας.
Με το που πέρασε τα 15.000, αυτοί λιποθύμησαν (διότι η πίεση καμπίνας έπεσε).
Τελείωσε το πρόγραμμα του αυτόματου, τελείωσαν και τα καύσιμα με αυτούς λιπόθυμους. Τι δεν καταλαβαίνεις?

Ναι, οπως το εξηγησατε τωρα εσυ και  και ο Digweed το καταλαβα. Η αποσυμπιεση δηλαδη και τα συμπτωματα στους επιβατες συνεβησαν πολυ νωριτερα απο οταν το αεροπλανο βρισκοταν πανω απο την Αττικη, συγκεκριμενα οταν περασε τα 15 000 ποδια. Αλλα παρολα αυτα λογω αυτοματου το αεροπλανο συνεχισε να πετα κανονικα και - οπως ειπε και ο Digweed- ο αυτοματος "δεν το καταλαβε", να το πω ετσι, οτι η καμπινα αποσυμπιεστηκε,  ωστε να ερθει σε χαμηλοτερο υψος .
Το σημειο παντως που κανει καπως εντυπωση ειναι πως ο φροντιστης ειχε ακομη τις αισθησεις του, ενω οι πιλοτοι ηταν ηδη λιποθυμοι?
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Το σημειο παντως που κανει καπως εντυπωση ειναι πως ο φροντιστης ειχε ακομη τις αισθησεις του, ενω οι πιλοτοι ηταν ηδη λιποθυμοι?
Ο φροντιστής ήταν νέος οργανισμός (25), προφανώς well fit, και θα ήταν από τους πρώτους που ξύπνησαν όταν λόγω gliding προς τα κάτω η πίεση στην καμπίνα άρχισε να αυξάνεται πάλι, λόγω καθόδου (με σβηστούς κινητήρες όμως πια: no fuel).

Ναι, βεβαίως (όπως το λες) το αεροπλάνο πέταγε με όλους λιπόθυμους μέσα από την Κύπρο μέχρι τη Τζιά.
Άλλωστε αυτός ήταν και ο λόγος που απογειώθηκαν τα F16:  Έπρεπε να αναφέρει πρώτα στη Ρόδο. Το είδαν στο ραντάρ, το κάλεσαν (επανειλημμένα), και δεν απαντούσε κανείς από το αεροπλάνο. Αντιλαμβάνεσαι ότι μέσα σε αεροπλάνο που δεν απαντάει μπορεί να συμβαίνει το οτιδήποτε.
Τα δύο F16 το συνάντησαν πάνω απ' τη Σύρο και οι χειριστές τους είδαν (διότι πήγαν δίπλα) ότι μέσα στο cockpit του 737 οι δυο ήταν αναίσθητοι (ή ο ένας δεν υπήρχε και ο άλλος αναίσθητος - δεν τη θυμάμαι αυτή τη λεπτομέρεια).
Το άφησαν να πετάει συνοδεύοντας το, όλη την ώρα μέχρι που έπεσε.

Δίλημμα υπήρξε στην κυβέρνηση για το τι θα έκαναν αν η κατεύθυνση που έπαιρνε όταν ξεκίνησε το ελεύθερο gliding δεν ήταν προς το Γραμματικό (ερημιά), αλλά ήταν προς (π.χ.) την Κυψέλη ή τα Σεπόλια. Θα το άφηναν, ή θα το έριχναν (βιαίως) στη θάλασσα?
Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να παρθεί τέτοια απόφαση. Ευτυχώς και για την (τότε) κυβέρνηση, και για τους χειριστές των F16.
 

machinehead 7

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Μαρ 2009
Μηνύματα
6.026
Κριτικές
41
Like
535
Πόντοι
2.137
Ο φροντιστής ήταν νέος οργανισμός (25), προφανώς well fit, και θα ήταν από τους πρώτους που ξύπνησαν όταν λόγω gliding προς τα κάτω η πίεση στην καμπίνα άρχισε να αυξάνεται πάλι, λόγω καθόδου (με σβηστούς κινητήρες όμως πια: no fuel).

Ναι, βεβαίως (όπως το λες) το αεροπλάνο πέταγε με όλους λιπόθυμους μέσα από την Κύπρο μέχρι τη Τζιά.
Άλλωστε αυτός ήταν και ο λόγος που απογειώθηκαν τα F16:  Έπρεπε να αναφέρει πρώτα στη Ρόδο. Το είδαν στο ραντάρ, το κάλεσαν (επανειλημμένα), και δεν απαντούσε κανείς από το αεροπλάνο. Αντιλαμβάνεσαι ότι μέσα σε αεροπλάνο που δεν απαντάει μπορεί να συμβαίνει το οτιδήποτε.
Τα δύο F16 το συνάντησαν πάνω απ' τη Σύρο και οι χειριστές τους είδαν (διότι πήγαν δίπλα) ότι μέσα στο cockpit του 737 οι δυο ήταν αναίσθητοι (ή ο ένας δεν υπήρχε και ο άλλος αναίσθητος - δεν τη θυμάμαι αυτή τη λεπτομέρεια).
Το άφησαν να πετάει συνοδεύοντας το, όλη την ώρα μέχρι που έπεσε.

Δίλημμα υπήρξε στην κυβέρνηση για το τι θα έκαναν αν η κατεύθυνση που έπαιρνε όταν ξεκίνησε το ελεύθερο gliding δεν ήταν προς το Γραμματικό (ερημιά), αλλά ήταν προς (π.χ.) την Κυψέλη ή τα Σεπόλια. Θα το άφηναν, ή θα το έριχναν (βιαίως) στη θάλασσα?
Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να παρθεί τέτοια απόφαση. Ευτυχώς και για την (τότε) κυβέρνηση, και για τους χειριστές των F16.

Τρομακτικη αποφαση αν το αποφασιζαν. Και αν οντως πηγαινε προς κεντρο Αθηνων?

 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο στην καταστροφή του Helios, εδώ και χρόνια.

Απο το 2006, συγκεκριμένα.

Και όποιος έχει κέφι να κάτσει να διαβάσει 186 σελίδες (στα αγγλικά) που τα λένε όλα, εδώ:


Όλη η έκθεση της ΥΠΑ για το ατύχημα.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Τρομακτικη αποφαση αν το αποφασιζαν. Και αν οντως πηγαινε προς κεντρο Αθηνων?

Εσύ αν ήσουν στη θέση του Κώστα Καραμανλή, τι θα αποφάσιζες?
(Γιατί αυτός ήταν που θα έπρεπε να πάρει την τελική απόφαση. Καί μάλιστα σε χρόνο λεπτών, μη σου πω δευτερολέπτων).

Γι' αυτό είπα:
ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειάστηκε να παρθεί τέτοια απόφαση.
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.537
Κριτικές
3
Like
13.092
Πόντοι
3.506
http://[URL unfurl="true"]www.economy365.gr/sites/default/files/styles/830x430/public/erj190_saratov_airlines.jpg[/img[/URL]]

"Θρήνος στη Ρωσία για τα 71 άτομα που έχασαν τραγικά τη ζωή τους, στο αεροσκάφος ΑΝ-148 (Αντόνοφ) των Saratov Airlines (65 επιβάτες, 6 μέλη πλήρωμα), το οποίο, συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του, από το αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο της Μόσχας.

Το αεροσκάφος συνετρίβη κοντά στο χωριό Argunovo και οι διασώστες που έφτασαν στο σημείο δήλωσαν ήδη στα ρωσικά ΜΜΕ ότι δεν υπάρχουν επιζώντες, ενώ τα συντρίμμια έχουν διασκορπιστεί σε πολύ μεγάλη περιοχή."

(Συμφωνα με ξενα ειδησεογραφικα πρακτορεια,το σημερινο ατυχημα οφειλεται μαλλον σε συγκρουση με ελικοπτερο.)

Πηγη:[URL unfurl="true"]http://www.economy365.gr/article/65384/rosia-ta-prota-senaria-gia-tin-syntrivi-toy-antonov-ton-saratov-airlines[/URL]
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.246
Κριτικές
35
Like
6.129
Πόντοι
6.796
http://[URL unfurl="true"]www.economy365.gr/sites/default/files/styles/830x430/public/erj190_saratov_airlines.jpg[/img[/URL]]

"Θρήνος στη Ρωσία για τα 71 άτομα που έχασαν τραγικά τη ζωή τους, στο αεροσκάφος ΑΝ-148 (Αντόνοφ) των Saratov Airlines (65 επιβάτες, 6 μέλη πλήρωμα), το οποίο, συνετρίβη λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του, από το αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο της Μόσχας.

Το αεροσκάφος συνετρίβη κοντά στο χωριό Argunovo και οι διασώστες που έφτασαν στο σημείο δήλωσαν ήδη στα ρωσικά ΜΜΕ ότι δεν υπάρχουν επιζώντες, ενώ τα συντρίμμια έχουν διασκορπιστεί σε πολύ μεγάλη περιοχή."

(Συμφωνα με ξενα ειδησεογραφικα πρακτορεια,το σημερινο ατυχημα οφειλεται μαλλον σε συγκρουση με ελικοπτερο.)

Πηγη:[URL unfurl="true"]http://www.economy365.gr/article/65384/rosia-ta-prota-senaria-gia-tin-syntrivi-toy-antonov-ton-saratov-airlines[/URL]
[/quote]

Συγκρούστηκε με ελικόπτερο..
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.255
Κριτικές
7
Like
10.528
Πόντοι
2.886

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.758
Πόντοι
2.306
To Helios είχε απογειωθεί με τον διακόπτη αποσυμπίεσης σε manual θέση. Kαθώς οι μηχανικοί του έκαναν τεστ δεν ξέρω σε τι θέση ήταν υποχρεωμένοι να το αφήσουν όταν το παραδίδουν για να πετάξει. Ο κυβερνήτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει αν είναι στην σωστή θέση για πτήση. Η σωστή θέση για πτήση είναι Auto.
Έτσι το αεροπλάνο απογειώθηκε σε manual.
Mόλις έφτασε σε ύψος που το κλαπέτο  στο πίσω μέρος του αεροπλάνου έπρεπε να γυρίσει και να κλείσει αυτόματα για να αυξηθεί η πίεση, αυτό δεν έκλεισε. Έτσι μέσα στην καμπίνα η πίεση αφού το αεροπλάνο ανέβαινε άρχισε να πέφτει και λιποθύμησαν όλοι.
Προφανώς ο φροντιστής συνήλθε ή είχε από την αρχή όπως έπεσαν οι μάσκες βρει φορητή φιάλη οξυγόνου και είχε τις αισθήσεις του, όπως τον είδαν οι πιλότοι των f16.
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.835
Like
1.291
Πόντοι
216
Λύθηκε το μυστήριο της πτήσης MH370: O πιλότος έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος

Κορυφαίοι εμπειρογνώμονες που μελέτησαν την υπόθεση της συντριβής της πτήσης MH370 – ορισμένοι εκ των οποίων συμμετείχαν και στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους, που συνετρίβη τον Μάρτιο του 2014 –  κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο πιλότος, Zaharie Amad Shah οδήγησε εσκεμμένα το αεροπλάνο στη συντριβή.

Τα δεδομένα από τους δορυφόρους έδειξαν πως πιθανότατα τα καύσιμα του αεροσκάφους τελείωσαν και συνετρίβη πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό, δυτικά της Αυστραλίας, χιλιάδες μίλια μακριά από το σχέδιο πτήσης του.  

Ορισμένα συντρίμμια του Boeing 777, όπως αναφέρει ο Independent, ξεβράστηκαν σε παραλίες του Ινδικού. Αλλά, οι υποβρύχιες έρευνες – οι μεγαλύτερες που έχουν διεξαχθεί ποτέ – από το Αυστραλιανό Γραφείο Ασφάλειας Μεταφορών σταμάτησαν τον Ιανουάριο.

«Αυτό ήταν προσχεδιασμένο, έγινε επίτηδες και το σχέδιο επεξεργάστηκε για μεγάλο διάστημα», σημείωσε ο Martin Dolan, ο επικεφαλής των υποβρύχιων ερευνών, σε τηλεοπτική του συνέντευξη στην εκπομπή 60 Minutes Australia.

Ο 53χρονος πιλότος είχε δίπλα του τον Fariq Abdul Hamid, έναν άπειρο συγκυβερνήτη που πετούσε για πρώτη φορά χωρίς την επίβλεψη κάποιου ανωτέρου.

Η τελική έκθεση για την εξαφάνιση της πτήσης MH370 δεν εξηγεί τους λόγους συντριβής

Έξι μέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης, οι Αρχές της Μαλαισίας «χτένισαν» τα σπίτια και των δύο και κατέσχεσαν τους προσωπικούς τους υπολογιστές. Στο λάπτοπ του Zaharie Amad Shah βρέθηκαν στοιχεία που έδειχναν πως είχε χρησιμοποιήσει προσομοιωτή πτήσης για να καταφέρει να εξασκηθεί στην εκτροπή της πορείας του αεροπλάνου.

Ο Simon Harvey, ένας βρετανός πιλότος που είχε πετάξει Boeing 777 πάνω από την Ασία, σημείωσε πως η αποστολή «ήταν καλά σχεδιασμένη ώστε να εξαφανιστεί το αεροσκάφος», Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, ο πιλότος φρόντισε να πετά στα σύνορα Ταϊλάνδης – Μαλαισίας ώστε να μην μπορεί καμία από τις δύο χώρες να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια.

«Αν με έστελνες να εξαφανίσω το 777, θα έκανα ακριβώς το ίδιο», σημείωσε ο Harvey.

Ένας Καναδός ερευνητής αεροπορικών συγκρούσεων, ο Larry Vance, εξέφρασε την πεποίθησή του πως ο πιλότος Zaharie φόρεσε μάσκα οξυγόνου πριν προχωρήσει σε αποσυμπίεση της καμπίνας ώστε να αναισθητοποιήσει το πλήρωμα και τους επιβάτες.

Συνέχεια των ερευνών για τον εντοπισμό των συντριμμιών της πτήσης MH370 ζητούν οι συγγενείς

Ο Dolan απέρριψε κατηγορηματικά το σενάριο της τρομοκρατίας. «Αν ήταν τρομοκρατική επίθεση, είναι σχεδόν σίγουρο πως κάποια τρομοκρατική οργάνωση θα αναλάμβανε την ευθύνη», είπε. «Δεν υπήρξε καμία τέτοια ανάληψη ευθύνης».

Οι εμπειρογνώμονες δεν είχαν κοινή άποψη σχετικά με το αν ο 53χρονος πιλότος είχε ακόμη τον έλεγχο του αεροσκάφους όταν αυτό συνετρίβη στον ωκεανό.

Υπάρχουν πολλές επιβεβαιωμένες περιπτώσεις που οι πιλότοι οδήγησαν στο αεροσκάφος τους σε «αποστολές αυτοκτονίας». Μία απ’ αυτές ήταν και η αεροπορική τραγωδία πτήσης της Germanwings το 2015. Και οι 150 επιβαίνοντες αυτού του αεροπλάνου, που απογειώθηκε από τη Βαρκελώνη με προορισμό το Ντίσελντορφ, έχασαν τη ζωή τους λόγω των πράξεων του Andreas Lubitz, ο οποίος, σε ψυχολογική εξέταση που του είχε γίνει λίγο καιρό πριν το μοιραίο περιστατικό, είχε κριθεί ακατάλληλος προς εργασία.

Τον Ιανουάριο ξεκίνησε μία ευρύτερη έρευνα στον Ινδικό Ωκεανό για να εντοπιστούν τα συντρίμμια της πτήσης MH370, από ιδιωτική εταιρία. Η έρευνα, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Ιουνίου, παραμένει άκαρπη μέχρι ώρας.

Ελλείψει απτών στοιχείων σχετικά με το τι συνέβη στο Boeing 777, είναι πολλά τα σενάρια που έχουν ακουστεί ανά καιρούς. Μία ιδιαίτερα δημοφιλής θεωρία θέλει το αεροσκάφος να καταρρίπτεται από  πύραυλο της Βόρειας Κορέας – παρότι το κράτος είναι 2.000 μίλια μακριά από το σημείο στο οποίο εξαφανίστηκε.

Πηγή: CNN.gr

Πτήση αυτοκτονίας του πιλότου ήταν και η 185 της Silk Air το 1997

 

Συνημμένα

  • silk air.jpg
    silk air.jpg
    163,8 KB · Εμφανίσεις: 39

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.246
Κριτικές
35
Like
6.129
Πόντοι
6.796

Τρεις άνθρωποι ανασύρθηκαν ζωντανοί από τα συντρίμμια του αεροσκάφους, το οποίο κατέπεσε κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο Χοσέ Μαρτί, στην Αβάνα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Granma της Κούβας, οι επιζώντες έχουν μεταφερθεί σε νοσοκομείο και η κατάστασή τους θεωρείται κρίσιμη.

Το επιβατηγό αεροσκάφος Boeing 737 συνετρίβη λίγο μετά την απογείωσή του, σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση της χώρας.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες, στο αεροπλάνο επέβαιναν 104 άνθρωποι.

Ο πρόεδρος της Κούβας Ντίας - Κανέλ έκανε λόγο για «υψηλό αριθμό» θυμάτων. «Τα νέα δεν είναι ενθαρρυντικά, φαίνεται ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός θυμάτων» δήλωσε σε δημοσιογράφους κοντά στο σημείο της συντριβής.

Το αεροπλάνο της κουβανικής εταιρείας Cubana de aviacion πραγματοποιούσε πτήση εσωτερικού με κατεύθυνση την πόλη Ολγκίν.

Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες για τον εντοπισμό τυχόν άλλων επιζώντων.

www.naftemporiki.gr/story/1351956]http://www.naftemporiki.gr/story/1351956[/url]
 

mixalis k.

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
8.500
Like
5.702
Πόντοι
1.106
Λύθηκε το μυστήριο της πτήσης MH370: O πιλότος έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος

Κορυφαίοι εμπειρογνώμονες που μελέτησαν την υπόθεση της συντριβής της πτήσης MH370 – ορισμένοι εκ των οποίων συμμετείχαν και στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους, που συνετρίβη τον Μάρτιο του 2014 –  κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο πιλότος, Zaharie Amad Shah οδήγησε εσκεμμένα το αεροπλάνο στη συντριβή.

Τα δεδομένα από τους δορυφόρους έδειξαν πως πιθανότατα τα καύσιμα του αεροσκάφους τελείωσαν και συνετρίβη πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό, δυτικά της Αυστραλίας, χιλιάδες μίλια μακριά από το σχέδιο πτήσης του. 

Ορισμένα συντρίμμια του Boeing 777, όπως αναφέρει ο Independent, ξεβράστηκαν σε παραλίες του Ινδικού. Αλλά, οι υποβρύχιες έρευνες – οι μεγαλύτερες που έχουν διεξαχθεί ποτέ – από το Αυστραλιανό Γραφείο Ασφάλειας Μεταφορών σταμάτησαν τον Ιανουάριο.

«Αυτό ήταν προσχεδιασμένο, έγινε επίτηδες και το σχέδιο επεξεργάστηκε για μεγάλο διάστημα», σημείωσε ο Martin Dolan, ο επικεφαλής των υποβρύχιων ερευνών, σε τηλεοπτική του συνέντευξη στην εκπομπή 60 Minutes Australia.

Ο 53χρονος πιλότος είχε δίπλα του τον Fariq Abdul Hamid, έναν άπειρο συγκυβερνήτη που πετούσε για πρώτη φορά χωρίς την επίβλεψη κάποιου ανωτέρου.

Η τελική έκθεση για την εξαφάνιση της πτήσης MH370 δεν εξηγεί τους λόγους συντριβής

Έξι μέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης, οι Αρχές της Μαλαισίας «χτένισαν» τα σπίτια και των δύο και κατέσχεσαν τους προσωπικούς τους υπολογιστές. Στο λάπτοπ του Zaharie Amad Shah βρέθηκαν στοιχεία που έδειχναν πως είχε χρησιμοποιήσει προσομοιωτή πτήσης για να καταφέρει να εξασκηθεί στην εκτροπή της πορείας του αεροπλάνου.

Ο Simon Harvey, ένας βρετανός πιλότος που είχε πετάξει Boeing 777 πάνω από την Ασία, σημείωσε πως η αποστολή «ήταν καλά σχεδιασμένη ώστε να εξαφανιστεί το αεροσκάφος», Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, ο πιλότος φρόντισε να πετά στα σύνορα Ταϊλάνδης – Μαλαισίας ώστε να μην μπορεί καμία από τις δύο χώρες να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια.

«Αν με έστελνες να εξαφανίσω το 777, θα έκανα ακριβώς το ίδιο», σημείωσε ο Harvey.

Ένας Καναδός ερευνητής αεροπορικών συγκρούσεων, ο Larry Vance, εξέφρασε την πεποίθησή του πως ο πιλότος Zaharie φόρεσε μάσκα οξυγόνου πριν προχωρήσει σε αποσυμπίεση της καμπίνας ώστε να αναισθητοποιήσει το πλήρωμα και τους επιβάτες.

Συνέχεια των ερευνών για τον εντοπισμό των συντριμμιών της πτήσης MH370 ζητούν οι συγγενείς

Ο Dolan απέρριψε κατηγορηματικά το σενάριο της τρομοκρατίας. «Αν ήταν τρομοκρατική επίθεση, είναι σχεδόν σίγουρο πως κάποια τρομοκρατική οργάνωση θα αναλάμβανε την ευθύνη», είπε. «Δεν υπήρξε καμία τέτοια ανάληψη ευθύνης».

Οι εμπειρογνώμονες δεν είχαν κοινή άποψη σχετικά με το αν ο 53χρονος πιλότος είχε ακόμη τον έλεγχο του αεροσκάφους όταν αυτό συνετρίβη στον ωκεανό.

Υπάρχουν πολλές επιβεβαιωμένες περιπτώσεις που οι πιλότοι οδήγησαν στο αεροσκάφος τους σε «αποστολές αυτοκτονίας». Μία απ’ αυτές ήταν και η αεροπορική τραγωδία πτήσης της Germanwings το 2015. Και οι 150 επιβαίνοντες αυτού του αεροπλάνου, που απογειώθηκε από τη Βαρκελώνη με προορισμό το Ντίσελντορφ, έχασαν τη ζωή τους λόγω των πράξεων του Andreas Lubitz, ο οποίος, σε ψυχολογική εξέταση που του είχε γίνει λίγο καιρό πριν το μοιραίο περιστατικό, είχε κριθεί ακατάλληλος προς εργασία.

Τον Ιανουάριο ξεκίνησε μία ευρύτερη έρευνα στον Ινδικό Ωκεανό για να εντοπιστούν τα συντρίμμια της πτήσης MH370, από ιδιωτική εταιρία. Η έρευνα, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Ιουνίου, παραμένει άκαρπη μέχρι ώρας.

Ελλείψει απτών στοιχείων σχετικά με το τι συνέβη στο Boeing 777, είναι πολλά τα σενάρια που έχουν ακουστεί ανά καιρούς. Μία ιδιαίτερα δημοφιλής θεωρία θέλει το αεροσκάφος να καταρρίπτεται από  πύραυλο της Βόρειας Κορέας – παρότι το κράτος είναι 2.000 μίλια μακριά από το σημείο στο οποίο εξαφανίστηκε.

Πηγή: CNN.gr
Παπαριες. Ετσι τους βολεύει.
 

observer(1)

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.305
Κριτικές
18
Like
2.062
Πόντοι
5.975
Tιποτα δεν λενε  για την 370 ..  Ηδη αρχισαν τα  επομενα στη wiki  κλπ  οτι καποιος εκανε μεγάλη ασφαλεια πριν / και το φουνταρε  ώστε να  πάρει το ποσον  η οικογενεια του κλπ
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.246
Κριτικές
35
Like
6.129
Πόντοι
6.796
Αεροπορική τραγωδία σήμερα της Ethiopian airlines.. καινούριο Boinge 737-800 max συνεντριβη λίγο μετά την απογείωση του..

Ίδιου τύπου αεροπλάνο με τη συντριβή της Lion Air στην Ινδονησία φετος..

 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.835
Like
1.291
Πόντοι
216
Αεροσκάφος τεσσάρων μηνών.
Πολλά τα ερωτήματα αφού είναι το δεύτερο ιδίου τύπου που συντρίβεται σε μικρό χρονικό διάστημα
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.246
Κριτικές
35
Like
6.129
Πόντοι
6.796
737 8 max

H Boeing πήρε το πετυχημένο 737 και το μάκρυνε για να χωράει περισσότερους επιβάτες. Οι μηχανές ήρθαν πιο μπροστά. Το μακρύ σώμα του αεροπλάνου κάνει, μάλιστα, πιο πιθανές τις προσκρούσεις της ουράς στον αεροδιάδρομο.

Το αεροπλάνο από μόνο του μοιάζει να είναι πιο ασταθές από τα άλλα 737 και να βασίζεται περισσότερο στους υπολογιστές για να μένει στον αέρα.

Αυτό έκανε θανάσιμο το πρόβλημα με το λογισμικό του anti-stall που οδήγησε το 737 8 max της LionAir να στολάρει στα νερά της Ιάβας τέλη Οκτωβρίου.

Η Boeing επιμένει ότι οι πιλότοι πρέπει να μπορούν να απομονώσουν το σύστημα και να πετάξουν χειροκίνητα. Θεώρησε ότι οι πιλότοι ΔΕΝ χρειάζονται επανεκπαίδευση. Η επανεκπαίδευση κοστίζει πολλά χρήματα.

Όμως, το 737 8 max μοιάζει ότι έχει αρκετές διαφορές και δεν είναι όλοι οι πιλότοι αρκετά εκπαιδευμένοι γι αυτό.

Η Boeing έχει να χάσει πάρα πολλά αν αποδειχθεί το πρόβλημα αυτό. Ναι μεν τώρα τα 737 8 max είναι μόνον το 2% των Boeing που ήδη πετούν, αλλά αποτελούν το 80% των αεροπλάνων υπό κατασκευή.

Η Boeing έχει βασιστεί πολύ σε αυτό το αεροπλάνο.

Η ζημιά βεβαίως, χτυπά όλην την αεροπορική βιομηχανία. Βεβαίως το 2017 ήταν το έτος με τα λιγότερα δυστυχήματα, πράγμα που σημαίνει ότι το 2018 ήταν λίγο αυξημένα. Θα αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε ξανά για την ασφάλεια των αερομεταφορών;

Ελπίζω όχι. Τα Airbus μοιάζουν πιο ασφαλή και ας τονίζει η Boeing το πρόβλημα με τα ανεξάρτητα χειριστήρια joystick...
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
636
Like
535
Πόντοι
86
737 8 max

H Boeing πήρε το πετυχημένο 737 και το μάκρυνε για να χωράει περισσότερους επιβάτες. Οι μηχανές ήρθαν πιο μπροστά. Το μακρύ σώμα του αεροπλάνου κάνει, μάλιστα, πιο πιθανές τις προσκρούσεις της ουράς στον αεροδιάδρομο.

Το αεροπλάνο από μόνο του μοιάζει να είναι πιο ασταθές από τα άλλα 737 και να βασίζεται περισσότερο στους υπολογιστές για να μένει στον αέρα.

Αυτό έκανε θανάσιμο το πρόβλημα με το λογισμικό του anti-stall που οδήγησε το 737 8 max της LionAir να στολάρει στα νερά της Ιάβας τέλη Οκτωβρίου.

Η Boeing επιμένει ότι οι πιλότοι πρέπει να μπορούν να απομονώσουν το σύστημα και να πετάξουν χειροκίνητα. Θεώρησε ότι οι πιλότοι ΔΕΝ χρειάζονται επανεκπαίδευση. Η επανεκπαίδευση κοστίζει πολλά χρήματα.

Όμως, το 737 8 max μοιάζει ότι έχει αρκετές διαφορές και δεν είναι όλοι οι πιλότοι αρκετά εκπαιδευμένοι γι αυτό.

Η Boeing έχει να χάσει πάρα πολλά αν αποδειχθεί το πρόβλημα αυτό. Ναι μεν τώρα τα 737 8 max είναι μόνον το 2% των Boeing που ήδη πετούν, αλλά αποτελούν το 80% των αεροπλάνων υπό κατασκευή.

Η Boeing έχει βασιστεί πολύ σε αυτό το αεροπλάνο.

Η ζημιά βεβαίως, χτυπά όλην την αεροπορική βιομηχανία. Βεβαίως το 2017 ήταν το έτος με τα λιγότερα δυστυχήματα, πράγμα που σημαίνει ότι το 2018 ήταν λίγο αυξημένα. Θα αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε ξανά για την ασφάλεια των αερομεταφορών;

Ελπίζω όχι. Τα Airbus μοιάζουν πιο ασφαλή και ας τονίζει η Boeing το πρόβλημα με τα ανεξάρτητα χειριστήρια joystick...

Με τις αεροδυναμικές αλλαγές η Boeing πέτυχε 14% μείωση στην κατανάλωση καυσίμου. Το αεροπλάνο είναι πιο δύσκολα διαχειρίσιμο όταν πετάει σε οριακές καταστάσεις,με αποτέλεσμα να χρειάζονται συστήματά που βοηθούν τον μέσο πιλότο να μην πλησιάσει σε αυτές. Είνα υπερβολή να γενικευθεί ότι το αεροπλάνο είναι "ασταθές" σε όλες τις φάσεις της πτήσεις και ότι δεν μπορεί να μείνει στον αέρα χωρίς υπολογιστές.
Στην ίδια λογική το Airbus320 έχει περιορισμό ταχύτητας όταν δεν λειτουργούν οι υπολογιστές που διατηρούν το αεροσκάφος "εντός Ορίων ".
Όντως το σύστημα φαίνεται να λειτούργησε με λανθασμένο τρόπο στο ατύχημα της lion, όμως οι χειριστές για κάποιο λόγο δεν το απενεργοποίησαν, ενώ είχαν την δυνατότητα, όπως έκανε το ακριβώς προηγούμενο πλήρωμα και προσγειώθηκε χωρίς να προκληθεί ατύχημα. Επίσης για κάποιο λόγο το αεροπλάνο ξαναπέταξε χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα που αντιμετώπισε το προηγούμενο πλήρωμα.
Ο όρος "επανεκπαίδευση" παρουσιάζει την κατάσταση λίγο απλουστευμένα. Όπως ένας πιλότος που πετάει το Airbus320, μπορεί να μεταβεί στο 330 η 340 με μια βδομάδα εκπαίδευσης αντί για έναν μήνα που είναι η πλήρης εκπαίδευση, έτσι και το πέρασμα από την προηγούμενη έκδοση του 737 στην νέα, γίνεται με μειωμένες ώρες εκπαίδευσης.
Το θέμα στις μέρες μας είναι ότι η αεροπορική βιομηχανία προσπαθεί να μειώσει την ανάγκη για χειριστές με άριστες χειριστικές δυνατότητες, αυξάνοντας την επέμβαση των υπολογιστών στο αεροσκάφος. Όταν όμως οι υπολογιστές έχουν λανθασμένες τιμες από τους σενσορες, το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό διότι ο χειριστής δεν αρκεί απλά να προσπαθήσει να πετάξει το αεροσκάφος, αλλά πρέπει να απενεργοποιήσει την λανθασμένη προσπάθεια του υπολογιστή να επέμβει.
Μετά το ατύχημα της lion, η Boeing έβγαλε ειδικό δελτίο που εξηγεί την κατάσταση και τους χειρισμούς που απαιτούνται μέχρι να βγει "update" που να αποτρέπει την κατάσταση που οδήγησε στο ατύχημα.
Πληροφοριακά το Airbus έχει το ίδιο πρόβλημα αλλα η τύχη έκανε το περιστατικό να συμβεί σε μεγάλο ύψος και σε πλήρωμα καλά εκπαιδευμένης εταιρίας, όποτε δεν οδηγήθηκε σε ατύχημα.

Κάθε κατασκευαστής έχει την "φιλοσοφία" του. Αυτό σημαίνει πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Έχουν γίνει ατυχήματα και με Airbus λόγω κακής κατανόησης των πολύπλοκων αυτοματισμών (Airbus 330 Air France), οπότε δεν μπορεί να μιλήσει κάνεις απόλυτα για "πιο ασφαλή" αεροπλάνα.
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
233
Πόντοι
86
Το 737 εχει διαφορες εκδοσεις αναλογα με το μήκος της ατρακτου. Παντα ειχε απο την δεκαετία του 60 που αρχισε να πεταει
Το ιδιο και με το airbus
Το κακο που βλεπω με το 737 ειναι οτι ειναι ενα αεροπλανο της δεκαετιας του 60 και σε καθε νεα του εκδοση του αλλαζουν τα οργανα που πλεον βασιζονται σε οθονες ενω η εκπαιδευση στον τυπο ειναι κοινη
Τα 737 MAX που επεσαν ειναι ιδιος τυπος στην εκπαιδευση με το  737-800 που εχει διαφορετικη διαμορφωση στο πιλοτηριο

Στα airbus 318-319-320-321 το πιλοτηριο ειναι ακριβως το ιδιο. Το κρατησαν ακριβως ιδιο και στην τελευταια εκδοση 320ΝΕΟ
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
28.408
Κριτικές
188
Like
49.542
Πόντοι
26.141
για ποιο περιστατικο με 320 ναφερεσαι οταν λες οτι τελικα οι πιλοτοι το εσωσαν?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom