Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 414K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 2 άτομα (1 μέλη και 1 επισκέπτες)

DAMDIM100

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιαν 2020
Μηνύματα
3.268
Κριτικές
20
Like
3.801
Πόντοι
1.446

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.323
Like
14.926
Πόντοι
3.656
Το κακό είναι οτι ο περισσότερος κόσμος το βλέπει επιφανειακά και στατικά. Γιαυτό πρέπει να αναφέρονται συνέχεια τα του Σπρίντζη, μπας και ξυπνήσουν.
Ναι , έσκασε το ατύχημα στην ΝΔ. Φταίει όσο φταίει , και οχι ποινικά για μένα. Απο εκεί και πέρα δεν είναι αμοιροι ευθυνών ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ. Τα τρένα είναι διαχρονική ιστορία και φταίνε όλοι.
Εγώ διαφωνώ σε αυτό.

Δεν ''έσκασε'' στην ΝΔ το ατύχημα. Η νδ ως κυβέρνηση αγνόησε εσκεμένα τις προειδοποιήσεις και λόγω της αμέλειας της έγινε ότι έγινε. Δεν πάει με το διαχρονικά...φυσικά να ελεγχθούν διαχρονικά αλλά την συγκεκριμένη στιγμή κυβέρνηση ήταν η νδ...και αυτοί πληρώνονταν και έβαζαν υπογραφές.

Το όχι ποινικά δεν χωράει στο μυαλό μου τύπε με συγχωρείς...όταν είσαι το αφεντικό...έχεις πληρωθεί για κάτι...έχεις λάβει εξώδικα για την ασφάλεια και τα αγνοείς...και λόγω αυτού σκοτώνονται 60 άνθρωποι δεν μπορεί να λες όχι ποινικά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Bleach

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.520
Κριτικές
2
Like
75.045
Πόντοι
12.056
ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ... σιγα μην βρουνε κατι
 

mhtsos(2)

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
3.298
Like
9.512
Πόντοι
1.056
Εγώ διαφωνώ σε αυτό.

Δεν ''έσκασε'' στην ΝΔ το ατύχημα. Η νδ ως κυβέρνηση αγνόησε εσκεμένα τις προειδοποιήσεις και λόγω της αμέλειας της έγινε ότι έγινε. Δεν πάει με το διαχρονικά...φυσικά να ελεγχθούν διαχρονικά αλλά την συγκεκριμένη στιγμή κυβέρνηση ήταν η νδ...και αυτοί πληρώνονταν και έβαζαν υπογραφές.

Το όχι ποινικά δεν χωράει στο μυαλό μου τύπε με συγχωρείς...όταν είσαι το αφεντικό...έχεις πληρωθεί για κάτι...έχεις λάβει εξώδικα για την ασφάλεια και τα αγνοείς...και λόγω αυτού σκοτώνονται 60 άνθρωποι δεν μπορεί να λες όχι ποινικά.
Σχετικά όλα. Τα τρένα είχαν και έχουν θέματα. Τυχαίο είναι το πότε έγινε το ατύχημα, οπότε έγραψα "εσκασε".
Αγνοώ εσκεμμένα και αμέλεια που αναφέρεις είναι ασυμβίβαστα. Εσκεμμένα σημαίνει οτι για να βγει π.χ κάποια μίζα , δεν έκαναν κάτι. Αμέλεια σημαίνει οτι το πάνε τσουκου τσούκου , όπως και πολλά άλλα, και όταν γίνουν.
Το οχι ποινικά σημαίνει οτι τα τρένα δούλευαν χωρίς ατυχήματα, και υπήρχε η όποια επικοιωνία με χαρτιά κλπ και διασφαλιζόταν η μη σύγκρουση. Η σύγκρουση δεν έγινε επειδή δεν ολοκληρώθηκε η σύμβαση. Η σύμβαση και η τεχνολογία σίγουρα προλαμβάνουν. Εδώ και χρόνια τα τρένα είχαν μια γραμμή χωρίς 711 και δεν είχαν ατυχήματα . Τώρα είναι διπλή γραμμή , οπότε λέω ατύχημα .
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
6.489
Κριτικές
26
Like
11.783
Πόντοι
6.166

Τέμπη: Έφοδος στα γραφεία του ΟΣΕ από αστυνομικούς - Κατέσχεσαν σκληρούς δίσκους​


Λογω «μονταζιέρα» εγινε η κατάσχεση αυτή​



Στην έρευνα συμμετείχαν αστυνομικοί από την Αθήνα και προχώρησαν σε κατάσχεση του υλικού των επίμαχων συνομιλιών, έπειτα από αίτημα του εφέτη-ανακριτή. Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν σκληρούς δίσκους κι άλλο υλικό.


Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο σκοπός είναι μεταξύ άλλων να αντιπαραβληθούν τα ηχητικά ντοκουμέντα των συνομιλιών με τα πρωτότυπα, ώστε να διαπιστωθεί αν έχει γίνει αλλοίωση.

Επίσης, την Παρασκευή οι αρχές θα λάβουν δείγμα από το ιδιωτικό οικόπεδο όπου είχαν ρίξει τα μπάζα, στο σημείο του δυστυχήματος. Αυτό θα γίνει έπειτα από εισαγγελική εντολή και κατόπιν αιτήματος των συγγενών.


 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
6.489
Κριτικές
26
Like
11.783
Πόντοι
6.166
434457602_405189338929526_5985462795141735311_n.jpg
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.323
Like
14.926
Πόντοι
3.656
Σχετικά όλα. Τα τρένα είχαν και έχουν θέματα. Τυχαίο είναι το πότε έγινε το ατύχημα, οπότε έγραψα "εσκασε".
Αγνοώ εσκεμμένα και αμέλεια που αναφέρεις είναι ασυμβίβαστα. Εσκεμμένα σημαίνει οτι για να βγει π.χ κάποια μίζα , δεν έκαναν κάτι. Αμέλεια σημαίνει οτι το πάνε τσουκου τσούκου , όπως και πολλά άλλα, και όταν γίνουν.
Το οχι ποινικά σημαίνει οτι τα τρένα δούλευαν χωρίς ατυχήματα, και υπήρχε η όποια επικοιωνία με χαρτιά κλπ και διασφαλιζόταν η μη σύγκρουση. Η σύγκρουση δεν έγινε επειδή δεν ολοκληρώθηκε η σύμβαση. Η σύμβαση και η τεχνολογία σίγουρα προλαμβάνουν. Εδώ και χρόνια τα τρένα είχαν μια γραμμή χωρίς 711 και δεν είχαν ατυχήματα . Τώρα είναι διπλή γραμμή , οπότε λέω ατύχημα .
Σχετικά είναι όλα αυτά όταν μιλάμε για υπουργούς και δημόσιο..γιατί για άλλους που κάνουν συμβάσεις είναι όλα συγκεκριμένα και γραμμένα στις συμβάσεις....

Και επειδή επιχειρείται συγκάληψη...φυσικά και υπάρχουν ενδείξεις (σχεδόν αποδείξεις) ότι για να βγουν οι μίζες δεν έκαναν τα έργα που πρέπει και τραβούσαν την σύμβαση για 10 χρόνια. Μπορείς να μην το λάβεις υπόψιν σου?

Το πήγαιναν τσούκου τσούκου επίτηδες δηλαδή..φυσικά δεν είναι ότι οι υπουργοί ήθελαν τον θάνατο των ανθρώπων γιαυτό λέω αμέλεια....αλλά η αμέλεια τους προέκυψε από τις μίζες...όχι επειδή ήταν άχρηστοι.

Η σύγκρουση έγινε επειδή ο σταθμάρχης έβαλε τα τρένα σε λάθος γραμμές. Η σύγκρουση δεν αποφεύχθηκε διότι δεν υπήρχαν τα συστήματα ασφαλείας ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.

Αν ξέρατε οι περισσότεροι τι σημαίνει ευρωπαική οδηγία....πως αποτυπώνεται στις υπουργικές αποφάσεις....τι ευθύνη έχουν οι φορείς (όπως Η ΡΑΣ) που λες ότι έδινε πιστοποιητικά...και τα μέλης της τα διόριζε ο υπουργός με μισθό 50Κ...δεν θα τα λέγατε αυτά.

Όταν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε αυτά τα συστήματα δεν υπάρχει το ότι τα τρένα παλιά δεν τα είχαν.

Όπως αν σε σταματήσουν χωρίς ζώνη στο αμάξι δεν μπορείς να επικαλεστείς το ότι παλιά τα αυτοκίνητα δεν είχαν ζώνες.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Bleach

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
6.489
Κριτικές
26
Like
11.783
Πόντοι
6.166

Τέμπη - Αποκάλυψη: Ο ανακριτής θα καλέσει τον Καραμανλή - Η έρευνα «έπεσε» πάνω στο όνομά του​


 

mhtsos(2)

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
3.298
Like
9.512
Πόντοι
1.056
Σχετικά είναι όλα αυτά όταν μιλάμε για υπουργούς και δημόσιο..γιατί για άλλους που κάνουν συμβάσεις είναι όλα συγκεκριμένα και γραμμένα στις συμβάσεις....

Και επειδή επιχειρείται συγκάληψη...φυσικά και υπάρχουν ενδείξεις (σχεδόν αποδείξεις) ότι για να βγουν οι μίζες δεν έκαναν τα έργα που πρέπει και τραβούσαν την σύμβαση για 10 χρόνια. Μπορείς να μην το λάβεις υπόψιν σου?

Το πήγαιναν τσούκου τσούκου επίτηδες δηλαδή..φυσικά δεν είναι ότι οι υπουργοί ήθελαν τον θάνατο των ανθρώπων γιαυτό λέω αμέλεια....αλλά η αμέλεια τους προέκυψε από τις μίζες...όχι επειδή ήταν άχρηστοι.

Η σύγκρουση έγινε επειδή ο σταθμάρχης έβαλε τα τρένα σε λάθος γραμμές. Η σύγκρουση δεν αποφεύχθηκε διότι δεν υπήρχαν τα συστήματα ασφαλείας ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.

Αν ξέρατε οι περισσότεροι τι σημαίνει ευρωπαική οδηγία....πως αποτυπώνεται στις υπουργικές αποφάσεις....τι ευθύνη έχουν οι φορείς (όπως Η ΡΑΣ) που λες ότι έδινε πιστοποιητικά...και τα μέλης της τα διόριζε ο υπουργός με μισθό 50Κ...δεν θα τα λέγατε αυτά.

Όταν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε αυτά τα συστήματα δεν υπάρχει το ότι τα τρένα παλιά δεν τα είχαν.

Όπως αν σε σταματήσουν χωρίς ζώνη στο αμάξι δεν μπορείς να επικαλεστείς το ότι παλιά τα αυτοκίνητα δεν είχαν ζώνες.
Στο μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι οτι η ευρωπαική οδηγία είναι με ορίζοντα 2030 και οχι υποχρεωτική σήμερα. Άλλωστε όλα τα συστήματα , όπως είπαν, υπάρχει στο 15% της Ευρώπης και κανείς δεν το διεύψευσαι...

Είναι το ίδο με τον αυτοκινητόδρομο με διόδια κόρινθος Πατρα, χωρίς νησίδα. Πόσα χρόνια είχαμε μετωπικές ενώ ολοι οι αυτοκινητόδρομοι έπρεπε να έχουν νησίδα, αλλά κάπου υπήρχε παραθυράκι μη υποχρεωτικότητας....
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.520
Κριτικές
2
Like
75.045
Πόντοι
12.056
Σχετικά όλα. Τα τρένα είχαν και έχουν θέματα. Τυχαίο είναι το πότε έγινε το ατύχημα, οπότε έγραψα "εσκασε".
Αγνοώ εσκεμμένα και αμέλεια που αναφέρεις είναι ασυμβίβαστα. Εσκεμμένα σημαίνει οτι για να βγει π.χ κάποια μίζα , δεν έκαναν κάτι. Αμέλεια σημαίνει οτι το πάνε τσουκου τσούκου , όπως και πολλά άλλα, και όταν γίνουν.
Το οχι ποινικά σημαίνει οτι τα τρένα δούλευαν χωρίς ατυχήματα, και υπήρχε η όποια επικοιωνία με χαρτιά κλπ και διασφαλιζόταν η μη σύγκρουση. Η σύγκρουση δεν έγινε επειδή δεν ολοκληρώθηκε η σύμβαση. Η σύμβαση και η τεχνολογία σίγουρα προλαμβάνουν. Εδώ και χρόνια τα τρένα είχαν μια γραμμή χωρίς 711 και δεν είχαν ατυχήματα . Τώρα είναι διπλή γραμμή , οπότε λέω ατύχημα .
η 711 τι ειναι??? με μεταφραστη γραφεις???
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.323
Like
14.926
Πόντοι
3.656
Στο μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι οτι η ευρωπαική οδηγία είναι με ορίζοντα 2030 και οχι υποχρεωτική σήμερα. Άλλωστε όλα τα συστήματα , όπως είπαν, υπάρχει στο 15% της Ευρώπης και κανείς δεν το διεύψευσαι...

Είναι το ίδο με τον αυτοκινητόδρομο με διόδια κόρινθος Πατρα, χωρίς νησίδα. Πόσα χρόνια είχαμε μετωπικές ενώ ολοι οι αυτοκινητόδρομοι έπρεπε να έχουν νησίδα, αλλά κάπου υπήρχε παραθυράκι μη υποχρεωτικότητας....
Σωστά...αλλά η εφαρμογή της ευρωπαικής οδηγίας είναι που παίζει ρόλο

δηλαδή όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες αλλαγές δεν δίνονται όλα τα χρήματα με την μια και σου λένε κάνε ότι νομίζεις.

οπότε προφανώς η ερυωπαική οδηγία έχει ορίζοντα το 2030 για την ολοκλήρωση του έργου

τα εν λόγω συστήματα μπορεί να έπρεπε να ολοκληρωθούν πριν το 2030 για να προχωρήσει μετά το υπόλοιπο έργο. Αλλιώς δεν θα υπήρχε και κατηγορία για απιστία.

Η ΕΕ απελευθερώνει κονδύλια με έλεγχο...όχι αβέρτα....τρανο παράδειγμα αυτό που γίνεται τώρα με τους φορολογικούς μηχανισμούς και τα pos για όποιον γνωρίζει.

Δεν είναι το ίδιο με τον αυτοκινητόδρομο και το ξέρεις. Αν και για αυτό είχαμε πάρει λεφτά και έπρεπε να κάνουνε νησίδα και δεν το κάναμε τότε φταίει αυτός που δεν το έκανε για να πάρει μίζες.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.520
Κριτικές
2
Like
75.045
Πόντοι
12.056
Σωστά...αλλά η εφαρμογή της ευρωπαικής οδηγίας είναι που παίζει ρόλο

δηλαδή όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες αλλαγές δεν δίνονται όλα τα χρήματα με την μια και σου λένε κάνε ότι νομίζεις.

οπότε προφανώς η ερυωπαική οδηγία έχει ορίζοντα το 2023 για την ολοκλήρωση του έργου

τα εν λόγω συστήματα μπορεί να έπρεπε να ολοκληρωθούν πριν το 2023 για να προχωρήσει μετά το υπόλοιπο έργο. Αλλιώς δεν θα υπήρχε και κατηγορία για απιστία.

Η ΕΕ απελευθερώνει κονδύλια με έλεγχο...όχι αβέρτα....τρανο παράδειγμα αυτό που γίνεται τώρα με τους φορολογικούς μηχανισμούς και τα pos για όποιον γνωρίζει.

Δεν είναι το ίδιο με τον αυτοκινητόδρομο και το ξέρεις. Αν και για αυτό είχαμε πάρει λεφτά και έπρεπε να κάνουνε νησίδα και δεν το κάναμε τότε φταίει αυτός που δεν το έκανε για να πάρει μίζες.
δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτοκινητοδρομο και σιδηροδρομικο αξονα
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.323
Like
14.926
Πόντοι
3.656
δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα σε αυτοκινητοδρομο και σιδηροδρομικο αξονα
εδώ αυτό που προσπαθεί να μας πείσει η κυβέρνηση

είναι ότι το ότι πήραν μίζες και δεν έκαναν τα έργα ασφαλείας

είναι εντελώς άσχετο με το ότι έγινε ένα ατύχημα επειδή δεν υπήρχαν μέτρα ασφαλείας.

και ότι ο εν ενεργεία υπουργός που είχε λάβει εξώδικα για τα θέματα ασφαλείας και τα αγνόησε και έλεγε ψέματα στον λαό ότι η ασφάλεια διασφαλίζεται

δεν έχει καμία ευθύνη για το ατύχημα

ε ρε φίλε....δε θα μας πείσουν....γιατί η λογική υπάρχει για κάποιο λόγο....
 

mhtsos(2)

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
3.298
Like
9.512
Πόντοι
1.056
Σωστά...αλλά η εφαρμογή της ευρωπαικής οδηγίας είναι που παίζει ρόλο

δηλαδή όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες αλλαγές δεν δίνονται όλα τα χρήματα με την μια και σου λένε κάνε ότι νομίζεις.

οπότε προφανώς η ερυωπαική οδηγία έχει ορίζοντα το 2030 για την ολοκλήρωση του έργου

τα εν λόγω συστήματα μπορεί να έπρεπε να ολοκληρωθούν πριν το 2030 για να προχωρήσει μετά το υπόλοιπο έργο. Αλλιώς δεν θα υπήρχε και κατηγορία για απιστία.

Η ΕΕ απελευθερώνει κονδύλια με έλεγχο...όχι αβέρτα....τρανο παράδειγμα αυτό που γίνεται τώρα με τους φορολογικούς μηχανισμούς και τα pos για όποιον γνωρίζει.

Δεν είναι το ίδιο με τον αυτοκινητόδρομο και το ξέρεις. Αν και για αυτό είχαμε πάρει λεφτά και έπρεπε να κάνουνε νησίδα και δεν το κάναμε τότε φταίει αυτός που δεν το έκανε για να πάρει μίζες.
Κοίτα, επι της αρχής συμφωνούμε σε όλα. Δεν είναι μόνο οι μίζες , είναικαι η γενική κωλυσιεργία του δημόσιου (ίσως απο εμάς πήραν στην ΕΕ και βγάζουν έτσι γρήγορα αποφάσεις). Για την ποινική ευθύνη διαφωνούμε.
Για τα ποσά που λες, έτσι είναι . Και στο Ασκπληπιείο, ο Μαρτίνος έκανε δωρεά είναι κτήριο. Συμφώνησαν τα σχέδια και το έχτισε και εξόπλισε μόνος του. Δεν τους έδωσε τα λεφτά να το χτίσουν, γιατί ο προυπολογισμός δεν θα έφτανε.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.323
Like
14.926
Πόντοι
3.656
Κοίτα, επι της αρχής συμφωνούμε σε όλα. Δεν είναι μόνο οι μίζες , είναικαι η γενική κωλυσιεργία του δημόσιου (ίσως απο εμάς πήραν στην ΕΕ και βγάζουν έτσι γρήγορα αποφάσεις). Για την ποινική ευθύνη διαφωνούμε.
Για τα ποσά που λες, έτσι είναι . Και στο Ασκπληπιείο, ο Μαρτίνος έκανε δωρεά είναι κτήριο. Συμφώνησαν τα σχέδια και το έχτισε και εξόπλισε μόνος του. Δεν τους έδωσε τα λεφτά να το χτίσουν, γιατί ο προυπολογισμός δεν θα έφτανε.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να διαφωνείς με την ποινική ευθύνη

Πως είναι δυνατόν αυτός που αποφασίζει να μην υπάρχουν μέτρα ασφαλείας επειδή βγάζει μίζες να μην ευθύνεται ποινικά για τους θανάτους που έλλειψη αυτών προκάλεσε.

Μόνο για τους πολιτικούς τέτοια κατάντια αν ήταν άλλος θα τον είχαν ήδη προφυλακίσει

όπως προφυλάκισαν τον σταθμάρχη που ακούω ότι κακώς προφυλακίστηκε...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom