FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Α μάλιστα...Δηλαδή επειδή πληρώναμε,όπως λες για σαράντα χρόνια (λίγα είναι ε?) αδιαμαρτύρητα (αυτό πως το λες? Το ξέρεις και αυτό?) τα διόδια στον συγκεκριμένο δρόμο,κακώς αντιδρούμε σήμερα...Πολύ ωραία λογική...Πόσα χρόνια φτιάχνεται αυτός ο δρόμος?...Πλάκα κάνεις τώρα? Την προσευχή μας κάνουμε όταν οδηγάμε εκεί...ωωω ρε ουστη μου μα εαυτήν την Κορίνθου Πατρών
σαραντα χρόνια ρε μαλάκες έλληνες πληρώνατε αδιαμαρτυρητα διόδια χωρίς να μιλάτε και χωρίς να βελτιωνεται ο δρόμος...και μόλις είπαν να φτιάξουν τον δρόμο αλλά όσο φτιάχνετε θα πρέπεθ να συνεχίζετε να πληρώνετε αντιδράσατε...
μαθες και δεν έχω ξαναδεί τέτοιον μαλάκα λαό...
Να υπενθυμίσω επίσης ότι τα τέλη κυκλοφορίας,έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών,δεν είναι φόροι και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση από τους τελευταίους,του οδικού δικτύου της χώρας και την εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για τη συγκάλυψη των δαπανών συντήρησης του δικτύου...Αυτό σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 428 του 2005 απόφαση του Αρείου Πάγου...
Και επίσης γιατί βρίζεις πάλι? Εφόσον διαφωνείς δεν υπάρχει λόγος να βρίζεις...Πολύ τους υποστηρίζεις πάντως...
Διακόσια πενήντα τέσσερα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου θα κατασκευασθούν έως το τέλος του 2015 στην Πελοπόννησο: αυτή θα είναι η νέα Ολυμπία Οδός, η οποία στον αρχικό σχεδιασμό ήταν μεγαλύτερη κατά 112 χιλιόμετρα.
Ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2014 όλα τα έργα στα τμήματα Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα σε έκταση 365,4 χιλιομέτρων. Τώρα μένουν εκτός, τουλάχιστον έως και το 2015, το τμήμα Πάτρα - Πύργος (69 χλμ.) λόγω οικονομικών προβλημάτων της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή, καθώς και 25 χλμ. έργων στον υγροβιότοπο του Καϊάφα εξαιτίας προσφυγής κατοίκων της Ζαχάρως στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Προσφυγή στο ΣτΕ έγινε και για το τμήμα Μιντιλόγλη - Κάτω Αχαΐα (18 χλμ.) που ανήκει στο ευρύτερο τμήμα Πάτρα - Πύργος.
Ο ΝΕΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ. Σήμερα τα έργα έχουν προχωρήσει σε ποσοστό 30% στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα και κατά 25% στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα. Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα έπρεπε να ήταν ολοκληρωμένο στις αρχές του 2013 και το τμήμα έως την Τσακώνα έπρεπε να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν στο τέλος του 2015.
Σύμφωνα με πηγές από την κατασκευάστρια κοινοπραξία, από τους 3.000 εργαζομένους, οι οποίοι ξεκίνησαν το 2008, σήμερα περίπου 2.800 έχουν χάσει τη δουλειά τους. Το καλό, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θα προσληφθούν ξανά αμέσως με την επανεκκίνηση των έργων. Το τμήμα Πάτρα - Πύργος πάει στη λεγόμενη «Β' φάση», που σημαίνει ότι θα προχωρήσει ανάλογα με την εξέλιξη στην ελληνική οικονομία μετά το 2015. Ωστόσο, όπως ισχυρίζονται στο υπουργείο Υποδομών, «θεωρητικώς έχουμε εξασφαλίσει από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων το ποσό των 650 εκατ. ευρώ για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά». Στο μεταξύ, συνεχίζεται η διαπραγμάτευση με τις 43 τράπεζες αλλά μέχρι στιγμής κανένας δεν ανοίγει τα χαρτιά του για την πορεία των διαπραγματεύσεων. Οι νέες τροποποιημένες συμβάσεις θα πάνε μετά το Πάσχα στη Βουλή. Χθες, παράλληλα με τα έργα στην Ολυμπία Οδό, ξεκίνησαν και τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους Αιγαίου (Ράχες Φθιώτιδας - Κλειδί Ημαθίας). Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, να ξεκινήσουν τα έργα στη Νέα Οδό και στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας.
Οπως εκτιμάται, με την έναρξη των έργων σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους θα δημιουργηθούν 25.000 θέσεις εργασίας. Ωστόσο, όπως παραδέχονται, τα τελευταία δυόμισι χρόνια που έχουν παγώσει τα έργα έχουν χαθεί πάνω από 20.000 θέσεις εργασίας.
ΤΑ ΟΦΕΛΗ. Περισσότερες από εννέα θέσεις εργασίας ανά χιλιόμετρο για περίπου τέσσερα χρόνια δημιουργεί η κατασκευή των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, σύμφωνα με ανάλυση που πραγματοποίησε για λογαριασμό των «ΝΕΩΝ» ο διευθυντής του Εργαστηρίου Συγκοινωνιακής Τεχνικής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο δρ Βασίλης Ψαριανός.
Οπως προέκυψε κατά την επεξεργασία των στοιχείων που αφορούν τα έργα στην Εθνική Οδό Κορίνθου - Πατρών, φαίνεται ότι ο κάθε εργαζόμενος παράγει τον μήνα κατά μέσον όρο προϊόν αξίας 15.500 ευρώ. Δηλαδή, η εθνική οικονομία ενισχύεται με 750.000 ευρώ ανά θέση εργασίας για ολόκληρο το διάστημα της τετραετίας. Αλλες τρεισήμισι θέσεις εργασίας ανά χιλιόμετρο προκύπτουν από τη δραστηριοποίηση των βιομηχανικών κλάδων και του τομέα εμπορίας και κατασκευής υλικών που εμπλέκονται εμμέσως στο έργο.
Το φρένο του 2011
Τα έργα στην Ολυμπία Οδό, που είχαν ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2008, σταμάτησαν το 2011. Λίγους μήνες νωρίτερα, τον Νοέμβριο του 2010, οι τράπεζες είχαν διακόψει τη χρηματοδότηση
Για να δούμε θα είναι έτοιμος τότε?