Νέα

Σκοτώθηκε ο Παντελής Παντελίδης – Θανατηφόρο τροχαίο στη Βουλιαγμένης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα JOULIANI
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 217K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

danni

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
852
Κριτικές
3
Like
94
Πόντοι
6
Δεν είναι προσθετικό. Ο Ιαβέρης τις λέει αυτές τις βλακείες.
Προσοχή, δε λέω ότι δεν είναι επικίνδυνο, αλλά ότι αν τρέχεις με 100 και συγκρουστείς μετωπικά με άλλο όχημα που τρέχει με εκατό ΔΕΝ είναι σα να συγκρούεσαι με 200.
απο τη Φυσικη στο σχολειο εξαιρεθηκες μαλλον....κι ο Ιαβερης μεγαλος μαλακας...ουτε διπλομα μοτοποδηλατου δεν εχει...
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.942
Κριτικές
151
Like
5.833
Πόντοι
37.127
Οπως πολυ σωστα επισημανατε αρκετοι, ειναι απαραιτητο (!!!) να μπει η οδηγικη παιδεια στα σχολεια και φυσικα να μπουν καμερες παντου και οι αστυνομικοι αντι για αυτογραφα να παιρνουν διπλωματα. Μονο ετσι θα σταματησει η μαστιγα να κλεινουν 5 σπιτια την ημερα (1600 νεκροι το χρονο)...αλιμονο σε αυτους που μενουν πισω..

προπόθεση βέβαια θα είναι να πας σχολείο πρώτα  :think:
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
11.484
Κριτικές
517
Like
71.800
Πόντοι
41.129
παλι καλα που δεν πηρε και κανενα άλλο πεζο ή τις κοπελες στο λαιμο του ... μεθυσμένος, ξενυχτης, χωρις ζωνη και με ιλιγγιωδη ταχυτητα πολλα λαθη μαζεμένα για να συγχωρεθουν,ας γινει ο θανατος του παράδειγμα προς αποφυγή για τους αλλους οδηγούς αν και σε 10 μερες κανεις δε θυμαται τιποτα και ολοι θα κανουν καγκουριες στο δρομο.
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.942
Κριτικές
151
Like
5.833
Πόντοι
37.127
βλπεω την άλλη στο αριστερό banner (Kiara) που χθες εγραφε στο fb σχεδον με δακρυα για τον Παντελίδη λες και τον ηξερε ...μετά σκούπισε τα δάκρυα πηρε το τζελ και μπήκε στο δωμάτιο γιατί περιμενε ο πελατης...
 

?Ainigma?

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2010
Μηνύματα
814
Κριτικές
12
Like
91
Πόντοι
606
απο τη Φυσικη στο σχολειο εξαιρεθηκες μαλλον....κι ο Ιαβερης μεγαλος μαλακας...ουτε διπλομα μοτοποδηλατου δεν εχει...
Από τη Φυσική + Μαθηματικά βγαίνει φίλε. Μη με βάζεις να στο λύσω.
Και σε παρακαλώ πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου. Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τι ξέρει ο καθένας και τι όχι.
 

danni

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
852
Κριτικές
3
Like
94
Πόντοι
6
Από τη Φυσική + Μαθηματικά βγαίνει φίλε. Μη με βάζεις να στο λύσω.
Και σε παρακαλώ πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου. Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τι ξέρει ο καθένας και τι όχι.
απο  αυτα που λες κρινω φυσικα και δε σε ξερω ! ορμη και κρουση Α Λυκειου, εγω αυτα ξερω αν εσυ εχεις κατι νεωτερο και καινοτομο παραθεσε το! Φιλικα παντα!
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
2007 μοντέλο...  Μπορεί να ειναι λοοκ amg όπως το 90% απο αυτές που κυκλοφορούν.

Αλλα και να είναι, τι να τα κάνεις τα 510 οταν δεν μπορεί να στρίψει απο κατασκευή ? Έχει πολυ ψιλό κεντρο βάρους , χαλια μεταξονιο , αναρτήσεις γτπ απο μόνο του σου λέει μη τρέχεις.


Αν ηταν (οπως λενε) του Ρεμου ή καποιου του συναφιου τελος παντων, πιθανοτατα θα ανηκει στο 10% των γνησιων amg...... Μπορει να ειναι απο μετριοι εως ασχετοι οδηγοι αλλα το χρημα ρεει αφθονο και δεν κανουν τσιγκουνιες.

Το "δε μπορει να στριψει απο κατασκευη" ειναι κατι σχετικοτατο, αν εννοεις δε μπορει να στριψει σα μια 430, μια M3, Carrera, ενα S2000 κλπ κλπ, μαζι σου.... Αλλα ενα αυτοκινητο 2,5 τονους, με μονιμη 4κινηση, τοση δυναμη και ενα σκασμο ηλεκτρονικα πανω του, το δε μπορει να στριψει ειναι κατι σχετικο.
 

Da Korax

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2009
Μηνύματα
149
Κριτικές
6
Like
27
Πόντοι
1
Από τη Φυσική + Μαθηματικά βγαίνει φίλε. Μη με βάζεις να στο λύσω.
Και σε παρακαλώ πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου. Δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τι ξέρει ο καθένας και τι όχι.
Νομίζω πως εννοείς αυτό τυπε
 

b0b

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.233
Κριτικές
1
Like
1.737
Πόντοι
216
Αν ηταν (οπως λενε) του Ρεμου ή καποιου του συναφιου τελος παντων, πιθανοτατα θα ανηκει στο 10% των γνησιων amg...... Μπορει να ειναι απο μετριοι εως ασχετοι οδηγοι αλλα το χρημα ρεει αφθονο και δεν κανουν τσιγκουνιες.

Το "δε μπορει να στριψει απο κατασκευη" ειναι κατι σχετικοτατο, αν εννοεις δε μπορει να στριψει σα μια 430, μια M3, Carrera, ενα S2000 κλπ κλπ, μαζι σου.... Αλλα ενα αυτοκινητο 2,5 τονους, με μονιμη 4κινηση, τοση δυναμη και ενα σκασμο ηλεκτρονικα πανω του, το δε μπορει να στριψει ειναι κατι σχετικο.

Το ειπα σε σχέση με την slk350 r171 που λένε οτι κυκλοφορούσε κανονικά.

Ας υποθεσουμε οτι ειναι η γνήσια AMG , δλδ εχει πάνω
1. Airmatic sport suspension
2. Adaptive shock damping που κανονιζει μόνο του την σκληρότητα των αμορτισέρ ανάλογα την οδήγηση
3. Stability control

αποψη μου , και με όλα αυτά, η stock slk στριβει πολύ καλυτερα.
 

?Ainigma?

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2010
Μηνύματα
814
Κριτικές
12
Like
91
Πόντοι
606
απο  αυτα που λες κρινω φυσικα και δε σε ξερω ! ορμη και κρουση Α Λυκειου, εγω αυτα ξερω αν εσυ εχεις κατι νεωτερο και καινοτομο παραθεσε το! Φιλικα παντα!
Ωραία γιατί από το πληκτρολόγιο γίνονται παρεξηγήσεις.
Η σχολική φυσική δε θα σε βοηθήσει εδώ γιατί έχουμε αντίθετες φορές και τεράστιες απώλειες σε θερμότητα.
Ο σύνδεσμος που παρέθεσε ο από πάνω το λέει καλά.
Και αυτό είναι επίσης καλό


Πρόσεξε πως λέει πως η ταχύτητα είναι η ίδια σε βράχο! Στην πραγματικότητα είναι λίγο παραπάνω, πρέπει να είναι ένα 10% περίπου δεν είμαι βέβαιος, σε ένα αντικείμενο με τη ίδια ελαστικότητα με το αυτοκίνητο.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.542
Like
35.865
Πόντοι
9.931
Πιστεύω ένα μεγάλο ρόλο στο δυστύχημα έπαιξε το ότι δεν οδηγούσε το δικό του αυτοκινητο, ακομα και αν το ειχε ηδη μια εβδομάδα το ML ειναι δύσκολο να ειχε προλάβει να το "μάθει".
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
Το ειπα σε σχέση με την slk350 r171 που λένε οτι κυκλοφορούσε κανονικά.

Ας υποθεσουμε οτι ειναι η γνήσια AMG , δλδ εχει πάνω
1. Airmatic sport suspension
2. Adaptive shock damping που κανονιζει μόνο του την σκληρότητα των αμορτισέρ ανάλογα την οδήγηση
3. Stability control

αποψη μου , και με όλα αυτά, η stock slk στριβει πολύ καλυτερα.



Καλα, δεν το συζηταμε, συμφωνω απολυτα, απλα και τα παρεξηγημενα "τουβλα πανω σε ροδες" δεν ειναι τοσο ατσαλα οσο φαινονται εξ οψεως. Και μονο η ενεργη 4κινηση με σωστο χειρισμο παντα, ειναι ενα δυναμικο πλεονεκτημα. Φυσικα παντα υπο νορμαλ συνθηκες και ομοιες. Αν πχ στο apex της στροφης βρεθηκε με 150 χλμ και πιθανον με λαθος γραμμη τα αποτελεσματα θα ηταν περιπου τα ιδια ειτε με το amg ή με την slk. Να μη σου πω οτι με την slk οι πιθανοτητες λιγοτερες.
 

sexdreamer

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαρ 2014
Μηνύματα
389
Κριτικές
83
Like
447
Πόντοι
361
παλι καλα που δεν πηρε και κανενα άλλο πεζο ή τις κοπελες στο λαιμο του ... μεθυσμένος, ξενυχτης, χωρις ζωνη και με ιλιγγιωδη ταχυτητα πολλα λαθη μαζεμένα για να συγχωρεθουν,ας γινει ο θανατος του παράδειγμα προς αποφυγή για τους αλλους οδηγούς αν και σε 10 μερες κανεις δε θυμαται τιποτα και ολοι θα κανουν καγκουριες στο δρομο.
Η μία κοπέλα χτυπήσε πολύ άσχημα και ήδη έχει υποβληθεί σε ένα σωρό χειρουργία κύριως για θώρακα και πόδι. Αυτή ποιός θα την αποζημιώσει γιαυτό που υπέστη? Και δεν εννοώ χρηματικά. Αμφίβολό το βλέπω με αυτά τα τραύματα να ξαναγίνει όπως πρώτα + την ταλαιπωρία που θα περάσει για να αναρώσει. Κρίμα για το παιδί που πάει αλλά τις έχει τις ευθύνες του.
 

b0b

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.233
Κριτικές
1
Like
1.737
Πόντοι
216
Πιστεύω ένα μεγάλο ρόλο στο δυστύχημα έπαιξε το ότι δεν οδηγούσε το δικό του αυτοκινητο, ακομα και αν το ειχε ηδη μια εβδομάδα το ML ειναι δύσκολο να ειχε προλάβει να το "μάθει".

Αυτό ακριβώς.


Το κλασσικό λάθος είναι οτι όσο ποιο πολλά ηλεκτρονικά εχει ενα αυτοκίνητο , τόσο ποιο πολύ το εμπιστεύεται ο οδηγός χωρίς να εχει ιδεα για τα όρια του.

Αφιερώνεις 2-3 ΣΚ, πας track day στα μέγαρα , ακούς προσεκτικά αυτα που θα σου πουν και μετά στη πίστα βλέπεις τι μπορει να κάνει το αμαξι σου χωρίς να παρεις στο λαιμό σου.Και οταν θα βγεις μετά στο δρόμο δεν πας τάπα στις στροφές αλλα πολύ λιγότερο από οτι πήγαινες στην πίστα.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.463
Like
14.031
Πόντοι
2.606
Καλα, δεν το συζηταμε, συμφωνω απολυτα, απλα και τα παρεξηγημενα "τουβλα πανω σε ροδες" δεν ειναι τοσο ατσαλα οσο φαινονται εξ οψεως. Και μονο η ενεργη 4κινηση με σωστο χειρισμο παντα, ειναι ενα δυναμικο πλεονεκτημα. Φυσικα παντα υπο νορμαλ συνθηκες και ομοιες. Αν πχ στο apex της στροφης βρεθηκε με 150 χλμ και πιθανον με λαθος γραμμη τα αποτελεσματα θα ηταν περιπου τα ιδια ειτε με το amg ή με την slk. Να μη σου πω οτι με την slk οι πιθανοτητες λιγοτερες.
τα κρυα λαστιχα αν το σπιτι που βρισκονταν πριν ηταν κοντα θα μπορουσε να ειναι ενας λογος που δεν μπορεσε να μπει σε αυτη την στροφη με αυτο το αμαξι που δεν νομιζω να ηταν γνησιο αμεγκε θα μπορουσε λεω δεν λεω οτι απαραιτητα ειναι αυτος ο λογος
 

danni

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
852
Κριτικές
3
Like
94
Πόντοι
6
Ωραία γιατί από το πληκτρολόγιο γίνονται παρεξηγήσεις.
Η σχολική φυσική δε θα σε βοηθήσει εδώ γιατί έχουμε αντίθετες φορές και τεράστιες απώλειες σε θερμότητα.
Ο σύνδεσμος που παρέθεσε ο από πάνω το λέει καλά.
Και αυτό είναι επίσης καλό


Πρόσεξε πως λέει πως η ταχύτητα είναι η ίδια σε βράχο! Στην πραγματικότητα είναι λίγο παραπάνω, πρέπει να είναι ένα 10% περίπου δεν είμαι βέβαιος, σε ένα αντικείμενο με τη ίδια ελαστικότητα με το αυτοκίνητο.
Σ ευχαριστω φιλε ...δε σου κρυβω οτι τελειωσα το λυκειο τη 10ετια του πριν το 90. Οποτε μαλλον στο μικρο μου γιο θαναι χρησιμο αυτο που παραθετεις. Γηρασκω αει διδασκομενος! :thumbsup:
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.942
Κριτικές
151
Like
5.833
Πόντοι
37.127
Αυτό ακριβώς.


Το κλασσικό λάθος είναι οτι όσο ποιο πολλά ηλεκτρονικά εχει ενα αυτοκίνητο , τόσο ποιο πολύ το εμπιστεύεται ο οδηγός χωρίς να εχει ιδεα για τα όρια του.

Αφιερώνεις 2-3 ΣΚ, πας track day στα μέγαρα , ακούς προσεκτικά αυτα που θα σου πουν και μετά στη πίστα βλέπεις τι μπορει να κάνει το αμαξι σου χωρίς να παρεις στο λαιμό σου.Και οταν θα βγεις μετά στο δρόμο δεν πας τάπα στις στροφές αλλα πολύ λιγότερο από οτι πήγαινες στην πίστα.

ρε παιδιά διαβάζω τις αναλύσεις σας και πράγματι είναι ψαγμένες αλλά...η εφαρμογή των όσων γράφετε προυποθέτουν οδηγό νημφάλιο και συγκεντρωμένο...τώρα μετά από σερι ξενύχτι στις 8.30 το πρωί και με μυαλό θωλό από τη νύστα και οτι άλλο πως εφαρμόζονται αυτά που λέτε με 150 χλμ στην απότομη γαμωστροφή μετά την ευθεία?
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
τα κρυα λαστιχα αν το σπιτι που βρισκονταν πριν ηταν κοντα θα μπορουσε να ειναι ενας λογος που δεν μπορεσε να μπει σε αυτη την στροφη με αυτο το αμαξι που δεν νομιζω να ηταν γνησιο αμεγκε θα μπορουσε λεω δεν λεω οτι απαραιτητα ειναι αυτος ο λογος


Παιζει και αυτο. Αν και οτι και να λεμε, οτι και να αναλυσουμε, το σιγουρο ειναι οτι μιλαμε για πολλα χιλιομετρα, περισσοτερα απ οτι σηκωναν οι συνθηκες. Αφηνω ενα μικρο παραθυρο για το ενδεομενο στραβοτιμονιας ηθελημενα ή μη.
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
ρε παιδιά διαβάζω τις αναλύσεις σας και πράγματι είναι ψαγμένες αλλά...η εφαρμογή των όσων γράφετε προυποθέτουν οδηγό νημφάλιο και συγκεντρωμένο...τώρα μετά από σερι ξενύχτι στις 8.30 το πρωί και με μυαλό θωλό από τη νύστα και οτι άλλο πως εφαρμόζονται αυτά που λέτε με 150 χλμ στην απότομη γαμωστροφή μετά την ευθεία?


Σωστος, μιλαμε για συνθηκες νορμαλ και περιπτωσεις αυτοκινητων και οδηγων ικανων ή μη αλλα φυσικα το πιο σημαντικο ειναι αυτο. Η κατασταση του οδηγου κυριως νοητικα εκεινη τη στιγμη.
 

?Ainigma?

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2010
Μηνύματα
814
Κριτικές
12
Like
91
Πόντοι
606
Σ ευχαριστω φιλε ...δε σου κρυβω οτι τελειωσα το λυκειο τη 10ετια του πριν το 90. Οποτε μαλλον στο μικρο μου γιο θαναι χρησιμο αυτο που παραθετεις. Γηρασκω αει διδασκομενος! :thumbsup:
Παρακαλώ, καλή συνέχεια
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom