Νέα

Νταλίκα «έσπειρε» το θάνατο στην Εγνατία Οδό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Eraser
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 414
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Σε συζητηση που ειχα με τα 2 ατομα με τα σημαιακια γιατι πηγα να τους ρωτησω ποτε θα ανοιξουν το δρομο γιατι ειχαμε δουλεια και βιαζομασταν την ιδια στιγμη ηρθε ενας αλλος οδηγος για να κανει φασαρια επειδη εκλεισαν αυτοι το δρομο και οχι η τροχαια.
Οι ιδιοι απαντησαν οτι απο την τροχαια πηραν εντολη για να κλεισουν αυτοι το δρομο.
Η τροχαια ομως επρεπε ηδη να ηταν εκει να ρυθμισει την κυκλοφορια και τα αμαξια να μπουν σε μια ταξη.
Το ολο θεμα ηταν προχειροτσομπανε κατασταση.
Παλι καλα η δικια μας λωριδα ηταν ολο ευθεια.
Μια απο τις φωτο που τραβηξα.
Σωστος, γιατι μιλαμε για εγνατια οδο και οχι για κανενα αγροτικο δρομο.
 

juvesalonika

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2009
Μηνύματα
98
Κριτικές
2
Like
74
Πόντοι
0
Και όμως από τον πολύμυλο που λέει μέχρι την Βέροια, το 70-80 % του δρόμου είναι απλή ευθεία με ελάχιστη κλίση. Χωρίς γκάζι κάπου θα σταματούσε σίγουρα. Αν μη τι άλλο στο μεγάλο τούνελ των 2,2 χλμ που είναι καθαρή ευθεία
Από τα λεγόμενα αρκετών μάλλον δεν γνωρίζουν τον συγκεκριμένο δρόμο. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, φορτηγό με πρόβλημα στα φρένα να φτάσει από τα διόδια πολυμύλου (700 μέτρα υψ.) στο σημείο που έγινε το δυστήχημα (50 μέτρα υψ.). Θα είχε φύγει σε άλλο σημείο (όπως πχ μετά την έξοδο του μεγάλου τούνελ ακολουθεί μεγάλη κατηφόρα για αρκετά χλμ). Το πιθανότερο είναι σε όλη αυτήν την κατάβαση, από κακή χρήση, άναψε τα φρένα και όταν χρειάστηκε να ακινητοποιήσει το φορτηγό δεν είχε φρένα
 

GAMEOVER

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
3.567
Κριτικές
223
Like
512
Πόντοι
4.017
Είναι τραγικό αυτό που συνέβη και συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων.
Τυχαίνει να γνωρίζω πολύ καλά την διαδρομή που την έχω κάνει πολλές δεκάδες φορές και επίσης γνωρίζω και από φορτηγά.
Το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο μιας που τελειώνει μια ιδιαίτερα μεγάλη κατηφόρα στην οποία το όριο για τα ΙΧ αυτοκίνητα είναι 130 !!!! και υπάρχει πάνω σε στροφή ο κόμβος της Βέροιας και λίγο παρακάτω το σημείο του τραγικού συμβάντος.
Για να κάνουν έργα στο συγκεκριμένο κομμάτι οι αρχές πέρα από αυτό που έκαναν και διέκοψαν την κυκλοφορία, είχαν την εναλλακτική να την εκτρέψουν είτε από τον κόμβο της Βέροιας, είτε από τον κόμβο του Πολύμυλου 25 χλμ πριν αλλά και οι δύο αυτές περιπτώσεις εγκυμονούσαν επίσης κινδύνους.
Για να συμβεί ότι συνέβη το συγκεκριμένο φορτηγό πρέπει να κατέβαινε πλακωμένο από την μεγάλη κατηφόρα και αν είχε πειραγμένο ταχογράφο ή κόφτη και ο οδηγός δεν είχε την προσοχή του στο δρόμο ήταν αδύνατο να το σταματήσει έγκαιρα, το γεγονός των χαλασμένων φρένων που επικαλείται ο οδηγός δεν μπορεί να ευσταθεί καθώς υπάρχουν πολλοί τρόποι να το σταματήσεις, όταν η ταχύτητα σου είναι στα όρια το φορτίο σου δεν είναι υπέρβαρο και τα ελαστικά σου εντάξει.
Είναι θλιβερό που συνέβη τέτοιο ατύχημα στον ασφαλέστερο αυτοκινητόδρομο της χώρας μας.
:(
 
OP
OP
Eraser

Eraser

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.330
Like
4
Πόντοι
16
Από τα λεγόμενα αρκετών μάλλον δεν γνωρίζουν τον συγκεκριμένο δρόμο. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, φορτηγό με πρόβλημα στα φρένα να φτάσει από τα διόδια πολυμύλου στο σημείο που έγινε το δυστήχημα. Θα είχε φύγει σε άλλο σημείο (όπως πχ μετά την έξοδο του μεγάλου τούνελ ακολουθεί μεγάλη κατηφόρα για αρκετά χλμ). Το πιθανότερο είναι σε όλη αυτήν την κατάβαση, από κακή χρήση, άναψε τα φρένα και όταν χρειάστηκε να ακινητοποιήσει το φορτηγό δεν είχε φρένα

έτσι ακριβώς...
πέρα από αυτό, κάτι που δεν είδα εκτός αν το προσπέρασα, νωρίτερα στις ειδήσεις είπαν ότι κουβαλούσε φορτίο 20 τόνων (σταφύλια), γεμάτο νομίζω. το πρόβλημα στα φρένα, αν είχε πράγματι, ίσως μπορεί έτσι να εξηγηθεί...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
έτσι ακριβώς...
πέρα από αυτό, κάτι που δεν είδα εκτός αν το προσπέρασα, νωρίτερα στις ειδήσεις είπαν ότι κουβαλούσε φορτίο 20 τόνων (σταφύλια), γεμάτο νομίζω. το πρόβλημα στα φρένα, αν είχε πράγματι, ίσως μπορεί έτσι να εξηγηθεί...

μόνο και μόνο το βουλγάρικη νταλίκα φτάνει...
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
κυριε Προυστη το κλαπέτο  κόβει τα καυσαέρια απο την εξάτμιση το κλαπετοφρενο παρέχει με πίεση αέρα στους κυλίνδρους

To παλιό κλαπέτο, έκανε αυτό που γράφετε. Η ροή καυσίμου στους κυλινδρους συνεχιζόταν και αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που τα παλιά φορτηγά άφηναν σύννεφο μαύρου καπνού πίσω τους όποτε το χρησιμοποιούσαν.

Το καινούργιο κλαπέτο (ή μηχανόφρενο) παρέχει αέρα με πίεση, όπως γράφετε, αλλά ταυτόχρονα επεμβαίνει και στην παροχή καυσίμου.  Κοντολογίς, λιγότερο καύσιμο στους κυλίνδρους.  ;)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.932
Κριτικές
90
Like
37.452
Πόντοι
25.467
Ξερεις τι θα γινει τωρα. Θα πλακωσουν οι "πραγματογνωμονες" και θα λενε το μακρυ και το κοντο τους στα δικαστηρια.
Μου φαινεται οτι πολλοι θα βγαλουν λεφτα απο αυτην την υποθεση. Δικηγοροι, πραγματογνωμονες, πολυς κοσμος.

Αυτό είναι το πλέον σίγουρο.
 

Tekillas Boom Boom

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.806
Like
437
Πόντοι
36
Ακομη μια φωτο που τραβηξα απο το κινητο.
Οπως βλεπετε ειμασταν το πρωτο αμαξι απο την αντιθετη λωριδα που ξεκινησαμε.
Τις φωτο της πηρε το τοπικο καναλι γιαυτο και εχει το λογοτυπο πανω.
Οπως βλεπετε αρχιζει η στροφη απο την αντιθετη λωριδα και ειναι ανηφορικα καπως.
 

Συνημμένα

  • 1.jpg
    1.jpg
    124,5 KB · Εμφανίσεις: 26

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
Ακομη μια φωτο που τραβηξα απο το κινητο.
Οπως βλεπετε ειμασταν το πρωτο αμαξι απο την αντιθετη λωριδα που ξεκινησαμε.
Τις φωτο της πηρε το τοπικο καναλι γιαυτο και εχει το λογοτυπο πανω.
Οπως βλεπετε αρχιζει η στροφη απο την αντιθετη λωριδα και ειναι ανηφορικα καπως.
Τις πούλησες τις φωτο δηλαδη. Ναι?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
Πού ακριβως να βαλει η τροχαια τα μπατσικά? Πού ξερει κανενας μεχρι που θα φτασει το μποτιλιάρισμα? Και εάν τυχει να ερθει ενας κοιμισμένος οδηγος νταλικας (οπως εδώ εν προκειμενω ας πουμε) και πεσει αφρεναριστος πανω στα οχήματα, τι θα κανει η αστυνομια? Θα τον πυροβολησει πριν φτασει?

ακουσα οτι αναμεσα στα θυματα ειναι και ο οδηγος του αυτικινητου που ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ την νταλικα και μου κανει εντυπωση πως δεν καταλαβε οτι ο μπροστα του στουκαρει αμαξια για να κοψει ταχυτητα (ελειψη ορατότητας , υπεβολικη ταχυτητα , κομπλαρισμα ????) και να μην πεσει στην νταλικα full speed .

  Κατα τα αλλα θα μπορουσαν να εχουν προειδοποιησεις και δυο και τρια χιλιομετρα πριν αλλα με δεδομενο οτι τα εργα γινονταν 100 μετρα  από στροφη ας εβαζαν ενα μπατσικο και εργατες με σημαιες ΠΡΙΝ τη στροφή .

  Με τετοα ελλιπη μετρα η πιυανοτητα για καραμπολα αυξηθηκε . Θα μπορουσαν να ειχαν τρακαρει 5 αμαξια και να μην το μαθαιναμε πότε .


ασχετο αλλα ποιος θυμαται ενα τροχαιο με ενα βυτιοφορο που πηγαν να σβησουν την φωτια οι πυροσβεστες σκαει το βυτιο , εξαυωλωνεται το πυροσβεστικο αλλα η μεγαλύτερη ειρωνεια ειναι που ενα κομματι από την εκρηξη σκοτωσε τον οδηγο του βυιοφορου που ειχε παει 500 μετρα μακρια

  Εκει που θελω να καταλήξω ειναι οτι ο οδηγος χεστηκε πάνω του και εφυγε μην γινει καμια εκρηξη .
 

Tekillas Boom Boom

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.806
Like
437
Πόντοι
36
Ρεπορτερ δεν ειμαι αλλα αν εκεινη την στιγμη ηταν κανα Mega channel η κανα μεγαλο καναλι και μου τις ζητουσαν δεν θα τις εδινα ετσι.
Μονο αυτοι να τα αρπαζουν?
Δεν ειναι σωστο σιγουρα αυτο που λεω να εκμεταλευεσαι το πονο αλλουνου αλλα αυτοι θα περναν τα 3 μας.
Περα απο αυτο ομως εκαντονταδες ανθρωποι εκει σιγουρα τραβηξαν φωτογραφιες που θα αναρτουσαν στο διαδυκτιο.
Πλεον δεν νομιζω να εδιναν λεφτα τα καναλια για να παρουν φωτος.
Θα τις εβρισκαν ευκολα στο διαδυκτιο.
Εκτος αν ειχες κανα live video εκεινη την ωρα.

 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
ακουσα οτι αναμεσα στα θυματα ειναι και ο οδηγος του αυτικινητου που ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ την νταλικα και μου κανει εντυπωση πως δεν καταλαβε οτι ο μπροστα του στουκαρει αμαξια για να κοψει ταχυτητα (ελειψη ορατότητας , υπεβολικη ταχυτητα , κομπλαρισμα ????) και να μην πεσει στην νταλικα full speed .

  Κατα τα αλλα θα μπορουσαν να εχουν προειδοποιησεις και δυο και τρια χιλιομετρα πριν αλλα με δεδομενο οτι τα εργα γινονταν 100 μετρα  από στροφη ας εβαζαν ενα μπατσικο και εργατες με σημαιες ΠΡΙΝ τη στροφή .

  Με τετοα ελλιπη μετρα η πιυανοτητα για καραμπολα αυξηθηκε . Θα μπορουσαν να ειχαν τρακαρει 5 αμαξια και να μην το μαθαιναμε πότε .


ασχετο αλλα ποιος θυμαται ενα τροχαιο με ενα βυτιοφορο που πηγαν να σβησουν την φωτια οι πυροσβεστες σκαει το βυτιο , εξαυωλωνεται το πυροσβεστικο αλλα η μεγαλύτερη ειρωνεια ειναι που ενα κομματι από την εκρηξη σκοτωσε τον οδηγο του βυιοφορου που ειχε παει 500 μετρα μακρια

  Εκει που θελω να καταλήξω ειναι οτι ο οδηγος χεστηκε πάνω του και εφυγε μην γινει καμια εκρηξη .

Καταρχην εκεινο στο συμβαν των Θερμοπυλων ηταν βυτιοφορο. Η νταλικα στο σημερινο μετεφερε φρουτα.
Επισης πηρε μαζι του και ... τα έγγραφα οδηγος. Αν φοβασαι έκρηξη το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι τα έγγραφα.
 

Kapsonis19891989

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.908
Κριτικές
12
Like
21
Πόντοι
26
ακουσα οτι αναμεσα στα θυματα ειναι και ο οδηγος του αυτικινητου που ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ την νταλικα και μου κανει εντυπωση πως δεν καταλαβε οτι ο μπροστα του στουκαρει αμαξια για να κοψει ταχυτητα (ελειψη ορατότητας , υπεβολικη ταχυτητα , κομπλαρισμα ????) και να μην πεσει στην νταλικα full speed .

  Κατα τα αλλα θα μπορουσαν να εχουν προειδοποιησεις και δυο και τρια χιλιομετρα πριν αλλα με δεδομενο οτι τα εργα γινονταν 100 μετρα  από στροφη ας εβαζαν ενα μπατσικο και εργατες με σημαιες ΠΡΙΝ τη στροφή .

   Με τετοα ελλιπη μετρα η πιυανοτητα για καραμπολα αυξηθηκε . Θα μπορουσαν να ειχαν τρακαρει 5 αμαξια και να μην το μαθαιναμε πότε .


ασχετο αλλα ποιος θυμαται ενα τροχαιο με ενα βυτιοφορο που πηγαν να σβησουν την φωτια οι πυροσβεστες σκαει το βυτιο , εξαυωλωνεται το πυροσβεστικο αλλα η μεγαλύτερη ειρωνεια ειναι που ενα κομματι από την εκρηξη σκοτωσε τον οδηγο του βυιοφορου που ειχε παει 500 μετρα μακρια

  Εκει που θελω να καταλήξω ειναι οτι ο οδηγος χεστηκε πάνω του και εφυγε μην γινει καμια εκρηξη .

ναι χέστηκε πάνω του αλλά είχε χρόνο να πάρει όλα τα έγγραφα κτλπ....μαλακίες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom