Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 402K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.061
Κριτικές
10
Like
13.065
Πόντοι
3.846
Στο σπιτι το ρευμα εχει ταση 220 Volt, στα καλωδια του τρενου 25.000 Volt, οχι να το ακουμπησεις, ούτε να το μυρισεις δε σε παιρνει.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.056
Like
702
Πόντοι
96
απορω πως πεφτουν και κοιμουνται αυτα τα ατομα... χωρις τυψεις, χωρις εννοιες, χωρις ντροπη, χωρις λιγο τσιπα πανω τους.
πως βγαινουν εξω και συνεχιζουν τη ζωουλα τους σα να μην εγινε τιποτα, ενω γνωριζουν οτι η θεση τους ειναι να "φροντιζουν" τον καθημερινο κοσμακη που τους εμπιστευεται και να παιρνουν αποφασεις γι'αυτον.
εκτος απο δικαιολογιες πασης φυσεως για να διωξουν απο πανω τους το φταιξιμο, πετανε μια πολυφορεμενη και τυπικη μαλακια να δειξουν λυπη και καλα... και ολα οκ μετα.
ειλικρινα απορω, πως μπορουν και ζουν αυτα τα ατομα.
εγω θα ειχα τρελαθει.
Αυτη απαντηση αναγεται στο μεταφυσικο...σοβαρα τωρα.... επειδη σε καταλαβαινω...απλα αναρωτησου... αν σου ελεγαν οτι θα πατησεις ενα κουμπι , θα κερδισεις 3.000 λιρες αλλα θα σκοτωνονταν στα βαθη της Ασιας 3000 μανδαρινοι ( Ταινια μια ζωη την εχουμε Δημητρης Χορν, 1.101.101,10) θα το πατουσες; αυτοι τα πατανε και οτι κατσει...
 

daftrucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2022
Μηνύματα
928
Like
1.184
Πόντοι
206
και οι Πολωνοι αφαιρεσαν το συστημα αυτο.
Διάβασα ότι οι Πολωνοί το απενεργοποίησαν, καθώς αν το δίκτυο δεν είναι άριστα συντηρημένο και υπάρχει μία διαφορά ύψους μεταξύ των δύο σιδηροτροχιών, το τραίνο το διαβάζει ως κλίση στροφής και αντιδρά ανάλογα, ακόμα και αν κινείται σε ευθεία γραμμή. Πρέπει να είναι μεγάλη σκοτώστρα το συγκεκριμένο μοντέλο.
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.061
Κριτικές
10
Like
13.065
Πόντοι
3.846
Δεν έχει σημασία ποιο κόμμα είναι στην κυβέρνηση.
Στην Ελλάδα, η οποιαδήποτε θετική πολιτική βούληση καθυστερεί ή ακυρώνεται από τη Δημόσια Διοίκηση, δηλαδή από την εκτελεστική ανεπάρκεια των Υπουργείων και των Δημόσιων Οργανισμών.
Το Ελληνικό Δημόσιο είναι στημένο για την παραγωγή τεχνητών αναγκών, ή με άλλα λόγια για να φτιάχνουν χαρτιά οι δημόσιοι υπάλληλοι και να τα στέλνει ο ένας στον άλλον, μέσα σε δαιδαλώδεις διαδικασίες, νόμους, εγκυκλίους, διευκρινιστικές, κλπ.
Τη λύση για ένα καλό Κράτος, την εκφώνησε ο (για πολλούς αντιπαθής) Ευάγγελος Βενιζέλος στην αποχαιρετιστήρια ομιλία του στη Βουλή το φθινόπωρο 2019:
Προέτρεψε τους βουλευτές να μεταφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερες αρμοδιότητες από τα Υπουργεία σε Ανεξάρτητες Αρχές (δηλ. σε Αρχές που τα μέλη τους είναι διακομματικά).
Δηλαδή, έμμεσα έδειξε ότι τα Υπουργεία γίνονται μαριονέτες στα ανώμαλα μυαλά των πολιτικών προϊσταμένων τους, ενώ οι Ανεξάρτητες Αρχές λειτουργούν τεχνοκρατικά.
Αυτό δεν είναι ανακάλυψη του Βενιζέλου, αλλά είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν ΟΛΑ τα κανονικά κράτη εδώ και πολλές δεκαετίες.
Και στην Ελλάδα έχουμε αρκετές Ανεξάρτητες Αρχές, αλλά οι περισσότερες υπολειτουργούν, αφού οι εκάστοτε κυβερνήσεις συνεχίζουν να επιδιώκουν τη διατήρηση της εξουσίας στα υπουργεία, στο κομματικό συμφέρον.
στις ΗΠΑ προσπαθουν να το κανουν αυτο. Ο στοχος ειναι να μη μπορουν οι βουλευτες να διοριζουν τους δικους τους.

Εδω συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Οι βουλευτες εκλεγονται απο τα ρουσφετια. Και μετα ειναι υποχρεωμενοι να τα εκπληρωσουν αλλιως δεν ξαναβγαινουν. Ετσι κρατανε αυτους που βγαζουν τη δουλεια και βαζουν το κηφηναριο απο το παραθυρο. Μετα τα μνημονια που τους εβαλε χερι η ΕΕ, το ΠΑΣΟΚ εγινε τριτοτεταρτο , κομματα και βουλευτες πανε και ερχονται, γιατι ακριβως ο κοσμος δε θελει τους ικανους, να γινει η δουλεια του θέλει.

Για να μην πουμε τωρα για τα βυσματα στο στρατο, περιττο. Και σου ξαναλεω ,να εχουν τα βυσματα στον ΕΡΓΟΣΕ δε μου κανει εντυπωση. Αλλα να εχουμε παρει δισεκατομμυρια για τα τρενα και να εχουμε θαψει 46 μεχρι τώρα ,ε αντε και γαμηθειτε. Φταιει τωρα κανενας γονιος να παρει το καλασνικοφ και να αρχισει να γαζωνει;
 

Michael Scott

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.108
Κριτικές
20
Like
27.312
Πόντοι
8.346
Κάθεσαι βλεπεις τηλεόραση κ θες να την σπάσεις. Ποσο ξεφτιλες είναι αυτοί οι δημοσιοκαφροι. Για 5 δεκαρες πουλάνε κ την μάνα τους. Τι σκουπίδια είναι αυτά.. πήραν κ την γραμμή από το Μαξίμου κ βγαλαν ετυμηγορία.
Σε ολες τις επιστήμες υπάρχει ενας ορος που λέγεται root cause.ψιλα γραμματα για το ορθόδοξο Ισλαμαμπάντ της Βορείου Αφρικής
 

papaphilips

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
23.098
Κριτικές
123
Like
51.047
Πόντοι
27.261
Αυτη απαντηση αναγεται στο μεταφυσικο...σοβαρα τωρα.... επειδη σε καταλαβαινω...απλα αναρωτησου... αν σου ελεγαν οτι θα πατησεις ενα κουμπι , θα κερδισεις 3.000 λιρες αλλα θα σκοτωνονταν στα βαθη της Ασιας 3000 μανδαρινοι ( Ταινια μια ζωη την εχουμε Δημητρης Χορν, 1.101.101,10) θα το πατουσες; αυτοι τα πατανε και οτι κατσει...
για ενα αψυχο πραγμα, να το καταλαβω.
π.χ. σκετα φραγκα.
αλλα να σκοτωσεις ανθρωπους η' εστω να τους βαλεις σε κινδυνο ζωης, οχι δε θα το εκανα.
οσα λεφτα και να εχεις η' να σου δωσουν, αμα σε τρωνε οι τυψεις, δε γλυτωνεις.
εδω προφανως δε συμβαινει αυτο, γι'αυτο και η απορια μου.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.056
Like
702
Πόντοι
96
Δεν έχει σημασία ποιο κόμμα είναι στην κυβέρνηση.
Στην Ελλάδα, η οποιαδήποτε θετική πολιτική βούληση καθυστερεί ή ακυρώνεται από τη Δημόσια Διοίκηση, δηλαδή από την εκτελεστική ανεπάρκεια των Υπουργείων και των Δημόσιων Οργανισμών.
Το Ελληνικό Δημόσιο είναι στημένο για την παραγωγή τεχνητών αναγκών, ή με άλλα λόγια για να φτιάχνουν χαρτιά οι δημόσιοι υπάλληλοι και να τα στέλνει ο ένας στον άλλον, μέσα σε δαιδαλώδεις διαδικασίες, νόμους, εγκυκλίους, διευκρινιστικές, κλπ.
Τη λύση για ένα καλό Κράτος, την εκφώνησε ο (για πολλούς αντιπαθής) Ευάγγελος Βενιζέλος στην αποχαιρετιστήρια ομιλία του στη Βουλή το φθινόπωρο 2019:
Προέτρεψε τους βουλευτές να μεταφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερες αρμοδιότητες από τα Υπουργεία σε Ανεξάρτητες Αρχές (δηλ. σε Αρχές που τα μέλη τους είναι διακομματικά).
Δηλαδή, έμμεσα έδειξε ότι τα Υπουργεία γίνονται μαριονέτες στα ανώμαλα μυαλά των πολιτικών προϊσταμένων τους, ενώ οι Ανεξάρτητες Αρχές λειτουργούν τεχνοκρατικά.
Αυτό δεν είναι ανακάλυψη του Βενιζέλου, αλλά είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν ΟΛΑ τα κανονικά κράτη εδώ και πολλές δεκαετίες.
Και στην Ελλάδα έχουμε αρκετές Ανεξάρτητες Αρχές, αλλά οι περισσότερες υπολειτουργούν, αφού οι εκάστοτε κυβερνήσεις συνεχίζουν να επιδιώκουν τη διατήρηση της εξουσίας στα υπουργεία, στο κομματικό συμφέρον.
Ξερεις κατι;μονο η τελευταιακυβερνηση ( και δεν κομματικολογω) εχει τους περισσοτερους εξωκοινοβουλευτικους υπουργους που υπηρξαν ποτε σε υπουργικο συμβουλιο...το προσχημα προφανες οτι ειναι
εξυγχρονιστες , οτι προερχονται απο την αγορα οτι ειναι εξιδεικευμενοι με το αντικειμενο τους κ.οκ.) αλλαξε κατι; οχι...αρα το θεμα ειναι συστημικο..... και προτεραιοτητων..... με τους πολλους ή με τους λιγους ;ξερεις ποσες ανεξαρτητες αρχες στο εξωτερικο υπαρχουν μεν ,λειτουργουν αλλα τα αποτελεσματα ειναι ιδια; η διαφορα ειναι οτι στην Ελλαδα το παμε και λιγο παρακατω...ειμαστε μαγκες και σας γραφουμε στα παλια μας τα παπουτσια...καπως ετσι...δηλαδη σε πιανω να υποκλεπτεις;ε και τι εγινε σε πιανω για μιζες; ε και τι εγινε ( εχω και ενα νομο για ευθυνη των υπουργων , που δεν τον καταργουνε), νοβαρτις; συκοφαντιες , θα σας γδαρω κιολας , σκανδαλο κοσκωτα; να παω πολυ πισω; τα ξενα κεντρα αποσταθεροποιηση; φταινε....εφτασα 50 ηουσια μενει οι λεπτομερειες αλλαζουν
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
35.666
Κριτικές
62
Like
45.435
Πόντοι
9.297
Φίλε μου η ξεφτίλα αυτού του τραίνου είναι ντροπή για κάθε έναν μας.

Δείχνει ότι δεν είμαστε άξιοι να έχουμε και να χειριζόμαστε τρένα εμείς οι Έλληνες.

Άσε τα, Ζητω η Ελλάς, ας σκεφτεί ο κάθε ένας τι απαιτήσεις έχει τι προσφέρει και τι ζητάει.

Το δυστύχημα αυτό είναι αποτέλεσμα της παιδείας μας, της μόρφωσης μας, και της νοοτροπίας μας.

Οι μισοί Έλληνες δεν μαθαίνουμε ούτε ζώνη να φοράμε τα παιδιά μας.

Αυτό το σκατό θα το φάνε μπουκιά μπουκιά όλοι μας.

Κοροϊδεύαμε τους Τούρκους δεν έχουν αντισεισμικο κανονισμό....

Ζήτω η Ελλάς ; Γιατί; Θα ξαναβάλεις παιδί σε ελληνικό τραίνο; Θα μπεις εσύ; Γιατί ζήτω;

Αύριο θα είναι κάποιο καραβι όπως το Σάμινα μεθαύριο καμία νταλίκα όπως στα Τέμπη..... Ζήτω;
Δεν έχεις άδικο απλώς κάποιοι πάνε να συνδέσουν την αναστολή των πάσης φύσεως εκδηλώσεων με μη διεξαγωγη και των εκδηλώσεων για τις 25 Μαρτίου.
Θα επανέλθω στο θέμα μόλις μάθω περισσότερα....
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.056
Like
702
Πόντοι
96
Διάβασα ότι οι Πολωνοί το απενεργοποίησαν, καθώς αν το δίκτυο δεν είναι άριστα συντηρημένο και υπάρχει μία διαφορά ύψους μεταξύ των δύο σιδηροτροχιών, το τραίνο το διαβάζει ως κλίση στροφής και αντιδρά ανάλογα, ακόμα και αν κινείται σε ευθεία γραμμή. Πρέπει να είναι μεγάλη σκοτώστρα το συγκεκριμένο μοντέλο.
Και πιανει και φωτια
 

Sir Sexy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2021
Μηνύματα
1.302
Κριτικές
12
Like
3.433
Πόντοι
746
Κάθεσαι βλεπεις τηλεόραση κ θες να την σπάσεις. Ποσο ξεφτιλες είναι αυτοί οι δημοσιοκαφροι. Για 5 δεκαρες πουλάνε κ την μάνα τους. Τι σκουπίδια είναι αυτά.. πήραν κ την γραμμή από το Μαξίμου κ βγαλαν ετυμηγορία.
Σε ολες τις επιστήμες υπάρχει ενας ορος που λέγεται root cause.ψιλα γραμματα για το ορθόδοξο Ισλαμαμπάντ της Βορείου Αφρικής
Ειδικά Τατιάνα Χτες. ΔΕΙΤΕ ΤΟ, ΕΔΩ, ΕΔΩ ΠΑΡΑΚΑΛΏ. ΓΎΡΙΣΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΊ. Ο ΥΠΑΊΤΙΟΣ. Κτλπ.
Καριολα. Τόσα χρόνια δεν ανέφερε κανείς. Μάγκες εδώ και χρόνια φωνάζουν ότι θα γίνει ατύχημα. Και δεν λειτουργεί το σύστημα. Κανείς, πουτανας γιοί.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.486
Κριτικές
61
Like
42.754
Πόντοι
22.785
:think: :cry:
Στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου απαγορεύεται από τους κανονισμούς να καταγράψεις το «τραγικό ανθρώπινο λάθος» ως αιτία ενός σοβαρού γεγονότος και να ξεμπερδεύεις. Είσαι υποχρεωμένος να ρωτήσεις ξανά και ξανά, γιατί δεν απετράπη το λάθος, γιατί δεν είχε γίνει αυτό που θα απέτρεπε την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, κοκ. Και για κάθε μια απάντηση που επικαλείται μια αιτία να ξαναρωτάς επίμονα γιατί συνέβη αυτή η αιτία και η αιτία της αιτίας. Οι γιαπωνέζοι μηχανικοί που είναι πρακτικοί μέσα στην εξαιρετική απλότητα τους, λένε ότι πρέπει να ρωτήσεις πέντε φορές ("five why's"), να σκάψεις δηλαδή τουλάχιστον πέντε επίπεδα πιο βαθειά κάθε μια αλυσίδα αιτιότητας που θα αναδύεται όσο ρωτάς, για να ανακαλύψεις τι πραγματικά φταίει. Λέγεται root cause analysis, ανάλυση ριζικών αιτίων, είναι τυπική επιστημονική μέθοδος που διδάσκεται στα πολυτεχνεία όλου του πλανήτη, και είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ασφάλεια ανθρώπων.

Έτσι διαπιστώθηκε όταν έπεσαν τα δύο 737Max ότι η αιτία δεν ήταν το ανθρώπινο λάθος των πιλότων όπως ειπώθηκε αρχικά, ή μετά η δυσλειτουργία του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των σχεδιαστών του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των υπεύθυνων που βιάστηκαν να βγάλουν τα αεροπλάνα στον αέρα και πίεζαν τους σχεδιαστές να τελειώνουν κοκ. Κάθε ερώτηση οδηγούσε πιο βαθειά στις αλυσίδες της αιτιότητας μέχρι που έφτασαν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing και τις συνειδητές αποφάσεις του. Που δεν ήταν «ανθρώπινο λάθος». Δεν παραιτήθηκε από ευθιξία. Οδηγήθηκε σε παραίτηση γιατί είχε ουσιαστική ευθύνη.

Εδώ, ενώ τα πτώματα των θυμάτων είναι ακόμα ζεστά και οι μηχανικοί - εμπειρογνώμονες δεν έχουν ξεκινήσει καν την δουλειά τους, ειπώθηκε επισήμως και αρμοδίως ότι «όλα δείχνουν πως πρόκειται για τραγικό ανθρώπινο λάθος». Το οποίο στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου, έχει την ίδια διαπιστωτική αξία με το να πεις ότι φταίει η κακιά μας η μοίρα και το ριζικό μας, ή το ότι οι πλανήτες ήταν ανάδρομοι
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.056
Like
702
Πόντοι
96
για ενα αψυχο πραγμα, να το καταλαβω.
π.χ. σκετα φραγκα.
αλλα να σκοτωσεις ανθρωπους η' εστω να τους βαλεις σε κινδυνο ζωης, οχι δε θα το εκανα.
οσα λεφτα και να εχεις η' να σου δωσουν, αμα σε τρωνε οι τυψεις, δε γλυτωνεις.
εδω προφανως δε συμβαινει αυτο, γι'αυτο και η απορια μου.
Οι μανδαρινοι ειναι ανθρωποι ξερεις.... μην κρινεις απο τον εαυτο σου...δεν ειναι μονο θεμα αφασιας , ωχαδερφισμου, ειναι και χρημα , πολυ χρημ;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
70.353
Like
72.671
Πόντοι
12.756
σηκωσαν το βαγόνι και βρήκαν και άλλους νεκρους ..
Οι αγνοουμενοι λεει μπορει να ειναι και παραπάνω γιατι μπορει να μην είχαν κόσμο να τους ψάξει.
Καμία ταυτοποιηση ακομα δεν εχει γινει και ελπίζουν σημερα το απόγευμα να ξεκινήσει να γίνεται ( Νοσοκοείο Λαρισας αυτα )
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
27.891
Κριτικές
16
Like
14.745
Πόντοι
6.515
Παιδια λιγος ελεος ετσι ..... ελεος ο καθενας με τον εαυτουλη του και την κοσμαρα του ...ελεος εδω αλλος χτες και ειναι πολλοι αλλοι που κλαψουριζαν γιατι δεν εγινε το Ολυμπιακος - ΑΕΚ ....ελεος μετον κοινωνικο αυτοματισμο....μας εχουν κανει αγρια θηρια που κτασπαραζουμε η μια κοινωνικη ταξη την αλλη....την ακουσες την αλλη στον ΑΝΤ1; οτ;ν οι εργαζομενοι που δεν εκαναν απεργιες για να ταλαιπωρησε τους εστελναν επιστολες μεχρι και εξωδικα για το επερχομενο εγκλημα η πατσαβουρο που να μην την ονοματησω και γινω πολακης και εγω( βαρβατιλαααα) του ελεγε του προεδρου των μηχανοδηγων" και σεις τι κανατε που εισαστε; μα κυρια μου επιστολες εξωδικα παραστασεις οχι μια και δυο σε υπουργεια και φορεις καναμε...και η ερωτηση του ενος εκατομμυριου και εμεις γιατι δεν τα ξεραμε; και η απαντηση που τσακ8ζει κοκκαλα, ηρεμη ψυχρη και ανδιαφισβητητη....ειχατε αλλα πραγματα να κανετε( απο το να κανετε ρεπορταζ για αυτα)...ΤΕΛΟΣ
Τυπε εισοδηματίας?
η εκτός λεκανοπεδίου?

Τι σχέση έχει η τραγωδία με τους καλοθεσιτες του μετρό?

Ρωτάνε πως θα πανε στη δουλειά όλοι οι άλλοι που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ?
 

Sir Sexy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2021
Μηνύματα
1.302
Κριτικές
12
Like
3.433
Πόντοι
746
:think: :cry:
Στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου απαγορεύεται από τους κανονισμούς να καταγράψεις το «τραγικό ανθρώπινο λάθος» ως αιτία ενός σοβαρού γεγονότος και να ξεμπερδεύεις. Είσαι υποχρεωμένος να ρωτήσεις ξανά και ξανά, γιατί δεν απετράπη το λάθος, γιατί δεν είχε γίνει αυτό που θα απέτρεπε την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, κοκ. Και για κάθε μια απάντηση που επικαλείται μια αιτία να ξαναρωτάς επίμονα γιατί συνέβη αυτή η αιτία και η αιτία της αιτίας. Οι γιαπωνέζοι μηχανικοί που είναι πρακτικοί μέσα στην εξαιρετική απλότητα τους, λένε ότι πρέπει να ρωτήσεις πέντε φορές ("five why's"), να σκάψεις δηλαδή τουλάχιστον πέντε επίπεδα πιο βαθειά κάθε μια αλυσίδα αιτιότητας που θα αναδύεται όσο ρωτάς, για να ανακαλύψεις τι πραγματικά φταίει. Λέγεται root cause analysis, ανάλυση ριζικών αιτίων, είναι τυπική επιστημονική μέθοδος που διδάσκεται στα πολυτεχνεία όλου του πλανήτη, και είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ασφάλεια ανθρώπων.

Έτσι διαπιστώθηκε όταν έπεσαν τα δύο 737Max ότι η αιτία δεν ήταν το ανθρώπινο λάθος των πιλότων όπως ειπώθηκε αρχικά, ή μετά η δυσλειτουργία του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των σχεδιαστών του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των υπεύθυνων που βιάστηκαν να βγάλουν τα αεροπλάνα στον αέρα και πίεζαν τους σχεδιαστές να τελειώνουν κοκ. Κάθε ερώτηση οδηγούσε πιο βαθειά στις αλυσίδες της αιτιότητας μέχρι που έφτασαν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing και τις συνειδητές αποφάσεις του. Που δεν ήταν «ανθρώπινο λάθος». Δεν παραιτήθηκε από ευθιξία. Οδηγήθηκε σε παραίτηση γιατί είχε ουσιαστική ευθύνη.

Εδώ, ενώ τα πτώματα των θυμάτων είναι ακόμα ζεστά και οι μηχανικοί - εμπειρογνώμονες δεν έχουν ξεκινήσει καν την δουλειά τους, ειπώθηκε επισήμως και αρμοδίως ότι «όλα δείχνουν πως πρόκειται για τραγικό ανθρώπινο λάθος». Το οποίο στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου, έχει την ίδια διαπιστωτική αξία με το να πεις ότι φταίει η κακιά μας η μοίρα και το ριζικό μας, ή το ότι οι πλανήτες ήταν ανάδρομοι
Ωραίο copy paste. Το διάβασα το πρωί. Βαζε και πηγή όμως...
 
  • Like
Αντιδράσεις: amjik

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.056
Like
702
Πόντοι
96
:think: :cry:
Στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου απαγορεύεται από τους κανονισμούς να καταγράψεις το «τραγικό ανθρώπινο λάθος» ως αιτία ενός σοβαρού γεγονότος και να ξεμπερδεύεις. Είσαι υποχρεωμένος να ρωτήσεις ξανά και ξανά, γιατί δεν απετράπη το λάθος, γιατί δεν είχε γίνει αυτό που θα απέτρεπε την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους, κοκ. Και για κάθε μια απάντηση που επικαλείται μια αιτία να ξαναρωτάς επίμονα γιατί συνέβη αυτή η αιτία και η αιτία της αιτίας. Οι γιαπωνέζοι μηχανικοί που είναι πρακτικοί μέσα στην εξαιρετική απλότητα τους, λένε ότι πρέπει να ρωτήσεις πέντε φορές ("five why's"), να σκάψεις δηλαδή τουλάχιστον πέντε επίπεδα πιο βαθειά κάθε μια αλυσίδα αιτιότητας που θα αναδύεται όσο ρωτάς, για να ανακαλύψεις τι πραγματικά φταίει. Λέγεται root cause analysis, ανάλυση ριζικών αιτίων, είναι τυπική επιστημονική μέθοδος που διδάσκεται στα πολυτεχνεία όλου του πλανήτη, και είναι υποχρεωτική από τους κανονισμούς, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με ασφάλεια ανθρώπων.

Έτσι διαπιστώθηκε όταν έπεσαν τα δύο 737Max ότι η αιτία δεν ήταν το ανθρώπινο λάθος των πιλότων όπως ειπώθηκε αρχικά, ή μετά η δυσλειτουργία του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των σχεδιαστών του συστήματος ευστάθειας, ή μετά «ανθρώπινο λάθος» των υπεύθυνων που βιάστηκαν να βγάλουν τα αεροπλάνα στον αέρα και πίεζαν τους σχεδιαστές να τελειώνουν κοκ. Κάθε ερώτηση οδηγούσε πιο βαθειά στις αλυσίδες της αιτιότητας μέχρι που έφτασαν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing και τις συνειδητές αποφάσεις του. Που δεν ήταν «ανθρώπινο λάθος». Δεν παραιτήθηκε από ευθιξία. Οδηγήθηκε σε παραίτηση γιατί είχε ουσιαστική ευθύνη.

Εδώ, ενώ τα πτώματα των θυμάτων είναι ακόμα ζεστά και οι μηχανικοί - εμπειρογνώμονες δεν έχουν ξεκινήσει καν την δουλειά τους, ειπώθηκε επισήμως και αρμοδίως ότι «όλα δείχνουν πως πρόκειται για τραγικό ανθρώπινο λάθος». Το οποίο στην επιστήμη μου και στην δουλειά μου, έχει την ίδια διαπιστωτική αξία με το να πεις ότι φταίει η κακιά μας η μοίρα και το ριζικό μας, ή το ότι οι πλανήτες ήταν ανάδρομοι
Ε δε μενει να κανουμε και κανα ξορκι γι;τι μας εχουν ματιασει
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
22.625
Κριτικές
171
Like
91.582
Πόντοι
46.423
Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι οδηγοί λεωφορείων αστικής συγκοινωνίας τους βλέπεις να οδηγούν και ταυτόχρονα να μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο.

:headbang:

Πλήρης ανευθυνότητα.

Αναρωτιέμαι τους έχει τραβήξει κανένας το αυτί ???

:dunno:
 

Readytogo22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.172
Like
2.071
Πόντοι
456
Κοιτάξτε μάγκες η άποψη δεν είναι λύση. Πάνε ρίξε , ΚΚΕ , Κασιδιάρη , λαϊκή ενότητα , ειληκρινά ότι νομίζεις.

Ένα γαμημένο δικαίωμα έχουμε στο πουτσότοπο πρέπει να το εξασκούμε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι οδηγοί λεωφορείων αστικής συγκοινωνίας τους βλέπεις να οδηγούν και ταυτόχρονα να μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο.

:headbang:

Πλήρης ανευθυνότητα.

Τους έχει τραβήξει κανενας το αυτί ???

:dunno:
Επειδή δυστυχώς τα παίρνω συχνά πυκνά αυτό είναι το λιγότερο..
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.056
Like
702
Πόντοι
96
Τυπε εισοδηματίας?
η εκτός λεκανοπεδίου?

Τι σχέση έχει η τραγωδία με τους καλοθεσιτες του μετρό?

Ρωτάνε πως θα πανε στη δουλειά όλοι οι άλλοι που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ?
Ουτε το ενα ουτε το αλλο ...βιοπαλαιστης που ταλαιπωρουμαι στο Κηφισο καθημερινα....το ξερες οτι υπαρχει καταγγελια οτι απο δουκισσης πλακεντιας ως αεροδρομιο δεν υπαρχουν τα συστηματα ομοια με αυτα των Αθηνα Θεσσαλονικη;κοιτα μην κυνηγαμε την ουρα μας σαν τους σκυλους....
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
27.891
Κριτικές
16
Like
14.745
Πόντοι
6.515
Ο ΟΣΕ ανέκαθεν ήταν ένας βόθρος βολεμένων και καλοπληρωμένων κομματόσκυλων... Κάτι σαν copy/paste κατάσταση της Ολυμπιακής ένα πράγμα...Επειδή μάλιστα στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος είναι τρομερά υποανάνπτυκτος σε σχέση με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή...) τα σημεία και τέρατα που συμβαίνουν εκεί μέσα σχεδόν ποτέ δεν βγαίνουν παραέξω ακριβώς επειδή αφορούν λίγους που μετακινιόνταν με το τρένο... Ακούσατε τίποτα πριν καμιά 15αριά χρόνια για κάτι βαγόνια που είχαν παραγγελθεί σε λάθος διαστάσεις και δεν χώραγαν στις ράγιες ? Μούγκα στην στρούγκα...
Οι διοικήσεις ήταν απλά παρκαρισμένοι πολιτευτές και διαχειριστές της μίζας και της μοιρασιάς.
Οι δε εργαζόμενοι απίστευτα βολεμένοι και καλοπληρωμένοι ακριβώς για να κάνουν τουμπεκί σε όλα αυτά που έβλεπαν γύρω τους...Τα τελευταία χρόνια μόνο που λόγω μνημονίων και μερικής ιδιωτικοποίησης κόπηκε η μεγάλη μάσα άρχισαν να αντιδρούν και δειλά να θέτουν και κάποια τέτοια θέματα/αιτήματα (μετά από τα οικονομικά τους βεβαίως-βεβαίως…)
Κάποια στιγμή (και κυρίως λόγω της αναγκαστικής Ευρωπαϊκής ενοποίησης του σιδηροδρομικού δικτύου) φάνηκε ότι η κατάσταση δεν πήγαινε άλλο.
Ξέροντας οι πολιτικοί πολύ καλά τι συνέβαινε σε αυτό το μπουρδέλο (αυτό έλειψε δα να μην ξέρουν αφού αυτοί το δημιούργησαν και το εξέθρεψαν) κατάλαβαν ότι μόνο μέσω έστω και μερικής ιδιωτικοποίησης θα μπορούσε κάπως το πράγμα να προχωρήσει.
Αλλά τότε έσπασε η ομερτά και άρχισαν το κομματικά παιχνίδια. Θα θυμάστε την 1η απόπειρα επί Σαμαρά που προσπάθησε να πουλήσει τον ΟΣΕ για καμιά 350αριά μύρια...Ήταν η εποχή που ο επελαύνων τότε Πινόκιο εξαπέλυε μύδρους και κραυγές για το "ξεπούλημα" της περιουσίας του Ελληνικού λαού και σε συνεργασία με συνδικαληστές και "αγανακτισμένους" κατάφεραν να ακυρώσουν την πώληση για να έρθει μερικά χρόνια αργότερα ο ίδιος ως πρωθυπουργός να τον "μοσχοπουλήσει" για... 45μύρια. Έπος διορατικότητας και κοροιδίας….
Εντωμεταξύ το πράγμα είχε αποκτήσει την δική του δυναμική και ασχέτως κυβερνήσεων το πάρτυ μεταξύ πολιτικών-διοικήσεων-εργολάβων-"επιχειρηματιών" προχωρούσε ακάθεκτο... Δεκάδες δις πεταμένα για δήθεν εκσυγχρονισμό. Νοιώθαμε και περήφανοι τρομάρα μας που μετά από 20+ χρόνια "προσπαθειών" (και με 50-60 χρόνια καθυστέρηση σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη) καταφέραμε να ηλεκτροκινήσουμε και να στρώσουμε διπλή γραμμή - κι αυτό μόνο στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και με κόστος που όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες θα είχαν καταφέρει 10πλάσια μήκη...
Το έγραψα και πριν. Αυτό που συνέβη δεν ήταν ατύχημα. Ήταν φόνος εκ προμελέτης. Στατιστικά θα συνέβαινε και ήταν θέμα χρόνου το πότε και θέμα τύχης το αν θα συνέβαινε με 1-2 νεκρούς ή με καμιά εκατόμβη. Δυστυχώς ο καλός Θεός της Ελλάδας ενίοτε κοιμάται και τώρα μυξοκλαίμε για το "κακό που μας βρήκε"...
Και τώρα ? Η συνταγή είναι κλασική και υπάρχει έτοιμη από παλιά. Θα την πληρώσει ένας κλασικός Ελληναράς δημόσιος υπάλληλος (όχι ότι δεν φταίει, αλλά φταίνε και ΠΟΛΛΟΙ άλλοι πριν και πάνω από αυτόν), τα κανάλια θα βρουν πεδίο δόξης λαμπρό μέχρι την επόμενη Πισπιρίγου, θα γίνουν μερικές εκδηλώσεις μνήμης και κανένα μνημείο για τα αδικοχαμένα παλικάρια, μπορεί και να πέσουν μερικές καλές αποζημιώσεις στους συγγενείς για τις εντυπώσεις και για να κλείσουν λίγο τα στόματα, και σε λίγο καιρό τα πράγμα θα ξεχαστεί, όπως ξεχάστηκαν τόσα παρόμοια πριν.
Τουλάχιστον αυτή την φορά είδαμε και μια παραίτηση υπουργού – εεεε, το λες και πρόοδο...
6.000 ευρώ έπαιρναν οι μηχανοδηγοι τα καλά πασοκο-αντρεικα χρόνια
Αρκετοί με απολυτήριο δημοτικου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom