Νέα

Ψάχνοντας την κοινή...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα in_between
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 87
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
I

in_between

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
244
Like
0
Πόντοι
1
Στο τέλος του post υπάρχει σημαντικό ερώτημα αλλά ...

Για αρχή: το κείμενο έχει ωραίο ύφος;

Μάλιστα, έχει ύφος σπαραξικάρδιο και σαν τέτοιο μετράει.
Επίσης ο λόγος του είναι -κατά την άποψή μου- υπόδειγμα του λεγόμενου παραληρηματικού λόγου. Διαβάστε Ζουράρι, Βέλτσο ή έστω λίγο Δανίκα και θα αποκτήσετε μέτρο σύγκρισης! Δεν ξέρω ποιος από τους τέσσερις (παίζει και ο καθηγητής) θα σας φανεί πιο γουστόζικος! Επιπλέον έχει αναντίρρητα πλούσιο και εντυπωσιακό λεξιλόγιο, πράγμα βασικό και για αυτό το είδος λόγου ...

Το πιο σημαντικό όμως είναι άλλο: το κείμενο είναι ή δεν είναι διδακτικό και πόσο;!; Δεν λέω αν διαφωνεί κανείς ή συμφωνεί, ρωτάω αν το θεωρείτε διδακτικό... Θα θέλατε να διδάσκεται στα Λύκεια;;; Σκεφτείτε αν κάτι τέτοιο θα ήταν χρήσιμο και πόσο!

Απαντώ στο μέλος ais8hsh.
Αν πίστευα ότι μπορώ να σκεφθώ μόνος και να τα καταλάβω όλα, δεν θα έπαιρνα μέρος σε συζητήσεις. Μόνο διαλέξεις θα έδινα!
Ρωτώντας (και συζητώντας με διαφωνίες, κριτικές, επικρίσεις, αντεγκλήσεις, διακοπές, μαλακίες, "εξυπνάδες",μπινελικώματα, ερωτήσεις και κόντρα ερωτήσεις ...) πάει κανείς στην πόλη!...

Και τώρα το ερώτημα! Με αυτά που λέει ο "κειμενογράφος" μπορεί κανείς να συμφωνεί, να διαφωνεί, να γελάει ή να αηδιάζει ...
Εντάξει! Θα σου πει και ο άλλος: <ʼποψή μου και άποψή σου ... > και έτσι δεν βγάζεις καμιά σπουδαία άκρη.
Υπάρχει ομως κάτι πολύ ουσιαστικό -που θα ήταν στοιχειώδες να αναφέρεται ... - και ο ... ξεχνάει ή αποφεύγει, πάντως παραλείπει ΞΑΝΑ να αναφέρει;!;!; Και γιατί -κατά την γνώμη ΣΑΣ- γίνεται αυτό;;;
 

sargiris

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Μαΐ 2006
Μηνύματα
724
Κριτικές
8
Like
762
Πόντοι
366
Γιατι ντε και καλά φταινε ρε παιδιά οι εκπαιδευτικοί; Μην πυροβολείτε τον πιανίστα! Οι καθηγητες σε αυτη την περιπτωση δεν είναι δικαστές. Δεν ειναι αυτοί που θα επιβάλλουν ποινικές κυρώσεις στα παιδιά. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι πολύ σημαντικός και διαφορετικός απο αυτον που οι περισσότεροι εδω μεσα νομίζετε. Ειμαι κι εγω εκπαιδευτικός (ωρομίσθιος) και βλέπω στις λιγες ώρες που απασχολούμαι στο σχολείο μου, οτι τα πράγματα ξεφεύγουν ολοένα και περισσότερο... Προσωπικά πιστευω οτι το ψάρι βρωμαει απο το κεφαλι. Οταν οι βλέψεις για την Παιδεια ειναι η παραγκώνηση του Δημόσιου σχολείου και η στροφή στο Ιδιωτικό, τοτε φυσικά τιποτε δεν λειτουργεί σωστα γιατι δεν υπάρχει κανενας ελεγχος απο το Κράτος. Οταν εμενα δεν με ελέγχει κανείς, φυσικά και θα "λουφάρω". Γιατι πριν απο 20-30 χρονια δεν υπήρχανε τέτοια σκηνικά; Υπήρχε ο Σχολικός Επιθεωρητης που δεν καθοτανε απλα σε μια καρεκλα, αλλα ελεγχε τους πάντες και τα πάντα. Απο την άλλη, μην τους βαζετε όλους στο ίδιο καζάνι. Δυστυχως υπαρχουν πάρα πολλοι συναδελφοι που κάνουν λάθος δουλεια, αλλα ξερετε και πόσοι αλλοι υπάρχουν που δινουν ολη τους την ψυχή και τον εαυτό τους;
Γιαυτο θα παρακαλουσα να προσεχαμε λιγο το τι λεμε...
Εξάλλου δεν ειναι και δικαστές, ούτε ειναι τόσο απλή η θέση τους.
Απο την αλλη σκεφτηκατε ποτε τι γινότανε πιο παλια; Αν πηγαινα στο σπιτι και ο δασκαλος μου η ο καθηγητης μου μου εκανε παρατηρηση και το μαθαινανε οι δικοι μου, στο σπιτι γινοτανε Ο χαμος! Πολλες φορές μαλιστα έπεφτε κι ενα χεράκι... Σημερα; Μια φορα ολο κι ολο παραπονεθηκα για την συμπεριφορα ενος μαθητη, που εσπαγε πορτες και παραθυρα και στο παρα πεντε γλιτωσα τη μηνυση απο τον πατερα του γιατι σου λεει "το δικο μου το παιδι ρε κατηγορεις;"
ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΑΝΙΣΤΑ!!!!
 

xxx

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2005
Μηνύματα
56
Like
0
Πόντοι
0
Ρε παιδιά, μήπως μπερδεύουμε την βούρτσα με την ... οδοντόβουρτσα. Kατ' αρχήν να διευκρινίσουμε πως η άποψη του καθηγητή είναι προσωπική και σε καμιά περίπτωση δεν εκφράζει το σύνολο των εκπαιδευτικών όπως είδαμε και από την τοποθέτηση της τοπικής ένωσης καθηγητών όσο και της ΟΛΜΕ. Επομένως αυτές οι αφελείς και επικίνδυνες πολλές φορές γενικεύσεις στερούνται ουσίας και σοβαρότητας. Απλά βρίσκουμε αφορμές για να σιχτιρίσουμε οτιδήποτε κινείτε γύρω μας και δυστυχώς τελευταία αυτό τείνει να γίνει κανόνας, με πρώτους διδάξαντες καταξιωμένους και ευυπόληπτους δημοσιογράφους ( βλ. Ευαγγελάτος ) λειτουργώντας ως πλιατσικολόγοι των εντυπώσεων. Να διευκρινίσω εδώ πως και εγώ είμαι κατά του τρόπου χειρισμού της υπόθεσης από τον σύλλογο του συγκεκριμένου σχολείου, το οποίο μάλιστα την ημέρα του περιβόητου συμβάντος τελούσε υπό κατάληψη. ʼρα, αν διακατεχόμαστε από ψήγματα στοιχειώδους σοβαρότητας, θα αντιλαμβανόμασταν ότι οι συγκεκριμένοι καθηγητές δεν θα μπορούσαν εκ των πραγμάτων να αποσοβήσουν το όλο σκηνικό, χωρίς αυτό να σημαίνει πως λειτούργησαν στην συνέχεια σωστά  . Απλή λογική χρειάζεται για να το αντιληφθούμε.  Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί τώρα ξαφνικά διαπιστώσαμε και θυμηθήκαμε των σπουδαίο και σημαντικό ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει ο καθηγητής στο σχολείο και στην κοινωνία γενικότερα. Να είναι δηλαδή καταρτισμένος και άριστος επιστήμονας, ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός, παιδαγωγός, σεκιουριτάς, παιδονόμος και μπεϊμπισιτερ ταυτόχρονα. Να εξασκεί λειτούργημα και όχι απλά ένα επάγγελμα. Τώρα τα θυμηθήκαμε όλα αυτά ξαφνικά; Μα πριν από λίγες μέρες, εν καιρό απεργιών, σύσσωμοι δημοσιογράφοι και "αγανακτισμένοι πολίτες" κατασυκοφαντούσαν τους "αναίσχυντους" δασκάλους για τις διεκδικήσεις τους. Επιχείρημά τους ; Μα ο δάσκαλος δεν κάνει τίποτα σημαντικό. Κάθετε. Κάνει την πιο τιποτένια εργασία. Το έργο του είναι μηδαμινό, οπότε ορθώς και είναι ο χειρότερα αμειβόμενος έλληνας δημόσιος υπάλληλος. Ορθώς ο κλητήρας του υπουργείου οικονομικών αμείβεται με μισθό διπλάσιο από αυτόν του καθηγητή. Η πλήρης απαξίωση λοιπών των σπουδών και του έργου του. Και ερχόμαστε τώρα και ζητάμε από αυτόν τον δύσμοιρο, απαξιωμένο, κατασυκοφαντημένο, κακοπληρωμένο,  και το κυριότερο, μη επιμορφωμένο δάσκαλο και καθηγητή, να είναι ο Σούπερμαν. Λίγη σοβαρότητα παιδιά. Ή θα αναγνωρίσουμε πως το έργο του εκπαιδευτικού είναι σπουδαίο, χρήσιμο, σημαντικό και με ιδιαίτερη βαρύτητα ή θα το απαξιώσουμε και μαζί με αυτό θα απαξιώσουμε και τις απαιτήσεις που με τόση ευκολία επικαλούμαστε.
  Όσο για την άλλη καραμέλα που συνεχώς κάποιοι πιπιλίζουν, με ιδιαίτερο ζήλο οφείλω να ομολογήσω, και αφορά το θέμα των φροντιστηρίων, τα πράγματα είναι νομίζω "ηλίου φαεινότερα". Όσο ο έλληνας γονιός θέλει να καμαρώσει το βλαστάρι του ντε και καλά επιστήμονα, τόσο θα υπάρχουν τα φροντιστήρια. Έχουμε να κάνουμε όχι απλά με εξετάσεις αλλά με έναν αδυσώπητο ανταγωνισμό. Είναι διαγωνισμός και όχι απλά εξετάσεις. Επομένως ο κάθε γονιός (και ειδικά για την Ελλάδα, κυριολεκτικά ισχύει "ο κάθε γονιός"), θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να αποκτήσει το παιδί του παραπάνω προσόντα από τα υπόλοιπα, για να ικανοποιήσει τον ευσεβή του πόθο. Επίσης, να μην ξεχνάμε πως στα φροντιστήρια οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Επικέντρωση μόνο στις εξετάσεις, ολιγομελή τμήματα των 5 ατόμων και όχι των 30 κτλ. ʼλλωστε ας μην ξεχνάμε πως ό,τι το πληρώνουμε άμεσα και από την τσέπη μας, το σεβόμαστε και πιο πολύ. Και τα λέω αυτά εγώ, που ποτέ δεν πήγα φροντιστήριο, γιατί δεν είχα την οικονομική δυνατότητα και αναγκαστικά βασίστηκα μόνο στους "επαίσχυντες" καθηγητές του δημόσιου σχολείου. Και δόξα το θεό και τις δύσκολες, τότε, πανελλήνιες εξετάσεις των δεσμών περάσαμε και σπουδάσαμε.
  Δεν θέλω όμως να επεκταθώ παραπάνω για να μην κουράσω. Απλά δεν χρειάζεται πάντα να κρίνουμε "ελαφρά την καρδία".
 
OP
OP
I

in_between

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
244
Like
0
Πόντοι
1
Είναι σχετικά απλό αυτό που ρωτάω (ως προς το πρώτο σκέλος του) και είναι κρίμα να το πάρει το ποτάμι.

Δεν χρησιμοποιείτε το μυαλουδάκι σας!!
Γενικολογείτε ή ασχολείστε με το αν "παπαρολογεί" ο <Κ.> με συνέπεια να παρασύρεστε και να μην σκέφτεστε!

Το τι λέει και με ποιο τρόπο είναι επουσιώδες!
Το ουσιώδες είναι σε τι έπρεπε να αναφερθεί (είναι στοιχειωδώς απλό!) και παραλείπει να το κάνει!
Αυτό είναι η άκρη του νήματος για να εξηγήσετε ... την απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων.
Αυτή η εξήγηση (φαίνεται σε μένα ότι ίσως) είναι μια από τις άκρες των νημάτων της υπόθεσης...

Γιατί ... βιασμός από κοινού σημαίνει (για ενηλίκους) δέκα χρόνια κάθειρξη each... το λιγότερο... Δεν βιάζουν (ή παρτουζώνουν αν θέλετε) στις σχολικές τουαλέττες κάθε χρόνο την καλύτερη μαθήτρια του Λυκείου... ακόμα και αν είναι  φτωχή Βουλγάρα!!!
Και το ένα και το άλλο είναι μεγάλη ... μπίζνα και αυτοί που (κανουν τη μαλακία και) το αποφασίζουν πρέπει να (πιστεύουν πως) έχουν λογαριάσει πολλές παραμέτρους.
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
in_between μετά από παρότρυνσή σου, κατανάλωσα χρόνο διαβάζοντας το thread που έχεις ανοίξει.

Ομολογώ ότι δεν το βρήκα ενδιαφέρον.

Αυτό που βρήκα ενδιαφέρον είναι οι υπαινιγμοί σου η προσπάθειά σου να κατευθύνεις  το που πηγαίνει.

Αν ξέρεις κάτι, μην το σπαταλάς στο bourdela.com αλλά πήγαινε στον εισαγγελέα. Αν δεν ξέρεις, μη σπαταλάς το χρόνο μας.

Αν πάλι απλά ψάχνεις για απόψεις, καλά έκανες και το άνοιξες. Απλά να σου πω ότι ήδη έχει γίνει ένας μικρός χαμός από παρόμοιο thread με τίτλο "Απίστευτο".

Αυτό που δεν είπε είναι η λέξη "βιασμός" Ε και; Τί σημασία έχουν αυτά που λέει, όταν πιο πολύ μετράνε αυτά που κάνει; Δεν ξέρω τι στάση κράτησε στην ψηφοφορία. Φανταζομαι θα τα βρεί η ΕΔΕ και ο εισαγγελέας.

Ρίξε μια ματιά στο thread "Απίστευτο". Ίσως έχουν ειπωθεί πράγματα που έχουν ενδιαφέρον και ενδεχομένως να αξίζει να τα λάβεις υπ' όψιν .
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.644
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.023
Πόντοι
17.085
Υπόσχομαι να προσπαθήσω να γίνει το thread πολύ ενδιαφέρον και να πείσω τον admimistrator να αναθεωρήσει δημόσια (και χωρίς πονοκεφάλους) την επιπόλαιη άποψή του!...
Επιπόλαιος και αμαθής είναι όποιος χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο κείμενο "σημαντικότατο κείμενο του Νεοελληνικού Λόγου".
 

sxsitegr

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2005
Μηνύματα
900
Like
2
Πόντοι
6
Ειδικές κυριαρχικές σχέσεις και πως λειτουργούν στα πλαίσια του κράτους.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Οι υπόλοιποι, προσθέστε στην παπαρολογία.
 
OP
OP
I

in_between

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
244
Like
0
Πόντοι
1
in_between μετά από παρότρυνσή σου, κατανάλωσα χρόνο διαβάζοντας το thread που έχεις ανοίξει.

Ομολογώ ότι δεν το βρήκα ενδιαφέρον.

Αυτό που βρήκα ενδιαφέρον είναι οι υπαινιγμοί σου η προσπάθειά σου να κατευθύνεις  το που πηγαίνει.

Αν ξέρεις κάτι, μην το σπαταλάς στο bourdela.com αλλά πήγαινε στον εισαγγελέα. Αν δεν ξέρεις, μη σπαταλάς το χρόνο μας.

Αν πάλι απλά ψάχνεις για απόψεις, καλά έκανες και το άνοιξες. Απλά να σου πω ότι ήδη έχει γίνει ένας μικρός χαμός από παρόμοιο thread με τίτλο "Απίστευτο".

Αυτό που δεν είπε είναι η λέξη "βιασμός" Ε και; Τί σημασία έχουν αυτά που λέει, όταν πιο πολύ μετράνε αυτά που κάνει; Δεν ξέρω τι στάση κράτησε στην ψηφοφορία. Φανταζομαι θα τα βρεί η ΕΔΕ και ο εισαγγελέας.

Ρίξε μια ματιά στο thread "Απίστευτο". Ίσως έχουν ειπωθεί πράγματα που έχουν ενδιαφέρον και ενδεχομένως να αξίζει να τα λάβεις υπ' όψιν .

Τη λέξη βιασμός την είπε και την παραείπε! Για την ακρίβεια χρησιμοποιήσε μια φορά την λέξη "βίασαν" και τέσσερις (4) φορές τη λέξη "βιαστές". Επιπόλαια διάβασες λοιπόν, πολύ επιπόλαια... Τι σκεφτόσουν όταν "διάβαζες";!;

  Να τι γίνεται όταν διαβάζεις με εκ των προτέρων σκοπό να δηλώσεις: "Αν ξέρεις κάτι, πήγαινε στον Εισαγγελέα!"

Εσένα θα περίμενα να μου το πεις; Αν κάτι σε ενοχλεί, εξήγησέ το και προσπάθησε να μας πείσεις.

Αλλιώς μην φορτώνεις το thread...
 

sxsitegr

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2005
Μηνύματα
900
Like
2
Πόντοι
6
Φίλε in_between... Τι σημαίνει "το δημοσίευσαν ΤΑ ΝΕΑ" ? Τί είναι ΤΑ ΝΕΑ του ΔΟΛ δηλαδή ? Η Βίβλος ? (που ακόμα και η Βίβλος έχει τους πολέμιούς της...)

ΥΓ... Στον ΔΟΛ ανήκει και το Cosmopolitan

Τα Νέα είναι μια σταθερά έγκριτη πηγή πληροφόρησης, από την εποχή του "www.sansimera.gr/archive/articles/show.php?id=16&feature=%CE%9A%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%8C%CF%82]νερού του Καματερού[/url]".
 

dytikos

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2005
Μηνύματα
59
Like
0
Πόντοι
0
Ο ΔΟΛ είναι χειρότερος και από το Βυζάντιο εσωτερικά.. Αυτό δεν σημαίνει αφ' ενός ότι δεν αρθρογραφούν και ελάχιστοι αξιόλογοι που καταφέρνουν να λένε την αποψή τους έξω από την γραμμή του "ιδρύματος" αλλά και αφ εταίρου δεν σημαίνει τίποτα απολύτως η δημοσίευση της επιστολής στο συγκεκριμένο μέσο.
Επιστολής που επί της ουσίας θα ήταν καλύτερα να μην την έγραφε ο φίλτατος εκπαιδευτικός γιατί δείχνει την γύμνια της σκέψης του και την έλλειψη υπόβαθρου στον χαρακτήρα του.
Λες και έκλεψαν καραμέλες από το κυλικείο του σχολείου... (Φταίει και ο κυλικειάρχης γιατί τις είχε μπροστά-μπροστά , καλογυαλισμένες.. και κοίταζε και αδιάφορα προς τα πάνω)
Αλλά δεν φταίει αυτός.. Φταίμε όλοι μας που ανεχόμαστε ανθρώπους χωρίς καλλιέργεια , γνώσεις και κοινωνική ηθική αντίστοιχη του έργου που έχουν αναλάβει. Και όχι μόνο τους ανεχόμαστε αλλά τους κάνουμε και μάγκες με τα ιδιαίτερα επί ιδιαιτέρων που άμεσα ή έμμεσα ζητάνε από τους γονείς, πολλές φορές εκβιαστικά.
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς -λόγω ηλικίας- έχετε γνωρίσει πραγματικούς δασκάλους/καθηγητές/παιδαγωγούς , αλλά αν είχατε αυτή την ευτυχία, θα διακρίνατε το έλλειμμα που παρουσιάζουν πολλοί σημερινοί και βέβαια του φίλτατου πολυγραφότατου φυσικού μας.
 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Ακριβώς, φταίει ο νεοέλληνας που δεν αντιδρά σε τίποτα και κάθεται σα μαλάκας και ανέχεται το κάθε τι.

Όσο για τον φυσικό που έστειλε επιστολή να κλαφτεί αντί να ντραπεί (και κάποιοι "συνάδελφοί" του θα τον κάνουν και ήρωα), στην Ιαπωνία πρόσφατα ο διευθυντής ενός σχολείου αυτοκτόνησε από ευθιξία για κάτι που στην ελλάδα θα περνούσε ασχολίαστο. Εδώ οι δικοί μας μόνο να ζητάνε αυξήσεις ξέρουν.
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.237
Like
450
Πόντοι
36
Όσο για τον φυσικό που έστειλε επιστολή να κλαφτεί αντί να ντραπεί (και κάποιοι "συνάδελφοί" του θα τον κάνουν και ήρωα)

Απ' όσους καθηγητές έχω μιλήσει για το θέμα, πήρα την ίδια εικόνα:

Ντροπή για τη στάση των " " " συναδέλφων" " " (τριπλά εισαγωγικά) και αηδία για την "τοπική κοινωνία". Επειδή μάλιστα τέτοιες κουβέντες φέρνουν στη μνήμη τις καταστάσεις του πρώτου διορισμού (κατά κανόνα σε επαρχίες πολύ πιο βαθειές και μαύρες από τη Αμάρυνθο) θεωρούν ότι τα ίδια (συγκάλυψη ημετέρων) ισχύουν σε όλη την επαρχία.

 

Todok

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.299
Like
12
Πόντοι
16
Aυτοί οι καθηγητές που σου είπαν ότι δήθεν ντρέπονται νομίζεις ότι είναι καλύτεροι; ʼσε το τι λένε στους άλλους, γιατί στην καθημερινή τους πρακτική στο σχολείο όλοι ίδιοι είναι. Οι εκπαιδευτικοί είναι η πιο υποκριτική τάξη στην ελλάδα.
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.237
Like
450
Πόντοι
36
Δεν είμαι ο αρμόδιος να το κρίνω αυτό και δεν μ' ενδιαφέρει να το κάνω. Αυτοί που μίλησα είναι άνθρωποι (για μένα) σωστοί.

Η άποψή σου είναι σεβαστή, αλλά διαφωνώ.
 

Xartinos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2006
Μηνύματα
456
Like
1
Πόντοι
1
Αν ήμουν γονιός μαθητή στο συγκεκριμένο σχολείο και άκουγα το ''Φυσικό'' να τα λέει αυτά,θα του έλεγα :
''Εγινε ότι έγινε, άστο αγόρι μου,μην το συνεχίζεις άλλο.
Τα έχετε γαμήσει που τα έχετε γαμήσει όλα,μη το παίζεται και αθώα περιστεράκια.Ολοι συνυπευθυνοι είμαστε.Μήπως θέλεις να σε πάρω απο το χεράκι να σε πάω στη παιδική χαρά;;
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
  Εσένα θα περίμενα να μου το πεις; Αν κάτι σε ενοχλεί, εξήγησέ το και προσπάθησε να μας πείσεις.

Αλλιώς μην φορτώνεις το thread...

Να προσπαθήσω να σε πείσω...για τι πράγμα...δεν κατάλαβα. Μπερδεύτηκες μάλλον.

Μην προσπαθείς να αντιστρέψεις τη λογική ροή. Σε ρωτάω αν έχεις να πεις κάτι, περιμένω από εσένα απάντηση. Αν προτιμάς να υπεκφεύγεις με εξυπνάδεςκαι υπονοούμενα, άστο μεγάλε, έχουμε δει πολλούς σαν εσένα.

Όσο για το δακρύβρεχτο γράμμα του εργαζόμενου στο σχολείο, αν έχει ηθικό πρόβλημα να παραιτηθεί. Τα ρέστα είναι υποκρισίες. Η ΕΔΕ είναι κοντά.

Σε αναμονή της απάντησής σου. Μην το κάψεις λέγοντας εξυπνάδες.
 

Xartinos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2006
Μηνύματα
456
Like
1
Πόντοι
1
Εσυ in-between δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι μας κυβερνάει η τέταρτη εξουσία.
Τα ΜΜΕ.
Μου κάνει εντύπωση που δεν το έχεις καταλάβει.
Είναι πασιφανές.
 
OP
OP
I

in_between

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
244
Like
0
Πόντοι
1
Θα προσπαθήσω να βρω τον χρόνο (και το κέφι) και να απαντήσω το συντομότερο δυνατό.

Έχω να απαντήσω -εκτός απο το βασικό ερώτημα που ο ίδιος έχω θέσει- στην κριτική του antisthenis που εκφράζει μια φαινομενικά εύλογη απορία (από πού και ως πού ένα κείμενο που τόσοι πολλοί και τόσο έντονα έχουν χαρακτηρίσει ως "παπαρολόγημα", μπορεί να χαρακτηρισθεί ως διδακτικό και τόσο πολύ ώστε να θεωρηθεί σημαντικότατο κείμενο του Νεοελληνικού Λόγου) και στα Περί Εκπαίδευσης και Ευθύνης που έχουν θέσει ο sargiris, ο xxx και πολλοί άλλοι.

Με τον Xartinos δεν θα διαφωνήσω πολύ. Στην Ελλάδα οι Θεσμικοί Δημαγωγοί (εννοώ τα ΜΜΕ, τις Εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας, τις Επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού τύπου και τα Συγκροτήματά τους) έχουν μεγάλη επιρροή και όχι μόνο.
Τα ΜΜΕ έχουν το ρόλο του Θεσμικού (συλλογικού) Δημαγωγού σε όλη την Ευρώπη, την Αμερική και τον (καπιταλιστικό) κοσμο. Όμως π.χ. στην Σουηδία η δύναμή τους εξισορροπείται από την ισχύ π.χ. της Saab, της Erikson, της Volvo και των άλλων μεγάλων Εταιρειών που συμμετέχουν στο Διεθνή Ανταγωνισμό, μάλιστα πολλές από αυτές χρηματοδοτούν (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) κάποιους Θεσμικούς Δημαγωγούς, συνεπώς τους ελέγχουν και έτσι ελέγχουν έμμεσα την Ιδιωτική Δημαγωγία, το συνολικό προϊόν των ΜΜΕ.
Και τι έγινε, τι διαφορά έχει αν ο Λαμπράκης ή ο Τεγόπουλος κ.λ.π. είναι μάλλον ανεξέλεγκτοι ή η δύναμή τους εξισσοροπείται από την Saab στη Σουηδία, την Phillips στην Ολλανδία, τη Nokia στη Φινλανδία κ.λ.π. ;
Νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαφορά: πέρα από την επίδραση μιας διεθνώς ανταγωνιστικής Επιχείρησης στο επίπεδο των μισθών, στον αριθμό και την ποιότητα των θέσεων εργασίας, το επίπεδο της Εκπαίδευσης στη Χώρα που "φιλοξενεί" την Επιχείρηση και επανδρώνεται κυρίως από πολίτες της (ξέρω ότι για μερικούς αυτά δεν είναι τόσο σημαντικά ή θεωρούνται επουσιώδη και τελικά επιζήμια...) η διαφοροποίηση (έχουν ψιλοπαγώσει τα δάχτυλά μου ρε γαμώ το!) είναι στο προϊόν αρχικά, στο πεδίο του ανταγωνισμού τελικά και στην ικανότητα που αυτός προϋποθέτει για να βρεις θέση να σταθείς.
Νομίζω ότι άλλο είναι το προϊόν σου να είναι η Δημαγωγία, το πόσο πετυχημένα θα κατευθύνεις την κοινή γνώμη σε μια χώρα και άλλο τα π.χ. ... αυτοκίνητα. Το να κατευθύνεις την κοινή γνώμη στην Ελλάδα ή το Βέλγιο θέλει "άλφα" ικανότητες (και αν τις έχεις, πέτυχες και καθιερώθηκες σαν Επιχείρηση Τύπου) ενώ το να φτιάξεις καλά αυτοκίνητα, τηλεοράσεις κ.λ.π. και να τα "περάσεις" στη διεθνή αγορά θέλει πολύ περισσότερες... ʼλλο ΔΕΛΤΑ και άλλο Phillips όχι μόνο σαν οικονομικά μεγέθη αλλά και σαν ... "αρχίδια".

Έτσι σκέφτομαι προσπαθώντας να εξηγήσω τη διαφορά επιπέδου σε πολλούς τομείς (ΔΕΝ ΕΙΠΑ: ΠΑΝΤΟΥ! ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ) της Ελληνικής κοινωνίας από τις προαναφερόμενες.
Μην μου πείτε ότι στον Καναδά ή την Ολλανδία ή την Φινλανδία κυβερνάει ο Λαός ενώ στην Ελλάδα ο ΔΟΛ, ο Τεγόπουλος και ο Μπόμπολας! ʼλλωστε την άποψη του Xartinos την θεωρώ υπεραπλούστευση. Και γράφω το ισορροπία κανονικά αλλά μου το βγάζει ανάποδα.
 

sxsitegr

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2005
Μηνύματα
900
Like
2
Πόντοι
6
Για να αποσαφηνίσω κάτι, ΕΔΕ όσον αφορά την απόφαση δε πρόκειται να γίνει. Μην κάνετε όρεξη.

Όσον αφορά τον έλεγχο της αποφάσεως από το δευτεροβάθμιο συμβούλιο, αυτός ο ιεραρχικός μπορεί να είναι μόνο έλεγχος νομιμότητας. Δηλαδή, το δευτεροβάθμιο συμβούλιο μπορεί να ελέγξει αν τηρήθηκαν οι τύποι και όχι την ουσία της υποθέσεως. Ο λόγος ακύρωσης μπορεί να είναι η μη δυνατότητα άσκησης εκ μέρους της μαθήτριας του δικαιώματος της προηγούμενης ακροάσεως, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να βαραίνει κάτι τέτοιο το συμβούλιο των καθηγητών από την άποψη ότι η ίδια έχει δηλώσει ότι δεν προτίθεται να γυρίσει πίσω στην Αμάρυνθο. (Η δε νεότερη πρόσκληση της μητέρας της μου μοιάζει σαν προσπάθεια θεραπείας και του τυπικού αυτού προβλήματος).

Σε κάθε περίπτωση διοικητικής προσφυγής, αυτή μπορεί να γίνει από τον διοικούμενο (την μαθήτρια ή την μητέρα της), η δε Γιαννάκου δεν δύναται να δώσει εντολή επανεξέτασης (γι' αυτό και έστειλε επιστολή). Φυσικά το συμβούλιο μπορεί να εμμείνει στην απόφαση του, και αν δεν ασκηθεί κάποιο διοικητικό μέσο από την πλευρά της μαθήτριας, όσο και να χτυπιούνται οι καλοθελητές η ποινή της αποβολής θα παραμείνει.

ΕΔΕ μπορεί να ασκηθεί για τις συνθήκες που έγινε το γεγονός. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο μπορεί να να ευδοκιμήσει κάτι τέτοιο, από την άποψη ότι οι καθηγητές ήταν εντός του κτηρίου, το Λύκειο όμως τελούσε υπό κατάληψη (και μπορεί αυτό να αποσύει κάθε ευθύνη τους).

Από εκεί και πέρα περιμένω να δω τι θα βγει από την όλη υπόθεση. Δεν γνωρίζω αν έχει γίνει άλλη ιατροδικαστική εξέταση, που να ανατρέπει την ατελέσφορη προηγούμενη. Πιθανώς να γίνει όταν τελειώσει οι δεκαεξάχρονη τις επισκέψεις στους πολιτικούς και τα δημόσια πρόσωπα και εδεήσει να διαθέσει λίγο χρόνο και σε αυτό.

Πάντως, στα πλαίσια της (ποινικής) δίκης, πέραν του όποιου εντυπωσιασμού εκ μέρους της πλευράς της, ακόμα δεν έχουμε κάποιες απτές αποδείξεις. Ενμάρτυρη απόδειξη δεν υφίσταται (καθότι κανείς από τους κατηγορούμενους δεν έχει σπάσει και κανένας δεν δέχεται να καταθέσει υπέρ της), οι ιατροδικαστικές εξετάσεις μέχρι τώρα δεν θεμελιώνουν κάποια απόδειξη βιασμού και το περίφημο βίντεο δεν έχει εμφανιστεί ακόμα. Αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει, θα είναι περίπατος για τους 4.

ʼσε που θα περάσουν στην αντεπίθεση (κάπου άκουσα για κατάθεση μήνυσης για συκοφαντική δυσφήμιση).
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom