Νέα

Πολεμικό Ναυτικό

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 358K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.375
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
Αν τα πιστευεις αυτα, τοτε πραγματικα εκτιθεσαι.
Εναι αδυνατο το πλοιο να ειχε διατηρησει τις ιδιοτητες που το εκαναν αορατο (αν πραγματικα υπηρξαν) 50 χρονια μετα που αφαιρεσαν τις οποιες συσκευες που του προσδιναν αυτες τις ιδιοτητες.
Οσο αφορα το άρθρο του Πρωτου θεματος....
Ειχα εκτενη κουβεντα περι αυτου του θεματος με τον θρυλικο "Ντανυ" του Π. Ν. (ενας υπηρξε ο Ντανυ) πριν καμια 10αρια χρονια. (ημασταν οικογενειακοι φιλοι) Αυτο που δεν θυμαμαι ηταν αν μου ειχε πει οτι ειχε υπηρετησει στο Λεων ή οχι. Ολες ομως αυτες τις φημες που συνοδευαν το Λεων τις ειχε χαρακτηρισει σαν αρλουμπες. Επισης ενα γειτονακι μου που υπηρετησε εκει καπου αρχες 1980 μου ειπε οτι τιποτα δεν συνεβενε, παρα μονο οταν καποιος ειχε πονοκεφαλο τοτε λεγανε για το Πειραμα της Φιλαδέλφειας...
Αυτα...
Φιλε Λευτερη,το οτι δεν το βλεπαμε στα ρανταρ-και δεν το βλεπαμε,δεν ειναι μουφα-μπορει να οφειλόταν και σε άλλους λογους, ενισχυσε όμως τις ιστορίες που κυκλοφορούσαν κι εγινε καθημερινό θεμα στο Ναυσταθμο για καμια 10αρια μερες..
Με τον ανηψιο του Ντανυ,το Γιωργο, ειμαστε μαζί τοτε στο ΜΙΑΟΥΛΗΣ και το σχολιάζαμε..Μορφωμενοι ανθρωποι ειμαστε, δε θα πιστευουμε φιδια,αλλα υπαρχουν και συγκυρίες που σε βγαζουν απο την κανονικότητα..
Οσο για τον Ντανυ,απειρος σεβασμός κι εκτιμηση..
Για το θεμα των πλοίων...Υπαρχει δυστυχώς μεγαλος αριθμός μεσαιων αξκων που δεν εχουν εκπαιδευτει σωστα για Κυβερνητες ,λογω του μειωμενου αριθμού των πλοίων που θα μπορούσαν να κανουν τους Κυβερνητες αλλά και λόγω της -λανθασμενης για μενα-στροφής των νεων Αξκων..
Αντιγραφω απο Militaire:
"..Κανένας δεν μπορεί να είναι αλάθητος ,αλλά στο παρελθόν τέτοια λάθη στο ΠΝ ήταν από ανύπαρκτα έως σπάνια…Συνεπώς αυτά που γίνονται θα πρέπει να προβληματίσουν την ηγεσία. Και ο προβληματισμός θα πρέπει να φθάσει μέχρι τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων. Να ξεκινήσει από εκεί. Να ξαναδούμε τι ναυτικούς “παράγουμε”. Μήπως χρειάζονται κάποιες διορθώσεις; Μήπως δώσαμε μεγαλύτερη σημασία απ΄ ότι έπρεπε στην ακαδημαϊκή τους εκπαίδευση και λιγότερο στη ναυτική;.."
Εκει πιστευω ειναι το θεμα..
 

massagfildimis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2019
Μηνύματα
106
Κριτικές
4
Like
143
Πόντοι
281
Φιλε Λευτερη,το οτι δεν το βλεπαμε στα ρανταρ-και δεν το βλεπαμε,δεν ειναι μουφα-μπορει να οφειλόταν και σε άλλους λογους, ενισχυσε όμως τις ιστορίες που κυκλοφορούσαν κι εγινε καθημερινό θεμα στο Ναυσταθμο για καμια 10αρια μερες..
Με τον ανηψιο του Ντανυ,το Γιωργο, ειμαστε μαζί τοτε στο ΜΙΑΟΥΛΗΣ και το σχολιάζαμε..Μορφωμενοι ανθρωποι ειμαστε, δε θα πιστευουμε φιδια,αλλα υπαρχουν και συγκυρίες που σε βγαζουν απο την κανονικότητα..
Οσο για τον Ντανυ,απειρος σεβασμός κι εκτιμηση..
Για το θεμα των πλοίων...Υπαρχει δυστυχώς μεγαλος αριθμός μεσαιων αξκων που δεν εχουν εκπαιδευτει σωστα για Κυβερνητες ,λογω του μειωμενου αριθμού των πλοίων που θα μπορούσαν να κανουν τους Κυβερνητες αλλά και λόγω της -λανθασμενης για μενα-στροφής των νεων Αξκων..
Αντιγραφω απο Militaire:
"..Κανένας δεν μπορεί να είναι αλάθητος ,αλλά στο παρελθόν τέτοια λάθη στο ΠΝ ήταν από ανύπαρκτα έως σπάνια…Συνεπώς αυτά που γίνονται θα πρέπει να προβληματίσουν την ηγεσία. Και ο προβληματισμός θα πρέπει να φθάσει μέχρι τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων. Να ξεκινήσει από εκεί. Να ξαναδούμε τι ναυτικούς “παράγουμε”. Μήπως χρειάζονται κάποιες διορθώσεις; Μήπως δώσαμε μεγαλύτερη σημασία απ΄ ότι έπρεπε στην ακαδημαϊκή τους εκπαίδευση και λιγότερο στη ναυτική;.."
Εκει πιστευω ειναι το θεμα..
Οι παρατηρήσεις σου είναι σωστές και αποδεκτές για αυτούς που υπηρέτησαν σαν κληρωτοί η μόνιμοι και κάνανε την θητεία τους η σηκώθηκαν και φύγαν όταν μπόρεσαν, γιατί είδαν ότι τους γράφανε κανονικά όταν κάνανε την δουλειά τους, η όταν τους ζητούσαν ανταλλακτικά για να συντηρήσουν πλοία,ελικόπτερα από τις αποθήκες της ΔΔΜΝ και βλέπανε ότι λόγω περικοπών πέφτανε τα αποθέματα ανταλλακτικών!!Τα πλοία και τα ελικόπτερα δεν κινούνται με δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία σε κανένα μέρος του κόσμου!!Οι υπηρεσίες στεριάς και τα επιτελεία σε όλο τον Στρατό έχουν τέτοια νοοτροπία!!Και τους πολιτικούς τους αφήνουμε απέξω!!Οι θρύλοι στο Ναυτικό υπήρχαν και θα υπάρχουν το ίδιο λέγανε και στο US NAVY για το Uss Eldridge το 1991(You Greek guys, uncle Sam gave you the ultimate weapon!!)και γελούσαν το ίδιο και εμείς όσοι είχαμε γνώσεις!!Τώρα όποιος πιστεύει ότι μόνο ο μακαρίτης Μητσοτάκης ήταν γκαντέμης και όχι και ο γιος Κουλης, ας μου αιτηθεί να παρακολουθήσει ναυτική άσκηση όσο είναι ο Κουλης πρωθυπουργός,!!!Κάποιους θα βολέψουμε σε κάποιο πλοίο?Πάντα εθελοντικά??
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
"Μήπως δώσαμε μεγαλύτερη σημασία απ΄ ότι έπρεπε στην ακαδημαϊκή τους εκπαίδευση και λιγότερο στη ναυτική;.."
Οτι σωστοτερο διαβασα εδω μεσα. Θα προσθετα εγω και: "Εξαλειψη της δημοσιο-υπαλληλικης νοοτροπιας".
Ακαδημαϊκα ειναι αρτια εκπαιδευμενοι οι αξιωματικοι του Π.Ν. Τον 4γωνισμο του κυκλου τον εχουν για πλακα, αλλα μεχρι εκει. Μεχρι εκει...
Δεν θα σταθω στα φαιδρα που κυκλοφορούν οταν φερανε απο ΗΠΑ τα 4 θηρια που στον ωκεανο χασανε τα αυγα και τα πασχαλια (τοτε δεν υπηρχαν GPS) ... Ισως νατανε και απλα κακοηθειες.
Θα σταθω στο σχετικα προσφατο περιστατικο με την βυθηση της ΤΠΚ Κωστακος. Μη σταθουμε ομως στις ευθυνες του επιβατηγου πλοιου (που κατ εμε δεν υπαρχουν)
Εισαι σε ασκηση αγκυστρωμενος, δηλαδη κρυβεσαι απο τον εχθρο, περιμενοντας την καταλληλη ευκαιρία ωστε να τον κτυπησεις και ερχεται κατα απανω σου ενα επιβατηγο πληρως φωταγωγημενο και δεν το παιρνεις χαμπαρι; Φαντασου δηλαδη νατανε ο εχθρος που θα πλησιαζε με σβηστα φωτα και αθορυβα. Δεν ξερω την τυχη του Κυβερνητη, και του σημαιοφορου α/φ, αλλα το λιγοτερο που θα επρεπε να γινει θα ηταν να τους αποταξουν αυτοστιγμης, και η μπαλα να παρει και τον αρχηγο της δοιικησης ταχυπλοοων (δεν ξερω αν το γραφω σωστα) μαζι με τον αρχηγο στολου.
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.375
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
"Μήπως δώσαμε μεγαλύτερη σημασία απ΄ ότι έπρεπε στην ακαδημαϊκή τους εκπαίδευση και λιγότερο στη ναυτική;.."
Οτι σωστοτερο διαβασα εδω μεσα. Θα προσθετα εγω και: "Εξαλειψη της δημοσιο-υπαλληλικης νοοτροπιας".
Ακαδημαϊκα ειναι αρτια εκπαιδευμενοι οι αξιωματικοι του Π.Ν. Τον 4γωνισμο του κυκλου τον εχουν για πλακα, αλλα μεχρι εκει. Μεχρι εκει...
Δεν θα σταθω στα φαιδρα που κυκλοφορούν οταν φερανε απο ΗΠΑ τα 4 θηρια που στον ωκεανο χασανε τα αυγα και τα πασχαλια (τοτε δεν υπηρχαν GPS) ... Ισως νατανε και απλα κακοηθειες.
Θα σταθω στο σχετικα προσφατο περιστατικο με την βυθηση της ΤΠΚ Κωστακος. Μη σταθουμε ομως στις ευθυνες του επιβατηγου πλοιου (που κατ εμε δεν υπαρχουν)
Εισαι σε ασκηση αγκυστρωμενος, δηλαδη κρυβεσαι απο τον εχθρο, περιμενοντας την καταλληλη ευκαιρία ωστε να τον κτυπησεις και ερχεται κατα απανω σου ενα επιβατηγο πληρως φωταγωγημενο και δεν το παιρνεις χαμπαρι; Φαντασου δηλαδη νατανε ο εχθρος που θα πλησιαζε με σβηστα φωτα και αθορυβα. Δεν ξερω την τυχη του Κυβερνητη, και του σημαιοφορου α/φ, αλλα το λιγοτερο που θα επρεπε να γινει θα ηταν να τους αποταξουν αυτοστιγμης, και η μπαλα να παρει και τον αρχηγο της δοιικησης ταχυπλοοων (δεν ξερω αν το γραφω σωστα) μαζι με τον αρχηγο στολου.
Εδω εχω εικόνα καλύτερη από το ΛΕΩΝ... ;)
Ημουν στο Θαλαμο Επιχειρησεων του ΑρχηγείουΣτόλου,βαρδια, μαζί με το Διοικητη Ταχέων Σκαφών και παρακολουθούσαμε την ασκηση..Οταν εγινε το συμβάν,ο Διοικητης κατέρρευσε διπλα μου και τον πηγαν στο ΝΝΑ με εμφραγμα μυοκαρδίου..Ζει ακόμη αλλά προσεχει..
Συνέβη τραγικό λάθος στη διαχείριση του ανθρωπινου δυναμικού !
Επι 5 μερες ο Αξιωματικός Φυλακής-Σημαιοφόρος τότε και τωρα στασιμος Υποπλοίαρχος-ηταν στη Γεφυρα με μαξιμουμ 5 ωρες υπνο..Οχι καραβι δε θα δει,αλλα νταούλια στα αυτια του να του παιζουν θα ειναι σε κατασταση καταπληξίας..Ο δε Κυβερνητης που εχει τη ευθυνη του Πλοίου, ηταν στο κρεβατι του και ροχαλιζε..Ο οποίος εξελιχθηκε κανονικότατα και αποστρατευτηκε Αρχιπλοίαρχος..Ενω και ο Διοικητης Ταχεων Σκαφων εφθασε μεχρι Υπαρχηγός ΓΕΝ..Την πλήρωσε ο Σημαιοφόρος μόνο δυστυχώς..
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Επι 5 μερες ο Αξιωματικός Φυλακής-Σημαιοφόρος τότε και τωρα στασιμος Υποπλοίαρχος-ηταν στη Γεφυρα με μαξιμουμ 5 ωρες υπνο..Οχι καραβι δε θα δει,αλλα νταούλια στα αυτια του να του παιζουν θα ειναι σε κατασταση καταπληξίας..
Μόνος του; Δεν υπήρχε άλλος δίπλα του;
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Το 5 ημέρες δε λέει τίποτα. Σε περίπτωση πολέμου έτσι ακριβώς θα είναι. Και με πραγματικά πυρά. Για να μη το δει κανείς από τους 4 μάλλον είχαν ακολουθήσει όλοι το παράδειγμα του κυβερνήτη και την έπεσαν τούφα.
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.375
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
Το 5 ημέρες δε λέει τίποτα. Σε περίπτωση πολέμου έτσι ακριβώς θα είναι. Και με πραγματικά πυρά. Για να μη το δει κανείς από τους 4 μάλλον είχαν ακολουθήσει όλοι το παράδειγμα του κυβερνήτη και την έπεσαν τούφα.
Αλλο πολεμος και αλλο ασκηση..Η ασκηση προσομοιάζει τον πολεμο,αλλα τηρεις και στοιχειώδεις κανονες συντηρησης..Δε λειτουργείς χωρις υπνο φιλε μετα απο καποιες μερες....
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.375
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
Σημαιοφοροι ειμασταν και γυριζαμε απο 17 μερες ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ..Εγω σαν μη μαχιμος κοιμομουν 5-6 ωρες την ημερα,μια χαρα,οι μαχιμοι και οι μηχανικοι-ιδιως οι νεοι Αξκοι-βαραγανε 6ωρες ΓΕΦΥΡΑ-6 ωρες ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ, ξανα 6 ωρες ΓΕΦΥΡΑ και τις υπολοιπες 6 ωρες φαγητό,απενημερωση και προετοιμασια της επόμενης βαρδιας..Και οτι εμενε υπνο..
Στην επιστροφη ,πηρα με το αμαξι μου ενα συναδελφο σημαιοφορο να τον παω σπιτι μια και μεναμε κοντα..
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ!!
τη μια στιγμη μιλαγαμε και την αλλη κοιμοταν...
Ο αλλος εβγαζε στιγμα με τη διοπτρα και ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΙΟΠΤΡΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗ ΔΙΟΠΤΕΥΣΗ: "3-6-6","3-6-6".. :2funny:
Τι να σου λεω τωρα απο τετοιες καταστασεις..
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Μουτσε εψηνες και σουβλακια;;
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Τελικα μουτσε μονο η βερα λαμπρου με το νινι της μπορει να συρει κανονικα ενα καραβι

 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Σημαιοφοροι ειμασταν και γυριζαμε απο 17 μερες ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ..Εγω σαν μη μαχιμος κοιμομουν 5-6 ωρες την ημερα,μια χαρα,οι μαχιμοι και οι μηχανικοι-ιδιως οι νεοι Αξκοι-βαραγανε 6ωρες ΓΕΦΥΡΑ-6 ωρες ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ, ξανα 6 ωρες ΓΕΦΥΡΑ και τις υπολοιπες 6 ωρες φαγητό,απενημερωση και προετοιμασια της επόμενης βαρδιας..Και οτι εμενε υπνο..
Στην επιστροφη ,πηρα με το αμαξι μου ενα συναδελφο σημαιοφορο να τον παω σπιτι μια και μεναμε κοντα..
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ!!
τη μια στιγμη μιλαγαμε και την αλλη κοιμοταν...
Ο αλλος εβγαζε στιγμα με τη διοπτρα και ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΙΟΠΤΡΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗ ΔΙΟΠΤΕΥΣΗ: "3-6-6","3-6-6".. :2funny:
Τι να σου λεω τωρα απο τετοιες καταστασεις..
Κοίτα, λειτουργείς και παραλειτουργείς αν πρέπει. Όπως μου είχε πει πριν χρόνια σε παρόμοιες συνθήκες κάποιος, σε μια διαφωνία μας για το χειρισμό αποθεμάτων και οπλισμού σε άσκηση, "μη σκας, αμα δω τον Τούρκο απέναντι μέχρι και το βρακί μου βγάζω να καθαρίσω το γράσσο" και συνέχισε να γρασσαρει τα πάντα.  Με λιγότερες ώρες ύπνου αυτός, Παρμενίωνα καλή ώρα που ανέφερες, στρατόκαυλο ψυχάκι αλλά ωραίος τύπος.

Επειδή αγνοώ πως λειτουργεί το πλοίο και με βάση αυτά που μου έγραψες, η 12ωρη υπηρεσία ήταν για όλους. Αυτά τα 4 άτομα ήταν καθε μέρα στη γέφυρα με 5 ώρες ύπνου; Αυτοί οι 4 έκαναν πόση ώρα υπηρεσία; Και το άλλο πληρωμα τι έκανε; Μειωμένες βάρδιες; Δε μου φαίνεται λογικό. Γιατί απενημέρωση και προετοιμασία έκανε μόνον ο Σημαιοφόρος. Οι άλλοι 3 δε νομίζω. Και ούτε ένας από τους 4 δεν είδε το πλοίο; Επιβατηγό γραμμής μέσα στη νύχτα μοιάζει με λαμπάδα της Ανάστασης στο δεύτε λάβετε φώς. Το βλέπεις από χιλιόμετρο. Αυτοί γιατί δεν το είδαν; Και δεν είναι δικαιολογία ο λίγος ύπνος. Κρίμα στα 3 νομίζω παληκαράκια που χάθηκαν αλλά ο Σημαιοφόρος μάλλον τα έκανε θάλασσα.
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.375
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
Κοίτα, λειτουργείς και παραλειτουργείς αν πρέπει. Όπως μου είχε πει πριν χρόνια σε παρόμοιες συνθήκες κάποιος, σε μια διαφωνία μας για το χειρισμό αποθεμάτων και οπλισμού σε άσκηση, "μη σκας, αμα δω τον Τούρκο απέναντι μέχρι και το βρακί μου βγάζω να καθαρίσω το γράσσο" και συνέχισε να γρασσαρει τα πάντα.  Με λιγότερες ώρες ύπνου αυτός, Παρμενίωνα καλή ώρα που ανέφερες, στρατόκαυλο ψυχάκι αλλά ωραίος τύπος.

Επειδή αγνοώ πως λειτουργεί το πλοίο και με βάση αυτά που μου έγραψες, η 12ωρη υπηρεσία ήταν για όλους. Αυτά τα 4 άτομα ήταν καθε μέρα στη γέφυρα με 5 ώρες ύπνου; Αυτοί οι 4 έκαναν πόση ώρα υπηρεσία; Και το άλλο πληρωμα τι έκανε; Μειωμένες βάρδιες; Δε μου φαίνεται λογικό. Γιατί απενημέρωη και προετοιμασία έκανε μόνον ο Σημαιοφόρος. Οι άλλοι 3 δε νομίζω. Και ούτε ένας από τους 4 δεν είδε το πλοίο; Επιβατηγό γραμμής μέσα στη νύχτα μοιάζει με λαμπάδα της Ανάστασης στο δεύτε λάβετε φώς. Το βλέπεις από χιλιόμετρο. Αυτοί γιατί δεν το είδαν; Και δεν είναι δικαιολογία ο λίγος ύπνος. Κρίμα στα 3 νομίζω παληκαράκια που χάθηκαν αλλά ο Σημαιοφόρος μάλλον τα έκανε θάλασσα.
Κοιτα φιλε,δεν ειναι εδω το καταλληλο μερος να ανλύσουμε τα περι υπηρεσιών σε συνθήκες ασκησης..Φυσικά κι ευθύνεται ο Σημαιοφόρος,πλην όμως ο Κυβερνητης εχει την απόλυτη ευθύνη..Ειναι ο ΘΕΟΣ στο πλοίο..Και την εβγαλε καθαρή..
ΥΓ: Και το ΣΑΜΑΙΝΑ ηρθε από πισω του..
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Δεκτόν
Κοιτα φιλε,δεν ειναι εδω το καταλληλο μερος να ανλύσουμε τα περι υπηρεσιών σε συνθήκες ασκησης..Φυσικά κι ευθύνεται ο Σημαιοφόρος,πλην όμως ο Κυβερνητης εχει την απόλυτη ευθύνη..Ειναι ο ΘΕΟΣ στο πλοίο..Και την εβγαλε καθαρή..
ΥΓ: Και το ΣΑΜΑΙΝΑ ηρθε από πισω του..
Φυσικά και δε θα λύσουμε τα θέματα του ΠΝ εδω. Κουβέντα κάνουμε για να μαθαίνουμε. Γιατί καλά και τα άρθρα αλλά όποιος είναι "μέσα" μπορεί να σου πει και δέκα αλήθειες.
Αυτό που παρέθεσες, του Βήματος, λέει ότι ήταν 3 ημέρες σε επιφυλακή, οπότε δεν επικαλέσθηκαν κούραση, ο Σημαιοφόρος κατέθεσε πως το είδε, θεώρησε πως πηγαίνει βορειοανατολικά και δεν ασχολήθηκε να δει περαιτέρω την πορεία του και ότι το ραντάρ του Σάμαινα τους εντόπισε αλλά δεν κατάλαβαν ότι ηταν η ΤΠΚ και αναφέρει και άλλα λάθη του Σημαιοφόρου.
Να ρωτήσω κάτι αλλο εγώ γιατί το έχω απορία. Το ραντάρ της ΤΠΚ δεν το έπιασε το Σάμαινα;
Κι επίσης να σου πω πως την εποχή του ατυχήματος είχε τη φήμη του "Χημείου" η συγκεκριμένη ΤΠΚ. Λόγω του κυβερνήτη της φυσικά. Γιός γνωστού έβαλε μέσον να παει εκεί λόγω αυτής.
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.375
Κριτικές
3
Like
7.056
Πόντοι
1.486
Το επιασε αλλα θεωρησε ο ΑΦ οτι παει ΒΑ και το απεγκλώβισε..Αν διαβασεις και το αρθρο λεει οτι το ΣΑΜΑΙΝΑ εστριψε απρόβλεπτα..
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Μουτσε τα ρημαξατε τα πλοια
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36

«Το είδα που πήγε βόρεια και ησύχασα», επέμεινε ακόμη και ως χθες ο εκτελών χρέη κυβερνήτη της πυραυλακάτου, που δεν μπορούσε ακόμη να καταλάβει πώς έγινε το κακό. Και κανείς από το Πολεμικό Ναυτικό δεν είναι σε θέση ή επιθυμεί να πει το παραμικρό. Οι αξιωματικοί του έχουν ένα σπάνιο συναίσθημα συναδέλφωσης, κάτι που δεν το συναντάς ούτε στον Στρατό ξηράς, ούτε στην Πολεμική Αεροπορία. Ποτέ δεν θα «καρφώσει» ο ένας στον άλλο, ποτέ δεν θα τον κατηγορήσει και βεβαίως πάντοτε θα προστρέξει ανά πάσα στιγμή αυτόκλητος να καλύψει, στη δύσκολη ώρα, τον συνάδελφό του. Είναι από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, προτού ακόμη γίνουν σημαιοφόροι. Και αυτή την «ιερή συναδελφοσύνη» την κρατούν ώσπου να πεθάνουν: «Από τους αξιωματικούς δεν πρόκειται να μαθευτεί το παραμικρό», προειδοποίησε και ο υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Α. Τσοχατζόπουλος, που εναποθέτει τώρα τις ελπίδες του στο ανακριτικό πόρισμα. Και πράγματι, όποιον αξιωματικό και αν ρωτήσεις, είτε είναι εν ενεργεία είτε εν αποστρατεία είτε ακόμη και πρώην αρχηγός του ΓΕΝ με συγκεκριμένες πολιτικές τοποθετήσεις, αποφεύγει να κατηγορήσει άλλον αξιωματικό. Οπως συνέβη τότε και με το «κίνημα του ναυτικού» επί χούντας, που κανένας αξιωματικός του Π.Ν. δεν πρόδωσε συνάδελφό του, όσα βασανιστήρια και αν υπέστη…


Η δικαιολογία της κόπωσης (τρεις ημέρες έμειναν άγρυπνοι οι αξιωματικοί και το υπόλοιπο πλήρωμα της πυραυλακάτου, λόγω της άσκησης «Παρμενίων») δεν ευσταθεί και κανείς ως σήμερα δεν την προέβαλε. Ούτε βέβαια ότι τους πήρε ο ύπνος. Μπορεί ο κυβερνήτης κ. Κ. Λάζαρης να μη βρισκόταν εκείνη την ώρα στη γέφυρα, μπορεί ο ύπαρχος, υποπλοίαρχος κ. Ι. Νικηφόρος, να μη βρισκόταν στη γέφυρα (βρισκόταν στον θάλαμο επιχειρήσεων), αλλά στο πλοίο βρίσκονταν τουλάχιστον τέσσερα ζευγάρια άγρυπνα μάτια: του σημαιοφόρου, που ήταν στη γέφυρα (στη θέση του κυβερνήτη και του υπάρχου), του οπτήρα, του σηματωρού και βεβαίως του πηδαλιούχου. Ολοι αυτοί παρακολουθούσαν το «Σάμαινα», αλλά δεν το αντελήφθησαν όταν τους πλησίασε. Το είδαν μόνο στις 500 γιάρδες. Αλλά τότε ήταν πλέον αργά…
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36

Οπως σήμερα αποκαλύπτει «Το Βήμα», από τα πρώτα επίσημα συμπεράσματα προκύπτουν τα εξής. Η πυραυλάκατος βρισκόταν σε φάση «αγκίστρωσης», δηλαδή σε κατάσταση πλήρους συσκότισης, με τις μηχανές στο ρελαντί και το ραντάρ σε λειτουργία, αλλά και τον ασύρματο, όχι όμως για να μεταδίδει αλλά για να λαμβάνει. Ηταν σε άσκηση νυκτερινού αιφνιδιασμού. Οι αξιωματικοί της πράγματι παρακολουθούσαν το «Σάμαινα», ολόφωτο να κατευθύνεται βορειοανατολικά. Και πράγματι ησύχασαν. Είχαν άλλωστε δει και άλλα πλοία να βγαίνουν από το Βαθύ, περίπου με την ίδια πορεία και ταχύτητα. Δεν υπολόγισαν όμως τρία πράγματα και εδώ ακριβώς είναι αυτό που λέμε «υπερεκτίμηση των ικανοτήτων τους»: Πρώτον, την ταχύτητα του ανέμου εκείνη τη στιγμή, δεύτερον, τα θαλάσσια ρεύματα που παρέσυραν την πυραυλάκατο και της άλλαξαν κατεύθυνση (με την πρύμνη πλέον στο οχηματαγωγό) και, τρίτον (και σημαντικότερο), τις απρόβλεπτες κινήσεις του πλοιάρχου κ. Ματθ. Πνευματικάκη, που θεώρησε σκόπιμο να αλλάξει ξαφνικά πορεία, να πλησιάσει την ακτή για να εξοικονομήσει χρόνο και καύσιμα.


Το οχηματαγωγό έπλεε κατάφωτο, το έβλεπαν όλοι, ακόμη και από την ακτή. Οι αξιωματικοί όμως της πυραυλακάτου, λόγω του ανέμου και των θαλασσίων ρευμάτων, του είχαν στρέψει σε κάποια στιγμή άθελά τους την πλάτη. Το ραντάρ του «Σάμαινα» τους είδε κάποια στιγμή, αλλά δεν αναγνώρισε την πυραυλάκατο (άλλη μια υπερεκτίμηση της ικανότητας του χειριστού ραντάρ) και όταν σε κάποια στιγμή την πλησίασε στα 550 μέτρα και με ταχύτητα 17 μίλια, ε, τότε ήταν αργά. Τα 550 αυτά μέτρα τα κάλυψε μέσα σε 1,5 λεπτό. Και όμως η πυραυλάκατος, σε αυτό το 1,5 λεπτό, είχε τη δυνατότητα να αποφύγει τη σύγκρουση. Αλλά δεν το έκανε, γιατί υπήρξε και λάθος ελιγμός του κυβερνήτη της.


Αυτός ήταν και ο λόγος που η σύγκρουση έγινε στην πρύμνη του πολεμικού. Το αλουμίνιο τρύπησε αμέσως. Το σκάφος, «τραυματισμένο», έμεινε για λίγα λεπτά στην επιφάνεια και βυθίστηκε σε βάθος 150 μέτρων, 880 μέτρα από την ακτή, παρασύροντας μαζί του τα τέσσερα μέλη του πληρώματος που εκείνη την ώρα, κατά πάσα πιθανότητα, κοιμούνταν.
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
Μήπως δώσαμε μεγαλύτερη σημασία απ΄ ότι έπρεπε στην ακαδημαϊκή τους εκπαίδευση και λιγότερο στη ναυτική;
...............................
Εδω ειναι ολο το ζουμι...
Αυτος ο Σημαιοφορος ητανε σιγουρα ικανος να σου αναλυσει με το νι και με το σίγμα ολες τις αρχες λειτουργίας του Ρανταρ και του καθε αλλου μηχανηματος υψηλης τεχνολογιας που ευρισκετο μεσα στην ΤΠΚ (ακαδημαϊκή εκπαίδευση), δεν εννογα ομως να κανει ενα τσαφ στα χειριστήρια ωστε να απομακρυνθει απο την ροτα του επιβατηγου.
Η ΤΠΚ διαθετοντας 4 μηχανες μπορει σε λιγοτερο απο 1 λεπτο να πιασει την μεγιστη της ταχυτητα καπου 35 κομβους. Αν ακομα και στα 50-60 μετρα πριν φθασει πανω της το επιβατηγο εκανε αυτο το τσαφ στα χειριστήρια θα ειχε βρεθει αρκετα μακρυά ωστε να αποφυγει την συγκρουση. (ελλειψη ναυτικης εκπαιδευσης)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom