Νέα

Πολεμικό Ναυτικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 353K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Το συγκεκριμένο ατύχημα ήταν καθαρά ανθρώπινο λάθος και οφειλόταν κυρίως στο ότι το αεροσκάφος περίμενε να απογειωθεί σχεδόν μισή ώρα αφότου είχαν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες ελέγχου απογείωσης. Για την συγκεκριμένη περίπτωση όπου ένας συγκεκριμένος μοχλός μπήκε σε λάθος θέση κατα λάθος δεν υπάρχει καμμία διαδικασία αντιμετώπισης σε καμμία πολεμική αεροπορία που χρησιμοποιεί το f16. Τί ακριβώς θέλεις να μας πεις με αυτό που ανέβασες; Ότι είναι άχρηστοι οι πιλότοι;

Την άποψη μου την είχα συνοψίσει νωρίτερα κάπως έτσι ... με τον συνήθη αστερίσκο περί εξαιρέσεων που επιβεβαιώνει τον κανόνα σε αριθμητικό επίπεδο (πχ για κάθε έναν ικανό ιπτάμενο ή/και σοβαρό μηχανικό υπάρχουν 10 κηφήνες στην Π.Α. στα δε "μη τεχνικά" όπλα/κλάδους η αναλογία είναι ακόμα χειρότερη)

<...>

Εν ολίγοις ... οι στρατιωτικοί είναι το ίδιο καραγκιόζηδς μεσοσταθμικά ΌΠΩΣ ακριβώς και όλοι εμείς, οι "μέσοι έλληνες" ...

Αυτό που κάνει την περίπτωση τους προκλητική σε προσωπικό επίπεδο είναι ότι παρόλο που βρίσκονται στα ίδια ακριβώς χάλια με όλους του υπολοίπους κωλοέλληνες εξακολουθούν να κορδώνονται αυτοπαραμυθιαζόμενοι περί "πολεμικών αρετών", γεναιότητας, "ιερών στολών", αυταπάρνησης κτλ  ώς εάν να αποτελούν κάποιου είδους επίλεκτη ομάδα αριστείας ...

Ενώ αυτό που κάνει την περίπτωση τους τραγικά απογοητευτική σε συλλογικό επίπεδο είναι ότι η αποστολή που καλούνται να εκτελέσουν είναι απείρως απαιτητικότερη από εκείνη αυτής του μέσου φουρνάρη ή ταξιτζή, συνεπώς το χάσμα μεταξύ απαιτήσεων ιδιότητας και πραγματικών ικανοτήτων καθίσταται αβυσσαλέο και πολλαπλάσιο της οποιασδήποτε άλλης επαγγελματικής κατηγορίας.
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
4.798
Κριτικές
195
Like
25.456
Πόντοι
33.818
Την άποψη μου την είχα συνοψίσει νωρίτερα κάπως έτσι ... με τον συνήθη αστερίσκο περί εξαιρέσεων που επιβεβαιώνει τον κανόνα σε αριθμητικό επίπεδο (πχ για κάθε έναν ικανό ιπτάμενο ή/και σοβαρό μηχανικό υπάρχουν 10 κηφήνες στην Π.Α. στα δε "μη τεχνικά" όπλα/κλάδους η αναλογία είναι ακόμα χειρότερη)
Αδικείς ένα πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Δεν είναι ιδανικά τα πράγματα σίγουρα αλλά αν ήταν έτσι όπως τα περιγράφεις θα είχαμε κάθε μέρα ατυχήματα. Το συγκεκριμένο ήταν καθαρά διαδικαστικό λάθος. Αν τους έδιναν εντολή να ξανακάνουν τον έλεγχο λίγο πριν σηκωθούν θα την είχαν γλυτώσει.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Αδικείς ένα πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Δεν είναι ιδανικά τα πράγματα σίγουρα αλλά αν ήταν έτσι όπως τα περιγράφεις θα είχαμε κάθε μέρα ατυχήματα. Το συγκεκριμένο ήταν καθαρά διαδικαστικό λάθος. Αν τους έδιναν εντολή να ξανακάνουν τον έλεγχο λίγο πριν σηκωθούν θα την είχαν γλυτώσει.

Το συγκεκριμένο περιστατικό αναφέρθηκε ως παράδειγμα του "χαιδέματος" των ενόπλων δυνάμεων από ΜΜΕ και κοινή γνώμη και της παροχής πλήρους ασυλίας σε ηθικό και επικοινωνιακό επίπεδο για τα απειράριθμα σφάλματα και παθογένειες τους - γεγονός που τελικά οδηγεί σε περαιτέρω εφησυχασμό και επιδείνωση μιας ήδη προβληματικής κατάστασης.

Δές πχ πως παρουσιάστηκε η είδηση τόσο σε ελλάδα όσο και εξωτερικό μέσω διαρροών στα μέσα
Η ουσία της είδησης για σένα είναι το

"Σφάλμα ρύθμισης κατά την απογείωση του ελληνικού F-16 «έδειξε» η διεθνής έρευνα"

ή το ...

"Σε ανθρώπινο λάθος οφείλεται η πτώση του ελληνικού F-16 «έδειξε» η διεθνής έρευνα" το οποίο δεν γράφτηκε ποτέ φυσικά ... αφού οι έλληνες χειριστές ως γνωστόν είναι αλάνθαστοι ...

???

Εν ολίγοις ειδικά για την Π.Α. ...

Ενας χειριστής που επειδή πετάει εκτός του φακέλλου χαρακτηριστικών πτήσης το αεροσκάφος του στουκάρει εν ώρα εκπαίδευσης είναι ένας ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και όχι ένας Γενναίος Μαχητής.

Ο θάνατος ενός χειριστή κατά την αναχαίτιση λόγω υπεροχής του αντιπάλου δεν αποτελεί ηρωική πράξη αλλά εργατικό ατύχημα.

Τόσο απλά.

 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
233
Πόντοι
86
Το συγκεκριμένο ατύχημα ήταν καθαρά ανθρώπινο λάθος και οφειλόταν κυρίως στο ότι το αεροσκάφος περίμενε να απογειωθεί σχεδόν μισή ώρα αφότου είχαν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες ελέγχου απογείωσης. Για την συγκεκριμένη περίπτωση όπου ένας συγκεκριμένος μοχλός μπήκε σε λάθος θέση κατα λάθος δεν υπάρχει καμμία διαδικασία αντιμετώπισης σε καμμία πολεμική αεροπορία που χρησιμοποιεί το f16. Τί ακριβώς θέλεις να μας πεις με αυτό που ανέβασες; Ότι είναι άχρηστοι οι πιλότοι;

To trim ειναι στο checklist
Πριν την απογειωση το τσεκάρεις..
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
4.798
Κριτικές
195
Like
25.456
Πόντοι
33.818
Το συγκεκριμένο περιστατικό αναφέρθηκε ως παράδειγμα του "χαιδέματος" των ενόπλων δυνάμεων από ΜΜΕ και κοινή γνώμη και της παροχής πλήρους ασυλίας σε ηθικό και επικοινωνιακό επίπεδο για τα απειράριθμα σφάλματα και παθογένειες τους - γεγονός που τελικά οδηγεί σε περαιτέρω εφησυχασμό και επιδείνωση μιας ήδη προβληματικής κατάστασης.

Δές πχ πως παρουσιάστηκε η είδηση τόσο σε ελλάδα όσο και εξωτερικό μέσω διαρροών στα μέσα
Η ουσία της είδησης για σένα είναι το

"Σφάλμα ρύθμισης κατά την απογείωση του ελληνικού F-16 «έδειξε» η διεθνής έρευνα"

ή το ...

"Σε ανθρώπινο λάθος οφείλεται η πτώση του ελληνικού F-16 «έδειξε» η διεθνής έρευνα" το οποίο δεν γράφτηκε ποτέ φυσικά ... αφού οι έλληνες χειριστές ως γνωστόν είναι αλάνθαστοι ...

???

Εν ολίγοις ειδικά για την Π.Α. ...

Ενας χειριστής που επειδή πετάει εκτός του φακέλλου χαρακτηριστικών πτήσης το αεροσκάφος του στουκάρει εν ώρα εκπαίδευσης είναι ένας ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και όχι ένας Γενναίος Μαχητής.

Ο θάνατος ενός χειριστή κατά την αναχαίτιση λόγω υπεροχής του αντιπάλου δεν αποτελεί ηρωική πράξη αλλά εργατικό ατύχημα.

Τόσο απλά.
Προφανώς θα ήθελες να τους σταυρώσουν και μάλλον να πληρώσουμε και καμμία αποζημίωση σε Γάλλους και όποιους άλλους είχαν θύματα και απώλειες από το ατύχημα για να νιώσεις ότι αποδώθηκε δικαιοσύνη. Λες και είναι η ίδια δουλειά που κάνουν με μια γκαρσόνα που σου φέρνει λάθος τον καφέ σου...Μάλλον είναι και αυτή επικίνδυνη επαγγελματίας αφού χειρίστηκε την φραπεδιέρα όπως ο πιλότος το f16....Παρεπιπτόντως μερικοί πιλότοι πετάνε εκτός φακέλου πτήσης όταν πάνε να σώσουν κάτι μαλάκες που βγαίνουν με το σκάφος στη θάλασσα με 10 μποφώρ...μάλλον και αυτοί είναι επικίνδυνοι επαγγελματίες για το κοινωνικό σύνολο...Ή μερικοί όταν πάνε να σβήσουν φωτιές με τα σαράβαλα που έχουμε...ξεκάθαροι εγκληματίες, τί να λέμε τώρα....

Για τη λογική του "εργατικό ατύχημα" δεν σχολιάζω, μάλλον βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα...εγώ βλέπω δολοφονίες που μένουν αναπάντητες.
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
4.798
Κριτικές
195
Like
25.456
Πόντοι
33.818
To trim ειναι στο checklist
Πριν την απογειωση το τσεκάρεις..
Το τσεκάρανε μισή ώρα πριν την απογείωση. Έπρεπε να ξανακάνουν όλους τους ελέγχους. Εκεί έγινε η μαλακία. Έχουν ευθύνη όπως και όσοι τους έβγαλαν νωρίς στην πίστα και περίμεναν μισή ώρα.
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
233
Πόντοι
86
Το τσεκάρανε μισή ώρα πριν την απογείωση. Έπρεπε να ξανακάνουν όλους τους ελέγχους. Εκεί έγινε η μαλακία. Έχουν ευθύνη όπως και όσοι τους έβγαλαν νωρίς στην πίστα και περίμεναν μισή ώρα.

Δεν χρειάζεται να το ξανατσεκάρεις. Το trim μενει εκει που το άφησες
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
233
Πόντοι
86
Το ότι έγινε αυτό που έγινε αποδεικνύει ότι έπρεπε να το τσεκάρουν ξανά.

Η δεν το τσεκαραν ποτέ ή το εστρεψαν κατα λάθος.
Το δεύτερο μου φαινεται εξαιρετικα απιθανο
Τα περισσοτερα ατυχηματα οντως οφειλονται στον ανθρωπινο παραγοντα
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.689
Κριτικές
1
Like
36.146
Πόντοι
6.256

Το Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ», το «Θωρηκτό της νίκης», το μοναδικό «εν ζωή», πολεμικό πλοίο που συμμετείχε ενεργά στους δύο παγκοσμίους πολέμους, χωρίς να γνωρίσει την ήττα επιλέχθηκε από τη Lloyd'sList να βραβευθεί με το βραβείο «Πλοίο του έτους 2017», για τα επιτεύγματά του και την προσφορά του στο Έθνος.

Στην ετήσια τελετή απονομής των ελληνικών ναυτιλιακών βραβείων 2017 της Lloyd's List παρέστη ο αρχηγός ΓΕΝ αντιναύαρχος Νικόλαος Τσούνης.
 

Συνημμένα

  • image.jpeg
    image.jpeg
    154,4 KB · Εμφανίσεις: 20

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Το Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ», το «Θωρηκτό της νίκης» ...

Aκόμα και εκεί παπάτζα και υπερβολή ο κλασσικός ο μαλάκας ο Έλληνας ... πολιτικοί και στρατιωτικοί βαφτίσανε "θωρηκτό" ένα καταδρομικό -  αναβαθμίζοντας το κατά 2 κλάσσεις - για λόγους καθαρής μεγαλομανίας και λαϊκισμού ...
 
Εγγρ.
18 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.770
Κριτικές
12
Like
808
Πόντοι
326
Το Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ», το «Θωρηκτό της νίκης», το μοναδικό «εν ζωή», πολεμικό πλοίο που συμμετείχε ενεργά στους δύο παγκοσμίους πολέμους, χωρίς να γνωρίσει την ήττα επιλέχθηκε από τη Lloyd'sList να βραβευθεί με το βραβείο «Πλοίο του έτους 2017», για τα επιτεύγματά του και την προσφορά του στο Έθνος.

Στην ετήσια τελετή απονομής των ελληνικών ναυτιλιακών βραβείων 2017 της Lloyd's List παρέστη ο αρχηγός ΓΕΝ αντιναύαρχος Νικόλαος Τσούνης.

Εσκισε κωλους ο Αβερωφ, ακομα το βλέπουν οι μεμετηδες και τρεμουνε.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.689
Κριτικές
1
Like
36.146
Πόντοι
6.256
Θωρακισμένο καταδρομικό είναι το σωστό, μάλλον.
 
Εγγρ.
18 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.770
Κριτικές
12
Like
808
Πόντοι
326

leon4861

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
3.312
Κριτικές
7
Like
1.228
Πόντοι
216
Δεν υπάρχει στέλεχος των ενόπλων δυνάμεων που να μην περνάει περιοδικές ιατρικές εξετάσεις είτε σε ετήσια είτε σε διετή βάση.

Για όλους δε υπάρχει ρητή υποχρέωση αναφοράς ενδείξεων ψυχολογικής αστάθειας είτε στους προϊσταμένους τους (αν πρόκειται για συναδέλφους του λαλημένου) είτε στην υπηρεσία (αν πρόκειται για τον προϊστάμενο του λαλημένου) ώστε να προλαμβάνονται επικίνδυνες περιπτώσεις.

Λοιπόν ακου: Στην ΠΑ υπάρχουν κάποιες ειδικότητες που περνάνε εξετάσεις κάθε χρόνο και κάποιες κάθε δυο χρόνια. Ο συγκεκριμένος ήταν απο τους δεύτερους. Οσο αφορά την υποχρέωση για αναφορά ψυχολογικής αστάθειας είναι απλά μονο στα χαρτιά. Μονο αν κάποιος "παθει" κάτι εντός της μονάδος ίσως και να γίνει κάτι. Βλέπεις κανείς προϊστάμενος ή μη δεν διακινδυνεύει να φάει μήνυση!
Οσο αφορά την Ισπανια υπάρχει και ελληνικό πόρισμα!!! Το δυστύχημα, κατά το ΝΑΤΟικο πόρισμα, οφείλετε στο οτι κάποιο σημειωματάριο έπεσε πάνω στο ρυθμιστικό.
Τι λεει το ελληνικό πόρισμα δεν ξέρω. Θα προσπαθήσω να μάθω.

 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
φίλε η κατάσταση στην οποία έχεις περιέλθει - και φοβαμαι ότι δεν αφορά μόνο στις ένοπλες δυνάμεις, αλλά αυτό εξετάζουμε στην παρούσα - ονομάζεται κόμπλεξ, ελληνηστί σύμπλεγμα.
μπορώ να προτείνω κανα δυο ειδικούς αλλά για να σου πω την αλήθεια γενικότερα δύσκολα αντιμετωπίζεται.
θα σε παρακαλούσα λιγότερη χολέρα γενικώς και ειδικώς ή αλλοιώς κάνε μας τη χάρη τέλος πάντων να τα γράφεις με λευκό σε λευκό φόντο....
Eδω η εξηγηση..Ο τυπος εχει φαει bulling γι'αυτο φερεται ετσι...
Έχε υπόψη σου - και αυτό στο λέω από [size=15pt]προσωπική βιωματική εμπειρία[/size] - ότι οι "πακιστανοί" του δυτικού κόσμου για μεγάλο μέρος της δυτικής "κοινής γνώμης" είμαστε οι σύγχρονοι - μετά το 2010 -
έλληνες ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom