Νέα

Απίστευτο τροχαίο στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dopamina
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 82K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
1
Like
16.294
Πόντοι
3.836
ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΣΕ
Νέα ντοκουμέντα ρίχνουν φως στην τραγωδία


Μεσημέρι Κυριακής, 26 Φεβρουαρίου. Ο Γιώργος Βακάκης και ο Ανδρέας Γεωργακόπουλος, φίλοι από μικρά παιδιά, ταξιδεύουν στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας.

Εχουν ξεκινήσει από την Κηφισιά και εν όψει του τριημέρου των Αποκριών κατευθύνονται στην Αράχωβα.

Επιβαίνουν σε μία μαύρη Πόρσε, ιδιοκτησίας του Απόστολου Βακάκη, πατέρα του 24χρονου οδηγού.


Στο 75ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού, σημείο γνωστό και ως «ευθεία της Θήβας», ο νεαρός οδηγός κινείται με ταχύτητα που ξεπερνάει τα 260 χλμ./ώρα.
Την ίδια στιγμή, λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω, ο Υπάτιος Πατμανόγλου έχει σταματήσει στο πάρκινγκ της εθνικής.


Σύμφωνα με το βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας, στις 15:47:31 ο Υπάτιος ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του και κατευθύνεται προς τα αποχωρητήρια.

Εννέα δευτερόλεπτα μετά και συγκεκριμένα στις 15:47:40, ο Υπάτιος έχει μπει στο κτίριο.
Μέσα στο αμάξι του, ένα γκρι Χόντα, βρίσκεται η 33χρονη σύζυγος και ο 3 ετών γιος του.


Εξι δευτερόλεπτα μετά, η κάμερα «πιάνει» τη μαύρη Πόρσε να ξεκινάει περιδίνηση κινούμενη εκτός ελέγχου και με τεράστια ταχύτητα, με το ουραίο τμήμα να προσκρούει στο κράσπεδο της εισόδου του πάρκινγκ.

Μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερα, στις 15:47:47, τα δύο αμάξια συγκρούονται με τέτοια βιαιότητα που το ρεζερβουάρ του Χόντα εξαϋλώνεται, τα καύσιμα διαχέονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται κυριολεκτικά στη μέση.
Ο θάνατος και των τεσσάρων ατόμων ήταν ακαριαίος.

Στο οπτικό υλικό από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, το οποίο είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», έχουν καταγραφεί καρέ καρέ τα δραματικά λεπτά που ακολούθησαν τη σύγκρουση.

Μετά τις εκρήξεις και τη φωτιά που ξέσπασε στο σημείο του δυστυχήματος, εικονίζεται ο Υπάτιος Πατμανόγλου να τρέχει αλλόφρων από τα αποχωρητήρια, ερχόμενος αντιμέτωπος με εικόνες καταστροφής.

Εμφανώς αδυνατεί να αντιληφθεί το θέαμα που αντικρίζει, τι συνέβη μέσα στα περίπου 30 δευτερόλεπτα που έχουν μεσολαβήσει.
Πηγαίνει πάνω - κάτω, κρατώντας το κεφάλι με τα χέρια του.
Κινείται περιμετρικά του κτιρίου, αναζητώντας σημάδια ζωής των αγαπημένων του ανθρώπων.


Σε βοήθεια σπεύδουν τρία άτομα από το εργοστάσιο που βρίσκεται ακριβώς πίσω από το πάρκινγκ.

Δύο άντρες και μία γυναίκα τρέχουν με πυροσβεστήρες στα χέρια, προσπαθώντας να σβήσουν όπως όπως το μπροστινό κομμάτι της Πόρσε που έχει σφηνωθεί ανάμεσα σε άδειες μπουκάλες στο οικόπεδο του εργοστασίου.

Οι φλόγες καταλαγιάζουν και ο τραγικός πατέρας και σύζυγος κάνει μία απέλπιδα προσπάθεια να ψάξει στα συντρίμμια για κάποιο σημάδι. Εκείνη τη στιγμή, σημειώνεται μικροέκρηξη, αναγκάζοντας τον Υ. Πατμανόγλου να τρέξει ενστικτωδώς μακριά από το σημείο.
Περνούν αρκετά λεπτά ώσπου να σηκώσει το τηλέφωνο και να καλέσει σε βοήθεια, προφανώς ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ.


Στο βίντεο και συγκεκριμένα στις 15:55:39 ένα αυτοκίνητο σταματάει στο αντίθετο ρεύμα.
Ο οδηγός του δεν εξέρχεται από το όχημα ούτε φαίνεται να κάνει κάποια κίνηση.
Από τις εικόνες που έχουν καταγράψει οι κάμερες, δεν προκύπτει καμία εμπλοκή του στην υπόθεση, εξάλλου θα έπρεπε να διασχίσει την εθνική οδό, πράγμα αδύνατο.
Πιθανόν να πρόκειται για τον οδηγό που δημοσίευσε και βίντεο με το σπορ Audi R8, το οποίο τελικά επιβεβαιώθηκε ότι ανήκε στον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον.


Η κάμερα «πιάνει» το ανθρακί Audi R8 που ανήκει στον Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή να εισέρχεται στο πάρκινγκ στις 15:57:29, σχεδόν δέκα λεπτά μετά τη σύγκρουση. Σταματάει στην αρχή του βοηθητικού χώρου της εθνικής οδού και ο Κλέιτον κατεβαίνει τελικά από το αυτοκίνητό του, αλλά η κάμερα δεν καταγράφει τι κάνει.
Ο καπνός είναι πυκνός και «καλύπτει» το σημείο όπου έχει σταματήσει ο ποδοσφαιριστής.

Το βίντεο σταματάει στις 15:59:59, δηλαδή στην αλλαγή της ώρας, πριν γίνει 16.00 το απόγευμα.



Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της εθνικής πριν από το πάρκινγκ.


Σε αυτό εικονίζεται μία μαύρη Μερσεντές, η οποία φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων.
Στις 15:47:44, τρία δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, εμφανίζεται η μαύρη Πόρσε.

Προσπερνάει από αριστερά τη Μερσεντές και αμέσως μετά φαίνεται να κλατάρει το πίσω δεξιά λάστιχο, να κάνει μικρό ελιγμό προς τα αριστερά και στη συνέχεια να χάνει τον έλεγχο και να παίρνει απότομα δεξιά κλίση.

Βρίσκεται σε θέση πλάγια και ολισθαίνει προς το πάρκινγκ, όπου και τελικώς «καρφώνεται» με το ουραίο τμήμα στο Χόντα.
Η σκηνή αυτή διαρκεί μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας που σχηματίσθηκε για την υπόθεση και η οποία είναι σε γνώση του «Εθνους της Κυριακής», αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες.



Ως αιτία της απώλειας στήριξης της Πόρσε φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού.
Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλαιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο.

Τα τρία ελαστικά, κατηγορίας MOUNT ONLY, έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το πίσω δεξιά λάστιχο έχει την 33η εβδομάδα του 2007 (3307).


Διασταυρωμένες πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής» αναφέρουν ότι οι πραγματογνώμονες, οι οποίοι έχουν μεγάλη εμπειρία, έχουν επιδοθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σ' έναν αγώνα δρόμου, ώστε να καταφέρουν να απαντήσουν στα έξι ερωτήματα που έχει θέσει στη δικογραφία η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων, αλλά και να μην υπάρξει κανένα σημείο σκοτεινό.

Οι ίδιες πηγές ενημέρωσης κάνουν λόγο για σχεδόν ολοκληρωμένο πόρισμα από την πλευρά των δύο πραγματογνωμόνων, με μερικά σημεία να έχουν απομείνει για να παραδώσουν το έγγραφό τους.


Μέρος του πίσω δεξιά ελαστικού έχει βρεθεί σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από το δυστύχημα, που υποδηλώνει ότι το λάστιχο έσκασε. Το κομμάτι ελαστικού ταιριάζει απόλυτα με το πίσω δεξιά της Πόρσε.

Επιπλέον, σημάδια ολίσθησης των ελαστικών στην άσφαλτο έχουν εντοπιστεί στα περίπου 100 μέτρα πριν από το σημείο της σύγκρουσης, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι το λάστιχο έσκασε και πιθανόν από τη μέσα πλευρά.

Αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή, που είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια στήριξης του οχήματος από πλευράς του οδηγού, του 24χρονου Γ. Βακάκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άτυχος νεαρός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε την απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο. Ωστόσο, οι τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων «μάγκωσαν» τους τροχούς της Πόρσε που κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 260 χιλιομέτρων και το όχημα ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει.

Σύμφωνα με ειδικούς, ο χρόνος αντίδρασης του 24χρονου υπολογίζεται σε 0,6 ? 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.



Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά.
Δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο», ωστόσο σίγουρα η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα.


Ο εγκέφαλος της Πόρσε έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά, εντούτοις, οι πραγματογνώμονες φέρονται να έχουν αποκλείσει ότι οι εκρήξεις προκλήθηκαν από τον κινητήρα.
Βρέθηκε σε απόσταση 85 μέτρων, σε σχετικά άθικτη κατάσταση και χωρίς σημάδια από φωτιά.

Τ


Μπορεί να ήταν μία βίδα που προϋπήρχε, πριν καν ξεκινήσουν οι δύο νεαροί το ταξίδι τους ή να είχε υποστεί βλάβη το ελαστικό σε ανύποπτο χρόνο και σε συνδυασμό με τη μεγάλη καταπόνηση από την ταχύτητα και τη θερμότητα να κλάταρε...
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΠΙΝΤΕΛΑΣ - ΕΥΛΑΜΠΙΑ ΡΕΒΗ
astynomiko@pegasus.gr

 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
1
Like
16.294
Πόντοι
3.836
Και η ζωή συνεχίζεται με 70 εκατ.ευρώ!!!





Jumbo -
Το μεγάλο ερώτημα της αγοράς: Πού θα επενδύσει ο Απόστολος Βακάκης τα 70 εκατ. ευρώ;


- Έκπληξη στην αγορά από την απόφαση του Απόστολου Βακάκη να πουλήσει μετοχές του στα Jumbo
- Στόχος της κίνησής του να επενδύσει σε άλλο τομέα της οικονομίας εκτιμούν τραπεζίτες και επιχειρηματίες 
- Το γεγονός πως πούλησε σε ξένα funds δείχνει πως παραμένει το απόλυτο αφεντικό στα Jumbo

Τάραξε τα χρηματιστηριακά και επιχειρηματικά νερά ο Mr Jumbo.
Και όπως λένε τώρα τραπεζίτες και επιχειρηματίες επικοινώνησε το newsit.gr ο Απόστολος Βακάκης πούλησε το 3,5% των μετοχών του Jumbo για να επενδύσει σε κάποιο άλλο τομέα της οικονομίας που ο ίδιος θεωρεί ως επενδυτική ευκαιρία.

«Δεν είναι δυνατόν να αποκτά ρευστότητα 70 εκατομμύρια ευρώ για να τα βάλει στο... μαξιλάρι. 
Σίγουρα θα επενδύσει σε ένα χώρο που παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες και κατά πάσα πιθανότητα στο χώρο της πραγματικής οικονομίας και όχι για παράδειγμα σε τράπεζες χωρίς να αποκλείεται και αυτό το ενδεχόμενο», είπε πρόεδρος μεγάλης εταιρείας που θέλει την ανωνυμία.

Στο ίδιο μήκος κύματος και τραπεζίτης, ο οποίος εκτιμά ότι ο Απόστολος Βακάκης θα αναζητήσει ή καλύτερα έχει βρει «να κάνει επένδυση σε κάποιο τομέα που τώρα αναδιαρθρώνεται και παρουσιάζει ευκαιρία μεγάλου και γρήγορου κέρδους.
Αυτό τουλάχιστον δείχνει το επιχειρηματικό του προφίλ».


Η εκτίμηση, όλων των συνομιλητών, είναι πωςέχει εντοπίσει το χώρο που θα επενδύσεικαι τώρα απέκτησε την απαραίτητη ρευστότητα πουλώντας το 3,5% από το ποσοστό που κατέχει στα Jumbo.
Μάλιστα το γεγονός ότι πούλησε σε ξένα funds δείχνει ότι ο ίδιος παραμένει το απόλυτο αφεντικό στα Jumbo, παρά τη μείωση του ποσοστού του από 26,72% στο 23,22%.

Το ότι είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης των Jumbo αποκαλύπτεται από την πορεία της αλυσίδας.
Για φέτος ο Απόστολος Βακάκης, έχει τοποθετήσει τον πήχη της αύξησης των πωλήσεων για τη χρήση 2016-2017 μεταξύ 4% και 7%, ωστόσο η επίδοση αυτή ξεπεράστηκε στο διάστημα Ιουνίου - Δεκεμβρίου, όπου οι πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση κατά 8,11%.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει βεβαίως στις νέες αγορές, όπου τόσο η οικονομία όσο και ωρίμανση του λιανεμπορίου αποφέρουν καλύτερες αποδόσεις.
Σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Βακάκη, στη διετία το εξωτερικό δεν αναμένεται να ξεπεράσει το 35%-38% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών, ωστόσο τα 2/3 των επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ κατά μέσο όρο σε κάθε χρήση κατευθύνονται εκεί.

Τον Νοέμβριο του 2016 η αλυσίδα λειτούργησε ένα νέο μισθωμένο κατάστημα στη Βουλγαρία, έως τα Χριστούγεννα του 2017 θα λειτουργήσει ακόμα δύο καταστήματα στη Ρουμανία.




 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Με 320χλμ. έτρεχε η Πόρσε του Βακάκη στο τραγικό δυστύχημα στην Αθηνών-Λαμίας

Οι ειδικοί καταλήγουν ότι δεν έφταιγε το λάστιχο - Δεύτερο βίντεο δείχνει ότι ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του πολυτελούς αυτοκινήτου από τη στιγμή που επιχείρησε να κάνει μια προσπέραση

Με 320χλμ./ώρα έτρεχε σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης η Πόρσε με οδηγό τον Γιώργο Βακάκη το μοιραίο βράδυ της 26ης Φεβρουαρίου όταν έπεσε εκτός ελέγχου πάνω στο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου σε παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.

Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, τα στοιχεία της οποίας αποκαλύπτει το Έθνος, από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Χόντα, στο οποίο βρίσκονταν η σύζυγος του Υπάτιου και ο μόλις τριών ετών γιός τους, εξαϋλώθηκε τα καύσιμα σκορπίζονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται στη μέση.


[facebook] ]

Ο τραγικός απολογισμός είναι τέσσερις άνθρωποι νεκροί: Ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης, ο συνοδηγός του Ανδρέας Γεωργακόπουλος, η 33χρονη Αποστολία και 3χρονος Παύλος.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες από τη δικογραφία τα τέσσερα λάστιχα της Πόρσε ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά. Οι ειδικοί με βάση αξιόπιστες πηγές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα.

Αστυνομικές πηγές, την ίδια ώρα, επικαλούνται ένα δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας από το οποίο προκύπτει ότι το ρολόι για το δυστύχημα άρχισε να μετράει αντίστροφα όταν η Πόρσε επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα ΙΧ μάρκας Μερσεντές. Στο βίντεο διάρκειας 2,5 δευτερολέπτων φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού με αποτέλεσμα κατά την επαναφορά της Πόρσε να μην αντέξει την καταπόνηση και να αρχίσει να κλατάρει.

www.protothema.gr/greece/article/716042/me-320hlm-etrehe-i-porse-tou-vakaki-sto-tragiko-dustuhima-stin-athinon-lamias/]http://www.protothema.gr/greece/article/716042/me-320hlm-etrehe-i-porse-tou-vakaki-sto-tragiko-dustuhima-stin-athinon-lamias/[/url]
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.100
Κριτικές
9
Like
13.700
Πόντοι
2.606
Οι πραγματογνώμονες του site παντως ειχανε υποστηριξει οτι με βαση το βιντεο το αυτοκινητο  δεν πηγαινει με τιποτα πανω απο 150χιλιομετρα. :S :S :S

:orchestra: :orchestra: :orchestra: :orchestra: :orchestra: :orchestra: :orchestra: :orchestra:
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.571
Like
35.922
Πόντοι
9.931
Οι πραγματογνώμονες του site παντως ειχανε υποστηριξει οτι με βαση το βιντεο το αυτοκινητο  δεν πηγαινει με τιποτα πανω απο 150χιλιομετρα.
Τυπε δεν ξερουν τιποτα οι πραγματογνωμονες, το πορισμα βγηκε μεσα σε 24ωρες απο τα μελη του Bou που ειναι 40 χρονια φουρναρεη, ταριφες, σαλεπιτζήδες, αλογομουρηδες κλπ. :headbang: :2funny: :idiot: :uglystupid: :headbaning1: :headbaning2:
 

Georgezerv76

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.632
Like
169
Πόντοι
16
Να βγει να μας πει ο....ιαβερης ποιος εφταιγε!
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.018
Κριτικές
1
Like
353
Πόντοι
186
Συγκλονίζει ο Υπάτιος Πατμάνογλου: Είναι σαν να ξαναζώ τον εφιάλτη

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία των εμπειρογνωμόνων για το πολύνεκρο τροχαίο με την Πόρσε στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ο νεαρός οδηγός έτρεχε με 320 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, παρασύροντας στον θάνατο τέσσερις ανθρώπους, ανάμεσά τους και ένα τρίχρονο αγοράκι με την 33χρονη μητέρα του. Η σφοδρή σύγκρουση οφείλεται στην ταχύτητα και όχι στα φθαρμένα λάστιχα.

«Είναι σαν να ζω τον εφιάλτη ξανά. Ήμουν έξω με έναν φίλο μου για καφέ. Ο αδελφός μου, μου έστειλε το νέο βίντεο. Το είδα και είναι σαν να βίωσα τις τραγικές εκείνες στιγμές που έχασα τη σύζυγο και τον γιο μου. Μου κόπηκαν τα πόδια», λέει συγκλονισμένος, μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο Υπάτιος Πατμάνογλου.
www.enikos.gr/society/537384/sygklonizei-o-ypatios-patmanoglou-einai-san-na-xanazo-ton-efialti]http://www.enikos.gr/society/537384/sygklonizei-o-ypatios-patmanoglou-einai-san-na-xanazo-ton-efialti[/url]


Δείτε το βίντεο
 

machinehead 7

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Μαρ 2009
Μηνύματα
6.026
Κριτικές
41
Like
533
Πόντοι
2.137
Ο Υπατιος μου φαινεται λιγο καμμενος σαν τυπος.

 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
περναγανε τοσα αμαξια και κανενας δε σταματαγε.απολυτη κτηνοποιηση
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
περναγανε τοσα αμαξια και κανενας δε σταματαγε.απολυτη κτηνοποιηση

Και καλά έκαναν...Αν σταματούσαν επί τόπου κι ερχόταν κανένας άλλος γρήγορος με 100+χαω θα έπεφτε επάνω τους.Σε αυτές τις περιπτώσεις απομακρύνεσαι πιάνεις δεξιά και αφού έχεις ειδοποιήσει τις αρχές πας να βοηθήσεις.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.041
Κριτικές
16
Like
15.107
Πόντοι
6.515
περναγανε τοσα αμαξια και κανενας δε σταματαγε.απολυτη κτηνοποιηση

Τι να κανουν τα αμαξια με τον παλαβο τυπε? Εδω επρεπε τα ρσνταρ της εθνικης να δωσουν σημα και η τροχαια να κλεισει τον δρομο. Σκοτωσε αθωους ανθρωπους ο .....
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Και καλά έκαναν...Αν σταματούσαν επί τόπου κι ερχόταν κανένας άλλος γρήγορος με 100+χαω θα έπεφτε επάνω τους.Σε αυτές τις περιπτώσεις απομακρύνεσαι πιάνεις δεξιά και αφού έχεις ειδοποιήσει τις αρχές πας να βοηθήσεις.
γνωμη σου
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
στη συγκεκριμενη περιπτωση δε μπορουσε να βοηθησει κανεις αλλα υπηρχε περιπτωση αν ηταν αλλιως το τρακαρισμα να χρειαζοταν καποιος βοηθεια.κατι που δε φαινεται φυσικα αν δε σταματησεις
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom