You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολεμικό Ναυτικό
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 7K
- Εμφανίσεις 352K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Παρ'όλα αυτά κατι που ειναι στραβό από την αρχή δεν φτιάχνεται.Μας πιάσανε κορόιδα οι Κορεάτες που παρέλαβαν τα δικά τους ΑΨΟΓΑ,αφού πειραματίστηκαν με εμάς οι Γερμανοί...Παρόλ' αυτά οι μεν υποστηρίζουν ότι τα όρια έχουν φτιαχτεί.
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Ιδού και το στορυ απο την Κυριακατικη Kαθημερινή:
"Τον Σεπτέμβριο του 1998 το ΚΥΣΕΑ, υπό την ασφυκτική πίεση των επιτελών του Πολεμικού Ναυτικού, αποφάσιζε την προμήθεια τριών υπερσύγχρονων υποβρυχίων. Στις 15 Φεβρουαρίου του 2000, το ελληνικό Δημόσιο υπέγραφε σύμβαση, το ύψος της οποίας ανήλθε στα 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ για την προμήθεια τριών υποβρυχίων τύπου 214, γερμανικής κατασκευής, με προοπτική επέκτασης της σύμβασης για ένα ακόμα. Το 2002 και ενώ για την πώληση των Ναυπηγείων έμεναν μόνον οι υπογραφές, το Δημόσιο ανέθετε την αναβάθμιση τριών... υποβρυχίων 25ετίας (τύπος 209) στη γερμανική HDW. Πριν από λίγες ημέρες, οι Γερμανοί ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, οι οποίοι έχουν προπληρωθεί το 80% των δύο συμβάσεων, τις κατήγγειλαν, ζητώντας τα 520 εκατομμύρια που υπολείπονται δίχως να έχουν παραδώσει ούτε ένα υποβρύχιο. Εκτός, βέβαια, από τον γνωστό «Παπανικολή», ο οποίος στα μπουρίνια παρουσιάζει μια κλίση.. Η «Κ» έχει στη διάθεσή της μια σειρά από έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν ότι η ατελέσφορη -όπως προέκυψε- ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η «προίκα» των 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν αφήσει το Πολεμικό Ναυτικό, σε μεγάλο βαθμό, χωρίς υποβρύχια.
Ενδιαφέρον από εννέα, διαγωνισμός για έναν
Στη σύμβαση για την προμήθεια των γερμανικών υποβρυχίων 214 από την HDW προβλέπεται ότι το πρώτο έπρεπε να παραδοθεί στις 31 Μαρτίου 2005, το δεύτερο στις 31 Απριλίου 2007 και το τρίτο στις 31 Μαρτίου 2008. Το κείμενο της σύμβασης είναι γεμάτο θολά σημεία. Ενα από αυτά προέβλεπε ότι αν το Δημόσιο δεν ενεργοποιούσε την επέκταση για το τέταρτο υποβρύχιο ήταν υποχρεωμένο να καταβάλει ρήτρα 30 εκατομμυρίων ευρώ. Στη δεύτερη σύμβαση για την αναβάθμιση των γέρικων υποβρυχίων του Π.Ν. δεν υφίστανται όροι απόρριψης από το Δημόσιο. Παράλληλα, προχωρούσε γοργά η ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων. Εως τις αρχές Μαρτίου του 2001 είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον εννέα εταιρείες: η γαλλική CMN, οι αμερικανικές General Electric και Mentor Technologies, η γερμανική HDW, η κυπριακή Louis Cruises, τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, η ολλανδική Royal Schelde, η αγγλική Vosper Thornycroft και η λιβεριανή Pacific Atlantic. Στο υπουργείο Αμυνας γνώριζαν ότι εκ των πραγμάτων προβάδισμα είχαν οι Γερμανοί.
Στο έγγραφο πάντως της σύμβασης των υποβρυχίων 214, οι σύμβουλοι περιλαμβάνουν ένα κρίσιμο στοιχείο της συμφωνίας. «Οι βασικές υποχρεώσεις των αγοραστών», αναφέρεται χαρακτηριστικά, δηλαδή η «εξασφάλιση 1.400 θέσεων εργασίας επί 6ετία και η λειτουργία της επιχείρησης κυρίως ως ναυπηγείου επί 10ετία, διατηρούνται». Οι σύμβουλοι προεξοφλούν στο έγγραφό τους την εξέλιξη που ήρθε χρόνια αργότερα, την επιβολή προστίμου δηλαδή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. «Σημειώνουμε», λένε καταληκτικά, «ότι για τις ανάγκες της παρούσας εισήγησης δεν έχουμε τη δυνατότητα να αξιολογήσουμε το ποσοστό βεβαιότητας ικανοποίησης των όρων (1), (2), (3), (έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή)...».
Ούτε μία βίδα... στα νέα πλοία
Ακόμη και μετά την υπογραφή της Συμφωνίας, τον Μάιο του 2002, δεν είχε μπει ούτε βίδα στα νέα υποβρύχια. Δεν ξεκίνησαν ούτε να σχεδιάζονται πριν από το 2003. Η πρώτη δοκιμή, εκείνη του «Παπανικολή», έγινε το Μάιο του 2005 στο Κίελο, δηλαδή δύο μήνες μετά τη λήξη της προθεσμίας για την παράδοση. Τότε, όπως είναι γνωστό, το υποβρύχιο παρουσίασε κλίση 60 μοιρών, και η ελληνική πλευρά, έχοντας δώσει ήδη 450 εκατομμύρια ευρώ για να το αγοράσει, αρνήθηκε να το παραλάβει.
Το 2007 οι Γερμανοί (της διάδοχης πλέον εταιρείας Thyssen/Krupp) έκαναν μια νέα δοκιμή στο «Παπανικολής», στα ήρεμα νερά του Σαρωνικού και βάσει αυτής, ανακοίνωσαν ότι το υποβρύχιο τηρεί όλες τις προδιαγραφές. Η ελληνική στάση παρέμεινε ίδια. Δεν το παρέλαβε διότι, εκτός των άλλων, δεν είχαν γίνει καν τα συμφωνηθέντα Αντισταθμιστικά Οφέλη. Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε μια αλληλουχία πιέσεων προς το Δημόσιο από δύο πλευρές: Από το Π.Ν. το οποίο έχει ξεμείνει από υποβρύχια, και από τους Γερμανούς. Για δύο χρόνια δεν γινόταν τίποτα και το υπουργείο Οικονομικών σταμάτησε τις πληρωμές. Τον Νοέμβριο του 2007, έπειτα από πιέσεις επιτελών του Π.Ν. καταβλήθηκαν ακόμη 30 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση των παλαιών υποβρυχίων. Πριν από λίγους μήνες στα ταμεία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά μπήκαν ακόμη 105 εκατομμύρια ευρώ για το ίδιο έργο. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι ο γενικός γραμματέας Εξοπλισμών, κ. Βαγγέλης Βασιλάκος, είχε ενστάσεις.
Ωστόσο, στην τελική απόφαση του υπουργού Εθνικής Αμυνας, κ. Βαγγέλη Μεϊμαράκη, φαίνεται ότι έπαιξε σημαντικότερο ρόλο η εισήγηση του αρχηγού ΓΕΝ κ. Γιώργου Καραμαλίκη για ταχεία εξόφληση των Γερμανών, προκειμένου να ενταχθούν στον στόλο τα αναβαθμισμένα υποβρύχια.
Ο κ. Βασιλάκος διαπραγματεύθηκε εκ νέου την αναβάθμιση των υποβρυχίων, συνάντησε όμως την άρνηση των Γερμανών, οι οποίοι αρνούνταν να υπογράψουν οποιαδήποτε τροποποίηση εάν δεν παραλάμβανε το ελληνικό κράτος τον «Παπανικολή». Ενδιαμέσως στους Γερμανούς επιβλήθηκε και πρόστιμο 230 εκατομμυρίων ευρώ από την Κομισιόν για παράνομες ενισχύσεις από το κράτος την περίοδο 1996 - 2002, δημιουργώντας ένα ακόμη πρόβλημα.
Οσο γίνονταν αυτά, οι Γερμανοί βρήκαν την ευκαιρία να συμφωνήσουν στην πώληση έξι υποβρυχίων τύπου 214 στη γειτονική Τουρκία. Το θέμα ακόμη και αν νομικά κριθεί υπέρ του ελληνικού Δημοσίου θα βαρύνει την επόμενη κυβέρνηση, καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο της κήρυξης χρεοκοπίας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, όπως προβλέπεται από το άρθρο 27 της Σύμβασης για την προμήθεια των υποβρυχίων 214."
Με λίγα λόγια:ΜΠΑΧΑΛΟ!!!
"Τον Σεπτέμβριο του 1998 το ΚΥΣΕΑ, υπό την ασφυκτική πίεση των επιτελών του Πολεμικού Ναυτικού, αποφάσιζε την προμήθεια τριών υπερσύγχρονων υποβρυχίων. Στις 15 Φεβρουαρίου του 2000, το ελληνικό Δημόσιο υπέγραφε σύμβαση, το ύψος της οποίας ανήλθε στα 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ για την προμήθεια τριών υποβρυχίων τύπου 214, γερμανικής κατασκευής, με προοπτική επέκτασης της σύμβασης για ένα ακόμα. Το 2002 και ενώ για την πώληση των Ναυπηγείων έμεναν μόνον οι υπογραφές, το Δημόσιο ανέθετε την αναβάθμιση τριών... υποβρυχίων 25ετίας (τύπος 209) στη γερμανική HDW. Πριν από λίγες ημέρες, οι Γερμανοί ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, οι οποίοι έχουν προπληρωθεί το 80% των δύο συμβάσεων, τις κατήγγειλαν, ζητώντας τα 520 εκατομμύρια που υπολείπονται δίχως να έχουν παραδώσει ούτε ένα υποβρύχιο. Εκτός, βέβαια, από τον γνωστό «Παπανικολή», ο οποίος στα μπουρίνια παρουσιάζει μια κλίση.. Η «Κ» έχει στη διάθεσή της μια σειρά από έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν ότι η ατελέσφορη -όπως προέκυψε- ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η «προίκα» των 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν αφήσει το Πολεμικό Ναυτικό, σε μεγάλο βαθμό, χωρίς υποβρύχια.
Ενδιαφέρον από εννέα, διαγωνισμός για έναν
Στη σύμβαση για την προμήθεια των γερμανικών υποβρυχίων 214 από την HDW προβλέπεται ότι το πρώτο έπρεπε να παραδοθεί στις 31 Μαρτίου 2005, το δεύτερο στις 31 Απριλίου 2007 και το τρίτο στις 31 Μαρτίου 2008. Το κείμενο της σύμβασης είναι γεμάτο θολά σημεία. Ενα από αυτά προέβλεπε ότι αν το Δημόσιο δεν ενεργοποιούσε την επέκταση για το τέταρτο υποβρύχιο ήταν υποχρεωμένο να καταβάλει ρήτρα 30 εκατομμυρίων ευρώ. Στη δεύτερη σύμβαση για την αναβάθμιση των γέρικων υποβρυχίων του Π.Ν. δεν υφίστανται όροι απόρριψης από το Δημόσιο. Παράλληλα, προχωρούσε γοργά η ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων. Εως τις αρχές Μαρτίου του 2001 είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον εννέα εταιρείες: η γαλλική CMN, οι αμερικανικές General Electric και Mentor Technologies, η γερμανική HDW, η κυπριακή Louis Cruises, τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, η ολλανδική Royal Schelde, η αγγλική Vosper Thornycroft και η λιβεριανή Pacific Atlantic. Στο υπουργείο Αμυνας γνώριζαν ότι εκ των πραγμάτων προβάδισμα είχαν οι Γερμανοί.
Στο έγγραφο πάντως της σύμβασης των υποβρυχίων 214, οι σύμβουλοι περιλαμβάνουν ένα κρίσιμο στοιχείο της συμφωνίας. «Οι βασικές υποχρεώσεις των αγοραστών», αναφέρεται χαρακτηριστικά, δηλαδή η «εξασφάλιση 1.400 θέσεων εργασίας επί 6ετία και η λειτουργία της επιχείρησης κυρίως ως ναυπηγείου επί 10ετία, διατηρούνται». Οι σύμβουλοι προεξοφλούν στο έγγραφό τους την εξέλιξη που ήρθε χρόνια αργότερα, την επιβολή προστίμου δηλαδή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. «Σημειώνουμε», λένε καταληκτικά, «ότι για τις ανάγκες της παρούσας εισήγησης δεν έχουμε τη δυνατότητα να αξιολογήσουμε το ποσοστό βεβαιότητας ικανοποίησης των όρων (1), (2), (3), (έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή)...».
Ούτε μία βίδα... στα νέα πλοία
Ακόμη και μετά την υπογραφή της Συμφωνίας, τον Μάιο του 2002, δεν είχε μπει ούτε βίδα στα νέα υποβρύχια. Δεν ξεκίνησαν ούτε να σχεδιάζονται πριν από το 2003. Η πρώτη δοκιμή, εκείνη του «Παπανικολή», έγινε το Μάιο του 2005 στο Κίελο, δηλαδή δύο μήνες μετά τη λήξη της προθεσμίας για την παράδοση. Τότε, όπως είναι γνωστό, το υποβρύχιο παρουσίασε κλίση 60 μοιρών, και η ελληνική πλευρά, έχοντας δώσει ήδη 450 εκατομμύρια ευρώ για να το αγοράσει, αρνήθηκε να το παραλάβει.
Το 2007 οι Γερμανοί (της διάδοχης πλέον εταιρείας Thyssen/Krupp) έκαναν μια νέα δοκιμή στο «Παπανικολής», στα ήρεμα νερά του Σαρωνικού και βάσει αυτής, ανακοίνωσαν ότι το υποβρύχιο τηρεί όλες τις προδιαγραφές. Η ελληνική στάση παρέμεινε ίδια. Δεν το παρέλαβε διότι, εκτός των άλλων, δεν είχαν γίνει καν τα συμφωνηθέντα Αντισταθμιστικά Οφέλη. Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε μια αλληλουχία πιέσεων προς το Δημόσιο από δύο πλευρές: Από το Π.Ν. το οποίο έχει ξεμείνει από υποβρύχια, και από τους Γερμανούς. Για δύο χρόνια δεν γινόταν τίποτα και το υπουργείο Οικονομικών σταμάτησε τις πληρωμές. Τον Νοέμβριο του 2007, έπειτα από πιέσεις επιτελών του Π.Ν. καταβλήθηκαν ακόμη 30 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση των παλαιών υποβρυχίων. Πριν από λίγους μήνες στα ταμεία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά μπήκαν ακόμη 105 εκατομμύρια ευρώ για το ίδιο έργο. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι ο γενικός γραμματέας Εξοπλισμών, κ. Βαγγέλης Βασιλάκος, είχε ενστάσεις.
Ωστόσο, στην τελική απόφαση του υπουργού Εθνικής Αμυνας, κ. Βαγγέλη Μεϊμαράκη, φαίνεται ότι έπαιξε σημαντικότερο ρόλο η εισήγηση του αρχηγού ΓΕΝ κ. Γιώργου Καραμαλίκη για ταχεία εξόφληση των Γερμανών, προκειμένου να ενταχθούν στον στόλο τα αναβαθμισμένα υποβρύχια.
Ο κ. Βασιλάκος διαπραγματεύθηκε εκ νέου την αναβάθμιση των υποβρυχίων, συνάντησε όμως την άρνηση των Γερμανών, οι οποίοι αρνούνταν να υπογράψουν οποιαδήποτε τροποποίηση εάν δεν παραλάμβανε το ελληνικό κράτος τον «Παπανικολή». Ενδιαμέσως στους Γερμανούς επιβλήθηκε και πρόστιμο 230 εκατομμυρίων ευρώ από την Κομισιόν για παράνομες ενισχύσεις από το κράτος την περίοδο 1996 - 2002, δημιουργώντας ένα ακόμη πρόβλημα.
Οσο γίνονταν αυτά, οι Γερμανοί βρήκαν την ευκαιρία να συμφωνήσουν στην πώληση έξι υποβρυχίων τύπου 214 στη γειτονική Τουρκία. Το θέμα ακόμη και αν νομικά κριθεί υπέρ του ελληνικού Δημοσίου θα βαρύνει την επόμενη κυβέρνηση, καθώς θα έχει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο της κήρυξης χρεοκοπίας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, όπως προβλέπεται από το άρθρο 27 της Σύμβασης για την προμήθεια των υποβρυχίων 214."
Με λίγα λόγια:ΜΠΑΧΑΛΟ!!!
Επισκέπτης
ααααααααααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..Εκτός, βέβαια, από τον γνωστό «Παπανικολή», ο οποίος στα μπουρίνια παρουσιάζει μια κλίση..
μαλακιες..
βαλε ρε τσομπανη τους ναυτες σταβεντο να ισιωσει..
αααααααααααααααααααααααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..
LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.768
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.278
- Πόντοι
- 8.645
Δηλαδή πιστεύεις ότι θα παραμείνει το ίδιο σκηνικό με τη νέα κυβέρνηση;Παρ'όλα αυτά κατι που ειναι στραβό από την αρχή δεν φτιάχνεται.Μας πιάσανε κορόιδα οι Κορεάτες που παρέλαβαν τα δικά τους ΑΨΟΓΑ,αφού πειραματίστηκαν με εμάς οι Γερμανοί...
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Γιατί,τι θα αλλάξει?Μήπως η Βάσω θα βάλει μίνι?Δηλαδή πιστεύεις ότι θα παραμείνει το ίδιο σκηνικό με τη νέα κυβέρνηση;
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
spiros1968
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2006
- Μηνύματα
- 1.578
- Κριτικές
- 2
- Like
- 51
- Πόντοι
- 16
τι θα γινει εντελη?
θα παραλαβουμε τα υποβρυχια?
θα παραλαβουμε τα υποβρυχια?
soisix
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 2.399
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
H συμβαση εχει καταγγελθει απο τη γερμανικη πλευρα λογω οφειλων...υπαρχει και ενα προστιμο απο την ε.ε. υψους 300 εκ. ευρω για τα μη "πολεμικα" τμηματα του ναυπηγειου(επισκευες,τροχαιο υλικο) που εχει σχεση με κρατικες ενισχυσεις πριν το "παρουν"-"επινοικιασουν" οι γερμανοι....το τροχαιο υλικο εχει γινει αλλη εταιρια εδω και 2-2,5 χρονια και οι εργαζομενοι ειναι απληρωτοι εδω και 6 μηνες (170 εργαζομενοι)...οι γερμανοι προσπαθουν να "ξεμπερδεψουν" με προσχημα το προστιμο και με τις επισκευες καθιστωντας επισφαλεις αλλες 300 θεσεις εργασιας...σε αυτο το κλιμα υπαρχουν φημες οτι οι υπολοιποι εργαζομενοι-υποβρυχια- θα συνεχισουν να πληρωνονται για κανα δυο μηνες ακομα....σε ολους αυτους συνυπολογιζουμε και τις θεσεις εργασιας που χανονται απο παραπλευρες δραστηριοτητες(εργολαβοι-εργαζομενοι αυτων,προμηθευτες κ.λ)....τι θα γινει εντελη?
θα παραλαβουμε τα υποβρυχια?
Οσο αφορα τα υποβρυχια η αληθεια ειναι οτι το πρωτο που κατασκευαστηκε στο κιελο εμφανισε καποια προβληματα (κλιση 46 μοιρες στην επιφανεια, με 10 κομβους ταχυτητα και +7 μπωφορ,ακουστικο ιχνος...τα βασικοτερα) τα οποια στην πορεια επιλυθηκαν συμφωνα με δηλωσεις του ΑΓΕΝ τον ιουνιο,αλλα δεν παραλαμβανεται για....ψυχολογικους λογους...στα υπολοιπα δεν εχουν ξεκινησει δοκιμες γιατι δεν δινεται το ο.κ. απο πλευρας ελληνικου κρατους...εδω να σημειωσουμε οτι χρειαζονται εξι μηνες δοκιμες για το καθενα πριν τα παραλαβει ως αξιοπλοα το ναυτικο...
Εδω εισερχεται και το θεμα τις κατασκευης των νεων φρεγατων-γαλλικων,χωρις να εχει υπογραφει καποια συμφωνια-που το μονο ναυπηγειο που μπορει να τις κατασκευασει στην Ελλαδα λογω εγκαταστασεων ειναι ο σκαραμαγκας...
Ειναι μεγαλο μπερδεμα φιλε και πολλα τα λεφτα...
...το μονο ναυπηγειο που μπορει να τις κατασκευασει στην Ελλαδα λογω εγκαταστασεων ειναι ο σκαραμαγκας...
Γιατί, έχουμε κι άλλο?
Το "Νεώριο" στη Σύρο ή η Ελευσίνα μετράνε για ναυπηγεία? Έχουν δεξαμενές?
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Γιατί, έχουμε κι άλλο?
Το "Νεώριο" στη Σύρο ή η Ελευσίνα μετράνε για ναυπηγεία? Έχουν δεξαμενές?
Νεώριον Συμμετοχών ΑΕ λέγεται πλέον η εταιρεία που στην ιδιοκτησία της βρίσκονται τα Ναυπηγεία Σύρου και Ελευσίνας.
Βεβαίως και έχουν δεξαμενές.
Στα ναυπηγεία Ελευσίνας σχετικά πρόσφατα ναυπηγήθηκε το "Νήσος Χίος":
http://[URL unfurl="true"]www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/ships/nissos_chios/dsc_0020.jpg[/img[/URL]] [img]http://[URL unfurl="true"]www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/ships/nissos_chios/dsc_0032.jpg[/img[/URL]]
Μεταξύ των Ναυπηγείων Ελευσίνας και της Γαλλικής DCNS που είναι ο κατασκευαστής των φρεγαττών FREMM είχε υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας για την 50-50 υλοποίηση του έργου αλλά κάποιο μπέρδεμα έγινε στην πορείεα και η τύχη του μνημονίου είναι αμφίβολη: [URL unfurl="true"]http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=59&artid=75887[/URL]
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
Μήπως το υποβρύχιο δε γέρνει αλλά έγερνε το μυαλό του Αλογοσκούφη που δεν ήθελε να πληρώσει;
Μήπως θα πρέπει να είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί και πιο 'υποψιασμένοι' στα θέματα του ΠΝ. Αν παρατηρήσετε τα αποσπάσματα που παραθέτουν διάφοροι φίλοι στο θρεντ, κανείς δεν γνωρίζει (όπως και ήταν αναμενόμενο) το πραγματικό τεχνικό πρόβλημα. Θα δείτε αλλού κλίση 46 και 60 μοιρών γεγονός που δεικνύει είτε ότι αυτός που το έγραψε δεν γνωρίζει τί ακριβώς γράφει (γνωστό ότι άνω των 40 μοιρών θεωρούμε ότι 'τουμπάρει' -όχι μόνο από SOLAS αλλά και από τους κανονισμούς του ΝΑΤΟ) ή δεν έχει πλήρη πληροφόρηση (κάπου γίνεται σύγχυση κατάσταση θάλασσας και αέρα) ή δεν υπάρχει επαρκής περιγραφή του προβλήματος. Σίγουρα χρειαζόμαστε καλά Υ/Β, σίγουρα οι Γερμανοί και η παρέα τους μας πρεσάρουν και μας απειλούν λόγω Τουρκίας, αλλά και από την άλλη αν πράγματι ένα πρόβλημα ήταν τόσο εμφανές, όπως φαίνεται να είναι η κατανομή βαρών στη γάστρα, δεν λύνεται δια μαγείας, και ούτε κατασκευάζεται αδερφή γάστρα, που σύμφωνα με τους λοιπούς φίλους αγόρασε η Κορέα, επί τη βάσει του ίδιου σχεδίου και υπολογισμών. Κάτι τρέχει...
Να θυμίσω επίσης ότι και παλαιότερα (κάπου στη περίοδο 65-70, αρνήθηκε το ΠΝ να παραλάβει Υ/Β, πήγαμε σε διαιτησία και χάσαμε, οπότε παραλάβαμε το Υ/Β, το οποίο ήταν και σε ενέργεια για πολύ καιρό. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το έργο και νομίζω ότι το θέμα είναι πιο πολύ πολιτικό παρά τεχνικό. Η δικιά μου ευχή είναι απλά να πάρουμε καλά Υ/Β για το ΠΝ... τα χρειαζόμαστε...
Να θυμίσω επίσης ότι και παλαιότερα (κάπου στη περίοδο 65-70, αρνήθηκε το ΠΝ να παραλάβει Υ/Β, πήγαμε σε διαιτησία και χάσαμε, οπότε παραλάβαμε το Υ/Β, το οποίο ήταν και σε ενέργεια για πολύ καιρό. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το έργο και νομίζω ότι το θέμα είναι πιο πολύ πολιτικό παρά τεχνικό. Η δικιά μου ευχή είναι απλά να πάρουμε καλά Υ/Β για το ΠΝ... τα χρειαζόμαστε...
Μήπως θα πρέπει να είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί και πιο 'υποψιασμένοι' στα θέματα του ΠΝ. Αν παρατηρήσετε τα αποσπάσματα που παραθέτουν διάφοροι φίλοι στο θρεντ, κανείς δεν γνωρίζει (όπως και ήταν αναμενόμενο) το πραγματικό τεχνικό πρόβλημα. Θα δείτε αλλού κλίση 46 και 60 μοιρών γεγονός που δεικνύει είτε ότι αυτός που το έγραψε δεν γνωρίζει τί ακριβώς γράφει (γνωστό ότι άνω των 40 μοιρών θεωρούμε ότι 'τουμπάρει' -όχι μόνο από SOLAS αλλά και από τους κανονισμούς του ΝΑΤΟ) ή δεν έχει πλήρη πληροφόρηση (κάπου γίνεται σύγχυση κατάσταση θάλασσας και αέρα) ή δεν υπάρχει επαρκής περιγραφή του προβλήματος. Σίγουρα χρειαζόμαστε καλά Υ/Β, σίγουρα οι Γερμανοί και η παρέα τους μας πρεσάρουν και μας απειλούν λόγω Τουρκίας, αλλά και από την άλλη αν πράγματι ένα πρόβλημα ήταν τόσο εμφανές, όπως φαίνεται να είναι η κατανομή βαρών στη γάστρα, δεν λύνεται δια μαγείας, και ούτε κατασκευάζεται αδερφή γάστρα, που σύμφωνα με τους λοιπούς φίλους αγόρασε η Κορέα, επί τη βάσει του ίδιου σχεδίου και υπολογισμών. Κάτι τρέχει...
Να θυμίσω επίσης ότι και παλαιότερα (κάπου στη περίοδο 65-70, αρνήθηκε το ΠΝ να παραλάβει Υ/Β, πήγαμε σε διαιτησία και χάσαμε, οπότε παραλάβαμε το Υ/Β, το οποίο ήταν και σε ενέργεια για πολύ καιρό. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το έργο και νομίζω ότι το θέμα είναι πιο πολύ πολιτικό παρά τεχνικό. Η δικιά μου ευχή είναι απλά να πάρουμε καλά Υ/Β για το ΠΝ... τα χρειαζόμαστε...
βλεπω οτι το κατεχεις το θεμα . . . ;)
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
Παιχτουρας
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 6.979
- Κριτικές
- 37
- Like
- 4
- Πόντοι
- 296
Χρονια Πολλα στο Ανικητο Πολεμικο Ναυτικο μας και να συνεχισει ετσι.Προς ενημερωση οσων μελων δεν το ξερουν το Ελληνικο Πολεμικο Ναυτικο δεν εχει ηττηθει μεχρι σημερα.ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟ.
DANAHTRANS
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 6.983
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
Αμην
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 80
- Εμφανίσεις
- 21K
Δ
- Απαντήσεις
- 292
- Εμφανίσεις
- 21K
- Απαντήσεις
- 6
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 286
- Εμφανίσεις
- 20K