You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 212K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Ευτυχώς σε λίγη ώρα ξεκινάει η παρωδία και θα γελάσουμε πάλι...
την καραμούζα για τον ήχο,την έβαλαν?
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
την καραμούζα για τον ήχο,την έβαλαν?
Θέλω να ελπίζω πως ναι... . Αλλιώς δεν θα έχει ενδιαφέρον...
Βέβαια από την άλλη,επειδή ο αγώνας είναι στο κοσμοπολίτικο Μονακό,ίσως να τους είπαν να μην βάλουν την καραμούζα,γιατί θα τους ενοχλεί ο θόρυβος...
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Αύριο...Στην ελλάδα πότε θα γίνει η πίστα
Τσίρκο μεντράνο!῾Ο 1ος μὲ τὸν 5ον ἕνα γύρο διαφορά!Ευτυχώς σε λίγη ώρα ξεκινάει η παρωδία και θα γελάσουμε πάλι...
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Ελάχιστα λεπτά άντεξα και παρακολούθησα...Όπως φαίνεται φέτος,έτσι θα είναι η κατάσταση... :S
Αλλος ενας αγωνας της φορμουλα1 τελειωσε με νικητες τις Μερσεντες να ριχνουν γυρω μέχρι και στον πεμπτο. Πάλι καλα που ειχε αρκετες εγκαταλειψεις και κρατησε λιγο το ενδιαφερον ζωντανο...
Για τον ήχο και τα μονοθέσια,τα έχουμε ξαναπεί...Απλά αίσχος!
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Ναι και όσο πάει γίνεται και χειρότερο.Στην Ισπανία ο 7ος ήταν ένα γύρο πίσω...Εδώ ο 5ος.Τσίρκο μεντράνο!῾Ο 1ος μὲ τὸν 5ον ἕνα γύρο διαφορά!
Άντε και εις ανώτερα...
Ναι και όσο πάει γίνεται και χειρότερο.Στην Ισπανία ο 7ος ήταν ένα γύρο πίσω...Εδώ ο 5ος.
Άντε και εις ανώτερα...
Butts
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.366
- Κριτικές
- 75
- Like
- 1.686
- Πόντοι
- 3.137
Στον Καναδά ίσως μειωθεί η διαφορά δυναμικότητας Mercedes - Red Bull.
Αλλά προφανώς και δεν θα εξαλειφθεί, στη φετινή σεζόν.
Το μόνο που θα μπορούσε να "σώσει" την φετινή χρονιά θα ήταν ο "πλακωμός" μεταξύ Lewis & Nico. Δυστυχώς και οι δύο δεν έχουν την προσωπικότητα εκείνη που θα κρατούσε το ενδιαφέρον ψηλά. Θυμίζω παλιότερα δεκαετία 80 την χρονιά που τα McLaren πήραν τους 15 από τους 16 αγώνες αλλά δεν χάναμε αγώνα τότε με την κόντρα Σένα - Προστ.
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Νέο σκάνδαλο με μυστικές δοκιμές στη Formula 1.
Σύμφωνα με την Bild, η Red Bull και η Toro Rosso έκαναν μυστικές (και συνεπώς παράνομες) δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν στη Formula 1.
Νέο σκάνδαλο με μυστικές δοκιμές πάει να ξεσπάσει στη Formula 1.
Η Bild αναφέρει πως η Red Bull και η Toro Rosso πριν την έναρξη της χρονιάς και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας έκαναν δοκιμές με τη Renault (που τους προμηθεύει κινητήρες) στην πίστα του Γκρατς, στην Αυστρία. Αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο, θα πρόκειται για παράβαση των κανονισμών, καθώς δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα στις δύο ομάδες στη χρονιά όπου υπήρχαν ριζικές αλλαγές δεδομένων με την τροποποίηση των κινητήρων όλων των μονοθεσίων.
Το γερμανικό ρεπορτάζ αναφέρει πως οι μυστικές δοκιμές έγιναν μετά τις επίσημες στο Μπαχρέιν (27/2-2/3) και πριν την έναρξη της σεζόν στην Αυστραλία (16/3). Μάλιστα ένας άνθρωπος που υπήρξε μάρτυρας φέρεται να έχει ενημερώσει εγγράφως (πιθανώς και με στοιχεία) Mercedes, Ferrari και Sauber.
Αν τελικά το παραπάνω ρεπορτάζ επιβεβαιωθεί,θα υπάρξει τιμωρία άραγε???
Και αν ναι,ποια θα είναι αυτή???
Σύμφωνα με την Bild, η Red Bull και η Toro Rosso έκαναν μυστικές (και συνεπώς παράνομες) δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν στη Formula 1.
Νέο σκάνδαλο με μυστικές δοκιμές πάει να ξεσπάσει στη Formula 1.
Η Bild αναφέρει πως η Red Bull και η Toro Rosso πριν την έναρξη της χρονιάς και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας έκαναν δοκιμές με τη Renault (που τους προμηθεύει κινητήρες) στην πίστα του Γκρατς, στην Αυστρία. Αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο, θα πρόκειται για παράβαση των κανονισμών, καθώς δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα στις δύο ομάδες στη χρονιά όπου υπήρχαν ριζικές αλλαγές δεδομένων με την τροποποίηση των κινητήρων όλων των μονοθεσίων.
Το γερμανικό ρεπορτάζ αναφέρει πως οι μυστικές δοκιμές έγιναν μετά τις επίσημες στο Μπαχρέιν (27/2-2/3) και πριν την έναρξη της σεζόν στην Αυστραλία (16/3). Μάλιστα ένας άνθρωπος που υπήρξε μάρτυρας φέρεται να έχει ενημερώσει εγγράφως (πιθανώς και με στοιχεία) Mercedes, Ferrari και Sauber.
Αν τελικά το παραπάνω ρεπορτάζ επιβεβαιωθεί,θα υπάρξει τιμωρία άραγε???
Και αν ναι,ποια θα είναι αυτή???
bull4cuck
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 541
- Κριτικές
- 6
- Like
- 596
- Πόντοι
- 306
'Ένα είδος αγώνων που μου αρέσει απίστευτα, αλλά το καταλαβαίνω ελάχιστα.
Εδώ και 10-15 χρόνια όλα περιστρέφονται και ευνοούν κάποιον οδηγό ή κάποια ομάδα.
Παλιότερα ο Σουμάχερ, αργότερα η ΜακΛάρεν, ο Φέτελ και η Ρεντ Μπουλ, τώρα η Μερτσέντες.
Απορώ που τόσα μεγάλα μυαλά δεν βλέπουν την μόνιμη απαξίωση του προϊόντος τους.
'Ένα προϊόν που είναι στην αιχμή της τεχνολογίας, κι όμως:
1. Επιβάλεις όριο στροφών στους κινητήρες.
2. Επιβάλεις κατασκευαστή και γόμες ελαστικών.
3. Ρυθμίζεις την κατανάλωση του καυσίμου.
4. Επιτρέπεις ή απαγορεύεις την ύπαρξη turbo.
5. Φροντίζεις ακόμη και για τον ήχο που φτάνει στ' αυτιά μας.
6. .....
Για μένα, τρία πράγματα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά:
1. Ελάχιστο βάρος μονοθεσίου.
2. 'Οριο κυβικών (και κυλίνδρων?)
3. Minimum standards ασφαλείας του μονοθεσίου.
'Όλα τ' άλλα έπρεπε να είναι ζήτημα επιλογής των ομάδων. Εκεί, πραγματικά, θα φαινόταν ποιος έχει τις καλύτερες ιδέες και ποιος τις εφαρμόζει με μεγαλύτερη επιτυχία. Τότε, πραγματικά, θα υπήρχε ραγδαία εξέλιξη και στο άθλημα και στις εφαρμόσιμες στην καθημερινή ζωή λύσεις.
Τώρα ποιος μπορεί να με πείσει ότι η Ρεντ Μπουλ παλιότερα, η ΜακΛάρεν ακόμη παλιότερα ή η Μερτσέντες σήμερα δεν γνώριζαν από πριν αλλαγές κανονισμών και είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα? Ποιος μπορεί να με πείσει ότι η Πιρέλλι δεν τα "βρήκε" με τον τάδε ή τον δείνα κατασκευαστή και έφτιαξε τα λάστιχα στα μέτρα του. Και άλλα πολλά...
Υ.Γ. Αν κέρδιζε η Φερράρι, πιθανότατα αυτό το σημείωμα δεν θα γραφόταν...
Εδώ και 10-15 χρόνια όλα περιστρέφονται και ευνοούν κάποιον οδηγό ή κάποια ομάδα.
Παλιότερα ο Σουμάχερ, αργότερα η ΜακΛάρεν, ο Φέτελ και η Ρεντ Μπουλ, τώρα η Μερτσέντες.
Απορώ που τόσα μεγάλα μυαλά δεν βλέπουν την μόνιμη απαξίωση του προϊόντος τους.
'Ένα προϊόν που είναι στην αιχμή της τεχνολογίας, κι όμως:
1. Επιβάλεις όριο στροφών στους κινητήρες.
2. Επιβάλεις κατασκευαστή και γόμες ελαστικών.
3. Ρυθμίζεις την κατανάλωση του καυσίμου.
4. Επιτρέπεις ή απαγορεύεις την ύπαρξη turbo.
5. Φροντίζεις ακόμη και για τον ήχο που φτάνει στ' αυτιά μας.
6. .....
Για μένα, τρία πράγματα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά:
1. Ελάχιστο βάρος μονοθεσίου.
2. 'Οριο κυβικών (και κυλίνδρων?)
3. Minimum standards ασφαλείας του μονοθεσίου.
'Όλα τ' άλλα έπρεπε να είναι ζήτημα επιλογής των ομάδων. Εκεί, πραγματικά, θα φαινόταν ποιος έχει τις καλύτερες ιδέες και ποιος τις εφαρμόζει με μεγαλύτερη επιτυχία. Τότε, πραγματικά, θα υπήρχε ραγδαία εξέλιξη και στο άθλημα και στις εφαρμόσιμες στην καθημερινή ζωή λύσεις.
Τώρα ποιος μπορεί να με πείσει ότι η Ρεντ Μπουλ παλιότερα, η ΜακΛάρεν ακόμη παλιότερα ή η Μερτσέντες σήμερα δεν γνώριζαν από πριν αλλαγές κανονισμών και είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα? Ποιος μπορεί να με πείσει ότι η Πιρέλλι δεν τα "βρήκε" με τον τάδε ή τον δείνα κατασκευαστή και έφτιαξε τα λάστιχα στα μέτρα του. Και άλλα πολλά...
Υ.Γ. Αν κέρδιζε η Φερράρι, πιθανότατα αυτό το σημείωμα δεν θα γραφόταν...
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Γιατί παρωδία τύπε????Σε λίγο (στις 21:00) ξεκινάει η παρωδία στον Καναδά...
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Ο ήχος σου αρέσει?Γιατί παρωδία τύπε????
Καλά για την εμφάνιση των περισσοτέρων μονοθεσίων δεν λέω...
Παραπάνω γράφω και άλλους λόγους...
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 19K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K