Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Εσύ τότε θα χαίρεσαι;

όχι αλλά δεν θα λυπάμαι κιόλας...

σαν έναν μαλάκα που είχε πρίν από κανένα μήνα στο γυαλί διαμαρτυρόμενο γιατί του κάνανε κατάσχεση σε καταθέσεις... για μια κλήση από το 1997 που δεν την είχε πληρώσει...
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
Στην Ιταλία πάντως δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα κάποιος να κατέβει απο το αμάξι και να σηκώσει τη μπαρα.

Στην Κροατία, το πιθανοτερο ειναι αν το κανει κάποιος να τον πυροβολήσουνε. Ειδικα αν ειναι Ελληνας, θα το χαρούνε κιόλας.

Στη Σερβία θα φας ξύλο αν το κανεις.

Αρα συμπερασμα

Ελλαδισταν, η χωρα με τους πιο θρασύδειλους μαλάκες που γίνονται κότες εκτος Ελλαδας.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Στην Ιταλία πάντως δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα κάποιος να κατέβει απο το αμάξι και να σηκώσει τη μπαρα.

Στην Κροατία, το πιθανοτερο ειναι αν το κανει κάποιος να τον πυροβολήσουνε. Ειδικα αν ειναι Ελληνας, θα το χαρούνε κιόλας.

Στη Σερβία θα φας ξύλο αν το κανεις.

Αρα συμπερασμα

Ελλαδισταν, η χωρα με τους πιο θρασύδειλους μαλάκες που γίνονται κότες εκτος Ελλαδας.

πιθανόν να μην χρειάζεται να το κάνει κανείς σε άλλες χώρες...
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
πιθανόν να μην χρειάζεται να το κάνει κανείς σε άλλες χώρες...

Τι εννοείς με το "χρειάζεται"; Γιατί κάποιος "χρειάζεται" να το κανει; Δωσε μια εξηγηση

Εχε στο νου σου οτι ανέφερα παραδείγματα χωρών που έχουν διόδια. Συνηθως ειναι περιπτώσεις όπως η ελληνική όπου το κράτος έδωσε concession. Υπάρχουν άλλες χώρες με vignette (Αυστρία, Σλοβενία) που δεν εχουν διόδια. Αλλα αν σε πιάσουν χωρίς το σηματάκι, πληρώνεις επι τόπου και πολλά.

Για εξήγησε το "χρειάζεται"
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Τι εννοείς με το "χρειάζεται"; Γιατί κάποιος "χρειάζεται" να το κανει; Δωσε μια εξηγηση

Εχε στο νου σου οτι ανέφερα παραδείγματα χωρών που έχουν διόδια. Συνηθως ειναι περιπτώσεις όπως η ελληνική όπου το κράτος έδωσε concession. Υπάρχουν άλλες χώρες με vignette (Αυστρία, Σλοβενία) που δεν εχουν διόδια. Αλλα αν σε πιάσουν χωρίς το σηματάκι, πληρώνεις επι τόπου και πολλά.

Για εξήγησε το "χρειάζεται"

το ρήμα είναι σχήμα λόγου, προφανώς...
αλλά όταν τα διόδια αυξάνονται χωρίς λογική θα υπάρχει και αντίδραση από τον κόσμο...
υπάρχουν πολλά κακά στους δρόμους μας που τα ανεχόμαστε και πληρώνουμε για πολλά χρόνια...
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
το ρήμα είναι σχήμα λόγου, προφανώς...
αλλά όταν τα διόδια αυξάνονται χωρίς λογική θα υπάρχει και αντίδραση από τον κόσμο...
υπάρχουν πολλά κακά στους δρόμους μας που τα ανεχόμαστε και πληρώνουμε για πολλά χρόνια...

Τα διόδια στο ελλάντα δεν εχουν λογική με την έννοια οτι

1. σταματας καθε λίγο και λιγάκι. Κάκιστος σχεδιασμός, και το σκάνδαλο ειναι οτι ο κουφός υπέγραψε.
2. Τα λεφτα που πληρώνεις ειναι εξωφρενικά πολλά στο τέλος.

Προφανώς τα 1 και 2 προκύπτουν απο την ανάγκη για να καλυφτούν οι μίζες που πήραν όλοι οι "αποφασίζοντες". Υπάρχουν κομμάτια δύσκολα/ κοστοβόρα (τούννελ και γέφυρες) αλλα αυτά και δεν είναι τόσα πολλά αλλα και δεν αποτελουν δικαιολογία. Το κόστος ανα χιλιόμετρο είναι παρα πολύ υψηλό.

Σε μια πολιτισμένη χώρα με θεσμους που λειτουργουν και κατοίκους με επίπεδο ανω του μετρίου, οι πολίτες θα ειχαν κινήσει δικαστικές διαδικασίες ενάντια στους πολιτικους αλλα και στους εργολάβους ,απαιτώντας παράλληλα μείωση των διοδίων.  Στο ελλαντα ομως υπάρχει το δίκιο του συριζα. Αμα δε μας αρεσει ο νόμος βγαζουμε 10 άπλυτους στο δρόμο, το βαφτίζουμε αυτο "κινημα πολιτών" και απλά γράφουμε το νόμο στα παπαρια μας. Και ετσι καπως οι ίδιοι οι πολίτες ευτελίζουν τους θεσμους που κανονικα θα έπρεπε να στηρίζουν, δίνοντας δύναμη στους αλήτες που θα έπρεπε να ειχαν κρεμάσει ανάποδα.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Τα διόδια στο ελλάντα δεν εχουν λογική με την έννοια οτι

1. σταματας καθε λίγο και λιγάκι. Κάκιστος σχεδιασμός, και το σκάνδαλο ειναι οτι ο κουφός υπέγραψε.
2. Τα λεφτα που πληρώνεις ειναι εξωφρενικά πολλά στο τέλος.

Προφανώς τα 1 και 2 προκύπτουν απο την ανάγκη για να καλυφτούν οι μίζες που πήραν όλοι οι "αποφασίζοντες". Υπάρχουν κομμάτια δύσκολα/ κοστοβόρα (τούννελ και γέφυρες) αλλα αυτά και δεν είναι τόσα πολλά αλλα και δεν αποτελουν δικαιολογία. Το κόστος ανα χιλιόμετρο είναι παρα πολύ υψηλό.

Σε μια πολιτισμένη χώρα με θεσμους που λειτουργουν και κατοίκους με επίπεδο ανω του μετρίου, οι πολίτες θα ειχαν κινήσει δικαστικές διαδικασίες ενάντια στους πολιτικους αλλα και στους εργολάβους ,απαιτώντας παράλληλα μείωση των διοδίων.  Στο ελλαντα ομως υπάρχει το δίκιο του συριζα. Αμα δε μας αρεσει ο νόμος βγαζουμε 10 άπλυτους στο δρόμο, το βαφτίζουμε αυτο "κινημα πολιτών" και απλά γράφουμε το νόμο στα παπαρια μας. Και ετσι καπως οι ίδιοι οι πολίτες ευτελίζουν τους θεσμους που κανονικα θα έπρεπε να στηρίζουν, δίνοντας δύναμη στους αλήτες που θα έπρεπε να ειχαν κρεμάσει ανάποδα.

μέχρι τη λέξη σύριζα συμφωνώ μαζί σου...
μετά παρασύρεσσαι...
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
μέχρι τη λέξη σύριζα συμφωνώ μαζί σου...
μετά παρασύρεσσαι...

Θες να πεις οτι μετά το σύριζα η γνώμη σου και η γνώμη μου δε συμπίπτουν. Δεν τρεχει και τίποτα. Αλλα δε σημαινει οτι εσυ εισαι σωστός και εγω λάθος
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Θες να πεις οτι μετά το σύριζα η γνώμη σου και η γνώμη μου δε συμπίπτουν. Δεν τρεχει και τίποτα. Αλλα δε σημαινει οτι εσυ εισαι σωστός και εγω λάθος

προφανώς... δεν είπα πως κάποιος από τους 2 μας είναι σωστός και κάποιος λάθος...
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
Οι αυτοκινητοδρομοι πάντα ήταν πηγές σημαντικής διαφθοράς, λόγω του ότι αποτελούν φιλέτο - ΕΑΝ η κίνηση ειναι τέτοια που επιτρέπει απόσβεση σε ενα λογικό χρονικό διάστημα. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Η Ελλάδα ειναι μικρή, άρα η κίνηση ειναι μικρή και το κόστος μεγάλο (αν και πολλά εξαρτώνται απο την ποιότητα). Πριν κάποια χρόνια η Bechtel έκανε μια έρευνα σε διάφορες αναπτυσσόμενες χώρες της περιοχής, μεταξύ των οποίων και η ελλαδα (επίτηδες εβαλα την ελλαδα στις αναπτυσσόμενες, γιατι εκει πραγματικά ανήκει). Δεν προέκυψε οικονομικό ενδιαφέρον για ελλάδα, σερβία, σκόπια, μοντενέγκρο και έφυγε. Πήγε Ρουμανία (μεγάλη αγορά)

Η Becthel χρησιμοποιεί σαν κύριο υπεργολάβο της στα βαλκάνια συγκεκριμένους τούρκους. Ποιότητα...μηδέν.

Η αττική οδός, έχει κάνει απόσβεση αρκετές φορές. Γιατι δεν παραδίδεται;



 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
ρε συ θα μας τρελλάνεις.. οι ευρωπαικές προδιαγραφές εφαρμόζονται (γιαυτόν τον λόγο και τα στηθαία στην ΕΟ ψηλώνουν)...

και επειδή έχει υπογράψει νομίζεις ότι έχει υποχρέωση εφαρμογής τόσο των προδιαγραφών όσο και της απαγόρευσης διοδίων από την πρώτη μέρα ???
Δεν έχω σκοπό να σας τρελάνω...Αν όμως εσύ νομίζεις ότι στον συγκεκριμένο δρόμο,εφαρμόζονται οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές,τότε εγώ δεν βλέπω καθόλου καλά...Μου λες για τα στηθαία που ψηλώνουν...ok.

Ίσως δεν διάβασες καλά για ποιόν δρόμο έλεγε στο λίνκ...Το ξαναβάζω πάλι.

Πρέπει ή όχι να πληρώνουμε διόδια στον δρόμο Κορίνθου - Πάτρας; Το ερώτημα αυτό καλούνται να απαντήσουν οι πολιτικοί και οι νομικοί κύκλοι της χώρας. Πάντως η εικόνα αυτού του δρόμου «καρμανιόλα», δεν δικαιολογεί την πληρωμή των διοδίων, που «υποτίθεται» ότι εισπράττονται για την πραγματοποίηση βελτιωτικών έργων, για ένα δρόμο, που δεν τον μετράμε με χιλιόμετρα αλλά με «εικονοστάσια».

«Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμιά προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο», δήλωσε ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος, συμπληρώνοντας ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν δεν αντιμετωπίζουν καμιά κύρωση.

«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.


Ο πιο επικίνδυνος δρόμος Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών.

Τα σημεία-καρμανιόλες στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της χώρας έχουν μετατραπεί σε τόπο μαρτυρίου για εκατοντάδες οικογένειες, οι οποίες έχουν χάσει εκεί τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Σύμφωνα με τη χαρτογράφηση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, υπάρχουν πολλές περιοχές των οδικών δικτύων στις οποίες οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί, καθώς κρύβουν θανατηφόρες παγίδες είτε λόγω της ύπαρξης κλειστών στροφών είτε λόγω κακοτεχνιών στο οδόστρωμα.
Το δίκτυο-καρμανιόλα είναι βεβαίως το εθνικό δίκτυο Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών. Συγκεκριμένα, από τον Ισθμό της Κορίνθου μέχρι την Πάτρα και αντίστροφα ο δρόμος είναι τόπος μαρτυρίου, καθώς ΛΕΙΠΕΙ το ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΖΩΜΑ ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε αρκετά σημεία του δικτύου.
Τα πιο επικίνδυνα σημεία είναι: 7ο, 21ο, 28ο, 37ο, 51ο, 58ο, 79ο, 91ο, 101ο, 110ο, 184ο χιλιόμετρο ΝΕΑΣ εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου από το 38ο έως το 52,5ο χιλιόμετρο Πατρών - Πύργου, από το 56ο έως το 57ο χιλιόμετρο Πύργου - Κυπαρισσίας και από το 151ο έως το 157ο χιλιόμετρο εθνικής οδού Τριπόλεως - Καλαμάτας.


Άσε που με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα έπρεπε να ήταν ολοκληρωμένο στις αρχές του 2013 και το τμήμα έως την Τσακώνα έπρεπε να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν στο τέλος του 2015.

Και για το δεύτερο που λες,έχει την υποχρέωση όχι από την πρώτη μέρα,αλλά από το πρώτο λεπτό!!!
Όταν κόβουν μισθούς,συντάξεις και εφάπαξ με αναδρομική ισχύ είναι καλά δηλαδή...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.041
Κριτικές
16
Like
15.107
Πόντοι
6.515
Οι αυτοκινητοδρομοι πάντα ήταν πηγές σημαντικής διαφθοράς, λόγω του ότι αποτελούν φιλέτο - ΕΑΝ η κίνηση ειναι τέτοια που επιτρέπει απόσβεση σε ενα λογικό χρονικό διάστημα. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Η Ελλάδα ειναι μικρή, άρα η κίνηση ειναι μικρή και το κόστος μεγάλο (αν και πολλά εξαρτώνται απο την ποιότητα). Πριν κάποια χρόνια η Bechtel έκανε μια έρευνα σε διάφορες αναπτυσσόμενες χώρες της περιοχής, μεταξύ των οποίων και η ελλαδα (επίτηδες εβαλα την ελλαδα στις αναπτυσσόμενες, γιατι εκει πραγματικά ανήκει). Δεν προέκυψε οικονομικό ενδιαφέρον για ελλάδα, σερβία, σκόπια, μοντενέγκρο και έφυγε. Πήγε Ρουμανία (μεγάλη αγορά)

Η Becthel χρησιμοποιεί σαν κύριο υπεργολάβο της στα βαλκάνια συγκεκριμένους τούρκους. Ποιότητα...μηδέν.

Η αττική οδός, έχει κάνει απόσβεση αρκετές φορές. Γιατι δεν παραδίδεται;

σωστα τα παραπανω.
Θα προσθετα ότι ενώ στο μελλον λογω κρισης τα ταξίδια με ΙΧ θα ελαχιστοποιηθουν, αντι να δωσουν πορους στον σιδηροδρομο, όπως παντου στον κοσμο, εδώ συνεχιζουν με ασφαλτους εις υγειαν του εθνικου εργολαβου  :headbang:
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
Στην Ιταλία πάντως δε νομίζω οτι υπάρχει θέμα κάποιος να κατέβει απο το αμάξι και να σηκώσει τη μπαρα.

Στην Ιταλία υπάρχουν και πολυ καλοι επαρχιακοι δρομοι
χωρις διοδια που εχουν και γαμιστερη θέα!!!
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.253
Κριτικές
46
Like
4.267
Πόντοι
5.595
Δειτε τι ελεγε ο παπαρας ο Χρυσοχοιδης πριν 2 μηνες -μολις-!!!! :headbang: :headbang: :headbang:
:idiot: :idiot: :idiot:

ΤΣΕΚΟΥΡΙ Κ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ... Κ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥΣ... :uzi: :ak:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Δεν έχω σκοπό να σας τρελάνω...Αν όμως εσύ νομίζεις ότι στον συγκεκριμένο δρόμο,εφαρμόζονται οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές,τότε εγώ δεν βλέπω καθόλου καλά...Μου λες για τα στηθαία που ψηλώνουν...ok.

Ίσως δεν διάβασες καλά για ποιόν δρόμο έλεγε στο λίνκ...Το ξαναβάζω πάλι.

Πρέπει ή όχι να πληρώνουμε διόδια στον δρόμο Κορίνθου - Πάτρας; Το ερώτημα αυτό καλούνται να απαντήσουν οι πολιτικοί και οι νομικοί κύκλοι της χώρας. Πάντως η εικόνα αυτού του δρόμου «καρμανιόλα», δεν δικαιολογεί την πληρωμή των διοδίων, που «υποτίθεται» ότι εισπράττονται για την πραγματοποίηση βελτιωτικών έργων, για ένα δρόμο, που δεν τον μετράμε με χιλιόμετρα αλλά με «εικονοστάσια».

«Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμιά προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο», δήλωσε ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος, συμπληρώνοντας ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν δεν αντιμετωπίζουν καμιά κύρωση.

«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.


Ο πιο επικίνδυνος δρόμος Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών.

Τα σημεία-καρμανιόλες στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της χώρας έχουν μετατραπεί σε τόπο μαρτυρίου για εκατοντάδες οικογένειες, οι οποίες έχουν χάσει εκεί τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Σύμφωνα με τη χαρτογράφηση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, υπάρχουν πολλές περιοχές των οδικών δικτύων στις οποίες οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί, καθώς κρύβουν θανατηφόρες παγίδες είτε λόγω της ύπαρξης κλειστών στροφών είτε λόγω κακοτεχνιών στο οδόστρωμα.
Το δίκτυο-καρμανιόλα είναι βεβαίως το εθνικό δίκτυο Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών. Συγκεκριμένα, από τον Ισθμό της Κορίνθου μέχρι την Πάτρα και αντίστροφα ο δρόμος είναι τόπος μαρτυρίου, καθώς ΛΕΙΠΕΙ το ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΖΩΜΑ ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε αρκετά σημεία του δικτύου.
Τα πιο επικίνδυνα σημεία είναι: 7ο, 21ο, 28ο, 37ο, 51ο, 58ο, 79ο, 91ο, 101ο, 110ο, 184ο χιλιόμετρο ΝΕΑΣ εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου από το 38ο έως το 52,5ο χιλιόμετρο Πατρών - Πύργου, από το 56ο έως το 57ο χιλιόμετρο Πύργου - Κυπαρισσίας και από το 151ο έως το 157ο χιλιόμετρο εθνικής οδού Τριπόλεως - Καλαμάτας.


Άσε που με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα έπρεπε να ήταν ολοκληρωμένο στις αρχές του 2013 και το τμήμα έως την Τσακώνα έπρεπε να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν στο τέλος του 2015.

Και για το δεύτερο που λες,έχει την υποχρέωση όχι από την πρώτη μέρα,αλλά από το πρώτο λεπτό!!!
Όταν κόβουν μισθούς,συντάξεις και εφάπαξ με αναδρομική ισχύ είναι καλά δηλαδή...

ωωω ρε ουστη μου μα εαυτήν την Κορίνθου Πατρών  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

σαραντα χρόνια ρε μαλάκες έλληνες πληρώνατε αδιαμαρτυρητα διόδια χωρίς να μιλάτε και χωρίς να βελτιωνεται ο δρόμος...και μόλις είπαν να φτιάξουν τον δρόμο αλλά όσο φτιάχνετε θα πρέπεθ να συνεχίζετε να πληρώνετε αντιδράσατε...

μαθες και δεν έχω ξαναδεί τέτοιον μαλάκα λαό...
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Καλα αυτοs ο Χρυσοχοιδηs....σιγουρα εχει μεγαλο προβλημα
Αλλοτε ειναι αδιαβαστοs αλλα ξερει να υπογραφει κι αλλοτε ξεχναει τι εχει πει μπροστα στην καμερα λιγεs μερεs πριν.....
Αμα δεν παρει τα χαπια του........αυτα συμβαινουν
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Καλα αυτοs ο Χρυσοχοιδηs....σιγουρα εχει μεγαλο προβλημα
Αλλοτε ειναι αδιαβαστοs αλλα ξερει να υπογραφει κι αλλοτε ξεχναει τι εχει πει μπροστα στην καμερα λιγεs μερεs πριν.....
Αμα δεν παρει τα χαπια του........αυτα συμβαινουν
Δυστυχώς όλοι τους έχουν πρόβλημα... ;). Ούτε αδιάβαστος,είναι ούτε ξεχνάει... ;). Αντιθέτως ο λαός ξεχνάει και έχει κοντή μνήμη... ;)

Απλά λέει ότι του έχουν πει κάποιοι άλλοι... :grin:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Δειτε τι ελεγε ο παπαρας ο Χρυσοχοιδης πριν 2 μηνες -μολις-!!!! :headbang: :headbang: :headbang:
:idiot: :idiot: :idiot:

ΤΣΕΚΟΥΡΙ Κ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ... Κ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥΣ... :uzi: :ak:
Ξανά μήπως κάποιοι δεν το έχουν δει... :grin:

«Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για αύξηση των διοδίων. Καμία απολύτως» ήταν  η απάντηση που είχε δώσει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης από το βήμα της Βουλής στις 4/12, απαντώντας στα δημοσιεύματα των ημερών για επικείμενες αυξήσεις.

Πριν από τρεις ημέρες όμως ο υπουργός υποστήριξε ότι  «οι αυξήσεις των διοδίων που ανακοινώθηκαν είναι αυτές που προβλέπονται από τις αρχικές συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητόδρομων το 2007, που έχουν ψηφιστεί από την ελληνική Βουλή» και τόνισε «και όσοι το έχουν ξεχάσει ας το θυμηθούν» ξεχνώντας προφανώς ο ίδιος, τις δικές του δηλώσεις μόλις δύο μήνες πριν.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom