You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολεμικό Ναυτικό
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 7K
- Εμφανίσεις 353K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
mariath
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 4.583
- Κριτικές
- 6
- Like
- 146
- Πόντοι
- 16
Μπορω όμως να αποκλείσω το ανθρώπινο λάθος ,καθως οι χειριστές ηταν εμπειροι με πανω από 7 χρονια πτησεις στα Ε/Π μας..
Σιγά ρε μεγάλε!
Το ΕΠ στούκαρε στο απότομο βουνό του νησιού (160m ύψος, στα 130 πέταγε).
Αν δεν έπαθε κάτι που του στέρησε την κατευθυντικότητα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ήταν ανθρώπινο λάθος. Δεν είδαν ή δεν αντιλήφθηκαν το βράχο και στούκαραν πάνω του.
Δεν τους κατηγορώ (προφανώς αυτό), αλλά μη βιάζεσαι να βγάλεις συνδικαλιστικά συμεράσματα!
mariath
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 4.583
- Κριτικές
- 6
- Like
- 146
- Πόντοι
- 16
Σωστό αυτό.οι οικογενειές τους ειναι αυτές που θα τραβήξουν το μεγάλο ζόρι.
Τουλάχιστον από οικονομικής πλευράς, η ζωή των οικογενειών τους θα έπρεπε να συνεχιστεί σαν να ΜΗΝ είχε συμβεί η καταστροφή.
Θα έπρεπε δηλαδή αυτοί οι άνθρωποι να θωρούνται "ασφαλισμένοι" (με ασφαλιστική εταιρεία το ίδιο το κράτος) κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να συνεχίσουν (οι οικογένειες) να εισπράττουν το μισθό τους σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
Αλλά ποιο κράτος....
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.364
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Σωστο..και αυτό που έπεσε στα Ιμια του ίδιου τύοου δεν ήταν?
mariath
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 4.583
- Κριτικές
- 6
- Like
- 146
- Πόντοι
- 16
Ανακρίβεια.[size=20pt]ακόμα αναζητείται ο τρίτος αξιωματικός[/size]
Ο τρίτος (ο αγνοούμενος) δεν ήταν "αξιωματικός". Αξιωματικός στο ναυτικό θεωρείται από σημαιοφόρος και πάνω. Ο ανθυπαστιστής είναι ένα βαθμό πιο κάτω από τον σημαιφόρο.
Όταν ήμουν στο ΠΝ, λέγαμε:
"Οι άνθρωποι είναι τριών ειδών:
Καλοί άνθρωποι, κακοί άνθρωποι, και ανθύπες".
Ήταν μια κατηγορία από μόνοι τους.
(Πάντως είχα γνωρίσει και ανθύπες εξαιρετικά παιδιά).
Cristian090909
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 97
- Κριτικές
- 2
- Like
- 110
- Πόντοι
- 0
Κρίμα για τα παλικάρια που χάθηκαν
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.364
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Φυσικά και ειδικά νυχτα,αλλα δεν εχει σχεση με το συμβαν...Admiral μια ερώτηση χωρίς να την συνδέω με το γεγονός , υπάρχει η δυνατότητα με ηλεκτρονικά αντίμετρα να δημιουργηθεί τεχνητά βέρτικο;
jhonny64
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 67.511
- Like
- 2.738
- Πόντοι
- 1.306
τωρα γιατι επεσε το ελικοπτερο ;
ουτε σημιτης ειναι στην κυβερνηση ουτε κομαντος τουρκοι
καλος καιρος ηταν
τελικα μας αρεσει να μυθοποιουμε τραγικες καταστασεις και να δημιουργουμε συνωμοσιολογιες
κριμα στους ανθρωπους
ουτε σημιτης ειναι στην κυβερνηση ουτε κομαντος τουρκοι
καλος καιρος ηταν
τελικα μας αρεσει να μυθοποιουμε τραγικες καταστασεις και να δημιουργουμε συνωμοσιολογιες
κριμα στους ανθρωπους
jhonny64
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 67.511
- Like
- 2.738
- Πόντοι
- 1.306
Μερα που'ναι σε γραφω....
δεν απευθυνομαι σε σενα μουτσε ξερολα
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.364
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Ενα ενα να απαντησω στο φιλο mariath:
-Αν θεωρείς οτι οι 28 σου μηνες υπερτερουν των 30 χρονων δικών μου,τότε "πλανασαι πλανην μακραν".Αμα ειναι,να σε ξαναφωνάξουμε να μας διδαξεις.
-Η κατευθυντικότητα επεηρεάζεται όχι μόνο από ανθρωπινο λαθος,αλλα πχ απο βλάβη πχ στους μοχλούς ανυψωσης ,ή στο ρανταρ ή στις ενδειξεις οριζοντα.Μια αστοχία υλικού ειναι αρκετη..Λεμε τωρα μαλακίες επειδη το παιζεις ξερόλας..
-Οι οικογενειες θα αποκατασταθούν με πολεμική συνταξη,βαθμού 2 πανω από αυτόν που κατείχαν και οι στενοί συγγενεις-συζυγοι,παιδια-οι μεν πρωτες με προσληψη στο Υπ.ΑΜ,τα δε παιδια με εισαγωγή σε στρατιωτική σχολή της αρεσκείας τους ,εκτος σειρας.Οχι πως μετριάζεται ο πόνος αλλα τουλάχιστον δεν μενουν ξάρμενοι..
-Ακόμα αγνοείται ο ΠΙΛΟΤΟΣ,Υποπλοίαρχος,αρα Αξιωματικός..
-Αν θεωρείς οτι οι 28 σου μηνες υπερτερουν των 30 χρονων δικών μου,τότε "πλανασαι πλανην μακραν".Αμα ειναι,να σε ξαναφωνάξουμε να μας διδαξεις.
-Η κατευθυντικότητα επεηρεάζεται όχι μόνο από ανθρωπινο λαθος,αλλα πχ απο βλάβη πχ στους μοχλούς ανυψωσης ,ή στο ρανταρ ή στις ενδειξεις οριζοντα.Μια αστοχία υλικού ειναι αρκετη..Λεμε τωρα μαλακίες επειδη το παιζεις ξερόλας..
-Οι οικογενειες θα αποκατασταθούν με πολεμική συνταξη,βαθμού 2 πανω από αυτόν που κατείχαν και οι στενοί συγγενεις-συζυγοι,παιδια-οι μεν πρωτες με προσληψη στο Υπ.ΑΜ,τα δε παιδια με εισαγωγή σε στρατιωτική σχολή της αρεσκείας τους ,εκτος σειρας.Οχι πως μετριάζεται ο πόνος αλλα τουλάχιστον δεν μενουν ξάρμενοι..
-Ακόμα αγνοείται ο ΠΙΛΟΤΟΣ,Υποπλοίαρχος,αρα Αξιωματικός..
tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
δεν απευθυνομαι σε σενα μουτσε ξερολα
τράβα ρε στην τρύπα σου αλβανε πρασινοσκώληκα...
jhonny64
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 67.511
- Like
- 2.738
- Πόντοι
- 1.306
τράβα ρε στην τρύπα σου αλβανε πρασινοσκώληκα...
σου εθιξα το αμορε σου και βγηκες να καθαρισεις;
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.364
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Μερα που'ναι σε γραφω....τωρα γιατι επεσε το ελικοπτερο ;
ουτε σημιτης ειναι στην κυβερνηση ουτε κομαντος τουρκοι
καλος καιρος ηταν
τελικα μας αρεσει να μυθοποιουμε τραγικες καταστασεις και να δημιουργουμε συνωμοσιολογιες
κριμα στους ανθρωπους
leon4861
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 3.312
- Κριτικές
- 7
- Like
- 1.228
- Πόντοι
- 216
Ας περιμενουμε το πορισμα,προσωπική εκτιμηση κάνω...
Ναύαρχε CFIT μου φαίνεται. Αυτά έχουν νυκτερινή όραση σαν τα σικορσκι και αν είχαν έκαναν χρήση άραγε?
Καλό είναι να περιμένουμε το Πόρισμα γιατί απεξω απο τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουμε όλοι μας!!
KOSTASF16
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 5.264
- Like
- 151
- Πόντοι
- 66
Αν ανατρεξουμε σε ατυχηματα αεροπορικα και ναυτικα στο μεγαλυτερο ποσοστο ηταν ανθρωπινο λαθος απο εμπειρους χειριστες, οι εμπειροι ως γνωστον δεν τηρουν τους κανονες ασφαλειας,
Στο συγκεκριμενο συμβαν δεν ξερουμε ακομα βεβαια.
Ας αναφερω μερικα που μου ερχονται προχειρα στο μυαλο.
Τα δυο C130 που εκοψαν δρομο και επεσαν στα βουνα, η πυραυλακατος που δεν καταλαβε το ποσταλι που ερχοταν, ο εμπειροτατος καπετανιος που δεν ειδε την πυραυλακατο, , τα τρια ελικοπτερα του εκαβ, ενα φαντομ που δεν πηρε υψος ,
Ο πιλοτος του μιραζ που προσγειωθηκε πανω στις ψαροβαρκες της σκυρου,
Και αλλα πολλα.
Φυσικα υπαρχουν και παμπολλα παραδειγματα χειριστων που απετρεψαν ατυχημα απο μηχανικη βλαβη οπως ο χειριστης του F16που το εσωσε πετωντας το σαν ανεμοπτερο.
Στο συγκεκριμενο συμβαν δεν ξερουμε ακομα βεβαια.
Ας αναφερω μερικα που μου ερχονται προχειρα στο μυαλο.
Τα δυο C130 που εκοψαν δρομο και επεσαν στα βουνα, η πυραυλακατος που δεν καταλαβε το ποσταλι που ερχοταν, ο εμπειροτατος καπετανιος που δεν ειδε την πυραυλακατο, , τα τρια ελικοπτερα του εκαβ, ενα φαντομ που δεν πηρε υψος ,
Ο πιλοτος του μιραζ που προσγειωθηκε πανω στις ψαροβαρκες της σκυρου,
Και αλλα πολλα.
Φυσικα υπαρχουν και παμπολλα παραδειγματα χειριστων που απετρεψαν ατυχημα απο μηχανικη βλαβη οπως ο χειριστης του F16που το εσωσε πετωντας το σαν ανεμοπτερο.
mariath
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 4.583
- Κριτικές
- 6
- Like
- 146
- Πόντοι
- 16
Και ένα-ένα θα σου ξανααπαντήσω κι εγώ.Ενα ενα να απαντησω στο φιλο mariath:
Αυτό κατάλαβες από αυτό που διάβασες? Έγραψα:-Αν θεωρείς οτι οι 28 σου μηνες υπερτερουν των 30 χρονων δικών μου, τότε "πλανασαι πλανην μακραν". Αμα ειναι, να σε ξαναφωνάξουμε να μας διδαξεις.
Εδώ δύο τινα συμβαίνουν:δικαιούμαι να έχω άποψη. Ίσως όχι τόσο πλήρη όσο εσύ, αλλά δεν είναι και του πεταματού.
Είτε δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις.
Είτε το καταλαβαίνεις, αλλά δεν θέλεις να ακούγεται ΚΑΜΙΑ άλλη άποψη, εκτός απ' την δική σου (ή κάποια τελος πάντων).
Δεν ξέρω τι απ' τα δυο είναι χειρότερο.
Αν υπάρχει και τρίτο που μπορεί να συμβαίνει, πεσ' το.
Εγώ τι έγραψα? Έγραψα:-Η κατευθυντικότητα επεηρεάζεται όχι μόνο από ανθρωπινο λαθος, αλλα πχ απο βλάβη πχ στους μοχλούς ανυψωσης, ή στο ρανταρ ή στις ενδειξεις οριζοντα. Μια αστοχία υλικού ειναι αρκετη.. Λεμε τωρα μαλακίες επειδη το παιζεις ξερόλας..
Απ' αυτό τι καταλαβαίνεις? Ίσως θα 'πρεπε να το γράψω ολόκληρο (για να το καταλάβεις). Το γράφω τώρα:Αν ΔΕΝ έπαθε κάτι που του στέρησε την κατευθυντικότητα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ήταν ανθρώπινο λάθος. Δεν είδαν ή δεν αντιλήφθηκαν το βράχο και στούκαραν πάνω του.
"Αν έπαθε κάτι που του στέρησε την κατευθυντικότητα, θα μπορούσε να στουκάρει στα βράχια και χωρίς ανθρώπινο λάθος".
Έρχεσαι λοιπόν εσύ, και θες να "μου τη βγεις" εξηγώντας μου πως χάνεται η κατευθυντικότητα. Δε συζητάμε αυτό. Άσε που το ξέρω κι όλας (όχι απ' το ΠΝ, απ' τη μετέπειτα "πολιτική" ζωή μου). Έτσι, για να δείξεις ότι δεν ξέρω.
Να σου πω λοιπόν πως το βλέπω εγώ, μπας και καταλάβεις κάτι παραπάνω από αυτά που σε έχουν μάθει να σκέφτεσαι, τόσα (30) χρόνια εκεί μέσα.-Οι οικογενειες θα αποκατασταθούν με πολεμική συνταξη, βαθμού 2 πανω από αυτόν που κατείχαν και οι στενοί συγγενεις-συζυγοι, παιδια-οι μεν πρωτες με προσληψη στο Υπ.ΑΜ, τα δε παιδια με εισαγωγή σε στρατιωτική σχολή της αρεσκείας τους, εκτος σειρας.
Αν ΔΕΝ συνέβαινε το περιστατικό, πως θα συνεχιζόταν η ζωή αυτών των (εναπομεινώντων πίσω ζωντανών) ανθρώπων?
Με ΤΟΝ ΙΔΙΟ, και ΠΑΡΑΠΑΝΩ τρόπο πρέπει να συνεχιστεί.
Καλό είναι αυτό που λες: Σύνταξη 2 βαθμών παραπάνω. Σωστό. Ο δυστυχής χαμένος όμως, θα εξελισσόταν. Μπορεί να έφτανε και ναύαρχος (πραγματικός: Όχι στο bou). Θα έπαιρνε και μεγάλο μισθό, και μεγάλη σύνταξη. Η σύνταξη που θα δώσουν στη φουκαριάρα που έμεινε τώρα με δυο παιδιά, θα ανεβαίνει όπως θα ανέβαινε ο μισθός του?
Και σε πληροφορώ (γιατί εγώ τώρα είμαι από την "άλλη" πλευρά, είμαι απ' αυτούς που σας πληρώνουν) ότι ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ να πληρώνω απ' τους φόρους μου την ανακούφιση (όση είναι δυνατό να δοθεί - ΔΕΝ αναπληρώνεται ο άνθρωπος με λεφτά) αυτών των ανθρώπων, και με το παραπάνω.
Είμαι όμως ΣΑΦΩΣ ΚΑΤΑ της πρόσληψης (διορισμός)και της εισαγωγής στις σχολές εκτός σειράς, αξιολόγησης, εξετάσεων κλπ.
Για τον ίδιο λόγο που είμαι ΚΑΤΑ του να κάνουμε τον Πύρρο Δήμα ανθυπολοχαγό, και τη Βερούλη μπάτσο. Τι είναι αυτά τα καραγκιοζιλίκια?
Οι άνθρωποι έκαναν κάτι για το οποίο μας έκαναν όλους υπερήφανους, ναι, θέλουμε όλοι να τους ανταμείψουμε, ναι, να τους δώσουμε λοιπόν κάτι, ισάξιο (ή και παραπάνω) από αυτό που προσέφεραν. Και επειδή στη ζωή όλα με λεφτά μετριώνται, να τους δώσουμε ένα καλό ποσό, ή να τους δώσουμε μια τιμητική σύνταξη. Το "να τους διορίσουμε" τι νόημα έχει? Θα είναι δηλαδή ο Πύρρος καλός αξιωματικός, ή η Βερούλη καλός μπάτσος?
Θα έπρεπε δε ΚΑΙ ΣΕΝΑ να σε ενοχλεί, που στον οργανισμό που δουλεύεις (ΠΝ) προσλαμβάνονται και άτομα ασχέτως των ικανοτήτων τους (μπορεί να είναι άριστα, μπορεί να είναι και ντενεκέδες όμως), έτσι, άκριτα, για να μπορεί να διακυρήσσει "η πολιτεία" ότι "εμείς τους ανθρώπους μας τους φροντίζουμε".
Αν θέλεις να τους φροντίζεις, φρόντισε τους. Μην μπερδεύεις την ανταμοιβή (για τη Βερούλη) ή την αποζημίωση (για τη χήρα του συναδέλφου σου) με τη λειτουργία του οργανισμού.
Δεν ξέρω αν συμφωνείς σε αυτό, θα με ενδιέφερε να σε ακούσω πάντως.
Αν πρόσεξες, εγώ μίλησα ότι οι εναπομένοντες πίσω ζωντανοί θα έπρεπε να αποζημιωθούν σαν να ήταν ασφαλισμένοι. Από ασφάλεια ζωής, από το κράτος, που επειδή δεν την κάνει καμία εταιρεία, να την κάνει το ίδιο το κράτος.
Αυτό λέω κι εγώ.-Οχι πως μετριάζεται ο πόνος αλλα τουλάχιστον δεν μενουν ξάρμενοι..
Λάθος μου, νόμισα ότι άκουσα κάπου (ή διάβασα) ότι αγνοείται ο ανθύπας.-Ακόμα αγνοείται ο ΠΙΛΟΤΟΣ, Υποπλοίαρχος, αρα Αξιωματικός..
Pecados
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 3.773
- Like
- 137
- Πόντοι
- 16
[size=30pt]Η αιτία συντριβής του ελικοπτέρου ΑΒ-212[/size]
Σε πρόσκρουση σε απόκρημνη και ορεινή κορυφή της νησίδας Κινάρου οφείλεται η συντριβή του μοιραίου ανθυποβρυχιακού ελικοπτέρου ΑΒ-212 της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού.
Το Ελικόπτερο δεν παρουσίασε κάποια μηχανική βλάβη ούτε υπήρξε ελλιπής συντήρηση όπως αναφέρθηκε από διάφορα δημοσιεύματα. Ξαφνικά, χάθηκε η επικοινωνία των χειριστών του ελικοπτέρου με τη φρεγάτα. Σε άλλη περίπτωση αν υπήρχε μηχανική βλάβη θα είχε ειδοποιηθεί η φρεγάτα και θα εφαρμόζονταν άμεσα διαδικασίες emergency. Οι καρικές συνθήκες που επικρατούσαν ήταν καλές με άνεμο στους 20 κόμβους τη στιγμή που άλλες φορές τα πληρώματα της Διοίκησης Ελικοπτέρων επιχειρούν με 45 κόμβους αέρα. Κατά την διάρκεια διατεταγμένης αποστολής εντοπισμού "εχθρικού" πλοίου το ελικόπτερο πετούσε χαμηλά και ανάμεσα στις παρακείμενες νησίδες και βραχονησίδες εκμεταλλευόμενο το ανάγλυφο του εδάφους. Πρόκειται για πάγια επιτυχημένη τακτική που χρησιμοποιείται εδώ και 20 χρόνια. Μετά την σφοδρή πρόσκρουση του στη κορυφή της νησίδας Κινάρου (λόγω της μεγάλης ταχύτητας) μέρος του ελικοπτέρου και απάρτια αυτού έπεσαν στη θαλάσσια περιοχή των ακτών της νησίδας Κινάρου. Το ουραίο τμήμα του ελικοπτέρου βρέθηκε χθες στις 7 το πρωί σε απόκρημνη χαράδρα στο βορειοδυτικό άκρο της Κινάρου, σε υψόμετρο 295 μέτρων.
Αναφορικά με τις Διόπτες Νυχτερινής Όρασης και το σύστημα FLIR των Ελικοπτέρων του Π.Ν
Περί του σημερινού αεροπορικού ατυχήματος και των λοιπών αναφορών που προσβάλουν τις Ένοπλες Δυνάμεις
Νεότερα στοιχεία και πληροφορίες αναφορικά με την συντριβή του ελικοπτέρου ΑΒ-212
Για τη Διοίκηση Ελικοπτέρων Ναυτικού αποτελεί το 2ο θανατηφόρο ατύχημα μετά από την πτώση του "ΠΝ 21" την 31η Ιανουαρίου 1996 στις βραχονησίδες Ίμια. Ο δείκτης των ατυχημάτων παραμένει εξαιρετικά χαμηλός απόρροια της εντατικής εκπαίδευσης των ιπτάμενων πληρομάτων που εγγυόνται ασφαλείς και επιτυχημένες αποστολές. Αναλυτικά φως στα ακριβή αίτια θα ρίξει το πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμώνων του Πολεμικού Ναυτικού και ειδικότερα της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού. Όσο τέλεια και εάν είναι εκπαίδευση, όσο κορυφαίας τεχνολογίας να είναι τα εναέρια μέσα, όσο σχολιαστική να είναι η συντήρηση και η τεχνική υποστήριξη πάντα δυστυχώς υπάρχει η ατυχία, η κακιά στιγμή, το ανθρώπινο λάθος.
Aν και η θύμιση τους πολύ κοντινή, άν και στα αυτιά μας βουίζουν ακόμη οι κινητήρες των ελικοπτέρων τους, στην καρδιά μας όμως έχουν πάρει θέση κοντά στο Λεωνίδα, στον Παλαιολόγο, στο Διάκο, στον Κανάρη... Ολους αυτούς τους ένδοξους και αθάνατους νεκρούς, που έπεσαν για το μεγαλείο της Ελλάδας, έχουμε ιερό καθήκον και υποχρέωση να τιμάμε, γιατί μόνο έτσι η θυσία τους δεν θα ‘ναι μόνο ζωντανή ανάμνηση σε μας αλλά και παράδειγμα για τις επόμενες γενιές που θα τις φωτίζει για την πραγμάτωση έργων σπουδαίων και την προάσπιση αξιών υψηλών. Ας είναι αιωνία η μνήμη τους!
Παράλληλα μόλις άκουσα στα Παραπολιτικά στο ράδιο τον Ευαγγελάτο ο οποίος είπε ότι βρέθηκε πριν από λίγο και η σορός του 3ου Αξιωματικού.
Σε πρόσκρουση σε απόκρημνη και ορεινή κορυφή της νησίδας Κινάρου οφείλεται η συντριβή του μοιραίου ανθυποβρυχιακού ελικοπτέρου ΑΒ-212 της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού.
Το Ελικόπτερο δεν παρουσίασε κάποια μηχανική βλάβη ούτε υπήρξε ελλιπής συντήρηση όπως αναφέρθηκε από διάφορα δημοσιεύματα. Ξαφνικά, χάθηκε η επικοινωνία των χειριστών του ελικοπτέρου με τη φρεγάτα. Σε άλλη περίπτωση αν υπήρχε μηχανική βλάβη θα είχε ειδοποιηθεί η φρεγάτα και θα εφαρμόζονταν άμεσα διαδικασίες emergency. Οι καρικές συνθήκες που επικρατούσαν ήταν καλές με άνεμο στους 20 κόμβους τη στιγμή που άλλες φορές τα πληρώματα της Διοίκησης Ελικοπτέρων επιχειρούν με 45 κόμβους αέρα. Κατά την διάρκεια διατεταγμένης αποστολής εντοπισμού "εχθρικού" πλοίου το ελικόπτερο πετούσε χαμηλά και ανάμεσα στις παρακείμενες νησίδες και βραχονησίδες εκμεταλλευόμενο το ανάγλυφο του εδάφους. Πρόκειται για πάγια επιτυχημένη τακτική που χρησιμοποιείται εδώ και 20 χρόνια. Μετά την σφοδρή πρόσκρουση του στη κορυφή της νησίδας Κινάρου (λόγω της μεγάλης ταχύτητας) μέρος του ελικοπτέρου και απάρτια αυτού έπεσαν στη θαλάσσια περιοχή των ακτών της νησίδας Κινάρου. Το ουραίο τμήμα του ελικοπτέρου βρέθηκε χθες στις 7 το πρωί σε απόκρημνη χαράδρα στο βορειοδυτικό άκρο της Κινάρου, σε υψόμετρο 295 μέτρων.
Αναφορικά με τις Διόπτες Νυχτερινής Όρασης και το σύστημα FLIR των Ελικοπτέρων του Π.Ν
Περί του σημερινού αεροπορικού ατυχήματος και των λοιπών αναφορών που προσβάλουν τις Ένοπλες Δυνάμεις
Νεότερα στοιχεία και πληροφορίες αναφορικά με την συντριβή του ελικοπτέρου ΑΒ-212
Για τη Διοίκηση Ελικοπτέρων Ναυτικού αποτελεί το 2ο θανατηφόρο ατύχημα μετά από την πτώση του "ΠΝ 21" την 31η Ιανουαρίου 1996 στις βραχονησίδες Ίμια. Ο δείκτης των ατυχημάτων παραμένει εξαιρετικά χαμηλός απόρροια της εντατικής εκπαίδευσης των ιπτάμενων πληρομάτων που εγγυόνται ασφαλείς και επιτυχημένες αποστολές. Αναλυτικά φως στα ακριβή αίτια θα ρίξει το πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμώνων του Πολεμικού Ναυτικού και ειδικότερα της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού. Όσο τέλεια και εάν είναι εκπαίδευση, όσο κορυφαίας τεχνολογίας να είναι τα εναέρια μέσα, όσο σχολιαστική να είναι η συντήρηση και η τεχνική υποστήριξη πάντα δυστυχώς υπάρχει η ατυχία, η κακιά στιγμή, το ανθρώπινο λάθος.
Aν και η θύμιση τους πολύ κοντινή, άν και στα αυτιά μας βουίζουν ακόμη οι κινητήρες των ελικοπτέρων τους, στην καρδιά μας όμως έχουν πάρει θέση κοντά στο Λεωνίδα, στον Παλαιολόγο, στο Διάκο, στον Κανάρη... Ολους αυτούς τους ένδοξους και αθάνατους νεκρούς, που έπεσαν για το μεγαλείο της Ελλάδας, έχουμε ιερό καθήκον και υποχρέωση να τιμάμε, γιατί μόνο έτσι η θυσία τους δεν θα ‘ναι μόνο ζωντανή ανάμνηση σε μας αλλά και παράδειγμα για τις επόμενες γενιές που θα τις φωτίζει για την πραγμάτωση έργων σπουδαίων και την προάσπιση αξιών υψηλών. Ας είναι αιωνία η μνήμη τους!
Παράλληλα μόλις άκουσα στα Παραπολιτικά στο ράδιο τον Ευαγγελάτο ο οποίος είπε ότι βρέθηκε πριν από λίγο και η σορός του 3ου Αξιωματικού.
noctilucent1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 7.452
- Κριτικές
- 8
- Like
- 307
- Πόντοι
- 346
Ιταλικα ε/π. ...ανέκδοτο. ..
Γιατί ρε τύπε
Και αυτό piaggio είναι
Συνημμένα
sinnerman
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 15.502
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
τυπε να μπεις εσύ να ταξιδέψεις, απέξω εμφάνιση και από μεσα ανεσηΓιατί ρε τύπε
Και αυτό piaggio είναι
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 80
- Εμφανίσεις
- 21K
Δ
- Απαντήσεις
- 292
- Εμφανίσεις
- 22K
- Απαντήσεις
- 6
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 286
- Εμφανίσεις
- 20K