Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
[size=18pt]6ος αγώνας της σεζόν 23-26 Μαΐου στο Μονακό[/size]
Το Grand Prix του Μονακό αποτελεί μέλος της "Αγίας Τριάδας" του μηχανοκίνητου αθλητισμού μαζί με τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης και τις 24 ώρες του Les Mans. Οι αγώνες στο Μόντε Κάρλο ξεκίνησαν το 1929 αλλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 μπήκε το 1950 από την πρώτη χρονιά του θεσμού.
Η διαδρομή έχει κρατηθεί σχεδόν αναλλοίωτη με το πέρασμα των χρόνων, με ελάχιστες τροποποιήσεις. To σιρκουί έχει μήκος 3,34 χλμ, ενώ η συνολική απόσταση που διανύουν οι οδηγοί είναι 260,520 χλμ σε 78 γύρους, με αποτέλεσμα το GP Μονακό να είναι ο πιο μικρός σε απόσταση αγώνας του Πρωταθλήματος.
http://[URL unfurl="true"]www.hindustantimes.com/Images/MotorSports/CircuitImage/autodromo-jose-carlos-pace-brazil.jpg[/img[/URL]]
Η διαδρομή στους δρόμους του Μονακό απαιτεί ένα μοναδικό set-up του μονοθεσίου. Καθώς βρισκόμαστε σε circuit πόλης, το μονοθέσιο χρειάζεται υψηλές κλίσεις στις πτέρυγες και μαλακά ελαστικά, ώστε να μπορέσει ο οδηγός να εξισορροπήσει τη μειωμένη πρόσφυση του δρόμου, ειδικά τις πρώτες μέρες που η πίστα δεν έχει στρωθεί από λάστιχο και έχει αρκετή σκόνη. Οι πολύ κλειστές στροφές και οι ανωμαλίες του δρόμου απαιτούν τέλεια μηχανική και αεροδυναμική ισορροπία, η οποία είναι το κλειδί για έναν καλό γύρο ο οποίος αποτελείται από 12 δεξιές στροφές και 7 αριστερές στροφές.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.altiusdirectory.com/Sports/images/Circuit%20de%20Monaco.jpg[/img[/URL]]
Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει υπερωρίες καθώς μέσα σε ένα μόνο γύρο οι οδηγοί πρέπει να κάνουν 54 αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που μεταφράζεται σε 4.212 αλλαγές ταχυτήτων σε έναν ολόκληρο αγώνα, περίπου 500 αλλαγές παραπάνω από οποιοδήποτε άλλο Grand Prix. Οι πολύ αργές στροφές καταπονούν έντονα το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς πρέπει να μπει η 1η ή 2η τουλάχιστον σε τρεις στροφές όπως η Loews, η Rascasse και το chicane του λιμανιού. Επίσης μεγάλη καταπόνηση δέχονται και τα φρένα των μονοθεσίων καθώς οι πολύ μικρές αποστάσεις μεταξύ των στροφών αλλά και τα πολύ έντονα φρεναρίσματα που απαιτεί η διαδρομή δεν τους επιτρέπουν να απάγουν επαρκώς τη θερμοκρασία που αναπτύσσουν.
[b]Γύροι Αγώνα: 78
Μήκος γύρου: 3.340
Χιλιόμετρα αγώνα: 260.520
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:14.439 από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari.
Νικητής 2012: Μαρκ Γουέμπερ ( Red Bull )
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:17.296 Σέρτζιο Πέρεζ (Sauber )
Pole position 2012: 1:14.381 Μαρκ Γουέμπερ ( Red Bull )[/b]
[img]http://i.imgbox.com/abcdzyAl.jpg
Η Pirelli σε αυτόν τον αγώνα -σχεδόν αναγκαστικά- θα φέρει την πολύ μαλακή γόμα (P Zero Red ) και την μαλακη (P Zero Yellow).
Σε ένα σιρκουί όπου η αεροδυναμική παίζει το μικρότερο ρόλο, το ζητούμενο είναι η μηχανική πρόσφυση και για αυτόν το λόγο οι πιο μαλακές γόμες είναι απαραίτητες.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε ότι αναμένει στρατηγική δύο pit stop από τις περισσότερες ομάδες.
Σε αντίθεση όλα τα υπόλοιπα Grand Prix της χρονιάς, οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές γίνονται την Πέμπτη, έτσι ώστε να επιτρέπεται η χρήση των δημόσιων δρόμων την Παρασκευή.
Το Grand Prix του Μονακό αποτελεί μέλος της "Αγίας Τριάδας" του μηχανοκίνητου αθλητισμού μαζί με τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης και τις 24 ώρες του Les Mans. Οι αγώνες στο Μόντε Κάρλο ξεκίνησαν το 1929 αλλά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 μπήκε το 1950 από την πρώτη χρονιά του θεσμού.
Η διαδρομή έχει κρατηθεί σχεδόν αναλλοίωτη με το πέρασμα των χρόνων, με ελάχιστες τροποποιήσεις. To σιρκουί έχει μήκος 3,34 χλμ, ενώ η συνολική απόσταση που διανύουν οι οδηγοί είναι 260,520 χλμ σε 78 γύρους, με αποτέλεσμα το GP Μονακό να είναι ο πιο μικρός σε απόσταση αγώνας του Πρωταθλήματος.
http://[URL unfurl="true"]www.hindustantimes.com/Images/MotorSports/CircuitImage/autodromo-jose-carlos-pace-brazil.jpg[/img[/URL]]
Η διαδρομή στους δρόμους του Μονακό απαιτεί ένα μοναδικό set-up του μονοθεσίου. Καθώς βρισκόμαστε σε circuit πόλης, το μονοθέσιο χρειάζεται υψηλές κλίσεις στις πτέρυγες και μαλακά ελαστικά, ώστε να μπορέσει ο οδηγός να εξισορροπήσει τη μειωμένη πρόσφυση του δρόμου, ειδικά τις πρώτες μέρες που η πίστα δεν έχει στρωθεί από λάστιχο και έχει αρκετή σκόνη. Οι πολύ κλειστές στροφές και οι ανωμαλίες του δρόμου απαιτούν τέλεια μηχανική και αεροδυναμική ισορροπία, η οποία είναι το κλειδί για έναν καλό γύρο ο οποίος αποτελείται από 12 δεξιές στροφές και 7 αριστερές στροφές.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.altiusdirectory.com/Sports/images/Circuit%20de%20Monaco.jpg[/img[/URL]]
Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει υπερωρίες καθώς μέσα σε ένα μόνο γύρο οι οδηγοί πρέπει να κάνουν 54 αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που μεταφράζεται σε 4.212 αλλαγές ταχυτήτων σε έναν ολόκληρο αγώνα, περίπου 500 αλλαγές παραπάνω από οποιοδήποτε άλλο Grand Prix. Οι πολύ αργές στροφές καταπονούν έντονα το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς πρέπει να μπει η 1η ή 2η τουλάχιστον σε τρεις στροφές όπως η Loews, η Rascasse και το chicane του λιμανιού. Επίσης μεγάλη καταπόνηση δέχονται και τα φρένα των μονοθεσίων καθώς οι πολύ μικρές αποστάσεις μεταξύ των στροφών αλλά και τα πολύ έντονα φρεναρίσματα που απαιτεί η διαδρομή δεν τους επιτρέπουν να απάγουν επαρκώς τη θερμοκρασία που αναπτύσσουν.
[b]Γύροι Αγώνα: 78
Μήκος γύρου: 3.340
Χιλιόμετρα αγώνα: 260.520
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα : 1:14.439 από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με Ferrari.
Νικητής 2012: Μαρκ Γουέμπερ ( Red Bull )
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 : 1:17.296 Σέρτζιο Πέρεζ (Sauber )
Pole position 2012: 1:14.381 Μαρκ Γουέμπερ ( Red Bull )[/b]
[img]http://i.imgbox.com/abcdzyAl.jpg
Η Pirelli σε αυτόν τον αγώνα -σχεδόν αναγκαστικά- θα φέρει την πολύ μαλακή γόμα (P Zero Red ) και την μαλακη (P Zero Yellow).
Σε ένα σιρκουί όπου η αεροδυναμική παίζει το μικρότερο ρόλο, το ζητούμενο είναι η μηχανική πρόσφυση και για αυτόν το λόγο οι πιο μαλακές γόμες είναι απαραίτητες.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε ότι αναμένει στρατηγική δύο pit stop από τις περισσότερες ομάδες.
Σε αντίθεση όλα τα υπόλοιπα Grand Prix της χρονιάς, οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές γίνονται την Πέμπτη, έτσι ώστε να επιτρέπεται η χρήση των δημόσιων δρόμων την Παρασκευή.