Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
Σωπα ρε μεγαλε!!!Ειναι νομικα κατοχυρωμενο λεει!Εδω η Αττικη Οδος αποσβεστηκε 3 χρονια νωριτερα λογω απροσδοκητα μεγαλης κυκλοφοριας και ο μπομπο πηρε και τις επεκτασεις και γω δεν ξερω για ποσα χρονια!Ζητω το αρμεγμα!Και οι συμβασεις Τσοχατζο νομιμες ηταν ξερεις μηπως υποστηριζεις να τις πληρωσουμε και αυτες?Μηπως να δωσουμε και αποζημιωση για ηθικη βλαβη στη Ζιμενς?

Λες οτι ειμαι υποχρεωμενος να πληρωσω: Ποιος το λεει οτι πρεπει να πληρωσω υποχρεωτικα ενα νομικο προσωπο ιδιωτικου δικαιου?Η μη καταβολη αντιτιμου εγινε παραβαση του ΚΟΚ απο το μουλοπιασμα το Ρεππα πριν 2 χρονια.

Τελος δεν συμμετεχω στις κινησεις αυτες απλα τις υποστηριζω αν και οι μετεχοντες σε αυτες ειναι αριστεροι στην πλειοψηφια τους. Με την αριστερα εχω ιδεολογικη εχθρα αλλα μεχρι να ερθει στην εξουσια ενα νεοφιλελευθερο κομμα στη θεση του κρατικιστη Σαμαρα και του πρωην Κνιτη Στουρνου η μονη λυση ειναι φωτια και ξηλωμα!

ΥΓ: Κατι ακουσα και για φορο στις τροφες που παχαινουν.Αν το ψηφισουν θεωρησε το και αυτο "νομο"..

Οκ μεγάλε. Καλή συνέχεια
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
:jerking:

Τυπε στο κεφαλι σου εχεις καθολου μυαλο η οταν τα μοιραζε ο θεος εσυ κραταγες ομπρελα :think:

Καταρχιν διαβασε ολο το ρεπορταζ που λεει οτι πρωτα εβγαλαν την κοπελα και μερα το εκαψαν.
Επισης απο που προκυπτει οτι ειναι δημοσια περιουσια :think:
Ο καθενας πεταει οτι μαλακια του κατεβει στο κεφαλι...

ακόμη χειρότερα.. ιδιωτική περιουσία είναι...
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
αφού είναι σάπια γιατί πας από κει και δεν πας από την παλιά εθνική που είναι και τζάμπα... ???

Καθ' ότι καταυλακιώτης δεν ξέρω καλά από Αθηνών-Λαμίας, αλλά δεν ήταν πλευρικός ήταν αυτός που κάψανε; Δεν μπορούσαν να το αποφύγουν δηλαδή...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Καθ' ότι καταυλακιώτης δεν ξέρω καλά από Αθηνών-Λαμίας, αλλά δεν ήταν πλευρικός ήταν αυτός που κάψανε; Δεν μπορούσαν να το αποφύγουν δηλαδή...

εκει είναι πλευρικά διόδια.. δηλαδή αν κάνεις την λαμογια και πας να μπεις στην εθνική μετά τα διόδια σε τσιμπάνε στην είσοδο και σου λένε πλέρωσε ..

στον παλιό εθνικό δεν έχει διόδια (όπως καλή ώρα στον παλιο της Κορίνθου-Πατρών)
 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.793
Κριτικές
24
Like
90
Πόντοι
2.357
Δεν συμφωνω με τιs φωτιεs..........αλλα κι αυτοι τοχουν παραχεσει..Καθε τρειs και λιγο τ ανεβαζουν...Ελπιζω η αμνησια των Ελληνων να μην σταθει παλι εμποδιο
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
εκει είναι πλευρικά διόδια.. δηλαδή αν κάνεις την λαμογια και πας να μπεις στην εθνική μετά τα διόδια σε τσιμπάνε στην είσοδο και σου λένε πλέρωσε ..

στον παλιό εθνικό δεν έχει διόδια (όπως καλή ώρα στον παλιο της Κορίνθου-Πατρών)

Ρε συ τραμουντάνα, δεν είναι σκανδαλώδες όμως αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα; Κανονικά χώρες που έχουν διόδια δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας, και το ανάποδο. Εδώ άρμεγμα του πολίτη από παντού. Αλλού πάλι διόδια πληρώνονται μόνο μέχρι την απόσβεση του έργου, και αυτά ολοένα και μειώνονται με την πάροδο του χρόνου.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ρε συ τραμουντάνα, δεν είναι σκανδαλώδες όμως αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα; Κανονικά χώρες που έχουν διόδια δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας, και το ανάποδο. Εδώ άρμεγμα του πολίτη από παντού. Αλλού πάλι διόδια πληρώνονται μόνο μέχρι την απόσβεση του έργου, και αυτά ολοένα και μειώνονται με την πάροδο του χρόνου.

δεν ξέρω παίκτη μου... εγώ ξέρω ότι μία νόμιμη κυβέρνηση το 2007 έκανε μια νομιμότατη σύμβαση και μία επίσης νόμιμη κυβέρνηση επέλεξε να μην την αλλάξει... αυτό που πρέπει να κάνουν αυτοί που δεν γουστάρουν την σύμβαση είναι με την πρώτη ευκαιρία να αλλάξουν την κυβέρνηση και να φέρουν νόμιμα μια άλλη κυβέρνηση η οποία θα αλλάξει ή θα καταργήσει την σύμβαση...

και τώρα επί του προκειμένου...

(1) οι δρόμοι δεν έχουν αποσβεσθεί
(2) απόσβεση δεν σημαίνει μόνο το κατασκευαστικό κόστος αλλά υπάρχει και κόστος λειτουργίας και συντήρησης (φωτισμός, σήμανση, φύλαξη, ανακατασκευες οδοστρωμάτων κλπ κλπ κλπ)
(3) μεγάλο μέρος των διοδίων πάει απευθείας στο κράτος (για να αποπληρώσει τις απαλλοτριώσεις που έγιναν), ο ΦΠΑ επίσης ως εσοδο, όπως επίσης και μέρος τους ως φόρος εισοδήματος
(4) και το κυριώτερον... Στις εθνικές οδούς υπήρχαν διόδια από πολλά πολλά χρονια τώρα ακόμη και όταν αυτές δεν ήταν εθνικοί αλλά αγροτικοί δρόμοι...κανένας πουστης δεν μιλούσε όμως και τα πλήρωνε (πχ στα Τέμπη ή στην Κορίνθου-Πατρών)...
(5) αμα δεν θέλεις να πληρώνεις έχεις την εναλλακτική των παλαιών εθνικών οδών...
(6) ΟΛΕΣ οι χώρες έχουν διόδια και ΟΛΕΣ οι χώρες έχουν τέλη κυκλοφορίας... λίγα ή πολλά έχουν... ίσως η Κύπρος να αποτελεί εξαίρεση αλλά είδαμε και αυτηνής τα χάλια της
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.019
Κριτικές
16
Like
15.026
Πόντοι
6.515
συμφωνα με αποκλειστικες πληροφοριες του ΕΘΝΟΥΣ στην καταδρομικη επιθεση στα διοδια επικεφαλης ηταν ο εγκλειστος αρχηγος της ΧΑ Μιχαλολιακος ο οποιος επωφεληθηκε ολιγόωρης αδειας από τη φυλακη για τον σκοπο αυτό  :new_shocked:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Ψάχνοντας βρήκα αυτό...

Ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις λαμβάνει το κίνημα των πολιτών που αρνούνται να καταβάλουν το αντίτιμο σε ορισμένους σταθμούς διοδίων ανά την Ελλάδα.Οι αυξήσεις που σημειώθηκαν τα τελευταία δύο έτη κυμαίνονται από 35 έως και 50% ενώ εκατοντάδες χιλιόμετρα του εθνικού οδικού δικτύου παραμένουν θανατηφόρα επικίνδυνα.Το πρόβλημα είναι πολυδιάστατο και αποτελεί πρόκληση για την κοινωνία, σε μια εποχή που εκατομμύρια καταναλωτές ασφυκτιούν μέσα στα καινούρια οικονομικά δεδομένα:
Η κοινοτική οδηγία 1999/62, η οποία τροποποιείται με την 2006/38/ΕΚ που η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει καν ενσωματώσει στην ελληνική έννομη τάξη, θέτει τις προδιαγραφές των οδικών δικτύων όπου τοποθετούνται σταθμοί διοδίων. Διαχωριστική νησίδα και περισσότερες από μία λωρίδες αποτελούν χαρακτηριστικά που εθνικές οδοί όπως η Κορίνθου-Πατρών ουδέποτε διέθεταν, έχοντας χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο εθνικό δίκτυο στην Ευρώπη.
Για αυτόν όμως το δρόμο οι διερχόμενοι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν αντίτιμο! Στην ουσία, καλούνται να πληρώνουν ένα οδικό δίκτυο που σε ορισμένα σημεία αποτελεί αυτή τη στιγμή εργοτάξιο, που η ολοκλήρωση της ανακατασκευής του θα πραγματοποιηθεί μετά από χρόνια με αποτέλεσμα αμφίβολο και όπου δεκάδες ζωές χάνονται κάθε χρόνο. Και φυσικά τα ίδια ακριβώς ισχύουν και σε άλλα πρωτόγονα οδικά δίκτυα πολλών περιοχών της Ελλάδας.
Ανεξάρτητα όμως από την ποιότητα των εθνικών οδών, σημαντικό πρόβλημα υφίσταται για χιλιάδες κατοίκους διαφόρων δήμων που τέμνει το εθνικό οδικό δίκτυο, οι οποίοι προκειμένου να μεταβούν στην εργασίες τους ή στις καθημερινές δουλειές τους, αναγκάζονται να καταβάλλουν διόδια σε κάθε διέλευσή τους!
Τέτοιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν στον υπερθετικό βαθμό οι κάτοικοι και εργαζόμενοι των περιοχών από Αφίδνες μέχρι τον Ωροπό, οι οποίοι στην ουσία δεν έχουν δικαίωμα εναλλακτικής επιλογής, καθώς οι παράδρομοι είναι ημιτελείς και επικίνδυνοι (πηγή: Επιτροπές Αγώνα Ενάντια στα Διόδια,epitropesdiodiastop.blogspot.com). Μάλιστα, σύμφωνα με το Ν. 2539/1997, οι κάτοικοι περιοχών όπου λειτουργούν σταθμοί απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής διοδίων.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ δηλώνει ότι συμμετέχει στο κίνημα κατά της αυθαίρετης επιβολής διοδίων και καλεί τους καταναλωτές να μην πληρώνουν διόδια τόσο στους πολλούς δρόμους άθλιας ποιότητας όσο και στους σταθμούς διοδίων της περιοχής κατοικίας ή εργασίας τους.
Σε περίπτωση που καταναλωτής αρνηθεί να πληρώσει, δεν υφίσταται καμία απολύτως ποινική ευθύνη, όπως άλλωστε έχουν δηλώσει επανειλημμένως και εκπρόσωποι της Τροχαίας.
Η μόνη ενέργεια που μπορεί να πράξει η εταιρία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των διοδίων είναι να διεκδικήσει το αντίτιμο δικαστικά, με τη διαδικασία των πολιτικών δικαστηρίων. Ακόμα και στην περίπτωση του Ν. 3555/2007 (με τον οποίο επικυρώθηκε η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την εταιρία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.»), όπου επιβάλλεται πρόστιμο στο 20πλάσιο του αντιτίμου, όπως αναφέρει! το κίνημα των Επιτροπών Αγώνα Ενάντια στα Διόδια, η σχετική διάταξη είναι αντισυνταγματική.Οι καταναλωτές λοιπόν που αρνούνται να πληρώσουν διόδια θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:
1. Η Τροχαία δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία παρέμβασης.
2. Η πράξη τους δεν τιμωρείται ούτε ποινικά ούτε διοικητικά από το ελληνικό δημόσιο.
3. Δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα στοιχεία τους στον υπάλληλο των διοδίων παρά μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους.
4. Σε περίπτωση που οι υπάλληλοι των διοδίων κωλυσιεργούν προκειμένου να τους προκαλέσουν ψυχολογική πίεση λόγω των οχημάτων που ακολουθούν, μπορούν …να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους και να φύγουν!
Η ΕΚΠΟΙΖΩ, τέλος, δηλώνει ότι θα συμμετέχει με κάθε νόμιμο μέσο στον αγώνα κατά του παράλογου καθεστώτος διοδίων που επικρατεί.

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ψάχνοντας βρήκα αυτό...

Ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις λαμβάνει το κίνημα των πολιτών που αρνούνται να καταβάλουν το αντίτιμο σε ορισμένους σταθμούς διοδίων ανά την Ελλάδα.Οι αυξήσεις που σημειώθηκαν τα τελευταία δύο έτη κυμαίνονται από 35 έως και 50% ενώ εκατοντάδες χιλιόμετρα του εθνικού οδικού δικτύου παραμένουν θανατηφόρα επικίνδυνα.Το πρόβλημα είναι πολυδιάστατο και αποτελεί πρόκληση για την κοινωνία, σε μια εποχή που εκατομμύρια καταναλωτές ασφυκτιούν μέσα στα καινούρια οικονομικά δεδομένα:
Η κοινοτική οδηγία 1999/62, η οποία τροποποιείται με την 2006/38/ΕΚ που η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει καν ενσωματώσει στην ελληνική έννομη τάξη, θέτει τις προδιαγραφές των οδικών δικτύων όπου τοποθετούνται σταθμοί διοδίων. Διαχωριστική νησίδα και περισσότερες από μία λωρίδες αποτελούν χαρακτηριστικά που εθνικές οδοί όπως η Κορίνθου-Πατρών ουδέποτε διέθεταν, έχοντας χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο εθνικό δίκτυο στην Ευρώπη.
Για αυτόν όμως το δρόμο οι διερχόμενοι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν αντίτιμο! Στην ουσία, καλούνται να πληρώνουν ένα οδικό δίκτυο που σε ορισμένα σημεία αποτελεί αυτή τη στιγμή εργοτάξιο, που η ολοκλήρωση της ανακατασκευής του θα πραγματοποιηθεί μετά από χρόνια με αποτέλεσμα αμφίβολο και όπου δεκάδες ζωές χάνονται κάθε χρόνο. Και φυσικά τα ίδια ακριβώς ισχύουν και σε άλλα πρωτόγονα οδικά δίκτυα πολλών περιοχών της Ελλάδας.
Ανεξάρτητα όμως από την ποιότητα των εθνικών οδών, σημαντικό πρόβλημα υφίσταται για χιλιάδες κατοίκους διαφόρων δήμων που τέμνει το εθνικό οδικό δίκτυο, οι οποίοι προκειμένου να μεταβούν στην εργασίες τους ή στις καθημερινές δουλειές τους, αναγκάζονται να καταβάλλουν διόδια σε κάθε διέλευσή τους!
Τέτοιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν στον υπερθετικό βαθμό οι κάτοικοι και εργαζόμενοι των περιοχών από Αφίδνες μέχρι τον Ωροπό, οι οποίοι στην ουσία δεν έχουν δικαίωμα εναλλακτικής επιλογής, καθώς οι παράδρομοι είναι ημιτελείς και επικίνδυνοι (πηγή: Επιτροπές Αγώνα Ενάντια στα Διόδια,epitropesdiodiastop.blogspot.com). Μάλιστα, σύμφωνα με το Ν. 2539/1997, οι κάτοικοι περιοχών όπου λειτουργούν σταθμοί απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής διοδίων.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ δηλώνει ότι συμμετέχει στο κίνημα κατά της αυθαίρετης επιβολής διοδίων και καλεί τους καταναλωτές να μην πληρώνουν διόδια τόσο στους πολλούς δρόμους άθλιας ποιότητας όσο και στους σταθμούς διοδίων της περιοχής κατοικίας ή εργασίας τους.
Σε περίπτωση που καταναλωτής αρνηθεί να πληρώσει, δεν υφίσταται καμία απολύτως ποινική ευθύνη, όπως άλλωστε έχουν δηλώσει επανειλημμένως και εκπρόσωποι της Τροχαίας.
Η μόνη ενέργεια που μπορεί να πράξει η εταιρία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των διοδίων είναι να διεκδικήσει το αντίτιμο δικαστικά, με τη διαδικασία των πολιτικών δικαστηρίων. Ακόμα και στην περίπτωση του Ν. 3555/2007 (με τον οποίο επικυρώθηκε η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την εταιρία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.»), όπου επιβάλλεται πρόστιμο στο 20πλάσιο του αντιτίμου, όπως αναφέρει! το κίνημα των Επιτροπών Αγώνα Ενάντια στα Διόδια, η σχετική διάταξη είναι αντισυνταγματική.Οι καταναλωτές λοιπόν που αρνούνται να πληρώσουν διόδια θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:
1. Η Τροχαία δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία παρέμβασης.
2. Η πράξη τους δεν τιμωρείται ούτε ποινικά ούτε διοικητικά από το ελληνικό δημόσιο.
3. Δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα στοιχεία τους στον υπάλληλο των διοδίων παρά μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους.
4. Σε περίπτωση που οι υπάλληλοι των διοδίων κωλυσιεργούν προκειμένου να τους προκαλέσουν ψυχολογική πίεση λόγω των οχημάτων που ακολουθούν, μπορούν …να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους και να φύγουν!
Η ΕΚΠΟΙΖΩ, τέλος, δηλώνει ότι θα συμμετέχει με κάθε νόμιμο μέσο στον αγώνα κατά του παράλογου καθεστώτος διοδίων που επικρατεί.


περσυνά ξυνά σταφύλια... με νόμο του Ρέππα η μη πληρωμή διοίων έγινε διοικητική παράβαση του ΚΟΚ με πρόστιμο 200 ευρώ.. και οι εταιρείες πήραν την άδεια να τοποθετήσουν κάμερες στα διόδια ως κάμερες ελεγχου κυκλοφορίας μέσα από τις οποίες μπορεί να βεβαιώνεται η παράβαση...

όσοι περνάνε χωρίς να πληρώνουνε να αναμένουν το πρόστιμο στην ΔΟΥ ...
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία αναφέρεται πως:

"Απαγορεύεται η είσπραξη διοδίων σε αυτοκινητοδρόμους που δεν έχουν ολοκληρωθεί και που δεν έχουν σε όλο τους το μήκος,τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και προστατευτικό διάζωμα στην μέση".

Επίσης αναφέρεται η σημασία ύπαρξης ανάλογης ασφάλειας παράπλευρου δρόμου,ώστε να μπορεί να είναι εφικτή η αποφυγή είσπραξης διοδίων σε όσους δεν επιθυμούν να πληρώσουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία αναφέρεται πως:

"Απαγορεύεται η είσπραξη διοδίων σε αυτοκινητοδρόμους που δεν έχουν ολοκληρωθεί και που δεν έχουν σε όλο τους το μήκος,τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και προστατευτικό διάζωμα στην μέση".

Επίσης αναφέρεται η σημασία ύπαρξης ανάλογης ασφάλειας παράπλευρου δρόμου,ώστε να μπορεί να είναι εφικτή η αποφυγή είσπραξης διοδίων σε όσους δεν επιθυμούν να πληρώσουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου...

να κάνεις προσφυγή στο ευρωπαικό δικαστήριο...

τόσα χρόνια που πλήρωνες στην Κορίνθου Πατρών διόδια είχε στην μέση διάζωμα ?

ή μήπς είχαν διάζωμα τα Τέμπη που πλήρωνες διόδια ??
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
«Παράνομα» ελληνικά διόδια σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ «σιωπά»

Πρέπει ή όχι να πληρώνουμε διόδια στον δρόμο Κορίνθου - Πάτρας; Το ερώτημα αυτό καλούνται να απαντήσουν οι πολιτικοί και οι νομικοί κύκλοι της χώρας. Πάντως η εικόνα αυτού του δρόμου «καρμανιόλα», δεν δικαιολογεί την πληρωμή των διοδίων, που «υποτίθεται» ότι εισπράττονται για την πραγματοποίηση βελτιωτικών έργων, για ένα δρόμο, που δεν τον μετράμε με χιλιόμετρα αλλά με «εικονοστάσια».

«Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμιά προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο», δήλωσε ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος, συμπληρώνοντας ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν δεν αντιμετωπίζουν καμιά κύρωση.

«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον πρόεδρος της ΤΕΔΚ, Γρ. Αλεξόπουλο, «έπεσε από τα σύννεφα και προσγειώθηκε στην σκληρή πραγματικότητα», ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, όταν ενημερώθηκε από αντιπροσωπεία των φορέων της περιοχής, για τα «μαύρα χάλια» του δρόμου Πατρών - Κορίνθου.



Γνωρίζω ότι είναι παλιό αλλά περισσότερο το έβαλα γι' αυτό...

«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
«Παράνομα» ελληνικά διόδια σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ «σιωπά»

Πρέπει ή όχι να πληρώνουμε διόδια στον δρόμο Κορίνθου - Πάτρας; Το ερώτημα αυτό καλούνται να απαντήσουν οι πολιτικοί και οι νομικοί κύκλοι της χώρας. Πάντως η εικόνα αυτού του δρόμου «καρμανιόλα», δεν δικαιολογεί την πληρωμή των διοδίων, που «υποτίθεται» ότι εισπράττονται για την πραγματοποίηση βελτιωτικών έργων, για ένα δρόμο, που δεν τον μετράμε με χιλιόμετρα αλλά με «εικονοστάσια».

«Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμιά προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο», δήλωσε ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος, συμπληρώνοντας ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν δεν αντιμετωπίζουν καμιά κύρωση.

«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τον πρόεδρος της ΤΕΔΚ, Γρ. Αλεξόπουλο, «έπεσε από τα σύννεφα και προσγειώθηκε στην σκληρή πραγματικότητα», ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, όταν ενημερώθηκε από αντιπροσωπεία των φορέων της περιοχής, για τα «μαύρα χάλια» του δρόμου Πατρών - Κορίνθου.



Γνωρίζω ότι είναι παλιό αλλά περισσότερο το έβαλα γι' αυτό...

«Δεν έχει υπογράψει ακόμη η Ελλάδα τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, βάσει των οποίων, η Κορίνθου - Πατρών δεν πληροί τα κριτήρια προκειμένου να αξιώνει την είσπραξη διοδίων», υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι.

ρε συ θα μας τρελλάνεις.. οι ευρωπαικές προδιαγραφές εφαρμόζονται (γιαυτόν τον λόγο και τα στηθαία στην ΕΟ ψηλώνουν)...

και επειδή έχει υπογράψει νομίζεις ότι έχει υποχρέωση εφαρμογής τόσο των προδιαγραφών όσο και της απαγόρευσης διοδίων από την πρώτη μέρα ???
 

wilm

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2010
Μηνύματα
1.170
Κριτικές
1
Like
49
Πόντοι
16
περσυνά ξυνά σταφύλια... με νόμο του Ρέππα η μη πληρωμή διοίων έγινε διοικητική παράβαση του ΚΟΚ με πρόστιμο 200 ευρώ.. και οι εταιρείες πήραν την άδεια να τοποθετήσουν κάμερες στα διόδια ως κάμερες ελεγχου κυκλοφορίας μέσα από τις οποίες μπορεί να βεβαιώνεται η παράβαση...

όσοι περνάνε χωρίς να πληρώνουνε να αναμένουν το πρόστιμο στην ΔΟΥ ...

Οι καμερες ειναι για τον ελεγχο της κυκλοφοριας...Τη βεβαιωση για την παραβαση της μη καταβολης διοδιου οφειλει να την πιστοποιησει ο ιδιος ο τροχονομος.Οι καμερες μπηκαν για εκφοβισμο.Αν δεν εχει τροχαια στο σημειο των διοδιων οποιος φυγει δεν εχει καμια απολυτως κυρωση...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Οι καμερες ειναι για τον ελεγχο της κυκλοφοριας...Τη βεβαιωση για την παραβαση της μη καταβολης διοδιου οφειλει να την πιστοποιησει ο ιδιος ο τροχονομος.Οι καμερες μπηκαν για εκφοβισμο.Αν δεν εχει τροχαια στο σημειο των διοδιων οποιος φυγει δεν εχει καμια απολυτως κυρωση...

ποιός σου είπε ότι οι κάμερες ελε΄γχου κυκλοφορίας δεν βεβαιώνουν παραβάσεις???
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Οι καμερες ειναι για τον ελεγχο της κυκλοφοριας...Τη βεβαιωση για την παραβαση της μη καταβολης διοδιου οφειλει να την πιστοποιησει ο ιδιος ο τροχονομος.Οι καμερες μπηκαν για εκφοβισμο.Αν δεν εχει τροχαια στο σημειο των διοδιων οποιος φυγει δεν εχει καμια απολυτως κυρωση...

το ξερεις με απολυτη βεβαιοτητα φανταζομαι αυτο που λες ε?
 

wilm

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2010
Μηνύματα
1.170
Κριτικές
1
Like
49
Πόντοι
16
ποιός σου είπε ότι οι κάμερες ελε΄γχου κυκλοφορίας δεν βεβαιώνουν παραβάσεις???

Ο ΚΟΚ και η τροχαια...

Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος:

«Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά  όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.»


Αυτα για τα διοδια... Για τις καμερες που λες μπες στο youtube στην εκπομπη του Σροιτερ για τις κοντρες με αυτοκινητα εχει το διοικητη τροχαιας αττικης που λεει εχω δει αμαξι να τρεχει με 250 και δεν μπορω να κανω τιποτα γιατι υπαρχει νομικο καθεστως που μου απαγορευει να βεβαιωσω παραβαση.Πρεπει να ναι αστυνομικο οργανο παρον. Οι καμερες ειναι για ασφαλεια αν γινει ατυχημα φωτια κλπ ξυπνα και μην τρως την προπαγανδα του μπομπο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom