Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Κάτι χρόνια είναι έτσι, διόδια εισπράττονται, έργα ΔΕΝ γίνονται, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε διόδια για να είμαστε "νομοταγείς" σε μια εξόφθαλμη παρανομία!!

Το κορυφαίο δε είναι πως οι περισσότεροι πληρώνουμε, αλλά απλά επειδή δυσφορούμε και το λέμε δημόσια χαρακτηριζόμαστε και "μαλάκες"!! :headbang:
Δεν έπρεπε κάνεις μας να πληρώνει διόδια στον συγκεκριμένο δρόμο.

Ναι τα ακούμε και από πάνω...Θα μας "περιποιηθεί" και αύριο... :grin:
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Έτσι ακριβώς είναι...Και ο Μαγκριώτης το 2010 υποσχόταν μείωση για τα επόμενα 30 χρόνια,όπως αναφέρω στην προηγούμενη σελίδα...

Θεσσαλονίκη?   Μα με το αεροπλάνο βεβαίως-βεβαίως... :grin:  Είναι πιο φθηνό... :grin:


ξερεις κανενα πολιτικο να τηρει το λογο του????????
 

stamatis

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
17
Like
0
Πόντοι
0
εχετε ξεχασει και αλλα σημαντικα που δεν εχουν αναφερθει πουθενα εκτος απο τα τελη κυκλοφοριας που αναφερθηκε παραπανω,

1)για να εχεις κλειστο δρομο ταχειας κυκλοφοριας θα πρεπει να εχεις παραδρομο ελευθερο με δυο λουριδες κυκλοφοριας ανα κατευθηνσει(δηλαδη αυτον που εχουμε για κλειστο ταχειας )
2)απαγορευονται τα σταθερα εμποδια σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας και νομικα ειναι εγκλημα εκ προ μελετης (γιαυτο πρεπει να εχει εισοδο - εξοδο πολεων  οποτε να ειναι και χιλιομετρηκα ενταξει)
3)απαγοευονται οι μπαρες για την αφσαλεια των μοτοσυκλετων απο δυσλειτουργειας της μπαρας και διωκετε σαν εγκλημα εκ προ μελετης (εχει αποκεφαλιστει αναβατης μηχανης στα διοδια της τριπολης πριν κανενα χρονο και αν το ψαξετε θα το βρειτε στα ψιλα των ειδησεων .

να μην πω για τα θεματα ασφαλειας του κλειστου δρομου ,πχ εξοδος σε αλλο δρομο απο αριστερη λουριδα (πατρα -τριπολι_ και τα τσιμεντα στην μεση του δρομου ,οπως και το υψος της μπαριερας που πρεπει βαση κωδικα να ειναι συγκεκριμενη για τις μοτοσυκλετες και αλλα πολλα που τα ξερετε .

ολοι λοιπον οι υποστηρικτες των διοδιων ειναι πασιφανες οτι ειτε ειναι βαλτοι απο τις εταιριες ειτε δουλευουν εκει και φοβουνται μην χασουν την δουλεια τους .

ολα τα παραπανω που αναφερω ειναι νομοι της ευρωπαικης ενωσης και μπορουν πολυ ευκολα να βγουν δικαστικες αποφασεις ,αυτο ομως θα γινει οταν αφησουμε τους καναπεδες μας και με πολυ μικρο κοστος αν μαζευτουμε πολλοι να αναθεσουμε σε δικηγορο να το αναλαβει (δεν ειμαι δικηγορος ).

σκεφτειτε τα λοιπον μπας και ξυπνησουμε επιτελους
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Για το φιλο τραμουντανα που διαφωνει με τις αντιδρασεις αυτου του τυπου και υποστηριζει οτι πρεπει να πληρωνουμε τα διοδια γιατι "ζουμε σε οργανωμενο κρατος με θεσμους" εχω να παρατηρησω τα εξης:

(1) Αττικη Οδος :  Κοστος 1,3 δις (2) Ολυμπια Οδος:  Κοστος 1,3 δις (3) Μορεας      :  Κοστος 1 δις   (4) Ιονια Οδος (Αντιρριο-Γιαννενα και Μεταμορφωση-Καμμενα Βουρλα  :  Κοστος 1,118 δις ευρω (5) Εγνατια Οδος:  Κοστος 5,5 δις ευρω
Βαλτε και δυο τρια αλλα τετοια για το τμημα απο καμμενα βουρλα μεχρι σαλονικα γιατι δεν θυμαμαι ακριβως τα ονοματα των εταιρειων. Το ολον μας κανει περιπου 10-11 δις ευρω. Εγω ειμαι με τους εργολαβους και λεω οτι αυτο ειναι το κοστος αν και ειναι φανερο οτι εχουν παιχτει πουστιες με φουσκωματα μπλα μπλα..Αλλα εστω τα αποδεχομαι ολα!!Επισης σε ΟΛΑ τα εργα η συμμετοχη ΚΡΑΤΟΥΣ-Ε.Ε. ειναι μινιμουμ 30-35%...

Προσεξτε τωρα: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014

Εσοδα απο τελη κυκλοφοριας: 1,05 δις ευρω,2013: 1,1 δις ευρω, 2012: 1,3 δις ευρω!!!
Το Ελληνικο Κρατος εισπραττει μια Αττικη Οδο η ενα αντιστοιχο αυτοκινητοδρομο Ευρωπαικων Προδιαγραφων ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!!
Δλδ χοντρικα σε 10-12 χρονια θα μπορουσε να προσλαβει τους constructors να φτιαξουν ολο το οδικο δικτυο της χωρας μονο απο τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! Χωρις να γινει παραχωρηση και εκμεταλλευση και πουτσες μπλε!

Το μεγαλο ερωτημα ειναι: Γιατι υπαρχουν διοδια??? Γιατι εχουν υπογραφει προδοτικες συμβασεις για εκμεταλλευση δρομων για 30 χρονια τη στιγμη που το κρατος και η Ε.Ε. εχουν δωσει το 30-35% του εργου??? Ουτε αποικια των Εγγλεζων να ημασταν! Τοσες δεκαετιες γιατι πληρωνουμε διοδια???Για ποιους δρομους?Αφου ολο το οδικο δικτυο της χωρας μπορουσε να κατασκευαστει μονο με τα τελη κυκλοφοριας σε 10 χρονια??


Αυτα ειναι τα κρισιμα ερωτηματα. Οσοι ειστε με τους εργολαβους και με τη "νομιμοτητα" των υπαλληλων τους που κυβερνουν απαντηστε...

(1) τα κόστη που λες είναι μόνο το κατασκευαστικό κόστος και δεν περιλαμβανεται το κόστος της γής (απαλλοτριωσεις)
(2) η συμμετοχή του δημοσίου στα έργα είναι αποκλειστικά και μόνο η παραχώρηση της γής όπως και η εκτέλεση τυχόν αρχαιολογικών ερευνών όπου αυτό απαιτείται
(3) ένας δρόμος δεν έχει μόνο κατασκευαστικό κόστος αλλά και κόστος συντήρησης και λειτουργίας το οποίο σε βάθος δεκαετίας είναι πολλαπλάσιο του κατασκευαστικού... μόνο για τον φωτισμό ενός δρόμου το κόστος είναι τεράστιο
(4) τα κόστη των οδών που αναφέρονται στα σάιτ τους είναι προυπολογιστικά και δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με το τελικό κόστος για την κατασκευή.. για παράδειγμα η Εγνατία έχει στοιχίσει πάνω από 14 δις (αν αθροίσεις τις καταβολές που έχουν γίνει για την κατασκευή) αλλά προυπολογιστικά και σε σταθερές τιμές του έτους προυπολογισμού έχει κοστίσει 5.5 δις...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Υπάρχει και κάποιο όριο στην υπακοή στους νόμους και τις συμβάσεις που κάνει το Ελληνικό δημόσιο με το κάθε "αρπακτικό"!

Δηλαδή αν το κράτος κάνει μια σύμβαση πως για να περνάμε από κάποιο δρόμο πρέπει να παίρνουμε τσιμπούκια, να το δεχθούμε κι αυτό για να "σεβόμαστε την νομιμότητα;"

Όταν οι συμβάσεις και οι νόμοι είναι εξοφθάλμως παράλογοι η αντίδραση είναι ασφαλώς επιβεβλημένη και θα έλεγα και δικαιολογημενη ακόμα και σε ακραίες μορφές!
Η δική μου αντίδραση μπορεί να εξαντλείται στο κράξιμο και την ειρωνία διότι είμαι μεγάλος άνθρωπος, αλλά αν ήμουν μικρότερός δεν το θεωρώ και πολύ απίθανο να προέβαινα και σε ακτιβίστικες ενέργειες...

και τότε γιατί ρε παπάρες το 2007 μετά την σύμβαση που υπέγραψε ο κουρασμένος τον ξαναψηφίσατε ???

γιατί δεν του είπατε να πάει να γαμηθεί και να του δώσετε 10% (και πολύ λέω)...??

δεν σημαίνει αυτό ότι εγκρίνετε τα πεπραγμένα του ???
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Για το φιλο τραμουντανα που διαφωνει με τις αντιδρασεις αυτου του τυπου και υποστηριζει οτι πρεπει να πληρωνουμε τα διοδια γιατι "ζουμε σε οργανωμενο κρατος με θεσμους" εχω να παρατηρησω τα εξης:

(1) Αττικη Οδος :  Κοστος 1,3 δις (2) Ολυμπια Οδος:  Κοστος 1,3 δις (3) Μορεας      :  Κοστος 1 δις   (4) Ιονια Οδος (Αντιρριο-Γιαννενα και Μεταμορφωση-Καμμενα Βουρλα  :  Κοστος 1,118 δις ευρω (5) Εγνατια Οδος:  Κοστος 5,5 δις ευρω
Βαλτε και δυο τρια αλλα τετοια για το τμημα απο καμμενα βουρλα μεχρι σαλονικα γιατι δεν θυμαμαι ακριβως τα ονοματα των εταιρειων. Το ολον μας κανει περιπου 10-11 δις ευρω. Εγω ειμαι με τους εργολαβους και λεω οτι αυτο ειναι το κοστος αν και ειναι φανερο οτι εχουν παιχτει πουστιες με φουσκωματα μπλα μπλα..Αλλα εστω τα αποδεχομαι ολα!!Επισης σε ΟΛΑ τα εργα η συμμετοχη ΚΡΑΤΟΥΣ-Ε.Ε. ειναι μινιμουμ 30-35%...

Προσεξτε τωρα: ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014

Εσοδα απο τελη κυκλοφοριας: 1,05 δις ευρω,2013: 1,1 δις ευρω, 2012: 1,3 δις ευρω!!!
Το Ελληνικο Κρατος εισπραττει μια Αττικη Οδο η ενα αντιστοιχο αυτοκινητοδρομο Ευρωπαικων Προδιαγραφων ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!!
Δλδ χοντρικα σε 10-12 χρονια θα μπορουσε να προσλαβει τους constructors να φτιαξουν ολο το οδικο δικτυο της χωρας μονο απο τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! Χωρις να γινει παραχωρηση και εκμεταλλευση και πουτσες μπλε!

Το μεγαλο ερωτημα ειναι: Γιατι υπαρχουν διοδια??? Γιατι εχουν υπογραφει προδοτικες συμβασεις για εκμεταλλευση δρομων για 30 χρονια τη στιγμη που το κρατος και η Ε.Ε. εχουν δωσει το 30-35% του εργου??? Ουτε αποικια των Εγγλεζων να ημασταν! Τοσες δεκαετιες γιατι πληρωνουμε διοδια???Για ποιους δρομους?Αφου ολο το οδικο δικτυο της χωρας μπορουσε να κατασκευαστει μονο με τα τελη κυκλοφοριας σε 10 χρονια??


Αυτα ειναι τα κρισιμα ερωτηματα. Οσοι ειστε με τους εργολαβους και με τη "νομιμοτητα" των υπαλληλων τους που κυβερνουν απαντηστε...

και ένα τελευταίο...

το κράτος εισπράτει από τα διόδια 1.3 δις ευρω και μας λες ότι με αυτά μπορεί να φτιάξει τους δρόμους από μόνο του...

βέβαια ξεχνάς ότι τα διόδια αυτά τα εισπράττει από δρόμους που όπως λες είναι υπό κατασκευή και δεν θα έπρεπε να έχουν διόδια..

αρα πρακτικά το κράτος δεν πρέπει να εισπράτει μεγάλο μέρος των διοδίων αυτών οπότε πάπαλα τα 1.3 δις ευρώ (θα πέσουν σε κανένα τρακοσάρι μύρια) και προφανώς δεν θα μπορεί να κάνει δρομους (ούτε καν να συντηρήσει αυτούς που έχουμε)...

εν κατακλείδι για να γίνει κατανοητό... λεφτά για δρόμους γιόκ.. οπότε είτε μένουμε με αυτούς που έχουμε καταργώντας τα διόδια και προσευχόμενοι να αντέξουν είτε πληρώνουμε κάποια διόδια (στο κράτος τους εργολάβους σε τράπεζες κάπου τελος πάντων) για να φτιαχτούνε οι δρόμοι...

εντιτ... με την απλή αυτή λογική και το γεγονός ότι παρά γιοκ μια πολύ καλή λύση θα ήταν να σταματήσει κάθε έργο στους αυτοκινητοδρόμους και να καταργηθούν ή να μειωθούν στο ελάχιστο τα διόδια (ίσα ισα για στοιχειώδη συντήρηση)...

 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
μπραβο γιατρε. και ωραιο το παραδειγμα με τα ψαρια.
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
:dunno: καποια στιγμή περνάς απο τα λογια στην έμπρακτη αντίσταση ! παρότι δεν ήμουν ποτέ του δεν πληρώνω τώρα τελευταία αρχίζω να αναθεωρώ τίς απόψεις μου .!  ;) :rolleyes:
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.189
Like
11.474
Πόντοι
2.606
Ναι ρε παπάρα, ο κάθε φηφοφόρος θα διαβάσει ΟΛΕΣ τις συμβάσεις που έχει υπογράψει το κάθε υπουργείο πριν πάει να ψηφίσει!
"Σκοράρεις" κι άλλο!! :grin:

Δεν θα συνεχίσω την αντιπαράθεση, ούτε που ξέρω τί είχε συμφωνηθεί τότε, τί πρόσφατα και τι από τα συμφωνημένα θα μπορούσε να αναθεωρηθεί βέβαια. Το αποτέλεσμα όμως το βλέπω! Ειδικά η Αθηνών Λαμίας στα πρώτα της χιλιόμετρα έχει παραχωρηθεί τελειωμένη και τα διόδια έχουν πάει 3,35 από το ένα ευρώ! Για την Κορίνθου-Πατρών ας μην το συζητήσουμε άλλο, προφανή είναι τα πράγματα.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει αυτοί που κυβερνούν είναι πως ΟΛΑ αυτά είναι μέτρα που επιδεινώνουν την ύφεση. Ποιος θα πάει διήμερο στο Πήλιο π.χ. αν θέλει μόνο για διόδια ένα κάρο λεφτά και η βενζίνη είναι πανάκριβη; Οπότε αυτός που έχει εκεί το ξενοδοχείο θα ο κλείσει, δεν θα πληρώνει ΦΠΑ κλπ φορους, θα απολύσει κόσμο και πάει λέγοντας. Από κοντά κι αυτός που έχει την ταβέρνα, το καφέ κλπ.
Νά το το deprecion = ύφεση+κατάθλιψη!

Κατά τα λοιπά η υπεραλιεία είναι ανήθικη και παράνομη και διώκεται νομικά και εν τέλει εξαφανίζει τα ψάρια. Σωστά.
Η υπερφορολόγηση (με όλες τις λοιπές αυξήσεις) δεν κάνει το ίδιο στην οικονομία;
Νόμπελ οικονομίας χειάζεται για να γίνει αυτό αντιληπτό από τους υπευθύνους;
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:  MΕΤΑ απο αυτο το ποσταρισμα ,αναμενω φωτο σου με φουλ φεις και μπιτονι βενζινης στα χερια ,να ποζαρεις διπλα απο κουβουκλιο στην εθνικη οδο...  :2funny: :2funny: :2funny: ΡΕ ΠΩΣ ΣΦΙΓΓΟΥΝΕ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΤΕΛΙΚΑ~.....θες δε θες  ;)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.782
Πόντοι
1.206
Να σου πω ο μόνος λόγος που δεν θα το κάνω είναι η ηλικία μου, αλλιώς πιθανό θα το θεωρούσα.
Και η συγκεκριμένη αυτοδικία και παρανομία νομίζω πως πλέον έχει "καλυψη" από την σύμφωνη γνώμη της πλειονότητας του Ελληνικού λαού, συνεπώς το "παράνομο" είναι ωστόσο ηθικό εν προκειμένω!!
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
ξερεις κανενα πολιτικο να τηρει το λογο του????????
Αμέ πως δεν ξέρω... :grin:           Ο.....................Κανένας βεβαίως-βεβαίως... :grin:

Πέραν της πλάκας έχω πάψει εδώ και πάρα πολλά χρόνια να εμπιστεύομαι τους πολιτικούς... ;)

Και μάλιστα ποτέ μου δεν έκανα (και εξακολουθώ) αυτά τα οποία μας "παρότρυναν"...όπως π.χ αγοράστε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού,γιατί καταργούνται τα τέλη ταξινόμησης και άλλα πολλά τέτοια...Βλέπεις τι γίνεται τώρα... ;)
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Να σου πω ο μόνος λόγος που δεν θα το κάνω είναι η ηλικία μου, αλλιώς πιθανό θα το θεωρούσα.
Και η συγκεκριμένη αυτοδικία και παρανομία νομίζω πως πλέον έχει "καλυψη" από την σύμφωνη γνώμη της πλειονότητας του Ελληνικού λαού, συνεπώς το "παράνομο" είναι ωστόσο ηθικό εν προκειμένω!!

η ηλικια σου δε σε εμποδισε να γαμας πουτανακια απο δω και απο κει πεθερουλη. οπως μας συμφερει ειμαστε ηλικιωμενοι αλλοτε και νεανιες ε?  :grin:
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Ναι ρε παπάρα, ο κάθε φηφοφόρος θα διαβάσει ΟΛΕΣ τις συμβάσεις που έχει υπογράψει το κάθε υπουργείο πριν πάει να ψηφίσει!
"Σκοράρεις" κι άλλο!! :grin:

Δεν θα συνεχίσω την αντιπαράθεση, ούτε που ξέρω τί είχε συμφωνηθεί τότε, τί πρόσφατα και τι από τα συμφωνημένα θα μπορούσε να αναθεωρηθεί βέβαια. Το αποτέλεσμα όμως το βλέπω! Ειδικά η Αθηνών Λαμίας στα πρώτα της χιλιόμετρα έχει παραχωρηθεί τελειωμένη και τα διόδια έχουν πάει 3,35 από το ένα ευρώ! Για την Κορίνθου-Πατρών ας μην το συζητήσουμε άλλο, προφανή είναι τα πράγματα.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει αυτοί που κυβερνούν είναι πως ΟΛΑ αυτά είναι μέτρα που επιδεινώνουν την ύφεση. Ποιος θα πάει διήμερο στο Πήλιο π.χ. αν θέλει μόνο για διόδια ένα κάρο λεφτά και η βενζίνη είναι πανάκριβη; Οπότε αυτός που έχει εκεί το ξενοδοχείο θα ο κλείσει, δεν θα πληρώνει ΦΠΑ κλπ φορους, θα απολύσει κόσμο και πάει λέγοντας. Από κοντά κι αυτός που έχει την ταβέρνα, το καφέ κλπ.
Νά το το deprecion = ύφεση+κατάθλιψη!

Κατά τα λοιπά η υπεραλιεία είναι ανήθικη και παράνομη και διώκεται νομικά και εν τέλει εξαφανίζει τα ψάρια. Σωστά.
Η υπερφορολόγηση (με όλες τις λοιπές αυξήσεις) δεν κάνει το ίδιο στην οικονομία;
Νόμπελ οικονομίας χειάζεται για να γίνει αυτό αντιληπτό από τους υπευθύνους;
ρε τυπε ο μπομπολας βαζει πλατη στο μνημονιο με καναλι, εφημεριδα και ραδιοφωνο, να μην του κανουν ενα δωρακι;;
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.782
Πόντοι
1.206
η ηλικια σου δε σε εμποδισε να γαμας πουτανακια απο δω και απο κει πεθερουλη. οπως μας συμφερει ειμαστε ηλικιωμενοι αλλοτε και νεανιες ε?  :grin:

Γιατί μου την λες ρε "γαμπρέ"; :)

Αφού τώρα έχω γίνει "καλό παιδί" (Το "παιδί" είναι τρόπος του λέγειν...)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.782
Πόντοι
1.206
και τότε γιατί ρε παπάρες το 2007 μετά την σύμβαση που υπέγραψε ο κουρασμένος τον ξαναψηφίσατε ???

γιατί δεν του είπατε να πάει να γαμηθεί και να του δώσετε 10% (και πολύ λέω)...??

δεν σημαίνει αυτό ότι εγκρίνετε τα πεπραγμένα του ???

Ναι ρε παπάρα, ο κάθε φηφοφόρος θα διαβάσει ΟΛΕΣ τις συμβάσεις που έχει υπογράψει το κάθε υπουργείο πριν πάει να ψηφίσει!
"Σκοράρεις" κι άλλο!! :grin:

Δεν θα συνεχίσω την αντιπαράθεση, ούτε που ξέρω τί είχε συμφωνηθεί τότε, τί πρόσφατα και τι από τα συμφωνημένα θα μπορούσε να αναθεωρηθεί βέβαια. Το αποτέλεσμα όμως το βλέπω! Ειδικά η Αθηνών Λαμίας στα πρώτα της χιλιόμετρα έχει παραχωρηθεί τελειωμένη και τα διόδια έχουν πάει 3,35 από το ένα ευρώ! Για την Κορίνθου-Πατρών ας μην το συζητήσουμε άλλο, προφανή είναι τα πράγματα.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει αυτοί που κυβερνούν είναι πως ΟΛΑ αυτά είναι μέτρα που επιδεινώνουν την ύφεση. Ποιος θα πάει διήμερο στο Πήλιο π.χ. αν θέλει μόνο για διόδια ένα κάρο λεφτά και η βενζίνη είναι πανάκριβη; Οπότε αυτός που έχει εκεί το ξενοδοχείο θα ο κλείσει, δεν θα πληρώνει ΦΠΑ κλπ φορους, θα απολύσει κόσμο και πάει λέγοντας. Από κοντά κι αυτός που έχει την ταβέρνα, το καφέ κλπ.
Νά το το deprecion = ύφεση+κατάθλιψη!

Κατά τα λοιπά η υπεραλιεία είναι ανήθικη και παράνομη και διώκεται νομικά και εν τέλει εξαφανίζει τα ψάρια. Σωστά.
Η υπερφορολόγηση (με όλες τις λοιπές αυξήσεις) δεν κάνει το ίδιο στην οικονομία;
Νόμπελ οικονομίας χειάζεται για να γίνει αυτό αντιληπτό από τους υπευθύνους;
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
541
Κριτικές
6
Like
596
Πόντοι
306
Τα στοιχεια στα εβαλα ολα..Πηγαινε στον κρατικο προυπολογισμο σελιδα 22 και δες τι θα παρει φετος και τι πηρε τα προηγουμενα χρονια.Εγω στο πηγα ενα βημα παραπερα: Δεν τα πληρωνω για τη συντηρηση και βελτιωση.Τα πληρωνω για την κατασκευη!!!Δυστυχως στο Γιουνανισταν δεν υπαρχει σωτηρια...

Εγώ, πάλι, θέλω ν' ανοίξω ένα τυροπιτάδικο στο Σύνταγμα. Βρίσκω το μαγαζί, το νοικιάζω και στήνω απ' έξω έναν κουμπαρά.
'Οποιος περνάει από το πεζοδρόμιο είναι υποχρεωμένος να ρίχνει στον κουμπαρά τον προκαθορισμένο οβολό του, για να με χρηματοδοτήσει στην κατασκευή και τον εξοπλισμό του μαγαζιού.
Μόλις μαζευτεί το απαιτούμενο ποσό, στήνεται το μαγαζί και παράγεται το προϊόν, το οποίο και πωλείται σε κανονικές τιμές στους πελάτες.
Τί δεν καταλάβατε?
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Έτσι ακριβώς είναι...Και ο Μαγκριώτης το 2010 υποσχόταν μείωση για τα επόμενα 30 χρόνια,όπως αναφέρω στην προηγούμενη σελίδα...

Θεσσαλονίκη?   Μα με το αεροπλάνο βεβαίως-βεβαίως... :grin:  Είναι πιο φθηνό... :grin:

Αυτό μη το πολυλες, θα βγει ο τράμμυ και θα λέει ότι ειναι και πιο οικολογικό να πας με αεροπλάνο. Ανά άτομο αντιστοιχεί λιγότερο CO2 !  :2funny:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αυτό μη το πολυλες, θα βγει ο τράμμυ και θα λέει ότι ειναι και πιο οικολογικό να πας με αεροπλάνο. Ανά άτομο αντιστοιχεί λιγότερο CO2 !  :2funny:

στα παπάρια μου η οικολογία.. αλλά πάντα ήταν φτηνότερο για ένα μόνο άτομο να ταξιδεψει με το αεροπλάνο για την Θεσσαλονίκη με επιστροφή...

και συνεχίζει να είναι... και έτσι πρέπει να είναι... τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να είναι φτηνότερα από το αυτοκίνητο...
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.782
Πόντοι
1.206
Εγώ, πάλι, θέλω ν' ανοίξω ένα τυροπιτάδικο στο Σύνταγμα. Βρίσκω το μαγαζί, το νοικιάζω και στήνω απ' έξω έναν κουμπαρά.
'Οποιος περνάει από το πεζοδρόμιο είναι υποχρεωμένος να ρίχνει στον κουμπαρά τον προκαθορισμένο οβολό του, για να με χρηματοδοτήσει στην κατασκευή και τον εξοπλισμό του μαγαζιού.
Μόλις μαζευτεί το απαιτούμενο ποσό, στήνεται το μαγαζί και παράγεται το προϊόν, το οποίο και πωλείται σε κανονικές τιμές στους πελάτες.
Τί δεν καταλάβατε?

Και λίγα λες! Διότι μάλλον κανένας δεν θα σε ελέγξει αν όλο το ποσό του κουμπαρά θα το ρίξεις στο τυροπιτάδικο ή αν μερικά (μήπως τα περισσότερα;) τα βάλεις στην τσέπη!
Άσε που μπορείς να πάρεις κι όλα τα λεφτά και να "φύγεις διακοπές" στην υγεία των κορόιδων.

Κάποιοι έχουν  μπερδέψει την έννοια της ελεύθερης οικονομίας και των αποκρατικοποιήσεων, με το πλιάτσικο!
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
και συνεχίζει να είναι... και έτσι πρέπει να είναι... τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να είναι φτηνότερα από το αυτοκίνητο...
Σε βρίσκω λίγο "προσκυνημένο" τώρα, κάπως σοσιαλιστική μου φαίνεται αυτή η προσέγγιση! :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom