tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
Σε βρίσκω λίγο "προσκυνημένο" τώρα, κάπως σοσιαλιστική μου φαίνεται αυτή η προσέγγιση!
καθόλου σοσιαλιστική.. καπιταλιστικότατη...
Σε βρίσκω λίγο "προσκυνημένο" τώρα, κάπως σοσιαλιστική μου φαίνεται αυτή η προσέγγιση!
Τράβα πέστο σε αμερικάνο να σε κρεμάσει παραδειγματικά !καθόλου σοσιαλιστική.. καπιταλιστικότατη...
Τράβα πέστο σε αμερικάνο να σε κρεμάσει παραδειγματικά !
Για πήγαιν'έλα καθημερινά στη δουλειά , σε πολλές περιπτώσεις ναι.είναι ακριβώτερη η χρήση ΜΜΜ στις ΗΠΑ από το ιδιωτικό αυτοκίνητο ???
Για πήγαιν'έλα καθημερινά στη δουλειά , σε πολλές περιπτώσεις ναι.
Πόσο μάλλον αν "πρέπει" να ειναι δηλ. να επιβάλλεται με κάποιο τρόπο από το κράτος.
τα πραγματα ειναι απα δεν μας αρεσει η τιμη των διοδιων απλα τα πραγματα ελλατωνουμε τις μετακινησεις δραματικα και οταν θελουμε να κανουμε τα ταξιδακια μας τις εκδομουλες μας παιρνουμε το τραινο ναι το τραινο και τα κτελ και παμε μια χαρα στο προορισμο μας
υ.ς πηγα μονοημερη εκδομη απο αθηνα στη χαλκιδα με το τραινο με 12€ συνολο πηγαινε και ελα το ατομο εαν χρησιμοποιουσα αυτοκινητο θα θελα 20€ βενζινη + διοδια κανα 8€ για να μην υπολογισω φθορα αυτοκινητου κλπ κλπ ενω ετσι με το τραινο 2 ατομα πηγαινε ελα απο χαλκιδα 24€
σου είπα ότι δεν γνωρίζω από ΗΠΑ.. και δεν μιλάμε για urban χρήση αυτοκινήτου αλλά για ταξίδια (η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι γίνεται για την δουλειά σου και καθημερινά)... εκεί είτε αεροπλάνο είτε λεωφορείο και σπανιότερα τραίνο...
Εδώ είσαι λάθος. Το τρένο είναι το οικονομικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον μέσο.
προφανως το συστημα των σουφλια - μεγαλοεργολαβου επεβαλε την υποβαθμιση του σιδηροδρομου στην ελλαδα για να πεφτουν όλα τα ευρωπαικα κονδυλια σε αυτοκινητοδρομους
ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος που πηγε στην χαλκιδα με τρενο μηπως γνωριζει αν μπορούμε να παμε στη πελοποννησο με τρενο?
προφανως το συστημα των σουφλια - μεγαλοεργολαβου επεβαλε την υποβαθμιση του σιδηροδρομου στην ελλαδα για να πεφτουν όλα τα ευρωπαικα κονδυλια σε αυτοκινητοδρομους
ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
Ο φιλος που πηγε στην χαλκιδα με τρενο μηπως γνωριζει αν μπορούμε να παμε στη πελοποννησο με τρενο?
Είμαστε η μόνη ευρωπαική χώρα που δεν υπάρχει τρένο προς το εξωτερικό. Πρόσφατα καταργήθηκαν τα δρομολόγια προς Βελιγράδι και Κων/πολή. Η χαρά του εργολάβου και του ΚΤΕΛ...
Δεν ειναι ρε φιλε μονο η αυξηση ειναι οτι μειωσαν τον μισθο μας κ ολα ανεβαινουν....για αυτο τσιναει ο κοσμος...!ωωω ρε ουστη μου μα εαυτήν την Κορίνθου Πατρών
σαραντα χρόνια ρε μαλάκες έλληνες πληρώνατε αδιαμαρτυρητα διόδια χωρίς να μιλάτε και χωρίς να βελτιωνεται ο δρόμος...και μόλις είπαν να φτιάξουν τον δρόμο αλλά όσο φτιάχνετε θα πρέπεθ να συνεχίζετε να πληρώνετε αντιδράσατε...
μαθες και δεν έχω ξαναδεί τέτοιον μαλάκα λαό...
Να λες εξυπνάδες ξέρεις, εγώ για αμερική ξεκινησα να μιλάω και πάνω σ'αυτό μου απάντσες σαν να ξέρεις.
Όσο γιατι δεν χρησιμοποιούν το τρένο εκει δεν ειναι γιατί δεν ειναι "μαγεία" . Το ιδιωτικοποιησαν στη δεκαετια του '50 και οι εταιρίες που ενδιαφέρονται στο βραχυπρόθεσμο κέρδος δεν επένδυσαν σε υποδομές και εξελιξη που κόστιζαν οπότε έμειναν στις τότε ταχύτητες και χρόνους εξυπηρέτησης. Μοιραία χάθηκε το κίνητρο για τους επιβάτες και μαράζωσε.
Πίσω από τους αγοραστές του αμερικανικού σιδηρόδρομου λέγεται ότι βρίσκονταν μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανιών και άλλων ανταγωνιστηκών μέσων που βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν έναν αντίπαλο από τη μέση. Ωραίος ανταγωνισμός. Αυτά ειναι που πρεσβεύεις φιλελευθερούλη;
Να λες εξυπνάδες ξέρεις, εγώ για αμερική ξεκινησα να μιλάω και πάνω σ'αυτό μου απάντσες σαν να ξέρεις.
Όσο γιατι δεν χρησιμοποιούν το τρένο εκει δεν ειναι γιατί δεν ειναι "μαγεία" . Το ιδιωτικοποιησαν στη δεκαετια του '50 και οι εταιρίες που ενδιαφέρονται στο βραχυπρόθεσμο κέρδος δεν επένδυσαν σε υποδομές και εξελιξη που κόστιζαν οπότε έμειναν στις τότε ταχύτητες και χρόνους εξυπηρέτησης. Μοιραία χάθηκε το κίνητρο για τους επιβάτες και μαράζωσε.
Πίσω από τους αγοραστές του αμερικανικού σιδηρόδρομου λέγεται ότι βρίσκονταν μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανιών και άλλων ανταγωνιστηκών μέσων που βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν έναν αντίπαλο από τη μέση. Ωραίος ανταγωνισμός. Αυτά ειναι που πρεσβεύεις φιλελευθερούλη;
Τα ιδιωτικά λεωφορεία και κατά περίπτωση και το αεροπλάνο.