ρε κμαν, αν ανεβουν τα αλλα 8 ανεβαινει AYTOMATΩΣ το κριτηριο εισαγωγης. ΕΛΛΗΝΙΚΑ το λεω τοση ωρα. Αν δηλαδη γινει ο γαμαω head of department η το πανεπιστημιο παρει κονδυλιο για μεγαλο συνεδριο, ανεβασει το επιπεδο σπουδων και ουτω καθεξης, κανουμε συμβουλιο και ανεβαζουμε το κριτηριο εισαγωγης. ποσες φορες πρεπει να το πω!!! σαν αποτελεσμα αυτου, στην τελικη ανεβαινει και η καταταξη. Αλλα το εντρυ το γαμημενο δεν ανεβαινει μονο του!!! δεν μας την καβλωνει δηλαδη και βαζουμε το υπεργαμαω Α λεβελ ως προυποθεση. Ναι, ολοι συμφωνουμε με την διακριση στην εισαγωγη, αλλα το δεντρο σου κρυβει το δασος
*le sigh*
ΦΕΕΕΕΕΕΡΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΑΝΤΟΛΙΙΙΙΙΙΙΝΟΟΟΟΟΟΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΩΩΩΣ ΠΟΝΩΩΩΩΩΩΩ!!!
σε επρηξα ε? παρομοιως! αν ειχα αρχιδια φιλε, τσουρεκια θα μου τα 'χες κανει απο το πρηξιμο!
οσο για αυτο
ναι, ειμαι πραγματικα ενας απαισιος, μυστηριωδης ανθρωπος, αθεος και σιχαμερος και συχναζω στα μπουρδελα. πως με καταλαβες βρε παιδακι μου. Μπραβο!! ρε που πααααμε ρε που παμε..
ΥΓ
η νομικη ειναι ιδιαιτερη περιπτωση, ναι μεν ισχυει το ευρωπαικο δικαιο αλλα απο χωρα σε χωρα υπαρχουν διαφορες. Μεχρι και το 2000 μπορω να σου πω με σιγουρια οτι ηθελε πολυ διαβασμα για ΔΙΚΑΤΣΑ και πολυς κοσμος απετυχε. και για να εξηγουμαστε, πιστευω οτι υπαρχουν πολλες ελλεινες και δευτεροκλασσατες σχολες εξω, και αγγλια και παντου. Δεν ειπα ποτε οτι δεν υπαρχουν η οτι οι ελληνες (και μη ελληνες) φοιτητες εξω δεν ειναι ζωα..
Λοιπόν κοίτα Annoush για να τελειώνουμε,θα γράψω όλα τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται από τα αμερικανικά πανεπιστήμια για το ranking των σχολών.Τώρα αν εσύ δεν βλέπεις μέσα σε αυτά κάτι που λέγεται επιδόσεις σε στανταρισμένα τεστ και admission selectivity(βάσει scores σε προπτυχιακά στανταρισμένα τεστ),περνάμε πλέον στη σφαίρα του φανταστικού όπου ο καθένας μπορεί να ισχυρίζεται ό,τι του καπνίσει.
Πάρε λοιπόν τη λίστα με τα αμερικανικά κριτήρια.
1.Αποτέλεσμα έρευνας για την υπόληψη του πανεπιστημίου μεταξύ πρυτάνεων,καθηγητών κλπ άλλων πανεπιστημίων(φοβερά υποκειμενικό κριτήριο που δέχεται μεγάλη κριτική)
2.Συγκράτηση φοιτητών.Πόσοι φοιτητές αποφοιτούν στα 6 έτη και πόσοι συνεχίζουν μετά το πρώτο έτος(επίσης αδύνατο να εκτιμηθεί χωρίς αναφορά σε άλλους αντικειμενικούς παράγοντες,εφόσον θα μπορούσε δυνητικά ένα πανεπιστήμιο να περνάει όλους τους φοιτητές στις εξετάσεις βάζοντας εύκολα θέματα για να ανέβει στην κατάταξη.Εδώ βλέπουμε και τη διγλωσσία και παγίδα όσων αφενός μέμφονται το ελληνικό πανεπιστήμιο γιατί όλοι τελειώνουν(άρα απάτη) και αφετέρου το κατηγορούν για αιώνιους φοιτητές(άρα αποτυχία αποφοίτησης,συνεπώς μείωση κατάταξης).Φαίνεται οτι οι τύποι αυτοί νομίζουν οτι οι άλλοι είναι αδαείς και δεν ξέρουν τι συμβαίνει ενώ δε χρειάζεται μεγάλη ευφυία για να αντιληφθείς την αντίφαση στην οποία πέφτουν.
3.Faculty resources.Εδώ περιλαμβάνονται καθαρά ζητήματα που άπτονται οικονομικών παραμέτρων όπως μισθοί διδακτικού προσωπικού,αναλογία σπουδαστών-διδακτικού προσωπικού και ποσοστό full time διδακτικού προσωπικού.
Προφανώς για τα παραπάνω δεν ευθύνεται ο φοιτητής,ούτε καν το διδακτικό προσωπικό.Συνεπώς τα ζητήματα αυτά μπορούν να αποτελέσουν μόνιμο επιχείρημα και δικαιολογία της χαμηλής θέσης στα rankings και είμαι σίγουρος οτι χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους εν Ελλάδι πανεπιστημιακούς.
4.Οικονομικοί πόροι.Πόσα δαπανώνται ανά φοιτητή.
Εδώ πλέον τι να πούμε.Καθαρά οικονομικό μέγεθος,άνετα δικαιολογεί τη χαμηλή θέση των ελληνικών πανεπιστημίων σε σχέση με οικονομικά πιο προηγμένες χώρες για καθαρά οικονομικούς λόγους(Αυτά για να ξέρουμε τι πραγματικά κρύβεται πίσω από μια γενικόλογη δήλωση περί χαμηλής κατάταξης των πανεπιστημίων.Ξέρω οτι πολλοί προτιμούν τη γενικόλογη δήλωση και το εφφέ με τη χειραγώγηση από την αναλυτική παρουσίαση.Στα αρχίδια μου,ας μείνουν στη γενικολογία για να τους ξεσκεπάζω,καλύτερα είναι).
5.Διαφορά ανάμεσα στον αναμενόμενο και τον πραγματικό χρόνο αποφοίτησης.
Αναλύσαμε πιο πάνω γιατί το κριτήριο αυτό είναι σάπιο για τα ευρωπαικά δεδομένα και εντελώς ανακριβές για τα ελληνικά.Με βάση αυτό το κριτήριο η νομική Θράκης π.χ. όπου οι περισσότεροι τελειώνουν στα 4 χρόνια λόγω ευκολίας μαθημάτων και έλλειψης των εξαιρετικά δύσκολων πτυχιακών εξετάσεων στις συνθέσεις δικαίου,θα κατετάσσετο πολύ μπροστά από τη Νομική Αθηνών όπου ελάχιστοι τελειώνουν κανονικά λόγω των εξαιρετικά δύσκολων εξετάσεων και ο μέσος όρος παίρνει πτυχίο στα 6 ή πάνω χρόνια.Συνεπώς το ως άνω κριτήριο δεν ισχύει στο ελληνικό περιβάλλον και να θυμίσουμε την πετεινόμυαλη περηφάνεια όσων θεωρούν οτι επέτυχαν κατόρθωμα τελειώνοντας στα 4 χρόνια ένα Polytechnik τρίτης κατηγορίας του οποίου οι εξετάσεις ούτε κατά στοιχείο δε συγκρίνονται με αυτές του ελληνικού πολυτεχνείου.Για να μη νομίζουν κάποιοι οτι μπορούν να περνάνε το μπουρδολόγημά τους χωρίς συνέπειες.
6.Εργασίες.
Εδώ τι να πούμε.Αφήνουμε τους καθηγητές να τσακώνονται για το αν υπάρχουν κονδύλια ή όχι ή για το αν είναι απλώς τεμπέληδες.Απλά πράγματα.Αν τους κατηγορήσεις για έλλειψη ερευνητικής δραστηριότητας θα επικαλεστούν οικονομική δυσχέρεια της διεύθυνσης για χρηματοδότηση έρευνας και θα απαντήσουν οτι οι ίδιοι κάνουν εξαίρετο εκπαιδευτικό έργο που για την Ελλάδα είναι πιο σημαντικό από την έρευνα.Αν πάλι τους πεις ρε μαλάκες,ούτε που πατάτε στην τάξη,είστε υπναλέοι,δεν έχετε ιδέα από παιδαγωγικά αυτοί θα απαντήσουν οτι ναι μεν δεν έχουν παιδαγωγικές ικανότητες,παράγουν όμως σημαντική έρευνα.
Θες λοιπόν να τους γαμήσεις ολοσχερώς για να μην έχουν επιχειρήματα?Τους υποβάλλεις σε αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου με αντικειμενική αξιολόγηση των επιδόσεων των φοιτητών τους μέσω τεστ βαθμολογούμενων από ανεξάρτητη αρχή.
Αν οι φοιτητές τα σκατώσουν,τους λες κύριε δεν αξίζεις μία,κοιμάσαι όρθιος πάρε το πουλάκι σου και φύγε από εδώ πέρα.Αυτό ακριβώς κάνουν στις ΗΠΑ και συνεχώς οι άχρηστοι καθηγητές που κατάφεραν να παρεισφρύσουν απομακρύνονται αφού η μετριότητα της εκαπίδευσης που παρέχουν έχει καταστεί οφθαλμοφανής ως αντικειμενικά μετρήσιμη.
Για να πάμε τώρα και στο σημαντικότερο κριτήριο κατάταξης,αυτό που έχει πραγματική,αντικειμενική,αδιαφιλονίκητη αξία και μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε χώρα ανεξαρτήτως περιβάλλοντος.
7.Α.Student selectivity(που σημαίνει ουσιαστικά εκλεκτικότητα του πανεπιστημίου στην επιλογή φοιτητών,ήτοι στην πράξη βαθμός δυσκολίας εισαγωγής στη σχολή,όπερ μεταφραζόμενον,επίπεδο βάσης στα τεστ για επιλογή στη σχολή).
Ακόμα Β.βαθμοί στα στανταρισμένα τεστ των εισαγωμένων φοιτητών.Το βλέπεις αυτό Annoush?Βαθμοί.Οι βαθμοί καθορίζουν την κατάταξη της σχολής.Είσαι στην ακαδημία,έπρεπε να το ξέρεις,προτιμάς όμως να χαιδεύεις αυτιά.Τώρα τι θα σκεφτείς να πεις πάλι?
Γ.Αναλογία των φοιτητών με υψηλά σκορ στα στανταρισμένα τεστ που γίνονται δεκτοί στο πανεπιστήμιο.
Annoush,το βλέπεις αυτό ή πρέπει να κάνω και κακά?Βλέπεις οτι το ποσοστό αρίστων μαθητών που απορροφά η Σχολή καθορίζει το ranking της?
Δ.Αναλογία υποψηφίων που έγιναν δεκτοί.
Ακριβώς.Οταν γίνεται δεκτό μόνο το 4% των υποψηφίων στην ιατρική του Χάρβαρντ π.χ. και δη αυτοί με τους κορυφαίους βαθμούς,ανεβαίνει το ranking του πανεπιστημίου.Σας φαίνονται διαστημικά όλα αυτά?Μήπως έχουν κάποιο πρόβλημα οι μπουχέσες που απέτυχαν να εισαχθούν και τώρα κατηγορούν το σύστημα που τους πέταξε έξω οτι τάχα χαμηλώνει το ranking ή οτι έστω είναι άδικο?Πού είσαι Μπαμπινιώτη να μας αραδιάσεις τις θεωρίες σου γιατί το πανεπιστήμιο,δηλαδή εσύ πρέπει να παίρνει αυτούς που θέλει ανεξαρτήτως επίδοσης?Πού είναι όλοι αυτοί οι καραγκιοζοπαίχτες,απατεώνες του κερατά που μας έχουν φλομώσει με τις παπαροειδείς,φανταστικές θεωρίες τους που εφευρίσκουν για να δικαιολογήσουν τη θεσούλα τους?
Ιδού και το link.
[URL unfurl="true"]http://en.wikipedia.org/wiki/College_and_university_rankings[/url]