Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
ωωω ρε ουστη μου μα εαυτήν την Κορίνθου Πατρών  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

σαραντα χρόνια ρε μαλάκες έλληνες πληρώνατε αδιαμαρτυρητα διόδια χωρίς να μιλάτε και χωρίς να βελτιωνεται ο δρόμος...και μόλις είπαν να φτιάξουν τον δρόμο αλλά όσο φτιάχνετε θα πρέπεθ να συνεχίζετε να πληρώνετε αντιδράσατε...

μαθες και δεν έχω ξαναδεί τέτοιον μαλάκα λαό...
Α μάλιστα...Δηλαδή επειδή πληρώναμε,όπως λες για σαράντα χρόνια (λίγα είναι ε?) αδιαμαρτύρητα (αυτό πως το λες? Το ξέρεις και αυτό?) τα διόδια στον συγκεκριμένο δρόμο,κακώς αντιδρούμε σήμερα...Πολύ ωραία λογική...Πόσα χρόνια φτιάχνεται αυτός ο δρόμος?...Πλάκα κάνεις τώρα?  Την προσευχή μας κάνουμε όταν οδηγάμε εκεί...

Να υπενθυμίσω επίσης ότι τα τέλη κυκλοφορίας,έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών,δεν είναι φόροι και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση από τους τελευταίους,του οδικού δικτύου της χώρας και την εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για τη συγκάλυψη των δαπανών συντήρησης του δικτύου...Αυτό σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 428 του 2005 απόφαση του Αρείου Πάγου...

Και επίσης γιατί βρίζεις πάλι?  Εφόσον διαφωνείς δεν υπάρχει λόγος να βρίζεις...Πολύ τους υποστηρίζεις πάντως... :think:


Διακόσια πενήντα τέσσερα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου θα κατασκευασθούν έως το τέλος του 2015 στην Πελοπόννησο: αυτή θα είναι η νέα Ολυμπία Οδός, η οποία στον αρχικό σχεδιασμό ήταν μεγαλύτερη κατά 112 χιλιόμετρα.
Ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2014 όλα τα έργα στα τμήματα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα σε έκταση 365,4 χιλιομέτρων. Τώρα μένουν εκτός, τουλάχιστον έως και το 2015, το τμήμα Πάτρα - Πύργος (69 χλμ.) λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή, καθώς και 25 χλμ. έργων στον υγροβιότοπο του Καϊάφα εξαιτίας προσφυγής κατοίκων της Ζαχάρως στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Προσφυγή στο ΣτΕ έγινε και για το τμήμα Μιντιλόγλη - Κάτω Αχαΐα (18 χλμ.) που ανήκει στο ευρύτερο τμήμα Πάτρα - Πύργος.

Ο ΝΕΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ. Σήμερα τα έργα έχουν προχωρήσει σε ποσοστό 30% στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα και κατά 25% στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα. Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα έπρεπε να ήταν ολοκληρωμένο στις αρχές του 2013 και το τμήμα έως την Τσακώνα έπρεπε να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν στο τέλος του 2015.
Σύμφωνα με πηγές από την κατασκευάστρια κοινοπραξία, από τους 3.000 εργαζομένους, οι οποίοι ξεκίνησαν το 2008, σήμερα περίπου 2.800 έχουν χάσει τη δουλειά τους. Το καλό, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θα προσληφθούν ξανά αμέσως με την επανεκκίνηση των έργων. Το τμήμα Πάτρα - Πύργος πάει στη λεγόμενη «Β' φάση», που σημαίνει ότι θα προχωρήσει ανάλογα με την εξέλιξη στην ελληνική οικονομία μετά το 2015.  Ωστόσο, όπως ισχυρίζονται στο υπουργείο Υποδομών, «θεωρητικώς έχουμε εξασφαλίσει από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων το ποσό των 650 εκατ. ευρώ για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά». Στο μεταξύ, συνεχίζεται η διαπραγμάτευση με τις 43 τράπεζες αλλά μέχρι στιγμής κανένας δεν ανοίγει τα χαρτιά του για την πορεία των διαπραγματεύσεων. Οι νέες τροποποιημένες συμβάσεις θα πάνε μετά το Πάσχα στη Βουλή. Χθες, παράλληλα με τα έργα στην Ολυμπία Οδό, ξεκίνησαν και τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους Αιγαίου (Ράχες Φθιώτιδας - Κλειδί Ημαθίας). Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, να ξεκινήσουν τα έργα στη Νέα Οδό και στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας.
Οπως εκτιμάται, με την έναρξη των έργων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους θα δημιουργηθούν 25.000 θέσεις εργασίας. Ωστόσο, όπως παραδέχονται, τα τελευταία δυόμισι χρόνια που έχουν παγώσει τα έργα έχουν χαθεί πάνω από 20.000 θέσεις εργασίας.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ. Περισσότερες από εννέα θέσεις εργασίας ανά χιλιόμετρο για περίπου τέσσερα χρόνια δημιουργεί η κατασκευή των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, σύμφωνα με ανάλυση που πραγματοποίησε για λογαριασμό των «ΝΕΩΝ» ο διευθυντής του Εργαστηρίου Συγκοινωνιακής Τεχνικής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο δρ Βασίλης Ψαριανός.
Οπως προέκυψε κατά την επεξεργασία των στοιχείων που αφορούν τα έργα στην Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών, φαίνεται ότι ο κάθε εργαζόμενος παράγει τον μήνα κατά μέσον όρο προϊόν αξίας 15.500 ευρώ. Δηλαδή, η εθνική οικονομία ενισχύεται με 750.000 ευρώ ανά θέση εργασίας για ολόκληρο το διάστημα της τετραετίας. Αλλες τρεισήμισι θέσεις εργασίας ανά χιλιόμετρο προκύπτουν από τη δραστηριοποίηση των βιομηχανικών κλάδων και του τομέα εμπορίας και κατασκευής υλικών που εμπλέκονται εμμέσως στο έργο.
Το φρένο του 2011
Τα έργα στην Ολυμπία Οδό, που είχαν ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2008, σταμάτησαν το 2011. Λίγους μήνες νωρίτερα, τον Νοέμβριο του 2010, οι τράπεζες είχαν διακόψει τη χρηματοδότηση

Για να δούμε θα είναι έτοιμος τότε?

 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Κατά το τράμυ, μια φορά μαλάκας πάντα μαλάκας, σαν το εθιμικό δίκαιο που πλακονώσαντε. Αν ξεκινήσει κάποιος έστω από λάθος να πληρώνει κάτι, πρέπει να πληρώνει πάντα! Ενώ κανονικά αν διαπιστώσει ότι έκανε λάθος όχι μόνο πρέπει να σταματήσει να πληρώνει αλλά να ζητήσει και πισω όσα κακώς έδωσε!
Επισης για την εποχή τους αφ'ενός οι δρόμοι ήταν "επαρκείς", αφετέρου δεν είχαμε υπογράψει διεθνείς συμφωνίες για τις προδιαγραφές αυτοκινητοδρόμων οπότε με "εθνικές προδιαγραφές" βαφτιζόταν νέα εθνική οδός και με ανάλογη απόφαση έμπαινε χρεωση.
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Έχουν και συνέχεια αυτά που είχαν πει... :grin:  Μην τα ξεχνάμε... ;)

Τότε που ο Μαγκριώτης υποσχόταν μείωση των διοδίων για τα..επόμενα τριάντα (30) χρόνια...Όπως προβλέπονται είπε,από τις συμβάσεις του 2007...Λίγο παραπάνω θα διαβάσατε τον Χρυσοχοίδη να επικαλείται τις συμβάσεις αυτές για τις αυξήσεις των διοδίων... ;). (Στην παράθεσή μου στις 22:45).
Την δήλωση αυτή την έκανε το 2010...

Στο λίνκ υπάρχει και το βίντεο...

 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Για την Κορίνθου-Πατρών πάντως δεν έχετε δίκιο όσοι φωνάζετε, αχάριστους σας βρίσκω!
Τα διόδια δεν πληρώνονται για τον δρόμο! Πληρώνονται για το νοσοκομείο που θα σε περιθάλψει αφού πάθεις το (αναπόφευκτο) ατύχημα στον δρόμο καρμανιόλα! :)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
ωωω ρε ουστη μου μα εαυτήν την Κορίνθου Πατρών  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

σαραντα χρόνια ρε μαλάκες έλληνες πληρώνατε αδιαμαρτυρητα διόδια χωρίς να μιλάτε και χωρίς να βελτιωνεται ο δρόμος...και μόλις είπαν να φτιάξουν τον δρόμο αλλά όσο φτιάχνετε θα πρέπεθ να συνεχίζετε να πληρώνετε αντιδράσατε...

μαθες και δεν έχω ξαναδεί τέτοιον μαλάκα λαό...

Πάρα πολλά πόιντς για την ψηφοφορία του 2014!!
Τέτοια παπαριά ούτε ο Πάπιας δεν έχει πει! Συνέχισε έτσι και του χρόνου σε βλέπω φαβορί!! :)
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Για την Κορίνθου-Πατρών πάντως δεν έχετε δίκιο όσοι φωνάζετε, αχάριστους σας βρίσκω!
Τα διόδια δεν πληρώνονται για τον δρόμο! Πληρώνονται για το νοσοκομείο που θα σε περιθάλψει αφού πάθεις το (αναπόφευκτο) ατύχημα στον δρόμο καρμανιόλα! :)
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

Το προσέγγισες πολύ όμορφα και με πολύ χιούμορ το θέμα... ;)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

Το προσέγγισες πολύ όμορφα και με πολύ χιούμορ το θέμα... ;)

Σαφέστατα και δεν ήταν απλά χιουμοριστικό, απόλυτα ειρωνικό ήταν και μάλιστα οργισμένο!
Οι μαλάκες μου μας κυβερνούν δεν έχουν καταλάβει πως οικονομικά δεν στέκει να αυξάνουν οι τιμές κάποιων αγαθών ή υπηρεσιών (σε ποσοστό μέχρι και 60% μάλιστα!) μέσα σ' αυτήν την τεράστια οικονομική ύφεση; Αν και νομίζω πως ο Αγγλικος όρος "deprecion" αποδίδει πιο σωστά την σημερινή κατάσταση, δίοτι σημαίνει και ύφεση και κατάθλιψη, που όντως έτσι είναι!

Ύφεση με ταυτόχρονο πληθωρισμό μόνο στο Ελλαδιστάν ρε γαμώ το!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Gianevan,θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου...Δυστυχώς έτσι είναι...
 

wilm

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2010
Μηνύματα
1.170
Κριτικές
1
Like
49
Πόντοι
16
Για το φιλο τραμουντανα που διαφωνει με τις αντιδρασεις αυτου του τυπου και υποστηριζει οτι πρεπει να πληρωνουμε τα διοδια γιατι "ζουμε σε οργανωμενο κρατος με θεσμους" εχω να παρατηρησω τα εξης:

(1) Αττικη Οδος :  Κοστος 1,3 δις (2) Ολυμπια Οδος:  Κοστος 1,3 δις (3) Μορεας      :  Κοστος 1 δις   (4) Ιονια Οδος (Αντιρριο-Γιαννενα και Μεταμορφωση-Καμμενα Βουρλα  :  Κοστος 1,118 δις ευρω (5) Εγνατια Οδος:  Κοστος 5,5 δις ευρω
Βαλτε και δυο τρια αλλα τετοια για το τμημα απο καμμενα βουρλα μεχρι σαλονικα γιατι δεν θυμαμαι ακριβως τα ονοματα των εταιρειων. Το ολον μας κανει περιπου 10-11 δις ευρω. Εγω ειμαι με τους εργολαβους και λεω οτι αυτο ειναι το κοστος αν και ειναι φανερο οτι εχουν παιχτει πουστιες με φουσκωματα μπλα μπλα..Αλλα εστω τα αποδεχομαι ολα!!Επισης σε ΟΛΑ τα εργα η συμμετοχη ΚΡΑΤΟΥΣ-Ε.Ε. ειναι μινιμουμ 30-35%...

Προσεξτε τωρα: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014

Εσοδα απο τελη κυκλοφοριας: 1,05 δις ευρω,2013: 1,1 δις ευρω, 2012: 1,3 δις ευρω!!!
Το Ελληνικο Κρατος εισπραττει μια Αττικη Οδο η ενα αντιστοιχο αυτοκινητοδρομο Ευρωπαικων Προδιαγραφων ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!!
Δλδ χοντρικα σε 10-12 χρονια θα μπορουσε να προσλαβει τους constructors να φτιαξουν ολο το οδικο δικτυο της χωρας μονο απο τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! Χωρις να γινει παραχωρηση και εκμεταλλευση και πουτσες μπλε!

Το μεγαλο ερωτημα ειναι: Γιατι υπαρχουν διοδια??? Γιατι εχουν υπογραφει προδοτικες συμβασεις για εκμεταλλευση δρομων για 30 χρονια τη στιγμη που το κρατος και η Ε.Ε. εχουν δωσει το 30-35% του εργου??? Ουτε αποικια των Εγγλεζων να ημασταν! Τοσες δεκαετιες γιατι πληρωνουμε διοδια???Για ποιους δρομους?Αφου ολο το οδικο δικτυο της χωρας μπορουσε να κατασκευαστει μονο με τα τελη κυκλοφοριας σε 10 χρονια??


Αυτα ειναι τα κρισιμα ερωτηματα. Οσοι ειστε με τους εργολαβους και με τη "νομιμοτητα" των υπαλληλων τους που κυβερνουν απαντηστε...

 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Για το φιλο τραμουντανα που διαφωνει με τις αντιδρασεις αυτου του τυπου και υποστηριζει οτι πρεπει να πληρωνουμε τα διοδια γιατι "ζουμε σε οργανωμενο κρατος με θεσμους" εχω να παρατηρησω τα εξης:

Υπάρχει και κάποιο όριο στην υπακοή στους νόμους και τις συμβάσεις που κάνει το Ελληνικό δημόσιο με το κάθε "αρπακτικό"!

Δηλαδή αν το κράτος κάνει μια σύμβαση πως για να περνάμε από κάποιο δρόμο πρέπει να παίρνουμε τσιμπούκια, να το δεχθούμε κι αυτό για να "σεβόμαστε την νομιμότητα;"

Όταν οι συμβάσεις και οι νόμοι είναι εξοφθάλμως παράλογοι η αντίδραση είναι ασφαλώς επιβεβλημένη και θα έλεγα και δικαιολογημενη ακόμα και σε ακραίες μορφές!
Η δική μου αντίδραση μπορεί να εξαντλείται στο κράξιμο και την ειρωνία διότι είμαι μεγάλος άνθρωπος, αλλά αν ήμουν μικρότερός δεν το θεωρώ και πολύ απίθανο να προέβαινα και σε ακτιβίστικες ενέργειες...
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Wilm αυτό που λες για τα τέλη κυκλοφορίας (και όχι μόνο γι' αυτό) έχεις δίκιο...Τις ίδιες απορίες έχω και εγώ...Και όπως έχω γράψει παραπάνω,

    ......"τα τέλη κυκλοφορίας,έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών,δεν είναι φόροι και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση από τους τελευταίους,του οδικού δικτύου της χώρας και την εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για τη συγκάλυψη των δαπανών συντήρησης του δικτύου...Αυτό σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 428 του 2005 απόφαση του Αρείου Πάγου..."
Σύμφωνα μ' αυτό δεν θα έπρεπε να πληρώνουμε διόδια...

Ο Βενιζέλος βέβαια λέει πως τα τέλη κυκλοφορίας δεν είναι τέλη αλλά φόρος,επικαλούμενος μία αρχαία απόφαση του Σ.Τ.Ε του 1984...

Κάπου είχα βρεί κάτι πολύ σχετικό όσον αφορά τα χρήματα που εισπράττονται από τα τέλη κυκλοφορίας και που καταλήγουν αυτά...Θα ψάξω να το βρώ...
 

wilm

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2010
Μηνύματα
1.170
Κριτικές
1
Like
49
Πόντοι
16
Wilm αυτό που λες για τα τέλη κυκλοφορίας (και όχι μόνο γι' αυτό) έχεις δίκιο...Τις ίδιες απορίες έχω και εγώ...Και όπως έχω γράψει παραπάνω,

    ......"τα τέλη κυκλοφορίας,έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών,δεν είναι φόροι και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση από τους τελευταίους,του οδικού δικτύου της χώρας και την εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για τη συγκάλυψη των δαπανών συντήρησης του δικτύου...Αυτό σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 428 του 2005 απόφαση του Αρείου Πάγου..."
Συμφωνα μ' αυτό δεν θα έπρεπε να πληρώνουμε διόδια...

Κάπου είχα βρεί κάτι πολύ σχετικό όσον αφορά τα χρήματα που εισπράττονται από τα τέλη κυκλοφορίας...Θα ψάξω να το βρώ...

Τα στοιχεια στα εβαλα ολα..Πηγαινε στον κρατικο προυπολογισμο σελιδα 22 και δες τι θα παρει φετος και τι πηρε τα προηγουμενα χρονια.Εγω στο πηγα ενα βημα παραπερα: Δεν τα πληρωνω για τη συντηρηση και βελτιωση.Τα πληρωνω για την κατασκευη!!!Δυστυχως στο Γιουνανισταν δεν υπαρχει σωτηρια...
 

wilm

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2010
Μηνύματα
1.170
Κριτικές
1
Like
49
Πόντοι
16
Υπάρχει και κάποιο όριο στην υπακοή στους νόμους και τις συμβάσεις που κάνει το Ελληνικό δημόσιο με το κάθε "αρπακτικό"!

Δηλαδή αν το κράτος κάνει μια σύμβαση πως για να περνάμε από κάποιο δρόμο πρέπει να παίρνουμε τσιμπούκια, να το δεχθούμε κι αυτό για να "σεβόμαστε την νομιμότητα;"

Όταν οι συμβάσεις και οι νόμοι είναι εξοφθάλμως παράλογοι η αντίδραση είναι ασφαλώς επιβεβλημένη και θα έλεγα και δικαιολογημενη ακόμα και σε ακραίες μορφές!
Η δική μου αντίδραση μπορεί να εξαντλείται στο κράξιμο και την ειρωνία διότι είμαι μεγάλος άνθρωπος, αλλά αν ήμουν μικρότερός δεν το θεωρώ και πολύ απίθανο να προέβαινα και σε ακτιβίστικες ενέργειες...

Εγω αν και μικρος σε ηλικια δεν μπορω να το κανω λογω ιδιοσυγκρασιας...Αλλα και επειδη εχω το στομαχι μου χορτατο. Στηριζω παντως αναφανδον τετοιου ειδους ενεργειες και ευχομαι να επεκταθουν...
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Τα στοιχεια στα εβαλα ολα..Πηγαινε στον κρατικο προυπολογισμο σελιδα 22 και δες τι θα παρει φετος και τι πηρε τα προηγουμενα χρονια.Εγω στο πηγα ενα βημα παραπερα: Δεν τα πληρωνω για τη συντηρηση και βελτιωση.Τα πληρωνω για την κατασκευη!!!Δυστυχως στο Γιουνανισταν δεν υπαρχει σωτηρια...
Ναι τα είδα...Απλά όταν μ' έκανες παράθεση,άλλαξα ελάχιστα κάτι στο πόστ μου...εννοούσα στο που καταλήγουν αυτά που εισπράττονται...

Αν θυμάμαι καλά αυτό που είχα δει,δεν έλεγε πουθενά ότι καταλήγουν στην συντήρηση,βελτίωση,κατασκευή...Πρέπει να ψάξω να το βρω...
Αλλά είναι αργά τώρα... :grin:  Αύριο πάλι... ;)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Το θέμα δεν είναι αν αντί για 2,10 πληρώσουμε 3,35 για να πας στον Ωρωπό π.χ. Το 1.25 το αφήνουμε και πουρμπουάρ στο καφέ, ενίοτε θεωρώντας το και λίγο.
Είναι πως η αύξηση είναι σχεδόν 60%!! Εξωπραγματική και μετά από διάφορες άλλες αλλεπάλληλες αυξήσεις στο πρόσφατο παρελθόν.

Κι αν θέλεις να πας στη Θεσσαλονίκη;!...
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Μία εικόνα (τρείς στην προκειμένη περίπτωση :grin:) χίλιες λέξεις...Αυτός είναι δρόμος...Ασφαλέστατος... :uglystupid: Εννοείται πρέπει να πληρώνουμε διόδια... :grin:

Τα πλαστικά κολωνάκια παρέχουν υψηλή προστασία...Μη τα βλέπετε έτσι αντέχουν... :grin:
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    110,5 KB · Εμφανίσεις: 37
  • image.jpg
    image.jpg
    124,5 KB · Εμφανίσεις: 35

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
:priest: :priest: :priest:
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    181,6 KB · Εμφανίσεις: 37

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Κάτι χρόνια είναι έτσι, διόδια εισπράττονται, έργα ΔΕΝ γίνονται, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε διόδια για να είμαστε "νομοταγείς" σε μια εξόφθαλμη παρανομία!!

Το κορυφαίο δε είναι πως οι περισσότεροι πληρώνουμε, αλλά απλά επειδή δυσφορούμε και το λέμε δημόσια χαρακτηριζόμαστε και "μαλάκες"!! :headbang:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Το θέμα δεν είναι αν αντί για 2,10 πληρώσουμε 3,35 για να πας στον Ωρωπό π.χ. Το 1.25 το αφήνουμε και πουρμπουάρ στο καφέ, ενίοτε θεωρώντας το και λίγο.
Είναι πως η αύξηση είναι σχεδόν 60%!! Εξωπραγματική και μετά από διάφορες άλλες αλλεπάλληλες αυξήσεις στο πρόσφατο παρελθόν.

Κι αν θέλεις να πας στη Θεσσαλονίκη;!...
Έτσι ακριβώς είναι...Και ο Μαγκριώτης το 2010 υποσχόταν μείωση για τα επόμενα 30 χρόνια,όπως αναφέρω στην προηγούμενη σελίδα...

Θεσσαλονίκη?   Μα με το αεροπλάνο βεβαίως-βεβαίως... :grin:  Είναι πιο φθηνό... :grin:

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom