Νέα

Ελλάδα...Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα... σκυτάλη από Ισπανία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pet1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 20K
  • Εμφανίσεις 489K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
306
Πόντοι
386
Α  υπάλληλος  είσαι !
Όχι  αφεντικό .

Άσε  ρε  μάλαξ  
Πήγαινε  να  δεις  αν  έρχομαι .
Έχω  να  πληρώσω  ΦΠΑ , έκτακτη  εισφορά , τέλος  επιτηδεύματος  κ.λπ.

Και  συ  μήνας  μπαίνει  μήνας  βγαίνει  

Εννοείται   ότι  όλοι πρέπει  να  κάνουν  θυσίες
Ο μισθός  στον  ιδιωτικό  τομέα  να  πάει και αυτός  από  300 €  έως  750€ στην  35ετία .

Να  φορολογείστε  κι  όλας .
Άκου  εκεί .

Υπάλληλος  και μιλάς .
Ξέρεις  ρε  κακοκοίρη  τί  θυσίες θα  πρέπει   κάνω  εγώ  για  να  πληρώνω  300άρες  μηνιαίως  στα  επόμενα  χρόνια .

Τέλος  περικοπές  σε  όλους
Μέσος  μισθός  300 €
Όχι  συλλογικές  συμβάσεις , όχι  αποζημιώσεις  απόλυσης  τίποτα .
Εγώ  που  είμαι  αφεντικό  θα πλερώ  όποιον  γουστάρω  και  ότι  γουστάρω.

Λήξις ...
Μαλάκες  κουμούνια .
Μάθατε  όλοι στο  εύκολο χρήμα  
Ρουφιάνοι
Χαραμοφάηδες .

Πρώτον το ΦΠΑ δε τον πληρώνεις εσύ αλλά στον έχει ήδη πληρώσει ο καταναλωτής . Δεύτερον ο ιδιωτικός υπάλληλος πληρώνει φόρο και έμμεσο και άμεσο. Τρίτον αυτό λέμε μη κάνεις τις θυσίες. Αυτά τα λευτά μπορείς να τα δόσεις για να προσλάβεις και άλλους υπαλλήλους ή να κάνεις αύξηση σε αυτούς που έχεις. Αυτοό θα γίνει και σε άλλες επιχειρήσεις. Με τη σειρά τους ανεβάζουν την κατανάλωση , έχεις εσύ ( ο κάθε εσύ) ιο πολύ τζίρο παίρνεις και άλλα άτομα.

Τον υπάλληλο τον πληρώνεις γιατί σου τρέχει την επιχείρηση και σου βγάζει κέρδη. Αλλιώς θα κοίταζες τα ντουβάρια . Ουσιαστικά δε πληρώνεις εσύ τον υπάλληλο μια και αυτός κάνει τη δουλειά. Απλά μοιράζεστε το κοινό μερτικό. Βασικά ο υπάλληλος παράγει μόνο. Ένα μερτικό παίρνεις εσύ ως αφεντικό και το υπόλοιπο το παίρνει το κράτος ως φόρο. Ένα μέρος από αυτά που παίρνεις εσύ, παίρνει ο εισοδηματίας που σου νοικάζει το ακίνητο κάποιο μπορεί να παίρνει αυτός που σου πουλάει προστασία κ.ο.κ. Η κατάληξη είναι ότι ο ιδιωτικός υπάλληλος είναι στη μια μεριά και στην άλλη στέκονται όλοι οι άλλοι.

 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
Οι αποστάσεις 8-10 χλμ δεν μου λένε κάτι αγαπητέ μου Τραβαμούνιε. Και η Δάφνη (πρώην Λέριζα) απέχει από την Νεμέα 8,7 χλμ άλλα η διαδρομή διαρκεί 40-45 λεπτά.

Επίσης στα Άγραφα παρόμοιας αποστάσεως διαδρομές διαρκούν πολύ περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι δεν  είμαστε Βέλγιο.

Συνεπώς δεν θα πρέπει να μιλάμε για απολύσεις, γενικώς και απροσδιορίστως και όποιον ματσόλα πάρει η μπάλα. Πρέπει πρώτα να γίνει "σύνταξη οργανογράμματος" και μετά για μετατάξεις, και ενδεχομένως  απολύσεις.

Με αποφάσεις που λαμβάνονται στο "πόδι" δεν γίνεται τίποτα.

Άσε  μας  και συ  ρε  κουμούνα !
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Οι αποστάσεις 8-10 χλμ δεν μου λένε κάτι αγαπητέ μου Τραβαμούνιε. Και η Δάφνη (πρώην Λέριζα) απέχει από την Νεμέα 8,7 χλμ άλλα η διαδρομή διαρκεί 40-45 λεπτά.

Επίσης στα Άγραφα παρόμοιας αποστάσεως διαδρομές διαρκούν πολύ περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι δεν  είμαστε Βέλγιο.

Συνεπώς δεν θα πρέπει να μιλάμε για απολύσεις και συνχωνεύσεις γενικώς και απροσδιορίστως και όποιον ματσόλα πάρει η μπάλα. Πρέπει πρώτα να γίνει "σύνταξη οργανογράμματος" και μετά για μετατάξεις, και ενδεχομένως  απολύσεις.

Με αποφάσεις που λαμβάνονται στο "πόδι" δεν γίνεται τίποτα.

μιλάω για αποστάσεις 5λέπτου.. όσο για τέτοιες καταστάσεις μήπως συμφέρει να φτιάξουμε δρόμο ??????????????????????????????
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
306
Πόντοι
386
μιλάω για αποστάσεις 5λέπτου.. όσο για τέτοιες καταστάσεις μήπως συμφέρει να φτιάξουμε δρόμο ??????????????????????????????

Μου αρέσει που κλαίγονται αλλά όταν τους λες τι να κάνουμε επί του συγκεκριμένου, σσφυρίζουν αδιάφορα και μη το ένα όχι το άλλο μη το παράλλο. Μερικοί νομίζουν ότι μπορεί μια ζωή να συνεχίζεται το ίδιο βιολί , δλδ να δανείζεται το κράτος να πλερώ αργόσχολους, να κάνουν ζωή χαρισάμενη, στη συνέχεια να ξοφλάν τα δανεικά τα γνωστά υποζύγια.

Εν πάσει περιπτώσει όλα αυτά που λέμε, εδώ θα μείνουν μια και οι φαντασιώσεις οόυε των μεν ούτε των δε πρόκειται να συμβούν. Των μεν γιατί το παραμύθι τελείωσε, των δε γιατί δεν υπάρχει καμιά πραγματική πρόθεση να πάει μπροστά η ελληνική κοινωνία, αλλά να ξεπουληθούν όλα με πολύ χειρότερους όρους.. Οπότε ας χαλαρώσουμε και να το απολαύσουμε...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Οι αποστάσεις 8-10 χλμ δεν μου λένε κάτι αγαπητέ μου Τραβαμούνιε. Και η Δάφνη (πρώην Λέριζα) απέχει από την Νεμέα 8,7 χλμ άλλα η διαδρομή διαρκεί 40-45 λεπτά.

Επίσης στα Άγραφα παρόμοιας αποστάσεως διαδρομές διαρκούν πολύ περισσότερο. Μην ξεχνάτε ότι δεν  είμαστε Βέλγιο.

Συνεπώς δεν θα πρέπει να μιλάμε για απολύσεις και συνχωνεύσεις γενικώς και απροσδιορίστως και όποιον ματσόλα πάρει η μπάλα. Πρέπει πρώτα να γίνει "σύνταξη οργανογράμματος" και μετά για μετατάξεις, και ενδεχομένως  απολύσεις.

Με αποφάσεις που λαμβάνονται στο "πόδι" δεν γίνεται τίποτα.

κανένας δεν λέει να πάρουμε αποφάσεις στο πόδι.. αλλά να μην περάσουν και άλλα 30 χρόνια για να το μελετάμε.. εξάλλου υπάρχει και η δυνατότητα να μην βρούμε τον τροχό.. παίρνουμε ένα σύστημα που είναι πετυχημένο και το αντιγράφουμε μέχρις κεραίας..
 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
Πρώτον το ΦΠΑ δε τον πληρώνεις εσύ αλλά στον έχει ήδη πληρώσει ο καταναλωτής . Δεύτερον ο ιδιωτικός υπάλληλος πληρώνει φόρο και έμμεσο και άμεσο. Τρίτον αυτό λέμε μη κάνεις τις θυσίες. Αυτά τα λευτά μπορείς να τα δόσεις για να προσλάβεις και άλλους υπαλλήλους ή να κάνεις αύξηση σε αυτούς που έχεις. Αυτοό θα γίνει και σε άλλες επιχειρήσεις. Με τη σειρά τους ανεβάζουν την κατανάλωση , έχεις εσύ ( ο κάθε εσύ) ιο πολύ τζίρο παίρνεις και άλλα άτομα.

Τον υπάλληλο τον πληρώνεις γιατί σου τρέχει την επιχείρηση και σου βγάζει κέρδη. Αλλιώς θα κοίταζες τα ντουβάρια . Ουσιαστικά δε πληρώνεις εσύ τον υπάλληλο μια και αυτός κάνει τη δουλειά. Απλά μοιράζεστε το κοινό μερτικό. Βασικά ο υπάλληλος παράγει μόνο. Ένα μερτικό παίρνεις εσύ ως αφεντικό και το υπόλοιπο το παίρνει το κράτος ως φόρο. Ένα μέρος από αυτά που παίρνεις εσύ, παίρνει ο εισοδηματίας που σου νοικάζει το ακίνητο κάποιο μπορεί να παίρνει αυτός που σου πουλάει προστασία κ.ο.κ. Η κατάληξη είναι ότι ο ιδιωτικός υπάλληλος είναι στη μια μεριά και στην άλλη στέκονται όλοι οι άλλοι.

Τι  λε  ρε
Κέρδη  βγάνουνε  τα  κεφάλαιά  μου
Οι  επενδύσεις  μου
Είναι  και  5   που  τ΄ρωνε  ψωμί από μένα  και  θέλουνε  και αυξήσεις
Στην  κίνα  ρε  γιατί  δουλέυουνε με  100  ευρώ  το μήνα ?
Αλλά  οι Κινέζοι  είναι  εργατικοί
Εσείς  μου  θέλετε  συνδικαλισμούς  και  μαλακίες .

Δουλέυομε από  τα  25  χωρίς  ποτέ  να  έχουμε  πάρει  1  ευρώ    από  το Κράτος , έχοντας  επενδύσει , χωρίς  να  ξέρουμε  αν  τον  επόμενο  μήνα  θα  έχουμε  λεφτά . Θα  πάρουμε  λεφτά  αφού  πληρώσουμε  το Κράτος  και  τον εργαζόμενο .

Και  βγάλατε  γλώσσα  όλοι .
Άκου  μετανάστες

Ναι  ρε  θέλω  μετανάστες  
Κινέζους  που  είναι  εργατικοί και δουλεύουνε  με  τα  ίδια  λεφτά  12  ώρες .
Να   φύγετε  όλοι  ρε  .
Να  πάτε  κατά  κρημνού .
Πολλά  είναι  και τα  4.000.000  που είπα .
Να  φύγετε  να  πάτε  όπου  βρείτε  να  τρώτε .
Κουμούνια  όλα  σας .
Εδώ  θα  μείνω  εγώ  , όσοι  έχουμε  λεφτά  και  θα  δουλεύουνε  μόνο μαύροι , Κινέζοι  και  πακιστανοί .

Οι  εργατικοί

Όλοι  οι άλλοι  ουστ !

Σας  δίνω  και  12  ευρώ  το  τετραγωνικό με  υποθήκη το  σπίτι σας  ρε  . Να  χετε  και  τα  ναύλα  σας .
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Μου αρέσει που κλαίγονται αλλά όταν τους λες τι να κάνουμε επί του συγκεκριμένου, σσφυρίζουν αδιάφορα και μη το ένα όχι το άλλο μη το παράλλο. Μερικοί νομίζουν ότι μπορεί μια ζωή να συνεχίζεται το ίδιο βιολί , δλδ να δανείζεται το κράτος να πλερώ αργόσχολους, να κάνουν ζωή χαρισάμενη, στη συνέχεια να ξοφλάν τα δανεικά τα γνωστά υποζύγια.

Εν πάσει περιπτώσει όλα αυτά που λέμε, εδώ θα μείνουν μια και οι φαντασιώσεις οόυε των μεν ούτε των δε πρόκειται να συμβούν. Των μεν γιατί το παραμύθι τελείωσε, των δε γιατί δεν υπάρχει καμιά πραγματική πρόθεση να πάει μπροστά η ελληνική κοινωνία, αλλά να ξεπουληθούν όλα με πολύ χειρότερους όρους.. Οπότε ας χαλαρώσουμε και να το απολαύσουμε...

στην ελληνική αυτο λέγεται "πολιτική λύση"
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.818
Κριτικές
61
Like
44.243
Πόντοι
22.785
Ρέ πούστη ......... όλα τελικά γιά μιά καρέκλα  :headbang: :headbang:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.367
Κριτικές
90
Like
41.385
Πόντοι
25.467
Άσε  μας  και συ  ρε  κουμούνα !

Εγώ απλώς ήθελα να τονίσω ότι με αυτόν τον τρόπο, (δηλαδή με τις χρονοβόρες και κοστοβόρες μεταφορές) χάνονται στον δρόμο εργατοώρες. Και όπως γνωρίζετε η εργατοώρα είναι πολύ ακριβή για να την σπαταλάμε ασυλόγιστα.

μιλάω για αποστάσεις 5λέπτου.. όσο για τέτοιες καταστάσεις μήπως συμφέρει να φτιάξουμε δρόμο ??????????????????????????????

Ο αυτοκινητόδρομος Αθηνών - Πατρών είναι στο μεγαλύτερο μέρος του νέος και καλής σχετικά κατασκευής και κυρίως χάραξης. Θα ήθελα παρακαλώ να μου πείτε πόσο χρόνο χρειάζεσθαι για να κάνετε αυτήν την συγκεκριμένη διαδρομή, και πόσο χρόνο χρειάζεσθαι για να διανύσετε την ίδια απόσταση σε μια πεδινή χώρα όπως το Βέλγιο και η Τσεχία.

Επίσης η κατασκευή δρόμων (υπό τις παρούσες συνθήκες λαμογιάς) θα μας κοστίσει το τριπλάσιο. Αφήστε που τα Τέμπη έχουν γίνει πιά γιοφύρι της Άρτας.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
306
Πόντοι
386
Τι  λε  ρε
Κέρδη  βγάνουνε  τα  κεφάλαιά  μου
Οι  επενδύσεις  μου
Είναι  και  5   που  τ΄ρωνε  ψωμί από μένα  και  θέλουνε  και αυξήσεις
Στην  κίνα  ρε  γιατί  δουλέυουνε με  100  ευρώ  το μήνα ?
Αλλά  οι Κινέζοι  είναι  εργατικοί
Εσείς  μου  θέλετε  συνδικαλισμούς  και  μαλακίες .

Δουλέυομε από  τα  25  χωρίς  ποτέ  να  έχουμε  πάρει  1  ευρώ    από  το Κράτος , έχοντας  επενδύσει , χωρίς  να  ξέρουμε  αν  τον  επόμενο  μήνα  θα  έχουμε  λεφτά . Θα  πάρουμε  λεφτά  αφού  πληρώσουμε  το Κράτος  και  τον εργαζόμενο .

Και  βγάλατε  γλώσσα  όλοι .
Άκου  μετανάστες

Ναι  ρε  θέλω  μετανάστες  
Κινέζους  που  είναι  εργατικοί και δουλεύουνε  με  τα  ίδια  λεφτά  12  ώρες .
Να   φύγετε  όλοι  ρε  .
Να  πάτε  κατά  κρημνού .
Πολλά  είναι  και τα  4.000.000  που είπα .
Να  φύγετε  να  πάτε  όπου  βρείτε  να  τρώτε .
Κουμούνια  όλα  σας .
Εδώ  θα  μείνω  εγώ  , όσοι  έχουμε  λεφτά  και  θα  δουλεύουνε  μόνο μαύροι , Κινέζοι  και  πακιστανοί .

Οι  εργατικοί

Όλοι  οι άλλοι  ουστ !

Σας  δίνω  και  12  ευρώ  το  τετραγωνικό με  υποθήκη το  σπίτι σας  ρε  . Να  χετε  και  τα  ναύλα  σας .

Ε κάντα. Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα. Ο κινέζος πάντως ως αφεντικό θα σου ρθει χαχα
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
198
Πόντοι
676
Εγώ απλώς ήθελα να τονίσω ότι με αυτόν τον τρόπο, (δηλαδή με τις χρονοβόρες και κοστοβόρες μεταφορές) χάνονται στον δρόμο εργατοώρες. Και όπως γνωρίζετε η εργατοώρα είναι πολύ ακριβή για να την σπαταλάμε ασυλόγιστα.

Ο αυτοκινητόδρομος Αθηνών - Πατρών είναι στο μεγαλύτερο μέρος του νέος και καλής σχετικά κατασκευής και κυρίως χάραξης. Θα ήθελα παρακαλώ να μου πείτε πόσο χρόνο χρειάζεσθαι για να κάνετε αυτήν την συγκεκριμένη διαδρομή, και πόσο χρόνο χρειάζεσθαι για να διανύσετε την ίδια απόσταση σε μια πεδινή χώρα όπως το Βέλγιο και η Τσεχία.

Επίσης η κατασκευή δρόμων (υπό τις παρούσες συνθήκες λαμογιάς) θα μας κοστίσει το τριπλάσιο. Αφήστε που τα Τέμπη έχουν γίνει πιά γιοφύρι της Άρτας.
Αγαπητε δεν ξερω αν εχει γινει καποιο θαυμα ενδιαμεσα παντως τα χριστουγενα που τον εκανα ηταν απλα ΤΡΑΓΙΚΟΣ επι της ουσιας 1 λωριδα που στο μεγαλυτερο μερος δεν παρεχει φωτισμο.
 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
μιλάω για αποστάσεις 5λέπτου.. όσο για τέτοιες καταστάσεις μήπως συμφέρει να φτιάξουμε δρόμο ??????????????????????????????

Δρόμος  στα  Άγραφα
Καλά  από  πατριδογνωσία  και γεωγραφία  σκίζουμε , δεν το συζητώ .
 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
Αγαπητε δεν ξερω αν εχει γινει καποιο θαυμα ενδιαμεσα παντως τα χριστουγενα που τον εκανα ηταν απλα ΤΡΑΓΙΚΟΣ επι της ουσιας 1 λωριδα που στο μεγαλυτερο μερος δεν παρεχει φωτισμο.

Γιατί  θέλεις  παραπάνω ?
Έτσι  κι  αλλιώς  σε  λίγο  θα το πουλήσεις  το αμάξι , ή  δεν θα  το κυκλοφορείς  , με  το ΚΤΕΛ  του  ιδιώτη  θα  πηγαίνεις  ή  με  το τρένο  του  ξένου .

Άκου εκεί  δρόμοι 
Δρόμοι 
Αυτά  δημιουργούν  ελλείμματα !
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Δρόμος  στα  Άγραφα
Καλά  από  πατριδογνωσία  και γεωγραφία  σκίζουμε , δεν το συζητώ .

δεν κατάλαβα? η Ελβετία έχει καλύτερο ανάγλυφο από την Ελλάδα? η Νορβηγία μήπως?
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.367
Κριτικές
90
Like
41.385
Πόντοι
25.467
Αγαπητε δεν ξερω αν εχει γινει καποιο θαυμα ενδιαμεσα παντως τα χριστουγενα που τον εκανα ηταν απλα ΤΡΑΓΙΚΟΣ επι της ουσιας 1 λωριδα που στο μεγαλυτερο μερος δεν παρεχει φωτισμο.

Μέχρι την στροφή για Τρίπολη, είναι αρκετά καλός. Τα υπόλοιπα θα τα συζητήσετε με εκείνους που τα βλέπουν όλα εύκολα και άμεσα εφαρμόσιμα χωρίς να χρειάζονται πολλά-πολλά σχέδια και μελέτες.

 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
Μέχρι την στροφή για Τρίπολη, είναι αρκετά καλός. Τα υπόλοιπα θα τα συζητήσετε με εκείνους που τα βλέπουν όλα εύκολα και άμεσα εφαρμόσιμα χωρίς να χρειάζονται πολλά-πολλά σχέδια και μελέτες.

Εύκολα  είναι .
Αλλά  φταίνε  οι Δημόσιοι Υπάλληλοι !
Χωρίς  Δημοσίους  Υπαλλήλους  αύριο  τελειώνεις  τον  Κορίνθου - Πατρών .
Άκου  εκεί  ο κομμουνας
Θέλει  και  συζητήσεις

Είχε  και  στο χωριό  του  σχέδια  και μελέτες !
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306

Συνημμένα

  • most-dangerous-roads-in-the-world-Stelvio-Pass-Road-Trollstigen.jpg
    most-dangerous-roads-in-the-world-Stelvio-Pass-Road-Trollstigen.jpg
    100 KB · Εμφανίσεις: 14

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.367
Κριτικές
90
Like
41.385
Πόντοι
25.467

Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom