Για το φιλο τραμουντανα που διαφωνει με τις αντιδρασεις αυτου του τυπου και υποστηριζει οτι πρεπει να πληρωνουμε τα διοδια γιατι "ζουμε σε οργανωμενο κρατος με θεσμους" εχω να παρατηρησω τα εξης:
(1) Αττικη Οδος : Κοστος 1,3 δις
(2) Ολυμπια Οδος: Κοστος 1,3 δις
(3) Μορεας : Κοστος 1 δις
(4) Ιονια Οδος (Αντιρριο-Γιαννενα και Μεταμορφωση-Καμμενα Βουρλα : Κοστος 1,118 δις ευρω
(5) Εγνατια Οδος: Κοστος 5,5 δις ευρω
Βαλτε και δυο τρια αλλα τετοια για το τμημα απο καμμενα βουρλα μεχρι σαλονικα γιατι δεν θυμαμαι ακριβως τα ονοματα των εταιρειων. Το ολον μας κανει περιπου 10-11 δις ευρω. Εγω ειμαι με τους εργολαβους και λεω οτι αυτο ειναι το κοστος αν και ειναι φανερο οτι εχουν παιχτει πουστιες με φουσκωματα μπλα μπλα..Αλλα εστω τα αποδεχομαι ολα!!Επισης σε
ΟΛΑ τα εργα η συμμετοχη ΚΡΑΤΟΥΣ-Ε.Ε. ειναι μινιμουμ 30-35%...
Προσεξτε τωρα: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014
Εσοδα απο τελη κυκλοφοριας: 1,05 δις ευρω,2013: 1,1 δις ευρω, 2012: 1,3 δις ευρω!!!
Το Ελληνικο Κρατος εισπραττει μια Αττικη Οδο η ενα αντιστοιχο αυτοκινητοδρομο Ευρωπαικων Προδιαγραφων ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!!
Δλδ χοντρικα σε 10-12 χρονια θα μπορουσε να προσλαβει τους constructors να φτιαξουν ολο το οδικο δικτυο της χωρας μονο απο τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! Χωρις να γινει παραχωρηση και εκμεταλλευση και πουτσες μπλε!
Το μεγαλο ερωτημα ειναι: Γιατι υπαρχουν διοδια??? Γιατι εχουν υπογραφει προδοτικες συμβασεις για εκμεταλλευση δρομων για 30 χρονια τη στιγμη που το κρατος και η Ε.Ε. εχουν δωσει το 30-35% του εργου??? Ουτε αποικια των Εγγλεζων να ημασταν! Τοσες δεκαετιες γιατι πληρωνουμε διοδια???Για ποιους δρομους?Αφου ολο το οδικο δικτυο της χωρας μπορουσε να κατασκευαστει μονο με τα τελη κυκλοφοριας σε 10 χρονια??
Αυτα ειναι τα κρισιμα ερωτηματα. Οσοι ειστε με τους εργολαβους και με τη "νομιμοτητα" των υπαλληλων τους που κυβερνουν απαντηστε...