1: Και ούτε πρόκειται να το βρεις ποτέ γιατί δεν υπάρχει.
2: Άρα το πανεπιστημιακό (οι Θεοι να το κάνουν) εγχειρίδιο κάνει αναπαραγωγή μιας φήμης.
3: Η οποία είναι γνωστή τοις πάσοι. Το ποιος και γιατί έκανε γνωστή μια φήμη τοις πάσοι δεν μας απασχόλησε ποτέ και ούτε πρόκειται. Για ποιον λόγο άλλωστε? Κουτόχορτο μας ταϊζουν, κουτόχορτο μαρτυράμε.
Αγαπητέ Τομίτο,
Το άν υπάρχει ή όχι , είναι άλλο θέμα ...
Κι αν υπήρχε και δε σώζεται ? Όλα τα αρχαία κείμενα σώζονται ? Στα υπάρχοντα κείμενα πάντως , απ ότι θυμάμαι , υπάρχουν πολλά υπονοούμενα ... ;)
Εγώ σου είπα το τί διδάχθηκα και συγκεκριμένα απο εγχειρίδιο της Αναπλ. Καθηγήτριας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών , Χριστινάκη - Παπακώστα Ελένης , η οποία πέρυσι ήταν και Πρόεδρος του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Το εγχειρίδιο είναι πανεπιστημιακό , διότι συγγραφέας του είναι πανεπιστημιακός καθηγητής.Δέν το έγραψε ένας απλός θεολόγος για να είναι τόσο εύκολη η αμφισβήτηση του.
Τώρα , αν είναι φήμη ή όχι, επέτρεψέ μου να έχω κάποιες αμφιβολίες. Δε μπορεί απο τη μια μέρα στην άλλη , να βγήκε κάτι τέτοιο, και μάλλιστα χωρίς καμία αιτία. Όπου υπάρχει καπνός , υπάρχει και φωτιά !
Και εν πάσει περιπτώσει, εγώ δίνω τη δική μου εξήγηση στο όλο θέμα
: Οι αρχαίοι πρόγονοί
σου , την κουνούσαν λίγο πολύ την αχλαδιά ... και χωρίς εξορία (όπως γινότανε στην Αρχαία Σπάρτη). Έπρεπε να βρεθεί μια φόρμουλα, για να είναι και οι πράξεις τους, ηθικά αποδεκτές.Έτσι βρέθηκε ο φουκαράς ο Δίας πάλι. Τόσες γυναίκες πήδηξε... Τί κι αν πήδαγε κι έναν άντρα ... κακό θα ήταν ??? Ή μήπως θα του χάλαγαν τη διαγωγή ?
Λέω εγω τώρα ...
Με την απλή λογική (όπως μ' έμαθε ο φίλος μου ο Σταύρος) ;)