γενικα καλα τα λενε germaon. mounitsa και αλλοι δν θα ασχοληθω με αυτο με εχει απασχολησει αρκετα και συνεχιζει βεβαια ,θα πω καποια πραγματα σημειολογικα περισοτερο .
να γινει καποιος διαχωρισμος εκκλησιας ,θρησκειας , θεου ειναι σημαντικο πιστευω, για παραδειγμα εκκλησια ειναι περισοτερο κοινωνιολογικος ορος , θρησκεια ειναι ενδοπολιτισμικος ορος θεσμικης μορφης υπαρχει ενας ντετερμινισμος κυριως ικανοποιωντας επιτασεις υπαρξικης συνεχειας γιαυτο εχουν και υποθετικο χαρακτηρα, θεος ειναι στην ακραια βαθμιδα διανοητικων σχηματων ως συγκλιση της υπαρξης και της μη υπαρξης.
θεωρητικα μπορω να αποδειξω(ουμε) οτι υπαρχει θεος , ειναι σαν ταχυδακτιλουργικο τεχνασμα , χρησιμοποιωντας "εργαλεια" της λογικης (μαθηματικα εννοω). ειναι ομως σαν να κανω μαγικα και να προσπαθω να σε πεισω οτι οντως εξαφανισα το αγαλμα της ελευθεριας με μαγικη σκονη αντιθετα στην κοινη -γενικη-αντιληψη, και αυτο γιατι λογικα ειναι ορθο ομως υπαρχουν σαφη προβληματα πως οριζουμε το θεο ποιες υποθεσεις κανουμε κτλ βαρετα .
ταυτογχρονα θεωρω ανοητο οποιον λεει οτι ειναι αθεος δηλαδη ΠΙΣΤΕΥΕΙ στην μη υπαρξη θεου και γιατι πιστευει, και γιατι σε 2ο βαθμο ειναι παραλογο εκτος και αν εννοει οτι δν ειναι σιγουρος , ουτε εγω ειμαι .
τωρα οι αθρησκοι μια μεγαλυτερη κατηγορια απο τους αθεους , δν θα πω πολλα απλα ειναι εγωιστες.
το ιερατειο δν με ενδιαφερει δημιουργηθηκες με βαση αναγκες συγκεκριμενων χρονικων στιγμων και ηδη πιστευω επρεπε να αξελιχθει μαζι μετους καιρους πριν γινουν οπως εγιναν καραγκιοζηδες ρασοφοροι , ωστοσο η αναγκη να υπαρχουν ειναι αναγκη γνωσεολογικου υποβαθρου κτλ , βεβαιως καμια σχεση της θεωριας απο την πραξη οπως γινεται τελοςπαντων αυτα.