alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.320
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.292
- Πόντοι
- 8.006
Ναι. Και καλό θα ηταν να το καταλάβει και η ίδιαEίσαι εντελώς ηλίθιος ?
Δολοφονήσανε το παιδί της κάτι κομματόσκυλα αληταραίοι
Και την τραβολογάνε ?
Ναι. Και καλό θα ηταν να το καταλάβει και η ίδιαEίσαι εντελώς ηλίθιος ?
Δολοφονήσανε το παιδί της κάτι κομματόσκυλα αληταραίοι
Και την τραβολογάνε ?
Εγώ διαφωνώ σε αυτό.Το κακό είναι οτι ο περισσότερος κόσμος το βλέπει επιφανειακά και στατικά. Γιαυτό πρέπει να αναφέρονται συνέχεια τα του Σπρίντζη, μπας και ξυπνήσουν.
Ναι , έσκασε το ατύχημα στην ΝΔ. Φταίει όσο φταίει , και οχι ποινικά για μένα. Απο εκεί και πέρα δεν είναι αμοιροι ευθυνών ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ. Τα τρένα είναι διαχρονική ιστορία και φταίνε όλοι.
ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ... σιγα μην βρουνε κατιΤέμπη: Έφοδος της Αστυνομίας στα γραφεία του ΟΣΕ – Κατασχέθηκαν σκληροί δίσκοι με τα πρωτότυπα ηχητικά
Μετά από εντολή του εφέτη ανακριτή Σωτήρη Μπακαϊμη, αστυνομικοί έκαναν έφοδο στα γραφεία του ΟΣΕ στην Αθήνα και κατέσχεσαν σκληρούς δίσκους με ταwww.newsit.gr
Πες στη Μαρεβα να της στειλει κανενα sms....Ναι. Και καλό θα ηταν να το καταλάβει και η ίδια
Σχετικά όλα. Τα τρένα είχαν και έχουν θέματα. Τυχαίο είναι το πότε έγινε το ατύχημα, οπότε έγραψα "εσκασε".Εγώ διαφωνώ σε αυτό.
Δεν ''έσκασε'' στην ΝΔ το ατύχημα. Η νδ ως κυβέρνηση αγνόησε εσκεμένα τις προειδοποιήσεις και λόγω της αμέλειας της έγινε ότι έγινε. Δεν πάει με το διαχρονικά...φυσικά να ελεγχθούν διαχρονικά αλλά την συγκεκριμένη στιγμή κυβέρνηση ήταν η νδ...και αυτοί πληρώνονταν και έβαζαν υπογραφές.
Το όχι ποινικά δεν χωράει στο μυαλό μου τύπε με συγχωρείς...όταν είσαι το αφεντικό...έχεις πληρωθεί για κάτι...έχεις λάβει εξώδικα για την ασφάλεια και τα αγνοείς...και λόγω αυτού σκοτώνονται 60 άνθρωποι δεν μπορεί να λες όχι ποινικά.
Σχετικά είναι όλα αυτά όταν μιλάμε για υπουργούς και δημόσιο..γιατί για άλλους που κάνουν συμβάσεις είναι όλα συγκεκριμένα και γραμμένα στις συμβάσεις....Σχετικά όλα. Τα τρένα είχαν και έχουν θέματα. Τυχαίο είναι το πότε έγινε το ατύχημα, οπότε έγραψα "εσκασε".
Αγνοώ εσκεμμένα και αμέλεια που αναφέρεις είναι ασυμβίβαστα. Εσκεμμένα σημαίνει οτι για να βγει π.χ κάποια μίζα , δεν έκαναν κάτι. Αμέλεια σημαίνει οτι το πάνε τσουκου τσούκου , όπως και πολλά άλλα, και όταν γίνουν.
Το οχι ποινικά σημαίνει οτι τα τρένα δούλευαν χωρίς ατυχήματα, και υπήρχε η όποια επικοιωνία με χαρτιά κλπ και διασφαλιζόταν η μη σύγκρουση. Η σύγκρουση δεν έγινε επειδή δεν ολοκληρώθηκε η σύμβαση. Η σύμβαση και η τεχνολογία σίγουρα προλαμβάνουν. Εδώ και χρόνια τα τρένα είχαν μια γραμμή χωρίς 711 και δεν είχαν ατυχήματα . Τώρα είναι διπλή γραμμή , οπότε λέω ατύχημα .
Στο μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι οτι η ευρωπαική οδηγία είναι με ορίζοντα 2030 και οχι υποχρεωτική σήμερα. Άλλωστε όλα τα συστήματα , όπως είπαν, υπάρχει στο 15% της Ευρώπης και κανείς δεν το διεύψευσαι...Σχετικά είναι όλα αυτά όταν μιλάμε για υπουργούς και δημόσιο..γιατί για άλλους που κάνουν συμβάσεις είναι όλα συγκεκριμένα και γραμμένα στις συμβάσεις....
Και επειδή επιχειρείται συγκάληψη...φυσικά και υπάρχουν ενδείξεις (σχεδόν αποδείξεις) ότι για να βγουν οι μίζες δεν έκαναν τα έργα που πρέπει και τραβούσαν την σύμβαση για 10 χρόνια. Μπορείς να μην το λάβεις υπόψιν σου?
Το πήγαιναν τσούκου τσούκου επίτηδες δηλαδή..φυσικά δεν είναι ότι οι υπουργοί ήθελαν τον θάνατο των ανθρώπων γιαυτό λέω αμέλεια....αλλά η αμέλεια τους προέκυψε από τις μίζες...όχι επειδή ήταν άχρηστοι.
Η σύγκρουση έγινε επειδή ο σταθμάρχης έβαλε τα τρένα σε λάθος γραμμές. Η σύγκρουση δεν αποφεύχθηκε διότι δεν υπήρχαν τα συστήματα ασφαλείας ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.
Αν ξέρατε οι περισσότεροι τι σημαίνει ευρωπαική οδηγία....πως αποτυπώνεται στις υπουργικές αποφάσεις....τι ευθύνη έχουν οι φορείς (όπως Η ΡΑΣ) που λες ότι έδινε πιστοποιητικά...και τα μέλης της τα διόριζε ο υπουργός με μισθό 50Κ...δεν θα τα λέγατε αυτά.
Όταν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε αυτά τα συστήματα δεν υπάρχει το ότι τα τρένα παλιά δεν τα είχαν.
Όπως αν σε σταματήσουν χωρίς ζώνη στο αμάξι δεν μπορείς να επικαλεστείς το ότι παλιά τα αυτοκίνητα δεν είχαν ζώνες.
η 711 τι ειναι??? με μεταφραστη γραφεις???Σχετικά όλα. Τα τρένα είχαν και έχουν θέματα. Τυχαίο είναι το πότε έγινε το ατύχημα, οπότε έγραψα "εσκασε".
Αγνοώ εσκεμμένα και αμέλεια που αναφέρεις είναι ασυμβίβαστα. Εσκεμμένα σημαίνει οτι για να βγει π.χ κάποια μίζα , δεν έκαναν κάτι. Αμέλεια σημαίνει οτι το πάνε τσουκου τσούκου , όπως και πολλά άλλα, και όταν γίνουν.
Το οχι ποινικά σημαίνει οτι τα τρένα δούλευαν χωρίς ατυχήματα, και υπήρχε η όποια επικοιωνία με χαρτιά κλπ και διασφαλιζόταν η μη σύγκρουση. Η σύγκρουση δεν έγινε επειδή δεν ολοκληρώθηκε η σύμβαση. Η σύμβαση και η τεχνολογία σίγουρα προλαμβάνουν. Εδώ και χρόνια τα τρένα είχαν μια γραμμή χωρίς 711 και δεν είχαν ατυχήματα . Τώρα είναι διπλή γραμμή , οπότε λέω ατύχημα .
Σωστά...αλλά η εφαρμογή της ευρωπαικής οδηγίας είναι που παίζει ρόλοΣτο μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι οτι η ευρωπαική οδηγία είναι με ορίζοντα 2030 και οχι υποχρεωτική σήμερα. Άλλωστε όλα τα συστήματα , όπως είπαν, υπάρχει στο 15% της Ευρώπης και κανείς δεν το διεύψευσαι...
Είναι το ίδο με τον αυτοκινητόδρομο με διόδια κόρινθος Πατρα, χωρίς νησίδα. Πόσα χρόνια είχαμε μετωπικές ενώ ολοι οι αυτοκινητόδρομοι έπρεπε να έχουν νησίδα, αλλά κάπου υπήρχε παραθυράκι μη υποχρεωτικότητας....
δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτοκινητοδρομο και σιδηροδρομικο αξοναΣωστά...αλλά η εφαρμογή της ευρωπαικής οδηγίας είναι που παίζει ρόλο
δηλαδή όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες αλλαγές δεν δίνονται όλα τα χρήματα με την μια και σου λένε κάνε ότι νομίζεις.
οπότε προφανώς η ερυωπαική οδηγία έχει ορίζοντα το 2023 για την ολοκλήρωση του έργου
τα εν λόγω συστήματα μπορεί να έπρεπε να ολοκληρωθούν πριν το 2023 για να προχωρήσει μετά το υπόλοιπο έργο. Αλλιώς δεν θα υπήρχε και κατηγορία για απιστία.
Η ΕΕ απελευθερώνει κονδύλια με έλεγχο...όχι αβέρτα....τρανο παράδειγμα αυτό που γίνεται τώρα με τους φορολογικούς μηχανισμούς και τα pos για όποιον γνωρίζει.
Δεν είναι το ίδιο με τον αυτοκινητόδρομο και το ξέρεις. Αν και για αυτό είχαμε πάρει λεφτά και έπρεπε να κάνουνε νησίδα και δεν το κάναμε τότε φταίει αυτός που δεν το έκανε για να πάρει μίζες.
εδώ αυτό που προσπαθεί να μας πείσει η κυβέρνησηδεν υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτοκινητοδρομο και σιδηροδρομικο αξονα
O αριθμός της σύμβασης . Μπορεί να κάνω λάθος το νούμεροη 711 τι ειναι??? με μεταφραστη γραφεις???
717O αριθμός της σύμβασης . Μπορεί να κάνω λάθος το νούμερο
Πανε γαμησου ρε ελλεεινεΝαι. Και καλό θα ηταν να το καταλάβει και η ίδια
Κοίτα, επι της αρχής συμφωνούμε σε όλα. Δεν είναι μόνο οι μίζες , είναικαι η γενική κωλυσιεργία του δημόσιου (ίσως απο εμάς πήραν στην ΕΕ και βγάζουν έτσι γρήγορα αποφάσεις). Για την ποινική ευθύνη διαφωνούμε.Σωστά...αλλά η εφαρμογή της ευρωπαικής οδηγίας είναι που παίζει ρόλο
δηλαδή όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες αλλαγές δεν δίνονται όλα τα χρήματα με την μια και σου λένε κάνε ότι νομίζεις.
οπότε προφανώς η ερυωπαική οδηγία έχει ορίζοντα το 2030 για την ολοκλήρωση του έργου
τα εν λόγω συστήματα μπορεί να έπρεπε να ολοκληρωθούν πριν το 2030 για να προχωρήσει μετά το υπόλοιπο έργο. Αλλιώς δεν θα υπήρχε και κατηγορία για απιστία.
Η ΕΕ απελευθερώνει κονδύλια με έλεγχο...όχι αβέρτα....τρανο παράδειγμα αυτό που γίνεται τώρα με τους φορολογικούς μηχανισμούς και τα pos για όποιον γνωρίζει.
Δεν είναι το ίδιο με τον αυτοκινητόδρομο και το ξέρεις. Αν και για αυτό είχαμε πάρει λεφτά και έπρεπε να κάνουνε νησίδα και δεν το κάναμε τότε φταίει αυτός που δεν το έκανε για να πάρει μίζες.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να διαφωνείς με την ποινική ευθύνηΚοίτα, επι της αρχής συμφωνούμε σε όλα. Δεν είναι μόνο οι μίζες , είναικαι η γενική κωλυσιεργία του δημόσιου (ίσως απο εμάς πήραν στην ΕΕ και βγάζουν έτσι γρήγορα αποφάσεις). Για την ποινική ευθύνη διαφωνούμε.
Για τα ποσά που λες, έτσι είναι . Και στο Ασκπληπιείο, ο Μαρτίνος έκανε δωρεά είναι κτήριο. Συμφώνησαν τα σχέδια και το έχτισε και εξόπλισε μόνος του. Δεν τους έδωσε τα λεφτά να το χτίσουν, γιατί ο προυπολογισμός δεν θα έφτανε.
Κοίτα. Η διαφωνία μου ήταν οτι τα μη μέτρα δεν ευθ΄θνονται για το ατύχημα, αλλιώς θα είχαμε κάθε μέρα ατύχημα. Τα μέτρα βοηθούν την πρόληψη των ατυχημάτων, αλλά και χωρίς αυτά πρέπει να υπάρχει ασφάλεια. Οπότε θα δεις οτι ποινική δεν υπάρχει, όπως δεν υπήρξε στο Μάτι.Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να διαφωνείς με την ποινική ευθύνη
Πως είναι δυνατόν αυτός που αποφασίζει να μην υπάρχουν μέτρα ασφαλείας επειδή βγάζει μίζες να μην ευθύνεται ποινικά για τους θανάτους που έλλειψη αυτών προκάλεσε.
Μόνο για τους πολιτικούς τέτοια κατάντια αν ήταν άλλος θα τον είχαν ήδη προφυλακίσει
όπως προφυλάκισαν τον σταθμάρχη που ακούω ότι κακώς προφυλακίστηκε...