Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 209K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168
Εγγρ.
8 Ιουν 2016
Μηνύματα
11.433
Like
7.117
Πόντοι
1.206
Δεν είναι μόνο τα 7 που σήκωσε τύπε, είναι και το με ποιούς απέναντι του τα σήκωσε, τι εποχές ήταν, πόσο πιο ανταγωνιστικές ήταν ακόμα οι τοπ ομάδες και πόσο πιο σκληρό και θεαματικό ήταν το σπορ. Δυστυχώς την τελευταία 10ετία οι αγώνες στο μέσο όρο τους θυμίζουν περισσότερο τρενάκι παρά ανταγωνισμό.

Την τελευταία 10ετία,οι αγώνες F1 είναι ότι πρέπει για νανούρισμα...


 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.026
Like
22.770
Πόντοι
5.506
Την τελευταία 10ετία,οι αγώνες F1 είναι ότι πρέπει για νανούρισμα...


Πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα και μεγάλες διαφορές στις κορυφαίες ομάδες που πλέον δε μπορούν να εξισορροπηθούν από το ταλέντο (που λείπει και αυτόσε σχέση με παλιότερα) των οδηγών.
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
19.226
Like
24.141
Πόντοι
6.056
Δεν είναι μόνο τα 7 που σήκωσε τύπε, είναι και το με ποιούς απέναντι του τα σήκωσε, τι εποχές ήταν, πόσο πιο ανταγωνιστικές ήταν ακόμα οι τοπ ομάδες και πόσο πιο σκληρό και θεαματικό ήταν το σπορ. Δυστυχώς την τελευταία 10ετία οι αγώνες στο μέσο όρο τους θυμίζουν περισσότερο τρενάκι παρά ανταγωνισμό.
ετσι..
τωρα για  σεννα και και αν ζουσε τι θα εκανε δεν ξερω
ουτε τον προλαβα

αλλα 3 κουπες μεχρι τα 34 εγραψε
ο μιχαλης 7 μεχρι τα 35

και στην τελικη αν ηταν τοσο οδηγαρα ο σεννα ας μην σκοτωνοταν ... :birdman:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.026
Like
22.770
Πόντοι
5.506
ετσι..
τωρα για  σεννα και και αν ζουσε τι θα εκανε δεν ξερω
ουτε τον προλαβα

αλλα 3 κουπες μεχρι τα 34 εγραψε
ο μιχαλης 7 μεχρι τα 35

και στην τελικη αν ηταν τοσο οδηγαρα ο σεννα ας μην σκοτωνοταν ... :birdman:



Μαλακία έγραψες.


Και ο Σέννα ανήκει στους οδηγούς που άφησαν ιστορία για το ταλέντο και τις ικανότητές του και όχι απλά επειδή "έφυγε".  ;)
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
19.226
Like
24.141
Πόντοι
6.056
Μαλακία έγραψες.


Και ο Σέννα ανήκει στους οδηγούς που άφησαν ιστορία για το ταλέντο και τις ικανότητές του και όχι απλά επειδή "έφυγε".  ;)
δεν τον προλαβα το ειπα

μονο γιουτιουμπ ειδα κατι ψιλα ποσο γεροντια ειστε ρε?
 

Talisker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2019
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
0
Aπό την εποχή του Ιρβάιν ακόμα, η κ@λοομάδα αυτή έχει έναν γαμάτο οδηγό να κάνει αέρα στα @@ οποιουδήποτε μ@λάκα έχει πάρει για πρώτο.
Να πουμε για τον παλίκαρο το Ρούμπενς ? Να πουμε για τον Φρενίπε, "Αλόνσο ιζ φάστερ δαν γιού?"

Αγόρι μου Σαρλ δεν ήξερες, δε ρώταγες ??
Κάτσε και ξεψείριζε τα @@ του βλάκα του Φέτελ τώρα, να κάνεις το αγροτικό σου, και άμα μεγαλώσεις, θα σου πάρουνε κι εσένα έναν υπηρέτη δεύτερο οδηγό τα γ@μημένα τα ιταλικά άλογα.
Συμφωνώ μαζί σου απλά εάν συνεχιστεί η ίδια τακτική που σπρώχνουν τον Φετελ και όχι τον Lec και ο Φετελ δεν καταφέρει τίποτα(όπως φαίνεται ως τώρα)θα εκτεθεί και ο μικρός θα έρθει μπροστά με τα μπούνια!!!
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.069
Like
3.712
Πόντοι
606
Τέταρτο συνεχόμενο 1-2 η Μερσέντες  

                                    :vomit:
 

Talisker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2019
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
0

Συνημμένα

  • download.jpeg.jpg
    download.jpeg.jpg
    110,4 KB · Εμφανίσεις: 57

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.082
Κριτικές
191
Like
51.945
Πόντοι
41.443

Συνημμένα

  • 5420024612389_0.jpg
    5420024612389_0.jpg
    11,6 KB · Εμφανίσεις: 93

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
45.707
Like
28.319
Πόντοι
5.006
Κυρίαρχη και στην Ισπανία η Mercedes, στην pole position ο Μπότας
Την 3η διαδοχική του pole position πανηγυρίζει ο Βαλτέρι Μπότας, που ήταν ο ταχύτερος οδηγός στις κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι της Βαρκελώνης.
Κυρίαρχη και στην Ισπανία η Mercedes, στην pole position ο Μπότας
Η παντοδυναμία της Mercedes επιβεβαιώθηκε και στη Βαρκελώνη, με τον Βαλτέρι Μπότας να κάνει χατ-τρικ, αφού πήρε την pole position σε 3ο διαδοχικό Γκραν Πρι, με τον Λούις Χάμιλτον να ολοκληρώνει το θρίαμβο της γερμανικής ομάδας κάνοντας το «1-2».

Ο Φινλανδός οδηγός ήταν ταχύτερος και στις τρεις διαδικασίες των κατατακτήριων, ενώ στο Q3 έκανε 1:15.406, χρόνος που δεν μπόρεσαν καν να πλησιάσουν οι υπόλοιποι, με τον ομόσταβλό του να πετυχαίνει 1:16.040.

Οι δύο οδηγοί της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ και Τσαρλς Λεκλέρκ, θα ξεκινήσουν στον αυριανό αγώνα από την 3η και την 5η θέση αντίστοιχα, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο στο Q3.
 

assmaster13

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2017
Μηνύματα
585
Κριτικές
3
Like
547
Πόντοι
26
Σούπα θα δούμε πάλι, κατάντησε βαρετό συναγωνιστές......... μακάρι να αλλάξει κάτι αύριο, μην έχουμε 1-2  από Μερσεντές.
 

sex volcano

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
26.697
Κριτικές
183
Like
43.809
Πόντοι
21.896
αυτα δεν ειναι φορμουλα 1 αλλα 1600αρακια υβριδικα αυτοκινητακια ετσι γιατι συμφερει τους γερμανους για τις εμπορικες τους πωλησεις
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
67.602
Like
27.840
Πόντοι
5.506
οπ γυρος του μποτας ηταν τρομερος παντως...
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.082
Κριτικές
191
Like
51.945
Πόντοι
41.443
5 στα 5 η Μercedes 

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:






Απόλυτη κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον στη Βαρκελώνη, στο πέμπτο 1-2 της Mercedes σε ισάριθμους αγώνες φέτος. Ο Άγγλος επέστρεψε πρώτος στη βαθμολογία, με 7 βαθμούς από τον Μπότας.



Με μία από τις πιο επιβλητικές νίκες της καριέρας του, ο Λιούις Χάμιλτον κυριάρχησε στο GP Ισπανίας, 5ο φετινό αγώνα της Formula 1, και πήρε πίσω από τον Βάλτερι Μπότας το προβάδισμα της βαθμολογίας με διαφορά 7 βαθμών.

Ο Άγγλος και ο Φινλανδός, με τις δύο Mercedes W10, πέτυχαν το πέμπτο διαδοχικό 1-2 της πρωταθλήτριας σε ισάριθμους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος - στην πίστα όπου η Ferrari το χειμώνα έδειχνε ανίκητη. Όμως, σήμερα η Scuderia απώλεσε και την τρίτη θέση, από τη διαρκώς ανελισσόμενη RBR-Honda με τον Μαξ Φερστάπεν.

Η Scuderia δεν κατάφερε να απειλήσει καν, σε έναν αγώνα που χρησιμοποιήθηκαν οι τρεις σκληρότεροι τύποι ελαστικών της Pirelli. Η ιταλική ομάδα διχώρισε τς στρατηγικές των δύο οδηγών της, αλλά και πάλι οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Σαρλ Λεκλερκ δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο παρά να συναγωνιστούν μεταξύ τους.

Ο Χάμιλτον πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στην εκκίνηση, την ώρα που ο Μπότας - όπως εξήγησε αργότερα- αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα με το συμπλέκτη. Οι Χάμιλτον-Μπότας-Φέτελ έφτασαν μαζί στην πρώτη στροφή, και χαμένος βγήκε ο Γερμανός της Ferrari.

Ο Φέτελ είχε μια σύντομη έξοδο από την πίστα, και επιστρέφοντας έκοψε το ρυθμό του Λεκλέρκ, με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να βρει ευκαιρία και να τους περάσει. Και σαν να μην του έφτανε αυτό, ο τετράκις πρωταθλητής είχε ένα μπλοκάρισμα των εμπρός τροχών, που άφησε τα ελαστικά του με ένα φθαρμένο επίπεδο σημείο έκτοτε.

Τελικά, στον 12ο γύρο ο Φέτελ χρειάστηκε να συναινέσει στην προσπέραση του Λεκλέρκ και να πέσει στην 5η θέση. Η νέα κατάσταση ανάγκασε τη Ferrari να αλλάξει τη στρατηγική του Φέτελ σε δύο πιτ-στοπς, και ο Γερμανός μπήκε νωρίτερα από όλους για το πρώτο, αναγκάζοντας τον Φερστάπεν να κάνει το ίδιο για να καλυφθεί από το undercut του οδηγού της Ferrari.

Ο Φέτελ στο πρώτο πιτ-στοπ έβαλε τη μέση γόμα, ενώ ο Φερστάπεν ένα νέο σετ μαλακής, δείχνοντας -και οι δύο- ότι είχαν αλλάξει τη στρατηγική τους ια δύο πιτ- στοπς. Οι Χάμιλτον-Μπότας-Λεκλέρκ έμειναν στην πίστα για ακρετούς ακόμα γύρους με τα soft ελαστικά, με τα οποία εκκίνησαν.

Όταν ήρθε η ώρα και για τους τρεις πρωτοπόρους, οι Χάμιλτον-Μπότας έβαλαν τη μέση γόμα, αλλά ο Λεκλέρκ έβαλε τη σκληρή! Αυτό έδειχνε ότι ο Μονεγάσκος θα έκανε ένα πιτ-στοπ, για να προσπαθεί να βρεθεί στρατηγικά μπροστά από τους Φερστάπεν-Φέτελ, όταν αυτοί θα έκαναν τη δεύτερη στάση τους.

Όταν οι Φερστάπεν-Φέτελ έκαναν το δεύτερο πιτ-στοπ τους, βρέθηκαν με φρέσκια μέση γομα πίσω από τον Λεκλέρκ, που είχε φθαρμένη σκληρή γόμα. Αλλά η διαφορά τους ήταν αρκετά μεγάλη ώστε ο Λεκλέρκ να διατηρεί ελπίδες ότι θα παραμείνει τρίτος.

Όμως, στον 46ο γύρο όλα άλλαξαν με την είσοδο του οχήματος ασφαλείας, μετά από σύγκρουση και έξοδο των Racing Point και McLaren των Λανς Στρολ και Λάντο Νόρις. Ο Λεκλέρκ αναγκάστηκε να μπει για να κάνει δεύτερο πιτ-στοπ, διότι αν έμενε στην πίστα με τη φθαρμένη σκληρή γόμα θα ήταν «εύκολη λεία» για τους Φερστάπεν και Φέτελ, που είχαν φρέσκια μέση γόμα.

Ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε επίσης το όχημα ασφαλείας για να κάνει ένα πιτ- στοπ ακόμα χωρίς κόστος, να απαλλαχθεί από τη μέση γόμα που άρχιζε να εμφανίζει ανησυχητική φθορά, να βάλει ένα σετ μαλακής γόμας και με αυτό να κατακτήσει εντέλει το βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα.


 

Συνημμένα

  • apotelesmata.jpg
    apotelesmata.jpg
    47,6 KB · Εμφανίσεις: 26

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.082
Κριτικές
191
Like
51.945
Πόντοι
41.443

2019 Constructor Standings

Pos Team PTS
1 Mercedes 217
2 Ferrari 121
3 Red Bull Racing Honda 87
4 McLaren Renault 22
5 Racing Point BWT Mercedes 17
6 Haas Ferrari 15
7 Alfa Romeo Racing Ferrari 13
8 Renault 12
9 Scuderia Toro Rosso Honda 6
10 Williams Mercedes 0
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom