in_between
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 244
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Στο τέλος του post υπάρχει σημαντικό ερώτημα αλλά ...
Για αρχή: το κείμενο έχει ωραίο ύφος;
Μάλιστα, έχει ύφος σπαραξικάρδιο και σαν τέτοιο μετράει.
Επίσης ο λόγος του είναι -κατά την άποψή μου- υπόδειγμα του λεγόμενου παραληρηματικού λόγου. Διαβάστε Ζουράρι, Βέλτσο ή έστω λίγο Δανίκα και θα αποκτήσετε μέτρο σύγκρισης! Δεν ξέρω ποιος από τους τέσσερις (παίζει και ο καθηγητής) θα σας φανεί πιο γουστόζικος! Επιπλέον έχει αναντίρρητα πλούσιο και εντυπωσιακό λεξιλόγιο, πράγμα βασικό και για αυτό το είδος λόγου ...
Το πιο σημαντικό όμως είναι άλλο: το κείμενο είναι ή δεν είναι διδακτικό και πόσο;!; Δεν λέω αν διαφωνεί κανείς ή συμφωνεί, ρωτάω αν το θεωρείτε διδακτικό... Θα θέλατε να διδάσκεται στα Λύκεια;;; Σκεφτείτε αν κάτι τέτοιο θα ήταν χρήσιμο και πόσο!
Απαντώ στο μέλος ais8hsh.
Αν πίστευα ότι μπορώ να σκεφθώ μόνος και να τα καταλάβω όλα, δεν θα έπαιρνα μέρος σε συζητήσεις. Μόνο διαλέξεις θα έδινα!
Ρωτώντας (και συζητώντας με διαφωνίες, κριτικές, επικρίσεις, αντεγκλήσεις, διακοπές, μαλακίες, "εξυπνάδες",μπινελικώματα, ερωτήσεις και κόντρα ερωτήσεις ...) πάει κανείς στην πόλη!...
Και τώρα το ερώτημα! Με αυτά που λέει ο "κειμενογράφος" μπορεί κανείς να συμφωνεί, να διαφωνεί, να γελάει ή να αηδιάζει ...
Εντάξει! Θα σου πει και ο άλλος: <ʼποψή μου και άποψή σου ... > και έτσι δεν βγάζεις καμιά σπουδαία άκρη.
Υπάρχει ομως κάτι πολύ ουσιαστικό -που θα ήταν στοιχειώδες να αναφέρεται ... - και ο ... ξεχνάει ή αποφεύγει, πάντως παραλείπει ΞΑΝΑ να αναφέρει;!;!; Και γιατί -κατά την γνώμη ΣΑΣ- γίνεται αυτό;;;
Για αρχή: το κείμενο έχει ωραίο ύφος;
Μάλιστα, έχει ύφος σπαραξικάρδιο και σαν τέτοιο μετράει.
Επίσης ο λόγος του είναι -κατά την άποψή μου- υπόδειγμα του λεγόμενου παραληρηματικού λόγου. Διαβάστε Ζουράρι, Βέλτσο ή έστω λίγο Δανίκα και θα αποκτήσετε μέτρο σύγκρισης! Δεν ξέρω ποιος από τους τέσσερις (παίζει και ο καθηγητής) θα σας φανεί πιο γουστόζικος! Επιπλέον έχει αναντίρρητα πλούσιο και εντυπωσιακό λεξιλόγιο, πράγμα βασικό και για αυτό το είδος λόγου ...
Το πιο σημαντικό όμως είναι άλλο: το κείμενο είναι ή δεν είναι διδακτικό και πόσο;!; Δεν λέω αν διαφωνεί κανείς ή συμφωνεί, ρωτάω αν το θεωρείτε διδακτικό... Θα θέλατε να διδάσκεται στα Λύκεια;;; Σκεφτείτε αν κάτι τέτοιο θα ήταν χρήσιμο και πόσο!
Απαντώ στο μέλος ais8hsh.
Αν πίστευα ότι μπορώ να σκεφθώ μόνος και να τα καταλάβω όλα, δεν θα έπαιρνα μέρος σε συζητήσεις. Μόνο διαλέξεις θα έδινα!
Ρωτώντας (και συζητώντας με διαφωνίες, κριτικές, επικρίσεις, αντεγκλήσεις, διακοπές, μαλακίες, "εξυπνάδες",μπινελικώματα, ερωτήσεις και κόντρα ερωτήσεις ...) πάει κανείς στην πόλη!...
Και τώρα το ερώτημα! Με αυτά που λέει ο "κειμενογράφος" μπορεί κανείς να συμφωνεί, να διαφωνεί, να γελάει ή να αηδιάζει ...
Εντάξει! Θα σου πει και ο άλλος: <ʼποψή μου και άποψή σου ... > και έτσι δεν βγάζεις καμιά σπουδαία άκρη.
Υπάρχει ομως κάτι πολύ ουσιαστικό -που θα ήταν στοιχειώδες να αναφέρεται ... - και ο ... ξεχνάει ή αποφεύγει, πάντως παραλείπει ΞΑΝΑ να αναφέρει;!;!; Και γιατί -κατά την γνώμη ΣΑΣ- γίνεται αυτό;;;