Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
τελικα εχω την εντυπωση οτι αβανταρουν παλι την ρεντ μπουλ με τα ελαστικα. αρα LOTUS και FERRARI θα εχουν παλι προβληματα ενω ο βεττελ θα πετααει. σικεεε το ματσ ειναι στημενο  σικεεεεεε μας εχουν για χαμενους ................που λεει και το τραγουδι
!
Την ίδια εντύπωση έχω.....  :tickedoff:
Ε,ευκαιρία είναι να αρχίσουν πάλι τα γνωστά προβλήματα στον Γουέμπερ....  :tooth: :tooth: :tooth:
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
565
Κριτικές
8
Like
361
Πόντοι
286
Καλά μετά τις αλλαγές τον Καναδά 1-2 οι Red Bull και 3-4 οι Mercedes! :grin:
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
στην FERRARI  φαινεται να εχουν βρει φετος το κατι παραπανω και αν ο ΑΛΟΝΣΟ δεν ειχε τις  δυο ατυχιες στους προηγουμενους αγωνες μπορει να ηταν και πρωτος στην βαθμολογια αυτη την στιγμη.
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
Μην βιαζεστε για συμπερασματα..
Δεν νομιζω πως θα ευνοηθουν τοσο οι γκαζοζες απο τα νεα λαστιχα!!
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
Η τηλεόραση που έχω είναι Full Hd με ανάλυση 1920 επί 1080.......Βέβαια τώρα έχουν βγεί οι Ultra HD, ή 4Κ αλλιώς,με ανάλυση 3840 επί 2160...!!!
Αυτό με την νύχτα που λες,δεν το είχα σκεφτεί......για να δούμε και εκεί....  :cool2:

Πρέπει να γράψω ένα μήνυμα γρήγορα,γιατί ο αριθμός των μηνυμάτων μου είναι λίγο.......  :tooth:
:priest: :priest: :priest: :priest:

Ενταξει...παιζουν κ αλλα ρολο...στα ποσα Hz,responce time κτλ...
Το θεμα ειναι πως σε συγκριση με οτι βλεπαμε πριν,ειναι κλασεις ανωτερη η εικονα!!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
στην FERRARI  φαινεται να εχουν βρει φετος το κατι παραπανω και αν ο ΑΛΟΝΣΟ δεν ειχε τις  δυο ατυχιες στους προηγουμενους αγωνες μπορει να ηταν και πρωτος στην βαθμολογια αυτη την στιγμη.
Σ' αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα,μαζί σου......
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Ενταξει...παιζουν κ αλλα ρολο...στα ποσα Hz,responce time κτλ...
Το θεμα ειναι πως σε συγκριση με οτι βλεπαμε πριν,ειναι κλασεις ανωτερη η εικονα!!
Ναι,αλλά την ίδια άποψη έχει παραπανω και ο glove........Καμία σχέση η ευκρίνεια λέει και ο ίδιος με τους αγώνες του Champions League......(Συγκεκριμένα γράφει.....τεράστια διαφορά.....)
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
παντως περιμενω και εγω να δω τον νυχτερινο αγωνα για την διαφορα στην ποιοτητα της εικονας, προχθες που εκανα ζαπινγκ ειχε στο ΕΡΤΗD  την γιουροβιζιον η εικονα  ηταν παρα πολυ καλη τελεια. ουτε την παραμικρη παραμορφωση δεν ειχε. 
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
παντως περιμενω και εγω να δω τον νυχτερινο αγωνα για την διαφορα στην ποιοτητα της εικονας, προχθες που εκανα ζαπινγκ ειχε στο ΕΡΤΗD  την γιουροβιζιον η εικονα  ηταν παρα πολυ καλη τελεια. ουτε την παραμικρη παραμορφωση δεν ειχε. 

Σιγουρα θα δεις διαφορα.
Επισης να μην ξεχναμε,πως η κινηση της εικονας ειναι πολυ μεγαλυτερη στην F1
απ'οτι στο ποδοσφαιρο κ πολυ περισσοτερο απο καποια στατικη εκπομπη!!
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
306776_10151399326211078_1258908781_n.jpg



:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
Καποιοι τον παιζουν στο εμφιαλωτηριο...
 

pllp9

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
146
Κριτικές
2
Like
30
Πόντοι
1
ο.κ ξερουμε απο εδω κ περα ποιος θα βγαινει πρωτος... η redbull φυσικα. ανακοινωθηκε πωσ απο τον καναδα αλλαζει  η pirelli τισ γομες της μετα απο πιεσεις που δεχτηκε  :s&m_1: απο redbull & mercedes .ε.ειναι ρεζιλικι πλεον γελαει ο κοσμος πουτανα pirelli.θα διωξουν τον κοσμο απο τους αγωνες
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ferrari και Lotus φυσικά δεν είναι καθόλου ικανοποιημένες από αυτήν την απόφαση καθώς ήταν οι ομάδες που διαχειρίζονταν καλύτερα τα ελαστικά και τώρα θα πρέπει να δουλέψουν με νέα δεδομένα. Από την άλλη η Red Bull Racing ήταν αυτή που είχε παραπονεθεί πιο έντονα για τα ελαστικά του 2013 με τελευταίο συμβάν την ιδιωτική συνάντηση του Dietrich Mateschitz με τον Bernie Ecclestone αμέσως μετά το Ισπανικό GP.
Αυτή η αλλαγή στα ελαστικά αναμένεται να αλλάξει κάπως τα δεδομένα στο πρωτάθλημα - αν και το κατά πόσο μένει ακόμα να το δούμε.

Όπως είχαμε πει μια και ήταν αναμενόμενο από Ferrari και Lotus ήρθαν οι πρώτες αντιδράσεις για την απόφαση της Pirelli να αλλάξει τα ελαστικά.


130089mal_news-630x300.jpg


Η σκουντερία, μέσω της στήλης της "Horse Whisperer" που φιλοξενείται στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, άφησε αιχμές κατά της Red Bull και των πιέσεων στην Pirelli για αλλαγή των ελαστικών, κάνοντας  λόγο για φτωχές μνήμες υπενθυμίζοντας στους «κόκκινους ταύρους» πιλότους που έχουν τρέξει με στρατηγική τεσσάρων πιτ στοπ και έχουν ανέβει στο βάθρο.

«Ένα κλασικό παράδειγμα αυτής της ιστορίας αφορά τον αριθμό των πιτ στοπ. Φωνές ακούστηκαν για να υπογραμμίσουν το γεγονός πως αρκετές ομάδες, ορισμένες εκ των οποίων ανέβηκαν στο βάθρο και άλλες που βρέθηκαν μακριά από αυτό, πραγματοποίησαν τέσσερα πιτ στοπ στο ισπανικό γκραν πρι, κάνοντας τον αγώνα δύσκολο να τον παρακολουθήσει κανείς.

Είναι πραγματικά κρίμα που αυτές οι ηθικές ψυχές κράτησαν τη σιωπή τους πριν από δύο χρόνια, όταν στην ίδια πίστα και στο τουρκικό γκραν πρι οι πέντε από τους έξι οδηγούς που ανέβηκαν στο βάθρο και στα δύο γκραν πρι πραγματοποίησαν τον ίδιο αριθμό των πιτ στοπ που έκαναν ο Αλόνσο και ο Μάσα την περασμένη Κυριακή στον ισπανικό αγώνα.

Για την ακρίβεια δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο στο να νικάς σε έναν αγώνα με τόσα πιτ στοπ. Κάποιος πρέπει να κοιτάξει πίσω στο 2004, όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ νίκησε στο γαλλικό Grand Prix σε έναν αγώνα που ακολουθήθηκε στρατηγική τριών πιτ στοπ και κατέληξε σε τέσσερα. Αυτό το κλειδί επέτρεψε στον πολυπρωταθλητή να περάσει μπροστά από τον οδηγό της Renault, Φερνάντο Αλόνσο που έκανε τρία πιτ στοπ. Και εκείνη την ημέρα το θυμόμαστε καλά, η στρατηγική μας και ο προμηθευτής ελαστικών (Bridgestone) δέχθηκαν μπράβο γιατί καταφέραμε να πάρουμε το καλύτερο από το μονοθέσιο μας.

Σήμερα φαίνεται πως κάποιος πρέπει να αισθάνεται ντροπιασμένος που επέλεξε μια τέτοια στρατηγική, ο στόχος της οποίας είναι να πάρουμε το καλύτερο που μπορούμε από το πακέτο που έχουμε στη διάθεση μας. Επιπλέον, η επιλογή γίνεται την Παρασκευή... γιατί πρέπει κάποιος να αισθάνεται ντροπή σε αντίθεση με άλλους που που έκαναν διαφορετική επιλογή για να το μετανιώσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα».

adko6z23.jpg




102936.jpg


Στην Lotus η εν λόγω εξέλιξη δεν άρεσε καθόλου στο αφεντικό της Ερίκ Μπουγιέ, ο οποίος απέδωσε την κίνηση της Pirelli σε πιέσεις που δέχεται από πολλές πλευρές, ενώ άφησε αιχμές για τη Red Bull, δηλώνοντας πως η αλλαγή των ελαστικών μπορεί να παρομοιαστεί με την αλλαγή των διαστάσεων ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου στο ημίχρονο επειδή η μία ομάδα δεν μπορεί να
τρέξει τόσο γρήγορα, όσο η άλλη.

«Τα πιτ στοπ δεν είναι τόσα πολλά, ώστε να γίνουν μεγάλες αλλαγές στα ελαστικά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Φανταστείτε πως αυτό είναι σαν να αλλάζουν οι διαστάσεις ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου στο ημίχρονο, γιατί μια ομάδα δεν μπορεί να τρέξει τόσο γρήγορα όσο η άλλη.

Το να γίνουν αλλαγές στις γόμες είναι απογοητευτικό και ελπίζω να μην είναι ακραίες. Είναι ξεκάθαρο ότι η Pirelli βρίσκεται σε δύσκολη θέση και δέχεται πιέσεις από πολλές πλευρές.

Την περσινή σεζόν όταν σχεδιάζαμε το μονοθέσιο του 2013, κάθε ομάδα είχε πληροφορίες από την Pirelli και έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να εξελίξει το σασί και να παίρνει τη μέγιστη απόδοση από τα ελαστικά. Ακόμη, είχαμε κάνει δοκιμές με πειραματικά ελαστικά στο τέλος της προηγούμενης σεζόν.

Όπως κάθε σεζόν κάποιες ομάδες κάνουν καλύτερη δουλειά από κάποιες άλλες και κάποιοι οδηγοί προσαρμόζονται πιο εύκολα από κάποιους άλλους. Είναι απογοητευτικό όταν έχεις εξελίξει ένα μονοθέσιο βάση των ελαστικών – που είναι ίδια για όλους- να πρέπει στη συνέχεια να τα αλλάξουν στη μέση της σεζόν.

Ωστόσο, έχουμε ταλαντούχους σχεδιαστές και μηχανικούς, οι οποίοι θα δουλέψουν δύο φορές πιο σκληρά για να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές και να είμαστε ανταγωνιστικοί», ήταν τα λόγια του Μπουγιέ.

 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
...φημες λενε,πως ολος ο κοσμος περναγε απο το γκαραζ της mercedes
κ εκανε την πασιγνωστη Ελληνικη ερωτηση-ατακα..."εισαι το πουτανακι μου??"
Παντως πιστευω πως απο γερμανων μερια πεσαν οι χοντρες πιεσεις...
τεραστια ξεφτιλα αυτο που βιωσαν τα τελευταια 2 gp... :2on1:
Επισης εκτιμω,πως οι γκαζοζες θα ερθουν πιο κοντα στους κοκκινους κ
στους επενδυτικους συμβουλους...αλλα μεχρι εκει
κ τα πουτανακια της F1,δεν θα γινονται τοσο ξεφτιλες...μεχρι να βρουν καποια λυση!!
Ειδωμεν!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom