Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Για μικρές διαδρομές μια χαρά ανταγωνιστικό είναι. Ειδικά για διαδρομές τύπου Αθήνα-Θεσ/νίκη ή Θεσ/νίκη-Κων/πολη. Εγώ π.χ όποτε έχω πάει Θεσσαλονίκη προτίμησα αεροπλάνο από τρένο. Και πώς αλλιώς όταν ακούω για καθυστερήσεις στα τρένα και για βρώμικες κλινάμαξες; Και φίλοι μου που έκαναν φαντάροι στον Έβρο έπαιρναν κάρτες επιβίβασης για αεροπλάνα όταν ήταν να έρθουν Αθήνα. Το γιατί βέβαια το κράτος προτίμησε να πληρώνει το ακριβότερο μέσο μόνο να το υποθέσουμε μπορούμε.

ποιός χρειάζεται με το intercty κλινάμαξα στα τραίνα ...??

5 ώρες είναι πλέον με το τραίνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη...

με το αεροπλάνο θέλεις μεν 40 λεπτά πτήση αλλά ο συνολικός χρόνος δεν είναι και πολύ λιγώτερος...
διότι πρέπει να είσαι εκεί 45 λεπτά πριν την πτήση θέλεις και με το μετρό περίπου μια ώρα (ίσως και παραπάνω) να φτάσεις στο Ελ.Βελ και από την Μίκρα στο κέντρο κανένα μισάωρο... το λίγο λίγο θέλεις 3-3.30 ώρες ....  
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Όχι εγώ.
Βάζω το ξυπνητήρι ακριβώς 1 ώρα πριν την αναχώρηση του αεροπλάνου.

Ακούω βέβαια πολλές φορές το όνομα μου στα μεγάφωνα: "Τελευταίοι επιβάτες της πτήσης......."

άν έχεις μόνον χειραποσκευές  ;)
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.016
Κριτικές
16
Like
15.017
Πόντοι
6.515
Εδώ είσαι λάθος. Το τρένο είναι το οικονομικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον μέσο.

προφανως το συστημα των σουφλια - μεγαλοεργολαβου επεβαλε την υποβαθμιση του σιδηροδρομου στην ελλαδα για να πεφτουν όλα τα ευρωπαικα κονδυλια σε αυτοκινητοδρομους
ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Ο φιλος που πηγε στην χαλκιδα με τρενο μηπως γνωριζει αν μπορούμε να παμε στη πελοποννησο με τρενο?  
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Όχι εγώ.
Βάζω το ξυπνητήρι ακριβώς 1 ώρα πριν την αναχώρηση του αεροπλάνου.

Ακούω βέβαια πολλές φορές το όνομα μου στα μεγάφωνα: "Τελευταίοι επιβάτες της πτήσης......."

πωωω ρε και γω παντα το ιδιο θεμα εχω. τελευταια στιγμη.
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
δεν είπα κάτι διαφορετικό .. απλά στις ΗΠΑ τα τραίνα δεν τα πολυχρησιμοποιούν...

το ταξίδι με το τραίνο (ακόμη και με τις μαλακίες του ΟΣΕ) είναι μια μαγεία...
Να λες εξυπνάδες ξέρεις, εγώ για αμερική ξεκινησα να μιλάω και πάνω σ'αυτό μου απάντσες σαν να ξέρεις.

Όσο γιατι δεν χρησιμοποιούν το τρένο εκει δεν ειναι γιατί δεν ειναι "μαγεία" . Το ιδιωτικοποιησαν στη δεκαετια του '50 και οι εταιρίες που ενδιαφέρονται στο βραχυπρόθεσμο κέρδος δεν επένδυσαν σε υποδομές και εξελιξη που κόστιζαν οπότε έμειναν στις τότε ταχύτητες και χρόνους εξυπηρέτησης. Μοιραία χάθηκε το κίνητρο για τους επιβάτες και μαράζωσε.
Πίσω από τους αγοραστές του αμερικανικού σιδηρόδρομου λέγεται ότι βρίσκονταν μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανιών και άλλων ανταγωνιστηκών μέσων που βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν έναν αντίπαλο από τη μέση. Ωραίος ανταγωνισμός.  :jerking: Αυτά ειναι που πρεσβεύεις φιλελευθερούλη;
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
Και για Μολδαβία έχει λεωφορείο. Παλιά είχα "γνωριμία" με μια Μολδαβή και την πήγαινα με το αμάξι στην πλ. Καραισκάκη, απ όπου ξεκινάνε.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Να λες εξυπνάδες ξέρεις, εγώ για αμερική ξεκινησα να μιλάω και πάνω σ'αυτό μου απάντσες σαν να ξέρεις.

Όσο γιατι δεν χρησιμοποιούν το τρένο εκει δεν ειναι γιατί δεν ειναι "μαγεία" . Το ιδιωτικοποιησαν στη δεκαετια του '50 και οι εταιρίες που ενδιαφέρονται στο βραχυπρόθεσμο κέρδος δεν επένδυσαν σε υποδομές και εξελιξη που κόστιζαν οπότε έμειναν στις τότε ταχύτητες και χρόνους εξυπηρέτησης. Μοιραία χάθηκε το κίνητρο για τους επιβάτες και μαράζωσε.
Πίσω από τους αγοραστές του αμερικανικού σιδηρόδρομου λέγεται ότι βρίσκονταν μέτοχοι αυτοκινητοβιομηχανιών και άλλων ανταγωνιστηκών μέσων που βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν έναν αντίπαλο από τη μέση. Ωραίος ανταγωνισμός.  :jerking: Αυτά ειναι που πρεσβεύεις φιλελευθερούλη;

Δηλαδή εσύ ξέρεις τι γίνεται στις ΗΠΑ;;;;;

Από που και ως που η χρήση ΜΜΜ μεταφοράς είναι ακριβότερη από το αυτοκίνητο όπως λες:

Για πήγαιν'έλα καθημερινά στη δουλειά , σε πολλές περιπτώσεις ναι.
Πόσο μάλλον αν "πρέπει" να ειναι δηλ. να επιβάλλεται με κάποιο τρόπο από το κράτος.

Εκεί όπου υπάρχει μετρό ή ανεπτυγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο αυτό δεν ισχύει.
Πάρε εδώ κάποιον τύπο που κάθισε και υπολόγισες ότι του στοιχίζει 500 $ το μήνα για να πηγαίνει με το BART στην δουλειά του στο Σαν Φρανσίσκο:
Taking BART To Work Saves Me Almost $500 Per Month

και εδώ κάποιον τύπου που υπολόγισε πόσο κερδίζει παίρνοντας το τραίνο:
Taking Caltrain to Work Saves Me Over $250 Per Month

Το ίδιο βέβαια ισχύει και με την Νέα Υόρκη (LIRR, Metro North) και το Σικάγο (Meta) που τα τραίνα είναι γεμάτα.

Σε άλλες πόλεις που δεν υπάρχει ένα ισχυρό κέντρο για να προσελκύει μετακινήσεις και όπου δεν υπάρχει εκτεταμένο σιδηροδρομικό δίκτυο το ιδιωτικό αυτοκίνητο προτιμάται όχι γιατί είναι φθηνότερο αλλά από άποψη χρόνου.
Γενικά στις ΗΠΑ το πρόβλημα είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να καλυφθεί μία απόσταση και όχι αναγκαστικά το κόστος.

Σε μεσαίες αποστάσεις ο σιδηρόδρομος είναι ανταγωνιστικός. Για την διαδρομή Νέα Υόρκη - Ντι Σι ο σιδηρόδρομος αποτελεί ανταγωνιστική λύση και τα τραίναι είναι γεμάτα (όπου η Amtrak έχει τα ταχύτερα τραίναι της).

Και φυσικά τα περί αυτοκινητοβιομηχανιών που αγόρασαν τραίνα είναι μπαρούφες. Γιατί εκτός από τους επιβάτες υπάρχουν και τα εμπορεύματα και στον τομέα αυτό οι Αμερικάνικοι σιδηρόδρομοι γνωρίζουν μεγάλη άνθηση:

US Freight Railroads are the Envy of the World
Freight rail's renaissance is powering the U.S. economy even without Uncle Sam's help


Όπου βέβαια οι εταιρείες σιδηροδρόμων πληρώνουν φόρο ακίνητης περιουσίας για τις γραμμές τους.
Όπως ο ΟΣΕ ένα πράμα.
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
10
Πόντοι
16
οταν λέω αυτοκίνητο εννοώ και τα λεωφορεία...

το αεροπλάνο δεν το βρίσκω ανταγωνιστικό εκτός σπανίων περιπτώσεων...

Για μικρές διαδρομές μια χαρά ανταγωνιστικό είναι. Ειδικά για διαδρομές τύπου Αθήνα-Θεσ/νίκη ή Θεσ/νίκη-Κων/πολη. Εγώ π.χ όποτε έχω πάει Θεσσαλονίκη προτίμησα αεροπλάνο από τρένο. Και πώς αλλιώς όταν ακούω για καθυστερήσεις στα τρένα και για βρώμικες κλινάμαξες; Και φίλοι μου που έκαναν φαντάροι στον Έβρο έπαιρναν κάρτες επιβίβασης για αεροπλάνα όταν ήταν να έρθουν Αθήνα. Το γιατί βέβαια το κράτος προτίμησε να πληρώνει το ακριβότερο μέσο μόνο να το υποθέσουμε μπορούμε.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
ποιός χρειάζεται με το intercty κλινάμαξα στα τραίνα ...??

5 ώρες είναι πλέον με το τραίνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη...

με το αεροπλάνο θέλεις μεν 40 λεπτά πτήση αλλά ο συνολικός χρόνος δεν είναι και πολύ λιγώτερος...
διότι πρέπει να είσαι εκεί 45 λεπτά πριν την πτήση θέλεις και με το μετρό περίπου μια ώρα (ίσως και παραπάνω) να φτάσεις στο Ελ.Βελ και από την Μίκρα στο κέντρο κανένα μισάωρο... το λίγο λίγο θέλεις 3-3.30 ώρες ....  

Όχι εγώ.
Βάζω το ξυπνητήρι ακριβώς 1 ώρα πριν την αναχώρηση του αεροπλάνου.

Ακούω βέβαια πολλές φορές το όνομα μου στα μεγάφωνα: "Τελευταίοι επιβάτες της πτήσης......."
 

wilm

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2010
Μηνύματα
1.170
Κριτικές
1
Like
49
Πόντοι
16
(1) τα κόστη που λες είναι μόνο το κατασκευαστικό κόστος και δεν περιλαμβανεται το κόστος της γής (απαλλοτριωσεις)
(2) η συμμετοχή του δημοσίου στα έργα είναι αποκλειστικά και μόνο η παραχώρηση της γής όπως και η εκτέλεση τυχόν αρχαιολογικών ερευνών όπου αυτό απαιτείται
(3) ένας δρόμος δεν έχει μόνο κατασκευαστικό κόστος αλλά και κόστος συντήρησης και λειτουργίας το οποίο σε βάθος δεκαετίας είναι πολλαπλάσιο του κατασκευαστικού... μόνο για τον φωτισμό ενός δρόμου το κόστος είναι τεράστιο
(4) τα κόστη των οδών που αναφέρονται στα σάιτ τους είναι προυπολογιστικά και δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με το τελικό κόστος για την κατασκευή.. για παράδειγμα η Εγνατία έχει στοιχίσει πάνω από 14 δις (αν αθροίσεις τις καταβολές που έχουν γίνει για την κατασκευή) αλλά προυπολογιστικά και σε σταθερές τιμές του έτους προυπολογισμού έχει κοστίσει 5.5 δις...

(1) Το κοστος που αναφερεται ειναι το κοστος κατασκευης αλλα οι απαλλοτριωσεις πληρωνονται απο το κρατος οποτε δεν εχουν λογο οι εργολαβοι. Ουτε πρεπει να συνυπολογιζονται στο κοστος γιατι το κρατος με αποζημιωνει για να μου καταστρεψει την περιουσια.Θα ερθω εγω μετα και με τη μορφη διοδιων θα την ξαναγορασω?Ατοπον...Οποτε σωστα αναφερουν μονο το κοστος κατασκευης.

(2) Η συμμετοχη του δημοσιου ειναι με χρηματα.Το ιδιο και της Ε.Ε. μεσω Ευρωπαικης Τραπεζας Επενδυσεων ταμειου συνοχης και αναπτυξης μπλα μπλα τα λενε μονοι τους οι εργολαβοι.

(3) Μαλλον δεν μπηκες καν στον κοπο να δεις τα λινκ το κοστος λειτουργιας και συντηρησης περιλαμβανεται και αποτελει ελαχιστο ποσοστο του εργου...

(4) Τα κοστη ειναι αυτα που ανακοινωσαν επισημα οι εργολαβοι..Στην Αττικη Οδο ο μπομπο λεει οτι δεν εγινε καμια υπερβαση του προυπολογισμου.. 1,3 προυπολογιστηκε 1,3 κοστισε...Την Εγνατια εσυ πως την εβγαλες 14,5??Σιγα μην ειναι και ολο το χρεος της χωρας! Τα νουμερα ειναι ακριβεστατα και ειναι για εργα που εχουν γινει...

Απο κατω γραφεις για εσοδα του κρατους απο διοδια..Παμε αλλη μια: Δεν γραφω για ΦΠΑ και φορο εισοδηματος απο τις εισπραξεις των διοδιων..ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!!! Που ειναι κασαδουρα 1,3 δις ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ σε συνολο 49 δις εσοδων του κρατους..Πες μου σε ποια αλλη χωρα τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ειναι πανω απο 2% των εσοδων του κρατους...ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΜΠΟΜΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ: ΠΑΡΕ 1,3 ΔΙΣ ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑ 10% ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ! ουτε διοδια ουτε τιποτα..Εγω ξεχναω τι εχουμε πληρωσει 40 χρονια στους δρομους.Με τα εσοδα απο τα τελη κυκλοφοριας απο το 2004 ως τωρα το κρατος θα μπορουσε να εχει φτιαξει αυτοκινητοδρομους σε ολο το οδικο δικτυο.αυτο ειπα το πιασες η οχι?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
συμπαρασταση στους αγωνιστες της μαλακασας  :rockon:
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Δηλαδή εσύ ξέρεις τι γίνεται στις ΗΠΑ;;;;;

Από που και ως που η χρήση ΜΜΜ μεταφοράς είναι ακριβότερη από το αυτοκίνητο όπως λες:

Εκεί όπου υπάρχει μετρό ή ανεπτυγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο αυτό δεν ισχύει.Πάρε εδώ κάποιον τύπο που κάθισε και υπολόγισες ότι του στοιχίζει 500 $ το μήνα για να πηγαίνει με το BART στην δουλειά του στο Σαν Φρανσίσκο:
Taking BART To Work Saves Me Almost $500 Per Month

και εδώ κάποιον τύπου που υπολόγισε πόσο κερδίζει παίρνοντας το τραίνο:
Taking Caltrain to Work Saves Me Over $250 Per Month

Το ίδιο βέβαια ισχύει και με την Νέα Υόρκη (LIRR, Metro North) και το Σικάγο (Meta) που τα τραίνα είναι γεμάτα.

Σε άλλες πόλεις που δεν υπάρχει ένα ισχυρό κέντρο για να προσελκύει μετακινήσεις και όπου δεν υπάρχει εκτεταμένο σιδηροδρομικό δίκτυο το ιδιωτικό αυτοκίνητο προτιμάται όχι γιατί είναι φθηνότερο αλλά από άποψη χρόνου.
Γενικά στις ΗΠΑ το πρόβλημα είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να καλυφθεί μία απόσταση και όχι αναγκαστικά το κόστος.
Σε μεσαίες αποστάσεις ο σιδηρόδρομος είναι ανταγωνιστικός. Για την διαδρομή Νέα Υόρκη - Ντι Σι ο σιδηρόδρομος αποτελεί ανταγωνιστική λύση και τα τραίναι είναι γεμάτα (όπου η Amtrak έχει τα ταχύτερα τραίναι της).

Και φυσικά τα περί αυτοκινητοβιομηχανιών που αγόρασαν τραίνα είναι μπαρούφες. Γιατί εκτός από τους επιβάτες υπάρχουν και τα εμπορεύματα και στον τομέα αυτό οι Αμερικάνικοι σιδηρόδρομοι γνωρίζουν μεγάλη άνθηση:

US Freight Railroads are the Envy of the World
Freight rail's renaissance is powering the U.S. economy even without Uncle Sam's help


Όπου βέβαια οι εταιρείες σιδηροδρόμων πληρώνουν φόρο ακίνητης περιουσίας για τις γραμμές τους.
Όπως ο ΟΣΕ ένα πράμα.
Η πληθυσμιακή και η γεωγραφική κάλυψη που προσφξέρουν τα εκσυχρονισμένα τραίνα και μετρό ειναι μικρή.
Οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες επισης λόγω ισχυρού συνδικάτου φορτηγατζήδων.
Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο τα τρένα πάνε πολαπλασίως γρηγορότερα από τα αυτοκίνητα. Άρα καταλήγουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου ειναι απαρχαιωμένο.
Στη συνείδηση του μέσου αμερικανού το τραίνο δεν υπάρχει όπως και τα ΜΜΜ(πλην αεροπλάνων).
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Τράμμυ, μια χαρά ανταγωνιστηκό ειναι το αεροπλάνο στο σιδηρόδρομο, τι δεν καταλαβαίνεις;
Για τους ιδιωτικούς σιδηρόδρομους της αγγλίας για πες μας πόσο φτηνοι ειναι;
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Η πληθυσμιακή και η γεωγραφική κάλυψη που προσφξέρουν τα εκσυχρονισμένα τραίνα και μετρό ειναι μικρή.
Οι εμπορευματικές αμαξοστοιχίες επισης λόγω ισχυρού συνδικάτου φορτηγατζήδων.
Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο τα τρένα πάνε πολαπλασίως γρηγορότερα από τα αυτοκίνητα. Άρα καταλήγουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου ειναι απαρχαιωμένο.
Στη συνείδηση του μέσου αμερικανού το τραίνο δεν υπάρχει όπως και τα ΜΜΜ.

παλι για το μενιδι της καλιφορνια γραφει ο σαβρας. αφου ειναι εργατια εκει λογικο να υπολογιζουν και το σεντσι.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
19
Πόντοι
5.825
τα πραγματα ειναι απα δεν μας αρεσει η τιμη των διοδιων απλα τα πραγματα ελλατωνουμε τις μετακινησεις δραματικα και οταν θελουμε να κανουμε τα ταξιδακια μας τις εκδομουλες μας παιρνουμε το τραινο ναι το τραινο και τα κτελ και παμε μια χαρα στο προορισμο μας

υ.ς πηγα μονοημερη εκδομη απο αθηνα στη χαλκιδα με το τραινο με 12€ συνολο πηγαινε και ελα το ατομο εαν χρησιμοποιουσα αυτοκινητο θα θελα 20€ βενζινη + διοδια κανα 8€ για να μην υπολογισω φθορα αυτοκινητου κλπ κλπ ενω ετσι με το τραινο 2 ατομα πηγαινε ελα απο χαλκιδα 24€

σχεδόν το ίδιο δεν σου ήρθε λοιπόν;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
(1) Το κοστος που αναφερεται ειναι το κοστος κατασκευης αλλα οι απαλλοτριωσεις πληρωνονται απο το κρατος οποτε δεν εχουν λογο οι εργολαβοι. Ουτε πρεπει να συνυπολογιζονται στο κοστος γιατι το κρατος με αποζημιωνει για να μου καταστρεψει την περιουσια.Θα ερθω εγω μετα και με τη μορφη διοδιων θα την ξαναγορασω?Ατοπον...Οποτε σωστα αναφερουν μονο το κοστος κατασκευης.

(2) Η συμμετοχη του δημοσιου ειναι με χρηματα.Το ιδιο και της Ε.Ε. μεσω Ευρωπαικης Τραπεζας Επενδυσεων ταμειου συνοχης και αναπτυξης μπλα μπλα τα λενε μονοι τους οι εργολαβοι.

(3) Μαλλον δεν μπηκες καν στον κοπο να δεις τα λινκ το κοστος λειτουργιας και συντηρησης περιλαμβανεται και αποτελει ελαχιστο ποσοστο του εργου...

(4) Τα κοστη ειναι αυτα που ανακοινωσαν επισημα οι εργολαβοι..Στην Αττικη Οδο ο μπομπο λεει οτι δεν εγινε καμια υπερβαση του προυπολογισμου.. 1,3 προυπολογιστηκε 1,3 κοστισε...Την Εγνατια εσυ πως την εβγαλες 14,5??Σιγα μην ειναι και ολο το χρεος της χωρας! Τα νουμερα ειναι ακριβεστατα και ειναι για εργα που εχουν γινει...

Απο κατω γραφεις για εσοδα του κρατους απο διοδια..Παμε αλλη μια: Δεν γραφω για ΦΠΑ και φορο εισοδηματος απο τις εισπραξεις των διοδιων..ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!!! Που ειναι κασαδουρα 1,3 δις ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ σε συνολο 49 δις εσοδων του κρατους..Πες μου σε ποια αλλη χωρα τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ειναι πανω απο 2% των εσοδων του κρατους...ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΜΠΟΜΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ: ΠΑΡΕ 1,3 ΔΙΣ ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑ 10% ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ! ουτε διοδια ουτε τιποτα..Εγω ξεχναω τι εχουμε πληρωσει 40 χρονια στους δρομους.Με τα εσοδα απο τα τελη κυκλοφοριας απο το 2004 ως τωρα το κρατος θα μπορουσε να εχει φτιαξει αυτοκινητοδρομους σε ολο το οδικο δικτυο.αυτο ειπα το πιασες η οχι?

πέρα από τις παπαρίες που λές στα 1-4 γιατί το κράτος να πεί πάρε λεφτά από τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνει ο κάτικος πχ της Μηλοπυ γι ανα φτιάξει δρόμο να κυκλοφορέι ό αθηναίος...

και κάτι γιαυτούς που μας ζαλίζουν τους όρχεις με τα διόδια

Μπορεί να αυξήθηκαν τα διόδια γεγονός που προκάλεσε πονοκέφαλο σε πολλούς οδηγούς αλλά υπάρχει τρόπος να τα αποφύγετε, χωρίς να σηκώσετε τις μπάρες.



Για να κάνετε την διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα σας κοστίσει σε χρόνο αλλά δεν θα πληρώσετε καθόλου διόδια.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του dimtris-kypriotis.blogspot.gr, η συνολική απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια είναι 475χλμ (από Άγιο Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο) και ο συνολικός χρόνος είναι έξι ώρες.

Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ.(diesel).
Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο diesel)
Κόστος διοδίων:0
Συνολικό κόστος: 39,7 ευρώ

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά μέχρι Οινόφυτα

Με πορεία προς Θεσσαλονίκη βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου και στο φανάρι κάνετε αριστερά. Ακολουθείτε τον παράδρομο με μπλε πινακίδες προς Λαμία. Μετά τα φανάρια του κόμβου στο Καπανδρίτι ο δρόμος είναι πιο ανοιχτός και μειώνεται η κίνηση καθώς σε ώρες αιχμής το πρώτο κομμάτι θέλει υπομονή. Συνεχίζεται προς Μαλακάσα και στο κόμβο της Οινόης μπαίνετε στην Εθνική.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε από την εθνική στον 1ο κόμβο για τη Θήβα / Ριτσώνα (το οδόμετρο δείχνει τώρα 49 χλμ). Πηγαίνετε στον παράδρομο (ταμπέλα προς Ιερά Μονή Σαγματά) και στη διασταύρωση που θα βρείτε στα 58,8 χλμ. συνεχίζετε ευθεία (όχι προς Μονή Σαγματά και Ύπατο). Θα φθάσετε στον δεύτερο κόμβο της Θήβας που έχει πλευρικά διόδια, εσείς θα συνεχίσετε ευθεία στο παράδρομο και απέναντι στη διασταύρωση θα μπείτε ξανά στην Εθνική από την καφετέρια «90».

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)

Τα συγκεκριμένα διόδια έχουν την μεγαλύτερη αύξηση (από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ – αύξηση 61,2%). Βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο για την Μαλεσίνα και περνάτε απέναντι και θα μπείτε στον δρόμο που έχει ένα μπλε βενζινάδικο Elin. Ακολουθείστε τον δρόμο και στο σημείο που κατηφορίζει να κοιτάζετε προσεκτικά για να στρίψετε αριστερά στο σημείο που έχει μία μικρή ταμπέλα και λέει προς Προσκυνά. Συνεχίζετε μέσα από τον Προσκυνά και με το που συναντάτε την Εθνική στρίβετε αριστερά και έχετε την εθνική στα δεξιά σας. Περνάτε τον κόμβο της Τραγάνας (έχει πλευρικά) που είναι ακριβώς στο χωριό Τραγάνα και μπαίνετε στην Εθνική από τον κόμβο της Αταλάντης.

Διόδια Αγίας Τριάδας

Όταν περάσετε όλα τα τούνελ πάνω από τον Άγιο Κωνσταντίνο θα βγείτε από την Εθνική στο ύψος του Μώλου. Θα πάρετε ένα παράδρομο που είναι η παλιά εθνική και θα έχετε την καινούρια στα αριστερά σας. Πάτε όλο ευθεία και ακριβώς πριν τα διόδια της Αγίας Τριάδας ξεκινάει δρόμος με χαλίκια. Συνεχίζεται στο χωματόδρομο όλο ευθεία και στα 300 μέτρα κάνετε αριστερά κάτω από την εθνική. Υπάρχει και πινακίδα. Κάνετε άλλα 1.700 μ. περίπου και βγαίνετε στις Θερμοπύλες στο άγαλμα του Λεωνίδα. Μετά από 8 χλμ. κάνετε αριστερά και ξαναμπαίνετε στην Εθνική.

Διόδια Πελασγίας & Μοσχοχωρίου

Η καλύτερη λύση είναι Λαμία – Λάρισα με τον παλιό δρόμο. Είναι περίπου 35 χλμ. λιγότερα. Γλιτώνετε βενζίνη και δύο από τα πιο ακριβά διόδια. Είστε στην εθνική, όπου λόγω έργων είναι μια λωρίδα. Βγαίνετε στην έξοδο προς Λαμία/Καρδίτσα. Περνάτε το Δομοκό, τα Φάρσαλα και μετά τη Νίκαια συνεχίζετε για Λάρισα. Μόλις μπείτε στην Λάρισα (είστε στην οδό Φαρσάλων) θα στρίψετε δεξιά στο ύψος του Praktiker και να βγείτε στην παλιά εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης που περνούσε μέσα από τη Λάρισα.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και 3ής – 4ής εξόδου Λάρισας πλευρικά

Βρίσκεστε στην Περιφερειακή Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης και ο δρόμος είναι μία λωρίδα από κάθε πλευρά. Λίγο πριν το τέλος του, ο δρόμος αποκτά διάζωμα και στα 500 μέτρα ανεβαίνετε τη γέφυρα (πινακίδα Λαμία/ΒΙΠΕ Λάρισας) και κάνετε αριστερά και αμέσως δεξιά για να μπείτε στον παράδρομο. Τώρα έχετε την νέα Εθνική στα δεξιά σας. Μετά από 6,5 περίπου χλμ (είναι ευθεία με ορατότητα και μπορείς να κινηθείς άνετα με 100 χλμ./ώρα) θα συναντήσετε φανάρια. Ακριβώς πριν τα φανάρια θα πρέπει να κάνετε δεξιά, να περάσετε κάτω από την εθνική, να κάνετε αμέσως αριστερά και να βγείτε από την άλλη. Τώρα η εθνική είναι αριστερά σας. Συνεχίζετε ευθεία έως τη BP μετά τα Goodys, που έχει ελεύθερη είσοδο / έξοδο στην εθνική και μπαίνετε μέσα στην εθνική. Περνάτε από τα Τέμπη, όπως σαν να είχατε πληρώσει.

Διόδια Πυργετού

Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, στον κόμβο για τον Πυργετό βγαίνετε από την Εθνική και στρίβετε αριστερά προς Πυργετό. Μόλις δείτε στα αριστερά σας μια μεγάλη αλάνα με καντίνα και (πιθανότατα) σταθμευμένα φορτηγά, να είστε έτοιμοι, στρίβετε δεξιά και συνεχίζεται. Μόλις συναντήσετε τον παράδρομο κάνετε αριστερά και έχετε την Εθνική στα δεξιά σας. Συνεχίζεται στον παράδρομο μέχρι να βρείτε διάβαση για αυτοκίνητα, ώστε να πάτε από την άλλη πλευρά και να μπείτε στην εθνική. Αυτή είναι ίσως η παράκαμψη με την περισσότερη κίνηση, μετά την πρώτη στον Αγιο Στέφανο. Το καλό είναι ότι ακολουθείτε τον μπροστινό σας. Αν είναι νταλίκα, σίγουρα κάνει ότι και εσείς.

Διόδια Λεπτοκαρυάς (μετωπικά και πλευρικά)

Θα βγείτε από την έξοδο ακριβώς κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα/Παντελεήμονα και να συνεχίσετε παράλληλα με την Εθνική (δηλαδή με το που βγείτε δεξιά να κάνετε κατευθείαν αριστερά). Μόλις βγείτε για τη Σκοτίνα συνεχίζετε και πάτε πάνω από τη γέφυρα και με το που φτάσετε στις γραμμές του τρένου κάνετε αριστερά και συνεχίζετε μέχρι τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς. Αλλάζετε παράδρομο και έχετε την Εθνική δεξιά σας. Συνεχίζεται όλο ευθεία για να μπείτε από την δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο. Η άλλη λύση για να αποφύγετε το χώμα είναι στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς να μπείτε μέσα στον οικισμό, να συνεχίσετε από τον δρόμο μέσα από τους οικισμούς και να μπείτε πάλι από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο.

Διόδια Αιγινίου / Κλειδιού

Στο συγκεκριμένο μέρος θα κάνετε μεγάλο κύκλο και είναι καλύτερο να πληρώσετε. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο της Μεθώνης μιας και αυτή του Αιγινίου είναι κλειστή. Περνάτε από την άλλη πλευρά, τώρα η εθνική είναι δεξιά σας. Συνεχίζετε προς Αλεξάνδρεια και Νησέλι. Θα βρείτε τον κόμβο Νησελίου / Αλεξάνδρειας πάνω από την Εγνατία και παίρνετε το ρεύμα για Θεσσαλονίκη.

Διόδια Μαλγάρων

Μόλις μπείτε από την Εγνατία στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης η επόμενη έξοδος είναι για το χωριό Μάλγαρα, οπότε βγαίνετε στην έξοδο για Μάλγαρα. Περνάτε μέσα από το χωριό και ακολουθείτε τον δρόμο και τις πινακίδες προς Θεσσαλονίκη. Περνάτε τη γέφυρα του Αξιού ποταμού (προσοχή γιατί ο δρόμος γλιστράει πολύ εκεί) και περνάτε πάνω από το δρόμο προς Εύζωνες. Έπειτα μπαίνετε στη Χαλάστρα όπου υπάρχει περιφερειακός του χωριού. Ακολουθείστε τις ταμπέλες για Θεσσαλονίκη ή απλά τον μπροστινό σας που επίσης δεν πληρώνει διόδια.


τραβάτε έτσι και μην μας ξαναζαλίσετε τα αρχίδια...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Τράμμυ, μια χαρά ανταγωνιστηκό ειναι το αεροπλάνο στο σιδηρόδρομο, τι δεν καταλαβαίνεις;
Για τους ιδιωτικούς σιδηρόδρομους της αγγλίας για πες μας πόσο φτηνοι ειναι;

μια χαρά είναι εφόσον προγραμματίσεις το ταξίδι σου ή εφόσον έχεις κάρτα διαδρομών...

πχ London-Sheffield-London 28 GBP αν το κλείσεις 5 μέρες πριν...  χλμ 540+540...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom