Πάλι τα ίδια....
Δεν πειράζει. Καλή παρέα έχουμε κάνει εδώ, ας του δώσω μια ακόμα ευκαιρία, μπας και καταλάβει τι λέω.
(Σκέφτομαι φωναχτά)
1: Παρά τα αποδειχθέντα, πάλι όλοι στο ίδιο καζάνι. Θα μπορούσες να μιλήσεις λχ για την μοναδική εξαίρεση στον απόλυτο κανόνα. Δεν το κάνεις. Λόγω Δογματικότητας πιστευω πως θα αποδείξω παρακάτω.
Τι λες μωρέ tomito? Τι απέδειξες? Τίποτα!
2: α: Δεν υπάρχουν στις Αρχαίες Θρησκείες στο ξαναλέω, ούτε Κολάσεις, ούτε Σατανάδες, ούτε Προπατορικά Αμαρτήματα. Φαντάζομαι μιλάς για καρότο και μαστίγιο, αλλά ...δεν μου τα δείχνεις... Ποια είναι αυτά; Δεν τα γνωρίζεις, Με πυξίδα το γνωστό οικονομιστικό μοτίβο με το οποίο προσεγγίζεις τον Xριστιανισμό, γιατί έτσι διδαχτηκες αντιμετωπίζεις τα πάντα. Μια συμπεριφορά για όλους. Ισοπεδωτικό.
Δε μιλάω για καρότο και μαστίγιο.
Αν τις απόψεις μου τις εντάσσεις σε «μοτίβο» (δικαίωμά σου), σε πληροφορώ ότι αντιμετωπίζω με ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ όλες τις θρησκείες, γιατί για μένα ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ την ίδια δουλειά κάνουν. Δεν έχει σημασία αν λέγεται θεός, γιαχβέ, αλλάχ, βούδας, κομφούκιος, ασυρις, διας, ποσειδώνας, «κορυφή βουνού» (από τους American Indian το έχετε πάρει αυτό?), κεραυνός, spaghetti (ναι, και τέτοιος υπάρχει!) αζώρ, Madonna ή Ντόναλτ Ντάκ. Είναι αυτό που σου προσδιόρισα, δηλαδή κάτι το ανύπαρκτο που πλασάρεται ως αληθινό και υπάρχον. Αυτό το κοινό βρίσκω, και αυτό το ομαδοποιώ. ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ?
β: Απόλυτη έννοια του Θεού δεν υπάρχει. Άλλο ένα παρόμοιο λάθος. Γιατί; Γιατί δεν υπάρχουν απλά Ιερά Βιβλία που πρέπει να τηρούνται κατά γράμμα. Υπάρχει μόνο η Παράδοση η οποία αργα μεν, μεταβάλλεται δε με την πάροδο των χρόνων, υπάρχει δλδ μια προσαρμοστικότητα στις κοινωνικές συνθήκες.
Βεβαίως και υπάρχει (κατά τους πιστούς). Θέλεις να σου κατεβάσω και το Μπαμπινιώτη να δεις ότι «ορίζεται»? Νομίζω το έχω ξανακάνει.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΕΣ ιδιότητες δίνουν στο θεό (οι πιστοί), όταν βέβαια αρχίσεις τις ερωτήσεις, το πράμα φλουτάρει.... Διότι πως να μη φλουτάρει?
Τώρα τα «ιερά βιβλία», τα «ιερά άμφια», το «άγιον πνέυμα», η «θεία μετάληψις» και όλα τα σχετικά, είναι τμήμα του μηχανισμού. Με συγχωρείς που μεταχειρίζομαι ορθόδοξους Χρ. όρους, αλλά αυτούς μόνο ξέρω. Μην το θεωρείς αυτό «γενίκευση», αν ήξερα τα αντίστοιχα των 12θεϊστών θα σου έγραφα αυτά. Σε ρωτάω να μου τα πεις, αλλά δε τα λες.
3: Στα λέω σε τόσες περιπτώσεις αλλά πάντα η ίδια απάντηση. Το κακό ιερατείο που εκμεταλλευεται τον αφελή κοσμάκη. Κόλλημα!
Δεν είπα «το κακό». Ότι θέλεις διαβάζεις. ΠΡΟΣΕΧΕ τι γράφω, είμαι ΑΡΚΕΤΑ συγκεκριμένος. Και σου ξαναλέω: Η θρησκεία που καλως γνωρίζω (η Ορθ. Χρ.), αυτό κάνει. Το ίδιο και το Βατικανό. Το ίδιο και οι Μουσουλμάνοι. Εσύ μου λες «Το δωδεκάθεο δεν το κάνει». Ωραία. Πες μας λοιπόν ΤΙ ΚΑΝΕΙ αυτή η θρησκεία σου. Να μάθουμε.
Γιατί αν δεν κάνει τίποτα, τότε γιατί υπάρχει?
Μια ακόμη παρατήρηση λχ για το Ιερατείο (που λεει ο λόγος σου} Ενώ στα μεταχριστόν χρόνια ο Ιερέας είναι ο εκπρόσωπος του Θεού στην Κοινότητα, τα Αρχαία Χρόνια ο Ιερέας ήταν ο Εκπρόσωπος της Κοινότητας στους Θεούς. Χάσμα τρελλό όπως καταλαβαίνεις, για αυτό και εκλεγόντουσαν ή Ιερούργουσαν οι ντόπιοι επικεφαλής όπως οι Πολέμαρχοι στις εκστρατείες. Λχ χάρη εγώ χθες Ιερούργησα.
Αυτή η αντιδιαστολή (ποιος εκπροσωπεί ποιον που) ξέρεις τι μου θυμίζει? Συνδικαλισμό! Συνδικαλίστηκαν οι άνθρωποι, εξέλεξαν εκπρόσωπο (ο Πανταζόπουλος τους ας πούμε), και αυτός τους εκπροσωπεί.
Αυτό δεν κάνει και ο Πανταζόπουλος (ΓΣΕΕ)?
Πέραν όμως αυτού, λες: «ο Εκπρόσωπος της Κοινότητας στους Θεούς». Άρα ΥΠΑΡΧΕΙ θεός (ή θεοί). Τι είναι λοιπόν αυτοί? Πως υπάρχουν? Πως επηρεάζουν τους ανθρώπους? Ο θεός των ορθοδόξων, ξέρω. Ο δικός σου (σας)? Αυτό σε ρωτάω, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ, γαμώ το κερατό μου, αλλά δε θέλεις να πεις.
4: Αν νομίζεις ότι θα μπώ στην διαδικασία αυτή κάνεις λάθος. Καλός ο Ορθολογισμός αλλά δεν θα τα βάλουμε όλα στην Προκρούστεια Κλίνη του.
Η διαδικασία που αναφέρεις είναι η: «Εξήγησε, μη μας σκας».
Δε θέλεις, δε πειράζει. Δικαίωμα σου.
Η δική μου ερμηνεία είναι «άλλος ένας που λέει α******* και σταματάει την κουβέντα γιατί δε μπορεί να υποστηρίξει αυτά που λέει». Και καταλαβαίνεις ότι αυτό δε το λέω για σένα προσωπικά, το λέω για το σύνολο της κίνησης... Εσύ είσαι ο εδώ εκπρόσωπός της.
5: Τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να κάνω, γιατί απλούστα δεν υπάρχει λόγος.
Πρώτον γιατί δεν έχουμε οπαδούς, ούτε οργανωτές. Δευτερον και αυτή είναι πλατιά κοινή πεποίθηση όλων εμας που ασχολούμαστε με τις Αρχαίες Θρήσκείες δεν είναι όλοι οι άνθρωποι έτοιμοι και ικανοί να καταλάβουν κάποια πράγματα.
Πρός αποφυγήν παρεξηγήσεων, ξεκαθαρίζω τι είναι αυτό που «δε θα κάνεις»: (πάλι):
Αν θέλεις λοιπόν εξηγείς τι σκατά είναι αυτή η ιστορία με το δωδεκάθεο
Όταν αυτό γίνει θα ΠΡΕΠΕΙ να είναι από εσωτερική παρόρμηση και ανάγκη και όχι «στρατολόγηση».
Δε πας καλά! Θα κρίνεις ΕΣΥ, (ή ο οποιοσδήποτε άλλος) αν ΕΓΩ είμαι «έτοιμος» ή «μη έτοιμος» να καταλάβω? Ρε δε πάτε από κεi που 'ρθατε? Χειρότεροι κι' απ' το Χριστόδουλο μου φαίνεται ότι είστε! Όχι στο ίδιο καζάνι, σε πιο βραστό πρέπει να σας βάλω!
Τρίτον και ακόμη σπουδαιότερο είναι ότι εμείς αντιλαμβανόμαστε το Θείο σε όλες τις εκφάνσεις του ώς λχ την κορυφή ενός βουνού, στην οποία προφανώς μπορείς να φτάσεις με πέραν του ενός τρόπους, Ούτε από το χεράκι θα πάρουμε κανέναν, ούτε τον δρόμο θα δείξουμε τον Πραγματικό και Μόνο που κάνουν άλλοι. Μόνος σου θα τον βρεις, θα πέσεις και θα τσακιστείς, αλλά αν και όταν με το καλό φτάσεις στην κορυφή, θα είναι κάτι που πέτυχες Εσύ για Εσένα.
Εδώ χωράνε πολλές απαντήσεις:
1) Τον έχω βρει (το δρόμο).
2) Από την κορυφή έχω περάσει, αλλά έφυγα. Βρήκα αλλού καλύτερα.
3) Δεν είναι Πραγματικός ο δρόμος. Virtual είναι.
4) Αλλά δε πειράζει, τη δουλειά του την κάνει περίφημα (έστω και virtual).
5) Εγώ που δεν αντιλαμβάνομαι το Θείο, πειράζει να τα πω στο θείο μου?
6) Και τέλος, μια που την σκίσαμε την κορυφή του βουνού, και σου είπα και για τους Ινδιάνους (που έχουν τέτοια ονόματα, όπως λ.χ. «ο άνεμος που τρέχει πάνω στην πεδιάδα και δροσίζει τα σπαρτά»), τον ξέρεις τον Ινδιάνο που λεγόταν «Σπασμένη Καπότα»?
Τέταρτον και τελευταίο, εγώ στην κουβέντα αυτή έχω εμπλακεί απλά και μόνο για να διευκρινήσω κάποιες παρεξηγήσεις/παρερμηνείες και τπτ παραπάνω.
Δε διευκρινίζεις τίποτα όμως! Εννοώ από αυτά που σε ρωτάνε!
Ουδόλως ενδιαφέρομαι για το που πιστευει ο καθένας αρκεί να μην στέκεται εμπόδιο στην δικιά μου θρησκευτικότητα.
ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ να θεωρείς ότι ΕΓΩ σε εμπόδισα απο κάτι?
Ουτε κανέναν υποτίμησα, ούτε έβρισα. Τουλάχιστον πρίν το κάνεις αυτός πρώτα. Και το έκαναν αρκετοί.
Αλλά πάλι, όχι εγώ.
Aε γιά, έπεσε και το ρεύμα και είμαι με τη γεννήτρια πάλι!