Νέα

Νταλίκα «έσπειρε» το θάνατο στην Εγνατία Οδό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Eraser
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 414
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
στον κοκ το κουνημα σημαιας σε τι αναφερεται ακριβως?

Απο οτι εχω καταλαβει, ο τυπος δεν ειχε φρενα γιατι τα ειχε "φαει" στην κατηφορικη διαδρομη, απο τα διοδια μεχρι το σημειο του ατυχηματος. Και φωτεινη πινακιδα να ειχε παλι πανω στα σταματημενα θα επεφτε

Οπως εχω διαβασει για τετοιου ειδους ατυχηματα, πρεπει να υπαρχει ενας συνδιασμος ατυχιας μαλακιας για να γινουν. Στην περιπτωση αυτη απο την μια μερια εχουμε τον οδηγο που δεν ενημερωθηκε στα διοδια συν οτι αποφασισε μετα να "πλακωσει" την νταλικα ενω απο την αλλη εχουμε τις ευθυνες των εργολαβων η της τροχαιας που εκλεισε ολες τις λωριδες στον αυτοκινητοδρομο, την ωρα που τις εκλεισε, με χαμηλα επιπεδα προστασιας των οδηγων. Αν ενα απο ολα ηταν διαφορετικο δεν θα ειχαμε αυτη την καταληξη
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
ΠΙΠΕΣ και αλητεία των Νέων ... καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς ...

Κοίτα το σχέδιο 1.1.2 του (σελίδα 15/13269) για να δείς το ποιά είναι η προβλεπόμενη σήμανση για απλό αποκλεισμό ΜΙΑΣ λωρίδας ... πόσο μάλλον για μπλοκάρισμα ΟΛΟΥ του δρόμου.

Ότι και εάν έκανε ο νταλικιέρης η ΕΓΝΑΤΙΑ, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ και η ΤΡΟΧΑΙΑ εγκλημάτησαν ...

... και επειδή οι μαλάκες θα επικαλεστούν προσωρινότητα κοίτα και την σελίδα 25/13279 για απλό κλείσιμο της δεξιάς λωρίδας ... απ όπου και να το πιασεις οι τύποι είναι φάουλ.

Το εάν αποδειχθεί αιτιώδης σχέση της παράλειψης σήμανσης με το συμβάν χωράει πολύ συζήτηση βέβαια ... ειδικά όταν μπλέξουν στο θέμα εργολάβοι, μιζαδόροι και λοιποί κάφροι.
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
δεν αποφάσισε ο εργολάβος… ζήτησε άδεια και την πήρε κανονικά και με τον νόμο ….

και στο φινάλε Κυριακή δεν γίνονται έργα ???

Είχε πάρει άδεια να κλείσει το δρόμο για 10 λεπτά πριν τις 9 το πρωί.
Επίσης διαβάζω το παρακάτω


Για ελλιπή σήμανση στο τμήμα της Εγνατίας Οδού, όπου εκτελούνταν έργα κάνει λόγο ένας από τους επιβάτες αυτοκινήτου, που ενεπλάκη στην πολύνεκρη καραμπόλα.

Από τη μεριά του, ο Διευθυντής της Περιφερειακής Υπηρεσίας Έργων και Συντήρησης Γρεβενών, ξεκαθαρίζει πως βάσει ΚΟΚ και δημοσιευμένης στη Διαύγεια απόφασης, την ευθύνη για τη σήμανση έχει ο ανάδοχος του εκάστοτε έργου, σε συνεννόηση με την κατά τόπους Αστυνομική Διεύθυνση.

"Για 150 - 160 μέτρα η νταλίκα χτυπούσε αυτοκίνητα"

"Στο σημείο δεν υπήρχε ούτε πινακίδα ούτε κορίνες ούτε σήμανση, που να λέει 'ελαττώστε'. Δύο εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό, με σημαιάκια, ρύθμιζαν την κίνηση στο σημείο όπου εκτελούνταν έργα, ωστόσο στέκονταν σε πολύ μικρή απόσταση από σταματημένα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο για οποιονδήποτε ακολουθούσε, να σταματήσει. Η συγκεκριμένη στροφή δεν έχει ορατότητα, λόγω των δέντρων που έχει στη δεξιά μεριά", είπε στον ΣΚΑϊ, ο κ. Παναγιώτης Λόλας, που επέβαινε ως συνοδηγός σε ένα από τα αυτοκίνητα, που είχαν σταματήσει και κατέβηκε, για να δει για ποιον λόγο είχε διακοπεί η κυκλοφορία.


 

antigregory

Μέλος
Εγγρ.
22 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.062
Like
0
Πόντοι
16
ημουν κωλοφαρδος ειχα περασει απο κει 2 ωρες πριν
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ΠΙΠΕΣ και αλητεία των Νέων ... καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς ...

Κοίτα το σχέδιο 1.1.2 του (σελίδα 15/13269) για να δείς το ποιά είναι η προβλεπόμενη σήμανση για απλό αποκλεισμό ΜΙΑΣ λωρίδας ... πόσο μάλλον για μπλοκάρισμα ΟΛΟΥ του δρόμου.

Ότι και εάν έκανε ο νταλικιέρης η ΕΓΝΑΤΙΑ, ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ και η ΤΡΟΧΑΙΑ εγκλημάτησαν ...

ναι μονο που οι διατάξεις και το σκαρίφημα που αναφέρεις εφαρμόζονται σε εργοτάξια μακράς διάρκειας... σε εργασίες μικρής διάρκειας ισχύουν οι διατάξεις που φαίνονται στα σκαριφήματα των σελίδων 13279 και 13280
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.509
Like
14.209
Πόντοι
2.606
Απο οτι εχω καταλαβει, ο τυπος δεν ειχε φρενα γιατι τα ειχε "φαει" στην κατηφορικη διαδρομη, απο τα διοδια μεχρι το σημειο του ατυχηματος. Και φωτεινη πινακιδα να ειχε παλι πανω στα σταματημενα θα επεφτε

Οπως εχω διαβασει για τετοιου ειδους ατυχηματα, πρεπει να υπαρχει ενας συνδιασμος ατυχιας μαλακιας για να γινουν. Στην περιπτωση αυτη απο την μια μερια εχουμε τον οδηγο που δεν ενημερωθηκε στα διοδια συν οτι αποφασισε μετα να "πλακωσει" την νταλικα ενω απο την αλλη εχουμε τις ευθυνες των εργολαβων η της τροχαιας που εκλεισε ολες τις λωριδες στον αυτοκινητοδρομο, την ωρα που τις εκλεισε, με χαμηλα επιπεδα προστασιας των οδηγων. Αν ενα απο ολα ηταν διαφορετικο δεν θα ειχαμε αυτη την καταληξη
ανεξαρτητα απο αυτην την περιπτωση κανενας οδηγος δεν ειναι υποχρεωμενος να μπορει να διαβαζει την τοπικη γλωσσα η την αγγλικη σε εναν αυτοκινητοδρομο διεθνη για αυτο υπαρχει  σηματοδοτηση οπου το δεν καταλαβα να μην χωρα ,τα υπολοιπα με τα σημαιακια ειναι αναξια σχολιασμου
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Είχε πάρει άδεια να κλείσει το δρόμο για 10 λεπτά πριν τις 9 το πρωί.
Επίσης διαβάζω το παρακάτω


Για ελλιπή σήμανση στο τμήμα της Εγνατίας Οδού, όπου εκτελούνταν έργα κάνει λόγο ένας από τους επιβάτες αυτοκινήτου, που ενεπλάκη στην πολύνεκρη καραμπόλα.

Από τη μεριά του, ο Διευθυντής της Περιφερειακής Υπηρεσίας Έργων και Συντήρησης Γρεβενών, ξεκαθαρίζει πως βάσει ΚΟΚ και δημοσιευμένης στη Διαύγεια απόφασης, την ευθύνη για τη σήμανση έχει ο ανάδοχος του εκάστοτε έργου, σε συνεννόηση με την κατά τόπους Αστυνομική Διεύθυνση.

"Για 150 - 160 μέτρα η νταλίκα χτυπούσε αυτοκίνητα"

"Στο σημείο δεν υπήρχε ούτε πινακίδα ούτε κορίνες ούτε σήμανση, που να λέει 'ελαττώστε'. Δύο εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό, με σημαιάκια, ρύθμιζαν την κίνηση στο σημείο όπου εκτελούνταν έργα, ωστόσο στέκονταν σε πολύ μικρή απόσταση από σταματημένα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο για οποιονδήποτε ακολουθούσε, να σταματήσει. Η συγκεκριμένη στροφή δεν έχει ορατότητα, λόγω των δέντρων που έχει στη δεξιά μεριά", είπε στον ΣΚΑϊ, ο κ. Παναγιώτης Λόλας, που επέβαινε ως συνοδηγός σε ένα από τα αυτοκίνητα, που είχαν σταματήσει και κατέβηκε, για να δει για ποιον λόγο είχε διακοπεί η κυκλοφορία.

ΔΕΝ είναι τυχαίο ότι στο επίσημο δελτίο η Αστυνομία δεν αναφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα για το θέμα της σήμανσης ...


Κανονικά θα έπρεπε να τους έχει αφαιρεθεί και η δυνατότητα διενέργειας της προανάκρισης χωρίς επίβλεψη προϊστάμενου κλιμακίου αφού οι ίδιοι οι τροχόμπατσοι ελέγχονται για πιθανές παραλείψεις ...
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
ναι μονο που οι διατάξεις και το σκαρίφημα που αναφέρεις εφαρμόζονται σε εργοτάξια μακράς διάρκειας... σε εργασίες μικρής διάρκειας ισχύουν οι διατάξεις που φαίνονται στα σκαριφήματα των σελίδων 13279 και 13280

Σωστά. Για τα προσωρινά εργοτάξια το ανέφερα στο παραπάνω πόστ.
 

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
ανεξαρτητα απο αυτην την περιπτωση κανενας οδηγος δεν ειναι υποχρεωμενος να μπορει να διαβαζει την τοπικη γλωσσα η την αγγλικη σε εναν αυτοκινητοδρομο διεθνη για αυτο υπαρχει  σηματοδοτηση οπου το δεν καταλαβα να μην χωρα ,τα υπολοιπα με τα σημαιακια ειναι αναξια σχολιασμου

Συμφωνω :sunglasses:

Αν και εμενα αυτο που με τσαντισε περισσοτερο σε αυτην την τραγικη εξελιξη, ηταν το γεγονος οτι εκλεισαν τον αυτοκινητοδρομο κυριακατικα. Φανταζομαι για να πληρωθει ο εργολαβος διπλα μεροκαματα, το εχω παρατηρησει σε πολες περιπτωσεις. Ποσο μαλακες ειναι? :jerking:
 

maverick77

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2013
Μηνύματα
534
Like
1
Πόντοι
6
Συμφωνω :sunglasses:

Αν και εμενα αυτο που με τσαντισε περισσοτερο σε αυτην την τραγικη εξελιξη, ηταν το γεγονος οτι εκλεισαν τον αυτοκινητοδρομο κυριακατικα. Φανταζομαι για να πληρωθει ο εργολαβος διπλα μεροκαματα, το εχω παρατηρησει σε πολες περιπτωσεις. Ποσο μαλακες ειναι? :jerking:
παντα κυριακη γινονται τα εργα για να μην εχει υποτιθεται πολλη κινηση :jerking:
 

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
παντα κυριακη γινονται τα εργα για να μην εχει υποτιθεται πολλη κινηση :jerking:

Υποτιθεται :jerking:

Αν προσεξεις παντως στα εργοταξια με δημοσια εργα μπορει να μην εχει ανθρωπο καθημερινες, αλλα κυριακες και αργιες δουλευουν πυρετωδως
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ανεξαρτητα απο αυτην την περιπτωση κανενας οδηγος δεν ειναι υποχρεωμενος να μπορει να διαβαζει την τοπικη γλωσσα η την αγγλικη σε εναν αυτοκινητοδρομο διεθνη για αυτο υπαρχει  σηματοδοτηση οπου το δεν καταλαβα να μην χωρα ,τα υπολοιπα με τα σημαιακια ειναι αναξια σχολιασμου

στις φωτεινές πονακίδες πληροφοριών πέρα από την εμφάνιση μηνυμάτων στην αγγλική εμφανίζεται και η αντίστοιχη πινακίδα σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς….

http://[URL unfurl="true"]www.egnatia.eu/files/images/ilektroniki_simansi_L.jpg[/img[/URL]]

[URL unfurl="true"]http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=271[/URL]
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.509
Like
14.209
Πόντοι
2.606
αν σε σταματησει τροχαια και δεν εχεις τριγωνο μπορει να σου ριξει κληση και σωστα γιατι σε κατι χρειαζεται ,εμενα παντως αμα με σταματησουν και δεν εχω θα πω αμα συμβει να ακινητοποιηθει το αμαξι θα στειλω την γυναικα μου να ανεμιζει το σουτιεν της πιο πισω.... :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Συμφωνω :sunglasses:

Αν και εμενα αυτο που με τσαντισε περισσοτερο σε αυτην την τραγικη εξελιξη, ηταν το γεγονος οτι εκλεισαν τον αυτοκινητοδρομο κυριακατικα. Φανταζομαι για να πληρωθει ο εργολαβος διπλα μεροκαματα, το εχω παρατηρησει σε πολες περιπτωσεις. Ποσο μαλακες ειναι? :jerking:

ο εργολάβος πληρώνεται το συμβατικό τίμημα με βάση την προσφορά του και όχι σύμφωνα με την μέρα που θα δουλέψει…
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
στις φωτεινές πονακίδες πληροφοριών πέρα από την εμφάνιση μηνυμάτων στην αγγλική εμφανίζεται και η αντίστοιχη πινακίδα σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς….

http://[URL unfurl="true"]www.egnatia.eu/files/images/ilektroniki_simansi_L.jpg[/img[/URL]]

[URL unfurl="true"]http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=271[/URL]
[/quote]

Άκουσε τι λένε εδώ δύο αυτόπτες ... ακόμα και η παράνομη σήμανση που έκαναν με τα πακιστανά και τα σημαιάκια οι κωλοεργολάβοι ήταν για τον πούτσο ...

[URL unfurl="true"]http://www.zougla.gr/greece/article/anapantita-erotimata-gia-tin-tragodia[/URL]


 

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
ο εργολάβος πληρώνεται το συμβατικό τίμημα με βάση την προσφορά του και όχι σύμφωνα με την μέρα που θα δουλέψει…

Ε πηγαινε τοτε να τους πρσεχεις οταν υπογραφουν, γιατι μαλλον βαζουν και ψιλα γραμματα στο χαρτι.
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
Ένα άλλο κομάτι που πρέπει να δωθεί σημασία είναι αν υπάρχει κανένας έλεγχος στις νταλίκες που περνάνε τα σύνορα.
Στη Γερμανία έτσι και το πέλμα του ελαστικού δεν είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια ακινητοποιούν το όχημα επι τόπου.
Δεν μπορούν να απαιτούν ΚΤΕΟ εδώ και απ' έξω να έρχεται και να κυκλοφορεί ότι σαπίλα υπάρχει.


ΥΓ μερικοί προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μαύρο λες και έχουν ποσοστά από τον εργολάβο που δεν το νομίζω δηλαδή...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ηλεκτρονική σήμανση-σηματοδότηση / Ειδική Σήμανση σηράγγων

Η ηλεκτρονική σήμανση τοποθετείται επιπρόσθετα της συμβατικής ώστε να ενημερώνει πιο άμεσα και αποτελεσματικά του οδηγούς για τις επικρατούσες συνθήκες και να ρυθμίζει την κυκλοφορία. Τα ηλεκτρονικά μέσα σήμανσης μπορεί να είναι είτε μεγάλου μεγέθους που τοποθετούνται πάνω από την οδό ή μεσαίου ή μικρού μεγέθους  που τοποθετούνται πλευρικά της οδού. Τα ηλεκτρονικά μέσα σήμανσης τοποθετούνται κατά κύριο λόγο στα οδικά τμήματα της Εγνατίας Οδού με πολλές και μεγάλες σήραγγες και γέφυρες με στόχο τη βελτίωση ασφάλειας των χρηστών του αυτοκινητόδρομου.

Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (2007) οι «οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να τηρούν  τα ηλεκτρονικά μέσα σήμανσης και τις οδηγίες που δίνονται σε αυτούς από τα κέντρα ελέγχου σήραγγας μέσω μεγαφώνου ή ραδιοφώνου».

Οι ηλεκτρονικές πινακίδες μπορεί να αναγράφουν μηνύματα με οδηγίες, υποδείξεις ή ενημέρωση για την κυκλοφορία καθώς και να ενσωματώνουν συμβατικές πινακίδες ρυθμιστικές ή κινδύνου του ΚΟΚ (πχ όριο ταχύτητας).

Τονίζεται ότι οι ρυθμίσεις που υποδεικνύονται από τα ηλεκτρονικά μέσα σήμανσης υπερισχύουν αυτών των συμβατικών μέσων (οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση).

Στα στόμια των σηράγγων υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες με τις υποδείξεις των οποίων οι οδηγοί υποχρεούνται να συμμορφώνονται.

Σε ειδικά τμήματα του αυτοκινητόδρομου (συνήθως εντός των σηράγγων)  τοποθετούνται πάνω από κάθε λωρίδα κυκλοφορίας ανά τακτά διαστήματα φωτεινοί σηματοδότες που ρυθμίζουν την κυκλοφορία κάθε λωρίδας. Οι σηματοδότες αυτοί μπορεί να έχουν ερυθρό, κίτρινο ή πράσινο χρώμα και να έχουν μορφή βέλους προς τα κάτω ή σχήματος Χ.

H ρύθμιση της κυκλοφορίας μέσω της ηλεκτρονικής σήμανσης, με τρόπo αντίθετo από τις ενδείξεις της συμβατικής οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης γίνεται σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις λήψης ειδικών και έκτακτων μέτρων. Για το λόγο αυτό η τήρηση των ρυθμίσεων που υποδεικνύουν είναι πρωταρχικής σημασίας για την ασφάλεια των χρηστών


 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ε πηγαινε τοτε να τους πρσεχεις οταν υπογραφουν, γιατι μαλλον βαζουν και ψιλα γραμματα στο χαρτι.

μάλλον δεν τα ξέρεις καλά… ο εργολάβος υπογράφει σύμβαση την οποία έχει καταρτίσει το δημόσιο και η οποία δεν επιδέχεται τροποποιήσεων… η αμοιβή του υπολογίζεται σύμφωνα με τον προυπολογισμό του έργου επί του οποίου ο ανάδοχος έχει κατά την διάρκεια του μειοδοτικού διαγωνισμού προσφέρει ποσοστιαία έκπτωση είτε στο σύνολο είτε στα επιμέρους στοιχεία (πχ 10% στα ηλεκτρομηχανολογικά, 30% στα υδραυλικά κλπ)..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom