Ναι λογικά θα έπρεπε στις επιχειρήσεις να υπάρχει η λογική μπαίνω βλέπω και εάν παίζει κάτι καλό για τα δικά μου γούστα, μόνο τότε θα πληρώσω το κατάστημα το πάρκινγκ κοκ. Είναι απαράδεκτο να πληρώνεις προκαταβολικά.
Φυσικά δεν ξέχασε ο προλαλήσας να αναφέρει ότι ο ταμίας του ζήτησε να δει το εισιτήριο που είχε πληρώσει. Γιατί υπάρχει και η επιλογή του ολοήμερου στα 15 ευρώ που δίνει την δυνατότητα να μπεις και να βγεις όσες φορές θέλεις και που ισχύει εδώ και 1.5 χρόνο περίπου εάν θυμάμαι καλά. Και φυσικά ο πελάτης, μπορεί να πει ψέματα (που δεν λέει ποτέ) ότι δεν ενημερώθηκε από τον ταμία. Και άμα του απαντήσεις ότι υπάρχει ο τιμοκατάλογος μπροστά στο ταμείο θα σου πει και πάλι ότι δεν τον είδε. Και εάν του πεις ότι στην ιστοσελίδα της συγκεκριμένης επιχείρησης αναφέρονται ευκρινώς οι τιμές των εισιτηρίων και πάλι θα σου πει ότι δεν είχε δεδομένα για να το δει.
Άσχετο γιατί (ο πούστης) ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
Όταν όμως θέλει να αμαυρώσει μια επιχείρηση γιατί είπαμε ο πελάτης έχει δίκιο πάντα, θα βρει και δεδομένα, και χρόνο, για να εξαπολύσει την κακία του. Και φυσικά θα είχε ενδιαφέρον να μας έλεγε ο προλαλήσας, εάν έγραψε την ίδια κριτική και για το συγκεκριμένο πάρκινγκ που ξαναπλήρωσε τα 5 ευρώ ή στις 18.00 που πήγε το άφησε απ έξω? και εάν το άφησε εκτός πάρκινγκ δεν φοβήθηκε τα πρεζάκια?
Τι σου είναι ο άνθρωπος τελικά…..