Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
Θα γίνουν νέες αλλαγές στα ελαστικά πιθανότητα από τον αγώνα του Silverstone, με στόχο 2 με 3 pist stop max.

abiRat8p.jpg

..κατα τ'αλλα τους εφταιγαν τα θραυσματα... :jerking:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
..κατα τ'αλλα τους εφταιγαν τα θραυσματα... :jerking:

Εντάξει ρε συ οι άνθρωποι δεν είπαν ποτέ ότι έκαναν ελαστικά που αντέχουν.
Ο Paul Hembery το έχει δηλώσει επανειλημμένως ότι είναι πολύ εύκολο να κάνουν ελαστικά που αντέχουν. Αλλά όταν το 2011 ανέλαβαν την F1 τους έφεραν σαν παράδειγμα του αγώνα στον Καναδά το 2010.
Τότε ο Hamilton είχε κερδίσει με 2 pit stop αλλά πολλοί που το δοκίμασαν δεν μπόρεσαν και αναγκάστηκαν να ξαναμπούν για τρίτο.
Ο Alonso π.χ. είχε κάνει 2 αλλά ο Massa 3, ο Trulli με την τοτε Lotus-Cosworth  και αυτός 3, ο Petrov με την τότε Renault 3 κ.λπ.
Τέτοια ελαστικά τους ζητηθήκαν.
Και πέρυσι όταν οι ομάδες έμαθαν τα ελαστικά, προσαρμόστηκαν, οι τελευταίοι αγώνες πήγαιναν στο 1 pit stop, Ινδία, Άμπου Ντάμπι, ΗΠΑ… δεν είναι και ότι καλύτερο για το θέαμα, 2-3 Pit stop βοηθάν και δίνουν πιθανόν διαφορετικές στρατηγικές.
Σίγουρα τα 4 χθες ήταν πολλά για αυτό και δήλωσαν ότι θα γίνουν αλλαγές.
 

gian31

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2009
Μηνύματα
207
Κριτικές
11
Like
611
Πόντοι
991
ο Ρος Μπρον δήλωσε πως έχουν βελτιωθεί στην διαχείριση των ελαστικών , έχουν επιλέξει set up που για πρώτη φορά φέτος δεν τους δινειμ μεγάλη τελική ταχύτητα ,  άρα μάλλον κάτι περιμένουν από αυτό,


Αυτοί ρε παίκτη συνεχίζουν τις δηλώσεις, δεν έχουν βγάλει άκρη ακόμα!!! :2funny: :2funny:


Στη Mercedes υποστηρίζουν ότι το μείζον πρόβλημα που αντιμετώπισαν με τα ελαστικά στο Grand Prix της Ισπανίας, δεν οφείλεται σε κάποιο "έμφυτο" πρόβλημα του μονοθεσίου.

Με συναισθήματα απογοήτευσης, η ομάδα είδε τους πιλότους της, Nico Rosberg και Lewis Hamilton να καταποντίζονται από την πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Δεν έχουν ακόμη την απάντηση στο πώς είναι δυνατόν η W04 να ήταν τόσο δυνατή στις κατατακτήριες δοκιμές και να υστερούσε τόσο πολύ στον αγώνα.
"Δεν είναι δομικό πρόβλημα του μονοθεσίου. Αν ήταν, δεν θα είχαμε πάρει τρεις pole position" επισήμανε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Toto Wolff.

Φανερά προβληματισμένος, πρόσθεσε ότι "…προσπαθούμε να αναλύσουμε τα πάντα. Πώς διαχειριζόμαστε τα ελαστικά, πώς τα φέρνουμε σε θερμοκρασία λειτουργίας, πως αποφεύγουμε την υπερθέρμανση, πώς οδηγούμε".

Όλη η ομάδα της Mercedes έκανε μια δίωρη συνάντηση το βράδυ της Κυριακής, προσπαθώντας να βρει την αιτία που ο N. Rosberg, έχοντας την pole position, τερμάτισε έκτος, ενώ ο Lewis Hamilton από δεύτερος βρέθηκε στη 12η θέση.

Σύμφωνα με τον T. Wolff το πρόβλημα είναι σύνθετο, ιδίως από τη στιγμή που με τις ρυθμίσεις που έγιναν στα μονοθέσια, το βάρος είχε δοθεί στο ρυθμό αγώνα. Με άλλα λόγια, ενώ δεν περίμεναν τόσο γρήγορους γύρους στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά σταθερά καλό ρυθμό στον αγώνα, στην πράξη προέκυψε ακριβώς το αντίθετο.

"Είναι η στιγμή που όλοι στην ομάδα πρέπει να στύψουμε το μυαλό μας για να αναλύσουμε τι άλλαξε από το Σάββατο έως την Κυριακή. Μήπως είναι κάτι που μας διαφεύγει;" κατέληξε ο επικεφαλής της Mercedes
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
...o "αλλος" Ferrari..?? :2funny: :2funny:
μαλλον δεν παρακολουθεις κ πολυ!!
μετά το πρώτο πιτ στοπ ειπώθηκε η ατάκα "κοίτα τον(τον αλόνσο) πως θα τους καταπιεί" από τον έναν, και γυρνάει και ο άλλος και λέει ναι ναι...

είναι σπαστικό να μην έχεις ούτε στην φόρμουλα1 περιγραφή αλλά παράθεση απόψεων.

με ενοχλεί αυτό ιδιαίτερα σε τέτοια σπορ, τα οποία τα παρακολουθείς για να το ευχαριστηθείς και να βλέπεις να πλέκουνε εγκώμια και να αβαντάρουν κάποιους.

θα προτιμούσα να έχει στην hd τον κανονικό αγώνα και στην ετ1 να βάζει καμιά ξένη περιγραφή της προκοπής.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Σε λίγα λεπτά είναι η εκκίνηση......κάτσε να κάνουμε καμία.....  :priest: :priest: :priest: μη μας (Ferrari) πιάσει το κακό μάτι....  :grin:

Να ρωτήσω πάλι κάτι που είχα ρωτήσει στους προηγούμενους αγώνες,αλλά απάντηση δεν πήρα....  :)
Η εικόνα της ERT HD στην φόρμουλα Ενα,σας φαίνεται αντίστοιχη σαν ποιότητα εικόνας για hd,με τους αγώνες Champions League,που δείχνει η ERT HD?........εδώ μου φαίνεται ότι δεν έχει τόση διαφορά...  :think:
η αληθεια ειναι πως οχι αλλα την κυριακη που περασε ενιωσα οτι ειχε αρκετη διαφορα με την ΕΤ1 ειχε παραπανω ευκρινια αλλα παλι οχι σαν τους αλλους αγωνες.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Οχι,ρε 'σύ........Νίκος Κορόβηλας λέγεται.....στο WRC που έδειχνε η ΕΤ1,ήταν πολύ καλός......
Και εδώ για 'μένα δεν είναι κακός......
Εντάξει ο Πουρναράκης χρόνια μεταδίδει την Φόρμουλα Ενα....
θα συμφωνησω οτι ο Κορβηλας δεν ειναι κακος και αρχισε να δενει με τον Πουρναρακι σε σχεση με τον πρωτο αγωνα που μεταδωσανε.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Παιδιά για το θέμα των ελαστικών,έχετε απόλυτο δίκιο.......είναι απίστευτα γρήγορη και μεγάλη η φθορά τους......
Επίσης δεν ξέρω αν παρατηρήσατε.....(θα την πώ την κακία μου  :grin:).......σήμερα που ο Φέτελ δεν πήγαινε για τίποτα,στον Γουέμπερ δεν "έτυχε" καμία βλάβη, ή οτιδήποτε άλλο.....
Τυχαίο λέτε?  :grin:
τυχαιο ??? δεν νομιζω!!!!!
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Αυτή η ιστορία με τα λάστιχα φέτος έχει παραγίνει μαλακία...

"Δεν επανέρχονται" μετά από πίεση/υπερθέρμανση κατά δήλωση του Ρος Μπρον. Προσπεράσματα στα ίσα ελάχιστα βλέπουμε (εξαιρέσεις μόνο υπάρχουν).

Ίσως έχουν σκοπό με τα λάστιχα κάποιους να βολέψουν και κάποιους να ξεβολέψουν. Αλλά αυτό μοιάζει λίγο με "διαιτησιακή εύνοια" σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ κλπ και ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!
θα συμφωνησω επειδη στην ΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛ  δυσκολευτηκαν και αμεσως κανανε παραπονα. το θεμα ειναι να παλευεις με οτι εχεις και οχι να σε αβανταρουν. αμα γινει αλλαγη στα ελαστικα μετα θα φανει σιγουρα οτι τους αβανταρουν.στο στρατοπεδο της ΛΟΤΟΥΣ  δεν εχουν τετοιου ειδους προβληματα αρα κατι κανουν σωστα γιατι δηλαδη να γινει αλλαγη στα ελαστικα και μετα να δυσκολευονται? για να παρει παλι το πρωταθλημα ο γερμανος???
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.060
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=15pt]Από τον Καναδά 9/6/2013 αλλαγές στα ελαστικά![/size]

18529.2.jpg

abeQoMsX.jpg



Μετά το Ισπανικό Grand Prix το θέμα των ελαστικών πήρε μεγάλες διαστάσεις,  καθώς σχεδόν όλες οι ομάδες χρειάστηκαν 4 pitstop στον αγώνα της Κυριακής.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, είχε δηλώσει από την Ισπανία ότι σκέφτονται πιθανές αλλαγές από το Silverstone. Ωστόσο, σήμερα η Pirelli ανακοίνωσε ότι τελικά θα υπάρξει αλλαγή στα ελαστικά του πρωταθλήματος από το Καναδικό Grand Prix.
Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Hembery γίνονται για το καλό του σπορ καθώς οι 4 αλλαγές ελαστικών μέσα στο GP είναι υπερβολικές. Τα νέα ελαστικά λοιπόν θα είναι κάτι ανάμεσα στα περσινά και στα φετινά. Οι αλλαγές που θα γίνουν θα αφορούν τον σκελετό των ελαστικών, η κατασκευή του οποίου θα μοιάζει με εκείνη των ελαστικών του 2012, ενώ οι γόμες που χρησιμοποιούνται φέτος δεν θα αλλάξουν. Επιπλέον θα χρησιμοποιηθούν και μερικά στοιχεία από το 2011 ώστε να επιστρέψουμε και πάλι στα 2 με 3 pitstop στον αγώνα. Προς το παρόν με αυτές τις αλλαγές θα πάμε στον Καναδά ενώ στο αρχηγείο της Pirelli στο Μιλάνο συνεχίζονται οι συζητήσεις για το αν χρειάζεται να αλλάξουν και οι γόμες των ελαστικών.
Ferrari και Lotus φυσικά δεν είναι καθόλου ικανοποιημένες από αυτήν την απόφαση καθώς ήταν οι ομάδες που διαχειρίζονταν καλύτερα τα ελαστικά και τώρα θα πρέπει να δουλέψουν με νέα δεδομένα. Από την άλλη η Red Bull Racing ήταν αυτή που είχε παραπονεθεί πιο έντονα για τα ελαστικά του 2013 με τελευταίο συμβάν την ιδιωτική συνάντηση του Dietrich Mateschitz με τον Bernie Ecclestone αμέσως μετά το Ισπανικό GP.
Αυτή η αλλαγή στα ελαστικά αναμένεται να αλλάξει κάπως τα δεδομένα στο πρωτάθλημα - αν και το κατά πόσο μένει ακόμα να το δούμε.

18142.2.jpg
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
[size=10pt]μετά το πρώτο πιτ στοπ ειπώθηκε η ατάκα "κοίτα τον(τον αλόνσο) πως θα τους καταπιεί" από τον έναν, και γυρνάει και ο άλλος και λέει ναι ναι[/size]... είναι σπαστικό να μην έχεις ούτε στην φόρμουλα1 περιγραφή αλλά παράθεση απόψεων.

με ενοχλεί αυτό ιδιαίτερα σε τέτοια σπορ, τα οποία τα παρακολουθείς για να το ευχαριστηθείς και να βλέπεις να πλέκουνε εγκώμια και να αβαντάρουν κάποιους.

θα προτιμούσα να έχει στην hd τον κανονικό αγώνα και στην ετ1 να βάζει καμιά ξένη περιγραφή της προκοπής.

Και τι σημαινει αυτο?
Αυτο που εβλεπαν πως προκειται να γινει ειπαν...βαση ρυθμου
που ειχαν εκεινη την στιγμη τα μονοθεσια.
Που να ακουσεις Κουλτχαρντ κ τους λοιπους στο Σκαι-Σπορ,
οταν ειναι να γινουν κ γινονται προσπερασματα..
Παρεπιμπτοντως,ο Πουρναρακης ειναι μακλαρενακιας,τις περισσοτερες φορες διακριτικα
κ παλιωτερα λιγοτερο διακριτικα!!
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
Εντάξει ρε συ οι άνθρωποι δεν είπαν ποτέ ότι έκαναν ελαστικά που αντέχουν.
Ο Paul Hembery το έχει δηλώσει επανειλημμένως ότι είναι πολύ εύκολο να κάνουν ελαστικά που αντέχουν. Αλλά όταν το 2011 ανέλαβαν την F1 τους έφεραν σαν παράδειγμα του αγώνα στον Καναδά το 2010.
Τότε ο Hamilton είχε κερδίσει με 2 pit stop αλλά πολλοί που το δοκίμασαν δεν μπόρεσαν και αναγκάστηκαν να ξαναμπούν για τρίτο.
Ο Alonso π.χ. είχε κάνει 2 αλλά ο Massa 3, ο Trulli με την τοτε Lotus-Cosworth  και αυτός 3, ο Petrov με την τότε Renault 3 κ.λπ.
Τέτοια ελαστικά τους ζητηθήκαν.
Και πέρυσι όταν οι ομάδες έμαθαν τα ελαστικά, προσαρμόστηκαν, οι τελευταίοι αγώνες πήγαιναν στο 1 pit stop, Ινδία, Άμπου Ντάμπι, ΗΠΑ… δεν είναι και ότι καλύτερο για το θέαμα, 2-3 Pit stop βοηθάν και δίνουν πιθανόν διαφορετικές στρατηγικές.
Σίγουρα τα 4 χθες ήταν πολλά για αυτό και δήλωσαν ότι θα γίνουν αλλαγές.
Δεν διαφωνουμε....ουτε κατακρινω την Πιρελι..αυτο που της ζητησαν εκανε!!
Καποιοι ομως εχουν χασει βαθμους...ετσι??
Αν ηταν πρωτοκλασατοι..??..της καργιολας θα ειχε γινει!!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
η αληθεια ειναι πως οχι αλλα την κυριακη που περασε ενιωσα οτι ειχε αρκετη διαφορα με την ΕΤ1 ειχε παραπανω ευκρινια αλλα παλι οχι σαν τους αλλους αγωνες.
Ναι,διαφορά σε σχέση με την ΕΤ1 έχει.....αλλά όχι,κατά την γνώμη μου,την τόσο έντονη διαφορά που έχει στους αγώνες του Champions League, μεταξύ ΝΕΤ και ERT HD......

Οταν λες.....όχι σαν τους άλλους αγώνες.....εννοείς τους αγώνες του ποδοσφαίρου που αναφέρω......όχι τους προηγούμενους αγώνες στην Φόρμουλα Ένα......σωστά κατάλαβα...εεε?  :grin:
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.572
Like
192
Πόντοι
16
Να ρωτήσω πάλι κάτι που είχα ρωτήσει στους προηγούμενους αγώνες,αλλά απάντηση δεν πήρα....  :)
Η εικόνα της ERT HD στην φόρμουλα Ενα,σας φαίνεται αντίστοιχη σαν ποιότητα εικόνας για hd,με τους αγώνες Champions League,που δείχνει η ERT HD?........εδώ μου φαίνεται ότι δεν έχει τόση διαφορά...  :think:
Υπαρχει...εξαρταται βεβαια κ απο την τηλεοραση που εχεις.
Νομιζω ομως πως θα δεις την διαφορα που λες σε νυχτερινο αγωνα,
μιας κ οι αγωνες στο τσαμπιονς λιγκ ειναι επι το πλειστον νυχτα!!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
θα συμφωνησω οτι ο Κορβηλας δεν ειναι κακος και αρχισε να δενει με τον Πουρναρακι σε σχεση με τον πρωτο αγωνα που μεταδωσανε.
Σωστά......το δίδυμο φαίνεται ότι αρχίζει να δένει,αγώνα με τον αγώνα......Σε σχέση με τον πρώτο που μετέδωσαν,καμία σχέση.Σαν να ήθελαν και οι δύο να πούνε παραπάνω σχόλια,για να δείξουν ότι ο ένας από τους δύο γνωρίζει καλύτερα.....
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
θα συμφωνησω επειδη στην ΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛ  δυσκολευτηκαν και αμεσως κανανε παραπονα. το θεμα ειναι να παλευεις με οτι εχεις και οχι να σε αβανταρουν. αμα γινει αλλαγη στα ελαστικα μετα θα φανει σιγουρα οτι τους αβανταρουν.στο στρατοπεδο της ΛΟΤΟΥΣ  δεν εχουν τετοιου ειδους προβληματα αρα κατι κανουν σωστα γιατι δηλαδη να γινει αλλαγη στα ελαστικα και μετα να δυσκολευονται? για να παρει παλι το πρωταθλημα ο γερμανος???
Μάλλον για εκεί πάει πάλι η ιστορία......  :tickedoff:. Είδες την τοποθέτηση του Cristiano,παραπάνω και τις διαμαρτυρίες της Red Bull......
Για να λέμε και την αλήθεια όμως,δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η ιστορία με τα ελαστικά και την τόσο έντονη και γρήγορη φθορά τους.Είναι πάνω απ' όλα θέμα ασφάλειας και μετά θέμα κόστους....
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Υπαρχει...εξαρταται βεβαια κ απο την τηλεοραση που εχεις.
Νομιζω ομως πως θα δεις την διαφορα που λες σε νυχτερινο αγωνα,
μιας κ οι αγωνες στο τσαμπιονς λιγκ ειναι επι το πλειστον νυχτα!!
Η τηλεόραση που έχω είναι Full Hd με ανάλυση 1920 επί 1080.......Βέβαια τώρα έχουν βγεί οι Ultra HD, ή 4Κ αλλιώς,με ανάλυση 3840 επί 2160...!!!
Αυτό με την νύχτα που λες,δεν το είχα σκεφτεί......για να δούμε και εκεί....  :cool2:

Πρέπει να γράψω ένα μήνυμα γρήγορα,γιατί ο αριθμός των μηνυμάτων μου είναι λίγο.......  :tooth:
:priest: :priest: :priest: :priest:
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
Ναι,διαφορά σε σχέση με την ΕΤ1 έχει.....αλλά όχι,κατά την γνώμη μου,την τόσο έντονη διαφορά που έχει στους αγώνες του Champions League, μεταξύ ΝΕΤ και ERT HD......

Οταν λες.....όχι σαν τους άλλους αγώνες.....εννοείς τους αγώνες του ποδοσφαίρου που αναφέρω......όχι τους προηγούμενους αγώνες στην Φόρμουλα Ένα......σωστά κατάλαβα...εεε?  :grin:
σε σχεση με τους προηγουμενους αγωνες της φορμουλα ενα εννοω γιατι σε σχεση με τους αγωνες Champions League συμφωνω 100% μαζι σου, υπαρχει τεραστια διαφορα στην ευκρινια.
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
τελικα εχω την εντυπωση οτι αβανταρουν παλι την ρεντ μπουλ με τα ελαστικα. αρα LOTUS και FERRARI θα εχουν παλι προβληματα ενω ο βεττελ θα πετααει. σικεεε το ματσ ειναι στημενο  σικεεεεεε μας εχουν για χαμενους ................που λεει και το τραγουδι
!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
σε σχεση με τους προηγουμενους αγωνες της φορμουλα ενα εννοω γιατι σε σχεση με τους αγωνες Champions League συμφωνω 100% μαζι σου, υπαρχει τεραστια διαφορα στην ευκρινια.
Οκ,οκ,αναφερόσουν στους προηγούμενους αγώνες της F1.....
Είδες όμως....όπως λες και εσύ,υπάρχει τεράστια διαφορά στην ευκρίνεια..... Αρα βλέπω καλά ακόμη...  :tooth:
Να δούμε αυτό που λέει ο dimk93 για την νύχτα,αν θα είναι εκεί η ευκρίνεια εφάμιλλη,με τους αγώνες του Champions League....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom