Νέα

Spiros Panopoulos Automotive: Ελληνικό θαύμα ή Ελληνική παπατζα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα το πουλί
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 440
  • Εμφανίσεις 31K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά η γνώμη σας για την SPA;

  • Επιτέλους μια ελληνική εταιρεία καινοτομεί και πρωτοπορεί στην αυτοκίνηση

    Ψήφοι: 26 16,0%
  • Είμαι επιφυλακτικός μέχρι να δω το πρώτο αυτοκίνητο στον δρομο

    Ψήφοι: 52 32,1%
  • Ούτε κατσαριδάκι δεν θα βγάλει ο τύπος

    Ψήφοι: 84 51,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    162

rokos

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουλ 2010
Μηνύματα
939
Κριτικές
1
Like
159
Πόντοι
6

Ελληνική βιοτεχνία που δεν μπορεί να πάρει άδεια κυκλοφορίας οχημάτων στην Ελλάδα ενώ σε άλλες χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης πουλάει κανονικά.


Όσο για τον Πανόπουλο ο χρόνος θα δείξει ...μακάρι
 

escoman

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
642
Κριτικές
1
Like
297
Πόντοι
26
είδα 2-3 ακόμα βιντεάκια του στο YouTube περισσότερο για να δω μήπως τον αδίκησα. Η γνώμη μου τελικά παραμένει λίγο πολύ η ίδια. Έχει επιτυχίες σε αγώνες dragster κάνοντας σταδιακές μετατροπές σχεδόν 8 χρόνια στον κινητήρα ενός EVO (Mitsubishi Lancer Evolution). Το ρεκόρ που έχει είναι τεράστια διαφήμιση για το μαγαζί του, το οποίο είναι κατά βάση οι μετατροπές. Ο ίδιος λέει ότι στην ουσία από εκεί κερδίζει τα χρήματα ως εταιρία, από την κατασκευή και πώληση εξαρτημάτων για μετατροπές.

Το βασικό πρόβλημα των περισσότερων εδωέ μέσα και το δικό μου επίσης είναι ότι είναι διαφορετικό το να κατασκευάσεις κινητήρα και συνολικά αμάξι από το μηδεν, από το να πάρεις κάτι έτοιμο ως βάση και να το βελτιώνεις (το δεύτερο είναι η εξειδίκευσή του). Ενδεχομένως και η κατασκευή από το μηδέν να τον ενδιαφέρει και να προσπαθεί να κερδίσει τεχνογνωσία, αλλά κρατάω μικρό καλάθι ως προς αυτή την ενασχόληση/δραστηριότητα. Σίγουρα απέχει η ομάδα του και η εταιρία του πολλά χρόνια από το να χαρακτηριστεί automotive industry.

 

Salonikos82

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2008
Μηνύματα
530
Like
113
Πόντοι
6
οι κινητηρες φορμουλα 1 που εχουν θερμικη αποδοση κοστα στο 50% (που ειναι στα ορια του κυκλου του καρνο) και βγαζουν περιπου 500 αλογα στο λιτρο εχουν ανοχες τοσο μικρες που ο κινητηρας οταν ειναι κρυος ειναι πρακτικα κολλημενος, χρειαζεται να περασει ζεστο νερο εξωτερικα πρωτα, να ερθει στη θερμοκρασια λειτουργειας και μετα να το βαλεις μπρος. Αλλα ο πανοπουλος θα βγαλει 1000 αλογα στο λιτρο με καποιο μαγικο τροπο. 

Αυτό δεν το γνώριζα για τους κινητήρες της F1. Γαμάτο και λογικό όμως. Σαν το SR-71 από την ανάποδη που χάνει καύσιμα από την συστολή όταν δεν πετάει με μεγάλη ταχύτητα.
 

tsilibourditsas

Μέγας
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
836
Κριτικές
17
Like
97
Πόντοι
4.165
Έγραψα λίγο βιαστικά ότι μάλλον είναι φιδέμπορας ο τύπος, είδα μερικά άλλα video χτες, φαίνεται ότι ξέρει αρκετά πράγματα και έχει ασχοληθεί, οπότε αναιρώ και επιφυλάσσομαι. Και μόνο που προσπαθεί καλό είναι, είχε και κάποιες διακρίσεις,
βλέποντας μόνο το πρώτο βιντεο βιάστηκα να συμπεράνω, για δείτε και εσείς τουλάχιστον προσπαθεί ο άνθρωπος, για δείτε και σχολιάστε μετά.

Άμα δεις και το παγκόσμιο ρεκόρ που έκανε εμφάνισε βλάβη το αμάξι. Πολύ φοβάμαι ότι η φιλοσοφία του πουσαρίσματος που έχει θα βγάλει ένα αναξιόπιστο αμάξι ακόμη και αν αγγίξει τα νούμερα που ισχυρίζεται. Όταν σε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κοστίζει εκατομμύρια η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική προσωπικά έχω τις αμφιβολίες μου ότι με την φιλοσοφία του πουσαρίσματος που έχει η αξιοπιστία δεν θα είναι μειωμένη.
Για εμένα είναι αρκετά πιθανό να βγάλει ένα αμάξι τελικά, λίγο πιθανό να βγάλει ένα αμάξι με τα χαρακτηριστικά που διαφημίζει, και πολύ λίγο πιθανό να βγάλει ένα αμάξι με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που να είναι και αξιόπιστο. Το να βγάλει ένα αμάξι που να εντυπωσιάσει σε μερικές δοκιμές αλλά μετά να κλατάρει είναι και η παγίδα για εμένα, μπορεί ένας υποψήφιος αγοραστής να την πατήσει έτσι. Να πει "πω πω τι αμαξάρα πήρα" και μετά από μια βδομάδα-μήνα χρήσης να κλατάρει η μηχανή του.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
Επειδή έζησα εξωτερικό, και εκεί που έμενα ήταν ο δρόμος με 2 αντιπροσωπείες supercars και πολλές φορές πήγαινα και κοιτούσα μιλούσα μάλιστα στο δικό μου μαγαζί ερχόταν και τρώγανε αγοραστές, οι πωλητές και τα παιδιά από τα συνεργεία, μου δίνανε να oδηγήσω μπας και αγοράσω και εγώ, να καταλάβεις πρώτη φορά στην ζωή μου οδήγησα αυτοκίνητο με  GPS με ομιλία το 1997, όλα αυτά τα αυτοκίνητα περνάνε τον περισσότερο χρόνο στα γκαράζ των ιδιοκτητών και στα συνεργεία. Ότι κουφή βλάβη να φανταστείς, από ηλεκτρικά ηλεκτρονικά, καμμένες φλάντζες, να χάνουν ξαφνικά τα νερά, να μη ξεκλειδώνουν λόγω του ότι δεν έχουν μαζική παραγωγή και φτιάχνονται σε λίγα κομμάτια, πάντα κάθε λίγο και λιγάκι βλάβη, χαρακτηριστικά θυμάμαι δύο τύπους ο ένας είχε μια Porche 993 και ο άλλος μια Lamborghini Diablo, o ένας πείραζε τον άλλο ποιος πάει πιο πολλές φορές στο συνεργείο. Μεγάλες εταιρίες και δεν τα κατάφερναν σε αξιοπιστία, σιγά μη καταφέρει να βγει custom κινητήρας αξιόπιστος απο 2 ανθρώπους στην Ελλάδα, στην δεύτερη γκαζιά θα κολλάει, απλά να λέμε ότι έχουμε και εμείς κάποιον που ασχολείται.
Α ρε χρόνια απίστευτα μια φορά μας είχε κολλήσει η ηλιοροφή ανοιχτή σε νεροποντή σε 1 λεπτό η Porche έγινε μπανιέρα με τις μπατονέτες καθάριζαν μετά τον λεβιέ ταχυτήτων τα λαστιχάκια.
 

dem

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Νοε 2005
Μηνύματα
3.734
Κριτικές
15
Like
6.476
Πόντοι
8.345
1 comment = 100 χιλιάδες ευρώ τύπε
Ασχερο με το θεμα αλλα τα comments δεν πληρωνονται στο ινσταγκραμ. Τα λεφτα βγαινουν απο εταιριες που πληρωνουν για να τις αναφερεις σε ποστ σου.

Btw αλλαξε στοχο, πλεον θελει να βγαλει ultracar, οχι hypercar  

Seems like the first production car that can be named #ultracar is #chaos. Power to weight ratio > 2:1, augmented technology and exotic materials combining with “teleporting” performance, are enough to name it ultra car.
It’s time to leave back to past super cars, hyper cars and mega cars. A new category opens ! .
 

bourdeliaris82

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Οκτ 2011
Μηνύματα
6.625
Κριτικές
57
Like
6.780
Πόντοι
6.030
Ασχερο με το θεμα αλλα τα comments δεν πληρωνονται στο ινσταγκραμ. Τα λεφτα βγαινουν απο εταιριες που πληρωνουν για να τις αναφερεις σε ποστ σου.

Btw αλλαξε στοχο, πλεον θελει να βγαλει ultracar, οχι hypercar  

Seems like the first production car that can be named #ultracar is #chaos. Power to weight ratio > 2:1, augmented technology and exotic materials combining with “teleporting” performance, are enough to name it ultra car.
It’s time to leave back to past super cars, hyper cars and mega cars. A new category opens ! .
Κοιτα το μονο σιγουρο ειναι οτι θα βγαλει ενα σουβλακιcar....
 

escoman

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2010
Μηνύματα
642
Κριτικές
1
Like
297
Πόντοι
26
Ασχερο με το θεμα αλλα τα comments δεν πληρωνονται στο ινσταγκραμ. Τα λεφτα βγαινουν απο εταιριες που πληρωνουν για να τις αναφερεις σε ποστ σου.

Btw αλλαξε στοχο, πλεον θελει να βγαλει ultracar, οχι hypercar 

Seems like the first production car that can be named #ultracar is #chaos. Power to weight ratio > 2:1, augmented technology and exotic materials combining with “teleporting” performance, are enough to name it ultra car.
It’s time to leave back to past super cars, hyper cars and mega cars. A new category opens ! .

μερικοί δεν πιάνετε την ειρωνία έτσι;

 

psaromenos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2015
Μηνύματα
86
Κριτικές
4
Like
402
Πόντοι
300
Αν κάποιος ασχολείται σοβαρά με το car tuning ή έχει ελάχιστες μηχανολογικές γνώσεις μπορεί εύκολα να καταλάβει το μέγεθος της παπάτζας του συγκεκριμένου

Αν κάποιος ΞΕΡΕΙ το Ελληνικό σιχαμένο tuning και την ιστορία του δεν θα ασχολιόταν καν

ΕΧΕΙ και μαγκιά του , το ρεκόρ με το EVO αλλά μέχρι εκεί (αφού έχει γεμίσει για μια 10ετία τις πίστες με σπαμένα εξαρτήματα και λάδια)

ΕΧΕΙ αντιγράψει ότι υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο παρουσιάζοντας το σαν δικό του - ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ

και δεν έχει ούτε ΕΝΑ μηχάνημα δικό του αλλά μισθώνει μηχανήματα αριστερά / δεξιά για να του κάνουν κόπιες

ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΑΓΚΑΣ στο να πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και να προκαλεί το συναίσθημα του φιλοπάτρη μέσου διανοητικά καθυστερήμενου Έλληνα για να κερδίσει likes και promotion

YΣ: την στιγμή που μιλάμε ΔΕΝ υπάρχει ένα βελτιωμένο δικό του αμάξι στα κοντροστέκια ή στην πιάτσα και δεν υπάρχει και κάποιο με εξαρτήματα που έχει δουλέψει (εκτός από κάτι κόπιες σε τούρμπο)
 

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
...
τωρα οντως? θα φερεις με σμυριδοπανο και το χερι ενα ολοκληρο μπλοκ στις ανοχες που χρειαζονται για να βγαλεις 4000 αλογα απο 4λτ κινητηρα...? Αυτοι οι κινητηρες εχουν τρομακτικα μικρες ανοχες, για παραδειγμα οι κινητηρες φορμουλα 1 που εχουν θερμικη αποδοση κοστα στο 50% (που ειναι στα ορια του κυκλου του καρνο) και βγαζουν περιπου 500 αλογα στο λιτρο εχουν ανοχες τοσο μικρες που ο κινητηρας οταν ειναι κρυος ειναι πρακτικα κολλημενος, χρειαζεται να περασει ζεστο νερο εξωτερικα πρωτα, να ερθει στη θερμοκρασια λειτουργειας και μετα να το βαλεις μπρος. Αλλα ο πανοπουλος θα βγαλει 1000 αλογα στο λιτρο με καποιο μαγικο τροπο.  

Και οχι, το να βγαλεις 2000 αλογα για 7 δευτερολεπτα απο ενα διλιτρο μοτερ βαζοντας μια τουρμπινα λιγο μεγαλυτερη απο το κινητηρα καθεαυτο δεν λεει κατι γιατι ο κινητηρας αυτος θελει ανακτασκευη μετα απο καθε 7 δευτερολεπτα. Επισις αν ειδες το σχημα του αυτοκινητου (να τονισω εδω οτι ολες οι φωτογραφιες που εχουμε δει ειναι 3d renders δεν υπαρχει καμια κανονικη) δεν δικαιολογει για κανενα λογο κινητηρα 4000 ιππων γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει τροπος να το ψυξεις αυτο το πραγμα. Ενας κινητηρας 4000hp παραγει στη καλυτερη περιπτωση περιπου 6000 kWatt θερμοτητα, αυτο πρεπει ΚΑΠΩΣ να το ψυξεις, η σιρον με τα φλορικα 1500 αλογα εχει 12 ιντερκουλερ και κατι εισαγωγες σαν το κωλο του λιλα παντου για να περναει αερας, αυτο το πραγμα δεν εχει τιποτα.  

Ενδεικτικα μια σομπα δωματιου ειναι δεν ειναι 3 kwatt. 

O τυπος ειναι παπατζης απο τους λιγους, λεει τετοιες βλακειες για να εντυπωσιαζει τα καγκουρακια με τα OPC που δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινηση η μηχανολογια και θελουν να το "τουρμπισουν" για να πανε πιο γρηγορα στα λιμανακια. Απο τετοιους αλλο τιποτα και ετσι βγαζει τα λεφτα του.


  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
Να τονισω εδω οτι οι μπιελες αυτες ειναι ψευτικες, ειναι ενα τυπομενο απο 3d printer και καλα προτοτυπο το οποιο φυσικα δεν μπορει ουτε εχει ποτε χρησημοποιηθει πουθενα γιατι τα ανθρακονηματα δεν λειτουργουν καλα σε τετοιες θερμοκρασιες και πιεσεις, επισις το σχημα τυπου αυγοδαρτης θα εκανε τα λαδια σκατα. Ειναι παπατζες ολα. Οποιος θελει ας παει να του ζητησει να τα αγορασει, βαζω εγω τα λεφτα. Να δειτε τι θα παρετε.

Σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο τυπε.

Οι εταιριες λιπαντικων, εχουν ξοδεψει μυρια για ερευνες και εξελιξη και δοκιμες στο να κατασκευαζουν συνεχως καλυτερα λιπαντικα για τους κινητηρες.

Ενα απο τα βασικα χαρακτηριστικα που κανει καλο ενα λιπαντικο και το θετει στη πρωτη δεκαδα ειναι να εχει χαμηλο επιπεδο αφρισμου.

Το σχημα που εχει η μπιελα θα κανει μετα απο ενα λεπτο το πολυ αφρο ολο το λαδι μεσα στο κινητηρα.

  :hi:
 
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.280
Κριτικές
8
Like
7.313
Πόντοι
2.636
τυποι τον σεπτεμβριο λεει οτι θα παρουσιασει το πρωτο πρωτοτυπο το CHAOS στην εκθεση του ντουμπαι

κυριακη κοντη γιορτη

Στο ινστα που έχει, ανάρτηση του Απριλίου έλεγε ότι θα το παρουσιάσει στο σαλόνι της Γενεύης!
 

αμαμητος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.453
Like
1.451
Πόντοι
216
να υπερετουσαρεις μια μηχανη νομιζω οτι ειναι αρκετα  ευκολο. τα παλιοτερα χρονια στις μηχανες αεροπλανων οταν κινδυνευες  απο τον εχθρο μπορουσες πολυ ευκολα να βγαλεις σπαραλια την μηχανη σε 30 δευτερολεπτα αλλα να ζησεις.οι γερμανοι ηταν αυθεντιες σε αυτο.
αλλα και σημερα πολλα αεροπλανα εχουν ενα κουμπι που σου επιτρεπει να κανεις αποτομο αυτοματο ελιγμο πανω απο το οριο των γ που αντεχει αρκει να ζησεις και ας γυρισεις πισω με μια καταπονημενη δομη αεροπλανου.
τωρα σχετικα με αυτον υπολογιζω οτι ασχετα την ικανοτητα που εχει, δεν διαθετει τα κεφαλαια που χρειαζεται για να κανει τις δοκιμες του και μελετες του αρα αυτα που λεει δεν ισχυουν
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.485
Κριτικές
517
Like
71.818
Πόντοι
41.129
...
τωρα οντως? θα φερεις με σμυριδοπανο και το χερι ενα ολοκληρο μπλοκ στις ανοχες που χρειαζονται για να βγαλεις 4000 αλογα απο 4λτ κινητηρα...? Αυτοι οι κινητηρες εχουν τρομακτικα μικρες ανοχες, για παραδειγμα οι κινητηρες φορμουλα 1 που εχουν θερμικη αποδοση κοστα στο 50% (που ειναι στα ορια του κυκλου του καρνο) και βγαζουν περιπου 500 αλογα στο λιτρο εχουν ανοχες τοσο μικρες που ο κινητηρας οταν ειναι κρυος ειναι πρακτικα κολλημενος, χρειαζεται να περασει ζεστο νερο εξωτερικα πρωτα, να ερθει στη θερμοκρασια λειτουργειας και μετα να το βαλεις μπρος. Αλλα ο πανοπουλος θα βγαλει 1000 αλογα στο λιτρο με καποιο μαγικο τροπο.  

Και οχι, το να βγαλεις 2000 αλογα για 7 δευτερολεπτα απο ενα διλιτρο μοτερ βαζοντας μια τουρμπινα λιγο μεγαλυτερη απο το κινητηρα καθεαυτο δεν λεει κατι γιατι ο κινητηρας αυτος θελει ανακτασκευη μετα απο καθε 7 δευτερολεπτα. Επισις αν ειδες το σχημα του αυτοκινητου (να τονισω εδω οτι ολες οι φωτογραφιες που εχουμε δει ειναι 3d renders δεν υπαρχει καμια κανονικη) δεν δικαιολογει για κανενα λογο κινητηρα 4000 ιππων γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει τροπος να το ψυξεις αυτο το πραγμα. Ενας κινητηρας 4000hp παραγει στη καλυτερη περιπτωση περιπου 6000 kWatt θερμοτητα, αυτο πρεπει ΚΑΠΩΣ να το ψυξεις, η σιρον με τα φλορικα 1500 αλογα εχει 12 ιντερκουλερ και κατι εισαγωγες σαν το κωλο του λιλα παντου για να περναει αερας, αυτο το πραγμα δεν εχει τιποτα.  

Ενδεικτικα μια σομπα δωματιου ειναι δεν ειναι 3 kwatt. 

O τυπος ειναι παπατζης απο τους λιγους, λεει τετοιες βλακειες για να εντυπωσιαζει τα καγκουρακια με τα OPC που δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινηση η μηχανολογια και θελουν να το "τουρμπισουν" για να πανε πιο γρηγορα στα λιμανακια. Απο τετοιους αλλο τιποτα και ετσι βγαζει τα λεφτα του.


ο τυπος πανοπουλος εχει πει οτι το αυτοκινητο που φτιαχνει ειναι για μαζικη παραγωγη ?

μηπως ειναι για χρηση dragster ? απλα οχι dragster  με τη μορφη που εχουμε συνηθισει να βλεπουμε.
 
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.280
Κριτικές
8
Like
7.313
Πόντοι
2.636
Περασαμε και τον δεκαπενταυγουστο,οδευοντας προς Σεπτεμβρη!

Η αληθεια ειναι οτι δεν μ χε περασει απ το μυαλο οτι θα μπορουσε να ναι παπατζα,ωσπου ανοιχτηκε το θεμα.

Απορω γιατι,οπως και να χει τεινω να υπερσυμφωνησω με τον απο πανω τυπο,που ειπε οτι απλα προσπαθει μ αυτη την διαφημιση να προσελκυσει καγκουρια,να του σκασουν τα φραγκα τους για να τους κολησει το αυτοκολητακι πανοπουλος!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom