Νέα

Πότε φτιάχθηκαν τα μπουρδέλα στην Αθήνα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Profilaktika
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 26
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Profilaktika

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.810
Like
257
Πόντοι
36
Ετσι για την ιστορια, ποτε πρωτο φτιάχθηκαν τα μπουρδελα στην αθηνα, σε ποιες περιοχες κτλ (ή και σε αλλες πόλης)
 

maik_mk

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2009
Μηνύματα
7.283
Like
1.505
Πόντοι
266
και εδώ μια μινι βιογραφια την γαβριέλα ουσάκοβα
καθως κ ο τραγικος της θανατος το 1991 σε ηλικια 75 χρονων κ που ποτε δεν εξιχνηαστικε
ημουν μικρος αλλα ακομα θυμαμαι σπασμοδικα τις ειδήσεις που το ελεγαν ισως οι παλιοι το θυμουντε καλυτερα


www.maxmag.gr/afieromata/gavriela-ousakova-egina-ierodoulos-dioti-egennithin-etsi/]https://www.maxmag.gr/afieromata/gavriela-ousakova-egina-ierodoulos-dioti-egennithin-etsi/[/url]

www.pronews.gr/istoria/663563_i-dolofonia-tis-pio-diasimis-pornis-tis-athinas-poy-emeine-anexihniasti-vinteo]https://www.pronews.gr/istoria/663563_i-dolofonia-tis-pio-diasimis-pornis-tis-athinas-poy-emeine-anexihniasti-vinteo[/url]
 

jimadams71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2016
Μηνύματα
126
Κριτικές
18
Like
872
Πόντοι
311


Εδω βλέπουμε σε ποιες περιοχές ακμάζε η Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα Πειραιά κεραμικό τις κατηγορίες ιεροδουλων πορνες εταιρες παλακιδες ανεξάρτητες
Ο δε προαγωγος ονομάζεται πορνοβοσκος χα χα
 

maik_mk

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2009
Μηνύματα
7.283
Like
1.505
Πόντοι
266


Εδω βλέπουμε σε ποιες περιοχές ακμάζε η Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα Πειραιά κεραμικό τις κατηγορίες ιεροδουλων πορνες εταιρες παλακιδες ανεξάρτητες
Ο δε προαγωγος ονομάζεται πορνοβοσκος χα χα
 



στο εφτιαξα δεν ξερω τι εκανες κ δεν φαινεται

[URL unfurl="true"]https://el.wikipedia.org/wiki/Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα[/url]


Εδω βλέπουμε σε ποιες περιοχές ακμάζε η Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα Πειραιά κεραμικό τις κατηγορίες ιεροδουλων πορνες εταιρες παλακιδες ανεξάρτητες
Ο δε προαγωγος ονομάζεται πορνοβοσκος χα χα
 

jimadams71

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2016
Μηνύματα
126
Κριτικές
18
Like
872
Πόντοι
311
 



στο εφτιαξα δεν ξερω τι εκανες κ δεν φαινεται

[URL unfurl="true"]https://el.wikipedia.org/wiki/Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα[/url]


Εδω βλέπουμε σε ποιες περιοχές ακμάζε η Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα Πειραιά κεραμικό τις κατηγορίες ιεροδουλων πορνες εταιρες παλακιδες ανεξάρτητες
Ο δε προαγωγος ονομάζεται πορνοβοσκος χα χα

Σε ευχαριστώ  Καλές γιορτές 
Δεν ξερω τι έγινε το εστηλα και δεν έδειχνε τίποτα
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.813
Like
15.701
Πόντοι
3.656
 



στο εφτιαξα δεν ξερω τι εκανες κ δεν φαινεται

[URL unfurl="true"]https://el.wikipedia.org/wiki/Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα[/url]


Εδω βλέπουμε σε ποιες περιοχές ακμάζε η Πορνεία_στην_αρχαία_Ελλάδα Πειραιά κεραμικό τις κατηγορίες ιεροδουλων πορνες εταιρες παλακιδες ανεξάρτητες
Ο δε προαγωγος ονομάζεται πορνοβοσκος χα χα


τυπε γραφει και υπηρεσιες και τιμες;    :think: :S :S :S
 
Εγγρ.
12 Φεβ 2014
Μηνύματα
517
Κριτικές
4
Like
713
Πόντοι
86
 Για την Αθήνα δεν νομιζω ότι υπάρχει κατι σε βιβλίο. Αυτα που γραφουν σε καποια άρθρα ( μια ψευτοδημοσιογραφος που εγραψε κατι για Τρουμπα και κατι αλλοι) , τα περισσότερα ειναι απο τριτο χέρι και γραμμενα απο άτομα εντελώς ασχετα,απλά για να γραψουν κατι το διαφορετικο (και κατ' αυτους εύκολο). Αυτο της ¨μηχανης του χρονου", του γνωστου ρουφιανοδημοσιογραφίσκου ,ειναι εντελως για τον πουτσο,τα πιο πολλά που αναφερει -σκορπια και ανάκατα ολα- ειναι περισσότερο φανταστικα παρα ιστορικη πραγματικοτητα.Στο βιβλίο του Ηλ. Πετρόπουλου "Το Μπουρδελο" (αν θυμαμαι καλα τον τιτλο) , υπάρχουν καποιες πληροφορίες γενικες, αλλα εστιάζει περισσότερο σε μπουρδελα και ιερόδουλες της παλιάς Θεσσαλονίκης (νομιζω ηταν ο ιδιος Θεσσαλονικιός). Θυμάμαι στα 1969 ,στο Βαρδαρη,ειχε ενα "ξενοδοχειο" διωροφο η τριώροφο,οπου ειχα πηδηξει μια πανεμορφη κοπέλλα και πολύ καλή,θεσσαλονικιά ή της περιοχής. ( κοστος τοτε 30-40 δραχμες , οχι παραπανω).Υπηρχε ακομα στα 70-71.Μετα απο χρονια που ειχα περασει, δεν λειτουργουσε, ηταν ενα αθλιο με μια πουρη. Γενικα, οσα βιβλια η ρεπορταζ ειναι γραμμενα απο "λογοτεχνες" , δημοσιογραφορουφιανους κλπ , ειναι 90 0/0 φαντασίες και παπαριές. Οπως και το γελοιο θεατρικο "Τα κοκκινα φαναρια", εντελως φαντασικο ,απο εναν που σημερα ουτε τον θυμαται κανεις. Το εκανε ταινια τοτε ο Δαλιανιδης,( η ο Γεωργιαδης ?) ,
για να μαζεψει το χαρτι απο τον πεινασμενο σεξουαλικα πληθυσμο, δειχνοντας ενα δευτερλεπτο βυζι ,οπως κανανε ολοι αυτοι τοτε Δε θα πώ τι ειχε γυρισει η καριολοπουτανάρα  που ηθελε να κλεισει τα μπουρδελα  ...
 

Αλέκος4

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2018
Μηνύματα
13
Like
2
Πόντοι
0
Μη σας νιάζει το χτες αλλά το σιμερα
 

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.732
Like
3.155
Πόντοι
506
Η γενική εικόνα από τις αρχαίες πηγές είναι ότι ο γάμος δεν ήταν ισότιμος για τα δύο φύλλα. Οι άνδρες μπορούσαν να αναζητήσουν τη σεξουαλική ηδονή εκτός συζυγικού πλαισίου, οι γυναίκες όμως όχι. Η αποστολή των γυναικών ήταν να φέρουν στον κόσμο νόμιμους διαδόχους του «οίκου» και ως εκ τούτου καμία παρασπονδία δεν ήταν επιτρεπτή. Η σεξουαλική δραστηριότητα των γυναικών όφειλε να ήταν ενταγμένη στο εσωτερικό της συζυγικής σχέσης και ο σύζυγός τους να είναι ο αποκλειστικός ερωτικός τους σύντροφος. Όπως λέει ο Δημοσθένης, ο νόμος επιδιώκει «οι γυναίκες να αισθάνονται έναν αρκετά δυνατό φόβο για να παραμένουν έντιμες και να μη διαπράττουν κανένα σφάλμα». Η μοιχείας της συζύγου επιφύλασσε βαριές κυρώσεις ιδιωτικού αλλά και δημόσιου χαρακτήρα. Ο σύζυγος είχε το δικαίωμα να σκοτώσει τον εραστή, εάν τον έπιανε πάνω στην πράξη, χωρίς άλλο είδος δίκης. Τις περισσότερες όμως φορές, γινόταν χρηματικός διακανονισμός αποζημίωσης ενώπιον μαρτύρων. Ορισμένοι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι ο απατημένος σύζυγος ήταν υποχρεωμένος να διώξει τη γυναίκα του από τον οίκο του με την απειλή στέρησης των πολιτικών του δικαιωμάτων, αν δεν το έκανε. Το σίγουρο είναι ότι η μοιχαλίδα στερούταν για πάντα κάθε συμμετοχή στις τελετές της πόλης.

Ο σύζυγος απέναντι στη σύζυγο δεσμευόταν μόνο σε ένα καθορισμένο αριθμό «συζυγικών καθηκόντων» (ο νόμος του Σόλωνα έλεγε ότι ο σύζυγος έπρεπε να είχε τουλάχιστον τρεις φορές το μήνα σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του, όταν εκείνη ήταν επίκληρος), αλλά τίποτα δεν τον εμπόδιζε να έχει σεξουαλικές σχέσεις εκτός γάμου. Κάθε άνδρας θεωρητικά ήταν ηθικά υποχρεωμένος να σέβεται μία παντρεμένη γυναίκα ή ένα κορίτσι που βρισκόταν υπό την πατρική αρχή αλλά πρακτικά ήταν ευθύνη της γυναίκας να μην υποκύψει στην «παράνομη» πολιορκία. Ο Λυσίας στον λόγο του «Κατά Ερατοσθένους» λέει για τους αποπλανητές ότι «διαφθείρουν τις ψυχές των γυναικών σε τέτοιο σημείο που γίνονται κύριοι των σπιτιών τους (των γυναικών) με αποτέλεσμα να μην ξέρει κανείς ποίου είναι τα παιδιά». Αυτό ήταν και το μεγάλο θέμα για την αθηναϊκή κοινωνία: να εξασφαλίσει στους άρρενες πολίτες της, γνήσιους και νόμιμους απογόνους.

Στην πραγματικότητα, η υποχρέωση που είχε ο παντρεμένος σύζυγος ήταν να μη συνάψει δεύτερο γάμο με άλλη γυναίκα. Μπορούσε να έχει ένα δεσμό, να εγκαταστήσει στο σπίτι παλλακίδα, να συναναστρέφεται εταίρες, να ήταν εραστής αγοριού – χωρίς να υπολογίζουμε τους δούλους, άνδρες ή γυναίκες, που είχε στη διάθεσή του στο σπίτι και δεν είχαν δικαίωμα αντίστασης στις επιθυμίες του. Η μόνη επιλήψιμη μοιχεία από την πλευρά του συζύγου ήταν αυτή που διέπραττε με τη νόμιμη σύζυγο ενός άλλου Αθηναίου, κι ο λόγος ήταν πως με αυτή την πράξη αδικούσε έναν άλλο πολίτη.

Για τους αρχαίους Έλληνες δεν υπήρχε η έννοια της αμοιβαίας πίστης στον έγγαμο βίο. Η γυναίκα ανήκε στον σύζυγο, ο άνδρας όμως ανήκε στον εαυτό του. Η διπλή σεξουαλική πίστη ως καθήκον, δέσμευση και κοινό συναίσθημα ανάμεσα σε ένα ζευγάρι θα εμφανιστεί πολύ αργότερα, με την επικράτηση του Χριστιανισμού.


 

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.732
Like
3.155
Πόντοι
506
Ο δε προαγωγος ονομάζεται πορνοβοσκος χα χα
Στέκονταν σε παράταξη μέσα στους οίκους-«επί κέρως τεταγμέναι», όπως λέει χαρακτηριστικά, ημίγυμνες ή φορώντας διαφανείς χιτώνες, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα πάντα και να διεγείρονται οι πελάτες.

Η ταρίφα ποίκιλλε από σπίτι σε σπίτι ή από γυναίκα σε γυναίκα και ήταν κατά κανόνα ένας οβολός(το 1/6 δηλ. της δραχμής),αλλά μπορούμε να υποθέσουμε πως μπορούσε ο πελάτης να δώσει κάτι παραπάνω για να έχει ειδική περιποίηση).

Τα πορνεία στην Αθήνα ήταν εγκατεστημένα κυρίως στον Κεραμεικό που ήταν μέσα στην πόλη, κατά τον σχολιαστή του Αριστοφάνη, και ειδικότερα στις πύλες του Κεραμεικού, καθώς μας πληροφορούν ο Ησύχιος και η Σούδα. Τα περισσότερα, όμως, ήταν στο λιμάνι, στον Πειραιά, καθώς μας πληροφορεί ο Πολυδεύκης, μιας και ήταν χώρος, όπου έρχονταν έμποροι, ξένοι και ναυτικοί.

Οι πόρνες ντύνονταν παρδαλά κι αυτό δεν επιτρεπόταν για τις ελεύθερες γυναίκες.

Όταν έμπαινε ο πελάτης, η πόρτα έκλεινε. Μέσα στο δωμάτιο είχε συνήθως προθάλαμο.
Στους τοίχους υπήρχαν άσεμνες και διεγερτικές παραστάσεις, κατάλληλος διάκοσμος για τον χώρο. Τον χειμώνα είχαν κάρβουνα αναμμένα για ζεστασιά. Το κρεββάτι είχε σεντόνια και καλύμματα και μέσα έκαιγε λύχνος συνεχώς. Οι πελάτες κατά τα φαινόμενα προπλήρωναν.

Οι προαγωγοί ή πορνοβοσκοί ήταν πρόσωπα ανυπόληπτα και λεγόντουσαν κι αλλιώς πόρνοι, πορνοσκόποι και εταιροτρόφοι. Νοίκιαζαν τα πορνεία και είχαν τις πόρνες καταβάλλοντας κάθε χρόνο το πορνικόν τέλος στο κράτος, ένα φόρο δηλαδή στο κράτος, καθώς μαθαίνουμε απ’ τον Αισχίνη.
Η ταρίφα των πορνών φαίνεται καθοριζόταν και πάλι απ’ το κράτος κι αυτό λεγόταν «διάγραμμα», όπως μας πληροφορεί η Σούδα, όπου οι αγορανόμοι καθώριζαν (διέγραφον) πόσο έπρεπε «λαμβάνειν την εταίραν εκάστην». Και στην Κω υπήρχε πορνικόν τέλος, όπως προκύπτει από μια πολύτιμη επιγραφή που καταγράφει τους φόρους του κράτους, μεταξύ των οποίων υπάρχει και ο φόρος των εταιρών. Το πορνικόν τέλος καταβαλλόταν στον πορνοτελώνη, τον τελώνη δηλαδή των δημοσίων πορνών.

Το πορνείο λεγόταν και οικίσκος, οίκημα (δηλ. το «σπίτι», όπως λέμε σήμερα), τέγος, παιδισκείον (από τα κοριτσάκια, τις παιδίσκες που είχε μέσα),κηλωστόν, χαμαιτυπίον (την ονομασία αυτή την πήρε απ’ τις λεγόμενες χαμαιτύπες, τις πόρνες δηλαδή που συνευρίσκονταν στο ύπαιθρο ξαπλώνοντας χάμω, δηλ. στο έδαφος.


 

pepis

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2006
Μηνύματα
272
Like
140
Πόντοι
1
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει ούτε ένα βιβλίο που να αναφέρετε στα πρώτα σπίτια στην Αθήνα...
 

maik_mk

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2009
Μηνύματα
7.283
Like
1.505
Πόντοι
266
Στέκονταν σε παράταξη μέσα στους οίκους-«επί κέρως τεταγμέναι», όπως λέει χαρακτηριστικά, ημίγυμνες ή φορώντας διαφανείς χιτώνες, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα πάντα και να διεγείρονται οι πελάτες.

Η ταρίφα ποίκιλλε από σπίτι σε σπίτι ή από γυναίκα σε γυναίκα και ήταν κατά κανόνα ένας οβολός(το 1/6 δηλ. της δραχμής),αλλά μπορούμε να υποθέσουμε πως μπορούσε ο πελάτης να δώσει κάτι παραπάνω για να έχει ειδική περιποίηση).

Τα πορνεία στην Αθήνα ήταν εγκατεστημένα κυρίως στον Κεραμεικό που ήταν μέσα στην πόλη, κατά τον σχολιαστή του Αριστοφάνη, και ειδικότερα στις πύλες του Κεραμεικού, καθώς μας πληροφορούν ο Ησύχιος και η Σούδα. Τα περισσότερα, όμως, ήταν στο λιμάνι, στον Πειραιά, καθώς μας πληροφορεί ο Πολυδεύκης, μιας και ήταν χώρος, όπου έρχονταν έμποροι, ξένοι και ναυτικοί.

Οι πόρνες ντύνονταν παρδαλά κι αυτό δεν επιτρεπόταν για τις ελεύθερες γυναίκες.

Όταν έμπαινε ο πελάτης, η πόρτα έκλεινε. Μέσα στο δωμάτιο είχε συνήθως προθάλαμο.
Στους τοίχους υπήρχαν άσεμνες και διεγερτικές παραστάσεις, κατάλληλος διάκοσμος για τον χώρο. Τον χειμώνα είχαν κάρβουνα αναμμένα για ζεστασιά. Το κρεββάτι είχε σεντόνια και καλύμματα και μέσα έκαιγε λύχνος συνεχώς. Οι πελάτες κατά τα φαινόμενα προπλήρωναν.

Οι προαγωγοί ή πορνοβοσκοί ήταν πρόσωπα ανυπόληπτα και λεγόντουσαν κι αλλιώς πόρνοι, πορνοσκόποι και εταιροτρόφοι. Νοίκιαζαν τα πορνεία και είχαν τις πόρνες καταβάλλοντας κάθε χρόνο το πορνικόν τέλος στο κράτος, ένα φόρο δηλαδή στο κράτος, καθώς μαθαίνουμε απ’ τον Αισχίνη.
Η ταρίφα των πορνών φαίνεται καθοριζόταν και πάλι απ’ το κράτος κι αυτό λεγόταν «διάγραμμα», όπως μας πληροφορεί η Σούδα, όπου οι αγορανόμοι καθώριζαν (διέγραφον) πόσο έπρεπε «λαμβάνειν την εταίραν εκάστην». Και στην Κω υπήρχε πορνικόν τέλος, όπως προκύπτει από μια πολύτιμη επιγραφή που καταγράφει τους φόρους του κράτους, μεταξύ των οποίων υπάρχει και ο φόρος των εταιρών. Το πορνικόν τέλος καταβαλλόταν στον πορνοτελώνη, τον τελώνη δηλαδή των δημοσίων πορνών.

Το πορνείο λεγόταν και οικίσκος, οίκημα (δηλ. το «σπίτι», όπως λέμε σήμερα), τέγος, παιδισκείον (από τα κοριτσάκια, τις παιδίσκες που είχε μέσα),κηλωστόν, χαμαιτυπίον (την ονομασία αυτή την πήρε απ’ τις λεγόμενες χαμαιτύπες, τις πόρνες δηλαδή που συνευρίσκονταν στο ύπαιθρο ξαπλώνοντας χάμω, δηλ. στο έδαφος.


τον φιλο από πανω επρεπε να παραθεσεις ρε απλα δεν του εμφανιζε το μυνημα κ το εκανα παραθεση :grin:
 

pornliberal

Μέγας
Εγγρ.
18 Ιαν 2018
Μηνύματα
10.463
Κριτικές
40
Like
10.984
Πόντοι
3.946
Καλό θέμα αυτό που θέλει ψάξιμο. Η ιστορία της πορνείας στη νέα Ελλάδα !
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.523
Κριτικές
64
Like
5.126
Πόντοι
7.786
για αθηνα λογικο ισως να εχουμε τα μπουρδελλα απο 1967 με το κλεισιμο τρουμπας
 

paiktoura

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.289
Κριτικές
29
Like
3.147
Πόντοι
6.495
Την πιο σύγχρονη εποχή, μετά την τουρκοκρατία, τα μπουρδέλα ήτανε στα Βούρλα, που είναι η σημερινή Δραπετσώνα, όπου ήτανε ένας μεγάλος οικισμός, φανταστείτε πριν από 150 χρόνια, το Μετάξι θα ήτανε αριστοκρατία μπροστά του. Κυκλοφορεί ένα πολύ καλό βιβλίο που λέγεται Βούρλα-Τρούμπα, του Πισιμίση. Επίσης, έχει γράψει και ο Ηλίας Πετρόπουλος Το Μπουρδέλο, που αναφέρεται επίσης σε ένα αντίστοιχο συνοικισμό, κάπου Καρδίτσα, δεν θυμάμαι. Και στην Αθήνα υπήρχαν, αλλά άρχισαν να πληθαίνουν με το κλείσιμο της Τρούμπας, την εποχή της δικτατορίας.
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.523
Κριτικές
64
Like
5.126
Πόντοι
7.786
μια συνεντευξη της κανελοπουλου λεει το 1956 το αχαρνων 104
 
Εγγρ.
20 Μαΐ 2014
Μηνύματα
14.523
Κριτικές
64
Like
5.126
Πόντοι
7.786

Το σπίτι της Μάρθας είναι κι αυτό από τα πιο παλιά της Φυλής, υπάρχει σαν οίκος ανοχής από το 1961.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom