jhonny64
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 67.511
- Like
- 2.738
- Πόντοι
- 1.306
Όταν ακούτε καραβανα να μιλάει για μισθολογικές αυξήσεις να τον έχετε στο νου σας ...
πεταμενα λεφτα
Όταν ακούτε καραβανα να μιλάει για μισθολογικές αυξήσεις να τον έχετε στο νου σας ...
δε ιχε εχι ακομαΚε τουσ καλήταιρουσ κολομπαραδαις
Προσεχε τωρα μη δαγκωσεις τη γλωσσα σου κατα λάθος και αυτοδηλητηριαστείς...
Kαι αυτο τι παει να πει?Οτι στις ΕΔ δεν κανουμε λαθη?Παπες ειμαστε?Ξερεις τι λενε στο χωριό μου?Οποιος δουλευει κανει λαθη,οποιος δεν δουλευει κριτικαρει αυτούς που τα κανουν..Πρός αποφυγή παρεξηγήσεων ξαναγράφω ότι η κριτική μου γίνεται από πατριωτική και όχι εθνομηδενιστική σκοπιά.
Θεωρώ ότι η έλλειψη δημόσιας ορθολογικής κριτικής προς στις ένοπλες δυνάμεις από πλευράς "κοινής γνώμης" επί χρόνια έχει συμβάλλει καθοριστικά στην αποδιοργάνωση και αναποτελεσματικότητα τους.
Χαρακτηριστικό και αδιάψευστο γεγονός το εξής:
Ουδέποτε - πλην πτώσης ελικοπτέρου στα Ιμια όπου ήταν αδύνατο να αποκρύβει - έχει υπάρξει ευθεία παραδοχή σφάλματος προσωπικού των Ε.Δ. για μείζονα ατυχήματα ...
πχ Ακόμα και στην περίπτωση της στούκας του ελληνικού f-16 στην ισπανία - όπου και πάλι λόγω εμπλοκής ξένων το ζήτημα δεν μπορούσε να θαφτεί - βάση του επίσημου safety investigaion report παρότι προκύπτει καθοριστική συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα φρόντισαν να συσκοτίσουν το θέμα χωρίς καμία απολύτως ρητή αναφορά σε ανθρώπινο σφάλμα ... κλεφτοκοτάδες ...
Kαι αυτο τι παει να πει?Οτι στις ΕΔ δεν κανουμε λαθη?Παπες ειμαστε?Ξερεις τι λενε στο χωριό μου?Οποιος δουλευει κανει λαθη,οποιος δεν δουλευει κριτικαρει αυτούς που τα κανουν..
Σε καθε Τομεα εργασίας γινονται σφαλματα,αυτο δε σημαινει όμως ότι πηραμε το φτυαρι και βγαζουμε τα απωθημενα,θητείας,προσωπικής ανικανοτητας να βρουμε μια δουλεια που να μας συντηρει αξιοπρεπώς,ζηλειας προς την αποδοχη μας απο τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτων...
Αν μπορούσες ας ερχόσουν..Δεν μπορείς/θέλεις?Συμβιβασου με αυτα που εχεις.Το να μου ασκεις όμως "κριτικη από πατριωτική σκοπιά"-sic- θα πρεπει να τεκμηριωνεται με γεγονότα αδιαμφισβητητα κι επαναλαμβανόμενα που να αποδεικνυουν τυς ισχυρισμούς σου..Πιαστηκες τωρα απο το ατυχημα των F-16 στην Ισπανία..Κι εγω θα σου πω οτι στα Ετησια TOP-GUN βγαινουμε πρωτοι αρα ειμαστε οι καλυτεροι...
Η στη Θαλασσα στις ασκήσεις που ο "Παπανικολής" εριξε στην Ολανδική Φρεγατα "τορπίλες" και τη "βυθισε" και οι Ολλανδοι δεν ηξεραν τι εγινε..So what?Για καθε ενα συμβαν δικο σου ,παραθετω τρια δικα μας..Θα παιξουμε τωρα σαν παιδακια του νηπιαγωγείου?
Η υψηλή κριτικη ειναι ιδιον της φυλης μας..Να ψοφησει η κατσικα του γειτονα και δε μας νοιαζει τιποτα.Γι'αυτο παμε κατα διαολου και θα συνεχισουμε να πηγαινουμε,γιατι εχουμε τυπακια σαν κι εσενα με τον Αλβανο και κανα δυο ακόμη και νομιζετε ότι μας "τη λετε"....
Και καλα ο αλβανός,αυτος καλά κανει και σαμποταρει ,αλλα εσεις οι υπολοιποι ειστε τόσο μικροί που δε σας βλεπουμε καν..
Δεν πιστευω να καταλαβες και πολλά,αλλα δεν εχω και μεγαλες απαιτησεις...
Ε,μα με τα τυπακια καθε τρεις και λιγο....αντε ρε να ετοιμάσεις καμμιά δεξίωση
τις καλησπέρες μου...
Ε,μα με τα τυπακια καθε τρεις και λιγο....
Καλησπέρα ρε,βρεχει απανου??
Πρός αποφυγή παρεξηγήσεων ξαναγράφω ότι η κριτική μου γίνεται από πατριωτική και όχι εθνομηδενιστική σκοπιά.
Θεωρώ ότι η έλλειψη δημόσιας ορθολογικής κριτικής προς στις ένοπλες δυνάμεις από πλευράς "κοινής γνώμης" επί χρόνια έχει συμβάλλει καθοριστικά στην αποδιοργάνωση και αναποτελεσματικότητα τους.
Χαρακτηριστικό και αδιάψευστο γεγονός το εξής:
Ουδέποτε - πλην πτώσης ελικοπτέρου στα Ιμια όπου ήταν αδύνατο να αποκρύβει - έχει υπάρξει ευθεία παραδοχή σφάλματος προσωπικού των Ε.Δ. για μείζονα ατυχήματα ...
πχ Ακόμα και στην περίπτωση της στούκας του ελληνικού f-16 στην ισπανία - όπου και πάλι λόγω εμπλοκής ξένων το ζήτημα δεν μπορούσε να θαφτεί - βάση του επίσημου safety investigaion report παρότι προκύπτει καθοριστική συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα φρόντισαν να συσκοτίσουν το θέμα χωρίς καμία απολύτως ρητή αναφορά σε ανθρώπινο σφάλμα ... κλεφτοκοτάδες ...
... θα πρεπει να τεκμηριωνεται με γεγονότα αδιαμφισβητητα κι επαναλαμβανόμενα που να αποδεικνυουν τυς ισχυρισμούς σου ...
Τα υπόλοιπα τα αντιπαρέρχομαι αφού είναι άσχετα με το συζητούμενο ...
Ως πρός το συγκεκριμένο, αν η κατάσταση ξεφτίλας των Ε.Δ. ακόμα και σε επίπεδο δημόσιας εικόνας (ψυχοπαθή στελέχη σκοτώνουν τα παιδιά τους και αυτοκτονούν, αναρχοάπλυτοι μπουκάρουν στο πεντάγωνο και ουδείς κινείται εναντίον τους, στρατιωτικές μπάντες παίζουν καρσιλαμάδες στα προσωπικά πάρτυ του υπουργού κτλ) δεν σε κάνει να ντρέπεσαι κανένα πρόβλημα ...
Απλώς έχε υπόψη σου ότι αυτό που άνθρωποι όπως εσύ δηλώνετε ότι εκπροσωπείτε όσο περνάει ο καιρός θα πείθει αποκλειστικά τους αμόρφωτους, του κολλημένους, και τους αφελείς ...
τυπε στην Ελλάδα ετσι πάει ο καθένας κοιτάζει την πάρτη του. Κανεις δεν ασχολειται με κανεναν στο δημοσιο για να μην γινουν δυσάρεστοι και απλά ανεβαινουν βαθμούς και όλα καλά.
Νομιζεις εσυ θα κάτσει να ασχοληθεί κάποιος από αυτους. Ελάχιστοι έχουν τα κοτσια να το κάνουν και να πάνε κοντρα στο συστημα φοβούνται τις μεταθέσεις τις δυσμενείς κρισεις μηπως και δεν πάρουν βαθμο και τα σχετικά.
Αμα το εχεις προσέξει ειδικά στο στρατο δουλευουν με τους φιλότιμους και οσοι πουλάνε τρέλα και έχουν και ένα βυσμα τους αφήνουν στην ησυχια τους.
Παραπισω φανταζομαι θα ειναι καλυτερα, αλλα σε παραμεθοριο διαπιστωσα οτι τα στελεχη μονιμοι στρατιωτικοι εχουν μεγαλη πιεση και φορτο εργασιας. Οσοι νομιζουν οτι ο στρατος και ο πολεμος ειναι κυριακατικος περιπατος με το οπλο στο βουνο και μετα πισω στη ζεστασια του σπιτιου, να πω απλως οτι καθε αλλο παρα ετσι ειναι. Μιλαμε για ΔΟΥΛΕΙΑ σκληρη, σωματικα επιπονη, ψυχοφθορα. Να βλεπεις μετα απο απλη ημερησια ασκηση να γυρνανε μερικοι με σκισμενα αρβυλα, σκισμενες παραλλαγες, καταταλαιπωρημενοι. Να βλεπεις μετα απο στιβο μαχης να υπαρχουν τραυματισμενοι που εκατσαν μηνες απ εξω με αναρρωτικη σοβαρα χτυπημενοι. Συμβαιναν και τετοια. Γι αυτο οι λαοι λενε οχι πια πολεμοι. Αλλα επειδη υπαρχουν και τα εθνικα τα δικια, η αποτροπη οπως ειπωθηκε ηδη ειναι σπουδαιο πραγμα, σε συνδιασμο με τη διπλωματια μπορει να δωσουν νικες χωρις αιματοκυλισμα.Γιατι κοτες φιλαρακο, τους ειπε κανεις να πολεμησουν και δεν πηγαν; Ειπαμε να εισαι εμπαθης, αλλα εσυ το παρακανες. Αν γίνει κατι, εκεινοι θα πανε, εσυ θα ακολουθησεις; Βεβαια, επειδη δεν ειναι τοσο αχρηστοι οσο νομιζεις και λειτουργεί η αποτροπη, δε χρειάζεται για την ωρα να παει κάνεις και να αποδειξει οτι δεν ειναι κοτα..
Και μια και το φερε η κουβέντα ...
Ο φονιάς και αυτόχειρας ήταν στέλεχος των Ε.Δ. ... που υποτίθεται ότι περνάει την ετήσια ιατρική εξέταση και παρακολουθείται για παθολογική ψυχιατρική συμπτωματολογια λόγω της κρισιμότητας της εργασίας του.
Αυτά για να ξέρουμε σε ποιους εμπιστευόμαστε "τα κουμπιά" της πολεμικής μηχανής της χωρας.
Όταν ακούτε καραβανα να μιλάει για μισθολογικές αυξήσεις να τον έχετε στο νου σας ...
Πρός αποφυγή παρεξηγήσεων ξαναγράφω ότι η κριτική μου γίνεται από πατριωτική και όχι εθνομηδενιστική σκοπιά.
Θεωρώ ότι η έλλειψη δημόσιας ορθολογικής κριτικής προς στις ένοπλες δυνάμεις από πλευράς "κοινής γνώμης" επί χρόνια έχει συμβάλλει καθοριστικά στην αποδιοργάνωση και αναποτελεσματικότητα τους.
Χαρακτηριστικό και αδιάψευστο γεγονός το εξής:
Ουδέποτε - πλην πτώσης ελικοπτέρου στα Ιμια όπου ήταν αδύνατο να αποκρύβει - έχει υπάρξει ευθεία παραδοχή σφάλματος προσωπικού των Ε.Δ. για μείζονα ατυχήματα ...
πχ Ακόμα και στην περίπτωση της στούκας του ελληνικού f-16 στην ισπανία - όπου και πάλι λόγω εμπλοκής ξένων το ζήτημα δεν μπορούσε να θαφτεί - βάση του επίσημου safety investigaion report παρότι προκύπτει καθοριστική συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα φρόντισαν να συσκοτίσουν το θέμα χωρίς καμία απολύτως ρητή αναφορά σε ανθρώπινο σφάλμα ... κλεφτοκοτάδες ...
Δεν περνάνε όλοι ετήσια υγειονομική εξέταση. Ούτε παρακολουθούνται ψυχιατρικά ετησίως!
Εξάλου ούτε οι εκπαιδευτικοί που εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας εξετάζονται ψυχιατρικά εκτός απο το έτος που προσλαμβάνονται στο Δημόσιοι όπως και όλοι οι Δημ. υπάλληλοι!
Η κατάθεση στην επιτροπή διερεύνησης αεροπορικού ατυχήματος είναι ΑΝΟΜΟΤΙ. Η επιτροπή εξετάζει το ατύχημα ετσι ώστε να παρθούν μέτρα και να μη ξαναγίνει και όχι για να δικάσει!!
Το συγκεκριμένο ατύχημα ήταν καθαρά ανθρώπινο λάθος και οφειλόταν κυρίως στο ότι το αεροσκάφος περίμενε να απογειωθεί σχεδόν μισή ώρα αφότου είχαν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες ελέγχου απογείωσης. Για την συγκεκριμένη περίπτωση όπου ένας συγκεκριμένος μοχλός μπήκε σε λάθος θέση κατα λάθος δεν υπάρχει καμμία διαδικασία αντιμετώπισης σε καμμία πολεμική αεροπορία που χρησιμοποιεί το f16. Τί ακριβώς θέλεις να μας πεις με αυτό που ανέβασες; Ότι είναι άχρηστοι οι πιλότοι;To είχαν ανεβάσει σε στρατιωτικό φόρουμ του εξωτερικού (μετά το διέγραψαν) αλλά αν ψάξεις πιθανόν το βρείς ακόμα online ...
SAFETY INVESTIGATION REPORT
HELLENIC AIR FORCE F-16D BLK 50
S/N 93-1084 341SQ/111CW
ALBACETE AFB (ESP), ALBACETE
26 JANUARY 2015
<...>
"3.2 Causes
The main causes of the accident were:
-The MA was not properly trimmed for takeoff. Before taxi, the yaw trim was
inadvertently set to maximum right deflection (12 o right), drastically affecting the
aerodynamics of the aircraft during takeoff.
-The PIC accomplished the “Before Takeoff” checklist actions while at parking area
(ramp E2) approximately 20 minutes before takeoff.
Contributing factors to the accident:
- The Manual Trim Panel design does not prevent all inadvertent movement nor does
the A/C have a method/system of notifying the pilot if the A/C is mistrimmed prior to
takeoff.
-The coexistence of a number of critical factors led the accident to a fatal level. The
factors mentioned above are: heavy gross weight, asymmetry configuration, two seat model,
external fuel tanks (mainly centerline) and cross wind.
- The fact that this unintended rotation of the yaw trim knob is uncommon, especially
of this severity, did not lead HAF flight training and Flight Safety structures to deal with this
issue at an appropriate level. This is reinforced by the fact that there are no related
emergency procedures and no previous recorded incidents of this type in the HAF.
- Loose objects in the cockpit, such as checklists not properly stowed, could cause the
inadvertent movement of the yaw trim knob.
-The “End of Runway Inspection” was performed at ramp E2 instead of a location
near the end of the runway. This procedural change left an open window for the PIC to
deviate from standard procedures."