Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 418K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.121
Like
12.309
Πόντοι
3.556
Οι άνθρωποι πέθαναν για το τίποτα.

Και οι θολωμένοι εδώ απλά πολιτικολογούν.

Όλοι οι Υπουργοί Μεταφορών είναι υπεύθυνοι.

Εννοείται και ο Καραμανλής.

Τα τραίνα θέλουν κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.

Εδώ όμως είναι Ελλαδιστάν.

Και στο Ελλαδιστάν οι άνθρωποι πεθαίνουν για το τίποτα.

Τύπε λες ο Ντογιάκος να επιτελέσει θεάρεστο έργο και να μπουζουριάσει όλους τους ιθύνοντες ?

Το γιό του θα τον αφήσει απ έξω ? Ποιους μαφιόζους θα βάλει στην επιτροπή που έχει συσταθεί και δεν είναι στελεχωμένη ?

Ή θα φτάσουμε τελικά σε τίποτα προαγωγές (όπως υπόθεση Δάβαλου) αντί για καταδίκες ?
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.499
Like
4.671
Πόντοι
1.706
Αμα θες .. οι σκραπατζηδες δεν εχουν όλοι προμηθευτες πολυεθνικες , εκτος απο την GYPSIES GROUP ΟF COMPANIES

καλα το να σε κλεψουν στο ζυγι τωρα μιλάς για καθημερινοτητα γι αυτους.
Μην παρουσιαζεις τον κλαδο με 10% των σκραπατζιδων , με το 90% να το κάνεις
Δηλαδή δεν εκδίδουν τιμολόγιο οι γύφτοι όταν φέρνουν κλεμμένα καπάκια αποχέτευσης;
Τότε πως τους εμβάζει τα χρήματα ο μαντράς;
Ετσι που τα λες φοβάμαι οτι δεν θα τηρούν το διάλειμμα που προβλέπει η εργατική νομοθεσία για τα πάκια με τις ασετυλίνες. :confused:
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.121
Like
12.309
Πόντοι
3.556
μιας και ειπες aegean... ειχα ακουσει οτι ειχε μετοχες σ αυτη και η ντορουλα...
ισχυει;;;
Δεν ξέρω αν είχε/ έχει ... το σίγουρο είναι οτι είχε κυκλοφορήσει έγγραφο της Ε.Ε. που δεν επιτρεπόταν "διάσωση" σε ιδιωτική εταιρεία στην περίοδο του κοβιντ.

Τώρα αυτοί πως το κάνανε κανείς δεν ξέρει, το γιατί το κάνανε δεν θέλει πολύ μυαλό
 

Mpooumpoukos

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Νοε 2022
Μηνύματα
643
Κριτικές
19
Like
6.534
Πόντοι
2.036
'Αρα φταίει ο σταθμάρχης και οι γύφτοι :O
Οκ, ο τύπος ήταν προφανώς κομματόσκυλο/φίλος βουλευτή κλπ. βύσμα, αυτοί που τον βάλανε εκεί δεν φταίνε ?
Οκ, ας δεχτούμε ότι και οι γύφτοι είναι πρόβλημα, αυτοί που τους επιτρέπουν έμμεσα η άμεσα να κάνου μαλακίες δεν φταίνε ?

Δεν υπάρχει σύστημα που να λειτουργεί πλέον χωρίς πλεονασμούς (redundancies) , μία φώτο βγάζεις με το κινητό και την κάνεις αυτόματα backup στο cloud και συζητάμε ακόμα για το αν γυρίστηκε σωστά το κλειδί η έμπλεξε τις εντολές ΕΝΑΣ
άνθρωπος ... παράνοια ...
Σίγουρα έχει ευθύνη (που δεν θα έπρεπε να έχει αναλάβει εξ'αρχής αν ήταν σοβαρός άνθρωπος γνωρίζοντας την κατάσταση) αλλά έλεος, μ'αυτά και μ'αυτά καταλήγουμε πάλι στο ίδιο αποτέλεσμα, δεν αναλαμβάνει κανείς συστημικές ευθύνες, δεν αποδίδει κανείς νομικές ευθύνες, όλοι στρουθοκαμηλίζουν, όλοι εθελοτυφλούν,
οι πολίτες λέμε "ε, και τι να κάνω δεν μπορώ να κάνω κάτι δεν θα αλλάξει τίποτα" και μετά τα ξεχνάμε όλα με ένα market/fuel pass ...
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.711
Κριτικές
3
Like
11.319
Πόντοι
3.936
Φίλε μου η ξεφτίλα αυτού του τραίνου είναι ντροπή για κάθε έναν μας.

Δείχνει ότι δεν είμαστε άξιοι να έχουμε και να χειριζόμαστε τρένα εμείς οι Έλληνες.

Άσε τα, Ζητω η Ελλάς, ας σκεφτεί ο κάθε ένας τι απαιτήσεις έχει τι προσφέρει και τι ζητάει.

Το δυστύχημα αυτό είναι αποτέλεσμα της παιδείας μας, της μόρφωσης μας, και της νοοτροπίας μας.

Οι μισοί Έλληνες δεν μαθαίνουμε ούτε ζώνη να φοράμε τα παιδιά μας.

Αυτό το σκατό θα το φάνε μπουκιά μπουκιά όλοι μας.

Κοροϊδεύαμε τους Τούρκους δεν έχουν αντισεισμικο κανονισμό....

Ζήτω η Ελλάς ; Γιατί; Θα ξαναβάλεις παιδί σε ελληνικό τραίνο; Θα μπεις εσύ; Γιατί ζήτω;

Αύριο θα είναι κάποιο καραβι όπως το Σάμινα μεθαύριο καμία νταλίκα όπως στα Τέμπη..... Ζήτω;
Τυπε συμφωνώ σε όλα εκτός από τους Τούρκους. Χωμα είχαν αντί για τσιμέντο. δεν είναι θέμα κατασκευής αλλά ποιότητας κατασκευής
 
  • Like
Αντιδράσεις: Termin

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.426
Like
75.504
Πόντοι
12.756
βγηκε ενας στο Mega και το ειπε , αν μπουν τα συστημα σε λιγες μερες δεν θα υπαρχουν, θα έχουν λεηλατηθει :tooth: :tooth:
Ρε τι μπουρδελο ειμαστε
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.711
Κριτικές
3
Like
11.319
Πόντοι
3.936
Δεν ξέρω αν είχε/ έχει ... το σίγουρο είναι οτι είχε κυκλοφορήσει έγγραφο της Ε.Ε. που δεν επιτρεπόταν "διάσωση" σε ιδιωτική εταιρεία στην περίοδο του κοβιντ.

Τώρα αυτοί πως το κάνανε κανείς δεν ξέρει, το γιατί το κάνανε δεν θέλει πολύ μυαλό
έχει η Ντόρα μετοχές και η πρόεδρος ανταγωνισμού της Ε.Ε ηταν μια Ισπανίδα ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ όταν έκλεισε η Ο.Α
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.426
Like
75.504
Πόντοι
12.756
Παιδια αποκλειστικές δηλωσεις της Κοκλωνάρας ..

“Διανύοντας ημέρες πόνου και εθνικού πένθους μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τις ζωές τόσων ανθρώπων, τόσων νέων παιδιών, τόσο άδικα και τόσο σκληρά, αυτό το Σαββατόβραδο δεν θα το περάσουμε μαζί με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει.

Σε αυτές τις στιγμές βαθιάς οδύνης μετά την ανείπωτη τραγωδία που μας έχει όλους συγκλονίσει, αποφασίσαμε το πάρτι μας στο J2Us να «σιγήσει», τιμώντας όσους δεν βρίσκονται πια κοντά μας.

Κουράγιο και δύναμη στις οικογένειες που έχασαν τους αγαπημένους τους ανθρώπους, η σκέψη μου είναι μαζί τους”

Το σαββατο δεν εχει Just .... τι κακό μας βρήκε
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.134
Κριτικές
10
Like
13.281
Πόντοι
3.846
Και στεναχωριέμαι αφάνταστα με αυτό που έγινε αλλά δεν μπορούμε να κατηγορουμε τις εταιρείες και τους υπουργούς για όλα.Δηλαδη ρε μάγκες συγνώμη έχετε πάρει δίπλωμα οδήγησης δεν έχετε πάει σε παλιό επαρχιακό δρόμο;έχει φωτισμό πέρα από κάποιες διασταυρώσεις;ο ΚΟΚ δεν λέει ο από δεξιά πάντα προτεραιότητα αν δεν έχει σήμανση;δεν λέει τα μέγιστα χλμ που μπορείς να κινείσαι αν δεν έχει σήμανση;δεν σου λέει να προσέχεις ούτως η άλλως;αν δηλαδή δεν δουλεύει ένα φανάρι και περάσεις καρφί και σκοτώσεις έναν πεζό,μηχανάκι κλπ φταίει ο δήμος που δεν δούλευε το φανάρι;φταίει το υπουργείο;εκεί λέμε όμως ότι φταίει ο οδηγός όχι το υπουργειο.πήρες το δίπλωμα οδήγησης και θεωρείσαι επαρκής να χειριστείς το αμάξι,ότι έχεις κατανοήσει τη νομοθεσία και τις υποχρεώσεις σου σαν οδηγός και τι πρέπει να κάνεις ανά περίπτωση.αντιστοιχα και επαγγελματικά.μια ζωή φταίει ο από πάνω εγώ ακολουθώ εντολές.Αυτη είναι η λογική όλων.Δηλαδη κάνεις μια δουλειά και δεν σκέφτεσαι τι κάνεις, πως το κάνεις, γιατί το κάνεις πως μπορώ να βελτιώσω αυτό που κάνω, απλά κάνεις κάτι που σου είπε κάποιος.ουτε ότι έχεις ένα είδος ευθύνης για αυτό που κάνεις.τιποτα μια ζωή η από πάνω γιατί εγώ μεροκάματο βγάζω ο από πάνω κονομαει.
έχει ευθυνη ο οδηγος αλλα αν δε βαλεις σημαναση, φαναρια, συντηρηση οδοστρωματος, ατυχηματα θα ξαναγινουν. Τα σηματα, τα φαναρια, η σωστη συντηρηση ειναι για να μειωθει ο κινδυνος ατυχηματων.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.362
Κριτικές
1
Like
3.021
Πόντοι
456
βγηκε ενας στο Mega και το ειπε , αν μπουν τα συστημα σε λιγες μερες δεν θα υπαρχουν, θα έχουν λεηλατηθει :tooth: :tooth:
Ρε τι μπουρδελο ειμαστε
Ενας σύμβουλος του οσε το πρωί στο mega έλεγε αυτό ακριβώς, ότι δεν είναι μόνο ο χαλκος που κλέβουν αλλά και όλος ο εξοπλισμός αλλά αυτό προφανώς δεν είναι δικαιολογία.

Βαλε ασφάλεια, λέει έχει κάμερες αλλά δεν έχει σημασία τα κλέβουν...επίσης σχετικά με τη σήμανση είπε ο άνθρωπος ότι υπάρχει γενικά αλλά στο συγκεκριμένο σημείο που έγινε το δυστύχημα δεν λειτουργούσε αν και σε πολλά σημεία λειτουργεί.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ο οδηγός δεν έχει καμία ευθύνη, κάνει ακριβώς αυτό που θα του πει ο σταθμάρχης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: 968

Οξαποδω

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
3.926
Κριτικές
25
Like
11.788
Πόντοι
14.615
στις ΗΠΑ προσπαθουν να το κανουν αυτο. Ο στοχος ειναι να μη μπορουν οι βουλευτες να διοριζουν τους δικους τους.

Εδω συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Οι βουλευτες εκλεγονται απο τα ρουσφετια. Και μετα ειναι υποχρεωμενοι να τα εκπληρωσουν αλλιως δεν ξαναβγαινουν. Ετσι κρατανε αυτους που βγαζουν τη δουλεια και βαζουν το κηφηναριο απο το παραθυρο. Μετα τα μνημονια που τους εβαλε χερι η ΕΕ, το ΠΑΣΟΚ εγινε τριτοτεταρτο , κομματα και βουλευτες πανε και ερχονται, γιατι ακριβως ο κοσμος δε θελει τους ικανους, να γινει η δουλεια του θέλει.

Για να μην πουμε τωρα για τα βυσματα στο στρατο, περιττο. Και σου ξαναλεω ,να εχουν τα βυσματα στον ΕΡΓΟΣΕ δε μου κανει εντυπωση. Αλλα να εχουμε παρει δισεκατομμυρια για τα τρενα και να εχουμε θαψει 46 μεχρι τώρα ,ε αντε και γαμηθειτε. Φταιει τωρα κανενας γονιος να παρει το καλασνικοφ και να αρχισει να γαζωνει;
Οι ΗΠΑ ξεκίνησαν τις Ανεξάρτητες Αρχές στη δεκαετία του 80, όταν διαπίστωσαν ότι κάποιες ιδιωτικές εταιρείες είχαν γίνει μονοπώλια στον μισό πλανήτη, π.χ. ΑΤ&Τ, με παρενέργειες να έχουν σβήσει τον ανταγωνισμό, ενώ προακλούσαν πληθωρισμό και δεν ανέπτυσσαν νέα προϊόντα - υπηρεσίες.
Οι ΗΠΑ ακολουθούν αυτήν την τακτική μέχρι σήμερα: Όποια εταιρεία γίνεται τέρας, την σπάνε σε μικρότερα κομμάτια (την ΑΤ&Τ την έσπασαν σε 7 μικρότερες εταιρείες).
Η Ευρώπη θέσπισε τις Ανεξάρτητες Αρχές στα τέλη 80s, αρχές 90s.
Στην Ελλάδα η πρώτη σοβαρή Ανεξάρτητη Αρχή ήταν η ΕΕΤ&Τ γύρω στο 95.
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.364
Κριτικές
3
Like
7.014
Πόντοι
1.486
Συμφοιτητής της κόρης μου ηταν στο τρενο.
Ευτυχώς τη γλύτωσε γιατι καθόταν στα πίσω βαγόνια.
Οι περιγραφές του δεν αναπαράγονται γιατί είναι πολύ ακραίες,μεχρι κομμένα μέλη εβλεπε,λες και είχε γινει αεροπορικό δυστύχημα.
Εννοείται ότι δεν ξαναμπαίνει σε τρενο....
 

Michael Scott

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.154
Κριτικές
20
Like
27.650
Πόντοι
8.346
βγηκε ενας στο Mega και το ειπε , αν μπουν τα συστημα σε λιγες μερες δεν θα υπαρχουν, θα έχουν λεηλατηθει :tooth: :tooth:
Ρε τι μπουρδελο ειμαστε
Αυτην την συγκεκριμένη ομάδα πολιτών που φοβούνται να τους αποκαλέσουν με το ονομα τους στην τηλεόραση , ακα γυφτοι, τσιγγάνοι,Ρομα , αν πανε να κλέψουν κυνήγι κ φυλακή. Και αν κάνουν μαγκιες όπλο κ κάτω.
Υπάρχει η ρίζα του προβλήματος και ειναι το κράτος που αδυνατεί να εφαρμοσει τους νομους
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.499
Like
4.671
Πόντοι
1.706
:think: :cry:
Στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου απαγορεύεται από τους κανονισμούς να καταγράψεις το «τραγικό ανθρώπινο λάθος» ως αιτία ενός σοβαρού γεγονότος και να ξεμπερδεύεις. Είσαι υποχρεωμένος να ρωτήσεις ξανά και ξανά, γιατί δεν απετράπη το λάθος, γιατί δεν είχε γίνει αυτό που θα απέτρεπε την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, κοκ. Και για κάθε μια απάντηση που επικαλείται μια αιτία να ξαναρωτάς επίμονα γιατί συνέβη αυτή η αιτία και η αιτία της αιτίας. Οι γιαπωνέζοι μηχανικοί που είναι πρακτικοί μέσα στην εξαιρετική απλότητα τους, λένε ότι πρέπει να ρωτήσεις πέντε φορές ("five why's"), να σκάψεις δηλαδή τουλάχιστον πέντε επίπεδα πιο βαθειά κάθε μια αλυσίδα αιτιότητας που θα αναδύεται όσο ρωτάς, για να ανακαλύψεις τι πραγματικά φταίει. Λέγεται root cause analysis, ανάλυση ριζικών αιτίων, είναι τυπική επιστημονική μέθοδος που διδάσκεται στα πολυτεχνεία όλου του πλανήτη, και είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ασφάλεια ανθρώπων.

Έτσι διαπιστώθηκε όταν έπεσαν τα δύο 737Max ότι η αιτία δεν ήταν το ανθρώπινο λάθος των πιλότων όπως ειπώθηκε αρχικά, ή μετά η δυσλειτουργία του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των σχεδιαστών του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των υπεύθυνων που βιάστηκαν να βγάλουν τα αεροπλάνα στον αέρα και πίεζαν τους σχεδιαστές να τελειώνουν κοκ. Κάθε ερώτηση οδηγούσε πιο βαθειά στις αλυσίδες της αιτιότητας μέχρι που έφτασαν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing και τις συνειδητές αποφάσεις του. Που δεν ήταν «ανθρώπινο λάθος». Δεν παραιτήθηκε από ευθιξία. Οδηγήθηκε σε παραίτηση γιατί είχε ουσιαστική ευθύνη.

Εδώ, ενώ τα πτώματα των θυμάτων είναι ακόμα ζεστά και οι μηχανικοί - εμπειρογνώμονες δεν έχουν ξεκινήσει καν την δουλειά τους, ειπώθηκε επισήμως και αρμοδίως ότι «όλα δείχνουν πως πρόκειται για τραγικό ανθρώπινο λάθος». Το οποίο στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου, έχει την ίδια διαπιστωτική αξία με το να πεις ότι φταίει η κακιά μας η μοίρα και το ριζικό μας, ή το ότι οι πλανήτες ήταν ανάδρομοι
Για λόγους πληρότητας βάζω και το όνομα του συντάκτη στο facebook.
Gregory Farmakis (Γρηγόρης Φαρμάκης)
 

968

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Φεβ 2018
Μηνύματα
1.644
Like
7.621
Πόντοι
1.056
Ξερω γω? Επειδη ισως ειναι ασχετο?

 
Τελευταία τροποποίηση:

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.362
Κριτικές
1
Like
3.021
Πόντοι
456
Συμφοιτητής της κόρης μου ηταν στο τρενο.
Ευτυχώς τη γλύτωσε γιατι καθόταν στα πίσω βαγόνια.
Οι περιγραφές του δεν αναπαράγονται γιατί είναι πολύ ακραίες,μεχρι κομμένα μέλη εβλεπε,λες και είχε γινει αεροπορικό δυστύχημα.
Εννοείται ότι δεν ξαναμπαίνει σε τρενο....
ψυχολογικά θα έπαθε όπως και πολλοί πυροσβέστες φαντάζομαι με αυτά που θα επρεπε να βγάλουν
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.426
Like
75.504
Πόντοι
12.756
Στα αρχίδια τους όλα , οι τυποι δεν μασανε τ αρχιδια τους , οτι θελουν κανουν χωρις να κρατουν κανένα πρόσχημα

Ενημερωση εκπροσωπου

Ερωτηση δημοσιογραφου

Δημ = Υπαρχει η πληροφορία οτι ο γιος του Ντογιακου ειναι μετακλητος υπαλληλος του υπουργείου μεταφορών και ο κος Ντογιακος ανελαβε την ερευνα για τις συνθηκες του ατυχήματος, αν ισχυει .. που εσεις θα μας πειτε , δεν υπαρχει ενα ουσιαστικό ασυμβίβαστο ;

Εκπρ = Ο Ντογιάκος, ο γιος, ειναι μετακλητος συνεργατης απο το 2019 του παραιτηθεντως υπουργου Κο Καραμανλη , παραιτουμενος υπουργος παυει και την μετακλητη σχέση νομίζω, αλλά εδω μιλάμε για ενα ζητημα που πρεπει να το αντιμετωπίζουμε πανω απο τετοιες προσεγγίσεις ..

στο 19:00

 

Sir Sexy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2021
Μηνύματα
1.311
Κριτικές
13
Like
3.606
Πόντοι
746
Για να βάλεις εξοπλισμό τρένων πρέπει να φτιάχνεις φυλάκια με σκοπιές απ'ότι καταλαβαίνω.
Φταίει ένα 50% το κράτος, 40% οι εταιρείες και 10% οι γύφτοι για όλα αυτά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom