Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
Ο Πέρεζ έχει δίκιο. Ο Ραικκονεν άλλαξε γραμμή για να τον κλείσει πριν από το turn in και δεν του άφησε καθόλου χώρο. Προφανώς δεν εκτίμησε ότι ο Πέρεζ είχε ήδη φτάσει στους πίσω τροχούς της Λότους. Ότι ο Πέρεζ δεν θα είχε την δυνατότητα να επιτύχει το προσπέρασμα στην συγκεκριμένη στροφή είναι τελείως άσχετο, ο προπορευόμενος πρέπει σε κάθε περίπτωση να αφήνει χώρο στον επιχειρώντα προσπέρασμα.Ο Πέρεζ δεν είχε τίποτα να χάσει γιατί ούτε αυτός΄ούτε η Μακ διεκδηκούν τίποτα και μπήκε καμικάζι. Λογικά αργά η γρήγορα θα γινόταν μαλακία αλλά είναι στο απόλυτο δικαίωμα του να οδηγήσει έτσι, δες δηλώσεις Αλόνσο να δεις πως προσεγγίζει το θέμα.

:idiot:...τα εχεις διαβασει καπου αυτα ή απλα τα βγαζεις απο το κεφαλι σου??
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Τι λες ρε μαλάκα την παλεύεις; Πάνε μάθε τα στοιχειώδη των κανονισμών και μετά ξαναέλα.
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
Επαναλαμβανω...αυτα που λες,τα εχεις διαβασει καπου ή απλα τα βγαζεις απο το κεφαλι σου??
Αν μπορεις να απαντησεις,καλως,
αλλιως πανε γαμησου...(που λες κ εσυ στο χωριο σου) :birdman:
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Πρώτα απ όλα βάλε κάτι στον κώλο σου να μην σε τσούζει από τα γαμήσια.   :fuck1: :fuck1:
Δεύτερον ναι το έχω διαβάσει και το έχω ακούσει μερικές χιλιάδες φορές τα άπειρα χρόνια που βλέπω μηχανοκίνητο αθλητισμό στην τηλεόραση και από κοντά.
Τουμπεκιάσου τώρα και πάνε να κάνεις τον έξυπνο εκεί που σε παίρνει.  :jerking: :jerking: :jerking:
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
Απο την τηλεοραση λοιπον!! :2funny:
Τωρα τουμπεκιαστηκα!!
Και βλακας κ ασχημος  :uglystupid:
 
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
2.072
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
16
Δεν με ενδιαφέρει αν είσαι άσχημος αλλά σε συγχέρω για την αυτογνωσία σου.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.351
Κριτικές
191
Like
53.910
Πόντοι
41.813
Ο Πέρεζ έχει δίκιο. Ο Ραικκονεν άλλαξε γραμμή για να τον κλείσει πριν από το turn in και δεν του άφησε καθόλου χώρο. Προφανώς δεν εκτίμησε ότι ο Πέρεζ είχε ήδη φτάσει στους πίσω τροχούς της Λότους. Ότι ο Πέρεζ δεν θα είχε την δυνατότητα να επιτύχει το προσπέρασμα στην συγκεκριμένη στροφή είναι τελείως άσχετο, ο προπορευόμενος πρέπει σε κάθε περίπτωση να αφήνει χώρο στον επιχειρώντα προσπέρασμα.
Ο Πέρεζ δεν είχε τίποτα να χάσει γιατί ούτε αυτός΄ούτε η Μακ διεκδηκούν τίποτα και μπήκε καμικάζι. Λογικά αργά η γρήγορα θα γινόταν μαλακία αλλά είναι στο απόλυτο δικαίωμα του να οδηγήσει έτσι, δες δηλώσεις Αλόνσο να δεις πως προσεγγίζει το θέμα.


πολυ σωστος ο παικτης,ακριβως ετσι εγινε
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.351
Κριτικές
191
Like
53.910
Πόντοι
41.813
για τον Αλονσο που εκλεψε και αναγκαστηκε να παραχωρησει τη θεση του δεν ειδα να παιρνει θεση κανεις.
επισης οτι τις Φεραρι στο Μονακο τις περναγαν και φιατακια το ειδε καποιος?
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
για τον Αλονσο που εκλεψε και αναγκαστηκε να παραχωρησει τη θεση του δεν ειδα να παιρνει θεση κανεις.
επισης οτι τις Φεραρι στο Μονακο τις περναγαν και φιατακια το ειδε καποιος?
Το είδα εγώ φίλε.....  :(  Με την αλλαγή των ελαστικών θα έχουμε πρόβλημα.....
Ο Αλόνσο νομίζω προσπέρασε υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας,αν θυμάμαι καλά....  :think:
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
o ALONSO για να αποφυγει το ατυχημα εκοψε δρομο και τιμωρηθηκε για αυτο τι αλλο μπορουσε να κανει. οσο για το συμβαν με τον ΚΙΜΙ ηταν πιο μπροστα απο τον περεζ και προφανος αν του αφηνε χωρο θα εκανε αυτο που εκανε ο ΑΛΟΝΣΟ θα εκοβε μεσα απο το σικειν. και στην τελικη αν καναν ολοι οι οδηγοι οτι εκανε ο περεζ δεν θα ειχε τερματισει κανενας.
ο Φινλανδός είπε στο BBC όταν ρωτήθηκε αν θα ήταν καλό οι υπόλοιποι οδηγοί να μιλήσουν στον Μεξικανό: «Αυτό δεν θα βοηθήσει. Ίσως κάποιος πρέπει να του ρίξει γροθιά στο πρόσωπο»! :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
πηγη:
και ξαναλεω οτι επειδη πηγε στην ΜΑΚΛΑΡΕΝ νομιζει οτι επιασε τον παπα απ τα αρχιδια ο βλακας.
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.563
Like
110
Πόντοι
16
Οσοι παρακολουθουν κ καταλαβαινουν στοιχειωδως F1,τον εχουν κραξει!!
Μαλλον οδηγοι σαν τον Mansell,που ηταν πολυ πιο γρηγορος απο τον Senna ή ο Hakkinen οταν ειχε κολησει πισω απο μια Arrows κ δεν εκαναν τετοιες "μαγκιες",
ηταν απλα μαλακες...

Jules Bianchi was off to a bad start. Having pulled over in the opening seconds of Qualifying yesterday, he failed to make it off the grid for the parade lap. Nico Rosberg led the remaining 21 drivers around as Bianchi was pushed back for a pitlane start.

Two minutes later the grid formed up, the lights went on, the lights went off and they all charged forwards. Surprisingly, the drivers managed to make their way safely through the first corner including a particularly reserved through Saint Devote. Giedo van der Garde was in the wars at the hairpin as he made contact with Pastor Maldonado and lost a front wing.

The top eight consisted of Rosberg, Hamilton, Vettel, Webber, Raikkonen, Alonso, Perez, Button as the Hamilton began to hold up the Red Bull’s behind him. The yellow flag came out at turn 10 for debris while the McLarens were in the wars, Sergio Perez forcing Button towards the barrier before cutting the Nouvelle chicane. Several corners later, he attempted the same, forcing Jenson towards the barrier and cutting the swimming pool chicane. Perez’s recklessness wasn’t anywhere near finished.

Yellow flags came back out again, this time as Charles Pic was parked on the pit entrance with a fiery Caterham. The Frenchman was out of the car in no time as smoke-filled up the Rascasse section.

The next fifteen laps or so resulted in all but one overtake as Paul di Resta made a nice move on Felipe Massa into Saint Devote. Several laps later, the Brazilian repeated the bizarre incident which took him out of Qualifying. He locked his brakes in the run up to Turn 1 and hit the barrier, sliding sideways into the TecPro barrier across the track. He climbed out of the car but a Safety Car was deployed as the Medical Car was needed. Dr. Ian Roberts got his first race appearance as he attached a neck brace to the Brazilian who was complaining of shoulder problems after his shunt on Saturday. Several laps later the Mercedes left turn 1 to take Felipe to hospital for a check up, and allowed the Safety Car to come in and let the racing resume.

Nico Rosberg caught Sebastian Vettel sleeping on the restart as he darted away from his countryman while third placed Mark Webber was left defending hard against the other Mercedes of Lewis Hamilton. Further down the grid, Sergio Perez saw a gap into the Nouvelle Chicane and stuck his nose up the inside of Jenson Button. It was a cheeky move but it paid off. However, this successful overtake would prove disastrous for Perez as the race progressed.

Jules Bianchi was suddenly shown limping back to the pits with a truly mangled front wing and a red flag was thrown. It seemed a bit extreme for front wing damage until Pastor Maldonado’s utterly destroyed William’s was shown in the barriers at Tabac. Replays explained that Max Chilton moved across the Venezuelan which caused the William’s front wing to buckle and fall under the car which launched the front of the car upwards and into the TecPro barriers. Bianchi subsequently hit the barriers which caused the damage to his front wing.

Thirty-five minutes later the race restarted under Safety Car conditions, as per usual for a red flag. After one lap the Mercedes came in the pits which allowed Rosberg to again charge away from Sebastian Vettel’s Red Bull as Hamilton launched another attack on Webber for third. Race control also announced that Max Chilton was awarded a drive through penalty for causing the William’s aerial display.

Sergio Perez, having earlier tried a similar, failed, overtake on Fernando Alonso, stuck his McLaren up the inside of Kimi Raikkonen at the Nouvelle Chicane. By stuck, I mean he pretty much drove straight on and forced the Finn to cut the corner to prevent a collision. Kimi blasted the Mexican on the radio, saying “That idiot was tried to hit me, tried to ruin my race”.  


 στο 1h 18min...

ακουστε κ τον σχολιασμο του Coulthard!!



Adrian Sutil caught Fernando Alonso sleeping a few laps later to pull off a spectacular overtake at the hairpin while Jules Bianchi stuck his Marussia in the barrier at Saint Devote. It was a very light collision in comparison to Massa’s shunt but it ruled Bianchi out of the race – an end to an awful weekend for the Frenchman. With two of the French racers out of the race, two remained – until Romain Grosjean was involved in a huge crash with Daniel Ricciardo. In the run down to the Nouvelle Chicane, again, Ricciardo seemed to break early and Grosjean was sent straight onto the rear wing of the Toro Rosso. Ricciardo retired on the spot while Grosjean pitted, rejoined and returned to the pits where Lotus retired the car.

The Safety Car was back out for this incident and pitted with 12 laps of the race remaining. Sergio Perez was straight over the back of Raikkonen and attempted an overtake on the Finn. Not long after his first attempt failed, his second attempt failed too. He stuck his nose up the inside of the Lotus as Kimi turned into the chicane and gave the 2007 World Champion a puncture. Next lap, Perez swerved at the same spot as if trying to make an overtake on an invisible car and went straight on. He got wide at Rascasse several corners later before turning into the escape road to retire the car, presumably nursing damage from his careless driving.
With Perez out-of-the-way, the surviving cars raced to the end of the race as “Rosberg became the first Rosberg to win the Monaco Grand Prix since Rosberg” as one Twitter used put it. Indeed, Nico Rosberg followed his father’s example, leading from lights to flag to secure the win ahead of Sebastian Vettel in second and Mark Webber third.
 
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]7ος αγώνας της σεζόν 7-9 Ιουνίου στον Καναδά.[/size]

3898.jpg


Το σιρκουί γίνετε στο Μόντρεαλ και πιο συγκεκριμένα στο τεχνητό νησί της Παναγίας στην κοίτη του ποταμού Αγίου Λαυρεντίου.
Καναδικό grand prix διεξήχθη για πρώτη φορά το 1967 στο Οντάριο, ενώ το Μόντρεαλ φιλοξενεί τον αγώνα για 34η φορά.

Η πίστα έχει ονομαστεί αρχικά "Ile Notre-Dame Circuit" αλλα αλλά μετονομάστηκε το 1982 σε "Gilles Villeneuve Circuit", προς τιμή του αείμνηστου Καναδού πιλότου που κέρδισε εκεί στον πρώτο αγώνα που έγινε το 1978. Φέτος συμπληρώνονται 31 χρόνια από το χαμό του. Ο Ζυλ Βιλνέβ έχασε τη ζωή του το 1982 αγωνιζόμενος στο Βελγικό GP με τα χρώματα της Ferrari.

Η πίστα στον Καναδά έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες… καθώς συνδυάζει στοιχεία από τα δύο πιο εντυπωσιακά του πρωταθλήματος, όπως την ταχύτητα της Μόντσα και τις μπαριέρες του Μονακό.
Η πίστα αποτελείται από 14 στροφές, έξι δεξιόστροφες και οχτώ αριστερόστροφες.

Κύρια χαρακτηριστικά της είναι οι μεγάλες ευθείες αλλά και οι αργές στροφές, με τα μονοθέσια να απαιτούν άψογη συμπεριφορά των φρένων τους, καθώς από τα 300 χλμ. την ώρα πέφτουν κατευθείαν στα 120 χλμ., ενώ είναι μια πίστα όπου η κάθετη δύναμη δεν δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η μέγιστη ταχύτητα που αποκτούν τα μονοθέσια είναι περί τα 315 χλμ. την ώρα, λίγο πριν την ευθεία τερματισμού, ενώ η στροφή 10 είναι η πιο αργή, καθώς οι πιλότοι μπαίνουν με 56 χιλ. την ώρα. Η πιο δύσκολη στροφή είναι η ένατη, στην οποία οι πιλότοι δέχονται δυνάμεις 3.59 G.


Δύο ζώνες ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS, θα έχουν στη διάθεσή τους οι πιλότοι.
Η πρώτη στην ευθεία έναρξης/τερματισμού και η δεύτερη μεταξύ των στροφών 12 και 13 στην μεγαλύτερη ευθεία της πίστας.

abuoNePm.jpg


Γύροι Αγώνα: 70
Μήκος γύρου: 4.361
Χιλιόμετρα αγώνα: 305.270
Ρεκόρ γύρου σε αγώνα  : 1:13.622 από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο το 2004 με Ferrari.
Νικητής 2012: Λιούις Χάμιλτον (McLaren)
Ταχύτερος γύρος του αγώνα 2012 :  1:15.752 Σεμπάστιαν Φέτελ  (Red Bull )
Pole position 2012: 1:13.784 Σεμπάστιαν Φέτελ  ( Red Bull )



18729.jpg


Τα ελαστικά για ακόμη μία φορά θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο, αφού η φθορά των γομών θα καθορίσει τις στρατηγικές των ομάδων.
Η Pirelli τελικά ακόμα βρίσκετε σε συζητήσεις με τις ομάδες για την αλλαγή και δεν έχει προβεί σε αντικατάσταση των γομών, όπως είχε ανακοινώσει.
Έτσι οι πιλότοι θα έχουν στην διάθεσή τους τις ήδη γνώστες: πολύ μαλακή (P Zero Red) την  και τη μεσαία (P Zero White  ).
Αλλαγή πιθανώς να γίνει από το σιρκουί του Silverstone και η Pirelli έχει φέρει στον Καναδά δύο νέα σετ από τα καινούρια ελαστικά που ετοίμασε.
Ομάδες και πιλότοι θα τα έχουν στην διάθεσή τους στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής για να βγάλουν ένα πρώτο συμπέρασμα για τις διαφορές.

18747.jpg


Όπως συμβαίνει συχνά στον Καναδά, η βροχή απειλεί να επηρεάσει το Σαββατοκύριακο.
Ήδη οι ετοιμασίες χθες έγιναν με βροχή, ενώ πρόβλεψη για πιθανές καταιγίδες υπάρχει και για τα δοκιμαστικά της Παρασκευής και για τον κατατακτήριο αγώνα του Σαββάτου.
Για την Κυριακή η πιθανότητα βροχής είναι μικρή, αναμένεται ηλιοφάνεια με θερμοκρασία κοντά στους 20 βαθμούς Κελσίου.

15011.jpg


 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.351
Κριτικές
191
Like
53.910
Πόντοι
41.813
πολυ ωραια ενημερωση και ακομα ωραιοτερο το κλεισιμο με τις φωτο των κοριτσιων  ;) ;) ;) ;)
ποιος τις πηδαει αυτες ρε παιδια???
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
φιλε cristiano  αυτα τα φτιαχνεις μονο σου η τα βρησκεις απο καπου? πολυ καλη δουλεια και ενημερωση παντος μπραβο σου.
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
Ποινή στους Ραϊκόνεν και Ρικιάρντο
Με ποινή δύο θέσεων οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τους Κίμι Ραϊκόνεν και Ντανιέλ Ρικιάρντο για την έξοδο τους από το pitlane μετά το καθεστώς κόκκινης σημαίας στα τελευταία λεπτά του Q2.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης μετά τις ποινές:

1. Φέτελ, Red Bull
2. Xάμιλτον, Mercedes
3. Μπότας, Williams
4. Ρόσμπεργκ, Mercedes
5. Γουέμπερ, Red Bull
6. Αλόνσο, Ferrari
7. Βερνιέ, Toro Rosso
8. Σούτιλ, Force India
9. Χούλκενμπεργκ, Sauber
10. Πέρες, McLaren
11. Ραϊκόνεν, Lotus
12. Ρικιάρντο, Toro Rosso
13. Μαλδονάδο, Williams
14. Μπάτον, McLaren
15. Γκουτιέρες, Sauber
16. Μάσα, Ferrari
17. Ντι Ρέστα, Force India
18. Πικ, Caterham
19. Γκροσάν, Lotus
20. Μπιανκί, Marussia
21. Τσίλτον, Marussia
22. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham



δεν τα πήγαμε καλά στις κατατακτήριες πάλι.  :(
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
δεν τα πήγαμε καλά στις κατατακτήριες πάλι.  :(


Η βροχή χθες στις κατατακτήριες ανακάτεψε το grid και ενώ είναι μια πίστα που η κάθετη δύναμη δεν δίνει πλεονέκτημα,  τα πράγματα ήρθαν τούμπα με αποτέλεσμα Ferrari και Lotus να πατώσουν!

Επίσης το grid που έβαλες από τον sport-fm είναι λίγο λάθος! :grin: Θα μου επιτρέψεις να βάλω στο σωστό!  :sunglasses:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η σειρά εκκίνησης μετά τις ποινές:

abfkqQhE.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
φιλε cristiano  αυτα τα φτιαχνεις μονο σου η τα βρησκεις απο καπου? πολυ καλη δουλεια και ενημερωση παντος μπραβο σου.

Αν ρωτάς αν το έκανα copy-paste από κάποια σελίδα, όχι.
Ήταν συνδυασμός από διάφορα που διάβασα.
Περίπου θα έλεγα  ότι ήταν μια περίληψη από εδώ:


Παρακολουθώ επίσης το skysports.com/formula1  και ακολουθώ στο twitter την Pirelli, τον PaulHembery  και όλες τις ομάδες.


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom