Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 19.443
- Like
- 24.640
- Πόντοι
- 6.056
Σεμπ 1 - Κιμι 3
[move] [/move]
χαρη στο sc βαβαια αλλα η νικη ειναι νικη
Σεμπ 1 - Κιμι 3
[move] [/move]
Να ρωτήσω κάτι, σε τι στροφές λειτουργούν οι κινητήρες τώρα?
Πάλι στις 11-12000 είναι η λειτουργία τους?
Γιατί είδα ότι στο τέλος ο Χάμιλτον έκοψε τελείως και ξέρουμε ότι η χρονιά θα πρέπει (θεωρητικά) να βγει με 3 κινητήρες.
Όπως τα λες είναι, εκεί περίπου κινούνται για να αποφύγουν τις τριβές που παρουσιάζει το τούρμπο στις υψηλές στροφές. Λογικά έκοψε ο Hamilton, αφού δεν μπορούσε να περάσει, προστάτευε τον κινητήρα.
Το θεωρικό όριο έχει παραμείνει στις 15.000 στροφές ανά λεπτό, με προοπτική στην επόμενη μεγάλη αλλαγή κανονισμών που έχει οριστεί για το 2021 να γίνουν 18.000.
Δεν ξέρω για σας, ρε παιδιά, αλλά εμένα μ' αφήνει σχετικά αδιάφορο το θέαμα της F1.Σε καθε περιπτωση αναμενεται μεγαλη μαχη μεταξυ λουις, φετελ, αρα αναμενεται μεγαλο πρωταθλημα...
ειδωμεν
Δεν ξέρω για σας, ρε παιδιά, αλλά εμένα μ' αφήνει σχετικά αδιάφορο το θέαμα της F1.
Από χθες το πρωί όλοι μιλάνε για την νίκη της Ferrari, για την αλαζονεία του Hamilton και της Mercedes, για φοβερό αγώνα κ.λ.π.
Να ομολογήσω ότι είμαι άσχετος με τα τεχνικά θέματα (κινητήρες, λάστιχα, αεροδυναμική, κανονισμούς κ.α.) Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι το θέαμα. Κάθισα το απόγευμα να δω τον αγώνα, γιατί το πρωί δεν είχα πρόσβαση στην Cosmote.
Δεν είδα ούτε ένα προσπέρασμα! Το πιο εντυπωσιακό σημείο του αγώνα ήταν όταν ο Raikkonen στους δύο τελευταίους γύρους μείωσε την διαφορά από τον Hamilton στο 1,5 περίπου δευτ. Με τον παρουσιαστή να προσπαθεί να δημιουργήσει αγωνία, μήπως ο Φιλανδός προλάβει τον 'Αγγλο και δούμε μάχη. Εμείς, εδώ στο σπίτι, είχαμε περισσότερη αγωνία για τον αν πέτυχε η σκορδαλιά...
Την περασμένη Κυριακή παρακολούθησα MotoGP. 'Έναν σχετικά αδιάφορο και προβλέψιμο αγώνα. Που, όμως, μόνο στις δύο τελευταίες στροφές είχε δυο αντρίκια προσπεράσματα. Που κρίθηκε στα δέκατα το δευτερολέπτου. Που ο Vinales ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε 6ος. Που δορυφορικές ομάδες είδαν τους αναβάτες τους ψηλά (Zarco, Crutchlow, Petrucci). Που στο βάθρο υπήρχαν τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές. Που το πρωτάθλημα παίζεται ανάμεσα σε τρεις τουλάχιστον ομάδες (Honda, Ducati, Yamaha). Που, που, που...
Αν ήθελα να συγκρίνω Formula 1 και MotoGP, θα έλεγα ότι η Formula 1 μοιάζει με κάτι πολυδιαφημισμένα sold out ποδοσφαιρικά παιχνίδια που λήγουν 0-0, ενώ το MotoGP θυμίζει αγώνα NBA, που λήγει 125-123...
ολα αυτα που γραφεις μου θυμιζουν τις γυναικες και τους λατρεις αλλων σπορ εκτος του ποδοσφαιρουΔεν ξέρω για σας, ρε παιδιά, αλλά εμένα μ' αφήνει σχετικά αδιάφορο το θέαμα της F1.
Από χθες το πρωί όλοι μιλάνε για την νίκη της Ferrari, για την αλαζονεία του Hamilton και της Mercedes, για φοβερό αγώνα κ.λ.π.
Να ομολογήσω ότι είμαι άσχετος με τα τεχνικά θέματα (κινητήρες, λάστιχα, αεροδυναμική, κανονισμούς κ.α.) Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι το θέαμα. Κάθισα το απόγευμα να δω τον αγώνα, γιατί το πρωί δεν είχα πρόσβαση στην Cosmote.
Δεν είδα ούτε ένα προσπέρασμα! Το πιο εντυπωσιακό σημείο του αγώνα ήταν όταν ο Raikkonen στους δύο τελευταίους γύρους μείωσε την διαφορά από τον Hamilton στο 1,5 περίπου δευτ. Με τον παρουσιαστή να προσπαθεί να δημιουργήσει αγωνία, μήπως ο Φιλανδός προλάβει τον 'Αγγλο και δούμε μάχη. Εμείς, εδώ στο σπίτι, είχαμε περισσότερη αγωνία για τον αν πέτυχε η σκορδαλιά...
Την περασμένη Κυριακή παρακολούθησα MotoGP. 'Έναν σχετικά αδιάφορο και προβλέψιμο αγώνα. Που, όμως, μόνο στις δύο τελευταίες στροφές είχε δυο αντρίκια προσπεράσματα. Που κρίθηκε στα δέκατα το δευτερολέπτου. Που ο Vinales ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε 6ος. Που δορυφορικές ομάδες είδαν τους αναβάτες τους ψηλά (Zarco, Crutchlow, Petrucci). Που στο βάθρο υπήρχαν τρεις διαφορετικοί κατασκευαστές. Που το πρωτάθλημα παίζεται ανάμεσα σε τρεις τουλάχιστον ομάδες (Honda, Ducati, Yamaha). Που, που, που...
Αν ήθελα να συγκρίνω Formula 1 και MotoGP, θα έλεγα ότι η Formula 1 μοιάζει με κάτι πολυδιαφημισμένα sold out ποδοσφαιρικά παιχνίδια που λήγουν 0-0, ενώ το MotoGP θυμίζει αγώνα NBA, που λήγει 125-123...
ολα αυτα που γραφεις μου θυμιζουν τις γυναικες και τους λατρεις αλλων σπορ εκτος του ποδοσφαιρου
εξηγουμε για να μην παρεξηγουμε
καταρχας να τονισω οτι μιλαω καλοπροαιρετα και οχι ειρωνικα
αν κατσεις να δεις εναν αγωνα ποδοσφαιρου με μια γυναικα μαζι θα σου πει μα τι σας αρεσει αυτο το πραγμα φασεις δε γινονται, ή γινονται μια στο τοσο, μια μπαλα που πηγαινει πανω κατω και αλλα τετοια θα ακουσεις
αν κατσεις να δεις αγωνα ποσοσφαιρου με εναν φανατικο του μπασκετ θα σου πει, ''στο μπασκετ γινονται συνεχεια φασεις, ο ρυθμος ειναι πιο γρηγορος και αλλα τετοια...''
το θεμα ειναι ομως το εξης, οταν λες στον αλλο παω να παιξω μπαλα δεν εννοεις ουτε μπασκετ, ουτε τεννις, ουτε βολλευ, ενα πραγμα εννοεις.
ετσι και στο μηχανοκινητο αθλητισμο οταν μιλας για μπαλα εννοεις f1 και wrc
o μηχανοκινητος αθλητισμος δεν ειναι μονο προσπερασεις, τι να κανουμε τωρα
και οποιου δε του αρεσει απλα μπορει να βλεπει αυτο που του αρεσει και δε χρειαζεται να αναρωτιεται για τους αλλους, σαν τις γυναικες που αναρωτιουνται ''μα τι αρεσει επιτελους ασε αυτους τους αντρες απο αυτο το ποδοσφαιρο;''
αυτα
Διομήδη, για πες μας τι σου κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον από τον χθεσινό αγώνα; Κάτω από πιο πρίσμα βλέπεις και τι βλέπεις στην F1; Τι είναι αυτό που έχει φταίξει και τα νούμερα τηλεθέασης παγκοσμίως αλλά και των θεατών στον αγώνα έχουν πάρει τον κατήφορο;
εγω βλεπω f1 γιατι γουσταρω να βλέπω. Μου αρεσει πως το λενε. Σεβομαι σαν μηχανοκινητο αγωνισμα το motogp αλλα δε το κανω κεφι. Αλλο αυτο και αλλο να βγαινω σε αντιστοιχο θρεντ και να λεω ολη την ωρα μα πως το βλεπετε αυτο και να ξαναλεω μα πως το βλεπετε συτο. Δε αρνουμαι οτι θα ηθελα καλυτερη τη F1 σε ορισμενα θεματα. Ομως και οπως ειναι εγω γουσταρω. Εσεις μπορει να μη γουσταρεται. Ειναι απλο, μη βλεπετε. Δε χρειαζεται να χαλιεσται. Δε απαγορευεται η κριτικη βεβαιως αλλα το βρισκω ασκοπο να κανει κάποιος κριτικη σε κατι που δε του αρεσει.Διομήδη, για πες μας τι σου κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον από τον χθεσινό αγώνα; Κάτω από πιο πρίσμα βλέπεις και τι βλέπεις στην F1; Τι είναι αυτό που έχει φταίξει και τα νούμερα τηλεθέασης παγκοσμίως αλλά και των θεατών στον αγώνα έχουν πάρει τον κατήφορο;
εγω βλεπω f1 γιατι γουσταρω να βλέπω. Μου αρεσει πως το λενε. Σεβομαι σαν μηχανοκινητο αγωνισμα το motogp αλλα δε το κανω κεφι. Αλλο αυτο και αλλο να βγαινω σε αντιστοιχο θρεντ και να λεω ολη την ωρα μα πως το βλεπετε αυτο και να ξαναλεω μα πως το βλεπετε συτο. Δε αρνουμαι οτι θα ηθελα καλυτερη τη F1 σε ορισμενα θεματα. Ομως και οπως ειναι εγω γουσταρω. Εσεις μπορει να μη γουσταρεται. Ειναι απλο, μη βλεπετε. Δε χρειαζεται να χαλιεσται. Δε απαγορευεται η κριτικη βεβαιως αλλα το βρισκω ασκοπο να κανει κάποιος κριτικη σε κατι που δε του αρεσει.
Οποτε δειτε εσεις το motogp σας και αφηστε εμας τους γραφικους να βλεπουμε f1. Εμεις οι γραφικοι είμαστε περισσότεροι βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
Κάτι δεν κατάλαβες, Διομήδη. Προσωπικά μου αρέσει η F1 και γι' αυτό της κάνω κριτική. Αν συνεχίσει έτσι όμως, σύντομα θα είμαστε λιγότεροι αυτοί που την βλέπουμε, λιγότεροι κι απ' αυτούς που παρακολουθούν curling...εγω βλεπω f1 γιατι γουσταρω να βλέπω. Μου αρεσει πως το λενε. Σεβομαι σαν μηχανοκινητο αγωνισμα το motogp αλλα δε το κανω κεφι. Αλλο αυτο και αλλο να βγαινω σε αντιστοιχο θρεντ και να λεω ολη την ωρα μα πως το βλεπετε αυτο και να ξαναλεω μα πως το βλεπετε συτο. Δε αρνουμαι οτι θα ηθελα καλυτερη τη F1 σε ορισμενα θεματα. Ομως και οπως ειναι εγω γουσταρω. Εσεις μπορει να μη γουσταρεται. Ειναι απλο, μη βλεπετε. Δε χρειαζεται να χαλιεσται. Δε απαγορευεται η κριτικη βεβαιως αλλα το βρισκω ασκοπο να κανει κάποιος κριτικη σε κατι που δε του αρεσει.
Οποτε δειτε εσεις το motogp σας και αφηστε εμας τους γραφικους να βλεπουμε f1. Εμεις οι γραφικοι είμαστε περισσότεροι βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
Ο Lewis Hamilton εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με την δυσκολία στα προσπεράσματα:
«Απλά δεν ήταν εφικτό, έδωσα τα πάντα, χρησιμοποίησα όλες τις δυνατότητες μου όλα τα εργαλεία μου, και απλά δεν μπορούσα να βρίσκομαι σε θέση ώστε να παλέψω για την θέση. Τον πλησίαζα στις στροφές αλλά ήταν ταχύτερος στις ευθείες. Ίσως στους επόμενους αγώνες αλλάξει η κατάσταση. Για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο δύσκολα ήταν, η κατάσταση θα μπορούσε να παρομοιαστεί με ένα σενάριο όπου καλύτερός μου φίλος κρέμεται στο χείλος του γκρεμού και εγώ δεν μπορώ να πλησιάσω αρκετά ώστε να τον σώσω.
«Ξεκινάς να νιώθεις κάποιες απώλειες όταν είσαι ακόμα 3 δευτερόλεπτα μακριά, όταν πλησιάσεις στο δευτερόλεπτο και στα δέκατα τότε οι απώλειες πολλαπλασιάζονται».
Όπως δείχνουν τα πράγματα, φέτος οι προσπεράσεις θα είναι ακόμα πιο δύσκολες. Ο Valtteri Bottas χθες με το καλύτερο μονοθέσιο του grind δεν μπορούσε για 20 γύρους να περάσει τις Force India, με το ζόρι 8ος κι αυτό χάρη στο safety car.
Ενώ γίνεται συνεχώς προσπάθεια για μείωση του κόστους, δεν απλοποιούν τις αεροτομές που έτσι κι αλλιώς είναι κομμάτι της αεροδυναμικής που η ανάπτυξή τους δεν μπορεί να μεταφερθεί στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Αλλά με αυτούς τους κινητήρες αν δεν υπάρχει αεροδυναμική τα μονοθέσια θα είναι πολύ αργά. Πρέπει να εγκαταλειφθεί ο περιορισμός στροφών στην περιστροφή του τούρμπο και ο έλεγχος κατανάλωσης καύσιμων. Αλλά μετά δεν θα βγαίνει η χρονιά με 3 κινητήρες που θέλουν. Eίναι φαύλος κύκλος, χρειάζονται δραστικές αποφάσεις.
Να δούμε πόσο θα πιέσει την FIA η Liberty Media που αγόρασε τα δικαιώματα του σπορ από τον Bernie Ecclestone.