Δεν έχω σκοπό να σας τρελάνω...Αν όμως εσύ νομίζεις ότι στον συγκεκριμένο δρόμο,εφαρμόζονται οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές,τότε εγώ δεν βλέπω καθόλου καλά...Μου λες για τα στηθαία που ψηλώνουν...ok.
Ίσως δεν διάβασες καλά για ποιόν δρόμο έλεγε στο λίνκ...Το ξαναβάζω πάλι.
Πρέπει ή όχι να πληρώνουμε διόδια στον δρόμο Κορίνθου - Πάτρας; Το ερώτημα αυτό καλούνται να απαντήσουν οι πολιτικοί και οι νομικοί κύκλοι της χώρας. Πάντως η εικόνα αυτού του δρόμου «καρμανιόλα», δεν δικαιολογεί την πληρωμή των διοδίων, που «υποτίθεται» ότι εισπράττονται για την πραγματοποίηση βελτιωτικών έργων, για ένα δρόμο, που δεν τον μετράμε με χιλιόμετρα αλλά με «εικονοστάσια».
«Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμιά προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο», δήλωσε ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος, συμπληρώνοντας ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν δεν αντιμετωπίζουν καμιά κύρωση.
«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.
Ο πιο επικίνδυνος δρόμος Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών.
Τα σημεία-καρμανιόλες στο εθνικό και επαρχιακό δίκτυο της χώρας έχουν μετατραπεί σε τόπο μαρτυρίου για εκατοντάδες οικογένειες, οι οποίες έχουν χάσει εκεί τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Σύμφωνα με τη χαρτογράφηση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, υπάρχουν πολλές περιοχές των οδικών δικτύων στις οποίες οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί, καθώς κρύβουν θανατηφόρες παγίδες είτε λόγω της ύπαρξης κλειστών στροφών είτε λόγω κακοτεχνιών στο οδόστρωμα.
Το δίκτυο-καρμανιόλα είναι βεβαίως το εθνικό δίκτυο Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών. Συγκεκριμένα, από τον Ισθμό της Κορίνθου μέχρι την Πάτρα και αντίστροφα ο δρόμος είναι τόπος μαρτυρίου, καθώς ΛΕΙΠΕΙ το ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΖΩΜΑ ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε αρκετά σημεία του δικτύου.
Τα πιο επικίνδυνα σημεία είναι: 7ο, 21ο, 28ο, 37ο, 51ο, 58ο, 79ο, 91ο, 101ο, 110ο, 184ο χιλιόμετρο ΝΕΑΣ εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου από το 38ο έως το 52,5ο χιλιόμετρο Πατρών - Πύργου, από το 56ο έως το 57ο χιλιόμετρο Πύργου - Κυπαρισσίας και από το 151ο έως το 157ο χιλιόμετρο εθνικής οδού Τριπόλεως - Καλαμάτας.
Άσε που με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, το τμήμα Κόρινθος - Πάτρα έπρεπε να ήταν ολοκληρωμένο στις αρχές του 2013 και το τμήμα έως την Τσακώνα έπρεπε να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2014. Ο νέος σχεδιασμός προβλέπει ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν στο τέλος του 2015.
Και για το δεύτερο που λες,έχει την υποχρέωση όχι από την πρώτη μέρα,αλλά από το πρώτο λεπτό!!!
Όταν κόβουν μισθούς,συντάξεις και εφάπαξ με αναδρομική ισχύ είναι καλά δηλαδή...